خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اطلاعیه شماره 5 درخصوص نتایج بررسی مدارک مرحله اول پذیرش دستیاری

91-12-10 اطلاعیه شماره 5 در خصوص نتایج بررسی مدارک مرحله اول متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اطلاعیه شماره 5 در خصوص نتایج بررسی مدارک مرحله اول متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی رسانیده می شود که نتایج بررسی مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ 14/12/91 لغایت 16/12/91 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir قابل مشاهده می باشد. کلیه افرادیکه طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک جهت شرکت در آزمون می باشند، می بایست در مهلت فوق الذکر از طریق سایت مورد نظر و ورود به پرونده شخصی خود (با درج کد رهگیری)نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمایند. مدارک را در قسمت «سایر» Upload نمائید. عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود. در انتها اضافه می گردد در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است. =========================== 91-12-10 اطلاعیه شماره 5 در خصوص نتایج بررسی مدارک مرحله اول متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اطلاعیه شماره 5 در خصوص نتایج بررسی مدارک مرحله اول متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی رسانیده می شود که نتایج بررسی مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ 14/12/91 لغایت 16/12/91 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir قابل مشاهده می باشد. کلیه افرادیکه طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک جهت شرکت در آزمون می باشند، می بایست در مهلت فوق الذکر از طریق سایت مورد نظر و ورود به پرونده شخصی خود (با درج کد رهگیری)نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمایند. مدارک را در قسمت «سایر» Upload نمائید. عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود. در انتها اضافه می گردد در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.
نظرات 22 + ارسال نظر
معتاب پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://groups.yahoo.com/group/dastyari

والله من هم همکارتون هستم . اخه چه جوری ثابت کنم . اینجا چت روم تصویری هم نداره که ؟ من یه سواب میپرسم : یه نفر معتقده مدرومادزش توسط ادمای ناشناس و بد سیرت جایگزین شدن اسم این اختلال چیه ؟ سوال دیگه : بهترین انتخاب برای علایم متفی اسکیزوفرنی ؟ الف . پرفنازین ب. هالوپریدول . ج . تیوریدازین د . پالی پرسدون .. من الان دارم روان را دور میزنم . راستش خوصلم تو خونه سر رفته بود . سایتا هم که همه مال اقایون هستن . بیشترین کامنتا را هم خانم دکترا میزارن . حالا گفتم چه اشکال داره خانما دستیاری بزنن اونم از نوع تاپ و اقایون توش کامنت بزار ن . ... بیا یه سوال دیگه : کروم اکستراپیرامیدال نداره ؟ الف . ریسپزیدون ب. پالی پریدون ج . آسناپین د . کلوزاپین .. بچه ها ایا سوالای شاه بیگیه .. دست کم نیگیرین .. وای چی بگم دیگه .. امان از دست این مردا ...

مهتاب پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://groups.yahoo.com/group/dastyari

سلام بچه ها این عین اللهی چرا رفراتسا رو عوض کرد اونم حالا . فکر می کنید با اینکار مدیریتس خوبه ؟

کتاب شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

تو گوگل کتابش تکست هست.. من فارسی شو میخام.. از کجا بیارم...
Ear, nose & throat disease with head & neck surgery/Behrbohnaschke, Nawaka, Swift/3rd

بابا یکی نیست بگه مگه کتاب رودولف پایه چی کارش بود مگه که بخایم بریم جراحی سرو گردن رو بخونیم؟؟؟؟؟11

دوستان این کتاب فارسیشو از کجا بیارم.. برا رفرانش پره شهریور 92 اینو اعلام کردن!

[ بدون نام ] جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

اول ثابت کن خانم هستی بعد...

مهتاب جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://groups.yahoo.com/group/dastyari

به گروه خانوما کسی سر نمیزنه . من پزشک عمومی هستم . اگه سوال بزارید اونجا جواب میدم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

به گوش حلق
از گوگل بوک کتاب را بگیر

کامبیز پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

از کجا فهمیدی استاده دنبال شهوترانی بوده؟ بی حساب حرف نزنید لطفا

به طلاق پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

خوب حقش بوده.
شما مرد ها فقط فکر شهوترانی هستید.

مهتاب پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://health.groups.yahoo.com/group/dastyari/

دوستان اولین صفحه وب از طرف خانمها راه اندازی شد . برای ارسال مطلب ادرس ایمیل dastyari@yahoogroups.com می باشد . خانمها هم اره دیگه . شاید بهتر از خانمها .. ادرس http://health.groups.yahoo.com/group/dastyari/ . با تشکر از بابا بزرگ . و تمام خانم دکترهای ایران زمین . دستیاری ایران را ما می بریم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

دانشجوی زن که از شوهرش طلاق گرفته بود علیه استاد 55 ساله دانشگاه توطئه کرد.

به گزارش ایران، سفر به دور دنیا و به‌دست آوردن خانه و ویلا در شمال کشور تنها انگیزه دانشجوی فریبکاری بود که خودش را شیفته و علاقه‌مند به استادش نشان می‌داد.

آن روز عقربه‌های ساعت روی 12 ظهر بود و استاد در دفتر کارش نشسته بود و مشغول مطالعه پایان‌نامه‌های دانشجویانش بود. قرار نبود کسی به ملاقات این استاد دانشگاه برود اما صدای ضربه‌ای که به در وارد شد ناخودآگاه نگاه‌های استاد را به سمت در ورودی کشاند. کسی که از در اتاق کار وارد شد زنی دانشجو بود که خودش را شیفته استادش نشان می‌داد.

سمیرا 33 سال سن داشت و با وجود 3 بچه قد و نیم‌قد از شوهر افیونی‌اش جدا شده و پس از آن برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شد تا به مقطع کارشناسی که آن را نیمه‌کاره رها کرده بود ادامه بدهد. در یکی از کلاس‌های درس اقتصاد کلان بود که سمیرا فکری به سرش زد. زن تنها با خود فکر کرد اگر بتواند نظر استادش را به خود جلب کند زندگی مرفهی خواهد داشت و تا آخر عمر می‌تواند خود و بچه‌هایش را خوشبخت کند. سمیرا می‌دانست استاد یکی از سرشناس‌های جامعه دانشگاهی است و زن و بچه‌ای ندارد. بنابراین فرصت را غنیمت شمرد و به طراحی نقشه‌ای دست زد. وی هر روز با بهانه‌های مختلف سر راه استاد سبز می‌شد و وقت استاد را با سؤالاتش می‌گرفت و سعی می‌کرد توجه استاد را به خودش جلب کند. رفتار سمیرا حتی برای دانشجویان دانشکده نیز غیرعادی بود چرا که وی کمتر در سر کلاس‌های دیگر حاضر می‌شد ولی حتی یکبار در کلاس این استاد خاص مورد علاقه‌اش غیبت نمی‌کرد. بالاخره پس از ماه‌ها زن تنها تصمیم گرفت به بهانه ارائه کار تحقیقی به دفتر کار استاد برود. سمیرا به محض ورود به دفتر کار استادش از عشق و علاقه‌اش به وی صحبت کرد و گفت: من شیفته شما هستم و باتوجه به این‌که از شوهرم جدا شدم پیشنهاد دارم با هم ازدواج کنیم و امیدوارم شما بپذیرید تا با هم خوشبخت باشیم. حتی حاضرم به صورت موقت نیز با من
ازدواج کنید.
استاد که سال‌ها تنها مانده بود با دیدن شرایط دانشجویش فکر کرد این زن قصد زندگی دارد.
استاد دانشگاه خواستگاری از دانشجویش را پذیرفت و به خانه وی رفت. این استاد سرشناس وقتی وارد خانه دانشجوی تنها شد، دید بیش از 80 نفر از اعضای فامیل به همراه عاقد در خانه آنها جمع شده‌اند و همگی منتظر ورود استاد هستند تا سرسفره عقد بنشیند. اعضای فامیل و خانواده سمیرا میزان مهریه را هزار سکه تعیین کردند که استاد آن میزان را نپذیرفت اما سمیرا با گریه و زاری از وی خواست که برای احساساتش ارزش قائل شود اما استاد زیربار مهریه هزار سکه‌ای نرفت و بالاخره مهریه 350 سکه را پذیرفت و جالب این‌که سمیرا روزهای نخست به استادش گفته بود مهریه نمی‌خواهد و تنها می‌خواهد با هم زندگی کنند. بلافاصله پس از عقد، سمیرا از همسرش خواست تا به سفر دور دنیا بروند. آنها نزدیک به 4 ماه را در خارج از کشور به گشت و گذار در قاره‌‌های مختلف سپری کردند اما به محض این‌که پای سمیرا به ایران رسید وی به دادگاه خانواده شهید مفتح رفت و مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و توانست خانه، خودرو و ویلای این استاد واقع در شمال کشور را بابت مهریه‌اش توقیف کند.
استاد بخت برگشته با التماس از سمیرا خواست تا به سرزندگی‌اش برگردد. وی به همسرش گفت: مگر قرار نبود با من زندگی کنی. کجاست آن همه عشق و علاقه‌ای که از آن حرف می‌زدی، اما سمیرا گفت: یک روزی علاقه‌ای به‌وجود آمده بود و الآن همه‌چیز تمام شده و قانون باید پاسخگوی من و تو باشد.
بالاخره سمیرا با دریافت نیمی از مهریه‌اش به‌صورت توافقی در دادگاه شهید مفتح از همسرش جدا شد و دیگر دارایی‌های استاد سرشناس از توقیف خارج شد.


کارشناسی
پرستو قاسمی منصف (کارشناس حقوقی) درخصوص این پرونده به شوک گفت: ماده 1082 قانون مدنی بیان می‌کند زن به مجرد وقوع عقد صاحب همه مهریه است. پس در واقع از زمان اجرای صیغه شرعی نکاح مرد یا زن مکلف به پرداخت مهریه بوده و زن می‌تواند از طریق محاکم دادگستری نسبت به مطالبه مهریه حتی با تقاضای صدور قرار تأمین خواسته در کنار مطالبه مهریه اموالی را که از شوهر سراغ دارد مثلاً در مورد خانه با معرفی پلاک ثبتی و در مورد خودرو با معرفی شماره شهربانی اموال زوج را توقیف و جلوی هرگونه نقل و انتقال درخصوص اموال معرفی شده را بگیرد.

کتاب پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

ذوستان رفرانس گوش و حلق عوض شده
این کتابو از کجا بیاریم
Ear, nose & throat disease with head & neck surgery/Behrbohn, Kaschke, Nawaka, Swift/3rd
edition/Thieme/2010

به خومن پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام.. من پایه هستم....
اما مشهذم

هومن پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

یه پایه درسی میخوام. هر کی هست زود اعلام کنه تهران هستم
ممنون

بای بای دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

با سلام
ضمن تشکر از خانم دکتری که این مجموعه را ارسال کرده و ضمن تشکر از دوستی که اینجا خبر داد مجمعه سئوالای پره اسفند 91 را البته با اجازه خانم دکتر تو یک پک 3.65 مگابایتی پک کردم با فایل زیپ که کارراه بنداز است میشه خوند موفق باشید زنده باد بابابزرگ
لینک دانلود

http://persiandrive.com/121917


بای بای

استرالیا یا کانادا؟؟؟ دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

استرالیا ازادی بیشتری هست یا کانادا؟
البته برا خانم ها؟
ارجح کدامه؟

keyvan یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

مشکل برطرف شد

یارو یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

اگه یکی با امتیاز تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده باشه، میتونه از شرکت در امتحان انصراف بده و سال بعد دوباره ثبت نام کنه؟ یا محروم میشه؟

ک شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

انجمن پزشکان که فیلتره ... سرکاریم

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

نه بابا
ادم بد طوریش نمی شه نگران نباش
داره سر بنده های خدا شیره می ماله

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

با سلام لطفا یک نفر جواب دهد .من از شاگردان قدیمی دکتر خوش سیرت هستم مگر برای ایشان اتفاقی افتاده که یکی از ایشان "با کلمه مرحوم یاد کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

fars جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

582306165گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

keyvan جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

مژده به همکارای عزیز

انجمن پزشکان ایران, بازگشایی شد. به زودی امکانات سایت, ارتقا داده میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد