خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

دستورالعمل انجام خدمات رادیولوژی توسط پزشکان عمومی لغو شد


http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ 

 =====================

تفویض اختیار کامل وزیر بهداشت به معاونش در حوزه آموزش پزشکی
وزیر بهداشت با اشاره به لزوم تحول در آموزش پزشکی گفت: من همین جا اعلام می کنم که همه اختیاراتی که وزیر بهداشت دارد را به معاون آموزشی تفویض می کنم برای اینکه آموزش را بهتر از گذشته به پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: آموزش هم در حوزه محتوایی و هم شکلی باید متحول شود و توسعه کمی که از اقتضائات دولت های نهم و دهم بود به توسعه کیفی ارتقاء پیدا کند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وضع پزشکی امروز ما قطعا بهتر از گذشته است و از هم لباسان خودم خواهش دارم بی مهابا به یکدیگر به دلیل رفتار زشت عده کمی نتازند؛ چراکه هیچ کمکی به مشکلات محرومین و مردم نمی کنند.

هاشمی اضافه کرد: تجربه سه دوره افراط و عملکرد سلیقه ای نشان داده که امروز باید با عقلانیت رفتار کنیم و اگر همه همتمان را جمع کنیم در برابر کوه مشکلات باز هم کم خواهد بود. از همین‌ رو رعایت حال مردم و حفظ اعتبار جامعه پزشکی بسیار ضروری است .

وی درباره دکتر ضیایی معاون جدید آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: دکتر ضیایی در صحبت‌هایش به مطالبی اشاره کرد که آرزوی ما در زمان حضور در حوزه آموزش بود، آرزوهایی که به هر دلیلی میسر نشد و دلیل عمده اش نیز مسئولین بالادستی بودند.

وزیر بهداشت استفاده از ظرفیت گروه های آموزشی، انجمن های علمی و نظام پزشکی را ضروری خواند و افزود: انجمن های علمی در جایگاه مناسب خود قرار ندارند؛ چراکه اختیاری ندارند و باید بتوانیم با تعریف ماموریت آنها را تقویت کنیم. همچنین نظام پزشکی نیز باید برایش ماموریت تعیین شود تا بتواند در گروه های علمی انتخابات پرشوری داشته باشد و از مشارکت همه اقشار پزشکی استفاده کند.

هاشمی گفت: ما جامعه پزشکی بسیار متفرق هستیم و علیه یکدیگر هم کم انرژی صرف نکرده ایم.

وی ارتقاء علمی گروه های آموزشی، چرخش نخبگان و استقلال دانشگاه ها را با ابزارهای قانونی از فرصت هایی برشمرد که در توسعه کیفی آموزش نقش دارد.

وزیر بهداشت افزود: کاهش تصدی گری وزارت بهداشت امر بسیار مهمی است. وزارتخانه نباید مراجعه کننده داشته باشد، بلکه در واگذاری امور و با استفاده از فناوری اطلاعات باید بتوانیم مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کنیم.

هاشمی با انتقاد از عدم توجه به نیازسنجی تربیت نیروهای پزشکی گفت: بسیار زشت است که مامای بیکار داشته باشیم. بسیاری از رشته ها متاسفانه با همان نگاه وزارت علوم تاسیس شده اند و به ته خط و خروجی شغلی رشته توجه نشده است. من در زمان حضورم در شورای گسترش برای قبول ایجاد بسیاری از رشته ها تحت فشار بوده ام متاسفانه بسیاری از رشته ها بیمار متولد شده اند و همینطور بیمار هم ادامه پیدا می کنند آمار فارغ التحصیلان بیکار در حوزه پزشکی اگر روبه افزایش باشد، بسیار بد خواهد بود.

وی افزود: این مساله باید در جایی حل شود و مقرراتی را برای ورود به دوره های عمومی و تخصصی قرار دهیم تا مشکل طرح پزشکی حل شود این درست نیست که خانمی یا آقایی با وجود داشتن فرزند و نارضایتی مجبور به انجام طرح می شوند و از آنها توقع داریم سلامت مردم را نیز در دست خود گیرند. اگر در زمان شروع دوره بتوانیم این مساله را حل کنیم، این نارضایتی نیز کاهش پیدا می کند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بیماری اصلی پزشک خانواده، کمبود نیروی انسانی است که از بسیاری از بخش ها اعتبار وجود دارد، اما نیروی انسانی کافی نیست و در ضمن در بخشی دیگر نیروی انسانی وجود دارد، اما اعتبار لازم را برای پرداخت حقوق ندارند، همه این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا نتوانیم نظام ارجاع را درست پیاده کنیم. ما با نگاه دقیق به ماموریت تربیت نیروی انسانی در مناطق دوردست می توانیم این مسائل را حل کنیم.

===================

پینگ پنگ در وزارت بهداشت/ سهم یک بیمارستان و 2 تخصص در یک معاونت
مراسم تکریم و معارفه دکتر عین اللهی و دکتر ضیایی در سمت معاونت آموزشی وزارت بهداشت امروز در تالار امام جواد (ع) وزارت بهداشت برگزار شد که این برنامه حواشی نیز به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی حائری دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سخنرانی خود تغییر مدیریت را به دو امدادی تشبیه کرد و با تعابیر عربی بسیار از دو نفری که مسئولیت قبلی و جدید معاونت آموزشی را برعهده داشتند، تمجید کرد. 

دکتر عین اللهی در زمان قرار گرفتن پشت تریبون با تشویق بسیار مدیران و کارمندان حوزه آموزش قرار گرفت. وی با تشکر از کارمندان آموزش تاکید کرد خودش یک کارمندزاده است و سختی های کارمندی را می داند. 

دکتر ضیایی با اشاره به اینکه چند ماه پیش چنین شرایطی بوجود آمده بود و جای وی با دکتر عین اللهی عوض شده بود، گفت: البته این پست عوض کردن میان من و دکتر عین اللهی به پینگ پنگ بدل شده اما ما تاکید کرده ایم که نمی گذاریم حوزه آموزش پزشکی از بیمارستان لبافی نژاد خارج شود. 

اشاره دکتر ضیایی به این موضوع موجب خنده حضار شد. دکتر ضیایی اورولوژیست و دکتر عین اللهی چشم پزشک هر دو در بیمارستان لبافی نژاد فعالیت می کنند. 

دکتر ضیایی با اشاره به نکات مثبت ادغام آموزش و خدمات در نظام سلامت گفت: زمانی که سازمان بهداشت جهانی از این ادغام بازدید کرد اعلام کردند که ایران بر شانه غول ها ایستاده و افق پیش روی سلامت خود را می بیند. 

دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به مدیریت خود در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی در سالهای دهه 70 به طنز گفت: این دبیرخانه هم بین اورولوژیست ها و چشم پزشکان می چرخد . زمانی دکتر سیم فروش، دکتر ضیایی، دکتر عین اللهی و من مسئولیت این دبیرخانه را برعهده داشتیم. 

وی اضافه کرد: البته این مجلس متعلق به بیمارستان لبافی نژاد و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است چون همه این استادان متعلق به این دانشگاه هستند. 

تجمع تعداد زیادی از کارمندان زن وزارت بهداشت در این جلسه هم جالب توجه بود. این کارمندان با مراجعه به خبرنگاران خواستار خبررسانی موضوع افزایش ساعات کاری ادارات و سختی های آنها می شدند. 

دکتر  عین اللهی در میان سخنان خود برای اولین بار به عنوان یک مقام مسئول از تمامی خبرنگارانی که در این مدت اخبار حوزه آموزش پزشکی را پوشش خبری می دادند با نام بردن هر یک از آنها، تقدیر کرد.

=========================

ریاست دومین لاریجانی در دانشگاه آزاد/ باقر لاریجانی قائم مقام علوم پزشکی شد
سرپرست دانشگاه آزاد، در تازه ترین حکم خود قائم مقام این دانشگاه را در علوم پزشکی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده در تازه ترین حکم خود، دکتر باقر لاریجانی را به سمت قائم مقام خود در علوم پزشکی دانشگاه آزاد منصوب کرد.

وی همچنین به عضویت شورای راهبردی علوم پزشکی این دانشگاه، در آمد.

به گزارش مهر، پس از فاضل لاریجانی که هم اکنون رئیس واحد علوم و تحقیقات آمل است، برادر بزرگترش نیز به سمت مدیریت در این دانشگاه، رسید.

دکتر باقر لاریجانی پیش از این و در زمان وزارت مرضیه وحیددستجردی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران را بر عهده داشت.


================



با حکم حسن هاشمی
محسن ضیایی معاون آموزشی وزیر بهداشت شد

با حکم وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی سید امیر محسن ضیایی به سمت معاون آموزشی وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

خبرگزاری فارس: محسن ضیایی معاون آموزشی وزیر بهداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وب دا؛ متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکترسید امیر محسن ضیایی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

سلام علیکم؛

تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و جامعه نگر رویکرد راهبردی برای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و پایداری آن است.

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تعیین می شوید تا با استفاده از ظرفیت اعضای محترم هیأت علمی دانشگاهها، انجمن های علمی و تخصصی و قطب های علمی نسبت به توسعه و تحول آموزش علوم پزشکی به صورت هدفمند، جامعه نگر و متناسب با نیاز سطوح نظام سلامت در مناطق مختلف کشور بر اساس آمایش سرزمین و با کیفیتی در تراز جهانی، تقویت مرکز سنجش آموزش پزشکی و استفاده از روشهای روزآمد، ساماندهی بورسها و فرصتهای تحصیلی بر اساس نیاز نظام سلامت و تلاش در جهت تکریم جایگاه و مشارکت جدی اعضای محترم هیأت علمی اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقاء سلامت ملت شریف ایران موفق باشید.

بنابر این گزارش سوابق تحصیلی، علمی و اجرایی دکتر ضیایی به شرح زیر است:

سوابق تحصیلی

•           پزشکی عمومی:دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(1362-1369)

•           تخصص ارولوژی :دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،مرکز پزشکی شهید لبافی(1369-1373)

•           فلوشیپ اندویورولوژی :دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(1376-1377)

•           دوره مینی فلوشیپ یورولاپاروسکوپی –دانشگاه جانز هاپکینز، آمریکا(2003)

سوابق علمی:

          استادیار ارولوژی دانشکده پزشکی شاهد: 1375- 1376

--          استادیار گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 1377 -1385

-           دانشیار گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 1385

-           استاد گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 1390

مسئولیتهای اجرایی، آموزشی و پژوهشی:

-           قائم مقام معاون پژوهشی دانشکده پزشکی شاهد: 1375

-           مسئول واحد ارزشیابی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی: 1374-1376

-           معاون اجرائی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی: 1376-1377

-           معاون آموزشی بخش ارولوژی مرکز پزشکی شهید لبافی نژاد: 1377-1378

-           معاون آموزشی گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 1378- 1386

-           معاون آموزشی و پژوهشی مرکز پزشکی شهید لبافی نژاد 1378 -1386

-           عضو و مسئول شورای پژوهشی مرکز تحقیقات بیماریهای کلیه و مجاری ادراری: 1379

-           معاون پژوهشی مرکز تحقیقات بیماریهای کلیه و مجاری ادراری 1380-1385

-           مشاور پژوهشی رئیس مرکز تحقیقات بیماریهای کلیه و مجاری ادراری 1385 تاکنون

-           کارشناس سازمان پزشکی قانونی کشور

-           کارشناس سازمان نظام پزشکی کشور و تهران بزرگ

-           عضو شورای باز آموزی سازمان نظام پزشکی کشور

          مسئول آموزش برنامه فلوشیپ گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

-           مسئول طرح نوین ارزشیابی دستیاری گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

-           دبیر سه دوره جشنواره تحقیقاتی ابن سینا

-           عضو هیات داوران جشنواره بین المللی رویان

-           عضو و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

-           مدیر کل دفتر گسترش و ارزیابی آموزش پزشکی

-           قائم مقام معاون آموزشی و مدیر کل اعتبار بخشی، ارزیابی و دبیرخانه های شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی.

-           دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور از سال 1389 تا بهمن 1391

-           مدرس کارگاههای متدلوژی تحقیق، EBM، Morning Club،Journal Club 

-           رئیس کمیته نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 16/5/86

-           دبیر ارزشیابی رشته ارولوژی از 1391 تاکنون

-           عضو شورای عالی ارزشیابی مدارک دانش آموختگان 1391 تاکنون

-           رئیس ششمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاروسکوپی ایران 1392

مقالات؛سخنرانیها؛طرحهای تحقیقاتی:       

بیش از 50 مقاله به زبان انگلیسی نمایه شده در Pubmed

ارائه بیش از صد مقاله در کنگره های داخلی و بین المللی

هدایت 11 پایان نامه تخصصی

اجرای بیش از 20 طرح تحقیقاتی

=========================

سومین تغییر وزیر بهداشت 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی جعفریان را به ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در این حکم خطاب به دکتر جعفریان یاد آور شده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می‌شوید.


از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید: تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت تدبیر و امید، توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود، توجه به امر اعتدال و توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

پیش از این دکتر محمدرضا منصوری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. 

دکتر علی جعفریان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص جراحی عمومی است. وی پیش از این در زمان ریاست دکتر لاریجانی بر دانشگاه، ریاست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را برعهده داشت.

====================

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب شد

با حکم وزیر بهداشت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر علی اصغر پیوندی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهیدبهشتی منصوب شد.

متن حکم دکتر سیدحسن هاشمی به دکتر پیوندی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر علی اصغر پیوندی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهیدبهشتی

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهیدبهشتی منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه ماموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

1- تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان

2- ارتقاء برنامه‌های جاری حوزه‌های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی

3- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی

4-عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت تدبیر و امید

5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود

6- توجه به امر شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

دکتر سیدحسن هاشمی

وزیر»

مراسم تکریم و معارفه از روسای سابق و جدید این دانشگاه روز یکشنبه 31 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است پیش از این دکتر حسن ابوالقاسمی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را برعهده داشت.

=========================

رییس انجمن رادیولوژی:

دستورالعمل انجام خدمات رادیولوژی توسط پزشکان عمومی لغو شد

رییس انجمن علمی رادیولوژی ایران خبر داد: هفته گذشته دایره حقوقی وزارت بهداشت، تصمیم وزارت بهداشت دولت پیشین مبنی بر مجاز شمردن حق انجام برخی خدمات رادیولوژی توسط پزشکان عمومی را غیرقانونی شناخت و این آیین نامه را ملغی اعلام کرد.

دکتر جلال جلال‌شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه طی چند هفته گذشته جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت برگزار شده و مطالبات جامعه رادیولوژی را مطرح کرده‌ایم، گفت: دکتر هاشمی نیز خط‌ مشی رییس جمهور را مبنی بر استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در انجمن‌های علمی تخصصی دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا از وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم دفتری را در وزارت بهداشت برای این انجمن در نظر بگیرند تا جامعه رادیولوژی بتواند مطالبات خود را پیگیری کند و دیگر شاهد بروز تصمیمات غیرکارشناسانه‌ای نظیر صدور مجوز برای انجام خدمات رادیولوژی توسط سایر گروه‌های پزشکی نباشیم.



نظرات 69 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 مهر 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

معاون آموزشی وزارت بهداشت از تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در سال 92 خبر داد و گفت: این آزمون به اردیبهشت ماه 93 موکول شد.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پیش از این اعلام شده بود که چهل و یکمین آزمون دستیاری سال 93 در 8 اسفندماه سال 92 برگزار می شود که این زمان به تعویق افتاد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اظهار داشت: بهترین زمانی که برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در سال های متمادی در نظر گرفته شده، اردیبهشت ماه است که اکنون نیز اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون دستیاری دوره چهل و یکم در نظر گرفته ایم.

وی اضافه کرد: تاریخ دقیق برگزاری آزمون در اردیبهشت ماه 93 به داوطلبان آزمون دستیاری اعلام می شود.

ضیایی خاطرنشان کرد: تعویق این زمان پیش از این در کمیسیون معین شورای آموزش پزشکی و تخصصی به تصویب رسیده بود که به تازگی برای ابلاغ اعلام شده است.

http://www.mehrnews.com/detail/News/2148627

کد خبر: 2148627 تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۷/۱۳ - ۰۹:۳۶

yol شنبه 13 مهر 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

نیاز فوری به پزشک بیتوته جاده چالوس گجسر
ماهی سه میلیون
02634453098 مرکز بهداشت شماره یک کرج
دکتر مهدیزاده

R&V شنبه 13 مهر 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

دوستان ادمین پ ا ر س م د ی ک پست های منو هنوزم داره حذف میکنه اونم به خیالش منو حرص بده
نمیدونه من تو حال و هوای عشق خودم هستم و رزیدنتی و عشقم رادیو

تازگی هم که اعصابش خورد شده و اومده تو تاپیک عصبانیها
باز دیگه معلوم نیست چی تو سرشه

سیما شنبه 13 مهر 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

درست که امتحان عقب افتاده.؟

rahimimm شنبه 13 مهر 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

خدا خیرت بده اومدی؟؟؟؟؟
حوصله ام حسابی سر رفته بود.
ادامه بده ببینم ادمین پ.ارس مد.یک دیگه چی گفته.
//////////
همه بچه های علوم پزشکی هم بهم میگن نایک تو که همش انلاینی چه جور گوارشو با نمره بالا قبول شدی
منم که فیزیوپاتم همش حوصلم سرمیره و میام نت یک خط جزوه یک خط اینترنت
تو هم بیا تو پزشکان یا علوم پزشکی درس بخونیم با هم ولی بهم گفتن این نت اومدن اخر عاقبت نداره
منم از امروز دیگه کم میام میخوام غدد رو هیچی غلط نزنم

rahimimm شنبه 13 مهر 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

چی میگی تو واسه خودت؟
حداقل نگار ۱۰۰ بار تو وبلاگش و بخش نظراتش گفته اون جاها عضو نیست.
حتی مستقیم خطاب به خودت گفته.
واقعا تو دکتری؟
//////////////////////////
ببخشید ولی این زمونه ادم دروغگو زیاده
من که با چشمای خودم نبینم حقیقتو باور ندارم
خیلی ها قسم دروغ و خیلی چیزها و کارها میکنن
خیلی هم گیج شدم

rahimimm شنبه 13 مهر 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

یک نفر میشه به من بگه این قضیه سایت پ ا ر س م د ی ک و دستیاری پزشکان و علوم پزشکی داد کام و کاربراش و ادمینش چیه؟؟

پاستور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

عضویت در دستیاری پزشکان=آرامش

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

کسی از حقوق ماهیانه متخصصین پرشکی در دوران طرح تخصص اطلاعی داره؟متوسط حقوق رو میگم.
کارانه چی؟

جهت پیشرفت و ارتقا علمی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

http://www.dastyari-pezeshkan.com
http://olumpezeshki.ir/

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

جابجایی طب اوژانس کرمان با ساری یا تهران (ذخیره)
با شرایط ویژه 09198544993
09111541562

مرد 35 ساله ای با شکایت از قرمزی ، اشک ریزش و ترشح اندک موکوسی چرکی مراجعه کرده، کدامیک از گزینه های زیر در درمان این حالت تجویز نمی شود؟
۱ داکسی سایکلین به مدت هفت روز
۲ اریترومایسین به مدت سه هفته
۳ تک دوز آزیترومایسین
۴ تتراسلیکلین به مدت هفت روز

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

جابجایی طب اوژانس کرمان با ساری یا تهران (ذخیره)
با شرایط ویژه 09198544993
09111541562

rahimimm جمعه 12 مهر 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

بچه ها کسی از مدیسن عزیز خبری نداره بعد از رفتنش حدود یک هفته هست هیچ خبری ازش ندارم خیلی نگرانم

دکتر ماریا هم مدیر دستیاری خیلی وقته نیومده
اگر کسی خبر داره اطلاع بده

rahimimm جمعه 12 مهر 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

دوستان به حرفهای باطلی که اینجا نوشته میشه وبه قصد تخریب هست گوش ندین من خودم تو پزشکان عضو هستم و با اعضاش ارتباط دارم وحتی ارتباط واقعی همشون به من کمک میکنن و خیلی تو درسهام کمک میکن
بهترین دوستم هم مدیسن عزیز هست که رتبه برتر دستیاری رو اورد ولی الان حیف که بخاطر کشیک و مشکل نمیاد نت و همچنین دکتر پدیاتریک و اسمان و پاستور عزیز که متخصص فوروممون هست خیلی کمک میکنن
واقعا اینا معنی دوست واقعی رو به ادم میفهمونن

به پایینی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

کس نگو مومن

به رحیم جمعه 12 مهر 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

چی میگی تو واسه خودت؟
حداقل نگار ۱۰۰ بار تو وبلاگش و بخش نظراتش گفته اون جاها عضو نیست.
حتی مستقیم خطاب به خودت گفته.
واقعا تو دکتری؟

خراب شده دیگه ... http://www.khoshsirat.ir
کسی دنبال کار بود تماس بگیره درآمد بیس شما ....

کمی بیکار!!!!!!!!! جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام خسته نباشین همگی
وقتی بیکارم میام اینجا و نظرات رو میخونم و کلی میخندم!
پزشک نیستم ولی شاید یه روزی پزشک شدم!
با اینکه همه اینا (فکر کنم همه کسایی که در جریانن، در جریانن!)به نظر خیلی مسخره هست ولی به عنوان تجربه و درس بد نیست... یادم باشه در آینده به عنوان یک پزشک و یا حداقل یک غیر پزشک چنین رفتاری نداشته باشم...خوبه که مهارت شناخت آدم نسبت به چنین افرادی بالاتر بره(در دنیای مجازی!) تا در دنیای واقعی رفتار و عکس العمل مناسب و درست رو بدون تعلل از خودش نشون بده!
خدا یار و نگهدار پزشکان حقیقتاً پزشک نه افرادی که عنوان پزشک رو یدک میکشن.
توجه: غیر این کامنت، کامنت دیگری از طرف من در آینده نیست!!!
از بس جعل و تقلب زیاد شده آدم باید محتاط باشه.

rahimimm جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

سایت دستیاری پزشکان و علوم پزشکی داد کام دو سایتی هستن که با دنیا عوض نمیکنم دوستای خیلی خوب پیدا کردم که با هیچی عوض نمیکنم

rahimimm جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام به همتون بچه ها
من تو سایت علوم پزشکی داد کام هم نگار و شادی و علیرضا و میس ماری و رزبانو و خیلی ها رو دیدم که عضو هستن و فعالیت میکنن خوشحالم دوستامو تو سایتای علمی میبینم و درکنارشون هستم
http://olumpezeshki.ir/

به پایینی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

راست میگی
ادم از خودشون میپرسه.
افتاب امد دلیل افتاب

. جمعه 12 مهر 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

چه جالب.
من با نگار و شادی چک کردم.هردو گفتن که تو.دس.ت.یارس پزشک.ان عضو نیستن.
ممنون از اطلاع رسانیتون

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

میگم چطوره ما هم اعضا شما رو همانندسازی کنیم و بذاریم تو پ.ار.س مدی.ک.
بعد دایم از طرف نسخه تقلبیتون به سایت شما فحش میدیم و قربون اد.می.نمون میریم.
بد فکری هم نیست.
حالا با وفای تقلبی شروع کنیم یا کیوانتون یا زیباتون یا مدیسین محبوبتون یا.....؟
..................................
هر کی هستی نمدونم واقعا پزشکی !
در ضمن هر کاری دلت میخاد بکن
برو تقلبی دکترها:وفا و مدیسن و کیوان و ادمین و زیبا و رحیم و eyeومهرادومستانه وغیره رو بساز تا وقت و اوقاتت بگذره
بچه های سایت پزشکان جز بهترین ها هستن و براشون مهم نیست که با نسخه تقلبی ازشون حرف بزنی و اینقدر وقت برا پی گیری ندارن که بینن تقلبیشون کجاهس یا نیس و درگیر کشیک و زندگی هستن و اگرم تو پزشکان میان از سر لطفشونه
بلکه شاید این خبر بهشون برسه از ذوق وشوق رو هوا پرواز کنن که چقدر خاطره خواه دارن
درضمن کسی رو زور نکردن تو پزشکان عضو بشه نظر لطف دوستانه که خودشون عضو شدن و فعالیت میکنن
در ضمن عفت کلام خودتو حفظ کن و این دور و برا پیدات نشه چون هیچ پاسخی از بابت پزشکان و اعضایش نخواهی گرفت
شادو موفق باشید

rahimimm جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

من که سایت دستیاری پزشکان و دوستامو تا ابد ول نمیکنم
خیلی سایت خوبیه هم به پیشرفت درسیم کمک کرده و هم دوستان با ارزشی مثل مدیسن عزیز و ادمین عزیز و وفای عزیز و اسمان عزیز و خیلی های دیگه روپیدا کردم که با هیچ چیز عوض نمیکنم و حرفهای اینجا رو به هیچ وجه باور نمیکنم چون همش در جهت تخریب هست
سایت پزشکی دستیاری حتی از علوم پزشکی داد کام هم بهتره

به اعضا دس.تیا.ری پزشک.ان جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

میگم چطوره ما هم اعضا شما رو همانندسازی کنیم و بذاریم تو پ.ار.س مدی.ک.
بعد دایم از طرف نسخه تقلبیتون به سایت شما فحش میدیم و قربون اد.می.نمون میریم.
بد فکری هم نیست.
حالا با وفای تقلبی شروع کنیم یا کیوانتون یا زیباتون یا مدیسین محبوبتون یا.....؟

به اعضا دس.تیا.ری پزشک.ان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

تقصیر خودتونه.
همانند سازی نکنین تا کسی بهتون کاری نداشته باشه.

هورا پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

خدا خیرت بده اومدی؟؟؟؟؟
حوصله ام حسابی سر رفته بود.
ادامه بده ببینم ادمین پ.ارس مد.یک دیگه چی گفته.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

دوستان ادمین پ ا رس م دی ک باز تنش میخاره اومده یک سوژه گزاشته که دوست دختر برا خودش جمع کنه
محلش ندین هر چی نوشت میبینه جواب نمیاد میره پی کارو زندگیش
سکوت بهترین پاسخه
نگذاریم جو شاد و صمیمی وخوب سایت پزشکان رابا این توهین ها خراب کنن
عاشقتم رییس جون پزشکان

vafa پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام دوستای خوبم
من که عاشق سایت دستیاری پزشکان هستم و هرگز ادمین عزیز و دوستای خوبمو ول نمیکنم وهر کاری از دستم بربیاد دریغ نمیکنم
دوستان عزیز م به شایعاتی که اینجا نوشته میشه توجه نکنید

خیلی از دوستای قدیمی هم تو دستیاری پزشکان هستن یکی مدیسن دوست ارزشمندم و دکتر شادی عزیز و دکتر زیبا و رحیم و ادمین و کیوان و پاستور و زی زی عزیز و پر انرژی وخیلی های دیگه که اگه بخوام بنویسم طومار میشه
شبتون خوش
دوستدار همتون وفایوووو

adminپ ا رس م دی ک پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

به این وسیله به اطلاع میرسانیم که سایت دست.یار.ری پزشکان موفق به همانند سازی دکتر شادی فروم پا.ر.س م.دی.ک شد.
البته نسخه جدی بسیار بی ادب و جهش یافته است و از ادبیات خاص اعضای همان جا برای صحبت استفاده میکند.
احتمال میرود برای همانندسازی این نسخه معیوب از تخمک بدون هسته بسیار اشنایی اسفاده شده باشد.
اخبار بعدی به محض صحبت های بعدی این موجود به سمع و نظر بینندگان عزیز خواهد رسید
اگه اون جا عضو بشین خیلی خلین.رسما دارالمجانینه

دکتر کوچولو پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

التماس میکنم پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

خواهش میکنم دوستان عزیز پی گیری نکنید بگذارید ابله تو توهمات خودش بسوزه
آنچه عیان هست چه حاجت به بیان
بخدا اگر اونی که اومد اخرین خبر رو نوشت هیچکس جوابشو نمیداد میومد اینجا هی مینوشت میدید جواب نیست وبعد میرفت دنبال کارش
دوست عاقل و فهمیده من جوابشو نده نده نده برای هزارمین بار

به پایینی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

انگار خیلی بهت فشار اومده. خب حالا حرص نخور شاید خوب شدی

اخبارجدید پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

مژده مژده:
به زودی نسخه همانند سازی شده از علیرضا-زندگی-ندا-میلاد-مهرناز-سانا-سارا-داتیس نیز خدمت دوستان عرضه خواهد شد.
منتظر اخبار جدید باشید

به آخرین خبر پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

بی ادب خجالت بکش. از حرفات معلومه چکاره هستی. دیگه این دور و برا نبینمت.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

اینقدر حرفای صدتا یه غاز نزن حیا کن و به بقیه احترام بگذار.

اخرین خبر پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

به این وسیله به اطلاع میرسانیم که سایت دست.یار.ری پزشکان موفق به همانند سازی دکتر شادی فروم پا.ر.س م.دی.ک شد.
البته نسخه جدی بسیار بی ادب و جهش یافته است و از ادبیات خاص اعضای همان جا برای صحبت استفاده میکند.
احتمال میرود برای همانندسازی این نسخه معیوب از تخمک بدون هسته بسیار اشنایی اسفاده شده باشد.
اخبار بعدی به محض صحبت های بعدی این موجود به سمع و نظر بینندگان عزیز خواهد رسید
اگه اون جا عضو بشین خیلی خلین.رسما دارالمجانینه

دکتر زهرا چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

جابجایی طب اوژانس کرمان با ساری یا تهران (ذخیره)
با شرایط ویژه 09198544993
09111541562

دکتر زهرا چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

جابجایی طب اوژانس کرمان با ساری یا تهران (ذخیره)
با شرایط ویژه 09198544993
09111541562

ازاد چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

سهمیه ازاد دیگه تعطیل شده چون مراکز استانها اشباعه حالا همه رو حداقل ته ۵۰ سالگی می فرستند دارغوز اباد بعدش miوتمام

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

شماره وزارتخونه چنده

دکتر کوچولو چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام دوستان. کسی می دونه شرایط شرکت تو آزمون رزیدنتی امسال چطوری هست؟ قانونی که درباره طرحی ها بود که اگر سه ماه بعد از اتمام درسشون وارد طرح بشن جزئیاتش رو می دونین؟ باید چه منطقه ای باشند؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

درست امتحان عقب افتاده.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داروالشفا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

http://www.daroushafa.com/aboutus/about-us

من سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

امیدوارم این اتفاق نیفته.
این جوری اتندها همه فک و فامیلشون رو میبرن تو.ما هم ول معطلیم
هردم از این باغ بری میرسد....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

جابجایی طب اوژانس ساری با کرمان(ذخیره)
با شرایط ویژه 09198544993
09111541562

وزیر بهداشت گفته قسمتی از پذیرش دستیار به دانشگاه ها سپرده میشود ... یعنی ازاین به بعد هرکی فک و فامیلش رو میتونه بیاره!!!!!
http://medfinder.ir/newsfeed/details/item_121/

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

سایت پزشکان چت روم داره؟

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

هورا سایت پزشکان درست شدددددددددددد

هوراااااااااااااااااا

rahimimm شنبه 6 مهر 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

بچه ها تا درست شدن دستیاری پزشکان بیان اینجا

http://olumpezeshki.ir/forum.php

sk شنبه 6 مهر 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

بچه ها درس بخونید ما که رفتیم ولی خیلی سخته همش به ادم گیر میدن خیلی تو فشاریم

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

از شانس ما یک سایت درست حسابی نیست برای داوطلبان یک کم درد و دل کنیم...یه جایی درست کنیم ...

rahimimm شنبه 6 مهر 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

چرا سایت دستیاری پزشکان نیست؟؟ چی شده؟؟

مهتاب پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://motevalededey.blogfa.com/

سلام برشما

برای تبریک یک تولد طلایی ـ دکتر موئد ـ دعوت هستید

بی تو در دلم پاییز برپاست...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

یه سایت خوب برای داوطلبان دستیاری می خوام للطفاااااااا

خیر خواه پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

نیاز فوری به پزشک بیتوته جاده چالوس گجسر
ماهی سه میلیون
02634453098 مرکز بهداشت شماره یک کرج
دکتر مهدیزاده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 09:06 ق.ظ

نیاز فوری به پزشک بیتوته جاده چالوس گجسر
ماهی سه میلیون
02634453098 مرکز بهداشت شماره یک کرج
دکتر مهدیزاده

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

چرا امسال هیکس نمیگه چى قبول شده ؟.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

قبول شده های ذخیره افتخار بدین رتبه و رشته و الویت قبولیتون رو اعلام کنین.

التماس دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

قبلا این سایت بهتر بود بچه ها کجان؟؟؟؟؟بچه ها بگبد از روی چه جزوه ای بخونم از الان شروع کنم.؟؟؟؟سطر به سطر احمدی چطوره؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

ذخیره ها اعلام شد!
کسى قبول شده؟
من که یافت نشد بهم می گه :

من دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

گزینه خاکستری ذخیره اعلام شد.
به زودی نتیجه های ذخیره میاد

من یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

ازذخیره هاخبری نیست

الینا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

این دستورالعمل چقدر گنگه کجاش ممنوعیت اورده شده؟؟

.... جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

چه خلوت شده این جا

'گزینه چنده؟ چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

مرد 35 ساله ای با شکایت از قرمزی ، اشک ریزش و ترشح اندک موکوسی چرکی مراجعه کرده، کدامیک از گزینه های زیر در درمان این حالت تجویز نمی شود؟
۱ داکسی سایکلین به مدت هفت روز
۲ اریترومایسین به مدت سه هفته
۳ تک دوز آزیترومایسین
۴ تتراسلیکلین به مدت هفت روز

سایت دستیاری پزشکان چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

http://www.dastyari-pezeshkan.com

اول چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

اول شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد