خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اطلاعیه شماره 11 در خصوص ویرایش رشته – محل سی و نهمین دوره آزمون

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

نسل سراجی به مهر خبر داد:
مهلت 48 ساعته برای ویرایش فرم انتخاب رشته در کنکور دستیاری 91
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به درخواست جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری و توصیه وزیر بهداشت، مهلت 48 ساعته ای برای ویرایش فرم انتخاب رشته - محل‌ داوطلبان تعیین شد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در سی و نهمین آزمون دستیاری پزشکی می‌توانند از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 16 خرداد تا ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 18 خرداد به مدت 48 ساعت نسبت به ویرایش رشته - محل‌های خویش اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان سی و نهمین دوره آزمون دستیاری می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir و درج کد رهگیری خود، فرم انتخاب رشته را مشاهده و نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.
 

 ووووووووووووووووووووووووووووووووو 

رئیس مرکز سنجش پزشکی از فرصت 48 ساعته برای ویرایش رشته / محل سی و نهمین آزمون دستیاری پزشکی خبر داد .
به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر جبرائیل نسل سراجی در این باره گفت: با توجه به درخواست جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی و نیز توصیه وزیر بهداشت مقرر شد واجدین شرایطی که می‌توانند انتخاب رشته / محل داشته باشند از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 16 خرداد تا ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 18 خرداد به مدت 48 ساعت نسبت به ویرایش صرفاً رشته/ محل‌های خویش اقدام کنند.
وی افزود : داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی
www.sanjeshp.ir ‌ مراجعه کنند

به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل در آزمون پذیرش دستیار دوره 39 می رساند بر اساس تقاضای برخی از داوطلبین مبنی بر امکان ویرایش رشته محل ها  و بنا به توصیه مقام عالیه وزارت مقرر گردید از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 16/3/91  لغایت ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 18/3/91 صرفاً افرادی که قبلا اقدام به انتخاب رشته محل نموده اند خواهند توانست فقط برای یکبار نسبت به ویرایش انتخاب خود اقدام نمایند. 

 

 .............................

 دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ رئیس مرکز سنجش پزشکی:
مهلت ویرایش فرم انتخاب رشته کنکور دستیاری از فردا آغاز می شود  

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به درخواست جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری و توصیه وزیر بهداشت، مهلتی برای ویرایش فرم انتخاب رشته .................. 

...............................

 تشریح سهمیه‌های آزمون دستیاری/اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری در اوایل تیرماه
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۳ 

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح سهمیه‌های آزمون دستیاری، از اعلام نتایج نهایی سی‌و‌نهمین دوره آزمون دستیاری در اوایل تیر ............

 

 

 .............................

 دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ رئیس مرکز سنجش پزشکی:
مهلت ویرایش فرم انتخاب رشته کنکور دستیاری از فردا آغاز می شود  

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به درخواست جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری و توصیه وزیر بهداشت، مهلتی برای ویرایش فرم انتخاب رشته - محل‌ داوطلبان تعیین شد که این فرصت از فردا به مدت 48 ساعت آغاز می شود.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در سی و نهمین آزمون دستیاری پزشکی می‌توانند از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 16 خرداد تا ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 18 خرداد به مدت 48 ساعت نسبت به ویرایش رشته - محل‌های خویش اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان سی و نهمین دوره آزمون دستیاری می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی

...............................

 تشریح سهمیه‌های آزمون دستیاری/اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری در اوایل تیرماه
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۳ 

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح سهمیه‌های آزمون دستیاری، از اعلام نتایج نهایی سی‌و‌نهمین دوره آزمون دستیاری در اوایل تیر ماه خبر داد.

ضیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص جزییات سهمیه مازاد مناطق محروم در آزمون دستیاری، گفت: در اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی مصوب مجلس شورای اسلامی حداکثر 10 درصد ظرفیت به صورت مازاد در برخی از رشته‌ها به داوطلبین واجد شرایط که 80 درصد حد نصاب قبولی در رشته محل انتخابی را کسب کرده‌اند، اختصاص می‌یابد.
ضیایی با بیان اینکه واجدین شرایط سهمیه مازاد مناطق محروم هنگام انتخاب رشته محل دارای محدودیت در انتخاب رشته محل نیستند، تصریح کرد: بر این اساس این دسته از داوطلبان می‌توانند در فرم انتخاب رشته محل علاوه بر انتخاب رشته‌های مورد نیاز سهمیه مازاد مناطق محروم، دیگر رشته‌های مورد نظر خود را در قالب سهمیه آزاد به ترتیب اولویت، انتخاب کنند.
وی افزود: متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه مازاد مناطق محروم در صورت کسب حد نصاب پذیرش داوطلبان آزاد در یک رشته محل به صورت آزاد مورد پذیرش قرار می‌گیرند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به پذیرش به صورت مازاد با استفاده از تسهیلات ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر در دوره‌های تخصصی، گفت: داوطلبان واجد شرایط پذیرش به صورت مازاد استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر در دوره‌های تخصصی در صورت کسب 90 درصد نمره حد نصاب رشته محل انتخابی و در سقف 10 درصد ظرفیت به صورت مازاد مشمول قوانین پذیرش هستند.


فرصت 48 ساعته برای ویرایش رشته/ محل آزمون دستیاری پزشکی
همچنین در این رابطه دکتر جبرائیل نسل سراجی رئیس مرکز سنجش پزشکی در این باره گفت: با توجه به درخواست جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی و نیز توصیه وزیر بهداشت مقرر شد واجدین شرایطی که می‌توانند انتخاب رشته/ محل داشته باشند از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 16 خرداد تا ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 18 خرداد به مدت 48 ساعت نسبت به ویرایش صرفاً رشته/ محل‌های خویش اقدام کنند.
وی افزود : داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی
www.sanjeshp.ir ‌ مراجعه کنند.



بسم الله الرحمن الرحیم
نامه اعتراض ودادخواهی پزشکان سراسرکشورپیرامون مسایل آزمون دستیاری دوره 39به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت ؛
          احتراماً ، نظر به برگزاری آزمون دستیاری دوره 39 درفروردین ماه سال جاری  ، اتفاقاتی معنی دار وقابل بررسی در این دوره ، ما رابرآن داشت تا سفره دل خود ، با آن مقام عالی و آن نهاد تقنینی بگشاییم   ، باشد که اسباب خیر و لطف ، ومبنای اصلاح امور باشد ؛
1. در مطلع کلام ،  بی مناسبت نیست تا از ورود بسیار موثر، کارشناسانه و کارساز مجلس محترم طی 2سال اخیر در موضوع آزمون دستیاری پزشکی، و وضع قوانین موثر و روشن در این عرصه، که اسباب رضایت و امید جامعه پزشکی گردید ، به نیکی یاد و از شما در راس آن نهاد تیزبین به نمایندگی از امناء ملت تقدیر شایان نماییم ، ولی مع الاسف بایستی به سمع و نظر حضرتعالی معروض داریم که ، دستهایی در کاراست تا قوانین موضوعه مجلس و نقش نظارتی آن نهاد معظم که به واقع باید چشم ملت دانست( بویژه در تعیین و  تشریح کاملا روشن سهمیه های پذیرش ) را بلا اثرنمایند ، که ذیلا به تشریح مصادیقی از آن اشاره میگردد ،
2   .  آخرین مصاحبه معاون آموزشی وزیر بهداشت ، مبنی بر تصویب وزارت متبوع  ، برای افزایش چشم گیر در ظرفیت پذیرش دستیارتخصص پزشکی و ابراز اطمینان به داوطلبین این دوره ، با اعلام رسمی موضوع ( تنها چند روز پیش از برگزاری آزمون ) ، گواه روشنی بود که شرکت کنندگان این دوره بافرض قرار دادن افزایش ظرفیت ها  ، یا لااقل در حد سال گذشته بر این آزمون ورود نمایند  ،  وحال آنکه با شیوه ای مرموز، اخیرا شاهد اعلام کاهش ظرفیت پذیرش (در رشته های خاص ) و بدون اطلاع قبل از امتحان هستیم ، درنهایت تحیر شاهدیم که ظرفیت برخی رشته های موردعنایت (نظیر رادیولوژی و چشم،پوست ،قلب ...) به طرز کاملاً مشکوکی کاهش یافته است ، که بنا به اظهار افراد مطلع از درون وزارت ، این تناقض در گفتار و عمل ، برای ایجاد ظرفیت برای نوردیده ها و به اصطلاح آقازاده هایی است،که درکشورهای خارجی (علیرغم نداشتن سطح علمی لازم برای کسب نمره در ماراتون آزمون دستیاری در داخل) مخصوصاً در کشور سوریه ، مشغول به تحصیل شده اند و اینک با این طرفند غیر قانونی و ناجوانمردانه هدف این است تا به قیمت پایمال شدن حقوق بیش از 18000 پزشک ناامید از احقاق عدالت در برگزاری آزمونی چنین پر اهمیت ،  که به واقع تابلوی عملکرد وامانتداری وزارت بهداشت هست ، چنین اجهاف مسلمی را از طرف وزارتی که دولت آن  شعار ((  عدالت  ))  را محور تمام شعارهای خود قرارداد ه بود، شاهد چنین ظلم مسلمی  باشیم، (  که این مصداق بارزی برای دور زدن قوانین موضوعه مورخ11 اسفند1389مجلس برای آزمون دستیاری و بلا اثر کردن روشن ،  مفاد قوانین مجلس است و سهمیه مجعول مدیران سابق  به شکل و هیاتی جدید) ، لذا بر شما بزرگان و منتخبین مردم است ، که پاسبان حقوق پزشکان شرکت کننده دراین آزمون باشید ، و با عنایت ویژه شخص حضرتعالی و دستور تشکیل هیاتی ویژه از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس محترم ،  با پیگیری این اتفاق و تخلف  بسیار مهم( که مسلما به جهت زشتی و نامبارکی ، دست کمی از پرونده اختلاس بزرگ مالی ندارد ) ،  در جهت احقاق حقوق جمع کثیر پزشکان ،  اهتمام و نتایج بررسی های خود را علناً اعلام فرمائید ، تا تسکینی باشد بر آلام و امیدی بر تحقق عدالت .
3   . دوره اخیرآزمون دستیاری میشود گفت ،  تنها آزمونی  بود که بعد ازانقلاب از طرف وزارت بهداشت ادعا گردید ، هیچ اشتباهی نداشته است !!!  ادعایی که حتی درآزمونهای بین المللی چون   USMLE هم چنین تعصب و مقاومتی در پذیرش اشتباهات در آزمون ، کم سابقه  بوده ، وحال آنکه کافیست نهادی بی طرف و ناظر اعتراضات ارسالی داوطلبین را ( که بادرج دقیق رفرنس ها با سطر و پاراگراف و ... صورت گرفته) مورد توجه قرار دهد ، تا دهها اشتباه موجود را که زمینه اجحاف و تضییع حقوق گردیده را، اثبات و اعلام نماید   !!
4   .  هرسال در قالب اعلام لیست تکمیل ظرفیت ها، اتفاقات کم نظیری می افتد که کمتر مورد مُداقّه قرار میگیرد ، به نحوی که کافیست ، ظرفیت های اعلامی سالهای گذشته، برای رشته های تخصصی دانشگاههای سطح کشور را با تعداد شاغلین به تحصیل در آن رشته ها درهمان سالها را مقایسه ای اجمالی انجام گیرد ، تا عمق فجایع موجود در پستوی این آزمون پرمساله ، برآن مقام عالی و نهاد مقدس مجلس شورای اسلامی ( به عنوان امناء ملت بزرگ ایران ) مبرهن گردد ( اقداماتی از این جنس که باعث گردید تا آمار 18000 نفری سال89 از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری، درسال 91به15000 تنزل یابد تا خود ،  نمودی عینی ازناامیدی این جامعه خدوم، به امانتداری  مجریان آزمون واجرای عدالت باشد )  .
درخواست آخر اینکه ، تا زمانی که متولی  برگزاری آزمون دستیاری کشور ، نهادی بی طرف و البته امانت داری  چون سازمان سنجش آموزش کشور نباشد ، سالها شاهد این ماجراها خواهیم بود ، در خاتمه از آن مقام عالی عاجزانه استدعا داریم تا با دستوری عاجل و بایسته اسباب رنجش خاطر خیل عظیم پزشکان را مرتفع فرمایید . 

وآخردعوانا ، ان الحمدلله رب العالمین                  
                                                                                                                                                                                                      والسلام
- رونوشت
. دفترنهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها  ( جهت بذل عنایت ویژه ، و اطلاع معظم له )
. نمایندگان محترم مردم  در مجلس شورای اسلامی  ( جهت عنایت و پیگیری )
. کمیسیون محترم بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی   ( جهت عنایت و تطبیق مستندات و پیگیری )
. دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری  ( جهت اطلاع و پیگیری )
. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
. واحد خبری رسانه ملّی ( بخش خبری   20:30   )

www.sanjeshp.ir و درج کد رهگیری خود، فرم انتخاب رشته را مشاهده و نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.  
نظرات 113 + ارسال نظر
dastyari.net سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://dastyari.net

سلام دوستان
البته لینک صفحه وب ما در بلاگ اسکای وجود داره . و پیش کسوت ما هم بلاگ اسکای هست . ولی با اجازه بالابزرگ اطلاع رسانی می کنیم چون فرمت سایت ما تغییر کرده برای استفاده بهتر

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

آغاز فروش مرغ 4650 تومانی از امروز
درباره میزان مرغ عرضه شده در این مراکز اطلاعی دردست نبوده ومشخص نیست که روزانه چه تعداد از خریداران واحتمالا با چه محدودیتی می‌توانند مرغ گرم تهیه کنند.
کد خبر: ۲۵۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
عرضه مرغ گرم با قیمت 4650 تومان در هر کیلوگرم از امروز در مراکز عرضه مستقیم مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شده است.

به گزارش ایسنا در حالی که پیش از این اعلام شده بود قیمت مرغ حداکثر می‌تواند 5000 تومان در هر کیلوگرم باشد، ظاهرا عرضه مرغ در این مراکز با قیمت 4650 تومان آغاز شده است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

yani ma enghadr arzesho shakhsiat nadarim ke dorost behemun elaam konan ke che tarikhi natije ha ro midan ?har ruz sobh 10 bar siteshuno check mikonam

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

to ro khoda yeki bege shoru e residenti avale shahrivare ya avale mehr ?

25 باند به استریت چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

شما دوست و همکار عزیز هتاکی این عده قلیل و معلو الحال را به حساب همه عزیزان ایثارگر نگذارید این عزیزان سرمایه های این مملکت هستند ودر اینده هم مانند شما و همه ما با تلاش و مجاهدت فراوان در راه اعتلای و شکوفایی این مرز و بوم تلاش مستمر خواهند داشت به امید پیروزی اسلام وبه رفع سلطه در همه جای جهان التماس دعا

کمال سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

واقعا کار بدی است و انسان را دجار عذاب وجدان می کند من که کپی نمیکنم شده قرض میگیرم ولی کپی نمیکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

سه شنبه 6 تیر 1391 ساعت 3:25 PM
کپی نگیرید از نظر شرعی مشگل داره و با عدم رضایت مولف همراه است کار غیر اخلاقی هم است

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

...

ممنون یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

ممنون
زیراکس می کنم ولی زیراب نمی زنم
جایزه ارزونی خودشون

به بازم کمک یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

دوست عزیز داشکده پزشکی شهید بهشتی واقع در ولنجک طبقه زیر زمین (انتشاراتی) برات راحت کپی میکنه فقط کافیه لب تر کنی .هر وقت کامل کپی کردی میتونی زنگ بزنی به موسسه زیرابشو بزنی تا از جایزه ای که گذاشتن بهره مند بشی.

بازم کمک یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام دوباره
راستش من به زیراکس رفتم ولی به من نداد! گفت ندارم.شماره موبایل نداره بم بدید
ممنون میشم کمکم کنید چون امسال میخوام جزوه هامو عوض کنم و چون کار نکردم قدرت خرید دیگه ندارم.زنگ زدم دکتر کرمی میگه ۱ میلیونو و ۱۵۰ .برا من زیاده .واقعا نمی تونم.
ممنون یه شماره بم بدید

straight یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

man ba nazara.te shoma mabni bar Ehteram dar har shoghli movafegham.shakhsiat,adab va nezakato ensaniat be madrak nist.man ham nagoftam in emtehan estandarde.bale estandard nist,vali barae Hame ine.khune hichkas az kase dg rangintar nist.melake emtehan dar hamejaye donya Elme.shoma khodetun didid ke age yeki nazare mokhalefesho ba sahmie eeia ebraz kone,che harfhaye rakikio be zabun miaran.harja k hastin arezue movafaghiat baratun daram.be25 band

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

بابا بزرگ نتایج را کی اعلام مکنند؟اویل تیرماه یا نیمه دوم مرداد.بخدا گیج شدیم.

25 باند یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

جناب اقای استزیت عزیز. من ادبیات یا بهتر عرض کنم بی ادبی هیچ کس را تایید نمیکنم این اقایان هم بهتره حرمت و شان پزشکی را حفظ کنند هر انسانی باید تحمل شنیدن نظر مخالف را داشته باشه و به نظر مخالف احترام گذاشته و منطقی به مباحثه ببپردازه نه جدل و بی حرمتی ولی احترام به نظر مخالف به منزله پذیزش نظر مخالف نیست با وجود احترامی که برای شخصیت علمی شما قایل هستم ولی اصلا با نظر شما مبنی بر مقیاس سواد بر اساس ازمون موافق نمیباشم این ازمون غیر استاندار ترین ازمون شاید در جهان است بنده مدت زیادی است که فارقالتحصیل شده ام و سالها است که پشت این ازمون هستم هم کلاسی های زیادی از من بعد از چندین نوبت عدم موفقیت در این امتحان به امریکا رفته و ازمون usmleدادند و همه انها با نمره عالی پذیرفته شدند والان با درجه فوق مشغول طبابت و کار اموزشی هستند پزشک وظیفه من در چند سال پیش چند بار در این ازمون لعنتی نمره بسیار پایینی میاورد ولی الان در امریکا در حال گذراندن دوره فلو شیپی است پس ببینید این قضاوت جنابعالی درست نیست تازه این یه جنبه از استدلال بنده است اگر قانع نشدید ادله های بیشتری وجود دارد موفق و مویید باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

هر سال به یه نحوی می خوان زهر چشم بگیرن
و تنها چیزی که واسشوت اهمیت نداره وقت پزشکاست

نمیدونم وزارت خونه چه پدر کشتگی با ما داره؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

nasle seraji raiise sanjeshe pezeshki gofte nime 2vom mordad

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

اقای محققی که گفته نتایج اول تیرماه اعلام میشه پس چی شد؟نکنه باز خبرایی هست؟

به کمک یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

دوست عزیز زیراکسی دانشگاه تهران و بهشتی و ایران داره همه جزوه ها رو

amir یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 08:48 ق.ظ

hemfekrae shoman aghae ali k e intori tohin mikonan.

علی یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

بسه دیگه شورشو در آوردید
همه بس کنید دیگه
این سایت واسه چیر دیگه هست نه این حرفهای توهین آمیز

Dr Ernest شنبه 3 تیر 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

ادب داشته باشید تلخک ها!!!

[ بدون نام ] شنبه 3 تیر 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

...

[ بدون نام ] شنبه 3 تیر 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

...

straight شنبه 3 تیر 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

age khunevadat az bachegi tu kuche velet nemikardan yekam nezakat dashti.barha in harfae zeshto matrah mikoni va fek mikoni age in harfa tu kgunevadeyw shoma adie,bayad be zabun biari.

به اونیکه به سارا موعظه میداد شنبه 3 تیر 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

دوستات بشناس بعدا ازشون حمایت کن -(dr jakool)

dr jakool شنبه 3 تیر 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

فقط ببینید این سهمیه ایها چه ادبیاتی دارن.بعد خودتون قضاوت کنین.

[ بدون نام ] شنبه 3 تیر 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

بابا بس کنید دیگه
بیکارید مگه؟

تلخک به حسام شنبه 3 تیر 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

مزرعه چی نی .طبابت در مزرعه مناسب امثال شما و ساراست.من توی یکی از شلوغ ترین اورژانس های تهران طبابت میکنم اگه دوست داشته باشی میتونم ادرسشو بهت بدم تا حضوری بیای ببینی کی سواد داره کی سواد نداره.

به سارا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

شما بهتره در شان پزشکی صحبت کنید و از ادبیات زشت استفاده نکنید من هم با نظر همکاران محترم موافقم این ازمون غیر استاندارد هر گز سواد افراد را معین نمیکنه در ضمن زمانی که ما با خیال راحت مشغول تحصیل بودیم اگر این عزیان نبودند خدا میدونست چی بر سر این مملکت میامد و کم لطفی است که این طور نا جوانمردانه قضاوت کنیم خداوند به این عزیزان خیر و برکت دهد و موفق و مویید باشند

کمک شنبه 3 تیر 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام به همه
راستش من ۲ ساله دارم از موسسات جزوه می خرم دیگه امسال واقعا مالی مشکل دارم.من تهرانم.میشه یکی لطف کنه بگه از کجا زیراکسی می تونم بخرم
ممنون از همه

[ بدون نام ] شنبه 3 تیر 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

خبری نیست که نیست

shwartz به نسیم جمعه 2 تیر 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

حدود 7-6تومن

[ بدون نام ] جمعه 2 تیر 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

mishe lotfan yeki bege natije ha ro tir elaam mikonan ya nimeye dovome mordad ? kesi ettelaa dare ?

به نسیم جمعه 2 تیر 1391 ساعت 08:00 ق.ظ

در امد اطفال در شهرستان اصلا خوب نیست. مردم غالبا بچه هاشونو پیش پزشکهای عمومی قدیمی.یا متخصص اطفالهای سرشناس میبرند .مگر اینکه مجبور باشن به درمانگاه دولتی ببرن برای هزینه کمتر که اونجا هم درامد متخصص اطفال کمتره چون تعداد بیماری که عمومی میبینه بیشتره

نسیم پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

کسی از درآمد اطفال در شهرستان خبر داره؟؟؟//

نسیم پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

کسی از درآمد اطفال در شهرستان خبر داره؟؟؟//

سارا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

خجالت بکش دیگه اقای تلخک.کسی حوصله گوش کردن به مزخرفات تورو نداره.بجز 4تا هم سهمیه ایات.بس کن دیگه.مثه گربه خیره وپر رویی.برو طرفدارات مداوا کن و بکشششون.

حسام پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

اخه تلخک تو که سواد طبابت تو مزرعه رو هم نداری, انقد دلیلتراشی نکن کسایی که با زحمت خودشون قبول میشن رو بیشعور معرفی کنی.بیشعور اون کسیه که حق بنده های خدا رو میخوره واز این غافله که خدای بزرگ روزی جواب حقخوریش میده.

غریبه پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

اره تو یکی که هیچ سهمیه ای نداری تلخک,فکر نکن همه مثه خودت احمقن,دهنت وا کنی تا اخر میخونن چیکاره ای!!!!!!!

به استیودنت پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

شما هر روز صبح که از خواب پا میشید 100 مرتبه ذکر پاتولوژی را تکرار کنید حتما قبول میشید البته دمکردش هم هست که بهتر جواب میده

studet!!!!!!!! پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام من تازه استیونت شدم اگر هدفم این باشه که تخصص همون اول فقط پاتولوژی قبول شم میشه راهنماییم کنید که از الان چطوری درس بخونم و چکار کنم لطفا"! هر کاری لازم باشه به خاطرش میکنم

تلخک به استریت چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

سواد چی نی.من که نه سهمیه رزمندگان دارم نه شهدا. ولی انصافا فکر میکنی با خوندن یه مشت جزوه خنگ اموز خودت خیلی باسوادی؟عزیز من سواد و کار عملی با این ازمون چرت وپرت وزارت سنجیده نمیشه.بعدش هم تو اینقدر شعور نداری که بدونی همیشه شهید نشدن در جنگ دلیل بی لیاقتی نیست.خود پیامبر با وجود اینکه نزدیک به بیست جنگ حضور داشتن شهید نشده و به مرگ طبیعی رحلت کردن.

به بالیی چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

خوبه انسان تحمل و منطق داشته باشه به نظر من 25 باند کاملا درست میگه و این دوست استریت هم که نمیدونم دقیقا منظورش از بی سوادی چیه سخت در اشتباه هستند شما بهتره به جای فخر فروشی و توهین به این عزیزان اندکی واقع بین باشید اقای استریت با سواد توی کار درمان سواد چیز دیگه است نه مطالب حفظی و هیچ کس تا به حال زیر دست این ها نمرده استاد با سواد

Dr Ernest چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

به25باند:دنیا از چشم شما سوریه,کره شمالی,ونزوءلاست!

straight چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

age to razmandeye vagheie budi shahid mishodi ta unhame adami ke miumadan zire dastet,az bisavadie to nemimordan.baedam rafti jang boro doctorae afsari begir na doctorae pezeshki

علی چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

zaheran natayejo nime dovom mordad mizanan v kelasa avale mehr shoro mishe

علی به تلخک چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

azizam ina shoror v marefat nadaran
nemikhad khodeto khaste koni
javabe ablahan khamooshist

aslan bezar khodeshono be ghoole khodet JERVAJER konan

تلخک سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

پوست اصفهان چی نی .الان تو شهر ما 20 نفر ازمون دادن که که قراره 10 نفرشون با سهمیه محروم در بیان.اونم چه رشته های لوکسی.یعنی از هر 2 نفر یکیشون قراره رشته لوکس قبول بشه.اگه باور ندارین حاضرم اسم شهرم را هم بگم که خودتون برید تو جدول نگاه کنید تا باورتون بشه.بعضی دوستان هنوز سایه پدر را متاسفانه درک نکردن که اینجوری در مورد سهمیه شهدا قضاوت میکنن

25 باند به باران سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

واقعا برای این فرد معلوالحال که با این هتاکی و بی عفتی این الفاظ زشت و کثیف را به کار برد متاسفم و از مسول سایت میخواهم این کامنت کثیف را هر جه زودتر پاک کند در ضمن ایثارگران و شاهد حق مسلمشان است که از این سهمیه استفاده کنند و خداوند به ایشان که برای مملکت اسلامی ما ایثار کردند جزای خیر بدهد هر کدام از ما هم اگر این امتیاز را داشتیم یقینا استفاده میکردیم ودر همه جای دنیا هم این حقوق و حتی بالاتر از ان هم برای باز ماندگان جنگ های وطنی وجود دارد و اصلا تبعیض نیست بلکه تفاوت اشکار است

به تلخک عزیز سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

عزیزم اگه یه کم انصاف به خرج بدین تفاوت سهمیه شاهد با مناطق محروم رو میفهمید مطمئنا با سهمیه مناطق محروم نمیشه یه بابایی با رتبه کل 3600 در بیاد پوست اصفهان اگه باور نمی کنید برید تحقیق کنید
سهمیه مناطق زیاد تاثیر نداره نهایتش حدود یه 10 نمره ای تغییر بده
اید وارم هنوز هم وجدانهای بیداری باشن که قضاوت کنن
البته همه نوع سهمیه ای بی عدالتیه مثلا همین سهمیه مناطق محروم باید یرای همه باشه شاید یکی بخواد تعهد بده مناطق محروم خدمت کنه!

dr jakool سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

azizani ke har bisavade moftkhor haghe mardom haroom koni ro rah midan too bimarest be esme motekhase. khodeshoon hazeran zire tighe jarahiye inha berqn yavmiran pishe hamoon chan ta pezeshke zahmatkesh o ba savad? aghayoon bedoonan ke ba madrak aberoo dar nemishan. akharesh faghat khoone zanvo bacheye mardom miofte gardaneshoon. age az sharaf o anerooye melat defa kardin alan ham baraye hefze elmvo danesh too in mamlekat khodetoon bekeshin kenar. valla az jangidanvsavabesh bishtare.

ارمین دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

شما که میگی سهمیه محروم با رزمنده یکیه,ایا شما هم باید تعهد بدین,یا بهتون تعهد میدن که همونجوری که تا الان اومدین بالا,تا فوق میبرنتون بالا؟

resident دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

bepa yekvaght ba rotbeye 8 na2zdanet Daneshmande pezeshki

غریبه دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

به زور میخوان بچپوننشون تو همه جا,اسمش میذارن مازاد,بعدم مناطق محروم با سهمیه تو خیلی فرق داره.مثه اینکه کلمه ی جرو واجر خیلی تو خونت شنیدی که انقد روت اثر گذاشته!

علی دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

این نتایج لعنتی رو کی میزنن
کی میدونه؟

سارا دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

میبینین وقتی یه عده حقیقت میشنون چجوری هویت اصلی خودشون نشون میدن!

نازی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

اون پست بالایی به اسم من بود ولی من نزدم!!!یعنی انقدر ترسو هستی که پشت یه آی دی قلابی هم میترسی حرفتو بزنی؟؟

شاهین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام بچه ها. من دستیار رشته قلب و عروقم بلایی به سرم آمده که در خیلی از گروهای Facebook نوشته ام و قضیه را پیگیری خواهم کرد. منتظر عکس العمل سایپا هستم. نظر شما چیست؟ بی ادب ترین مردم کدامند؟ نهایت حماقت کجاست؟
آیا تا بحال از نمایندگیهای سایپا ماشین خریده ائید؟ اگر جوابتان منفی است که خوش بحالتان اینکار را نکنید که دلتان میسوزد، و اگر جوابتان مثبت است منظور مرا بهتر متوجه میشوید که بی ادبترین مردم چه کسانی هستند؟
وقتی برای یک مشکل ماشینی که صفر است و گارانتی دارد چند بار مراجعه میکنید و هر بار مبلغی میگیرند و مشکل را حل نمیکنند و تازه نوبت شما را در تعمیر ماشین صفر به دیگری میدهند و وقتی اعتراض میکنی اهانت میشنوی و وقتی به مدیر نمایندگی شکایت میکنی به جای رسیدگی به شکایت اصلی و رفع مشکل به شغل شما اهانت بکند و چند نفر گردن کلفت هم در اطرافش همزبان با او به شغل شما اهانت کنند چه حالی میشوید؟ مورمور نمیشوید؟ و وقتی مدیر محترم بفرمایند نه وقت من و بگیر نه وقت خودت را
وشما بلند شوید که بروید، به شما بگویند کجا میروید داریم مشکل شمارا بررسی میکنیم. بابا خودت گفتی نه وقت مرا بگیر ونه وقت خودت را ، با عصبانیت گوشی را برداشته وبه منشیشان بگویند آقا تشریف میبرند قضیه منتفی است.
حماقت تا چه حد؟
شرکت تیزران خودرو تبریز از نمایندگیهای سایپا این بلا را سر من آوردند.
حال اگر در کشور ما شکایت هم بشه، بجای رسیدگی و تنبیه نفر خاطی انگی زده و صورت مسئله را پاک میکنند اگر باور ندارید قضیه را پیگیری نکنید.
حال بگوئید حماقت تا چه حد؟!

علی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

bache ha ki middune natayeje nahaei ro key mizanan?
raste k nime 2vom mordad?
age injori bashe shoro kelasa mishe avale mehr
LOTFAN NAZAR DAHID

به shwartz شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

malom nabud shwartz aziz che esmi peyda mikard
شوارتز ابن صدام
حتی شوارتز بی پدر

به shwartz شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

shwartz aziz
ta koor shavad haranke natvanad did
che hal mide leh kardane to va amsale to
vooooshhhh

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

برادر گرامی جناب اقای شوارتز وسرکار خانم سارای عزیزاگر این رزمندگان بیسواد نبودند شما جمیعا دو رگه به دنیا می امدیدو فارسی را با لهجه صحبت میکردید.

shwartz شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 07:51 ق.ظ

امیدوارم فرزندان شما اسیر بی علمی شما بشن...شماهایی که عادت کردین به حق خوری...شماهایی که همه رو له میکنین تا یه مدرک بگیرین...

سارا ج شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

متاسفم

سارا ج شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

ما ایرانی ها آدمای بسیار قدر نشناسی هستیم
هیچ کجای دنیا گربه صفتی ما ایرانیا رو نداره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

salam
man ba rotbe 8 sahmie razmandegan radio shiraz miaram?

جزوات آزمون چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

تعدادی جزوه و DVD تصویری و فلش کارت (دستگاه اف سی دی) و تست از موسسات مختلف به فروش می رسد. در صورت تمایل و جهت آگاهی از جزئیات با dastyari92@yahoo.com تماس بگیرید

دکتر پ چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

خبرگزاری ایسنا:نتایج دستیاری نیمه دوم مرداد اعلام می شود!http://isna.ir/fa/news/91032312919

Ir - Med ایجاد یک کلوب پزشکی سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://eau.ir

با اجازه بابابزرگ و عذر زحمات
با سلام دوستان یک مکانی ایجاد کردیم شاید کسانی دنبال این چنین جایی باشند .
دراین مکان میشه صفحه دلخواه ساخت و در آن مطالب خود را نوشت . مثلا ایجاد یک صفحه برای درس خوانی . همچنین میتوان دیگر فعالیت ها را هم انجام داد مثلا ایجاد یک بانک اسامی برای گروه پزشکی کشور . که بتوان در آن به جستجوی دوستان قبلی خود . بعلاوه اینکه هر نفر یک دیوار دارد مثل فیس بوک که میتواند روی آن چیزی بنویسد .

البته دوستان می بینند که ما در جاهای اندکی معرفی سایت را انجام میدهیم . که یکی از اینجاها خانه پزشک است و هدفمان اینست که بیشتر اعضایمان گروه های پزشکی باشند

آدرس

http://eau.ir

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

نمره رتبه ۱۶۰۰ چند بوده است؟
کسی می دونه نمرات ۳۱۰ و۳۲۰ چه رتبه ای اورده انداگرکسی می دونه لطفا پاسخ بده؟؟
ممنون


به بالیی سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

بایستی 80 درصد اخرین فرد پذیرفته شده در ان رشته خاص را بیاری

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

بابابزرگ سلام میشه در مورد سهمیه رزمندگان توضیح بدی؟منظورم در امتحان دستیاری چطوری حساب میشه؟

ارتا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

با ۱۶۰۰ طب کار حتی جای بهتر حتما میاری ولی سالمندان را شک دارم

الهه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

منظورم نمره ها و رتبه های پایین است.

الهه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام
امسال با توجه به نمرات و رتبه ها تا چه نمره و رتبه ای می تواتند امیدوار به قبولی در مرحله اصلی و مراحل ذخیره اول و دوم باشند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

با ۱۶۰۰ بعید می دانم مخصوصا طب سالمندان که فقط ۴ نفر می خواد. طب کار هم طرفدار زیادی دارد

حکیم سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

همکاران عزیز کجایید؟چه می کنید؟
چرا کسی دیگه اینجا سر نمی زنه ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

طب سالمندان یاطب کار بندرعباس با ۱۶۰۰ میشود قبول شدیانه؟

A دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 10:04 ق.ظ

باعرض سلام.میخواستم ازدوستان کسی هست بدونه رشته کاردیولوژی شیراز , آموزش و جو اساتید و رزیدنتاش چطوره?

دخترترشیده یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

امتحان دستیاری امسال کی برگزارمیشه؟!

khoshamad goyi یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

salam baba bozorg
mamnon omadi
vaghean ghosam bod
injaro az sadta site dige bishtar dost daram
mamnon omadi

جمشید یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 03:23 ق.ظ

اطفال کامرانی بهتره یا خوش سیرت؟

دکتر پ به جنایت شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

فکر نمی کنید جای اینگونه اخبار اینجا نیست.شما چند ساله همین موضوعات رو می زارین.اصرار شما به گذاشتن چنین اخباری شک هر فردی رو مبنی بر اینکه خدای نکرده دچار یه مشکل جدی شده اید بیشتر می کنه!امیدوارم اینطور نباشد.

جنایت شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 03:05 ق.ظ

دو کارگر ساختمانی که به زنی میانسال تجاوز کرده و او را به قتل رسانده‌اند دستگیر شدند.پلیس اکنون در تلاش است تا متهم سوم این پرونده را که مردی افغان است بازداشت کند.

به گزارش شرق پسری 28ساله اواسط اسفند سال گذشته به دادسرای جنایی تهران رفت و خبر داد مادرش به نام حکیمه به طرز مرموزی مفقود شده است. به همین سبب پرونده‌ای تشکیل شد و کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تحقیق در این خصوص را برعهده گرفتند.

آنها ابتدا به پرس‌وجو از فرزند زن میانسال پرداختند تا اطلاعات اولیه را به دست آورند. این جوان گفت: «مادرم زن ثروتمندی است که در زمینه خرید و فروش آپارتمان فعالیت می‌کند. او صبح روز حادثه به قصد خرید ملک از منزل خارج شد. شب که به خانه برگشتم دیدم او هنوز نیامده است. برای همین با موبایلش تماس گرفتم اما خاموش بود. در حالی‌که نگران شده بودم از چند نفر از اقوام و دوستان مادرم پرس‌وجو کردم ولی آنها هم خبری نداشتند. برای همین تصمیم گرفتم به بیمارستان‌ها سرکشی کنم اما این کار هم فایده‌ای نداشت و در نهایت به این نتیجه رسیدم که باید از پلیس کمک بخواهم.»

طبق گفته این جوان والدین او چند سال قبل از هم طلاق گرفته و پدر وی به خارج از کشور رفته بود و او با مادرش زندگی می‌کرد و تا آنجا که مطلع بود حکیمه با هیچ فردی دشمنی و خصومت نداشت. کارآگاهان وقتی فهمیدند زن ناپدید شده، روز حادثه سوار بر خودروی شخصی‌اش خانه را ترک کرده، مشخصات این اتومبیل را به تمامی واحدهای انتظامی در سراسر کشور ابلاغ کردند و چندی بعد مشخص شد این خودرو در شهرهای مختلف استان خراسان‌رضوی مشاهده شده است. تلاش‌های کارآگاهان برای یافتن ردپایی از زن ثروتمند بی‌نتیجه بود تا اینکه چند روز بعد گروهی از ماموران گشت خودروی حکیمه را مشاهده و ضمن توقیف آن مردی را که راننده‌اش بود بازداشت کردند. این مرد گفت: «من خودرو را از یکی از دوستانم به نام حسن امانت گرفته‌ام تا با آن به شهر خودمان بروم.»

حسن، نگهبان یک ساختمان در حال احداث در شهرک غرب بود و ماموران وقتی نشانی محل کار او را به دست آوردند برای انجام تحقیقات نامحسوس راهی آن محل شدند. کارآگاهان متوجه شدند کار این ساختمان به پایان رسیده است و حسن به‌زودی آنجا را ترک خواهد کرد. آنان همچنین متوجه شدند به غیر از حسن دو مرد افغان نیز در آن ساختمان سکونت دارند. از آنجا که احتمال همدستی افاغنه با مرد ایرانی در ماجرای مفقود شدن حکیمه وجود داشت ماموران عملیاتی ویژه را طراحی کردند اما زمانی که برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند یکی از افغان‌ها به نام مراد فراری شد. دو متهم دیگر بعد از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌های اولیه ادعا کردند زنی به نام حکیمه را نمی‌شناسند و از سرنوشت او اطلاعی ندارند. حسن و افغان 22 ساله باوجود انکارهای اولیه وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفتند به کشتن زن میانسال اقرار کردند.

حسن در اعترافاتش گفت: «آن زن قصد داشت چند واحد از آپارتمان‌های محل کار من را بخرد و روز حادثه برای دیدن ساختمان آمده بود. همان‌طور که داشتم واحدها را به او نشان می‌دادم وسوسه شدم و با همدستی دو مرد افغان به زور او را به اتاق نگهبانی کشاندیم و دست و پاهایش را بستیم و به او تجاوز کردیم. بعد در حالی‌که به شدت ترسیده بودیم و می‌دانستیم این زن از ما شکایت می‌کند و به راحتی شناسایی می‌شویم تصمیم گرفتیم وی را بکشیم. برای همین آن زن را با کابل برق خفه و بعد پول‌ها، طلاها و ماشینش را سرقت کردیم.»

این مرد در پاسخ به این سوال که با جسد چه کرده‌اند، گفت: «جسد را در یک ملحفه پیچیدیم، به خاتون‌آباد پاکدشت بردیم و در کانال آب رها کردیم.»

ماموران در ادامه تحقیقات با استعلام از پلیس پاکدشت متوجه شدند جنازه زنی ناشناس اوایل فروردین‌ماه در کانال آب پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شده است. از آنجا که ماندن جسد در آب به مدت طولانی باعث از بین رفتن آن شده بود امکان شناسایی آن وجود نداشت و به همین سبب بازپرس پرونده دستور داد با انجام آزمایش دی‌ان‌ای هویت حکیمه مشخص شود. علاوه بر این، پلیس موظف شده است به تحقیقات خود برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه بدهد.

نگار چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://drnegar.loxblog.com/

سلام بابا بزرگ.
دلمون خیلی براتون تنگ شده بود.
خوش اومدین

کمک چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

من 1 ساعته که نمی تونم سایت سنجش رو باز کنم (دکمه ثبت نهایی رو که زدم ارتباط قطع شد)

همکاران گرامی شما میتونین صفحه ویرایش رو باز کنین؟

رکسانا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

منابع اعلام شد . عملا هنوز تکلیفمون معلوم نیست

خواننده بی طرف به محمد چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

می شه بگید غلط املایی کجاست؟

به فضول چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 02:54 ق.ظ

من برعکس میخوام فقط رشته های بالا بزنم و شهرهای کوچیک رو حذف کنم.خوب که فکرکردم دیدم نمیرم!!!!..

بهBe سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 11:40 ب.ظ


Be سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

Khoda shAfat. Bede

به اعتراض سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

آقا دستتون درد نکنه بسیار نامه پر محتوایی است.حتما بفرستید.ما شهرستان دور افتاده هستیم.اگر پی گیری هم بشود حتمن موثر خواهد بود .مخصوصا این قضیه سوریه نکته بسیار مهمی است.

پسر ایرونی سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

تو رو خدا بفرستید. با اینکه از محالاته که ترتیب اثر بدن.
من که از امسال ناامیدم و دارم واسه سال دیگه می خونم و واسم فرقی نداره ولی شاید حق بقیه رو بگیرید

نازی سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

این نامه رو فرستادید؟لطفا جواب بدید

محمد سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

نامه چند غلط املایی دارد.

اعتراض سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

نامه اعتراض ودادخواهی پزشکان سراسرکشورپیرامون مسایل آزمون دستیاری دوره 39به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت ؛
          احتراماً ، نظر به برگزاری آزمون دستیاری دوره 39 درفروردین ماه سال جاری  ، اتفاقاتی معنی دار وقابل بررسی در این دوره ، ما رابرآن داشت تا سفره دل خود ، با آن مقام عالی و آن نهاد تقنینی بگشاییم   ، باشد که اسباب خیر و لطف ، ومبنای اصلاح امور باشد ؛
1. در مطلع کلام ،  بی مناسبت نیست تا از ورود بسیار موثر، کارشناسانه و کارساز مجلس محترم طی 2سال اخیر در موضوع آزمون دستیاری پزشکی، و وضع قوانین موثر و روشن در این عرصه، که اسباب رضایت و امید جامعه پزشکی گردید ، به نیکی یاد و از شما در راس آن نهاد تیزبین به نمایندگی از امناء ملت تقدیر شایان نماییم ، ولی مع الاسف بایستی به سمع و نظر حضرتعالی معروض داریم که ، دستهایی در کاراست تا قوانین موضوعه مجلس و نقش نظارتی آن نهاد معظم که به واقع باید چشم ملت دانست( بویژه در تعیین و  تشریح کاملا روشن سهمیه های پذیرش ) را بلا اثرنمایند ، که ذیلا به تشریح مصادیقی از آن اشاره میگردد ،
2   .  آخرین مصاحبه معاون آموزشی وزیر بهداشت ، مبنی بر تصویب وزارت متبوع  ، برای افزایش چشم گیر در ظرفیت پذیرش دستیارتخصص پزشکی و ابراز اطمینان به داوطلبین این دوره ، با اعلام رسمی موضوع ( تنها چند روز پیش از برگزاری آزمون ) ، گواه روشنی بود که شرکت کنندگان این دوره بافرض قرار دادن افزایش ظرفیت ها  ، یا لااقل در حد سال گذشته بر این آزمون ورود نمایند  ،  وحال آنکه با شیوه ای مرموز، اخیرا شاهد اعلام کاهش ظرفیت پذیرش (در رشته های خاص ) و بدون اطلاع قبل از امتحان هستیم ، درنهایت تحیر شاهدیم که ظرفیت برخی رشته های موردعنایت (نظیر رادیولوژی و چشم،پوست ،قلب ...) به طرز کاملاً مشکوکی کاهش یافته است ، که بنا به اظهار افراد مطلع از درون وزارت ، این تناقض در گفتار و عمل ، برای ایجاد ظرفیت برای نوردیده ها و به اصطلاح آقازاده هایی است،که درکشورهای خارجی (علیرغم نداشتن سطح علمی لازم برای کسب نمره در ماراتون آزمون دستیاری در داخل) مخصوصاً در کشور سوریه ، مشغول به تحصیل شده اند و اینک با این طرفند غیر قانونی و ناجوانمردانه هدف این است تا به قیمت پایمال شدن حقوق بیش از 18000 پزشک ناامید از احقاق عدالت در برگزاری آزمونی چنین پر اهمیت ،  که به واقع تابلوی عملکرد وامانتداری وزارت بهداشت هست ، چنین اجهاف مسلمی را از طرف وزارتی که دولت آن  شعار ((  عدالت  ))  را محور تمام شعارهای خود قرارداد ه بود، شاهد چنین ظلم مسلمی  باشیم، (  که این مصداق بارزی برای دور زدن قوانین موضوعه مورخ11 اسفند1389مجلس برای آزمون دستیاری و بلا اثر کردن روشن ،  مفاد قوانین مجلس است و سهمیه مجعول مدیران سابق  به شکل و هیاتی جدید) ، لذا بر شما بزرگان و منتخبین مردم است ، که پاسبان حقوق پزشکان شرکت کننده دراین آزمون باشید ، و با عنایت ویژه شخص حضرتعالی و دستور تشکیل هیاتی ویژه از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس محترم ،  با پیگیری این اتفاق و تخلف  بسیار مهم( که مسلما به جهت زشتی و نامبارکی ، دست کمی از پرونده اختلاس بزرگ مالی ندارد ) ،  در جهت احقاق حقوق جمع کثیر پزشکان ،  اهتمام و نتایج بررسی های خود را علناً اعلام فرمائید ، تا تسکینی باشد بر آلام و امیدی بر تحقق عدالت .
3   . دوره اخیرآزمون دستیاری میشود گفت ،  تنها آزمونی  بود که بعد ازانقلاب از طرف وزارت بهداشت ادعا گردید ، هیچ اشتباهی نداشته است !!!  ادعایی که حتی درآزمونهای بین المللی چون   USMLE هم چنین تعصب و مقاومتی در پذیرش اشتباهات در آزمون ، کم سابقه  بوده ، وحال آنکه کافیست نهادی بی طرف و ناظر اعتراضات ارسالی داوطلبین را ( که بادرج دقیق رفرنس ها با سطر و پاراگراف و ... صورت گرفته) مورد توجه قرار دهد ، تا دهها اشتباه موجود را که زمینه اجحاف و تضییع حقوق گردیده را، اثبات و اعلام نماید   !!
4   .  هرسال در قالب اعلام لیست تکمیل ظرفیت ها، اتفاقات کم نظیری می افتد که کمتر مورد مُداقّه قرار میگیرد ، به نحوی که کافیست ، ظرفیت های اعلامی سالهای گذشته، برای رشته های تخصصی دانشگاههای سطح کشور را با تعداد شاغلین به تحصیل در آن رشته ها درهمان سالها را مقایسه ای اجمالی انجام گیرد ، تا عمق فجایع موجود در پستوی این آزمون پرمساله ، برآن مقام عالی و نهاد مقدس مجلس شورای اسلامی ( به عنوان امناء ملت بزرگ ایران ) مبرهن گردد ( اقداماتی از این جنس که باعث گردید تا آمار 18000 نفری سال89 از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری، درسال 91به15000 تنزل یابد تا خود ،  نمودی عینی ازناامیدی این جامعه خدوم، به امانتداری  مجریان آزمون واجرای عدالت باشد )  .
درخواست آخر اینکه ، تا زمانی که متولی  برگزاری آزمون دستیاری کشور ، نهادی بی طرف و البته امانت داری  چون سازمان سنجش آموزش کشور نباشد ، سالها شاهد این ماجراها خواهیم بود ، در خاتمه از آن مقام عالی عاجزانه استدعا داریم تا با دستوری عاجل و بایسته اسباب رنجش خاطر خیل عظیم پزشکان را مرتفع فرمایید . 
وآخردعوانا ، ان الحمدلله رب العالمین                  
                                                                                                                                                                                                      والسلام
- رونوشت
. دفترنهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها  ( جهت بذل عنایت ویژه ، و اطلاع معظم له )
. نمایندگان محترم مردم  در مجلس شورای اسلامی  ( جهت عنایت و پیگیری )
. کمیسیون محترم بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی   ( جهت عنایت و تطبیق مستندات و پیگیری )
. دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری  ( جهت اطلاع و پیگیری )
. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
. واحد خبری رسانه ملّی ( بخش خبری   20:30   )

تشکر دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

طوفان کردید نیو مده دست مریزاد
خدا از بزرگی کمتون نکنه.
من هم مطالب شما رو به نحو دیگه ای ایمیل کردم قبلا ولی نامه شما کامل و پر محتواست

نازی دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

بابا بزرگ این نامه رو که تنظیم کردین کی میفرستین؟خواهش میکنم هر چه سریعتر بفرستین

به فضول دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

فضولی کاره خوبی نیستا!!!

فضول! دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 03:08 ق.ظ

من خودم میخوام شانس قبولیم رو بالا ببرم و رشته و شهرهایی که نزده بودم را اضافه کنم!!نمیدونم کار درستیه یا نه...خواهش میکنم نظر بدین.ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد