خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

معرفی دکتر طریقت منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس

در نامه ای از سوی دکتر احمدی نژاد صورت گرفت؛ معرفی دکتر طریقت منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس رییس جمهور در نامه ای به رئیس مجلس دکتر محمد حسن طریقت منفرد را بعنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. به گزارش وب دا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن نامه دکتر محمود احمدی نژاد به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم با استعانت از ذات اقدس الهی و با احترام به پیشگاه ملت بزرگوار ایران و نمایندگان محترم مردم، در اجرای اصول 78 و 134 قانون اساسی ، جناب آقای دکتر محمد حسن طریقت منفرد را بعنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می نماید. محمود احمدی نژاد
نظرات 7 + ارسال نظر
babylon جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://first.dastyari.net

جایی خوب برای مطالعه . فراموش نکنید . با دوستان خود گروهی درس بخوانید .. http://first.dastyari.net

سوته دلان دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

مازیار یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

نظر دکتر شریعتی در باره آزمون:

آزمونی که استاندارد نباشد, آزمون استانداردی نیست.


نظر جواد خیابانی:

به صراحت و اطمینان میگم, کسانی که در آزمون قبول میشن تو جلسه آزمون, حضور داشتند!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 08:41 ق.ظ

رکورد دار خودم هستم
حقم را دزدیده اند

شهاب مرتضوی شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

مصاحبه با رحیم خالدی نفر آخر آزمون !!!

آ)نظرتون در باره آزمون چیه؟
ب) خدا سرشاهده خیلی ارزش دارم. من از مراقب امتحان خواستم یه سوال رو بهم برسونه بهم جواب نداد. خیلی قلبم گرفت.

آ) آخه واسه چی باید بهت جواب بده
ب) واسه اینکه ما ایرانی هستیم

شهاب مرتضوی شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

مصاحبه با رکورد دار شرکت در آزمون دستیاری

آ) شما چند وقته تو آزمون شرکت میکنید؟
ب) 34 سال....نه ببخشید 24 سال

آ) براتون سخت و دشوار نیست؟
ب) دوشواری؟ دوشواری نداره خیلی هم امتحان خویبه . من از روز اولی که امتحان شرکت کردم تا الان هچ سوالی منو اذیت نکرده منم هچ سوالی رو نزدم !!

آ)میگن قراره تو امتحان تقلب بشه. نظر شما چیه؟
ب) کی میگه؟ جنابعالی میگی؟ اصن اونی که این حرفو زده به من نیشان بده اول

آ)شما مشکلتون چی بود که رکورد دار شدین؟
ب) موشچول چیه؟ من موشچولی ندارم

روناس شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.boursebarani.blogfa.com

با سلام...خیلی ممنون....موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد