خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

انتقاد قاضی‌پور به سوابق آموزشی، درمانی، پژوهشی و اخلاقی وزیر

با 113 رای موافق؛ طریقت منفرد، وزیر بهداشت شد یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶ محمدحسن طریقت منفرد در جلسه علنی صبح امروز مجلس و با رای اعتماد نمایندگان وزیر بهداشت شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، نمایندگان با 113 رای موافق ، 99 رای مخالف و 12 رای ممتنع از مجموع 224 رای نمایندگان به طریقت منفرد رای اعتماد دادند. ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ انتقاد قاضی‌پور به سوابق آموزشی، درمانی، پژوهشی و اخلاقی وزیر پیشنهادی بهداشت یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ نادر قاضی‌پور که در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت رئیس جمهور صحبت می‌کرد خطاب به طریقت منفرد گفت: آیا شما برنامه‌ای برای عدالت شاخه‌های پزشکی دارید و یا چون چشم‌پزشک هستید با تعصب چشم‌پزشکی کارتان را در وزارت بهداشت ادامه خواهید داد؟ ................................انتقاد قاضی‌پور به سوابق آموزشی، درمانی، پژوهشی و اخلاقی وزیر پیشنهادی بهداشت یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ نادر قاضی‌پور که در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت رئیس جمهور صحبت می‌کرد خطاب به طریقت منفرد گفت: آیا شما برنامه‌ای برای عدالت شاخه‌های پزشکی دارید و یا چون چشم‌پزشک هستید با تعصب چشم‌پزشکی کارتان را در وزارت بهداشت ادامه خواهید داد؟ به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده مردم ارومیه بار دیگر خطاب به وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: شما در بیمارستان امام حسین(ع) مشغول به کار هستید، آیا در 10 سال گذشته کار آموزش و درمانی انجام داده‌اید؟ ما برای بررسی یک وزیر درحوزه بهداشت پنج محور خصوصیات اخلاقی، آموزشی، درمانی، پژوهشی و مدیریتی را درنظرمی‌گیریم اما در بند الف شما برخورد تندی با نیروهای خود دارید و در مصاحبه اخیر زنده خود حرفی به مجری زدید که در شان یک برنامه تلویزیونی نبود. قاضی‌پور ادامه داد: در بند دوم شما چند کلاس درس و چند دانشجو دارید؟ که متاسفانه نداشتید؛ در بند درمانی چند عمل انجام داده‌اید؟ آیا پزشکان جوان با مهر شما در بیمارستان صدر عمل جراحی انجام می‌دهند و پولش را به شما می‌دهند؟ باید در این باره توضیح بدهید. نماینده مردم ارومیه به صلاحیت پژوهشی وزیر پیشنهادی پرداخت و تاکید کرد: شما چشم‌ پزشک هستید اما مقالات علمی شما در حد یک پزشک عمومی هم نیست. چرا سه مرتبه رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بودید و عزل شدید؟ جریان اخراج کارگران چه بود؟ چرا باعث شدید در دوره شما بیمارستان امام حسین(ع) زیان‌ده شود؟ چرا رئیس بیمارستان امام حسین(ع) عزل شد؟ غیر از این بود که از شما می‌خواست در بیمارستان دولتی کار کنید؟ اما شما بیمارستان صدر را انتخاب کردید که دزدی‌هایش مشهوراست. آیا شما در دوره وزارت خود با بیمارستان‌های متخلف برخورد خواهید کرد یا خیر؟ این عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: در مدت سرپرستی شما عدد تغییرات از تمام وزاری پیشین بیشتر بود؛ فقط دو بار مدیرکل حوزه معاونت را تغییر دادید. دو مدیر کل عوض کردید، نمایندگان شورای عالی را عوض کردید و حتی به روابط عمومی هم رحم نکردید؛ در دوره مدیریت شما 28 تغییر عمده ایجاد شد. قاضی‌پور بخش دیگری از سخنان خود را به پاسخ به نمایندگان موافق به طریقت منفرد اختصاص داد و گفت: چرا باید به دارو ارز مرجع تعلق بگیرد؟ آیا امضا کردن این قرارداد ننگین به معنای کشتن فقرا نیست؟ شما می‌خواهید تمام بیمارستان‌های دولتی را خودگردان کنید، اما کسانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند یا مستضعفین چه باید بکنند؟ آیا همه این تغییرات به این معنی نیستند که فقرا مردنی هستند؟ شما چطور می‌خواهید پرداخت دارو را برنامه‌ریزی کنید؟ با این همه مشکل اصلی چطور می‌خواهید طرح پزشک خانواده را اجرا کنید؟ برنامه شما برای تامین داروهای مورد نیاز چیست و برای توزیع عادلانه ارز بین تولید دارو و واردات چه کار خواهید کرد؟ او ادامه داد: در صحبت‌های موافق گفته شد ایشان عضو دانشگاه علوم پزشکی سمنان است اما در رزومه‌اش حتی یک کلمه از سمنان نیامده، آیا در دو جا کار کرده‌اید؟ برنامه شما برای اجرای برنامه پنجم که به مردم نقاط محروم می‌پردازد چیست؟ شما متولد تهران هستید و نقاط محروم را نمی‌شناسید، آیا یک شبه می‌خواهید در دانشگاه را ببندید؟ قاضی‌پور در پایان صحبت‌هایش از نمایندگان خواست: به وزارت بهداشتی رای بدهند که برنامه داشته باشد و با جان مردم بازی نکند.
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

سال نو مبارک

چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 12:55 PM

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌گرفتن فردی به دلیل پاشیده شدن بنزین بر بدنش خبر داد.

مهندس فتح‌الله تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، مستقر در ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در تشریح جزییات این خبر گفت: در محدوده خیابان کرمان‌جنوبی عده‌ای از افراد مشغول آْتش‌بازی و روشن‌کردن آتش بودند که به علت بی‌احتیاطی ناگهان ظرف حامل بنزین روی فردی که در حیاط خانه‌اش ایستاده بود پاشیده شده و وی دچار سوختگی شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه در ساعت 21:34 رخ داد، گفت: خوشبختانه حریق به منزل مسکونی سرایت نکرد و تنها این فرد دچار سوختگی شد.

پزشک زندانی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 01:41 ق.ظ

خودش می‌گوید از همان بچگی بدشانس بوده و در یک خانواده درب و داغان به دنیا آمده و بارها به اتهام سرقت دستگیر و مدت‌ها در زندان تحمل کیفر کرده است. اسماعیل معروف به «خپل» اکنون 37 سال دارد و نزدیک به 15 سال از این عمر را در زندان سپری کرده است. او تاکنون چند بار هنگام سرقت مغازه‌ها در کانال کولر گرفتار شده و به قول خودش اگر آتش‌نشانی نبود، او در آنجا جان می‌باخت.

چندمین فرزند خانواده هستی؟

یک خانواده پرجمعیت بودیم با 12 بچه قد و نیم قد و من فرزند سوم خانواده بودم.

شغل پدرت چه بود؟

قهوه‌خانه داشت و من هم در قهوه‌خانه کار می‌کردم.

مدرسه هم رفته‌ای؟

بله تا اول راهنمایی درس خواندم بعدش نتوانستم یعنی مغزم نمی‌کشید.

چند سابق کیفری داری؟

فکر کنم شش یا هفت سابقه.

اولین بار کی دزدی کردی؟

راستش الان که فکر می‌کنم می‌بینم قهوه‌خانه پدرم زمینه‌ساز دزدی من شد؛ چون بعضی از دزدهای دروازه غار پاتوقشان قهوه‌خانه پدرم بود و من نیز با آنها آشنا شدم و زمانی به خودم آمدم که متوجه شدم یک دزد حرفه‌ای هستم.

اولین دزدی‌ات چه بود؟

سرقت از دخل مغازه پدرم، بعدش هم عادت شد و این دزدی‌ها ادامه پیدا کرد.

اولین بار کی دستگیر شدی؟

می‌خواستم از یک مغازه جگرفروشی در خیابان استخر حوالی گمرک اورکت صاحب مغازه را سرقت کنم که گیر افتادم.

آن موقع چند سال داشتی؟

فکر کنم 14 یا 15 سال. بعد هم تحویل کانون اصلاح و تربیت شدم و سه ماه زندان بودم.

خانواده‌ات وقتی متوجه شدند به زندان افتاده‌ای چه برخوردی با تو کردند؟

راستش پدرم اجازه نمی‌داد به خانه برگردم؛ اما مادرم خیلی التماس کرد تا پدرم راضی شد. این پایان کار نبود. در کانون با چند نفر از بچه‌های خلاف که دزد‌های خانه رو بودند آشنا شده بودم که با هم دزدی می‌کردیم، یک بار پدرم وقتی داشتم از پشت وانت بار دزدی می‌کردم مرا دیده بود، آن شب روزگارم را سیاه کرد و من از خانه فرار کردم.

از پشت وانت چه سرقت کردی؟

خربزه!

در بین سارقان هرکدام یک نوع سرقت انجام می‌دهد مثلا سارق منزل، خودرو سرقت نمی‌کند یا سارق کیف‌قاپ، موتور سرقت نمی‌کند تو بیشتر چه سرقت‌هایی انجام می‌دهی؟

راستش من بیشتر سرقت مغازه انجام داده‌ام چون جرات دزدی‌های دیگر را ندارم. این هیکل قناس(!) خودش برای من یک دردسر بزرگ است.

اعتیاد هم داری؟

نه سیگار هم نمی‌کشم. اهل دود و این جور چیز‌ها نیستم.

با پول‌های دزدی چه می‌کنی؟

یک چند روز این شکم وامانده را سیر می‌کنم تا بعد!

مگر روزی چقدر خرج شکم می‌کنی؟

خیلی، حالا بی خیال این‌قدر گیر سه پیچ نده!

تا به حال چند بار در کانال کولر مغازه‌ها گیر کردی؟

سه بار. خدا نصیب دشمن آدم هم نکند، فکر می‌کنی دیگه باید غزل خداحافظی را بخوانی.

چرا؟

چون نفست بند می‌آید و فکر این هستی که صاحب مغزه چه پدری از تو درمی‌آورد. دفعه قبل وقتی در کانل کولر گرفتار شده بودم صاحب مغازه در همان حالتی که گیر افتاده بودم مدام با دسته جارو به من سیخونک می‌زد و من قادر به تکان خوردن نبودم. وقتی پلیس آمد ماموران آتش‌نشانی برای بیرون آوردن من مجبور شدند بخشی از دیوار را خراب کنند.

چند ساعت در این محل گرفتار شده بودی؟

از ساعت یازده شب تا هشت صبح، دیگر نفسم در نمی‌آمد گرسنگی هم خیلی اذیتم می‌کرد. دعا می‌کردم پلیس زودتر مرا دستگیر کند.

چرا با این وزن سنگین وارد کانال کولر می‌شوی؟

چی بگم؟!

چند کیلو هستی؟

آخرین بار که خودم را وزن کردم 168کیلو بودم، الان فکر کنم سنگین‌تر هم شده‌ام.

با خانواده‌ات ارتباط داری؟

نه خیلی، فقط با یکی از خواهرهایم در ارتباط هستم و او به ملاقاتم می‌آید.

این بار چند سال حکم گرفتی؟

قاضی آدم با حالی بود، هفت سال داد. فکر کنم سه سالی در زندان باشم.

چرا سه سال؟

عفو می‌خورم می‌آیم بیرون، هفت سال را که نمی‌کشم.

از دزدی خسته نشده‌ای؟

چرا اما کار دیگری بلد نیستم. تنها کاری که بلدم نانوایی است که آن را هم در زندان یاد گرفته‌ام؛ اما این شغل شکم مرا سیر نمی‌کند و کار خیلی سختی است!

حرف آخر؟

می‌شود برایم دو تا ساندویچ بخری؟ من خیلی ساندویچ دوست دارم. یک بار شرط‌بندی کردم 12 تا ساندویچ را با دو نوشابه خانواده خوردم و 500 هزار تومان برنده شدم. الان هم اگر کسی دوست داشت می‌توانم با او شرط ببندم

دکتر سین چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

شهرهای شمالی کشور همه ساله در تعطیلات عید نوروز میزبان بسیاری از مسافران است.

سواحل شمالی کشور از جمله مناطقی است که همه ساله در تعطیلات عید نوروز میزبان بسیاری از مسافران است.

کسانی که قصد دارند در تعطیلات عید نوروز به سواحل دریای خزر سفر کنند در جدول زیر قیمت اجاره ویلا در این مناطق را مشاهده کنند:


شهر
کمترین اجاره
بیشترین اجاره

نمک آبرود
200 هزار تومان
یک میلیون تومان

کلاردشت
120 هزار تومان
400 هزار تومان

رامسر
120 هزار تومان
250 هزار تومان

سیسنگان
200 هزار تومان
----

نوشهر
300 هزار تومان
یک میلیون تومان

رویان
200 هزار تومان
600 هزار تومان

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 12:45 ق.ظ



معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد:

عیدی به دستیاران رشته های تخصصی پزشکی/ افزایش حق الزحمه و وام تحصیلی

معاون آموزشی وزارت بهداشت از عیدی به دستیاران رشته های تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: میزان حق الزحمه و وام های تحصیلی دستیاران رشته های تخصصی به میزان 50 درصد اضافه شد.



دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی چند تصمیم برای بهبود وضعیت معیشتی دستیاران گرفته شد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: میزان حق الزحمه دستیاران تخصصی 50 درصد افزایش یافت.

وی افزود: همچنین میزان وام های تحصیلی نیز برای دستیاران 50 درصد اضافه شد.

عین اللهی اظهار داشت: از این پس شرکت دستیاران در برنامه های آموزش مداوم که از سوی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مستقل اجرا می شود و یا انجمن های علمی در آن همکاری دارند، رایگان خواهد بود.

وی یادآور شد: یکی از تصمیمات مهم برای دستیاران تخصصی پزشکی این است که حق الزحمه دستیاری برای همه دستیاران در سراسر کشور یکسان است و منطقه بندی در آن لحاظ نمی شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: از این پس تمامی دستیاران تخصصی پزشکی نیز باید بیمه شوند که این بیمه یا تامین اجتماعی یا خدمات درمانی باید باشد.

م سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

67 ببین تو این 2 تا پست برا این یارو ساییتیه چی نوشتن... نطرتو بگوhttp://amirkamrava.blogfa.com/post/6
http://amirkamrava.blogfa.com/post/19

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 02:47 ق.ظ

سال نو مبارک بابابزرک جونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد