خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

منابع آزمون پذیرش دستیار تخصصی اسفند 1392


http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

======================

 اعلام آمادگی انجمن پزشکان عمومی ایران برای تعیین حدود صلاحیت و وظایف پزشکان عمومی

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران آمادگی این انجمن برای تعیین حدود صلاحیت و وظایف پزشکان عمومی را اعلام کرد...........................

======================

رئیس سازمان نظام پزشکی:

 تمامی تلاش خود را برای تحقق ارتقای جایگاه پزشکان خانواده به کار می گیریم

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از برگزاری نشست مشترک این سازمان و اعضاء هیأت مدیره انجمن پزشکان عمومی با مسئولان وزارت بهداشت برای ..............

//////////////////////////////////////////

درد دل داوطلبان آزمون دستیاری دوره چهلم

برگزاری آزمون دستیاری پزشکی هر ساله با چالش‌ها و دغدغه‌هایی مواجه است، نحوه برگزاری آزمون و حاشیه‌های آن با توجه به اهمیت و نقش سرنوشت‌سازش برای جامعه پزشکی معمولا اعتراضات و انتقاداتی دارد.
از آنجایی که داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی را افرادی تشکیل می‌دهند، که قبولی در این آزمون سرنوشت دیگری برای آینده‌اشان رقم می‌زند و داوطلبان از آن به عنوان رقابتی سخت، استرس‌زا و نفس‌گیر یاد می‌کنند، به ویژه اینکه طی سال‌های اخیر با توجه به افزایش ......................
||||||||||||||||||||||||||||







قابل توجه شرکت کنندگان آزمون دستیاری پزشکی:

25 خرداد نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام می شود  

نتایج اولیه آموزن دستیاری پزشکی 25 خرداد روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

 دکتر غلامرضا حسن زاده مدیر سازمان سنجش آزمون پزشکی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: از 15 هزار و 500 نفر ثبت نام کننده، 12 هزار و 500 نفر در آزمون شرکت کرده اند که نتایج اولیه  25 خرداد ساعت 16  روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی WWW.SANJESHP.IR قرار  می گیرد. 

وی با بیان  اینکه  داوطلبین تا 29 خرداد ماه فرصت دارند که  رشته محل مورد نظر خود را انتخاب کنند گفت: نتایج  نهایی نیمه اول ؟ (خودتان حدس بزنید) اعلام  خواهد شد.


......................................

درد دل داوطلبان آزمون دستیاری دوره چهلم

برگزاری آزمون دستیاری پزشکی هر ساله با چالش‌ها و دغدغه‌هایی مواجه است، نحوه برگزاری آزمون و حاشیه‌های آن با توجه به اهمیت و نقش سرنوشت‌سازش برای جامعه پزشکی معمولا اعتراضات و انتقاداتی دارد.

از آنجایی که داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی را افرادی تشکیل می‌دهند، که قبولی در این آزمون سرنوشت دیگری برای آینده‌اشان رقم می‌زند و داوطلبان از آن به عنوان رقابتی سخت، استرس‌زا و نفس‌گیر یاد می‌کنند، به ویژه اینکه طی سال‌های اخیر با توجه به افزایش تعداد داوطلبان و همچنین وقوع برخی اتفاقات مبنی بر خرید و فروش سوالات، این آزمون موجب حساسیت‌های بسیار بالایی در بین دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی است، و هر ساله بر اثر یک سری تحولات، حرف و حدیث‌هایی از سوی برخی دانشجویان روایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، به طور کلی فرصت محدود مطالعه، حجم بسیار بالای منابع، غیراستاندارد بودن سوالات، نامناسب بودن فضای برگزاری آزمون، مشخص نبودن منابع سئوالات طراحی شده از مهمترین دغدغه‌هایی است که دانشجویان پس از برگزاری آزمون دستیاری 92 به آن انتقاد داشتند.

سوالات آزمون دستیاری 92 غیراستاندارد بود

در این رابطه یکی از داوطلبان آزمون دستیاری 92 با تاکید بر لزوم دقت بیشتر طراحان در طراحی سوالات استاندارد، گفت: آزمون دستیاری پزشکی یکی از دروازه‌های اصلی ورود به دوره‌های تخصص پزشکی به شمار می‌آید، آزمونی که باید نتیجه هفت سال تلاش دانشجویان در دوره پزشکی عمومی سنجیده شود، بنابراین استاندارد بودن سوالات آن می‌تواند دانشجو را برای ارتقا به مرحله بالاتر بسنجد امری که متاسفانه در آزمون امسال رعایت نشده بود.

به گفته وی، سوالات آزمون دستیاری سال 92 در حد امتحانات پایان ترم دانشجویان پزشکی عمومی بود و در حد سنجش شرکت‌کنندگان ورود به دوره بالاتر از پزشکی عمومی یعنی تخصص نبود.

یکی دیگر از داوطلبان گفت: اگر چه آزمون‌های سال‌های گذشته نیز بسیار سخت طراحی می‌شد، اما سوالات آن به اندازه آزمون امسال موجب سردرگمی داوطلبان نمی‌شد در واقع در سال‌های گذشته اگر دانشجویی واقعا آماده آزمون بود سختی سئوالات برای آن بسیار شیرین و قابل حل می‌شد.

فرار از موقعیت پزشک عمومی یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت در آزمون دستیاری

در ادامه یکی از داوطلبان آزمون دستیاری92، فرار از موقعیت پزشک عمومی را یکی از مهم‌ترین اهداف خود برای شرکت در این آزمون عنوان کرد و افزود: افرادی که در آزمون دستیاری پزشکی شرکت می‌کنند، پزشکان عمومی هستند که به دلیل وضعیت نابسامان خود در جامعه و موقعیت نامناسب اجتماعی حاضر هستند سال‌ها پشت کنکور آزمون دستیاری بمانند، تا بتوانند با قبولی در آن به موقعیت بالاتری یعنی تخصصی دست یابند.

وی در ادامه با بیان اینکه در صورتی که در آزمون دستیاری قبول نشوم در شغل دیگری غیر از پزشکی در جامعه ادامه خواهم داد، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از افرادی که در آزمون دستیاری پزشکی شرکت می‌کنند در اهدافی غیر از مسائل علمی وارد دوره‌های تخصصی پزشکی می‌شود این در حالی است که پزشکان عمومی در کشورهای پیشرفته به عنوان خط مقدم درمان و سلامت جامعه، علاوه بر امنیت مادی و علمی در موقعیت اجتماعی بسیار بالایی دارد و رفتن به مرحله بالاتر تحصیلی جز بزرگترین اهداف علمی برای آنها به شمار می‌رود نه اهداف موقعیت و مادی.

محسن یکی دیگر از داوطلبان آزمون دستیاری، گفت: علاوه بر موقعیت نامناسب اجتماعی، موضوع مادی از دیگر مسائلی است که باعث شده پزشکان عمومی برای پر کردن فاصله نجومی با پزشکان متخصص خود را به آب و آتش بزنند و در آزمون‌ها شرکت کنند تا به آن جایگاه برسند در حالی که باید تنها دغدغه آنها تضمین سلامت خانواده‌ها باشد.

در ادامه علیرضا یکی از دانشجویان شرکت‌کننده در آزمون دستیاری با تاکید بر اینکه آزمون امسال با سال‌های گذشته بسیار تفاوت داشت، گفت: در آزمون دستیاری سال‌های گذشته معمولا دو گروه از سوالات سخت و آسان طراحی می‌شد، با این تفاوت سوالات سال‌های گذشته روندی داشت که اگر دانشجویی خوب به مطالب مسلط بود می‌توانست به راحتی به آن پاسخ دهد، اما متاسفانه سوالات آزمون امسال به خودی خود سخت نبود اما چون با روند سال‌های گذشته تناقض داشت دانشجویان را دچار سردرگمی و گیجی کرده بود.

وی همچنین تاکید کرد: به دلیل اینکه اکثریت شرکت کنندگان در آزمون دستیاری امسال همانند روال گذشته خلاصه جزوات و مطالب مهم و مفید را مطالعه کرده بودند و کتاب‌های منبع را مطالعه نکرده بودند احساس می‌کردند آزمون بسیار متفاوت و سخت‌تر از سال‌های گذشته است.

او معتقد است: اظهارنظرها در خصوص نوع سوالات و امتحان بستگی به نتیجه نهایی نمره و رتبه دانشجویان دارد با وجود سختی سوالات اگر دانشجویی با توجه به میزان مطالعه خود، رتبه مورد نظر را دریافت کرده باشد به مراتب نظرات متفاوتی در خصوص آزمون خواهد داد.

سوالات آزمون دستیاری امسال با هدف سنجش دانشجوی پزشکی عمومی نبود

در ادامه نیما یکی دیگر از داوطلبان آزمون دستیاری، با بیان طراحی سوالات در آزمون درستیاری امسال با هدف سنجش دانشجوی پزشکی عمومی صورت نگرفته بود، افزود: سوالات آزمون دستیاری امسال طوری بود که اگر کسی می‌خواست با چارچوب سوالات طراحی شده آزمون‌های دستیاری سال‌های گذشته، نمره روتین کسب کند برایش فراهم نمی‌شد، در واقع آزمون‌های دستیاری سال‌های گذشته، بیشتر مطالب و نکات مفید رایج در بخش‌ها و رشته‌های مختلف را طراحی می‌کردند، اما امسال بر خلاف گذشته، سوالات طراحی شده در حد سنجش پزشکان عمومی نبود و بیشتر رزیدنت‌ها می‌توانستند به آن پاسخ دهند.

به گفته وی، شاید یکی از اهداف طراحی سوالات بی‌اهمیت و درو از حاشیه، این بود که اعتماد دانشجویان را به جزوه‌های موجود در بازار به سمت مطالعه منابع اصلی سوق دهند، اگر چه برخی جزوات پزشکی به قدری قوی و دارای نکات با ارزش و مفیدی هستند که خواندن منبع اصلی به اندازه آن به جز آفت برای دانشجو، نفعی نداشته باشد.

نیما ادامه داد: با توجه به اینکه منابع اصلی رشته‌های مختلف پزشکی به حدی زیاد و گسترده است که تمامی دانشجویان دوره عمومی و رزیدنتی نیز همان منابع را بعد از چهار سال دستیاری می‌گذرانند، بنابراین اگر دانشجوی دوره پزشک عمومی بخواهد این حجم وسیع از منابع را برای ورود به دوره تخصص مطالعه کند، چیزی جز سردرگمی و آفت برای آن ایجاد نمی‌شود، به طوری که شاید به جرات ادعا کرد از بین بیش از 17 هزار داوطلب دستیاری، تنها 100 نفراز نابغه‌های پزشکی بتواند وارد عرصه رزیدنتی شود.

وی همچنین افزود: اگر مسئولان بخواهند سوالات آزمون دستیاری پزشکی را از منابع اصلی طراحی کنند و جمعیت عمومی دانشجویان پزشکی بخواهند به جای مطالعه جزوه، از این منابع استفاده کنند در این صورت دانشجویان در دریایی از اطلاعات غرق می‌شوند که به جای یادگیری تمامی اطلاعات پزشکی، سردرگم می‌شوند، با توجه به اینکه پزشکی دریایی از علم است که انتهایی ندارد، بنابراین بهتر است این دانشجویان تنها به یادگیری مطالبی اکتفا کنند که در حد اطلاعات مورد نیاز دوره پزشکی عمومی باشد.

فضای برگزاری آزمون نباید طوری باشد که تمرکز دانشجویان را به هم بزند

در ادامه یک دانشجوی سال آخر انترنی بیمارستان امام ، فضا و محیط برگزاری آزمون دستیاری پزشکی 92 را یکی از مشکلات برگزاری این آزمون امسال عنوان کرد و گفت: با توجه به رقابت بسیار فشرده و افزایش رقابت‌ها، آزمون دستیاری پزشکی خود به اندازه کافی به دانشجویان استرس و اضطراب وارد می‌کند، فضای برگزاری آزمون باید طوری باشد که بتواند تمرکز را در شرکت‌کنندگان ایجاد کند که متاسفانه این امر مهم از سوی مسئولان رعایت نمی‌شود این آزمون در چارچوب استانداری برگزار نمی‌شود.

چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,





رئیس سازمان نظام پزشکی:

تمامی تلاش خود را برای تحقق ارتقای جایگاه پزشکان خانواده به کار می گیریم

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از برگزاری نشست مشترک این سازمان و اعضاء هیأت مدیره انجمن پزشکان عمومی با مسئولان وزارت بهداشت برای پیشبرد و اجرای هرچه بهتر برنامه پزشک خانواده و رفع مسائل و مشکلات پیش رو در اجرای این برنامه خبر داد.

دکتر علیرضا زالی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وب‌دا ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت برنامه پزشک خانواده و تغییر و تحولات جدید در حال انجام در این برنامه، طی نشستی که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم مقرر شد روز شنبه جلسه‌ای با حضور منتخبین انجمن پزشکان عمومی، مسئولان اجرای برنامه پزشک خانواده در استان‌های فارس و مازندران که در حال اجرای این برنامه هستند، داشته باشیم تا با تبادل نظرهای صورت گرفته، راهکارهای مشترکی برای حل مسائل پیش رو ارائه شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی در ادامه با اشاره به دیدگاه وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت احیای طب عمومی در کشور و بازسازی جایگاه پزشکان عمومی در نظام سلامت گفت: در نشست مشترکی که با وزیر بهداشت داشتیم مقرر شد حداکثر تلاش جمعی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی برای محقق شدن نقش و جایگاه هرچه بیشتر پزشکان خانواده انجام شود.

..........................................
اعلام آمادگی انجمن پزشکان عمومی ایران برای تعیین حدود صلاحیت و وظایف پزشکان عمومی

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران آمادگی این انجمن برای تعیین حدود صلاحیت و وظایف پزشکان عمومی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا، دکتر عباس کامیابی در نشست مشترک رئیس سازمان نظام پزشکی و اعضای هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی کشور با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اهمیت برنامه پزشک خانواده و تاکید وزیر بهداشت بر احیای جایگاه طب عمومی در کشور گفت: باید در پی اعتباربخشی و بازیابی هویت پزشکان عمومی باشیم .

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران آمادگی این انجمن را برای تعیین حدود صلاحیت پزشکان عمومی با تهیه دستورالعمل‌های تشخیصی و درمانی و برگزاری مهارت‌های حرفه‌ای اعلام ‌‌کرد.

دکتر کامیابی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از وزیر بهداشت در تایید انتخابات تیرماه انجمن پزشکان عمومی ایران گفت: امسال برای اولین بار 9 نفر پزشک عمومی موفق به راهیابی در نظام پزشکی کشور شد که 5 نفر از آن در شورای عالی، 2 نفر در هیات رئیسه مجمع عمومی و 2 نفر نیز در بازرسی نظام پزشکی حضور دارند.

گفتنی است: نشست مشترک رئیس سازمان نظام پزشکی و اعضای هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی ایران با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد.

مهم‌ترین محور مورد بررسی در این نشست برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع بود.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود. 





................................
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
کمیسیون تعیین قیمت داروها برای افزایش قیمت دلیل قانع کننده داشته باشد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمیسیون تعیین قمیت ها برای افزایش قیمت داروها دلیل قانع کننده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار وب­دا؛ دکتر محمدحسن طریقت منفرد در نشست مشترک معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: ما اصل را بر برائت می گذاریم و امیدواریم که برخی افزایش قیمت ها متناسب با روند موجود باشد و مواردی نظیر افزایش قیمت ارز باعث آن شده باشد وگرنه اگر چنین نباشد من خود اولین شاکی این افزایش ها هستم.

تجویز داروها توسط معاونان درمان مدیریت شود

وزیر بهداشت افزود: بحث دیگر در خصوص دارو، مدیریت تجویز آن توسط پزشکان است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال دلیل ندارد یک پزشک همان دارویی که در یک شهرستان وجود ندارد یا کمیاب است را برای بیمار تجویز کند.

وی از معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه ها خواست با توجه به شرایط موجود کشور در این خصوص برنامه اجرایی ارائه کنند


نظرات 594 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

به نظر شما با رتبه ۲۹۰۰ میشه قبول شد؟

آزمون جراحی فعال شد پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://medquiz.ir/test.php?tid=291

لینک ضمیمه برای برای شروع یک آزمون داغ کلیک کنید

آزمون آنلاین و قابل اجرا با موبایل و کامپیوتر . 24 ساعته .
لطفا پس از یک دور سریع نکات درسی آزمون را شروع کنید . .. لینک ضمیمه را دنبال کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

کلید نهایی روزدن

مهدی جون چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

بچه ها کلید نهایی رو زدن

عسل سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

بچه ها یارو اومده میگه فقط 500 نفر اعتراض کردن.یعنی بقیه جوابا رو قبول دارن؟؟؟اونوقت شما چه بحثی میکنید.‏!‏

خبر جدید دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

http://www.isna.ir/fa/news/92030603178/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2

؟؟؟؟؟ یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

قلب و عروق بیشتر میتونه درامد پایین الان پزشک عمومی مون را دراینده جبران کنه یا رادیولوژی؟؟؟؟
لطفا اگه کسی صاحب نظره نظر بده.واقعا که انتخاب برام سخت شده.

زی زی گولو یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

همه چی ارومه من چقد خوشحالم

تاسف یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

تفرقه بیانذاز
حکومت کن!

در این سایت هم همه متفرق شده اند و بقیه دارن سواستفاده می کنند.

این داستان هزار بار تکرار جهان سومی هاست.

سلام یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام

الینا یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

از کلید نهایی خبری نشد؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

دکتر جون من هم موافق نیستم با مسیری که این کامنت ها دارن پیش میرن ولی در مورد شما باید عرض کنم که یادمه خیلی ها بهتون جواب دادن ....در مورد را ههای بدست اوردن اطلاعات و نکات مثبت و منفی با توجه به شخصیت هر فرد ......دیگه اگه دنبال پوزیشن و ویزا میگردی فکر کنم اینجا ندن

عسل یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

اراس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

چند عدد پزشک نمی تونن درست و عاقلانه با هم تبادل نظر کنند..بنده در مورد مهاجرت یک سوالی پرسیدم می خواستند من رو بکشند..حالا اینهمه چرت و پرت می گن..

من شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

اینجا هم سخن به بیراهه رفته...

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

عاشق شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 07:25 ق.ظ

من که عاشق نوشته های دکتر بارتالتز هستم

سکسولوژی با حاله...

عاشق شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 07:24 ق.ظ

من که عاشق نوشته های دکتر بارتالتز هستم

سکسولوژی با حاله

دکتر شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 01:41 ق.ظ

حرص نمره شما رو کسی نمی خوره «ر» جان.

دستیاری پزشکان جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

اونایی که مخالف مطالب جنسی هستن معلومه که از هیچی خبر ندارن. بابا علت عمده طلاقا مال ندونستن همین چیزاست. حالا اگر یکی دکتر هم باشه و اینا رو ندونه که هیچ. بابا الکی خودتونو دانا و روشنفکر نشون ندین. خیلی هاتون این چیزا رو بلد نیستین. سکسولوژی بر همه واجبه مخصوصا قشر تحصیلکرده. پس لطفا نظرات عالمانه تون رو واسه خودتون نگه دارین

به جماعت جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

بعضیا دنیال شر میگردن مگه لازمه هر چی اینجا میخونیم براش جواب بزایم

یکی میگه فاز میده یکی میگه معشوقه یکی میگه ....

خدا بخیر کنه بعدیها رو

اگر زودتر نتیجه ها رو بزننن اینجا اینجو رنمیشه

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

دوستان من شنیده بودم یک عده روانی میان تو این سایتها برای خرابکاری و بستن سایت!!!
ولی باورم نمیشد.
خدا همه تان را شفا بده!!!
زی زی
کامروا
بالتازار
فکر کنم کم کم تمام شخصیت های کارتونی را بشه اینجا پیدا کرد.البته فرم دیوونه شان را
من دیگه اینجا نمیام.بابا بزرگ اینارا پرت کن بیرون.گند زدند به سایت

به زی زی گوکول جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

زی زی جان
راستش را بگو به کی فاز میدی

به بالایی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

بابا پزشکا پول ندارن ازدواج کنن مگه برن موقت صیغه کنن

با این همه درس کی وقت معاشقه میکنه

مگه اونایی که بیهوشی هستن یا عمومی

به بالایی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

بابا برو این پستا رو تو پارس مدیک بزار چون فک کنم ادمین پارس مدیک عاشق این پستاست

اینجا محل تبادل موارد علمی هست

عزیز جان اشتباه گرفتی

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

اونی مریضه که هی دوست داره به زی زی و به فلان و بهمان گیر بده. آخه یکی نیست بگه به تو چه؟ مگه جای تو رو کسی تنگ کرده؟ مگه کسی حرفی به تو زده؟
همین جوری دلشون میخواد یه چیزی گفته باشن.
به خدا اگه حرفی نزنی کسی تعجب نمیکنه ها. حواست به کار خودت باشه باباجان. اه....

زی زی گولو به بالایی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

خیلی بی ادبی معلومه حرص نمره من و عشقم شما رو گفته

به زی زی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

یکی نیست بگه تو اگه منظورت تبلیغ برای وبلاگ ....کامروا نیست پس چرا نمیری انجا نظر بدی؟...چرا مزاحم ما میشی....نکنه خودش میدونه که انجا فقط خودش نظر میزاره و میخونه میاد اینجا.....

خیلی مریضی واقعا....خیلی....فقط دوست داری اسمتو از دهن این و اون بشنوی حتی اگه فحش بشنوی...برات متاسفم

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

vooy!!!

on جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://medfinder.ir

با سلام
کلید نهایی هنوز اعلام نشده . و این باعث به تاخیر افتادن بعضی کارهای ما شده !!!!

زی زی گولو به وبلاگ امیر کامروا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

داریم نهایت لذت و عشق و حال رو از زندگی میبریم،دیگه از خدا جون چی میخوایم آخه ‏!‏ ..راستی،دکی جونم،کلأ همیشه یک چیزی یادمون باشه،سطح شعور و بهره هوشی آدمها با هم متفاوته،هر کس به اندازه ی عقلش حرف میزنه،سطح فرهنگ و سطح خانواده ی آدمها با هم متفاوته،ما که محاله بتوونیم سطح شعور و فرهنگ کسی رو بالا ببریم،هر کس در حد خودش نظر میده و پست میزاره،پس این ما هستیم که باید از آدمهای سطح پایین و بی ادب فاصله بگیریم،اینجور آدمها اونقد ارزش ندارن که بخوایم حتی یادی ازشون کنیم.کل وجودشون فدای یک تار موی عشقم،زنده و مرده شون مهم نیست....

زی زی گولو به وبلاگ امیر کامروا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

دکتر جان،اونموقع که اون پست رو گذاشتم هنوز عنوان اون تایپیکات بود..همیشه تو زندگیم سعی کردم که نیمه ی پر لیوان رو ببینم،خوشحالم که بعضی اتفاقا باعث شد که با وبلاگ و سایت خوبت آشنا شم... . حتی تو دنیای واقعی هم همیشه از انسانهای انرژی منفی با حرفهای پوچ فاصله گرفتم،این باعث شده که در عوض انسانهای موفق و شاد جذبم بشن... . الان یهو رفتم تو حس و اینارو فلبداعه واست میگم دکی جوون : رها کن آن جماعت تنگ نظر مطرود فنا شده را...در اعماق ذهنت آن خاطرات تلخ و سخنان سفیهانه شان را مدفون کن...بگذار در مرداب پست حقارتهای خود فرو روند... و در باتلاق نادانی خود نابود شوند...آنها با ما بیگانه اند...جهان ذهن آنها آنقدر کوچک است که حرفهای ما را نمیفهمند...آنها با این ذهن کوچک متولد شده اند و با همین ذهن کوچک خواهند مرد...هیچکس از آنها یادی نخواهد کرد...انسانهای حقیر در خاطر هیچکس نخواهند ماند...پس ما نیز،هم اینک فراموششان کنیم
.

زی زی گولو به وبلاگ امیر کامروا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

فرین به شما..خیلی خوشحال شدم که پستها رو حذف کردید،به نظر من حتی نوشته های خودتون رو هم درباره پلیدیها پاک کنید..زندگی ما باارزشتر از اینه که کسی چه تو دنیای واقعی و چه مجازی بخواد خرابش کنه..این وسعت فکر ماست که حال و روز و آینده مون رو میسازه..قدرت تفکر و هوش و اراده ی ماست که به خاطر ارزش ویژه ای که واسه خودمون قائلیم از پلیدیها و انرژی های منفی فاصله میگیریم و حتی حرف منفی نمیزنیم تا خودمون در آرامش به موفقیت برسیم،همونطور که تا الان موفق بودیم. انسان فهمیده و باشعور و باشخصیتی هستین دکتر جان..باتشکر..دکتر زی زی..
....

stool پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

برادران سنجش هرچیstoolبودبه خوردتون دادم بازهم که اعلام نکردیدکلیدرا ازحالاباUAطرفیددوستان بابصیرت

ساسان پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

نظر جالب توجه و درستیه زبل خان.کسی دکتر تسلیمی خونده؟خوب درس میده ؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

سی دی آملی رو دارم. 4 تاش 200 تومن

الی پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

باز دوباره که زدین به صحرای کربلا.یکی جواب منو بده دکتر تسلیمی سروش خوبه یعنی در حد دکتر گرجی یا دکتر نیکپور درس میده ؟ اگر کسی جزوه دکتر املی رو داره که تمیزه البته همراه سی دیش و اونو نمی خواد امسال به قیمت مناسب خریدارم.

زبل خان پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

با تمام احترام به dentist های محترم باید عرض کنم. به نظر من این پسوند «پزشک» که در نام مستعار «دندان پزشک» وجود داره یه جور اهانت به واژه مقدس پزشکی و پزشکان محترم هست. به نظر من واژه «دندان آرایی» واژه درخورتری هست چرا که اینجوری این لکه ننگ از دامن علم پزشکی پاک میشه و حرفه «دندان آرایی» می ره در کنار شغل هایی مثل سلمونی و میزانپیلی و مانیکور کردن. واقعاً وقتی فکر می کنم که ما چی کشیدیم تا شدیم پزشک و این «دندان آرا» های محترم با نهایت فراخی به این واژه مقدس دست پیدا کردن افسوس می خورم به حال خودم و جامعه محترم و سخت کوش پزشکی.
در پایان هم ... رو حواله می کنم به غلامرضا حسن زاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی و امیدوارم که با حضرت اباقطام محشور بشه. والسلام.

زی زی گولو به ادمین پارس مدیک پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

خیلی عالی شد که دکتر کامروا کوتاه اومدن والا ادمین پارس مدیک به کارهای بی ادبانش ادامه میداد

مرحبا به دکتر کامروا که تمامیی مروارد ددرباره اون سایت و ادمهای عقده ایش پاک کرد

والا سایت ادمین پارس مدیک که سرش درد میکنه برا این مزخرفات

زی زی گولو پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

یک کلام ار مامان عروس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

دیوانه اید همه تون

ساسان پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

دندون پزشک نیاز به ابزار دارن و بدون اون هیچ کاری نمی کنن.ولی ابزار پزشک یه خودکار و یک ورق سفیده.و هر جا از شهر روستا داخل کشور خارج کشور هم ارج و قرب داره هم می تونه درآمد داشته باشه.الان هم عمومی هایی می شناسم ملیونی درآمد دارن و از سویی دندون هایی که بویژه با گرون و نایاب شدن مواد دندون و از طرفی فرهنگ مردم و درآمد مردم الان هشتش گروی نهشه.از طرفی افراد پول در میارن که خرج کنن و زندگی راحت تری داشته باشن.نه اینکه در سن جوانی دچار انواع کمردرد و آرتروز گردن و دست بشن و همش با مسکن زندگی کنن.اون پول چه فایده ای داره.در ضمن با اجرای طرح پزشک خانواده حتی کم توان ترین عمومی ها ترقی می کنن.
رضایت شغلی هم درآمده هم سختی کار هم منزلت اجتماعی.پول درآوردن به چه قیمتی!چچ

زی زی گولو پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

من که دارم خوش میگدرونم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

دندونپزشک هر چی هم باشه بازم از دید مردم یک کاسبکاری و یک کار کثیف هست. منزلت اجتماعی هم که نداره. شما دندونا آخه به چی چی مینازین. با هر بچه ای مصاحبه میکنن میگه میخوام دکتر بشم یا نهایتش خلبان و ...
جالبه هیچکی نمیگه دندونپزشک. البته یادت نره تو هم یکی از همون بچه ها بودی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

کی گفته عمومی شما بالاتر از تخصص پزشکیه؟ برو به کسی اینا رو بگو که حالیش نباشه. دیگه هم اینطرفا پیدات نشه وگرنه میدم فرز و مته بکنن اونجات تا دیگه اراجیف نبافی

به dentist پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

آقای نون از دهن مردم در بیار
اون دفعه اومدی و اینجا چرت و پرت نوشتی و خوشبختانه عموم دوستان خفه ات کردن
این حرفها را میزنی چون عقده ای هستی و آرزو می کنی که کاش پزشک میشدی
آخه عقده ای از دهان مردم ارتزاق کردن که هنر نیست pp

به dentist پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

تو همین جوریش فلک زده هستی نیاز به رزیدنتی نداری پیزوری جان... راستی بدو در خمیر دندونم رو از چاهک توالت در بیار تا یه هزاری بذارم کف دستت. زود باش معطل نکن

dentist پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 01:52 ب.ظ


من دندان پزشکم و خدا رو شکر میکنم نیومدم پزشکی که مثل شما فلک زده و بدبخت شم
ما نیازی الحمد لله به ورود به رزیدنتی نداریم و حتی عمومی ما از اکثر تخصص های شما بیشتر درامد دارند

dastan پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

بچه ها یه نامه هم ادمین سایت دستیاری 100% نوشته برای وزیر بهداشت یه سری آدرس هم داده که ما هم ایمیل کنیم:
http://dastyari100.blogfa.com/post/69

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

http://www.iribnews.ir/Suggestion.aspx....................دوستان خبر گزاری صدا وسیما ست ....لطفا بروید اعتراض کنید....شاید دنبال بشه.....گویند تعداد اعتراض زیاد باشه رسیدگی میشه...

فروش کتاب اطفال پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 01:36 ق.ظ http://dastyar1392.blogfa.com

یکسری اصل گایدلان تمام رنگی اطفال دکتر کامران احمدی چاپ 13۹۰ شامل ۳ جلد و کاملاْ منطبق بر رفرنس آزمون دستیاری اسفند ۱۳۹۲ ( نلسون ۲۰۱۱ ) بصورت سیمی شده کاملاْ نو و بسیار تمییز بدون هیچگونه خط خوردگی به قیمت ۴۰۰۰۰تومان ( مجموع ۳ جلد ) به فروش می رسد
جهت اطلاع بیشتر به وبلاگ زیر مراجعه نمایید:

http://dastyar1392.blogfa.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

لطفاٌ به این آدرس برید و پیشنهاد تهیه گزارش به واحد خبر صدا و سیما بدید، اگر تقاضا زیاد باشه حتماٌ پیگیری می کنند.
http://www.iribnews.ir/contactus.aspx

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

به اینجا رفته و نظر بگذارید.
باشد که صدایمان را بشنوند.
http://www.bultannews.com/fa/news/144598/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-دستیاری-دوره-چهلم

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

ای بابا....تو مملکتی که اقایان xو y رد میشن حتما من و تو قبولیم...........نفس بکش تا ببینیم کی میفهمیم که خیلی وقته دیگه نمیشه نفس کشید....کاش یه کم جرئت داشتم ...ما که اینجا هم غریبیم ....چه فرقی میکنه ...وایسا اسمش هم وطن نباشه.....بهتر از اوارگی تو این روستا و اون بخشه.....تو هر خراب شده بی مغازه ای یه دکون باز کردن ...یه پزشک بدبخت هم اونجا بی امکانات شده کیسه بوکس ....هییییییی وای من ...چی فکر میکردم چی شد

الینا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

کم کم دارم مطمئن میشم که این ازمون برای اولین بار کلید نهایی نداره اما چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

shamim چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

mishe in emtehan be in eftezahi eslahie nadashte bashe??????????? iani ina ba khoodeshoon chi fek kardan

الینا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

مودب باشید و رعایت اصول اخلاقی و شرعی را داشته باشید این سایت مقدس را خراب نکنید

stool چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

دوستان سنجش پزشکیstool مشایی به ناحیه فارنکس تون

الی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

از خنده مردم این اراجیف زی زیگولو حسن و طب الحسین دیگه جور داستانیه! دوستان این همه اعتراض و اصلاحیه و اخرش کشک ! اگه یاریگری هست به من بگه دکتر تسلیمی و دکتر تدین سروش جزوه اشون خوبه یا نه ؟ نورو دکتر شاهبیگی ؟رادیو دکتر شفیع مطهر چی؟ کسی میدونه دکتر فدایی جراحی دیگه تدریس می کنه یا نه؟

به بالا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

اینا رو برو تو پارس مدیک بزار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

....طب الحسیییییییییییین!!!!

طب الحسن سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

برای آندسته از پزشکانی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند و هنوز با مشکلاتی مثل کمبود خواب دست و پنجه نرم می‌کنند، شاید بزرگترین قاتل شور و اشتیاق شما این فکر است که تصور کنید با وجود بچه‌ها در خانه دیگر نمی‌توانید به همسرتان نزدیک شوید چون ممکن است آنها شما را ببینند یا صدایتان را بشنوند که باعث وحشت آنها و خجالت شما بشود.

اما با وجود این، شما هنوز هم می‌توانید با وجود آنها از زندگی جنسی خود در کنار همسرتان لذت ببرید. ما به شما کمک می‌کنیم.

زمان مناسب پیدا کنید

بیشتر والدین پرمشغله هم مطمئناً برای اینکه صبح‌ها دندان‌هایشان را مسواک کنند وقتی پیدا می‌کنند، بنابراین، پیدا کردن کمی زمان در برنامه‌ روزانه‌تان برای لذت بردن از روابط صمیمانه با همسرتان ماموریت غیرممکن نیست! خیلی مهم است که اولویت‌هایتان را سازماندهی کنید، طوریکه بتوانید با همسرتان هم وقت بگذرانید--و بودن بچه‌ها در خانه نباید مانع نزدیکی شما به هم باشد.

بااینکه رابطه‌جنسی صبح که یک زمان از آن بی‌اندازه لذت می‌بردید الان با وجود بچه‌ها که قبل از طلوع خورشید بیدار می‌شوند غیرممکن به نظر می‌رسد اما اینجا راه‌های ساده‌ای براتان عنوان می‌کنیم که از طریق آنها وقتی برای نزدیکی منظم با همسرتان پیدا خواهید کرد:

• شب‌ها با همدیگر به رختخواب بروید. اگر ساعت‌ها قبل یا بعد از همسرتان به رختخواب بیایید، این احتمال وجود دارد که وقتی یکی از شما برای رابطه‌جنسی آماده است دیگر خواب باشد.

• زود به رختخواب بروید. بچه‌ها میلی به خوابیدن نشان نمی‌دهند؟ مهم نیست، تلویزیون را خاموش کنید، مجبور خواهند شد که به اتاقشان بروند.

• یک شب بچه‌ها را بیرون بفرستید. دوستان یا خانواده خیلی وقت‌ها از نگه داشتن فرزندانتان خوشحال می‌شوند. از این سخاوت آنها استفاده کرده و زمان بیشتری را تنها در خانه کنار هم بگذرانید.

• برنامه‌ای برای نزدیکی عصرانه ترتیب دهید. اگر شب‌ها آنقدر خسته‌اید که فقط دوست دارید بخوابید، می‌توانید زمانی از عصر را برای رابطه‌جنسی خود اختصاص دهید. شاید سخت باشد اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد!

حریم شخصی

وقتی بچه‌هایتان کوچک هستند، حتی فکر خلوت و تنهایی‌تان مثل داشتن خانه‌ای تمیز و مرتب غیرممکن به نظر می‌رسد. نه‌تنها باید همیشه و در همه اوقات در کنار‌ آنها باشید، بلکه باید بتوانید فوراً به نیازهایشان پاسخ دهید. به همین علت، والدین بسیاری حتی از تنها حمام یا دستشویی رفتن هم می‌ترسند. همه درهای خانه همیشه باید باز بمانند، مگر اینکه کودکشان خواب باشد که در این صورت حتماً در اتاق او باید بسته بماند!

اما جطور می‌توانید حس حریم شخصی را بچه‌هایتان پرورش دهید، درحالیکه تمام کودکی آنها همه درها می‌بایست باز می‌ماندند؟ وقتی بچه‌ها آنقدری بزرگ شدند که اتاقشان جدا شد، باید شروع کنید و به آنها آموزش دهید که به درهای بسته احترام بگذارند. این شروع آموزش‌های بزرگی آنهاست--اینکه به فضای شخصی آدمها احترام بگذارند و این به شما امکان می‌دهد زمان خلوت خود با همسرتان را اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید.

صدا را پایین بیاورید

هیچ چیز شاید به اندازه اینکه بدانید برای اینکه بچه‌ها حتی از پشت درهای بسته اتاقتان متوجه کاری که می‌کنید نشوند، مجبورید که سر و صدایتان را کمتر کنید، ناراحتتان نکند. برای این منظور هم چند نکته عملی برایتان داریم:

• صدای تختتان را بررسی کنید. اینکه صدای خودتان را تحت کنترل داشته باشید یک مسئله است اما اینکه تختتان با سر و صدایش بخواهد آبرویتان را ببرد چیز دیگر. پس پیچ‌های تخت را سفت کنید و ملحفه‌ای نرم و بی‌صدا انتخاب کنید.

• یک موزیک ملایم روشن کنید. موزیک در اتاق‌خواب خودتان یا فرزندتان خیلی از سر و صداها را می‌پوشاند.

• از تلویزیون استفاده کنید. بعضی متخصصین اعتقاد دارند می‌توانید وقتی بچه‌ها مشغول تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه‌شان هستند از کمی با هم بودن استفاده کنید. بااینکه مطمئن نیستیم چند درصد از والدین حاضرند وقتی فرزندشان هوشیار در اتاقی دیگر مشغول تماشای تلویزیون است، در اتاق خود لخت شوند، اما صدای تلویزیون می‌تواند فیلتر صدایی عالی برای شما باشد.

وقتی بچه‌های کوچکتر در خانه هستند

دغدغه خیلی از والدین این است که چطور وقتی فرزندشان با آنها در یک اتاق است بتوانند زمان خلوت با همسرشان داشته باشند. جدا از این واقعیت که هر کاری که می‌کنید و هرچقدر هم که بلند باشد، فرزند کوچک شما قادر به یادآوری آن نخواهد بود. راه‌های ساده‌ای برای کنار آمدن با این مشکل وجود دارد:

• فرزندنتان را به اتاق دیگری ببرید. بله، شاید این خیلی بدیهی به نظر برسد اما بسیاری از مادران تصور می‌کنند این خیانت به فرزندشان است. اما باید بدانید که اگر نوزاد یا کودک نوپایتان را برای خواب به اتاق دیگری ببرید، متوجه آن نخواهد شد.

• خودتان به اتاق دیگری بروید. اگر فرزندتان به خواب رفته است و دلتان نمی‌آید او را بلند کرده و به اتاق دیگری ببرید، خودتان می‌توانید به محل دیگری در خانه بروید.

•چون فرزندتان زود به رختخواب می‌رود--چه بچه‌های نوپا و چه بچه مدرسه‌ای‌ها--نباید باعث شود شما از با هم بودن لذت نبرید. وقتی نیمه شب از خواب بیدار شوند، وقتی دوباره خوابشان برد دیگر بیدار کردنشان سخت خواهد بود. در این زمان می‌توانید بدون هیچ نگرانی از با هم بودنتان لذت ببرید.

وقتی بچه‌های بزرگتر در خانه هستند

وقتی فرزندتان همزمان با شما به رختخواب می‌رود، پیدا کردن زمان خلوت سخت‌تر خواهد شد. اینکه آنها را زودتر به اتاق‌خوابشان بفرستید موثر نخواهد بود چون بیشتر وقت‌ها برای اینکه آب بخورند یا دستشویی بروند نیمه شب از خواب بیدار خواهند شد.

در این سن باید احترام به در بسته را به آنها آموزش دهید. به آنها یاد بدهید که اگر دری بسته بود--هر دری--برای وارد شدن به آن باید ابتدا در بزنند و اگر به آنها اجازه داده شد داخل شوند. اگر راحت نیستید که باوجود بسته بودن در اتاق بخوابید، فقط زمانی که لازم است آن را ببندید و بعد بازش کنید.

اگر نگران مسئله صدا هستید، می‌توانید در اتاقتان یک موسیقی ملایم پخش کنید. اینکار نه تنها به ریلکس کردن شما و بالا بردن میل جنسی‌تان کمک می‌کند، بلکه سر و صدای شما را هم مخفی خواهد کرد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 08:35 ب.ظ


سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 8:20 PM
بچه ها خوبه برین بازم نظر بزارین داره میرهبالا تعدادش.
برین اینجا تا صدامونو بشنوند
http://www.bultannews.com/fa/news/144598/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-دستیاری-دوره-چهلم

انقدر نظر بزارین تا بره جزو پر بحث ترینها تا دیده شویم در این بهبوهه انتخابات.
تو رو بخدا برین نظر بزارین شده ١ کلمه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

بچه ها خوبه برین بازم نظر بزارین داره میرهبالا تعدادش.
برین اینجا تا صدامونو بشنوند
http://www.bultannews.com/fa/news/144598/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-دستیاری-دوره-چهلم

برین پارس مدیک سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

برین تو پارس مدیک نطر بزارین البته مواظب باشین اخراجتون نکنه ادمینش ی جوریه

به چندتا بالایی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

آن کسی که میاد به بقیه میگه خنگ خدا باید اینقدر مرد باشه که بره انجا نظر بگذاره تا بفهمه همه نظر گذاشتن هنوز تایید نشده!!!
پس ادم فهمیده توهین نکن...!!

شاکی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

http://www.isna.ir/fa/news/92023120853/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86

دوستان بروید خبر گذاری ایسنا ...همان موقع نظرات را میگذاره...بروید ثابت کنید این یارو معدود را مفهومش را نفهمیده!!!

زی زی گولو سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام به همه چرا کلید نهایی رو نزدن

داود سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

من می خوام برای 8 اسفند بخونم و متاهل و شاغلم و سهمیه ارتش دارم به نظرتون کرمی بخونم خوبه لطفا بی طرفانه راهنمایی کنید ممنون

الینا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

پس حتما کلید نهایی هم اعلام نمیشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

نیم: مشایی و هاشمی رد صلاحیت شدند/ غرضی تایید صلاحیت شد
شنیده‌ها حاکی از آن است که عدم‌احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری قطعی شده است.

به‌گزارش نامهف شنیده‌ها از منابع آگاه حاکی از آن است که کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان به پایان رسیده در نهایت 8 نفر از داوطلبان احراز صلاحیت شدند.

بنا به گزارش تسنیم، شنیده شده که عدم‌احراز صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی و اکبر هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی شده است.

همچنین محمد غرضی از جمله 8 نفر احراز صلاحیت شده است.

هنوز منابع رسمی خبری از احراز صلاحیت‌ها در شورای نگهبان اعلام نکرده‌اند

ارام سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

چه عجب وبلا گ اروم شد

ارمیتا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

هی نشخوار کنید این چرت و پرت هارو...چرا نمی رید تو کار زیبایی و پوست و اسکین care????, تازه درس ام تموم شده واقعا درامد نچومی دارن این کارها؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

خنگ خدا ها نرید تو بولتن + به نظر یکی دیگه بدید.
برین نظر جدید بزارین که بیاد جزو پر باز دید ها و پر نظر ها.
http://www.bultannews.com/fa/news/144598/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-دستیاری-دوره-چهلم

به پزشک سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

من هم 8 اسفند اخرین بارمه و می خوام برم کرمی و برنامه بگیرم دیگه وقتی ندارم و باید حساب شده کار کنم

الینا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

یعنی چی یعنی کلید نهایی نمیدن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

انقدر نظر بذارید تا جزو پر بازدید ترینها و پر نظر ترینها بشه تا صدامون رو بشنوند.
برید اینجا تورو خدا نظر بدید.
http://www.bultannews.com/fa/news/144598/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-دستیاری-دوره-چهلم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

http://www.bultannews.com/fa/news/144598


دوستان همه بروید به سایت های خبری و مرتب اعتراض کنید....شاید کسی شنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

Mg سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

ممنون از اطلاع رسانیتون

shamim سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

?????age moshkeli nadashtan pas chera nazadan

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

http://www.bultannews.com/fa/news/144598
برین اینجا نظر بزارین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اتمام دوره اعتراض به کلید سوالات آزمون دستیاری 92 اظهار کرد: اعتراضات بسیار محدود بوده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

کلید سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

کلید کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

لطفا کلیدهای تغییر یافته را اینجا بنویسید ممنون من من نمیتونم برم سایت سنجش

بابا بزرگ سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و ظرفیت آزمون دستیاری دوره چهلم

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشی کد خبر: 92023120853
سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 25 خرداد ماه خبر داد.


غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری در روز شنبه 25 خرداد ماه، گفت: همچنین داوطلبان آزمون دستیاری دوره چهلم، می‌توانند از ساعت 16 روز 25 خرداد تا 29 خرداد ماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اتمام دوره اعتراض به کلید سوالات آزمون دستیاری 92 اظهار کرد: اعتراضات بسیار محدود بوده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.


وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری، ادامه داد: نتایج نهایی آزمون دستیاری تخصصی که بزرگترین رقابت میان نخبگان پزشکی کشور است، نیمه دوم تیر ماه اعلام می‌شود.


حسن‌زاده در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجوی تخصص پزشکی، گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون حدود 2000 تا 2500 نفر است که ظرفیت پذیرش دانشجو در مقایسه با دوره گذشته در برخی از رشته‌ها کاهش و برخی نیز افزایش خواهیم داشت.


چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام

شهرزاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

به نظر من همه ی اتافاقاتی کی داره میفته از سبک سوالات تا باسخنامه بر اشتباه و عدم اعلام کلید نهایی سوالات و اعلام رتبه ها در روز بعد از برگزاری انتخابات در راستای یک برنامه ریزی زیرکانه برای جا زدن گروهی خاص به عنوان رزیدنت های سال آخر ریاست جمهوریه ,میگید نه صبر کنید تا ببینید چه جوری سر هممونو می برن و باز هم صدایی از هیچکس بلند نمیشه ,اونا خوب می دونن با چه قشر ترسو و بی عرضه ای طرفن ....

به رضا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

آزار داری؟

سادیسم داری؟

خب برو پیش روانپزشک

رضا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

کلید نهایی اعلام شد ۱۴ سوال تغییر کرده

پزشک سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

بچه ها کسی با خوش سیرت خونده؟میخوام بدونم اون جزوه هاش خوبن واسه منی که امسال باید قبول شم.چون هیچ فرصت واختیاری ندارم واسه سالهای بعد.لطفا راهنماییم کنین

سعید سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:28 ق.ظ

دیگه نمیشه صبر کرد میخوام برم پیش مشاورم و دوباره شروع کنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

سازمان سنجش به بهترین نحو ممکن ازمون برگزار میکنه و هیچ مشکلی تو هیچ ازمونی نداره ای کاش این ازمون هم اون برگزار میکرد

کلید کجاست سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 06:37 ق.ظ

این کلید رو چرا پنهون کردن

رتبه ها رو کجا پنهون کردن

کلید سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 06:36 ق.ظ

///////////////////

پژمان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 01:15 ق.ظ

باید امتحان رزیدنتس هم توسط سازمان سنجش برگزار بشه هم دقیق تر و با برنامه تر هستند و هم تقلب و تخلف توشون کمتر است.الان داره میشه 1 ماه ولی هنوز کلید نهایی را ندادن.خدایا اینا دیگه کی هستن

stool دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

stool خورهای وزارتخونه کلیدنهایی رابزنیدstoolبه حلقتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد