خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شرکت 15 هزار نفر در چهلمین آزمون دستیاری/ کلید سوالات 6 اردیبهشت

http://s1.picofile.com/file/7499587090/besm070b.jpg

با ارزوی توفیقات الهی برای مسئولین سازمان سنجش آموزش پزشکی؛ دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و معاون محترم اموزشی در برگزاری هر چه موفقتر ازمون چهلم دستیاری.
انشاء ا... بدون هیچ شائبه ای در سلامت ازمون یکی از سالم ترین آزمونهای وزارت بهداشت در زیر سایه خداون منان برگزار خواهد شد. 

سبحان ا...

=======================

شنبه ٣١ فروردین ١٣٩٢

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:

5 اردیبهشت ماه زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی / کلید سوالات 6 اردیبهشت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کلید سوالات آزمون 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار وب دا با اعلام این خبر اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در 19 حوزه و 18 شهر برگزار می شود و داوطلبین باید از ساعت 7:30 صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.

وی افزود: ساعت 8:45 درب های ورودی سالن های امتحانی بسته خواهد شد و 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می شود و تا ساعت 1 بعد از ظهر ادامه دارد.

دکتر حسن زاده در خصوص نحوه و زمان توزیع کارت های ورود به آزمون گفت: داوطلبین می توانند از دوشنبه 2 اردیبهشت ماه تا روز آزمون به محل های مورد نظر مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان این که داوطلبین هیچ نگرانی در خصوص حفاظت از آزمون نداشته باشند، تأکید کرد: برای برگزاری این آزمون از تمام سخت افزارها و نرم افزارهای لازم استفاده شده و با تدابیری که دیده شده و همچنین هماهنگی مراجع ذیربط آزمون در کمال صحت و دقت برگزار می شود.

وی ادامه داد: کلید آزمون جمعه 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبین می توانند از ساعت 18 روز تاریخ جمعه 2 اردیبهشت ماه تا پایان دوشنبه 9 اردیبهشت ماه اعتراضات خود را از طریق سایت سنجش به نشانیhttp://www.sanjeshp.ir   اعلام کنند.

==========================

رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱/۳۱ - ۱۱:۴۶
شرکت 15 هزار نفر در چهلمین آزمون دستیاری/ برگزاری آزمون در پنجشنبه
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه ...........
======================


آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود - آغاز توزیع کارت از دوشنبه

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، از آغاز توزیع .............

===================== 

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از ساعت 17 امروز/آزمون پنجشنبه برگزار می‌شود 

................................ 

======================= 

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از عصر امروز
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: توزیع کارت آزمون دستیاری ............ 
==================== 

دریافت کارت آزمون فعال می باشد داوطلبان محترم میتوانند با کلیک روی این مطلب کارت خود را دریافت دارند

 

همایش کشوری آموزش پزشکی سه‌شنبه برگزار می‌شود 

تغییر زمان برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری/ظرفیت پذیرش آزمون‌های ارشد و دستیاری 92 .....................

سه‌شنبه ۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۲  
--------------------------- 
اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در هفته جاری/ افزایش حقوق دستیاران
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در این هفته خبر داد و گفت: 284 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 112 نفر زن و 172 نفر مرد هستند...................... 
====================== 
معاون آموزشی وزیر بهداشت:‌
13 واحد بین‌المللی آموزش علوم پزشکی در کشور ایجاد ‌شد/تضمین امنیت آزمون دستیاری ............................. 
 
=================== 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

آزمون دستیاری فردا برگزار می‌شود/ داوطلبان نگران امنیت آزمون نباشند

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب برگزار می شود و هیچ مشکلی در روند برگزاری این آزمون وجود ندارد.

 
فارس گزارش می‌دهد
«دستیاری» ‌آزمونی که دنیای پزشکان را عوض می‌کند

افزایش شمار پزشکان عمومی و اشباع بازار کار، درآمد ناکافی و منزلت اجتماعی نه چندان مطلوب، کار را به آنجا رسانده که بسیاری از پزشکان همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد بگذارند: «آزمون دستیاری»..........................

................................... 

 

 

 

 

 

 

  

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

آزمون دستیاری فردا برگزار می‌شود/ داوطلبان نگران امنیت آزمون نباشند

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب برگزار می شود و هیچ مشکلی در روند برگزاری این آزمون وجود ندارد.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، برگزار می شود، اظهار کرد: تا ساعت 9:35 امروز11 هزار و 200 داوطلب کارت خود را با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، دریافت کرده‌اند.

وی در خصوص جزئیات برگزاری آزمون تخصصی دستیاری پزشکی، اظهار کرد: این آزمون با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب که معادل 51 درصد آن را مردان و 49 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، 9 صبح فردا، پنجم اردیبهشت 92 برگزار می‌شود.

حسن زاده ادامه داد: این دوره از آزمون دستیاری در 27 رشته تخصصی و 18 شهر و 19 حوزه امتحانی که شامل دو حوزه در تهران و یک حوزه در استان‌های دیگر است، برگزار می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر تأمین تمهیدات امنیتی این دوره از آزمون، خاطرنشان کرد: در این دوره برنامه‌ریزی دقیقی برای امنیت و حفاظت از آزمون در نظر گرفته شده است، بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد. 

==================
فارس گزارش می‌دهد
«دستیاری» ‌آزمونی که دنیای پزشکان را عوض می‌کند

افزایش شمار پزشکان عمومی و اشباع بازار کار، درآمد ناکافی و منزلت اجتماعی نه چندان مطلوب، کار را به آنجا رسانده که بسیاری از پزشکان همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد بگذارند: «آزمون دستیاری».

به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان فارس، پزشکان عمومی زیادی هستند که نه فقط مطب که خانه و کاشانه خود را برای مدتها ترک می‌کنند و خواندن و خواندن را پیشه می‌کنند،میلیونها تومان هزینه می‌کنند، حتی خانه و ماشین را می‌فروشند تا از دیوار بلند آزمون دستیاری عبور کنند و جامه تخصص بپوشند، حتی به قیمت طلاق.

سالهاست که همین احساس نیاز به متخصص شدن،رقابت سالم میان داوطلبان این آزمون را کمرنگ کرده است، سایه سنگین تقلب را بر سر آزمون انداخته و پزشکان آسان طلب را به سمت استفاده از راههای میان‌بر از جمله تقلب و خرید تعداد یا تمام سوالهای آزمون دستیاری سوق داده است اگر البته آن سوی میز کسانی باشند که توان دسترسی به سوالات و خروج آن را داشته باشند.

شائبه تقلب در برگزاری آزمون دستیاری و احتمال تقلب در این آزمون بارها و بارها مورد اعتراض شرکت کنندگان در دوره های مختلف قرار گرفته، در برخی دوره‌ها این اعتراضها چنان جدی شد که به رسانه‌ها کشیده شد و حتی پای مجلس و دولت را نیز به میان کشید تا آنجا که حکم ابطال سی و هفتمین آزمون دستیاری توسط وزیر بهداشت سابق امضا شد.

اولین شائبه تقلب در آزمون دستیاری سال 81

در سال 81 بنا به ادعای برخی منابع غیر رسمی، در این سال از میان 1150 سهمیه دستیاری، نام 107 نفر از داوطلبان خط خورد و نام های دیگری جایگزین آنها شد. این اتفاق زمانی به چشم آمد که برخی از داوطلبان با نمره کمتر از سد آزمون دستیاری گذشتند و پزشکانی با نمره بالاتر از این توفیق باز ماندند. در پاسخ اعتراض گسترده داوطلبان مسئولان برگزار کننده اشتباه نرم افزاری کامپیوتر تصحیح کننده پاسخنامه را دلیل این اتفاق دانستند.

این قصه تا آنجا پیش رفت که قرار شد با تصویب مجلس سایر دبیرخانه های رشته های پزشکی مانند، دبیرخانه دندانپزشکی، ph.d و اعزام بورسیه ها نیز در معرض تحقیق و تفحص قرار گیرند، ضمن اینکه سایتی با عنوان www.ttmajlis.com به معنای تحقیق و تفحص مجلس راه‌اندازی شد و هر فردی که بحث و نظری در مورد آزمون دستیاری داشت می‌توانست از این طریق با گروه تحقیق و تفحص مجلس ارتباط برقرار کند. اما متأسفانه به دلیل عدم امکان بازبینی و تصیح اشتباهات،اعتراض پزشکان بی‌نتیجه ماند.

سی و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی و اعتراض به کلید پاسخنامه

سی و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از همان ابتدا شرایط دیگری داشت. درحالی که شمارش معکوس برای برگزاری آزمون در بهمن 82 آغاز شده بود، وقوع زلزله بم باعث شد تا مسئولان دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت آزمون را به اسفند 82 موکول کنند. آزمون در این تاریخ برگزار شد اما با انتشار کلید پاسخنامه، اعتراض بسیاری از پزشکان داوطلب را برانگیخت.

از میان 200 سوال طرح شده برای آزمون دستیاری 23سوال دارای بیش از یک پاسخ صحیح بودند و برای 10سوال 4پاسخ صحیح اعلام شد! نکته جالب آنکه در تصیح پاسخنامه هیچ یک از این سوالات حذف نشد و برای افرادی که به هیچ یک از این 10سوال پاسخ نداده بودند، نمره‌ای منظور نشد اما کسانی که یکی از گزینه‌های موجود را در پاسخنامه علامت زده بودند، نمره را کسب کرده بودند. اگر چه بر اساس شاخصهای استاندارد جهانی هر ‌آزمونی که حداقل 5درصد سوالات آن اشکال داشته باشد باطل است و نتایج آ‌ن معتبر نیست، بنابر نظر دبیر شورای علوم پزشکی و تخصصی 11 درصد سوالات این آزمون دارای اشکال بود. اما درحالی که بسیاری از شرکت کنندگان خواستار ابطال آزمون دستیاری پزشکی شدند، مسئولان وزارت بهداشت زیر بار چنین خواسته‌ای نرفتند.

احتمال فروش سوالات آزمون و تشکیل دبیرخانه پیگیری تخلفات

در این میان خبرهای غیر رسمی از فروش سوالات آزمون دستیاری چنان قوت گرفت که دیگر از سوی جامعه پزشکی قابل چشم پوشی نبود و اعتراض شدید و گسترده آنها را سبب شد. اعتراض ها منجر به واکنش های مختلف از سوی جامعه پزشکی و تحصن‌های اعتراض‌آمیز در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشورا ز جمله تهران شد. همزمان با اولین تحصن اعتراض‌آمیز نسبت به آزمون پذیرش دستیاری، دبیرخانه پیگیری تخلفات سی‌ویکمین دوره آزمون دستیاری تشکیل شد.

اعتراض جامعه پزشکی تا تحصن مقابل مجلس ادامه یافت. کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم برای پیگیری ماجرا دکتر پزشکیان، وزیر وقت بهداشت، را برای پاسخگویی در این مورد به مجلس فراخواند و در ادامه کمیته‌ای برای تحقیق و تفحص تشکیل داد. اما با وجود انتشار اخبار غیر رسمی از ابعاد گسترده تخلف در آزمون دستیاری، مسئولان وزارت بهداشت همچنان بر سلامت این آزمون تاکید داشتند و اعلام کردند که هیچ مدرکی دال بر وجود تقلب و تخلف در آزمون دستیاری ارائه نشده است.

پرونده تقلب در آزمون دستیاری سال 82 با وجود پیگیری کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی پس از گذشت 6ماه به دلیل عدم همکاری و میل به پاسخگویی مسئولان وزارت بهداشت بی نتیجه ماند و پرونده‌های موجود در سیستم قضایی کشور بلوکه شد.

با روی کار آمدن دولت نهم روند پیگیری پرونده تخلف در آزمون دستیاری سال 82 در سکوت باقی ماند و قرائت گزارش تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری بارها و بارها در صحن علنی مجلس به تعویق افتاد و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در مورد ارائه گزارش به تفاهم نرسید.

ابطال سی و هفتمین آزمون دستیاری

آزمونهای دستیاری یکی پس از دیگری با ترس و ابهام برگزار می‌شد اما در دولت نهم و در زمان وزارت کامران باقری لنکرانی اعتراضها به حداقل رسید و ْآزمونها در آرامش نسبی برگزار شد. تا اینکه در زمان دولت دهم و در اولین سال وزارت وزارت مرضیه وحید دستجردی سی و هفتمین آزمون دستیاری در اسفند سال 88 پس از اعلام شکایات و اعتراضات از سوی برخی پزشکان ابطال شد. همه دست اندرکاران این آزمون عزل شدند و آزمون برای بار دوم در اردیبهشت 89 برگزار شد.

دوره‌های بعدی آزمون در صحت برگزار شد اما داوطلبان علاوه بر فشار زیادی که به خاطر سنگینی منابع تحمل می‌کردند نگران تکرار اتفاقات سالهای گذشته بودند. شاید اگر به گفته بهرام عین‌اللهی معاون آموزشی وزیر بهداشت به حقوق پزشکان عمومی بیشتر پرداخته می‌شد تلاش برای متخصص شدن و ترس جاماندن از جامعه متخصصان، این شائبه ها را سبب نمی‌شد.

مسلمی‌فرد پزشک عمومی درباره تمایل پزشکان عمومی برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی به خبرنگار فارس گفت: مشکلات معیشتی و بیکاری پزشکان عمومی و عدم تعریف جایگاه درست آنها باعث شده تا این پزشکان تنها راه چاره خود را شرکت در آزمون دستیاری بدانند.

وی گفت: هنگامی که پزشک عمومی (دکترای حرفه‌ای) جایگاهی ندارد و می‌بیند که برخی از فوق لیسانس‌ها عضو هیئت علمی شده‌اند و برای دانشگاه مهم نیست که چه افرادی در رشته‌های مختلف تحصیل کرده‌اند می‌خواهد که از ارتقای شغلی استفاده کرده و آزمون تخصص بدهد.

درآمد پزشکان 100 برابر می‌شود

وی ادامه می‌دهد: هنگامی که پزشکان عمومی در بیمارستان‌های دولتی درآمد پایینی دارند و در مطبهای شخصی خود نیز وضع همین است هنگامی که با تحصیل یک دوره 4 ساله درآمدشان 100 برابر می‌شود تمایل به شرکت در آزمون در آنها قوی‌تر می‌شود.

مسلمی‌فرد می‌گوید: در گذشته انگیزه شرکت در آزمون دستیاری فقط علمی بود اما امروز درصد کمی به دلیل ارتقای علمی در آزمون شرکت می‌کنند و بیشتر دلایل مادی، معیشتی و جایگاهی مطرح است.

نایب رئیس سابق انجمن پزشکان عمومی می‌افزاید: آزمون دستیاری در حال حاضر یکی از معضلاتی است که در نظام سلامت باعث می‌شود تا پزشکان تنها برای رسیدن به شرایط بهتر از آن بهره بگیرند در حالی که اگر شرایط پزشکان عمومی تغییر کند و برنامه پزشک خانواده با شرایط ویژه اجرایی شود تمایل پزشکان به شرکت در آزمون دستیاری کمتر می‌شود.

مسلمی‌فرد می‌گوید: بسیاری از دوستان و همکارانی که پزشک عمومی بودند و برای شرکت در آزمون دستیاری یک تا دو سال است درآمد خود را کنار گذاشتند شرایط سختی را تجربه کرده‌اند این در حالی است که نیروهای جوان و توانمندی هستند که می‌توانستند در این یکی، دو سال بهره‌ بیشتری برای جامعه داشته باشند اما به هیچ فعالیتی اقدام نمی‌کنند.گاهی حتی خانه خود را فروخته‌اند تا خرج زندگیشان را بدهند و بتوانند در آزمون دستیاری شرکت کنند.

وی می‌افزاید: نباید تنها هدف نظام سلامت تخصص باشد این بحث تخصص‌گرایی تبدیل به یک آپارتاید شده و همه را به سمت تخصص سوق داده است. پزشکان عمومی فکر می‌کنند اگر متخصص شوند پولدار می‌شوند و به جایگاه علمی بالا می‌رسند در حالی که این تفکر فاجعه‌آمیز است.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی آموزشی باید تغییر کند و جایگاه مناسبی برای پزشکان عمومی و متخصصان تعریف شود تا از این طریق شرایط آزمون دستیاری نیز تغییر و ارتقا یابد.

امنیت برقرار است

بهرام عین‌اللهی،معاون آموزشی وزیر بهداشت درباره با برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری و تأمین امنیت برگزاری آن به خبرنگار فارس می‌گوید: آزمون دستیاری بزرگترین و مهمترین آزمونی است که قیمت دارد. علت این قیمت اختلاف زیادی است که بین پزشکان عمومی و متخصص وجود دارد.

وی ادامه می‌دهد: این اختلاف که بیشتر از نظر مالی مطرح است به دلیل ضعف نظام سلامت است. این مسئله در هیچ کجای دنیا وجود ندارد اما در ایران پزشکان فکر می‌کنند که اگر متخصص بشوند وضعشان متحول می‌شود و چون این آزمون قیمت پیدا کرده افراد به دنبال سوالات آن هستند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت تصریح می‌کند: اگر چیزی گرانقیمت را به جای اینکه در جای امن قرار دهیم در ویترین بگذاریم سریعاً به آن دسترسی پیدا می‌کنند. علت تخلفی هم که در آزمون دستیاری اتفاق افتاد عدم مراقبت و حفاظت از سؤالات بوده است.

عین‌اللهی ادامه می‌دهد: اما در چهلمین آزمون دستیاری که در 5 اردیبهشت برگزار می‌شود روشهای حفاظتی با استفاده از دوربین زنگ خطر و قرنطینه استفاده شده که در گذشته نبوده است و همچنین افراد کمتری را درگیر این آزمون کرده‌ایم.

وی می‌گوید: سطح درآمد پزشکان عمومی به متخصص باید نزدیک شود این در حالی است که در آزمون رشته‌هایی مانند دندانپزشکی 2 هزار داوطلب وجود دارد که 400 نفر پذیرفته می‌شود یعنی نسبت یک‌پنجم است اما در آزمون دستیاری 17 هزار شرکت کننده داریم که 2 هزار نفر قبول می‌شود و این حساسیت آن را به شدت زیاد می‌کند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت می‌افزاید: در برخی رشته‌ها مانند داروسازی داوطلب به قدری نیست که تفاوت درآمد ایجاد شود بنابراین به نظر می‌رسد تنها راهی که ماجرا را حل می‌کند افزایش درآمد پزشکان عمومی است و این راه‌حل با عملیاتی شدن برنامه پزشک خانواده محقق می‌شود.

چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب در 27 رشته در 18 شهر و 19 حوزه برگزار می‌شود و 2 هزار پزشک عمومی را جرگه متخصصان می‌برد.

=============

اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در هفته جاری/ افزایش حقوق دستیاران
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در این هفته خبر داد و گفت: 284 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 112 نفر زن و 172 نفر مرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی در نشست خبری در ستاد مرکزی وزارت بهداشت از افزایش 1.5 برابری حقوق دستیاران خبر داد و اظهار داشت: دستیاران در بخش درمان و سلامت نقش مهمی دارند و علاوه بر افزایش حقوق، افزایش وام مسکن نیز برای آنها دیده شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره سایر امکانات در نظر گرفته شده برای دستیاران افزود: استفاده از بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی برای دستیاران میسر خواهد شد.

عین الهی از اعلام نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی در هفته جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: 284 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 112 نفر زن و 172 نفر مرد هستند 

--------------------------

 مایش کشوری آموزش پزشکی سه‌شنبه برگزار می‌شود

تغییر زمان برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری/ظرفیت پذیرش آزمون‌های ارشد و دستیاری 92

29-230.jpg

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری 93،از پذیرش بیش از 2000 داوطلب در آزمون دستیاری 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر بهرام عین‌اللهی در نشست خبری که امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه، گفت: این آزمون از نظر اعتبار علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با توجه به مشکلاتی که در سال‌های مختلف در روند برگزاری این آزمون بوده است، در این دوره از آزمون از کلیه امکانات امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته برای برگزاری استفاده شده و فضای قرنطینه کامل برای طراحی تایپ و تکثیر سوالات بکار گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از آزمون دستیاری در 370 رشته محل پذیرش دانشجو داریم که در حدود 15 هزار و 500 داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد بیش از 2000 داوطلب در 27 رشته پذیرفته می‌شوند.

برگزاری آزمون دستیاری دوره چهل‌و یکم در اسفند

وی افزود: با توجه به نارضایتی بیشتر داوطلبان از زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی، امتحان بعدی این آزمون در هشتم اسفند سال جاری برگزار می‌شود که این آزمون برای پذیرش دستیار در سال 93 است.

ظرفیت پذیرش آزمون ارشد علوم پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با فاصله یک ماه از برگزاری آزمون دستیاری، تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای نهم و دهم خرداد ماه برگزار می‌شود که در این آزمون حدود 70 هزار داوطلب شرکت کرده‌اند که از این تعداد 4000 هزار نفر پذیرفته می‌شوند.

برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در تیر ماه

عین‌اللهی افزود: آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی نیز در سیزدهم تیر ماه سال جاری در 10 رشته برگزار می‌شود و 2000 هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که 420 نفر ظرفیت پذیرش وجود دارد.

وی از اخذ مجوز برای 4000 نفر عضو هیات علمی خبر داد و گفت: این فراخوان در شهریور ماه سال جاری برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی منتشر می‌شود.

برگزاری همایش کشوری آموزش پزشکی در روز سه‌شنبه

وی با اشاره به برگزاری همایش کشوری آموزش پزشکی، اظهارکرد: این همایش که در کشور حدود 14 سال است برگزار می‌شود، یکی از معتبرترین همایش‌ها در کشور است که در طی روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عنوان این کنگره «پزشکی جامعه‌نگر» است، اظهارکرد: امروزه آموزش با توجه به نیازهای مردم و جامعه ارائه می‌شود که برای این همایش هشت سخنرانی جامع، 10 سمینار، 29 کارگاه، 20 برنامه صبحانه کاری در نظر گرفته شده است. همچنین در این همایش 200 مقاله پذیرفته شده و 822 مقاله به شکل پوستر که 403 پوستر چاپی و 419 پوستر الکترونیک در نظر گرفته شده است ارائه می‌شود.

برگزاری ششمین جشنواره شهید مطهری در روز دوشنبه

وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره شهید مطهری در نهم اردیبهشت ماه جاری، گفت: در این جشنواره کلیه فرآیندهای برتر دانشگاهی ارائه می‌شود، همچنین شعار امسال این جشنواره «آموزش پزشکی پویا، حرکتی هوشمندانه در مسیر خودکفایی و تولید ملی» است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: در این کنگره از شش نفر از اساتیدی که در آموزش پزشکی فعال بوده‌اند، تقدیر می‌شود و 43 فرآیند به عنوان فرآیندی برتر از مجموع 503 فرآیند انتخاب می‌شود.

عین‌اللهی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید مطهری در هفته معلم به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که به آموزش نیز بها داده شود.

وی افزود: غرفه‌هایی در محل برگزاری کنگره تدارک دیده شده است و در این زمینه به هر دانشگاه یک فرجه داده می‌شود و فعالیت‌های هر دانشگاه به صورت مختصر در آن غرفه ارائه می‌شود، بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند در این جشنواره با یکدیگر تعامل خوبی داشته باشند.

برگزاری اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حاشیه جشنواره شهید مطهری و کنگره آموزش پزشکی خبر داد و گفت: افتتاح شبکه‌های EDC‌ کشوری به منظور سهولت ارتباط با مراکز توسعه، یکی از برنامه‌های این اجلاس است.

---------------------- 

معاون آموزشی وزیر بهداشت:‌
13 واحد بین‌المللی آموزش علوم پزشکی در کشور ایجاد ‌شد/تضمین امنیت آزمون دستیاری

معاون آموزشی وزیر بهداشت از ایجاد ۱۳ واحد بین‌المللی آموزش علوم پزشکی،گسترش آموزش مداوم علوم پزشکی در فضای مجازی و تضمین امنیت آزمون دستیاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: 13 واحد بین‌المللی آموزش علوم پزشکی در کشور ایجاد ‌شد/تضمین امنیت آزمون دستیاری

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس بهرام عین‌الهی ظهر امروز در نشست خبری خود که به مناسبت برگزاری کنگره کشوری آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری افزود: حدود 14 سال است که کنگره کشوری آموزش پزشکی در کشور برگزار می‌شود . این کنگره امسال به عنوان بالاترین و معتبرترین کنگره آموزش پزشکی در تاریخ دهم و یازدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از نکات مهم در این کنگره توجه به نیاز مردم است که طی آن 8 سخنرانی جامع، 10 سمینار و 20 صبحانه کاری برگزار می‌شود و طی آن 200 مقاله پذیرفته شده است که 822 مقاله دیگر نیز به شکل پوستر، 403 پوستر چاپی و 419 پوستر الکترونیک خواهد بود.

عین الهی گفت: ششمین جشنواره شهید مطهری در روز دوشنبه نهم اردیبهشت برگزار می‌شود که این جشنواره نیز در سالن همایش‌های رازی و در کنگره آموزش پزشکی خواهد بود. در این جشنواره از 6 استاد تقدیر می‌شود و 43 فرآیند به عنوان فرآیند برتر انتخاب می‌شوند.همچنین غرفه‌هایی در فضای این جشنواره برپا می شود تا دانشگاه‌ها محصولات فرهنگی خود را ارائه دهند.

* برگزاری آزمون دستیاری در فضای کاملاً قرنطینه

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: آزمون دستیاری بزرگترین امتحان کشور از نظر اعتباری و علمی در سطح تخصصی است که مشکلاتی را در سال‌های گذشته به همراه داشته است اما در آزمون دستیاری امسال تمام الزامات امنیتی سخت‌افزاری و نرم افزاری رعایت شده و در فضای قرنطینه کامل، مراحل آزمون، تایپ و تکثیر آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون بعدی دستیاری هشتم اسفند ۹۲ برگزار می‌شود چرا که بسیاری از داوطلبان به زمان برگزاری آزمون معترض بودند.

عین‌الهی گفت: چهلمین آزمون دستیاری تخصصی با حضور 15 هزار و 500 داوطلب در 370 رشته محل و 27 رشته برگزار می‌شود که حدود 2 هزار نفر از آنها پذیرش می‌شوند.

* برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی نهم و دهم خرداد

معاون آموزشی وزیر بهداشت از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در تاریخ نهم و دهم خرداد در 61 رشته خبرداد و گفت: این آزمون طی دو روز برگزار می‌شود و از بین 70 هزار داوطلب ۴ هزار نفر پذیرش می‌شوند.

* پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سیزدهم تیر

عین‌الهی ادامه داد: پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سیزدهم تیربرگزار می‌شود که این پذیرش در 10 رشته تخصصی انجام می‌گیرد که 420 نفر از میان 2 هزار داوطلب انتخاب می‌شوند.

* اخذ مجوز جذب 4 هزار هیئت علمی

وی گفت: در هیئت‌های جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مجوز استخدام 4 هزار عضو هیئت علمی دریافت شده است که در دو مرحله فراخوان آن اعلام می‌شود و هر دانشگاه اطلاعیه می‌دهد و رشته مورد نیاز خود را اعلام می‌کند، شهریور فراخوان دوم برگزار می‌شود و نظر قطعی اعلام می‌شود.

* راه‌اندازی 13 واحد بین‌المللی علوم پزشکی

معاون آموزشی وزیر بهداشت از تقویت واحدهای بین‌الملل رشته‌های علوم پزشکی خبرداد و گفت: فضای جدیدی برای پذیرش ایجاد کردیم تا از اعزام دانشجویان به خارج از کشور جلوگیری شود.

وی گفت: در حال حاضر حدود 6 سال است که این امر نهادینه شده و در 13 واحد بین‌المللی در شهرهای کیش، قشم، تبریز، کرمان، زاهدان، یزد، مازندران، بندرانزلی و اهواز واحد بین‌المللی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: برای راه‌اندازی این واحدها ۳ اولویت مطرح است به این ترتیب که دانشجویان پذیرش شوند که در صورت عدم پذیرش به خارج از کشور بروند همچنین انتقال دانشجویان از خارج از کشور به ایران است که البته دارای ضوابطی است و اولویت آخر پذیرش دانشجویان خارجی است تا در ایران بتوانند از امکانات بهره‌مند شوند.

عین‌الهی گفت: جذب این دانشجویان از طریق کنکور خواهد بود و 5 برابر ظرفیت عادی به دانشگاه‌های علوم پزشکی داده می‌شود تا در مرحله مصاحبه شفاهی و کتبی دانشجویان را پذیرش کند.

وی گفت: در حال حاضر 6 هزار و 750 دانشجو در واحدهای بین‌المللی در حال تحصیل هستند و این واحدها در مرجع رسمی آموزشی سازمان جهانی بهداشت به رسمیت پذیرفته شده و استانداردهای موجود را دارند.

* استفاده از فضای مجازی در آموزش مداوم

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: قانون آموزش مداوم در سال 70 تصویب شد و در آن تمدید پروانه مطب پزشکان بر اساس دریافت امتیاز آموزش مداوم هر 5 سال یکبار تأکید شده است.

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی آموزشی در دنیا کار جدیدی است و در کشور ما به عنوان یک راهکار مناسب در حال اجراست. به این ترتیب افراد از راه دور به سایت وارد می‌شوند بسته‌ آموزشی را به صورت مجازی مشاهده می‌کنند و در پایان پس از پاسخگویی به سؤالات امتیاز دریافت می‌کنند افرادی که از این روش استفاده کنند امتیاز بیشتری خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا پزشکان به جای یکدیگر این امتیازها را دریافت نکنند گفت: بهره‌مندی از فیلم روش دیگری برای دریافت امتیاز است تا از این طریق جراحان پس از مشاهده فیلم به سؤالات پاسخ دهند.

* برگزاری سمینارهای منطقه‌ای علوم پزشکی در آینده‌ای نزدیک

عین‌الهی تصریح کرد: متأسفانه برگزاری سمینار آموزشی در کشور ما موضعی است اما در اروپا مرزها برداشته‌ شده‌اند و کنگره‌ها به صورت منطقه‌ای با تبادل نظر وسیعی برگزار می‌شود به همین دلیل در جهت بیداری اسلامی و گسترش کسب اطلاعات علمی قرار است کنگره‌های منطقه‌ای در کشور برگزار شود.

ادامه دارد...

آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از عصر امروز
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: توزیع کارت آزمون دستیاری بعد از ظهر امروز دوشنبه آغاز می شود و داوطلبان می‌توانند تا صبح روز پنجشنبه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: آزمون دستیاری با حضور 15 هزار و 500 داوطلب در روز پنجشنبه، پنج اردیبهشت 92 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه، آغاز می شود و داوطلبان می‌توانند تا صبح روز پنجشنبه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: این دوره از آزمون دستیاری در 27 رشته تخصصی و 18 شهر و 19 حوزه امتحانی که شامل دو حوزه در تهران و یک حوزه در استان‌های دیگر است، برگزار می‌شود.

===================
آغاز توزیع کارت آزمون دستیاری از ساعت 17 امروز/آزمون پنجشنبه برگزار می‌شود
دوشنبه ۲ اردی‌بهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، از آغاز توزیع کارت این آزمون از ساعت 17 امروز خبر داد.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با اشاره به آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری از ساعت 17 امروز، گفت: داوطلبان می‌توانند تا صبح روز پنجشنبه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

وی در خصوص جزئیات برگزاری آزمون تخصصی دستیاری پزشکی، اظهار کرد: این آزمون با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب که معادل 51 درصد آن را مردان و 49 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، روز پنجشنبه، پنج اردیبهشت 92 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره از آزمون دستیاری در 27 رشته تخصصی و 18 شهر و 19 حوزه امتحانی که شامل دو حوزه در تهران و یک حوزه در استان‌های دیگر است، برگزار می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر تامین تمهیدات امنیتی این دوره از آزمون، خاطرنشان کرد: در این دوره برنامه‌ریزی دقیقی برای امنیت و حفاظت از آزمون در نظر گرفته شده است، بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.

 
=======================
رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱/۳۱ - ۱۱:۴۶
شرکت 15 هزار نفر در چهلمین آزمون دستیاری/ برگزاری آزمون در پنجشنبه
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این دوره از آزمون 15 هزار و 500 نفر شرکت کردند.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شرکت کنندگان این دوره از آمون را 51 درصد مردان و 49 درصد زنان تشکیل داده اند.

وی افزود: کلید سئوالات این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پس از آزمون 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

حسن زاده اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در 19 حوزه و 18 شهر برگزار می شود و داوطلبان باید از ساعت 7:30 صبح در محل آزمون حضور داشته باشند. ساعت 8:45 درب های ورودی سالن های امتحانی بسته خواهد شد و 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می شود و تا ساعت 1 بعد از ظهر ادامه دارد.

وی درباره نحوه و زمان توزیع کارت های ورود به آزمون گفت: کارت آزمون از روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی توزیع می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شده : برای برگزاری این آزمون طراحی و دقت لازم به کار گرفته شده است و تدابیر امنیتی آزمون به طور کامل انجام شده و داوطلبان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

==========================


آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود - آغاز توزیع کارت از دوشنبه

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب، از آغاز توزیع کارت آزمون از روز دوشنبه خبر داد.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص جزئیات برگزاری آزمون تخصصی دستیاری پزشکی، اظهار کرد: این آزمون با رقابت 15 هزار و 500 داوطلب که معادل 51 درصد آن را مردان و 49 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، روز پنجشنبه، پنج اردیبهشت 92 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره از آزمون دستیاری در 27 رشته تخصصی و 18 شهر و 19 حوزه امتحانی که شامل دو حوزه در تهران و یک حوزه در استان‌های دیگر است، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند تا صبح روز پنجشنبه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر تامین تمهیدات امنیتی این دوره از آزمون، خاطرنشان کرد: در این دوره برنامه‌ریزی دقیقی برای امنیت و حفاظت از آزمون در نظر گرفته شده است، بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.


















http://s3.picofile.com/file/7499584836/besm123b.jpg


 
ادامه دارد...
نظرات 95 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

هرچی بخوای مدرس

مدرس جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

من 160 درست و30 تا غلط و 10 نزده چن میارم نمره؟

الی جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

من به حافظه خودم احسنت میگم که با اینکه سوالات انقدر ریز بود ولی مطالب یادم میومد خداروشکر ولی بازم فکرمیکردم از این نمره بالاتر بشم من رو٤٤٠به بالا قبل امتحان فکرمیکردم حالا به نظرتون با ٤٢٠پوست شهرستان ویا نورو تهران میارم؟

الی جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 08:36 ق.ظ

من همون ال هستم به نظر خودم خیلی بد داده باشم ٤٢٠میشم حالا نمیدونم دیگه به نظرتون با ابن چی قبولم؟

علیرصا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام

من 7 8 ماهه دارم درس میخونم اما از روی text انگلیسی و ماپلان و برای تخصص نمی خوندم و برای امتحان خارج از کشور میخونم . از این منجلاب ایران میخواهم فرار کنم .

امتحان امروز را بنظر من یک سری روانی طراحی کرده بودند !!! هدف از این امتحان چیه ؟؟؟ من 90 درصد تستهای USMLE را درست میزنم و تسلط خوبی روی مطالب دارم اما این سوالها چیه ؟؟ یکی نیست به طراح جراحی بگه مردک !! مگه من جراح عمومیم که تکنینک عمل اپاندیسیت را بلد باشم ؟؟؟

سوالات واقعا غیر استاندارد و سخت و احمقانه است !! ببخشید کمی بی ادبانه مینویسم اما واقعا دلم میسوزه . من خدا رو شکر برای این امتحان برنامه ریزی نکرده بودم اما کسی که یک سال وقت گذاشته این باید سبک سوالش باشه ؟؟ که چی ؟؟؟ این امتحان معلومات را نشان میده ؟؟؟ توی این سوالات اول باید بیماری را تشخیص میدادی که تا این مرحله از کار آسان بود . تشخیص بیماری های CASE ها خیلی راحت بود اما بعد سوالات ریز و غیر مهم !!!

من واقعا امروز از دستشون شاکی بودم !! این امتحان هیچ چیز را ثابت نمی کنه و اصلا نرمال نیست .

خواهش میکنم یک سری تستهای کاپلان را بزنید ببینید آنها از پزشکشان چه انتظاری دارند و ما چه انتظاری !!! در ایران مهم نیست پزشک عمومی نتونه یک آنوریسم آئورت را تشخیص بده بلکه مهم اینه که اسم تکنیک جراحی آپاندیس را بلد باشه یا شماره 6 یا 8 سوزن کریکو تیروئیدوتومی رو بدونه !!!

پسر ایرونی به یه الی دیگه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

گشتم نبود
نگرد نیست!
باور کن همه داغونن
امسال نمره ها از پارسال هم پایین تره

سارا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:56 ب.ظ

خیلى سخت بود خیلى ....راست میگى انگار هر چى تو کرمى نبود اومده بود....خدا ازشون نگذره که اینقدر با اعصاب ما بازى میکنند این همه بخون این همه استرس بکش این هم از آخرش...خدایا کمکم کن ... منم خیلى خونده بودم و به خودم امیدوار بودم اما الان در اوج ناامیدی ام....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

من یه الی دیگم.یکی که امتحانو خوب داده بیاد ببینیم چی خونده بوده

رضا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام
محسن امتحان خوب بود؟ به نظر من خییییییییییییییییلی سخت بود؟

پسر ایرونی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

الی جون چه کار کردی؟

پسر ایرونی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

من نسبت به پارسال فقط یه کم بهتر شدم
اما دلم گواهی میده امسال رتبم خیلی بهتر میشه
آهای اونایی که خیلی و خوب خوندید بدونید امسال نمره های پایین تر از پارسال رتبه های بهتری خواهند داشت
شک نکنید و به خدا توکل کنید

الی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

دوستانی که گاید لاین خوب خوندن امتحانو چطور دادن؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

رویه رتبه خوب حساب میکردم..الان حتی نمیدونم قبولم یا نه.اینم شانس ما.یک سال خوب درس میخونیم امتحان میوفته بعد عید.اونم اینقدر سخت.اخه مهم نیست چند تا درست زدی که.ممکنه با 380 نفر اول شی.مهم اینه بقیه چطور دادن. همسرم که رزیدنت داخلیه جواب خیلی از سوالا رو میگه احتمالا این میشه؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

هیچ کسی به اندازه من ناراحت نیست.یک سال خوندم .6 دور کرمی.3-4 دور تست. انگار کرمی باز کرده بودن هرچی توش بودو سوال نداده بودن.خیلییییی ناراحتم.خیلیییییی.چه اشتباهی کردم.بچه ها گاید جواب داد؟ این امتحان سواد منی که اینقدر رو درس ها مسلط بودمو نشون میده؟ خط به خط کرمیو بلد بودم. خیلیییییییییی ناراحتم.خیلییییییی.

رضا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

کسی جواب سوالاتو میدونه

۲۵ پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

این چه امتحانی بود غیر استاندارد و سخت چه قدر خوندم اخر هیچی چشم فقط تکنیک جراحی معلوم بود می خوان حال گیری کنند خدایا چه کار کنیم

پشت خط پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

نمی خوام فکر بد کنم..ولی ان قد سخت دادن که چی..که بعد کسی نتونه اعتراض کنه؟اینا میمیرن مث آدم سوال بدن؟چرا ان قد تغییر رویه تو طرح سوال آخه..مگه ماها اسباب بازیشونین؟عیدمون کوفت شد.,جوونیمون رفت و حالا..,روزگارمونم سیاه شد...

sara پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

emtehan sakht boood kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sakht

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

غیر استاندارد بود

ولی چیزی که منو نکران کرده اینه که دو نفر تو سالنی که من بودم برگه هاشونو سفید تحویل دادن
( مشکوک بود آخه لای دفترچه رو هم باز نکردن و سرشونو رو میز گذشته بودن !! )
امیدوارم منظور خاصی از این کار نداشته باشن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

واقعا انگار قصد مردم آزادی داشتند نه سنجش اطلاعات پزشکان

پشت خط پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

خیلی سخت بود..خیلی..فارما چی بود؟روانیا..

امین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

امتحان کاملا غیر استاندارد بود.پراز سوال چرت وپرت.انگار سوالاتو چنتا رزیدنت عقده ای طرح کرده بودن

آزاده پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام به نطرم فقط سوالهای داخلی وent خوب بود مثلا اطفال فارما وچشم بعضی سوالهاش بیشتر بر سورپریز کردن بود وگرنه خاصیت دیگه ای نداشت

کجایین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

اهای کجایین ازمون داده هااااااااا

بیاین ببینینم چیکار کردین

سلام پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

بنطر من سوال ها خوب بود.. من ئنبال حساب کردن فرمول نمره هستم .. کسی میذونه؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام به همه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

خسته نباشید
امتحان چه طور بود؟سوال ها خوب بود؟

سلام پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

فرمولش حساب کردن نمرمنون چه جوریههههههههههههههه

کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

هورا امتحان تموم شد.. اقا فرمو ل حساب کردن نمرمون چه جوره؟؟؟ بابا بزرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ ممنون بابت وبلاگتتتتتتتتتتت

مجید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

دوستان کسی میدونه.در طرح اگر یک روز غیبت کنی باید 3 روز اضافه به دوره بشه؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

خوش به حالت واقعا خیلی سخته
من که هرچی میخونم یادم نمیمونه

پسر ایرونی چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

الی اتفاق من اورتو دوره کردم اما می دونی چون عاشقشم همشو فوت آب بودم
ولش کن فردا یادت میاد

الی چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

هیچ کاری بدتری از این نیس که روز آخر ارتو و چشم دوره کنی سرگیجه گرفتم هیچی یادمم نیسسسسسس

دستیاری پزشکان چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایتی ازاد برای پزشکان

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

من که امروز بیخیال درس شدم.از اضطراب اصلا نمیفهمیدم چی میخونم.رفتم ورزش کردم که از خستگی به زرو خودمو رسوندم خونه.عصرم میرم اصلاح که ریشو سیبیل بزنم وگرنه یارو فردا میگه این که تو نیستی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

vay emroz emtahn bood man khab mondam
hala bayad 10 mahe dige sabr konam

اترا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

این یک روز اخر را چی کار باید کرد من قاطی کردم کلمه ها سر میخورن از جلو چشمام

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 07:47 ق.ظ

امروز روز اخره.با ارزوی موفقیت برای تمام کسایی که زحمت کشبدن و درس خوندن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 01:34 ق.ظ

چطوری کارت را ذخیره کنم.نمی شهویا عکس ذخیره نمیشه یا کوچیک، بزرگ می شه

سایت راه میده سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

الان سایت راع دادع کارت رو میشه پرینت گرفت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

hatman shologe
mitoni shab to khone begiri o save koni
roye flash ya cd copy koni bebari biron print koni

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

کارت منو نمیاره چکارکنم ؟ اعصابم بهم ریخته

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

MAN NEMITONAM KARTAM BEGIRAM .CHERA SAFHE KHALI MYAD

یا حق سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

اگه قبلا یکبار باز کردید و الان باز نمیشه چون توی حافظه کامپیوتر است می تونید برید توی history سیستم تون وجستجو کنید کلمه kart را.
یک فایل رو پیدا می کنه اگه توی حالت work offline باشه براتون کارت رو میاره اگه کسی دارین کامپیوتر وارده راحت براتون میاره

نانا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

منم دیروز کارتمو دیدم ولی امروز از ظهر که رفتم پرینت بگیرم دیگه باز نشد

کمک سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

بچه ها من هر چی کد رهگیری رو می زنم صفحه باز نمیشه چند تا کافی نت رفتم گفتند سایت مشکل داره البته دیروز تو خونه کارت باز شد امروز نشد من چکار کنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

آخ جووووون فقط 1 روز دیگه مونده.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

اگر قبول نشوید مشکلی پیش نمی اد ولی قبول بشی و متوجه بشوند و شاکی داشته باشی ممکنه کان لم یکن کنند

لیلا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

واقعا انهایی که محروم شدند وکارت صادر شده نباید در امتحان شرکت کنند ؟ لطفا راهنمایی کنید

مژده سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

منم انصرافی بودم برام کارت صادر شده اما ریسک نمیکنم وشرکت نمیکنم تا سال بعد هم محروم نشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

بچه ها تواصفهان دارند سوال میفروشند

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

baraye man kart omade parsal ham gabol shode bodam benazareton sherkat konam eshkali nadare

بابا بزرگ دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

فیش بانکی نیاز نیست این کارتها چون براساس دستورالعمل های گذشته اماده شدند فیش به اشتباه ذکر شده
ضمنا سابقا وقتی کسی فیش بانکی همراه نداشت فقط اسم مینوشتند بیخودی نگران نباشیذ.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

واقعا گیجن آخه ما فیش بانکی از کجامون دربیاریم که نوشتن بیارید!!!!!!

مدرس دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

بابا بزرگ قضیه فیش بانکی رو چیکار کنیممممممممممممم

سلام دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

کسانی که سال قبل قبول شدند وانصراف دادند . کارت صادر شده یانه ؟ خبر دارید

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

tavajoh nakonid az in harfha ziad minevisand
fishe banki nemikhad
man ke hame saale emtahan midam hich vag fish nadadam

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

بابابزرگ ! زیر کارت نوشته فیش بانکی همراه کارت باشه.ما که اینترمنتی پرداخت کردهایم.

دستیاری پزشکان دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

دریافت کارت ورود به جلسه.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

ای بی انصافها چرا هیچ سالی مجروم نمی کردید
من نمیخوام محروم بشم

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

برای من کارت نیومده چکار کنم به کجا برم چرا محروم شدم

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

من کارتم را گرفتم شما صبر کنید شاید امتحان عقب افتاد

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

کارت آمد رو سایت ملت برید بگیرید

الی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

واقعا راست میگید عقب افتاد!؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا شایعه درست نکنید

دکتر کریمی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

الکی گفتم بابا. خوشحال نشید.

دکتر کریمی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

آزمون دستیاری 92 از تاریخ 5 اردیبهشت به 19 اردیبهشت به تعویق افتاد. علت این امر برخی حاشیه های امنیتی, عنوان شده است.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

اصلا نگران نباشید اول سوال ها رو می فروشند بعد کارت میدن

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

دوستان به اعصاب خودتون مسلط باشید.اگه یه صدایی میشنوید که بهتون دستور می ده که بیاید و شایعه پراکنی کنید حتما قرص صورتی کوچیکه که دکتر بهتون حیلی تاکید کرده بخورید رو لطفامیل کنید.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

راست میگی؟؟؟ کی گفته ؟؟؟


[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

بچه ها اذیت نکنید درست نیست موقع امتحان شایعه پراکنی کنید چرا میگید امتحان عقب افتاد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

خبر بد
امتحان به تعویق می افته
علت معلوم نیست چرا؟

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

o\khiale man az emtahan rahat shod
shoma mojaz be sherkat dar azmoon nemibashid

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

کارت ورود به جلسه من نیامده
کسی کارت گرفته

ناشناس دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

درمان AF+IHD,AF+CHF,AF,بدون ریسک فاکتور بلد باشید مراحل درمان SHFبا وبدون ادم بلد باشید مهم است انواع بیماری مادرزادی سیانوزه قلب بلد باشید TB در هرجای مباحث مهم است

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

قابل توجه داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی؛

کارت ورود به جلسه از امروز روی سایت قرار می گیرد
ز امروز صبح کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

دکتر حسن زاده، رئیس مرکز سنج آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از امروز صبح کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی WWW.SASH P. I R قرار می گیرند و داوطلبان می توانند تا قبل از زمان برگزار آزمون یعنی پنج شنبه 6 اردیبهشت با وارد کردن کد رهگیری که زمان ثبت نام دریافت کرده اند کارت خود را پرینت بیگیرند.

وی با بیان اینکه داوطلبان سعی کنند که طی این دو روز کارت خود را پیرینت بگیرند افزود: به تمام داوطلبان شرکت کننده در این آزمون این اطمینان را می دهیم که تمام مسائل حفاظتی و امنیتی در مورد سوالات و برگزاری سالم این آزمون به کار گرفته شده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه 15 هزار و پانصد نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند خاطر نشان کرد: این آزمون روز 6 اردیبهشت در 18 شهر و 19 حوزه در کل کشور برگزار می شود شایان ذکر است که کلید اولیه سوالات این آزمون 6 اردیبهشت روی سایت قرار می گیرد./

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

پس کارت ورود به جلسه را کی میدهند
از کجا باید گرفت سایت سنجش که خبری نبود

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

الان دیگه وقت ازمون دادن نیست .تیم های فوتبال هم قبل جام جهانی با یه تیم ضعیف بازی میکنن چندتا گل میزنن تا با روحیه برن جام جهانی.شما هم اگه میخوان حتما ازمون بدین ،پره اسفند 91رو بزنید.حالشو ببرید و با روحیه عالی برید سر جلسه.من 170تا سوال پره 91 رو درست زدم.

لیلا دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

سوالاش خیلی سخت بوده ؟

لیلا دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

کسی سوالات ازمون ۲۰۰سوالی ژارسیان دانش داره می تونید اینجا بگذارید الهی خیر ببینید ممنون

دستیاری پزشکان یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایتی ازاد برای پزشکان

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

بازم خدا عمرش بده سهمیه ظعیفه ها را بر داشت.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

5امتحانه.6 بره اطلاعاتشو ویرایش کنه؟دیگه درس نخون عزیزم.قاطی کردی اساسی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

واقعا؟.؟

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 02:23 ب.ظ


تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، غلامرضا حسن زاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از چهارم تا ششم اردیبهشت مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان در این آزمون است، گفت: داوطلبانی که تا به حال ثبت نام کرده اند و اطلاعات ثبت شده آنها نیاز به ویرایش دارند در این فاصله زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت، اطلاعات خود را اصلاح کنند.

پژمان یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

آخه کی گفت زن باید وزیر بشه دانشگاه ادغام کرد ...
امتحان عقب انداخت ....
همه اش را هم خود سر...

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

کسی جایی کار سراغ داره حقوق خوبی داشته باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 09:19 ق.ظ

چرا 5 شنبه نمیشه؟! حوصله ام سر رفته . کلی تست جلومه و حوصله ندارم بزنم.

زلزله‌ای بزرگ در راه است یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 12:41 ق.ظ


به گزارش ایلنا، به نقل از روزنامه الوطن آمریکا، مرکز زمین شناسی آمریکا از پیش بینی وقوع زلزله‌ای بسیار بزرگ در منطقه خاورمیانه بین 25 تا 30 آوریل (5 تا 10 اردیبهشت) خبر داد.

امین شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

توزیع کارت اینترنتیه نگران نباشید

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

وای تو این استرس پاشیم بریم از کجا کارت بگیریم؟

دستیاری پزشکان شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

دستیاری پزشکان سایتی ازاد برای پزشکان

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

حالا نمی شد مثل هر سال کارت ورود به جلسه رو اینترنتی بگیریم؟؟

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

کارت ورود به جلسه از محل های مورد نظر یعنی کدوم محلها؟////

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

از نگرانی های موجود باز کردن زودتر از موعد پلمپ کیسه سوالات در ساعات قبل از شروع جلسه امتحانی حتی در شب قبل از امتخان است که اینکار در سالهای قبل مخصوصا در شهزستانهای محل برگزاری امتحان مکررا گزارش شده است.
لطفا رسیدگی شود تا پلمپ کیسه سوالات قبل از شروع جلسه امتحان باز نشود حتی الامکان بطور تصادفی چند نفر از داوطلبان بطور تصادفی انتخاب و هنگام باز کردن پلمپ حضور داشته و صورتجلسه و امضا شود
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد