خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ویرایش فرم انتخاب رشته- محل از تاریخ 30/3/92 لغایت 31/3/92

 

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

 

مراتب ذیل جهت اطلاع کلیه داوطلبین مجاز به انتخاب رشته محل دوره چهلم آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانیده می شود

1- براساس آخرین مصوبات شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور، رشته تخصصی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد با ظرفیت 3 نفر در سالجاری مطابق مقررات دستیار می پذیرد.

2- از تاریخ 30/3/92 لغایت 31/3/92 کلیه افراد واجد شرایط انتخاب رشته- محل که در مواعید مقرر نسبت به انتخاب رشته – محل اقدام نموده اند مجاز به ویرایش فرم انتخاب رشته- محل مربوطه خواهند بود.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی 

 

 

 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 
مهلت انتخاب رشته دستیاری امشب پایان می یابد
مهلت انتخاب رشته چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای 7 هزار و 723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند امشب چهارشنبه 29 خردادماه پایان می یابد.................. 
===========================. 

نگاهی به گزینه‌های محتمل برای تصدی کرسی وزارت بهداشت/
سیزدهمین سکاندار نظام سلامت کشور چه کسی خواهد بود؟

یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
 وزارت بهداشت به عنوان یکی از تخصصی‌ترین وزارتخانه‌ها که سلامت جمعیت 75 میلیونی کشور به نوعی با فعالیت‌ها وتصمیمات آن گره خورده است، همواره در طول ادوار انتخاباتی به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی مورد توجه نامزدهای انتخاباتی بوده است و اکنون با مشخص شدن تکلیف
......................... 

=========================

  

وزیر بهداشت مطرح کرد:
انتقاد از وضعیت بیمارستان های آموزشی/ دستیاران آموزشی انگیزه ندارند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت و کیفیت درمان در بیمارستان‌های آموزشی اصلا مناسب نیست، گفت: آموزش در حوزه پرستاری، انترنی و رزیدنتی با مشکل مواجه است و آموزش دهنده.............. 
================================

 

اعتراض جامعه رادیولوژی به بخشنامه وزارت بهداشت
وزارت بهداشت و درمان با صدور بخشنامه ای مجوز انجام سونوگرافی و گزارش رادیولوژی را توسط پزشکان عمومی و متخصصین غیر رادیولوژی صادر نموده است.................

 

================= 

وزیر بهداشت: وضعیت اینترن‌ها و رزیدنت‌ها در بیمارستان‌های آموزشی شرم‌آور است

وزیر بهداشت با انتقاد از اینکه گاهی آموزش مساله‌ای جدا از درمان تلقی می‌شود یا اصلا در نظر گرفته نمی‌شود، گفت: وضعیت اینترن‌ها و رزیدنت‌ها در بیمارستان‌های آموزشی واقعا شرم‌آور است..................

 

 

 

  

 

 

نگاهی به گزینه‌های محتمل برای تصدی کرسی وزارت بهداشت/
سیزدهمین سکاندار نظام سلامت کشور چه کسی خواهد بود؟

یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
 وزارت بهداشت به عنوان یکی از تخصصی‌ترین وزارتخانه‌ها که سلامت جمعیت 75 میلیونی کشور به نوعی با فعالیت‌ها وتصمیمات آن گره خورده است، همواره در طول ادوار انتخاباتی به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی مورد توجه نامزدهای انتخاباتی بوده است و اکنون با مشخص شدن تکلیف یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در شرایطی که شمارش معکوس برای انتخاب کابینه یازدهم آغاز شده، چشمان فعالان عرصه سلامت کشور به دستان رییس‌جمهوری منتخب است تا کلید وزارت بهداشت را به چه کسی می‌سپارد.
به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در شرایطی که تنور رایزنی و گمانه زنی‌ها برای تعیین تکلیف کرسی‌های کابینه دولت یازدهم آغاز شده، حوزه سلامت کشور نیز از این امر مستثنی نبود و از همان ابتدای پیروزی روحانی در انتخابات یازدهم، چند نام و عنوان برای سپردن کلید دولت تدبیر و امید جهت باز کردن قفل‌های بسته یکی از تخصصی‌ترین وزارتخانه‌ها به گوش رسید؛ وزارتخانه‌ای که بواسطه ارتباط آن با جان و سلامت مردم انتظار می‌رود کلید آن به دست اهل آن سپرده شود.
در هر حال در شرایطی که روحانی دولت خود را دولت اعتدال می‌نامد و بر استفاده از نیروهای توانمند فارغ از نگرش سیاسی آنها تاکید دارد، گمانه‌زنی‌ها برای سیزدهمین سکاندار وزارت بهداشت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اسامی چون دکتر رضا ملک‌زاده، دکتر علیرضا زالی، دکتر مسعود پزشکیان، دکتر سیدمحمود طباطبایی، دکتر علیرضا مرندی و دکتر صلاح‌الدین دلشاد را محتمل می‌دانند.
فارغ از آنکه هر یک از این افراد در جلب نظر و اعتماد رییس جمهور منتخب برای تصد‌ی‌گری کرسی وزارت بهداشت چقدر شانس خواهند داشت، ایسنا به معرفی و بررسی سوایق آنها می‌پردازد:


دکتر رضا ملک‌زاده که نماینده روحانی برای معرفی برنامه‌های وی در حوزه سلامت در زمان تبلیغات انتخاباتی نیز بود، متولد ۱۳۳۰ از کازرون است.
وی فوق تخصص گوارش و کبد است و پس از برکناری دکتر ایرج فاضل به عنوان وزیر بهداشت انتخاب شد و از 23 دی ماه 1369 تا مرداد ماه 1372 در وزارت بهداشت فعالیت کرد.
وی عناوینی همچون مدیر گروه داخلی دانشکده پزشکی شیراز و تهران، رییس و همچنین معاون آموزشی دانشگاه شیراز، معاون آموزشی وزیر بهداشت، رییس بیمارستان شریعتی تهران، رییس مرکز تحقیقات بیماری‌های کبد و گوارش، معاون تحقیقاتی فرهنگستان علوم پزشکی ایران و سردبیر مجله Archives of Iranian Medicine را نیز در کارنامه دارد.


دکتر علیرضا زالی متولد سال 1343 و فارغ‌التحصیل جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دیگر افرادی است که نام وی برای تصدی وزارت بهداشت شنیده می‌شود.
وی فارغ‌التحصیل پزشکی در سال 1367 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فارغ‌التحصیل جراحی مغز و اعصاب از همین دانشگاه در سال 1373است.
زالی نفر نخست چهار دوره ارتقای کشوری جراحی اعصاب بوده و بورد تخصصی‌اش را نیز در سال 1377 دریافت کرده است.
وی در سال 1384 موفق به اخذ فلوشیب استریوتاکسی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد.
زالی که از سال 1387 و به مدت 6 سال قائم مقام سازمان نظام پزشکی بود، در ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی با کسب بالاترین رای اعتماد جامعه پزشکی به عنوان بخشی از نخبگان کشور، در صدر این سازمان قرار گرفت و رییس کل سازمان نظام پزشکی شد؛ هرچند که به دلیل برخی حواشی انتخابات مذکور حکم ریاست زالی از سوی رییس جمهور امضا نشده است.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضویت در شورای درمان وزارت بهداشت و همچنین عضویت هیات ممتحنه امتحانات دستیاری نیز در کارنامه زالی ثبت شده است.
عضویت شورای دانشجویی و شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون درمان و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کارشناس هیات‌های انتظامی بدوی وعالی سازمان نظام پزشکی، عضو هیات ممتحنه گواهینامه جراحی مغز و اعصاب، عضو کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت بهداشت، دبیر کمیسیون جراحی مغز و اعصاب سازمان پزشکی قانونی، مشاور رییس مجلس در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و ... نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی زالی است.


دکتر سید محمود طباطبایی نیز دیگر گزینه‌ایست که گمانه‌زنی‌ها نام وی را برای تصدی وزارت بهداشت محتمل می‌دانند. وی متولد 1321 و استاد جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
وی نیز ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضویت در شورایعالی پزشکی وزارت بهداشت و دبیری هیات ممتحنه رشته جراحی اعصاب را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده است.
ریاست بخش جراحی اعصاب بیمارستان شهدا، مدیر گروه جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونت آموزشی بیمارستان شهدای تجریش، معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد بیماری‌های خاص، دادیار دادگاه‌های نظام پزشکی، عضو کمیسیون علمی آموزشی هیات بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیسیون ارزشیابی مدارک علمی فارغ‌التحصیلان جراحی اعصاب خارج از کشور، مشاور وزیر بهداشت در امر سلامت، عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و ... از دیگر فعالیت‌های اجرایی دکتر سیدمحمود طباطبایی است.

دکتر مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت اصلاحات نیز از دیگر گزینه‌هایی است که نام وی برای تکیه بر کرسی وزارت بهداشت دولت اعتدال شنیده می‌شود. وی متولد 1333 و فوق تخصص قلب و عروق است و از شهریور ماه 1380 تا شهریور ماه 1384 به عنوان وزیر در وزارت بهداشت فعالیت داشت.
وی در سال 1373 از طرف دکتر علیرضا مرندی، وزیر وقت بهداشت دولت سازندگی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد و شش سال در این سمت فعالیت کرد تا اینکه دکتر فرهادی، وزیر بهداشت دوره اول دولت اصلاحات در اواخر دوران وزارت خود از پزشکیان دعوت کرد که به عنوان معاون سلامت به تهران برود. به این ترتیب بود که پزشکیان عازم تهران شد و شش ماه معاونت سلامت وزارت بهداشت را بر عهده داشت و نهایتا در دور دوم دولت اصلاحات جهت تصدی مقام وزارت بهداشت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و از مجلس رای اعتماد گرفت.

پزشکیان در دوره وزارت خود با مشکلات عدیده‌ای از جمله طرح جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت و ادغام آن در وزارت علوم مواجه شد که البته توانست مانع انجام این کار شود. همچنین با وجود مخالفت پزشکیان، طرح جدایی وزارت رفاه و تامین اجتماعی از وزارت بهداشت در دوره وزارت وی اتفاق افتاد که این موضوع به طرح استیضاحِ وی در مجلس منتهی شد.
پزشکیان پس از پایان دوران وزارتش به تبریز بازگشت و به عنوان جراح قلب در بیمارستان شهید مدنی تبریز به فعالیت پرداخت و پس از آن نیز با ثبت نام در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم تبریز به خانه ملت راه یافت و از آن زمان تا کنون در مجلس فعالیت دارد.

دکتر سیدعلیرضا مرندی متولد ۱۳۱۸ از اصفهان و فوق تخصص اطفال از دیگر گزینه‌های احتمالی برای تصدی کرسی وزارت بهداشت به شمار می‌رود.
وی چهارمین وزیر بهداشت پس از پیروزی انقلاب و تنها وزیری است که دو دوره سکاندار وزارت بهداشت بود. دور اول وزارت مرندی از مرداد ماه 1363 تا شهریور ماه 1368 بود و دوره دوم وی نیز مربوط می‌شود به مرداد ماه 1372 تا شهریور ماه 1376.
وی استاد دانشگاه، رییس فعلی فرهنگستان علوم پزشکی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی (از دوره هشتم تا کنون) است.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس ستاد برنامه‌ریزی سیاست داروئی کشور در وزارت بهداری سابق، معاون آموزشی و پژوهشی و معاون امور درمان در وزارت بهداری سابق، قائم مقام وزیر و عضو ستاد هماهنگی، نظارت بر گسترش و ایجاد شبکه بهداشتی - درمانی کشور و عضویت در شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز بخشی از فعالیت‌های اجرایی مرندی در داخل کشور بوده است.
وی همچنین از حامیان اصلی قانون ترویج تغذیه با شیر مادر است و در تالیف کتبی نظیر تغذیه با شیر مادر، راهنمای ایمن سازی، راهی به سوی تغذیه و رشد بهتر کودکان و ... مشارکت داشته است.
دکتر صلاح الدین دلشاد، فوق تخصص جراحی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز از دیگر گزینه‌های مطرح برای تصدی کرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم است.
حال باید منتظر ماند و دید رییس جمهور منتخب مردم که در حوزه سلامت با شعار «تحقق عدالت در سلامت» و «گسترش بیمه‌های دولتی و غیردولتی» به میدان آمد، کلید وزارت بهداشت را به چه کسی می‌سپارد تا مشکلات درمانی و خدمات بهداشتی کشور رفع و کیفیت این خدمات به درجات عالی ارتقا یابد تا همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرموده‌اند: اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج‌ مریض‌داری، رنج دیگری نداشته باشد 

============================ 

وزیر بهداشت مطرح کرد:
انتقاد از وضعیت بیمارستان های آموزشی/ دستیاران آموزشی انگیزه ندارند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت و کیفیت درمان در بیمارستان‌های آموزشی اصلا مناسب نیست، گفت: آموزش در حوزه پرستاری، انترنی و رزیدنتی با مشکل مواجه است و آموزش دهنده به طور کامل در کنار آموزش گیرنده حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسن طریقت منفرد در همایش روسای بیمارستان های آموزشی با بیان این مطلب افزود: اصلی ترین مشکل ما در حوزه آموزشی این است که دستیاران آموزشی انگیزه لازم را ندارند که در کنار بیماران باشند و نداشتن قانون و منابع از علت های این بی انگیزگی است.

طریقت منفرد گفت: عملکرد بیمارستان های آموزشی باید در شأن مردم و با رعایت کرامات انسانی باشد. خدمات درمانی مطلوب به بیمار حاصل آموزش است و آموزش خوب از مسیر درمان خوب به وجود می آید. در دنیا بیمارستان های آموزشی از نظر علمی، اخلاقی، رعایت کرامات انسانی و اقتصادی سرآمد تمام بیمارستان ها هستند.

نقش اصلی روسای بیمارستان ها در اصلاح سیستم آموزشی

وزیر بهداشت با تأکید بر این که سیستم آموزشی قابل اصلاح است و اصلاح آن از دست مردم و حاکمیت خارج است، گفت: رئیس بیمارستان می تواند نقش اصلی را در اصلاح سیستم آموزشی داشته باشد. اگر بتوانیم به تمام بیمارستان های آموزشی اعتماد کنیم آن وقت می توانیم بگوییم سیستم آموزشی بالینی در شأن مردم است و کرامات انسانی رعایت می شود. 

وی با بیان اینکه بعضا به دلیل استفاده ناصحیح نیروی متخصص درگیر گرفتاری هزینه‌های مازاد می‌شویم، گفت: به طور مثال در کشورهای توسعه یافته بیمارستان‌هایی که بالای 400 تختخواب دارند، اگر آموزشی نباشند به لحاظ اقتصادی به صرفه محسوب نمی‌شوند.

طریقت منفرد اضافه کرد: اصولا در مراکز بهداشتی درمانی مهمترین معضل هزینه نیروی انسانی است و هر چه این نیروها متخصص تر باشند هزینه ها نیز بالاتر می رود در حالی که در بیمارستانهای آموزشی ما نیروهای متخصص زیادی داریم که هزینه درمان در این بیمارستانها بسیار کم است.

ضرورت ارتقا جایگاه طب عمومی در کشور

وزیر بهداشت با بیان اینکه جایگاه طب عمومی باید در کشور ارتقا یابد، افزود: طب عمومی بدنه طب است و در دنیا در مراقبت های اولیه، اصل، طب عمومی است که در کشور ما نیز باید این الگو استفاده شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ هزار پزشک عمومی در کشور وجود دارد، افزود: به دلایل فرهنگی که ایجاد شده و در اثر تخصص و فوق تخصص گرایی، این افراد مورد پذیرش عمومی افراد جامعه نیستند و از لحاظ اقتصادی نیز یک صدم درآمد متخصصین را ندارند و به لحاظ آموزشی هم طوری تربیت می شوند که خودشان را باور ندارند.

احیای طب عمومی، تغییر اساسی نظام آموزشی اصلی ترین وظیفه روسای بیمارستان ها

وزیر بهداشت افزود: طی این مدت ۴۲ هزار تخت بیمارستانی با امکانات و تجهیزات لازم در دست ساخت و راه اندازی است که بخش قابل توجهی از آن انجام شده و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز مصوبه هیات دولت داریم که به زودی عملیات اجرایی آنان آغاز می شود. احیای طب عمومی، تغییر اساسی نظام آموزشی و تربیت نیروی انسانی متناسب با نیازهای کشور از اصلی‌ترین وظایف روسای بیمارستان‌های آموزشی در کشور است.

وی با تاکید بر احیای جایگاه طب عمومی در کشور، گفت: به دلیل پایین بودن تعرفه‌های پزشکی، پزشکان عمومی از برخی از وظایف خود سر باز می‌زنند و آن را به جراحان ارجاع می‌دهند، جراحان نیز برخی از وظایف خود را به فوق تخصص ارجاع می‌دهند، در حالی که این وظایف در دنیا توسط تکنسین‌ها و پرستارها نیز انجام می‌شود.

طریقت منفرد از روسای بیمارستان های آموزشی خواست احیای جایگاه طب عمومی را به عنوان مهمترین اولویت کاری خود قرار دهند و با بیان اینکه در بخش درمان بیشترین امکان ساماندهی و پاسخگویی به مردم را داریم، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امکانات بهداشتی و درمانی مناسب و مطلوبی در این حوزه راه اندازی شده است.

تخصیص اعتبار برای حوزه سلامت سرمایه گذاری است نه هزینه

وی با تاکید بر اینکه هر مقدار اعتبار برای حوزه سلامت در نظر گرفته شود هزینه نیست و در واقع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، اظهار کرد: در سال 90 گردش مالی بخش بهداشت و درمان 40 هزار میلیارد تومان بوده است که 15هزار میلیارد تومان از آن را دولت و بیمه‌ها پرداخت کردند و 25 هزار میلیارد‌ تومان از آن بر دوش مردم تحمیل شده است.  

====================

اعتراض جامعه رادیولوژی به بخشنامه وزارت بهداشت
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
وزارت بهداشت و درمان با صدور بخشنامه ای مجوز انجام سونوگرافی و گزارش رادیولوژی را توسط پزشکان عمومی و متخصصین غیر رادیولوژی صادر نموده است.
عرش نیوز:دکتر عبدالرسول صداقت عضو هیات مدیره انجمن رادیولوژی ایران با بیان اینکه موضوع انجام سونوگرافی توسط متخصصین غیر رادیولوژی در سال های گذشته پیوسته مورد کشمکش بین رادیولوژیست ها و وزارت بهداشت بوده است به  خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: متخصصین غیر رادیولوژی و پزشکان عمومی هیچ دوره ویژه ای برای حفاظت در برابر اشعه و فیزیک سونوگرافی و رادیولوژی را نگذرانده اند.

وی افزود: این دستور العمل غیر علمی و غیر کارشناسی می تواند علاوه بر به خطر انداختن شغل رادیولوژیست ها زیان های جبران ناپذیری برای بیماران به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر لغو این دستور العمل اذعان داشت: باید این موضوع توسط مراجع مربوطه در وزارت بهداشت و درمان و سازمان نظام پزشکی به طریق علمی حل و فصل گردد.

عضو هیات مدیره انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به تماس های مکرر دستیاران رشته رادیولوژی با این  انجمن اظهار داشت: تمامی دستیاران رشته رادیولوژی در تماس با انجمن رادیولوژی ایران اعلام کردند در صورتی که این بخشنامه لغو نگردد به صورت دسته جمعی  تقاضای تغییر رشته خواهند داد.

وی تصریح کرد: در آستانه شروع به کار دولت جدید این امر می تواند به یک بحران جدی در بخش  سلامت کشور و دانشگاه های علوم پزشکی منجر شود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در این بخشنامه میزان دریافت تعرفه برای پزشکان عمومی 50 درصد و پزشکان متخصص رادیولوژیست 80 درصد اعلام شده است. 

 

 

مهلت انتخاب رشته دستیاری امشب پایان می یابد
مهلت انتخاب رشته چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای 7 هزار و 723 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند امشب چهارشنبه 29 خردادماه پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیش از 15 هزار داوطلب در این دوره از آزمون شرکت کردند که در نهایت بیش از 7 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. این افراد تا ساعت 24 امشب فرصت دارند نسبت به انتخاب 100 کد رشته - محل در فرم های اعلامی اقدام کنند.

داوطلبان باید در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی داشته باشند زیرا پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش و ابطال فرم وجود ندارد. همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصراف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره است.

بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هریک از داوطلبان چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیاری در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند اما ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.

پذیرش نهایی در 35 دانشگاه علوم پزشکی و 27 رشته تخصصی پزشکی و بیش از 2 هزار و 400 نفر ظرفیت صورت می گیرد. همچنین ظرفیت پذیرش در دو دانشگاه علوم پزشکی یزد و بقیة الله نیز به ظرفیت های قبلی اضافه شد.

بر این اساس رشته تخصصی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با ظرفیت 3 نفر در سالجاری مطابق مقررات دستیار می پذیرد و کلیه افراد واجد شرایط پذیرش کادر ثابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله(عج) می توانند در 25 ظرفیت رشته های جراحی عمومی، بیماریهای داخلی، بیهوشی، ارتوپدی، طب فیزیکی و توانبخشی، بیماریهای قلب و عروق، ENT، ارولوژی، چشم پزشکی و طب اورژانس شرکت کنند.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز پنجم اردیبهشت ماه با رقابت میان پانزده هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد 

 

 

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:
(چهارشنبه 29 خرداد 1392)
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دکترای تخصصی داروسازی در روز سه شنبه 6 تیر ماه خبر داد.
نظرات 185 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

http://www.isr.org.ir/NewsItem/112
انجام سونوگرافی توسط پزشکان عمومی منتفی شد
اقا زاده ها رفتن تو این رشته همه ما رو گمراه کردن که نزنیم

ساسان دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

دست پیش گرفته پس نیفته یعنی برای اینکه اطرافیان ازش ایراد نگیرن یا کسی کاری بش نداشته باشه از اطرافیان ایراد میگیره و تو کار دیگران دخالت می کنه.اون هم نابجا و ناحق.

ﺍﺯ ﻣﺮﯾﻢ ﺑﻪ ﺑﻪ ﻣﺮﯾﻢ! دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯾﺖ.ﻭﻟﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﺍﺻﻞ ﻫﺴﺘﻦ،ﻭ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﺸﺪﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﮎ~ﯼ ﺑﺨﻮﻧﻢ.ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ~ﻭﻟﺶ ﺭﺍ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺜﻞ ﻫﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﻧﺎﺻﺮ ﺧﺴﺮﻭ ﻭ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﮐﻨﺎﺭ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻦ ﺑﻔﺮﻭﺷﻤﺸﻮﻥ.ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﺍﺯ ﻣﻦ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺑﺎﺷﻮﻥ ﺭﺍ ﺧﺮﯾﺪﻡ ۵۰۰۰۰ ﺗﻮﻣﻦ ~ﻭﻝ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻭ ۳ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺩﻥ؟ﻫﻤﻮﻥ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﺭﺍ ﮔﻔﺘﻦ!ﺍﮔﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﺕ ﺑﻔﺮﺳﺘﻢ.ﻣﺮﺳﯿﯿﯿﯿﯽ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

طب اورزانس و بیهوشی تهران تا چه نمره ای احتمال قبولی داره لطفا نمره بفرمایید

به مریم دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

ولی شاید این کار از نظر شرعی و اخلاقی درست نباشه لطفا در تصمیمتان تجدید نظر کنید یا حداقل اجازه بگیرید

ﻣﺮﯾﻢ دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 02:23 ق.ظ

ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ، ﺍﯾﺸﺎﻻ ﮐﻪ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﯿﺪ،ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺨﻮﻧﻪ ﺟﺰﻭﺍﺕ ﺍﺻﻞ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺭﻓﺮﻧﺲ ﻫﺎﯼ ۹۲ ﺍﺯ ~ﺍﺭﺳﯿﺎﻥ ﺩﺍﻧﺶ،ﻣﺮﻭﺭ ﺁﺧﺮ ﺳﺮﻭﺵ ﻓﺮﺯﺍﻧﮕﺎﻥ،ﻫﻔﺘﻪ ﺁﺧﺮ ﺩﮐﺘﺮ ﺍﯾﺰﺩﯼ،ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﮐﺘﺮ ﺍﯾﺰﺩﯼ( ﺳﻮﺍﻻﺕ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ )،ﻭ ﺳﺮﯼ ۱۰۰۰۰ ﺗﺴﺖ ﺩﮐﺘﺮ ﮐﺮﻣﯽ ﻭ ۱۵۰۰ ﺗﺴﺖ ﻣﺮﻭﺭ ﺁﺧﺮ ﺩﮐﺘﺮ ﮐﺮﻣﯽ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﺗﻮﺍﻓﻘﯽ ﺑﻔﺮﻭﺵ ﻣﯿﺮﺳﺪ.ﻟﻄﻔﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﺯﯾﺮ ﺍﻃﻼﻉ ﺩﻫﯿﺪ ﻭ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮﻡ. m1362118@yahoo.com

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

بهتر ه که حرفهای مهم تزی بزنیم از تچریات امتحان ..مهاجرت...و...

رهبر یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

راهنمایی ومشاوره رایگان

A یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

پزشک خانواده یعنی بیکاری پزشکان عمومی . ایران 75 میلیون جمعیت داره اگه قرار باشه هر 2000 نفر یک پزشک خانواده داشته باشه کلا احتیاج به 37500 پزشک عمومی هست این در حالی هست که چیزی حدود صد هزار پزشک عمومی در کشور هست و سالانه حدود 4000 فارغ التحصیل اضافه می شوند .

ویرایش یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 06:26 ب.ظ

ویرایش فعال شد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

به نظرتون حداقل با چه نمرهای امسال میشه بیهوشی و اورزانس تهران اورد؟

شروین یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
رتبه شما چند شده البته رتبه کل . بگویید تا نظر دهیم که قبولید یا نه. شما که سهمیه ارتش دارید . شانس قبولی بیشتر نسبت به بقیه دارید.در هر حال موفق باشید .هر چه خیر است بیش آید .

سلطان سلیمان یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

مگه نمرت و رتبت چندشده ؟

خرم سلطان یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

لطفا بفرمایید با چه نمره ای تهران اورزانس میاره من سهمیه ارتش دارم رتبه در مورد من زیاد قابل اعتماد نیست لطفا بفرمایید ممنون

به بالایی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

حسنی نگو یه دسته گل!

طرفداران روحانی خطاب به روحانی: یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:26 ق.ظ

حسنک کجایی؟؟!!!

طرفداران روحانی خطاب به روحانی: یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:25 ق.ظ

حسنک کجایی؟؟!!!

به زی زی ترشیده یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

برو خودتو سیاه کن

به بالایی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

حرف حق تهوع داره همیشه

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

ای بابا ! واقعا باید هممون رو بعد دبیرستان و بعد اتمام تحصیل بفرستن تو جامعه کار کنیم تا از جو دبیرستان در بیایم.این حرف های مسخره تحت عنوان زی زی واقعا تهوع آوره.لطفا اگه تو دانشگاه جایی برای این جور حرف زدن ها ندارید جای دیگه خودتونو خالی کنید.این جا جای یه مشت بدبخت مثل منه که استرس سرنوشتشون دارن .پوزش از بقیه.....

به زی زی خوشگله شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

زی زی جان
احتمالا شوخی نوشتی عزیزم
ولی اگه جدی نوشته باشی عزیزم مریضی تو باید درمان شی.
چون ابروی ما زنها رو بردی!!!

به بالایی شنبه 8 تیر 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

جواب منو بدین دست پیش گرفته پس نیفته یعنی چههههههههههههههههههههههههههههه

به به بالایى شنبه 8 تیر 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

من اصلا به پارس مدیک و ادمینش چى کار دارم من دارم به این خانم زى زى میگم که این کارها زشته و نشان دهنده عقده اى بودن آدمه که همش از خودش تعریف کنه اون هم اینجا

کمک شنبه 8 تیر 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

دوستان جواب منو بدین

یعنی چی دست پیشو گرفته پس نیفته؟

کمک شنبه 8 تیر 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

یکی بهم بگه اصطلاح دست پیشو گرفته و پس میزنه یعنی چه؟

سلطان سلیمان شنبه 8 تیر 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام
چه نمره ای نمیدونم.
ولی دکتر جان نمره ملاک نیست رتبه کل مهمه.
موفق باشید.

خدیجه سلطان شنبه 8 تیر 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام
چرا کسی جواب منو نمیده؟
منتظرم و ممنون

خرم سلطان شنبه 8 تیر 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

با چه نمره ای پارسال قبول شده لطفا بفرمایید ممنون

سلطان سلیمان شنبه 8 تیر 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

امسال رو نمی دونم ولی بارسال با رتبه کل ۳۱۲۰ تبریز و اهواز قبول شدند.

خرم سلطان شنبه 8 تیر 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

به نظرتون در تهران با چه نمره ای حداقل اورزانس قبول میشه؟؟

خاک برسر شنبه 8 تیر 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

من که میخوام خودکشی کنم از همه وهمه کس
خسته شدم از همه

خیلی خسته خیلی خسته

به ماهک خانم جمعه 7 تیر 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

با ٩٠٠ روان حتما میاری
خیلی هم رشته خوبیه
فوق العادست
جذاب و اینکه به درد خودتو خانواده و زندگی هم میخوره
رشته ای که هم درس میخونی هم وقت ازاد داری
درامدش هم به جز در مقایسه با رشته های خیلی لوکس از خیلی رشته های دیگه بالاتره و اتفاقا قابلیت های زیادی برای درامد زایی داره
یه کم سال اولش سخت میگذره اونم نه مثل سایر رشته ها
بیشتر شب ها رو میخوابی و از خیلی بیماریهایی که در اثر استرس پیش میاد در امانی
موفق باشید

خدیجه سلطان جمعه 7 تیر 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
رتبه کل من 3695 شده و سهمیه من آزاد است.من به ترتیب رشته های طب اورژانس .بیهوشی و پزشکی قانو نی همه جا رو زدم به امید قبولی در رشته طب اورژانس در مرحله ذخیره 1 و2 چون به این رشته علاقمندم.حال می خواهم بپرسم روز یکشنبه آیا برای افزایش شانس قبولی . بعد از رشته های طب اورژانس رشته پزشکی قانونی را بزنم یا تغییری در ترتیب رشته ها (طب اورژانس . بیهوشی. پزشکی قانونی) ندهم . با توجه به اینکه نمی دانم دیگه فرصت . توان و شانس برای خوندن مجدد دارم یا نه .با تشکر از کمک و راهنمایی شما

رزیدنت ؟ جمعه 7 تیر 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

دلیل اینکه در سال های اخیر اکثریت رزیدنت های قلب خانم هستند چیه؟
رشته زنان کم بود این رشته را هم گرفتند.

کشیک جمعه 7 تیر 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

برای تصمیم گیری صحیح برای انتخاب یک رشته باید با از رزیدنت های ان رشته و ان شهر پرس و جو کرد که راضی هستند یا نه؟ سال های قبل چند نفر انصراف داشته؟ ایا خانواده هاشون هم راضی اند؟؟؟

محدثه جمعه 7 تیر 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

من که دنیا رو با تخصص چشم عوض نمیکنم

فقط به عشق چشم اومدم و همینو زدم

به هنگامه جمعه 7 تیر 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

اینجور که معلومه تو ویرایش نهایی خیلی ها به دنبال رشته های راحت و کم دردسر جسمی و روحی روانی هستند.
رادیو -پوست- طب فیزیکی- هسته ای -پاتو -... به نظرم بهترین انتخاب ها برای خانوم ها است.
من که به عشق رادیو میخونم برای اسفند.

mahakk جمعه 7 تیر 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

دوستان من با 900 روان میارم؟ خیلی دلهره دارم
دیگه فرصت خوندن ندارم با زندگی و بچه و مخارج خیلی سخته

اشتغال زایی در تهران جمعه 7 تیر 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://bit.ly/1aRqXLI

ثبت نام برای زرشک خانواده .. کار بدون استروس دروس خوانی بدون استروس

http://bit.ly/1aRqXLI

هنگامه پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

دوستان این قضیه رادیولوژی اینترونشنال که میگویند رقیب همه رشته های پزشکی شده چیه؟
رشته پوست برای خانومها مناسب تره یا اون؟
لطفا اگر کسی میتونه راهنمایی کنه دریغ نکنه.

سلام پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

اطلاعیه شماره 12- در خصوص مهلت ویرایش انتخاب رشته محل
مراتب ذیل جهت اطلاع کلیه داوطلبین مجاز به انتخاب رشته محل دوره چهلم آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانیده می شود

صرفا در روز یکشنبه 9/4/92 از ساعت 8 لغایت 14برای آخرین بار کلیه افراد واجد شرایط انتخاب رشته- محل که در مواعید مقرر نسبت به انتخاب رشته – محل اقدام نموده اند مجاز به ویرایش فرم انتخاب رشته- محل مربوطه خواهند بود.

لازم است داوطلبان عزیز نهایت دقت را در ویرایش و ارسال فرم انتخاب رشته – محل نهایی از طریق اینترنت مبذول فرمایند زیرا پس از تائید نهایی و ارسال فرم انتخاب رشته – محل، درخواست تغییر، کاهش یا افزایش در رشته – محلهای انتخابی و یا ابطال فرم انتخاب رشته – محل امکانپذیر نمی­باشد.

زی زی گولو پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

واقعا برای افراد سیاه بین متاسفم

آتوسا پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام
رتبه کل 3694 شده سهمیه ام هم آزاد هستش.باتوجه به آزمون امسال و افزایش ظرفیت آن آیا شانسی برای قبولی در رشته طب اورژانس . بیهوشی ویا پزشکی قانونی را دارم .اگر بلی در چه مرحله ای . مرحله اصلی یا در مرحله افزایش ظرفیت 1و2
یا اینکه دوباره شروع کنم. البته اگر بتونم دیگه توان و فرصتشو ندارم.
کاش امسال قبول بشوم.خدایا کمکمان کن.

شاکی مستقیم سنجش پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

به خدا اصلا به فکر ما کسی نیست
باید مدرسه بچه هامونو ثبت نام کنیم
از کجا باید بدونم کجا قبولم اخه
عزیزم شما باز گول خوردید
قدرت قدرته چه احمدی چه حسنی چه هر کی دیگه
بس هی نشین حسنک کجایی راه بندار!!

طرفداران روحانی خطاب به روحانی: پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

حسنک کجایی؟؟!!!

طرفداران روحانی خطاب به روحانی: پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

حسنک کجایی؟؟!!!

رهبر پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

فرصت گفتگو وتبادل اطلاعات

نامه پزشکان به روحانی پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

http://www.entekhab.ir/fa/news/118339

عبید چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

بابا چقدر ویرایش.چند بار ویرایش.چه خبره؟" پس کی می خوان اسامی قبولی رو اعلام کنن. ما که فرزند مدرسهای داریم. میخواهیم ببینیم کدام شهر قبول می شیم که فرزتدمان را ثبت نام کنیم.چه یزیدی هستند این بی پدر و مادر ها.

به وای چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

مگر دوباره ویرایش است .پس چرا در سایت سنجش خبری نیست!!!

رهبر چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

وای چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:03 ب.ظ

ویرایش برای اخرین بارررررررررررررررر

آزمون عفونی جدید چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.medquiz.ir/test.php?tid=326

آزمون عفونی
10 سئوال
مدکوئیز

ما می چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

کی بحث روحانی رو کرده که این فرد با این همه حرارت اظهار فضل می کنند .خواهشا اینجا تبدیل به مکان بحث سیاسی نکنید.جای بحث سیاسی اینجا نیست.

{حسنک کجایی؟؟!!!} چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

روحانی شیره مالید سر ملت! چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

دیری نخواهد پایید که می بینید

خود شما ها که طرفدار روحانی بودید

می گویید:

{ حسنک کجایی؟؟!!!}

یادتونه؟
درس سوم از کتاب فارسی دوم ابتدایی!

روحانی همه تون رو خر کرده و فعلا دارید با کلیدش حال می کنید!
بعد از مدت کوتاهی می فهمید چه کلاه گشادی سرتون رفته و تا روی نافتون هم اومده!

اونوقته که می گید:

{حسنک کجایی؟؟!!!}

که باز هم مثل همیشه حسنک دیر کرده و دیگه خیلی دیر شده!

{حسنک کجایی؟؟!!!}

زی زی گولو چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

موفق باشید

آزمون نورولوژی با چند جواب تشریحی -
در مرکز آزمون مدکوئیز
http://www.medquiz.ir/test.php?tid=325
تقدیم به خانه پزشک

دریا چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

تصحیح می کنم شانس خوندن

عادل چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

بارسال با رتبه کل ۳۴۰۳ بزشکی قانونی بهشتی و با ۳۲۵۱ بزشکی قانونی تهران در مرحله اول قبول شدند.امسال با افزایش ظرفیت ۴۰۰ و اندی به احتمال زیاد در مرحله اصلی قبولید.بیشابیش تبریک آقایون دکتر عزیز.

دریا چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام
ولی من به طب اورژانس علاقمندم .نمی دانم چرا .شاید زیادی از استرس خوشم میاد.
ولی دکتر جان فکر می کنم همه رشته ها استرس خودشونو دارند. واین استرس هم مربوط به سال اول و دوم بیشتر هستش .از نظر آینده کاری همه خیلی ها متفق القولند که رشته آینده دار و خوبی است.در ضمن با این رتبه کل نمی توان به رشته های دیگری بجز این ۳-۴ رشته فکر کرد.من به ترتیب طب اورژانس. بیهوشی بزشکی قانونی. همه جا را زدم.امسالم دیکه نمیدانم فرصت و جانش خوندن دارم یا نه؟تازه وزیر هم که می خواد عوض بشه و معلوالاحوالهایی چون بزشکبان. فاضل.ملک زاده روی کار بیایند.که اهل تقلب و.....خدا داند چه بیش آید.شاد باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

واقعا؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

نتایج سه شنبه اعلام میشه

امید چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

نمیدونم والا،از دور که خیلی رشته ی خفنی به نظر میاد!کسی از درآمدش خبر داره؟ یاده اتاق تشریح که میفتم، خدایا توبه!

به دریا چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

واقعا به اورزانس علاقه مندی؟؟؟ بهتره بیشتر تحقیق کنی یا سری به رزیدنت های محترمش بزنی من که مدام با انها در ارتباطم خیلی کار سنگین دارند و فول استرسند شما هم اگر خانم جوان هستی بیشتر فکر ک

دکتر چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

منم یه سوالی مشابه امید دارم..احتمالش هست تو مرحله اول با رتبه کل 3660 پزشکی قانونی قبول بشم؟! طب اورژانس چی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

خیلییییییییییییییییییییییی تو ذخیره ها حتما

امید چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام
دوستان به نظر شما چقدر احتمال داره که من با رتبه ی کل 3650 پزشکی قانونی قبول شم؟ نتایج کی اعلام میشن؟

داک تاپ سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.doctop.ir/

با سلام
داک تاپ | شبکه حرفه ای پزشکان

مزدک سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

دوستانی که درباره بسته شدن چت پارس مدیک سوال میکنن
خوب مگه نمدونین ادمین احتمالا حالش خوب نیست و با کاربرای جدید حال نمیکنه گفته چت رو میبندم مگه من نوکرشون هستم که اونا حرف بزنن بعدش من چت رو خالی کنم از الکی سرکارتون گزاشته گفته جواب ایمیل رو منتظرم

دریا سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

ممنون دوست عزیز
طب اورژانس چی؟من به این رشته خیلی علاقمندم.

باقر سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

اطفال و بیهوشی و داخلی هر سال انصرافی داره

مطمین باشین به ذخیره یک ودو و سه میرسه

علی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

سوال دریا تقریبا سوال منم هست .کسی می تونه جواب بده.متشکرم

الینا سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

پزشکیان خدا کنه نشه والا باید با استرس درس بخونیم شاید

دریا سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
من رتبه کل ۳۶۹۰ و رتبه در سهمیه ۳۵۷۴ شدم طب اورژانس. بیهوشی. بزشکی قانونی همه جا رو زدم فکر می کنید قبول شم در مرحله اصلی یا ذخیره ۱ و ۲
ممنون دوستان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

اطفال و بیهوشی دو رشته ای هست که هر سال کلی انصرافی داره و کار به ذخیره 2 حتی 3 میکشه.امیدوارم قبول شید

مهتاب سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

متشکرم دوست عزیز
بس در مراحل ذخیره اول و دوم با رتبه کل بالاتر از اینها قبول می شوند؟نه
بازم ممنون

به باب بزرگ سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
اینکه چه با چه نمره ای قبوله کمی مشکله.اما بارسال با رتبه کل در سهمیه آزاد ۳۱۲۰ اهواز و تبریز قبول شدند.امسال با توجه به افزایش سهمیه احتمالا با خیلی بالاتر قبول می شوند.

به مهتاب سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
مربوط به مرحله اصلی میشه
رتبه کل است

مهتاب سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام عزیزان
۱-دو سوال دارم. رتبه کل آخرین فرد بذیرفته شده در سهمیه آزاد در دوره ۳۹ که توسط سنجش اعلام شد. مربوط به قبولی های مرحله اصلی است یا مراحل ذخیره اول و دوم ؟
۲- رتبه های اعلام شده رتبه کل است یا رتبه در سهمیه آزاد ؟
ممنون

به بالایی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

تو اینجا بنویس شاید کسی داشته باشه

گلاب سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

همکاران عزیز
کسی شماره ای برای تماس یا اس ام اس با دفتر آقای روحانی را داره؟تا دیر نشده تماس بگیریم و گند کاری و تقلب سال ۸۲ این یارو مثلا دکتر بزشکیان و عدم رضایت جامعه بزشک عمومی از وزارت احتمالی ایشان را به استحضار رییس جمهور منتخب برسانیم.ممنون

رهبر سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

اشنایی با رقبا و مشاوره با رتبه های برتر و تبادل جزوه و ... به طور رایگان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

جایی نیست ما داوطلبان با هم تبادل نظر کنیم برای جزوه؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

ببخشید تا چه نمره ای منظورم بود

باب بزرگ سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

بابا بزرگ لطفا بفرمایید که طب اورزانس با سهمیه ازاد تا چه رشته ای احتمال قبولی داره ممنون

الینا سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

بله بزرگترین تقلب زمان پزشکیان و سال82 بود که چه قدر ما را عقب انداخت والا ما الان اینجا نبودیم هم مجلس و هم وزرای بعدی ان را تایید کردند الا خود جناب پزشکیان که با جسارت مدام میگقت هیچ اتفاقی نیفتاده خدا کنه این اقا دوباره وزیر نشه

آزمون زنان سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.medquiz.ir/test.php?tid=323

آزمون زنان - شامل 18 سئوال

http://www.medquiz.ir/test.php?tid=323

چگونه یک فروم داشته باشیم سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 08:13 ق.ظ http://medforums.ir/group.php

ابتدا در وبسایت مدفرومز ثبت نام نموده و پس از فعال کردن لینک اکانت کاربری به آدرس زیر میرویم :
http://medforums.ir/group.php
و اقدام به ایجاد یک گروه می کنیم . این گروه بصورت فروم بوده و تمام امکانات یک انجمن را دارد از جمله آپلود تصویر در خود فروم ( آپلود و نه اشتراک لینک ! ) اشتراک فیلم از سایت آپارات یا هر سایت اشتراک فیلم دیگر .. ضمیمه کردن فایل تا حد چند ده مگابایت در خود فروم .. امکان مدیریت فروم تان و اعضا و پست های فروم تان .. امکان عضو گیری بصورت آزاد و یا با تایید مدیر .. امکان قرار دادن لوگو برای فروم .. امکان عضو گیری با دعوتنامه و یا بصورت آزاد .. امکان ارتباط با دوستان و نیز امکان چت با سرعت زیاد .. امکان ایجاد چت روم اختصاصی و یا امکان چت بصورت مهمان .. و محیطی جذاب برای فعالیت ..

http://medforums.ir

آزمون کودکان فعال شد سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.medquiz.ir/test.php?tid=322

آزمون کودکان 26 سئوال .. زمان گیری - تراز نمرات

مرکز آزمون مدکوئیز

همون بالا بالاییم سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

رهبر
من اکانتمو از ایمیل فعال کردم ولی وقتی اکانت و رمز ورود زدم باز نشد برم
گفتم شاید رمز ورودم اشتباه باشه با اکانتو ایمیل درخواست رمز کردم
باز با اونم نشد
دیگه نمیدونم چون ایمیل دیگه ای ندارم

به بالایی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

باید بری تو ایمیل ثبت نامیت و رو لینک فعالسازی کلیک کنی تا فعال بشه

من عضوم خیلی سایت خوبیه

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

به بالایی

باید بری تو ایمیلت و آی دیت رو فعال کنی

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

اخه رهبر
من سه بار اومدم ثبت نام کردم نشد
نمیدونم چشه

رهبر دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

بیایین اینجا

به بالایی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

اینکه چت رو بسته ادمین پارس مدیک کار جدیدی نیست

خب سایت خودشه هر کاری دوست داره میکنه مال شما که نیست
تازه باید بقول خودش قدر دانش باشین

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

کسی میدونه چرا چت ادمین بسته شده

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

بزرگترین تقلب زمان اصلاحات بوده باز خانم وزیر گفت تقلب شده

سوال دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام به همه
میشه ببرسم امتحان ارتقا رو هر دانشگاهی برا خودش برگذار می کنه یا سراسریه و امتحان بورد چی

sk دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

ظرفیت ها تغیری نمی کنه بی خود شایعه نکنید تغیر دولت هم تو این مسله تاثیری نداره و بر عکس اگر به حافظه خود رجوع کنید خواهید دید که افزایش شدید ظرفیت پزشکی در سال 65 66 67 در دولت اقای هاشمی بود و این دولت هم لیدر بزرگش همهان اقاست و پزشکیان هم اگر بیاد احتمالا همونه فقط دعا کنید اگر این اقا امد اون فاجعه 82 تکرار نشه که خیلی ها را بد بخت کرد خدا ازشون نگذره الان تخصص گرفتند و به ریش ما هم .......

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد