خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آزمون دستیاری فروردین برگزار می‌شود

 

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد    

 

معاون وزیربهداشت: آزمون دستیاری فروردین برگزار می‌شود 

 مقررات آزمون تغییری نکرده است

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱  
معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به انتقاد برخی از دانشجویان استعداد درخشان به تغییر در آیین‌نامه پذیرش دستیار، گفت: مقررات آزمون دستیاری هیچ تغییری نکرده است و شرایط و تسهیلات شرکت نخبگان در این آزمون نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد علی محققی در نشست افطاری با دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با بیان اینکه وزارت بهداشت افتخار دارد که پذیرای طیف وسیع نخبگان است، اظهارکرد: این موضوع مسئولیت سنگینی متوجه نظام آموزشی می‌کند که در پرورش علمی و معنوی آنها نهایت تلاش را انجام دهد.

وی افزود: آنچه که انتظار نظام آموزشی و مسئولین کشور است، این است که نخبگان مانند خورشید بدرخشند، چرا که استعدادهای انسان بیکران است و هر کدام به عرصه ظهور برسد بالاتر از آن هم باز وجود دارد، بنابراین باید جهاد کنیم تا شاهد ظهور این استعدادها در صحنه علم، معرفت و خدمت‌گذاری بشری باشیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان استعداد درخشان به تغییرات مداوم در آیین‌نامه‌ها، گفت: مقررات آزمون دستیاری هیچ تغییری نکرده است و شرایط و تسهیلات شرکت نخبگان در این آزمون نیز وجود دارد و این آزمون مانند امسال در فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

همچنین در ادامه حمیدجمال الدینی، مشاور وزیر بهداشت، با تاکید بر اینکه نگاه وزارت بهداشت توجه به نوآوری با تأکید بر توانمندسازی دانشجویان در مسیر حل مشکلات مردم و جامعه است، اظهارکرد: نظام نوآوری وزارت بهداشت فقط توجه صرف به خلاقیت نیست.

وی ادامه داد: در این مسیر طی سالهای اخیر به خصوص در دولت دهم معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان بیشترین همکاری را با وزارت بهداشت داشته و تقریبا نیز همه پیشنهادهای وزارت بهداشت را پذیرفته است.

جمال الدینی با تاکید بر اینکه زمینه رشد و ارتقای استعدادهای درخشان در دانشگاه‌های علوم پزشکی فراهم است، تصریح کرد: از دانشگاه‌های علوم پزشکی تقاضا داریم از سهمیه دانشجویان نخبه که 40 امتیاز دارند و می توانند با 90 امتیاز وارد دوره دستیاری بشوند نیز برای دانشجویان برتر خود استفاده کنند، این در حالیست که معمولا دانشگاه‌ها در این زمینه همکاری ندارند.

وی با اشاره به آیین‌نامه استخدام افراد نخبه که مصوبه هیات دولت است، گفت: امید است بر اساس این آیین‌نامه تسهیلات ویژه‌ای برای استخدام نخبگان لحاظ شود.  

 

 .........

یکی دیگر از اساتید گرامیمان از پیش ما رفت 

روحش شاد و یادش گرامی باد 

 استاد گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران درگذشت
دکتر میرعباس عبدالوهابی گیلانی استاد گروه آناتومی و متخصص جراحی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر میرعباس عبدالوهابی گیلانی عضو هیات علمی گروه آناتومی و از پیشگامان آناتومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. وی منشاء خدمات بسیار بزرگ علمی در حوزه آناتومی بود و روز یکشنبه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفته است.
پیکر این استاد گرانقدر صبح فردا دوشنبه 6 شهریور ماه از مقابل بیمارستان ایرانمهر تشییع می شود. دکتر عبدالوهابی سال گذشته در دهمین همایش نکوداشت مقام استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان استاد نمونه انتخاب شده بود.
دکتر میرعباس عبدالوهابی تحصیلات ابتدایی را در دبستان پیشرو شهر تهران و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان فیروز بهرام شهر تهران آغاز کرد و در سال 1347 موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. تحصیلات عالی خود را در سال 1350 در رشته دکتری عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال 1357 فارغ‌التحصیل شد.
وی در سال 1362 موفق به اخذ درجه تخصصی در رشته جراحی عمومی از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد. سپس تحصیلات Ph.D خود را دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1370 به پایان رساند و تا قبل از دوران بیماری به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار گروه آناتومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به کار بود.

مسئول آموزش گروه آناتومی از سال 64 تا 68، مسئول آموزش انترنها در بیمارستان رازی از سال 67 تا 69، استادیار و مدرس درس آناتومی تنه در گروه آناتومی در بخش‌های جراحی بیمارستانهای سینا، رازی، انستیتوسرطان تنها بخشی از سوابق اجرایی این استاد فقید بود.

  

 عبدالوهابی گیلانی، از پیشگامان آناتومی پزشکی ایران درگذشت

5 شهریور 1391 ساعت 11:09

میرعباس عبدالوهابی گیلانی، مولف کتاب «تندآموز مصور آناتومی عضلات مفاصل اعصاب» از پیشگامان آناتومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز بر اثر بیماری درگذشت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دکتر میرعباس عبدالوهابی گیلانی، نویسنده، عضو هیات علمی گروه آناتومی و از استادان برجسته آناتومی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که امروز، یکشنبه، پنجم شهریور ماه بر اثر بیماری درگذشت.

وی تحصیلات دانشگاهی خود را در سال 1350 و در رشته دکترای عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران آغاز کرد و هفت سال بعد فارغ‌التحصیل شد. عبدالوهابی گیلانی در سال 1362 موفق به دریافت درجه تخصصی در رشته جراحی عمومی از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد و تحصیلات Ph.D خود را دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1370 به پایان رساند و سال‌ها عضو هیات علمی و استادیار گروه آناتومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.

این چهره دانشگاهی در دهمین همایش نکوداشت مقام استاد که سال گذشته برگزار شد به عنوان استاد نمونه انتخاب شده بود.

وی کتاب «تندآموز مصور آناتومی عضلات مفاصل اعصاب» را با همکاری حسین صفدری از سوی انتشارات کتاب میر تدوین کرده بود.

عبدالوهابی گیلانی که مدتی استادیار و مدرس درس آناتومی تنه در گروه آناتومی بخش‌های جراحی بیمارستان‌ رازی بود در روز بزرگداشت زکریای رازی چشم از دنیا فرو بست.

پیکر این استاد فردا از ساعت هشت‌و30 دقیقه صبح از مقابل بیمارستان ایرانمهر تشییع خواهد شد.

خبرگزاری «ایبنا» این ضایعه را به جامعه پزشکی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گوید.

 

یادگاری استاد منتخب گروه آناتومی:
حفظ یکپارچگی در امر آموزش بسیار مهم است

استاد منتخب گروه آناتومی با تاکید بر حفظ ارتباط نزدیک میان دانشکده با بیمارستان در امر آموزش دانشجویان گفت: یک نفر یا یک ارگان به تنهایی نمی تواند اثر بخش باشد و حفظ یکپارچگی در امر آموزش بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر میر عباس عبدالوهابی در دهمین مراسم نکوداشت مقام استاد که دیروز در سالن ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران  برگزارشد، وقار و شرافت پزشکی را در راس همه امور دانست و افزود: من زندگی بسیار ساده ای دارم و همواره با بیماران و با دانشجویان خود زندگی می کنم.

وی با اشاره به نوآوری های خود در امر آموزش علم تشریح گفت: کاری که من به عنوان یک معلم انجام دادم، آموزش تشریح در اتاق عمل و بر روی بدن فرد زنده بود و این شیوه منجر به تسهیل یادگیری دانشجویان می شد، چرا که 70 تا 80 درصد عمل تشریح بدین طریق توسط دانشجو قابل مشاهده می شود.

دکتر عبدالوهابی عوامل ایجاد بیماری را ترکیبی از عوامل پاتولوژیک و آناتومیک دانست و گفت: دانشجویان در روش مذکور علاوه بر آناتومی، پاتولوژی را نیز در کلاسی فرا می گیرند که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی در ادامه مسئولین و دانشجویان دانشگاه را حافظان خود در شرایط سخت زندگی دانست و گفت: به یاری خداوند، دانشجویان عزیز مهمترین عامل استواری من در زندگی بودند.

دکتر عبدالوهابی در پایان زندگی یک طبیب را عاشقانه دانست و افزود: این حقیقت زندگی یک طبیب است که با عشق زندگی کند و من امیدوارم که همه قلب ها عاشق باشند.

در ادامه مراسم تقدیر از دکتر عبدالوهابی، دکتر بربرستانی استاد آناتومی و هم دوره ای وی گفت:  من با استاد نزدیک به 43 سال دوست و همراه  بوده ام  و در تمامی شادی ها و غم ها با هم  شریک بوده ایم و وی در تمام این مدت دوست، برادر، معلم و مراد من بوده است.

وی سه عامل را برای رسیدن به موفقیت در طب ضروری دانست و گفت: استعداد، پشتکار و برنامه ریزی منجر به موفقیت در تحصیل علم طب می شود.

دکتر بربرستانی ضمن ارائه تعریفی از طب گفت: طب هنری است که توسط استاد به شاگرد در بالین بیمار آموخته می شود و در تدریس طب علاوه بر سه عامل استاد، شاگرد و بیمار، هنر نیز باید وجود داشته باشد.

وی در پایان دکتر عبدالوهابی را قافله سالار علم آناتومی در کشور دانست و افزود: از همان آغاز ورود استاد عبدالوهابی به دانشکده پزشکی، ولوله ای در میان همگان افتاد که پدیده ای در علم آناتومی ظهور کرده است.  

 

  


نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

پرگار از پارس مدیک
شوهر میخوام

میتا سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام... ولی منابع که یکسانه با سال قبل... فقط تاریخش رو بگن سرعت ادم بیشتر میشه؟؟؟

25 باند سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

زمان ازمون دقیقا معلوم نیست و طرح پزشک خانواده ربطی به موضوع نداره و این به علت تغیرات اساسی در ازمون است

هلال ماه سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

تعیین زمان آزمون چه ربطی به طرح پزشک خانواده داره؟؟؟

به به مینا دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

امتحان تغییری نمی کنه
زمانش هم همون ۳۱ فروردینه
اینا به خاطر طرح بزشک خانواده زمان رو نمیگن
حدسم اینه

به مینا یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

فکر نمیکنم هنوز قطعی نشده زمان تقزیبی است چون ازمون قراره متحول بشه

[ بدون نام ] جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

حیدر چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://amirkamrava.r98.ir

سایت رسمی پزشکان ایران

اولین سایت جامع پزشکی کشور

حیدر چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

تازه ترین اخبار پزشکی,مشاوره دستیاری,مطالب آموزشی,case report,و دهها مطلب اختصاصی و عمومی مرتبط با پزشکان در سایت رسمی پزشکان ایران. شما نیز قادر خواهید بود با این سایت همکاری نمووده و مطلب ارسال نمایید. ویژگی این سایت در جامعیت آنست بع طوریکه از مراجعه به هر وبسایت دیگر بی نیاز خواهید بود. بعلاوه فروم اختصاصی سایت نیز در خدمت شماست.

نشانی سایت رسمی پزشکان ایران:
http://amirkamrava.r98.ir

نشانی فروم اختصاصی پزشکان:
http://amirkamrava.r98.ir/forum

میتا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام ازمون 92 دیگه قطعی فروردین برگزار میشه؟؟؟

اخلاق پزشکی دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

دختر جوانی به نام سحر سه سال قبل به ماموران پلیس شکایت کرد و گفت توسط مردی دندانپزشک مورد آزار قرار گرفته است.

این دختر گفت: دو سال است که مرد دندانپزشک به من تعرض می‌کند و من از ترسم نمی‌توانم چیزی بگویم اما بالاخره تصمیم گرفتم به این ترس غلبه کنم و حالا شکایت دارم.

سحر ادامه داد: چند ماه بیشتر نبود که به عنوان منشی در مطب مرد دندانپزشک استخدام شده بودم. فکر می‌کردم او آدم خوبی است و مشکلی با هم نخواهیم داشت. البته اوایل با من خیلی مهربان رفتار می‌کرد تا اینکه یک شب به من آبمیوه تعارف کرد.

همه مریض‌ها رفته بودند و تقریبا آخر شب بود و من می‌خواستم به خانه بروم. مرد دندانپزشک اصرار کرد که ‌با هم آبمیوه بخوریم و من هم قبول کردم. چند لحظه بعد از اینکه آبمیوه را خوردیم من دیگر متوجه چیزی نشدم و وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته‌ام. وقتی به مرد دندانپزشک اعتراض کردم و گفتم از دستش شکایت می‌کنم من را تهدید کرد.

دختر جوان مدعی شد در تمام این مدت‌ مرد دندانپزشک به او تعرض می‌کرد و او از ترس، سکوت کرده بود. با اعلام این شکایت ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و از مرد دندانپزشک بازجویی کردند. این مرد مدعی شد آنچه در موردش گفته شده دروغ است.

با این حال پرونده به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا بازجویی‌ها در این شعبه ادامه پیدا کند. دختر جوان یک‌بار دیگر شکایتش را در برابر قضات این شعبه مطرح کرد و گفت: مرد دندانپزشک از سال 86 به من تعرض می‌کرد و هربار که معترض می‌شدم تهدیدم می‌کرد و می‌گفت من را می‌کشد. به همین دلیل مجبور بودم سکوت کنم. بعد از دوسال او مرا پیش یک ماما فرستاد و من تحت درمان قرار گرفتم.

قضات برای اینکه بتوانند ادعای این دختر را مورد بررسی قرار دهند از زن ماما بازجویی کردند. او گفت دختر جوان به مطبش رفته و تحت معاینه قرار گرفته است. این زن گفت: من آشنایی‌ای با مرد دنداپزشک ندارم و نمی‌دانم چه بین او و منشی‌اش گذشته است.

دختر جوان به من مراجعه کرد و من هم او را معاینه کردم و بعد هم رفت. دارویی هم برایش تجویز نکردم. این در حالی بود که دختر شاکی مدعی بود زن ماما برایش دارو تجویز کرده است. وقتی نسخه مورد ادعا بررسی شد، فاش شد این زن برخلاف ادعایش برای دختر جوان دارو تجویز کرده است.

زن ماما یک‌بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و این‌بار گفت: این دختر دچار عفونت شده بود و داروها به همین خاطر برای او تجویز شد اما من او را مورد جراحی قرار ندادم.

این در حالی بود که مرد دندانپزشک همچنان منکر رابطه با منشی‌اش بود. این‌بار دختر جوان برای اثبات ادعایش گفت: مرد دندانپزشک جای چند زخم روی بدنش دارد و من می‌توانم با جزییات تمام بگویم این زخم‌ها کجاست.

وقتی این دختر مشخصات زخم‌ها را گفت و مرد دندانپزشک مورد تن‌پیمایی قرار گرفت و گفته‌های دختر ثابت شد، مرد دندانپزشک یک‌بار دیگر اتهامش را انکار کرد و گفت: من زن و سه فرزند دارم. شاید خودم در مورد زخم‌هایم صحبت کردم و منشی جوان هم یادش مانده و حالا می‌خواهد از این راه اخاذی کند. او چون می‌داند من آدم ثروتمندی هستم، می‌خواهد از من پول بگیرد.

بعد از پایان بازجویی‌ها و تشکیل دادگاه هیات قضات مرد دندانپزشک را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرد و در اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخت و به 100 ضربه شلاق محکوم کرد.

این رای مورد اعترض مرد دندانپزشک قرار گرفت اما از سوی قضات دیوان‌عالی کشور تایید شد پرونده برای اجرای حکم به دادسرا فرستاده شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

کسی از محرومیت بعد از انصراف خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

کسی از برنامه 4 ساعته دکتر کرمی استفاده کرده؟خوبه؟لطفا اگه کسی نظری داره بگه!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

این حق مسلم را کم تکرار کنید

m شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

چهلمین روز درگذشت پدر قلب و عروق شیراز استاد فقید دکتر علی محمد هنجنی تسلیت عرض مینماییم . ایشان متولد سال ۱۳۰۴ و فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق از آمریکا که در سال ۱۳۳۹ به ایران بازگشتن و به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه مشغول به فعالیت و در سال ۱۳۷۴ بازنشسته شدن . ایشان دارای نشان افتخار دانش از ریاست جمهوری و بنیان گذار رشته قلب و عروق در شیراز بودند . روحشان شاد

پارسا شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

اصلا حق الناس نیست و حق مسلم انان است این تفاوت است نه تبعیض شما هم اکر داشتید استفاده میکردید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

این که حق الناسه.انشاا... خدا ازش نمیگذره .

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

این تفاوت است که در نخبه گان وجود داره و سهمیه حق مسلم انها است

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 03:00 ق.ظ

عجب نخبه هایی!!!!!!!!!!!!! فقط از این مملکت بر میاد که نخبه هاش سهمیه داشته باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!

جسد سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

جسد سید علی بهروش عضو شورای شهر ساری که عصر روز گذشته در دریای مازندران غرق شده بود کشف شد. سید علی بهروش به همراه دو فرزندش به نام‌های سید بنیامین و سید بهمن 27 و 22 ساله ،‌ عصر روز گذشته در دریای مازندران (در ویلای ساحلی دریای گوهرباران ) غرق شدند.

با جستجو برای کشف اجساد،‌ صبح امروز جسد سید علی بهروش پیدا و جستجو برای کشف جسد دو فرزند این عضو شورای شهر مازندران ادامه دارد.

طبیب دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://amirkamrava.r98.ir/forum

سلام به دوستان و همکاران و عرض تبریک
یک خبر خوش
انجمن اختصاصی پزشکان افتتاح شد. تو این فروم میتونید همه جور بحثی از کتاب و جزوه و مباحث آموزشی گرفته تا اعتراض به وزارت و مطالب طنز و ....رو دنبال کنید و مطلب ارسال کنید. با دوستان و همکارانتون از سراسر ایران در ارتباط باشید.این فروم وابسته به سایت رسمی پزشکان ایران هست .

ارشیدا دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

بچه ها از تجربه نوع جزوه هاتون بگید؟؟؟

نخبه یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

اینا چه جور نخبه ای هستن که برای در اومدن به دستیاری نیاز به سهمیه دارن؟؟؟؟

جنازه یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 04:02 ق.ظ

ماموران کلانتری 154 چیتگر از کشف این جسد سوخته در لاین تندرو کیلومتر 13 جاده مخصوص کرج به سمت تهران قرار گرفتند و در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا 30 ساله است که پس از خفه کردن وی، جسدش را با گازوئیل به آتش کشیده و سپس آن را داخل کیسه‌ای بزرگ قرار داده و در جاده رها کرده‌اند.

کشف جسدی سوخته در جاده مخصوص کرج، پرونده‌ای را پیش روی بازپرس جنایی تهران گشود.

ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 26 مردادماه، چند کارگر در جاده مخصوص کرج با کیسه‌ای نایلونی حاوی یک جسد مواجه شدند و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.


با اعلام این گزارش، ماموران کلانتری 154 چیتگر از کشف این جسد سوخته در لاین تندرو کیلومتر 13 جاده مخصوص کرج به سمت تهران قرار گرفتند و فورا قاضی محمد شهریاری ـ بازپرس کشیک قتل پایتخت ـ را از این حادثه باخبر کردند.
بازپرس ویژه قتل تهران پس از دریافت این گزارش، در راس اکیپی تخصصی از عوامل بررسی صحنه جرم در محل کشف جسد حضور یافت و تحقیقات خود را آغاز کرد.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا 30 ساله است که پس از خفه کردن وی، جسدش را با گازوئیل به آتش کشیده و سپس آن را داخل کیسه‌ای بزرگ قرار داده و در جاده رها کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، پس از انجام بررسی‌های اولیه، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی جهت تعیین هویت مقتول صادر شد و بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران با صدور دستوری از ماموران اداره دهم آگاهی خواست که عامل یا عاملان این جنایت را شناسایی و بازداشت کنند.

کاهش ظرفیت شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

کسی تو جلسه به کاهش ظرفیتها اعتراض نکرده!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد