خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اعلام نتایج و ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

======================

بسمه تعالی


ضمن آرزوی موفقیت و توفیق الهی برای کلیه شرکت کنندگان در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بدینوسیله به اطلاع می-رساند که اسامی پذیرفته شدگان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام گردید .کلیه انتخاب رشته کنندگان ، با وارد نمودن کد رهگیری می توانند، نتایج خود را ملاحظه نمایند. متمنی است موارد زیر را با دقت مطالعه و اقدامات لازم مبذول فرمائید:

1 – کلیه پذیرفته شدگان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی موظف به مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و انجام مراحل ثبت نام از تاریخ 1/6/1393 لغایت 12/6/1393 می باشند.

2 – کلیه پذیرفته شدگان، در هنگام ثبت نام می بایست با توجه به سهمیه پذیرش خود اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوطه را براساس مندرجات راهنماها و دستور العمل های مرتبط به دانشگاه محل پذیرش ارائه نمایند. نوع سهمیه پذیرش به دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش اعلام می گردد.

3 – شروع به آموزش کلیه پذیرفته شدگان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از تاریخ 15/6/1393 خواهد بود.

تبصره1: شروع به آموزش دانشجویان پزشکی که با استفاده از مقررات رتبه های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و ....، مشروط به اتمام دورة آموزش پزشکی عمومی تا تاریخ 31/6/1393، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور گردیده اند، در تاریخ 1/7/1393 خواهد بود.

تبصره 2: شروع به آموزش پذیرفته شدگان آزمون که مطابق مقررات ملزم به ادامه انجام خدمات قانونی خود تا پایان شهریور ماه 1393 می باشند تاریخ 1/7/1393 خواهد بود.

4 – عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در زمان های اعلام شده و نیز اعلام انصراف پس از شروع به آموزش جهت پذیرفته شدگان به منزله انصراف قطعی فرد پذیرفته شده محسوب شده و این گروه از افراد مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره چهل و دوم نمی باشند.

توجه: پذیرفته شدگان در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهت مطلع شدن از مدارک مورد نیاز ثبت نامی و سایر اطلاعات مرتبط می بایست به سایت اینترنتی دانشگاه مراجعه و یا با واحد آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل پذیرش تماس حاصل نمایند.

مشاهده نتایج