خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

بازگشت مجدد بهرام عین اللهی به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی

  

 

دومین تغییر در وزارت بهداشت
دبیر جدید شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت منصوب شد 

{ظاهرا جناب سرپرست موقت وزارتخانه فراموش کرده اند خودشان موقت هستند. حالا این تغییرات از طرف شخصی که سرپرست موقتی است برای چیست خدا داند. 

حالا حساب کنید ایشان بعنوان وزیر معرفی نشود یا رای اعتماد از مجلس نیاورد دوباره همه دوستان جناب سرپرست برکنار و افراد جدیدی معرفی خواهند شد. 

در این چند ماه باقی مانده دولت چه شیر تو شیری شده. 

کی به کیه! اصلا به تو چه مگه فضولی!}

 

با حکم محمد حسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، محمد حسن طریقت طی حکمی، بهرام عین اللهی را به جای امیر محسن ضیایی به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

بهرام عین اللهی، پیش از در زمان وزارت کامران باقری لنکرانی نیز مدتی به عنوان دبیر این شورا و مدتی نیز به عنوان معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کرد. وی چشم پزشک و رئیس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

سرپرست وزارت بهداشت چند روز پیش نیز در اولین تغییر در ستاد وزارت بهداشت، رمضان محسن پور، معاون پارلمانی وزارت بهداشت را با حفظ سمت به جای حسن آقاجانی به سمت رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دبیر جدید شورای آموزش پزشکی به این شرح است:

استاد گرامی جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی

سلام علیکم

  با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می شوید تا با اتکال به ذات باری تعالی و رعایت جوانب شرعی با جلب مشارکت صاحبنظران مدیران، اساتید ارجمند، دبیران و اعضای محترم بورد و نهادهای علمی ذیربط در راستای ایجاد تحول با رویکردهای علمی و فن آوری جدید جهت دستیابی به آرمان سند چشم انداز، نقشه جامع علمی و برنامه های توسعه ای کشور و انجام امور محوله که از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار هستند اقدام کنید(البته همه اینکارها را که سایرین در طی سالها نتوانستند انجام دهند شما در عرض این ۲-۳ ماه انجام داده و قبل از خداحافظی اینجانب از سرپرستی به اطلاعم برسانید. با تشکر).

امید است با اتکال به ذات باری تعالی در انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.                                                                    

                                                                         دکتر محمد حسن طریقت منفرد

                                                      سرپرست وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی

 

 

 -------------------------------------------- 

تهران:۱۲:۳۳ ,  ۱۳۹۱/۱۱/۱۲ 
رقابت 570 متخصص در آزمون/
آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی برگزار شد
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری سی امین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی بالینی گفت: در این آزمون 570 نفر شرکت داشتند که امروز 12 بهمن برگزار شد.
دکتر سید امیرمحسن ضیایی(ظاهرا خبر نداشت چند ساعت بعد ان هم در روز پنجشنبه برکنار خواهد شد! خدا امتحان چهلم را بخیر کنه!) در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از میان داوطلبان 395 نفر مرد و 175 نفر زن هستند که در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی در آزمون شرکت کردند.

وی اضافه کرد: آزمون این دوره امروز پنجشنبه 12 بهمن در محل پردیس همت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و 13 بهمن به اعتراضات رسیدگی می شود همچنین در روزهای 14 و 15 بهمن ماه آزمون شفاهی به شیوه آسکی برگزار خواهد شد.

ضیایی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی سی امین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی آخر بهمن ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.

 --------------------------------------------- 

 

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ملاحظات سیاسی، اجتماعی و علمی نباید مانع تصمیم گیری های کارآمد و درست شود.

به گزارش ایلنا محمدحسن طریقت منفرد با بیان این مطلب در مراسم معارفه دبیر جدید شورای آموزش پزشکی، تخصصی اظهار داشت: آموزش پزشکی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به طوری که مردم گاهی حاضر می‌شوند بخشی از امکانات رفاهی زندگی خود را از دست بدهند ولی هزینه کنند تا فرزندشان به مراتب عالیه علمی برسد.

وی بیان داشت: توجه دوستانی که برای تدوین آمایش سرزمینی آموزش پزشکی تلاش کرده‌اند را به این نکته جلب می‌کنم که مبادا نگاه آمایشی به بخش آموزش پزشکی ما را از توجه به تصمیم سازی‌های لازم و ضروری در آینده باز دارد.

وی اضافه کرد: بهر حال ما وابسته به دولت هستیم و دولت هم شرایط ویژه‌ای دارد، باید در برنامه ریزی‌ها به این نکته توجه کنیم که دانشگاه‌هایی هستند که بودجه و درآمدشان را از مردم تامین می‌کنند و شرایطشان در آینده ممکن است از ما بهتر شود.

طریقت منفرد در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های امیرمحسن ضیایی دبیر پیشین شورا برای دکتر بهرام عین اللهی دبیر جدید این شورا آرزوی توفیق کرد.

شورا حساسترین جایگاه آموزش پزشکی

محمدعلی محققی معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: شاید بتوان گفت مهم‌ترین جایگاه در بخش آموزش پزشکی را دبیرخانه آموزش پزشکی تخصصی دارد.

وی افزود: تشکیل این شورا با مصوبات قبل از انقلاب بوده که بعد از انقلاب نیز توسعه‌ای همه جانبه یافته است. این شورا در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز معادلی ندارد و اعتبار خود را از قوه مققنه گرفته و می‌تواند مصوبات بسیار مهمی تصویب کند.

وی ادامه داد: سایر شوارهای آموزش پزشکی منشعب از این شوراست و این شورا اگرچه فراز و نشیب‌های زیادی داشته است ولی یکی از موفق‌ترین و پرکا‌ترین شوراهای آموزش پزشکی بوده و مصوبات مهم و سرنوشت سازی داشته است.

معاون آموزش دوره مدیریت ضیایی در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی را یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین دوره‌های این شورا اعلام کرد و گفت: در این دوره مشکلاتی برای یکی از آزمون‌های دستیاری پیش آمد که با مدیریت خوب ایشان و مجموعه معاونت آموزش پزشکی به خیر گذشت.

وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های ضیایی برای عین اللهی آرزوی توفیق کرده و تصریح کرد بدیهی است که معاونت آموزش با دکتر عین اللهی همکاری لازم را خواهند داشت.

شورای آموزش پزشکی، تخصصی پاشنه آشیل آموزش پزشکی

بر اساس این گزارش امیرمحسن ضیایی دبیر سابق شورای آموزش پزشکی تخصصی نیز در این مراسم این شورا را به نوعی پاشنه آشیل معاونت آموزش پزشکی وزارتخانه اعلام کرد و گفت: این شورا در سال ۶ آزمون مهم و سرنوشت ساز برگزار می‌کند که با حجم بالای کار‌ها باید گفت در هیچ روزی از سال استراحت ندارد، به طوری که همین الان هم آزمون‌های آسکی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره ما ۴۰۰ بازدید از بخش‌های مختلف کشور داشته‌ایم و ایجاد برنامه‌های کلان و جدید در بخش سیاستگزاری شورا از دستاوردهای این دوره بوده است.

وی با اعلام اینکه تمام سعی ما این بود که آزمون‌های بورد در سلامت کامل برگزار شود، اظهار داشت: باید همینجا از وحید دستجردی وزیر سابق تشکر کنم، زیرا هیچ زمانی نبود که ما به کمک ایشان نیاز داشته باشیم و ایشان از ما دریغ کنند.

وی در پایان ضمن برشمردن بخشی از اقدامات مهمی که در دوره مسئولیت‌اش توسط شورا صورت گرفت و قدردانی از پشتیبانی‌های محققی معاون آموزشی، از سرپرست وزرات بهداشت نیز به خاطر موافقت با استعفای خود قدردانی کرده و برای عین اللهی در مسئولیت خطیری که به عهده گرفته است آروزی توفیق کرد.

حرکت به سمت کسب مرجعیت علمی مهم‌ترین برنامه ماست

این گزارش حاکیست بهرام عین اللهی دبیر جدید شورای آموزش پزشکی، تخصصی در این مراسم رشد همه جانبه برنامه آموزش پزشکی را مهم‌ترین برنامه خود اعلام کرد و گفت: هم اکنون سرعت رشد علوم پزشکی در کشور خوب است ولی باید این سرعت را افزایش دهیم.

وی افزود: باید با سرعت و قوت به سمت تحقق مرجعیت علمی ایران در دنیا که همانا خواسته مقام معظم رهبری است پیش برویم.

وی اهمیت امنیت آزمون‌های گروه پزشکی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به امید خدا نخواهیم گذاشت در صحت برگزاری آزمون‌ها خدشه‌ای وارد شود و امنیت آزمون‌ها به خطر بیفتد.

وی در خاتمه از سرپرست وزارت بهداشت به خاطر حسن اعتمادش برای واگذاری این مسئولیت به خود قدردانی کرد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر بهرام عین اللهی به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

به گزارش وب دا متن این حکم به شرح زیر است:

استاد گرامی جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی

سلام علیکم؛

       با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می شوید تا با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت جوانب شرعی با جلب مشارکت صاحبنظران مدیران، اساتید ارجمند، دبیران و اعضای محترم بورد و نهادهای علمی ذیربط در راستای ایجاد تحول با رویکردهای علمی و فن آوری جدید جهت دستیابی به آرمان سند چشم انداز، نقشه جامع علمی و برنامه های توسعه ای کشور و انجام امور محوله که از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار می باشد، اقدام نمایید.

امید است با اتکال به ذات باریتعالی در انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

                                                                   

                                                                دکتر محمد حسن طریقت منفرد

                                                                 سرپرست  

 

با حکم سرپرست وزارت بهداشت؛
دبیر جدید شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت منصوب شد
دکتر محمد حسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی را به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عین اللهی به جای دکتر سیدامیرمحسن ضیایی که پیش از این استعفا داده بود به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شده است.

مسئولیت آموزش تخصصی و فوق تخصصی گروه های بالینی در پزشکی برعهده دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی است و بر اساس چارت وزارت بهداشت، دبیر شورا با حکم وزیر یا سرپرست وزارت بهداشت منصوب می شود.
دکتر بهرام عین اللهی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بوده و هم اکنون به عنوان رئیس قطب چشم پزشکی فعالیت می کند. وی پیش از این نیز در دو دوره غیر متوالی مسئولیت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی را برعهده داشت. وی همچنین در زمان وزارت دکتر لنکرانی مدت دو سال مسئولیت معاونت آموزشی وزارت بهداشت را برعهده داشت.
دکتر طریقت منفرد در حکم انتصاب دکتر عین اللهی یادآور شده است: با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می شوید تا با اتکال به ذات باری تعالی و رعایت جوانب شرعی با جلب مشارکت صاحبنظران مدیران، اساتید ارجمند، دبیران و اعضای محترم بورد و نهادهای علمی ذیربط در راستای ایجاد تحول با رویکردهای علمی و فناوری جدید جهت دستیابی به آرمان سند چشم انداز، نقشه جامع علمی و برنامه های توسعه ای کشور و انجام امور محوله که از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار هستند اقدام کنید.

نظرات 41 + ارسال نظر
دستیار یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

خدا رو شکر که دکتر عین اللهی برگشت .... چون انصافا تنها امتحان های پاک رزیدنتی همون ۸۵ و ۸۶ بود که دکتر برگزار کرد. خدا حفظش کنه. حقوق رزیدنتها رو هم در همین مدت کوتاه که اومده ۱/۵ برابر کرد. بقیه که فقط حرف زدن !!!!!

به جواد پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

جواد اقا ادرس سایت که دادی که فیلترهههههههههههه.. سرکاریم... اینم کم از پارس مدیک نداشت که

سوته دلان دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

با وجود دکتر عین اللهی که یه انسان اصول گرا و بیسار معتقده بعیده که بزاره اتفاق بدی بیفته خداوند یاریش کنه

به قادر دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 02:31 ق.ظ

درک این مساله که وقتی تقلب میشه آدم اون چیزی که میخواد وحقشه قبول نمیشه خیلی ساده ست رهنمود شما مثل مسولان سوال فروش وزارتخونه ست

جواد دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

ببخشید قادرجون

خب تقصیر خودته برادر من. دوران پارس مدیک(یا همون فالس مدیک) خیلی وقته تموم شده با اون اخلاق گند و مسخره صاحبش و مدیراش
خب برو سایتی که تایید پست نخواد و یا پست ها رو الکی حذف نکنه
به نظرم انجمن پزشکان ایران خوب باشه حتما سر بزن همینی که آدرسشو گذاشتم. موفق باشی

قادر یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

بابا این پارس مدیک شورشو در اورده نطر میزاری 2 هفته طول میکشه تایید بشه .... عجب ادمایی ان رییسش.. تا چه حد عقده...بابا بزرگ تو بهش یک چیزی بگو....

قادر یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

بابا هر کی بشینه بخونه قبوله ... بقیه حرفا هم کوزه کشی هست.....

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

وقتی وزارت خونه وزیر داشت سوال می فروختن حالا که دیگه بی صاحب هم شده

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

بچه ها از یه منبع مطلع خبردتر شدم که امسال قصد فروش سوال دارن باید جلوشون رو گرفت تنها راهش اطلاع رسانیه

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

بزودی هنگام اعلام نتایج وضعیت مدارک اعلام میکنند

نازنین شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

من حاضرم خونتون کجاست دکتر مهران عزیز؟

کامران شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

یه خانم دکتر بیاد با هم درس بخونیم

صالحی شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام
برای ارسال مدرک پزشکی که وقت ان تمام شده و من نفرستادم چکار باید بکنم؟
خواهشا اگر کسی میدونه بگه..ممنون
یک دوسن گفتن بهمن ماه میگذران اما گذاشتن و من متوجه نشدم.
تشکر

taheri_967@yahoo.com

محترم پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

به بالایی ها


بابا یک نفری خودنئن مردود شدن چه برسه دونفر...

بشین با تمرکز تنها بخون

به بالایی پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته!!!!!!!!!! خودت بده من بیام خونه شما
میوه و شیرینی و پفک و چیپس هم بخر

به۲تابالایی چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام خونه تون کجاست من حاضرم باهم درس بخونیم تلفن یا میلت رابده ممنون

محترم چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام به بابا بزرگ زحمتکش
ی خواهش میشه سوالای فوق رو بزارین

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

کسی می اد خونه ما بشینیم با هم درس میخونیم
یا تهران جایی را سراغ دارید که بشه رفت و درس خوند

25 باند چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

داق ما را تازه کردی بابا بزرگ اون اتفاقات تلخ خدا کنه دیگه اتفاق نیفته امن سال هر چی داد زدیم موثر واقع نشد یادمه اادمهایی که سوال خریدند چقدر به ریش ما خندیدند و ما هر چی دویدیم هیچ کس کاری نکرد همین مرتضوی میگفت """" نظر دادسرا ابطال ازمون نیست بلکه مجازات متخلفین است """" وبعد ------- خداوند جزایی ایشان رابدهد

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد دستگیری سعید مرتضوی خاطرنشان کرد: بنده از سال 88 که طرح تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی را در دستور کار قرار دادم و در کنار آن به موضوع تخلفات دانشگاه آزاد و آزمون‌های برگزار شده آن پرداختم با شخصیت سعید مرتضوی آشنایی پیدا کردم.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در تحقیق و تفحصی که در آزمون دستیاری و تخلفات رخ داده در آن داشتم متوجه شدم که در 22 استان کشور وزارت بهداشت وقت دچار تخلف آشکار در آزمون دستیاری شده که خود آقایان وزارت بهداشت وقت در سال 82 ما را در انجام این تحقیق و تفحص یاری نکردند.

زاکانی افزود: در بررسی که از وضعیت آزمون دستیاری پزشکی از 22 استان کشور و بررسی دقیق هفت استان انجام شد متوجه شدیم که 64 نفر در این آزمون با نارضایتی و همچنین موارد تخلفات متعدد روبرو بودند که ما سعی کردیم این موضوع را به جد در سایر حوزه‌ها نیز پیگیری کنیم.

وی عنوان کرد: از سال 77 در کشور خرید و فروش سئوالات آزمون دستیاری ادامه داشته و در این فاصله که زمان حاکمیت دوم خردادی‌ها بود، متوجه شدیم که بیشترین آسیب‌ها و انحرافات در آزمون و حتی کنکور دانشگاه آزاد صورت گرفته است.

این نماینده مجلس ادامه داد: به دنبال آشکار شدن ابعاد جدیدی از این موضوع و سوءاستفاده‌های اطرافیان جاسبی به یکباره با تغییر قاضی پرونده روبرو شدیم به طوری که با آمدن سعید مرتضوی به یکباره پرونده‌های رسیدگی به تخلفات 15 استان کشور مختومه شد و از این جا منشا اختلاف جدی ما با مرتضوی آغاز شد.

زاکانی گفت: مرتضوی سعی کرد در مسیری غیر از عدالت گام برداشته و در مخالفت با برنامه‌های تحقیق و تفحص ما انواع کارشکنی‌ها را انجام دهد به طوری که این کش و قوس ما در قالب صدور چندین بیانیه و نامه‌های پی در پی از طریق رسانه‌ها مورد پیگیری قرار گرفت به طوری که در یکی از این نامه‌نگاری‌ها شاهد پاسخ هتاکانه مرتضوی بودیم.

وی گفت: بعد از این ماجرا و بیان مسائل مختلف بنا به پیشنهاد رئیس سابق قوه قضاییه بین ما پنج نفر حکم قرار گرفت و در یک نشست هشت ساعته سعی کردیم موضوعات و موارد را مطرح کنیم، ولی به رغم محکوم شدن مرتضوی وی هیچ وقت زیر بار مسائل مطرح شده نرفت و مسائل را از طرق دیگر پیگیری کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

من به خاطر ازمون 82 از بازداشت مرتضوی بسیار خوشحال شدم چرا که ان سال واقعا حق ما را ضایع کردن

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 02:07 ق.ظ

نگران نباش
مهم نیست
اگر مدرکت ناقص باشه در سایت بهت خواهند گفت فلان مدرکت ناقص است و 2-3 روز فرصت خواهند داد تا بفرستی
قبل از ان هم باز چند روزی را برای تکمیل مدارک خواهند گذاشت
پارسال بهمن ماه اینکار را کردند ولی امسال بخاطر تغییر تحولات احتمالا اسفند اینکار را خواهند کرد
ضمنا مشکل شما ربطی به عین الهی ندارد و به سازمان سنجش و رییس ان مربوط است
بهتره هر چند روز یکبار به سایت سنجش یا بهمین وبلاگ سر بزنی چون بابابزرگ زودتر از همه اطلاع رسانی میکنه حالا که کمکت کردم قول بده نمره ات از من کمتر بشه

داوطلب سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام دوستان
بنده نتوانستم مدرک پزشکی ام را در مهلت ویرایش ارسال کنم. به وزارتخونه هم رفتم اثری نداشت گفتند منتظر باشید شاید سایت باز بشه..

چکار باید کرد؟
ممنون اگر کمک کنید اگر اطلاعای دارید؟
ایمیل دکتر عین الهی کسی داره؟
ممنونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

بهای در افتادن با لاریجانی ها مهره سوخته
مرتضوی به اتهام فساد مالی بازداشت شد.
اما من بخاطر امتحان دستیاری 82 و کهریزک خیلی خوشحال شدم

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

سال 82 همان سال کذا به قول دکتر فدایی ناینی

سوته دلان دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

عذر خواهی میکنم منظورم ازمون سال 82 بود

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

به گزارش مهر، محمدقسیم عثمانی که به عنوان یکی از موافقان استیضاح وزیر کار در صحن علنی مجلس به ایراد سخن پرداخت، با اشاره به سوابق مرتضوی گفت: طبق گزارش تحقیق و تفحص مجلس هفتم که از قوه قضائیه انجام داد مرتضوی سوابق مشخصی دارد و در بحث کهریزک که همکاران اشاره ای داشتند، اما در موضوع فروش سوالات کنکور آزاد سال ۸۲ و ۸۳ و آزمون دستیاری پزشکی سال ۸۲ که موضوع افشا شد، خارج کردن پرونده های متعدد خرید و فروش سوالات کنکور در دوره دادستانی ایشان مانع رسیدگی زود به هنگام شد.

وی افزود: درخواست دادگستری برای ادامه تحصیل ۲۰۰ نفر از قضات در مقطع کارشناسی ارشد به شائبه روابط پنهان مثلث مرتضوی، ملک زاده و دانشگاه آزاد شرایط حاد آن زمان را دامن زد.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

دیروز تو مجلس چه خبر بود!!!!!! واقعا شرم اوره!!!!!!!!!

سوته دلان دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

یادمه همیت اقای مرتضوی در سال 88 که دادستان تهران بود در تقلب بزرگ اون سال گفت ازمون را باطل نمیکند و متخلفان را مجازات میکنند که داستان اون شد که دیدیم خدا کند امسال دیگه شاهد اون قضایای تلخ و حق خوری نباشیم

حباب روی آب دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 02:10 ق.ظ

حالا این مباحث بالا چه ربطی به سایت مخصوص دستیاری داره خدا عالمه

[ بدون نام ] یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 03:57 ب.ظ


توصیه آیت‌الله سیستانی به روحانیون ایرانی / مگر نماز خواندن و منبر رفتن شغل است؟

مرجع بزرگ تقلید ساکن عراق به روحانیون ساکن ایران توصیه کردند باید در نظام شغل داشته باشند.
به گزارش نامه، آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید بزرگ شیعه در دیدار تعدادی از روحانیون ایرانی از آنها پرسیده است شغل شما در ایران چیست؟ این افراد در پاسخ گفته اند نماز اقامه می کنیم و منبر داریم.

به گزارش مشرق ایشان در واکنش گفته اند:" مگر نماز خواندن و منبر رفتن شغل است؟ مگر می شود شما در نظام اسلامی باشید و مشغله ای نداشته باشید؟ شما باید شغل در نظام داشته باشید و با نظام همکاری داشته باشید."

]]

[ بدون نام ] یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 03:41 ب.ظ

محمد قسیم عثمانی از موافقان طرح استیضاح وزیر کار با طرح این پرسش که «با توجه به شیوه کار مرتضوی در مسوولیت خود اصرار بر ماندن او چه هزینه‌هایی می‌تواند در پی داشته باشد؟» و با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس هفتم از قوه قضاییه، گفت: علاوه بر پرونده کهریزک که سوابق آقای مرتضوی در آن کاملا مشخص است وی سوابق دیگری از جمله فروش سوالات کنکور دانشگاه‌های آزاد در سال های 82 و 83 و همچنین فروش سوالات آزمون دستیاری پزشکی سال 82 را هم در پرونده خود دارد که در آن زمان هم باعث تشویش اذهان شده بود. مرتضوی در دوره دادستانی تهران با خارج کردن پرونده مربوط به فروش سوالات و پاسخنامه‌های آزمون دانشگاه آزاد، منجر به تشویش اذهان شد.
وی افزود: در خواست از دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل 200 نفر از قضات دادستانی در مقطع فوق‌ لیسانس دانشگاه آزاد منجر به تقویت شائبه مثلت مرتضوی، ملک‌زاده و دانشگاه آزاد شد. مفقود شدن پرونده‌های مربوط به فروش سوالات در سال 82 به اطاله دادرسی در دوره تصدی ایشان ،تغییر مکرر شعب و بازپرس‌های پرونده تا قبل از تشکیل پرونده در کمیسیون اصل 90 ،عدم پیگیری پرونده در دادستانی و جابه‌جایی مکرر بازپرس توسط دادستان تهران در پرونده فروش سوالات انجام شد که در اواخر سال‌های 70 تا سال‌های 81 و 82 ادامه داشت و در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضاییه به آن‌ها پرداخته شد.
وی با تاکید بر اینکه مرتضوی در مقام دادستانی لطمه هایی به نظام زد که هنوز جای چنگ آن بر چهره پاک نظام باقی مانده است، گفت: انتصاب چنین فردی با اصرار رئیس جمهور در آستانه انتخابات بر بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور شائبه استفاده از حمایت مالی این بنگاه بزرگ اقتصادی را از کاندیدای مورد حمایت دولت در انتخابات را دامن می زد که این به نفع مردم و مصلحت کشور نیست.

عثمانی همچنین خطاب به وزیر کار گفت: آقای شیخ الاسلامی تخصص گرایی از برنامه شما از وزارت بود در حالیکه مرتضوی قاضی بود تازه با این شرح عملکرد. بنابراین سازمان اقتصادی باید یک مدیر اقتصادی داشته باشد. شما چنین بنگاهی را به بنگاه سیاسی تبدیل کرده اید.

وی تاکید کرد: ما صرف نظر از شیوه عمل رئیس جمهور از عملکرد وزرای خوب کابینه حمایت می کنیم.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: بهتر بود بجای انتصاب غیر قانونی بر رفع بیکاری مردم و تطبیق برای مدیریت ناکارآمد بانک مرکزی اصرار می کردید.

عثمانی با اشاره به اصرار رئیس جمهور بر برکناری وزیر بهداشت ادامه داد: اصرار شما در برکناری خانم دستجردی و یا دکتر قربانی در صندوق توسعه ملی به چه دلیل بود چون دستورهای غیرقانونی را عمل نمی کردند برکنار شدند و اکنون اصرار شما بر ماندن مرتضوی یک قاضی تعلیق شده بر بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور چیست؟ چرا باید انرژی دولت و مجلس را صرف مسائل کم اهمیت شود؟

وی خاطر نشان کرد: کاش بجای این مساله رفع بیکاری و گرانی در کار بود و ما فکر می کردیم شما در صف اول برخورد با اینگونه ناعدالتی‌ها هستید.

به بالایی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

حالا شما جه جورى میخواى نظارت مستقیم کنى ؟؟؟؟؟؟!

به بالایی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

اگر ثابت کنی بی خاصیت هستی مطمئنا امسال بیشترین تخلف در امتحان صورت خواهد گرفت چون خاتمه کار وزارتخانه فعلی است باید هوشیار بود فراموش نکنیم تا شیطان هست تخلف هم وجود خواهد داشت. هر چند نمیتوانیم تخلف را به صفر برسانیم ولی با هوشیار بودنمان میتوانیم میزان تخلفات را کاهش دهیم و تنها راه کاهش تخلف نظارت مستقیم مردم بر اعمال مسئولین است.
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر انکه خودشان تغییر کنند.
اگر چشمهایمان را ببندیم چرا یک مسئول نباید تخلف کند!

علی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

بابا بزرگ خواهش میکنم دل ما را خالی نکن خدا نکنه دوباره اتفاقات سال ۸۸ و ۸۲ تکرار بشه من که دیگه تحمل ندارم انالله این ازمون هم به خیر بگذره

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

با سلا م تو کل به خدا انشا لله درست می شود یا ابا صالح المهدی ادرکنی
یافارس الحجازادرکنی یا اباالقا سم ادرکنی یا صاحب الز مان ادرکنی انشا الله فرجی شود التما س دعا

حباب رو آب شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 02:48 ق.ظ

به دوست بالایی

من قربانتون برم با همدردی و همراهیتون

راجع به بابا بزرگ امیدوارم طرف مظلومین و محرومین باشه
اگه هم غیر از اینه بازم خدای ما بزرگه و امیدمون به آکریمه نه بنده هاش
اگه هم نبخشیدن 1 سال دیگه هم رو بقیه سالهای بر باد رفته
ولی خوب میدونیم این قوانین من درآوردیشون فقط واسه مدت همین امساله و سال دیگه خبری از این محرومیت و داستانها نیست...اینه که ما دلمون بحال خودمون میسوزه که قربانی تصمیمات جرقه ای این مسیولین متوهم میشیم

فقط خدا آخر و عاقبت همة مردم ایران رو به خیر کند که گذر وحشتناکی رو میگذرونیم........گذر وحشتناکیه و از آینده روشن هنوز خبری نیست

...خدایا..ای خدا:
ابر محبت چرا بارون نداره...آسمون خشکه و ما تشنة آبیم..
مگه نه؟؟

توکل بخدا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 02:08 ق.ظ

انشالله همه را ببخشند
البته من فکر کنم خود بابا بزرگم ته قلبش مخالف بخشیده شدن محرومان آزمون دستیاریه پس فقط بخدا توکل داشته باشید که خدا با صابرین است

[ بدون نام ] جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

......ای خدا....ای بابابزرگ......
...
...
پشت هم موج بلا میشکنه و جلو میاد....
وای بر ما که رو آب مثل حبابیم........مگه نه ؟؟

حباب جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام به همه
امید داریم این آخر کاری یه فرصتی به محرومین 1 ساله بدن تا ثبت نام کنند./
بابا بزرگ تورو خدا ندای ما رو به تریقی به دبیرخانه برسونید. چون اگه ببخشنمون توی همین 2 ماه باقی مانده خودمونو میرسونیم به امتحان
فقط امیدواریم....همین

وبلاگ تخصصی موسیقی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://majidahangari.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد