خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اتخاذ تمهیدات امنیتی ویژه آزمون دستیاری

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 اتخاذ تمهیدات امنیتی ویژه آزمون دستیاری

با یک سال وقفه، سی و نهمین آزمون دستیاری 31 فروردین برگزار می‌شود

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به جزییات برگزاری سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری، از ظرفیت بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه در 25 رشته تخصصی در 18 حوزه امتحانی، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از 28 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به جدول زمانبندی آزمون دستیاری، از اعلام کلید آزمون در اول اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام کلید اولیه حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ارسال اینترنتی اعتراضات خود اقدام کنند.

ضیایی در خصوص نحوه طراحی سوالات، با بیان اینکه تعداد سوالات آزمون 200 سوال چهارگزینه‌ایست، تصریح کرد: سوالات تحلیلی است، بنابراین سطح سوالات در حد دانش ساده افراد نیست.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش بیش از 2500 نفری در این دوره از آزمون، گفت: تعدادی رشته محل‌های جدید اضافه شده است که متناسب با آن ظرفیت پذیرش افزایش می‌یابد.

دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شیوه پذیرش در آزمون هیچ تغییری نکرده است، به تمهیدات امنیتی آزمون دستیاری دوره سی‌ونهم اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و امنیتی آزمون درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیوست‌های حفاظتی به شدت رعایت شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان اطمینان داشته باشند که آزمون در سلامت کامل برگزار می‌شود چرا که وزارت بهداشت امانتدار خوبی برای داوطلبان خواهد بود و کسانی در این آزمون پذیرفته می‌شوند که زحمت زیادی کشیده باشند.

ضیایی با بیان اینکه برای داوطلبانی که مدارک ارسالیشان ناقص باشد، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود، تصریح کرد: البته برای مدارک لازم برای تایید سهمیه پس از صدور کارنامه مهلتی تعیین می‌شود تا درصورت لزوم نواقص خود را تکمیل کنند.  

........................... 

جزئیات ثبت نام اعلام شد؛
آغاز ثبت نام آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت از 16فروردین
ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 91 آغاز می شود و پس از تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد ............

 .........................................

   با حضور 15 هزار داوطلب   ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 31فروردین برگزار می شود
سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود
... 

...........................   

تهران:۱۱:۵۱ ,  ۱۳۹۱/۰۱/۱۵ 

اعتراض دانشجویان به یک آزمون؛
دانشجویان: عمرمان هدر رفت/ رئیس سنجش: اعتراض دانشجویان وارد نیست
دانشجویان علوم پزشکی در رشته های داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی که در آزمون های جامع علوم پایه اسفندماه 90 شرکت کردند در ادامه اعتراضات خود به نتایج این آزمون در برابر وزارت بهداشت تجمع کردند
 ......................
   

  ......................................  

ساعت: ۱۱:۳۹  تاریخ: ۱۶/۰۱/۱۳۹۱ 

مهلت ثبت نام در فلوشیپ تمدید شد ۱۱:۳۹,۱۳۹۱/۰۱/۱۶برگزاری آزمون در اردیبهشت  

  آزمون کتبی دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 91 به صورت غیر متمرکز در 28 اردیبهشت 91 و آزمون شفاهی .........................    

......................................  

ساعت: ۱۷:۲۷  ,  تاریخ: ۱۶/۰۱/۱۳۹۱ 

اخطار وزارت بهداشت به مراکز آموزش مداوم بدون مجوز 

مشاور وزیر و سرپرست آموزش مداوم جامعه پزشکی گفت: تاکنون تعداد محدودی مجوز تأسیس این مراکز را گرفته و بقیه این مراکز بدون مجوز فعالیت .......................... 

......................................  

ساعت: ۱۶:۰۶ , تاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۱۶  

 

تعدادی از دانشجویان پزشکی که اسفندماه سال 90 در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه شرکت کرده بودند در اعتراض به انچه پاسخ های توهین آمیز مسئولان وزارت بهداشت می خوانند، مقابل مجلس تجمع کردند ....................... 

تجمع دانشجویان رشته های پزشکی در مقابل مجلس ...

 

 

 تجمع دانشجویان رشته های پزشکی در مقابل مجلس  

تعدادی از دانشجویان پزشکی که اسفندماه سال 90 در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه شرکت کرده بودند در اعتراض به انچه پاسخ های توهین آمیز مسئولان وزارت بهداشت می خوانند، مقابل مجلس تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در حاشیه جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دانشجویان معترض از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، رشت و کرمان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.
این دانشجویان نسبت به رفتار سراجی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعتراض داشتند که آنها را به عنوان دانشجویان دانشگاه های نامعتبر خارج از کشور مخاطب قرار داده بود.
در این تجمع دانشجویان دست نوشته هایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "نماینده واقعی حمایت حمایت".
همچنین تعدادی از دانشجویان پزشکی که اسفند ماه سال 90 در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه شرکت کرده بودند در اعتراض به پاسخ های توهین آمیز مسئولان وزارت بهداشت و افزایش کف نمره در مقابل مجلس تجمع کردند.
دانشجویان نسبت به غلط بودن تعدادی از سئوالات و سخت گیری بیش از اندازه در طرح سئوالات نیز اعتراض داشتند.

 ...........................

 اخطار وزارت بهداشت به مراکز آموزش مداوم بدون مجوز  

مشاور وزیر و سرپرست آموزش مداوم جامعه پزشکی گفت: تاکنون تعداد محدودی مجوز تأسیس این مراکز را گرفته و بقیه این مراکز بدون مجوز فعالیت می کنند که از طریق مراجع ذی صلاح نیز برای آنها اخطاریه هایی صادر شده تا از فعالیت این مراکز جلوگیری شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر احمد عامری با اعلام این خبر افزود: افراد برای اینکه از دارا بودن مجوز های این مراکز مطلع شوند می توانند با اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند و از مجوز دار بودن این مراکز آگاهی پیدا کنند.
سرپرست آموزش مداوم جامعه پزشکی افزود: بعد از تصویب دستورالعمل های لازم در شورای عالی انقلاب فرهنگی در وزارت بهداشت برای آموزش های آزاد اقدامات لازم انجام شد.
وی افزود: با توجه به مغایرت های آموزش های آزاد با قوانین آموزش مداوم، این قوانین و دستورالعمل ها مجددا بازنگری شد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و مصوبه آن پیش از آغاز سال جدید ابلاغ شد.
عامری اظهار داشت: کسانی که تمایل دارند مراکز آزاد آموزش مداوم را تأسیس کنند می توانند به اداره کل آموزش مداوم مراجعه کرده و درخواست خود را عنوان کنند و برای تاسیس این مراکز مجوز دریافت کنند.
وی یادآور شد: تاکنون تعداد محدودی مجوز تأسیس این مراکز را گرفته و بقیه این مراکز بدون مجوز فعالیت می کنند که از طریق مراجع ذی صلاح نیز برای آنها اخطاریه هایی صادر شده تا از فعالیت این مراکز جلوگیری شود.
سرپرست آموزش مداوم جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: افراد برای اینکه از دارا بودن مجوز های این مراکز مطلع شوند می توانند با اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند و از مجوز دار بودن این مراکز آگاهی پیدا کنند. 

...........................

 مهلت ثبت نام در فلوشیپ تمدید شد ۱۱:۳۹,۱۳۹۱/۰۱/۱۶برگزاری آزمون در اردیبهشت  

 به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 91 به صورت غیر متمرکز در 28 اردیبهشت 91 و آزمون شفاهی نیز به صورت غیر متمرکز در تاریخ های 29 و 30 اردیبهشت 91 برگزار خواهد شد.
داوطلبان می توانند برای ثبت نام به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه های علوم پزشکی مراجعه کنند.
پذیرش نهایی از طریق معدل گیری آزمون کتبی شامل یکصد سوال با ضریب دو و آزمون شفاهی (بصورت آسکی) با ضریب یک انجام می پذیرد و ظرفیت پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی در سال تحصیلی 91 در 13 دانشگاه علوم پزشکی 251 نفر تعیین شده است.

مهلت ثبت نام در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 91 تا 20 فروردین ماه تمدید شد.    

........................... 

اعتراض دانشجویان به یک آزمون؛
دانشجویان: عمرمان هدر رفت/ رئیس سنجش: اعتراض دانشجویان وارد نیست
دانشجویان علوم پزشکی در رشته های داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی که در آزمون های جامع علوم پایه اسفندماه 90 شرکت کردند در ادامه اعتراضات خود به نتایج این آزمون در برابر وزارت بهداشت تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام نتایج آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، دانشجویان از ابتدای سال 91 با تجمع در برابر وزارت بهداشت، نسبت به روند آزمون و نتایج اعلام شده اعتراض کردند.
این دانشجویان علاوه بر اعتراض به اعلام لزوم کسب 50 درصد نمره از سوی دانشجو، به حذف ارفاقات همیشگی که تا دوره های پیش مرسوم بوده، نیز اعتراض داشتند. این گروه از دانشجویان یادآور شده اند اگر چنانچه شیوه قبلی نادرست بوده است، چرا اجازه داده شده فارغ التحصیلان با شیوه ای نادرست ادامه تحصیل دهند و اگر آن شیوه درست بوده، پس چرا تغییر داده شده است.
"هدر رفتن 6 ماه و بعضا یک تا یک سال و نیم از عمر دانشجویان به بهانه عدم موفقیت در آزمونهای جامع و انتظار 6 ماهه جهت آزمون بعدی که اکثرا با دور کردن دانشجویان از فضای درس، همراه است" از دیگر موارد اعتراضی دانشجویان محسوب می شود.
این دانشجویان معترض در مطالبات خود خواستار حذف آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و حذف 6 ماه انتظار برای آزمون بعدی، لغو بخشنامه لزوم کسب 50 درصد نمره و بازگشت ارفاقات همیشگی شدند.

دکتر جبرائیل نسل سراجی - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این اعتراضات این گروه از دانشجویان با وارد ندانستن اعتراض این افراد یادآور شد: خواسته های این گروه از دانشجویان غیرمنطقی است و دادن نمره ارفاقی هم به آنها، بی مورد است.
وی با اشاره به روند برگزاری آزمون افزود: آزمون در نهایت صحت برگزار شد و بر اساس ادعای همکاران هیات علمی و اعضای بورد های تخصصی، آزمون از نظر علمی مشکلی نداشت. پس از انتشار کلید اولیه به اعتراضات داوطلبان درباره سئوالاتی که چند جوابی بودند پاسخ داده شد و در هر رشته حدود 3 تا 4 سئوال مشکل مفهومی داشت که نمره آنها نیز برای تمام افراد در نظر گرفته شد.
نسل سراجی یادآور شد: پس از انتشار کلید، آنالیز فنی و آماری نسبت سطح دشواری سئوالات هم صورت گرفت و که بر اساس استاندارد به آنها نمره داده شد و برخی از مردودین هم به کمک این ارفاق نمره لازم را کسب کردند.
وی در پاسخ به این خواسته دانشجویان که چرا چون گذشته به آنها ارفاق نشده است، گفت: از نظر من به عنوان رئیس مرکز سنجش اگر دانشجویی نتواند نیمی از نمره را کسب کند شایستگی ادامه تحصیل در این رشته را ندارد چرا که ارفاق در حد 3 تا 5 نمره طبیعی است نه 20 نمره.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در هر دوره حدود 5 درصد از شرکت کنندگان مردود می شوند و در رشته دندانپزشکی این درصد کمی بیشتر است که آن نیز به این دلیل است که به دوره علوم پایه در این رشته کمتر اهمیت داده می شود.
وی با اشاره به موضوع لزوم کسب 50 درصد نمره آزمون از سوی دانشجویان گفت: شورای عالی برنامه ریزی مصوبه ای داشت که هر دانشجو باید 50 درصد نمره را بیاورد که این موضوع منطقی بوده و از سوی وزارت بهداشت به همه دانشگاههای علوم پزشکی نیز ابلاغ شده است.
نسل سراجی گفت: کف نمره ای که ملاک قرار گرفته است نشان داده که تعداد مردودین در زمان اعمال این کف نمره تغییری نداشته است. از سوی دیگر اینکه گفته می شود که برای دانشجویان داخل کشور و فارغ التحصیلان خارج از کشور تفاوت کف نمره قائل شده ایم، دروغ محض است.
وی خاطرنشان کرد: اعتراضات قانونی در مهلت مقرر پاسخ داده شده است و اعتراضات این گروه وارد نیست. 

................................ 

  با حضور 15 هزار داوطلب   ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 31فروردین برگزار می شود
سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون این دوره از پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهیدصدوقی یزد، همدان، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و لرستان و همچنین دو دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و تهران در شهر تهران برگزار می شود.
آزمون کتبی رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 28، 29 و 30 فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی
http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون امکانپذیر نیست.
کلید آزمون بعدازظهر روز جمعه اول اردیبهشت ماه 91 بر روی سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نمره دهی این آزمون بر اساس پاسخ به سئوالات چهار گزینه ای است. تعداد سؤالات آزمون 200 سؤال تستی است و 2 سؤال به منابع درس اخلاق پزشکی تعلق دارد. برای هر سؤال باید تنها یک گزینه که در میان گزینه های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است انتخاب شود.
به هر سؤال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سئوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد و به هر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.
داوطلبان مجاز هستند پس از اعلام کلید آزمون حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 91 اعتراض خود را به صورت اینترنتی اقدام کنند. رسیدگی به اعتراضات واصله پس از تاریخ فوق الذکر به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود.
پس از رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص طراحی سئوالات، کارنامه اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب رشته – محل در پایگاه اطلاع رسانی درج می شود.  

تهران:۰۹:۰۷ ,  ۱۳۹۱/۰۱/۱۴ 

......................................... 

جزئیات ثبت نام اعلام شد؛
آغاز ثبت نام آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت از 16فروردین
ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 91 آغاز می شود و پس از تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام این دوره از آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت از ساعت 18:00 روز چهارشنبه 16 فروردین ماه 91 آغاز شده و به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

داوطلبان باید مبلغ 225 هزار ریال (22 هزار و 500 تومان) را به حساب شماره­ 1278.6 یا حساب سیبا به شماره 2173319015000 به نام خزانه­ داری کل (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) واریز کرده و اصل فیش آن را در جلسه آزمون ارائه کنند. (رسیدهای اینترنتی و دستگاه­های خودپرداز مورد قبول نیست، فقط از طریق شعب اقدام به پرداخت کنید). همچنین فیش­هایی که پیش از 15 فروردین ماه 91 پرداخت شده باشد، قابل پذیرش نیست.

داوطلبان باید شماره­ داوطلبی خود را پشت فیش نوشته و آن را در جلسه­ آزمون تحویل دهند. ارائه فیش نامعتبر، عدم ارائه اصل فیش یا ننوشتن شماره­ داوطلبی پشت آن، موجب محرومیت داوطلب از شرکت در این دوره و تمامی آزمون­های بعدی MHLE خواهد شد. این مبلغ به هیچ عنوان قابل برگشت یا ذخیره برای دوره­ های بعد نیست.

داوطلبان باید یک قطعه عکس پرسنلی تمام رخ با زمینه روشن (که در سال جاری گرفته شده باشد)، فیش بانکی، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن کرده و هنگام ثبت نام، از طریق همین سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از شرکت در آزمون است و ثبت نام الکترونیکی، پرداخت هزینه شرکت در آزمون و داشتن کُد ثبت نام (Registration Code) بدون ارسال هر یک از مدارک فوق الاشاره، فاقد اعتبار است و مجوز شرکت در آزمون نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 18 روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 91 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود و آزمون در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه 91 فقط در یک حوزه و در شهر تهران برگزار خواهد شد.

کارنامه اینترنتی از ساعت 18 روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1391 از طریق همین سایت قابل دریافت است. این کارنامه دارای کُد ویژه یا Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت­کنندگان صادر نخواهد شد.

با تکمیل شدن ظرفیت، ثبت نام اینترنتی در همان لحظه متوقف نشده و تا ساعت 24:00 آن روز ادامه خواهد داشت. بنابراین، داوطلبان همواره با مشاهده فعال بودن لینک ثبت نام، حداقل تا ساعت 24:00 همان روز فرصت دارند تا برای برای ثبت نام اقدام کنند.

نظرات 66 + ارسال نظر
مرجان جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلاااام.این اولین باریه که میام تو سایت.آخه امسال میخوام رزیدنتی شرکت کنم.

25 باند شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

مودب باشید و رعایت اخلاق و حرمت پزشکی را داشته باشید

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

امتحان پارسیان دانش چه جوری بود؟
سطح نمره ها در چه حدیه؟

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

زینب هر دو تا را بخون کاری نداره که! مگه میخوای کوه بکنی

# جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

خدا به بعضی ها جنبه بده واقعا!آدم یک کلمه نمی تونه سوال بپرسه

زینب جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

یه سوال مهم دارم خواهش می کنم جواب بدین ...
من تستای کرمی رو وقت نکردم بخونم همشونو ... تو این فاصله تصمیم دارم بشینم تستای امتحان سالای قبلو بخونم ( ایزدی ) به نظرتون اشتباه می کنم؟ یا هر جوری هست کرمی ها رو بخونم ؟

امیر جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

با سمانه بودم.

امیر جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

همکار محترم تصور میکنم شما هم مثل من برای امتحان امسال خیلی خوانده اید.اما به شایعات بی اعتنا باشید.من ۱۰۰٪ به شما اطمینان می دهم دو تاییمون امسال قبولیم.فقط باید تلاش بیشتری کنیم تا رشته محل بهتری قبول شویم.

به .... رویاهای خانم .... جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

نمیدونم اینجا آژانس ازدواجه یا بحث رزیدنتی.
ضمنا ورود غیر پزشک بی تربیت و بی ادب به این مکان مقدس ممنوع است .

سمانه جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

موضوع اینکه امتحان عقب افتاد دیگه چیه ؟ باز شایعه ؟؟؟

به بالایی جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

خودتی.از طرز کامنتت معلومه که یک فمینیست مجرد هستی

مرد رویاهای خانم دکترها پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

طبق قوانین اسلام و شرایط مصوبه مجلس و وزارتخانه بنده مایل هستم ۴ تا از خانم دکترهای دانشجوی سال اخر پزشکی و یا داروسازی را به عقد دائم خود در بیاورم تا بتوانند در امتحان دستیاری شرکت کنند اولویت با کسانی است که توی دلم لانه کنند بعدش هم اول تر از همه اقدام کنند

امتحان بالاخره چی شد عقب افتاد یا نه!

# پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام.کسی می دونه واسه استریت شدن بجز نمره اول پره وشاگرد اولی راهی هست یا نه؟اینکه می گن رینگ استریت شرطش 6ازدواج 6 ماه قبل از پره هست درسته؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

این اعتراضات هشداری است برای وزارت بهداشت تا تلاشهای خود را برای برگراری یک امتحان بدون ایراد و استاندارد و همچنین مسائلی مثل لو رفتن سوالات دو چندان کنند در غیر اینصورت تجمعات بعدی پزشکان ابرویی برای این وزارتخانه باقی نخواهد گذاشت

امتحان پارسیان چگونه بود؟ پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

چند هزار نفر امده بودند؟؟؟؟؟

امتحان پارسیان چگونه بود؟ پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 03:36 ب.ظ

امتحان پارسیان چگونه بود؟

به بالایی پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

مگه بابابزرگ وزیر استخبارات است؟؟یا mi6 یا سیا یا..

به بابا بزرگ پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

منابع ازمون سال بعد و چگونگی ازمون مشخص نشد؟؟ قرار بود بهمن سال گذشته مشخص بشه پس چی شد؟؟؟؟ بابا بزرگ لطفا بفرمایید ما شاغل هستیم و نظامی می خوا هیم برنامه ریزی کنیم ممنون از شما

25 باند پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

خانم اگر چاق باشه بده به هزار دلیل بهتره ایدال ویت باشه هیچ مردی هم از زن چاق تعریف نمیکنه بهتره بعد از امتحان برید و درست و علمی وزن کم کنید و هیکل مناسب و ایده ال پیدا کنید

امتحان عقب افتاد پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

میگن ازمون نهایی پارسیان دانش به بعد از اردیبهشت افتاده راسته!؟!

25 باند پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

خانم اگر چاق باشه بده به هزار دلیل بهتره ایدال ویت باشه هیچ مردی هم از زن چاق تعریف نمیکنه بهتره بعد از امتحان برید و درست و علمی وزن کم کنید و هیکل مناسب و ایده ال پیدا کنید

من پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

همتون خلین بخدا

سعیده پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 06:03 ق.ظ

شوهرمن قربونش برم که میگه هر جور باشی چه چاق چه لاغرعاشقتم.ولی خودم میدونم دوروغ میگه

سعیده پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 05:58 ق.ظ

به خانم دکتر رزیدنت اینده سندرم x :حالا چه رشته ای دوست داری بری؟تو این دوره زمونه دختر چاقالو افسرده میشه حتی اگه phd بشه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

اخ جون مریم کاش عقب بیفته بعدش بیایی زن من بشی اخه من عاشق تپل ها هستم

مریم پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

یعنی ها اگه امتحان ده روز عقب تر بیفته من از شدت چاقی و اضافه وزن و سندرم ایکس متابولیک میترکم

یک مارک ساعت دیگه چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

دارالمجانین درست کردید .فکرکنم اصلا شما ها همگی میخواهید برید المان.سوریه... جای دیگه.اونوقت دارید تبلیغ اساتید پارسیان و نواندیشان کرمی و سروش و ... را میکنید.بالاخره هر کسی هر درسشو از یه جایی میخونه دیگه.15000 نفر با 15000 نفر اسم هستند و با 15000 منبع و روش درس خواندن.

علیرضای واقعی چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

خانم یا اقای علیرضا!دوست گرامی.این همه اسم خوب وجود داره.چرا اسم ما را جعل میکنی؟؟؟

Rollex formation چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

خدا کنه یه جوری بدن بعد از جلسه همه بگن اوف خیلی سخت بود...
سوال باید جوری باشه که 300تا بالای 400بشن!
نه 2500تا
من فکر میکنم مثل پارساله
ازمون های سخت سال 78 79 85 86 و پره 88 اسفند بوده!!!

babak چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

موافق با بالایی
دکتر کرمی بی نظیره
حیف که نمیذارن کلاس بذاره من هر چی بلدم از دکتر یاد گرفتم دیدم به پزشکی تغییر کرد!
سوالاش حساب کتاب داره
پارسیان سلیقه ای سوال میده ولی در کل بد نیست

علیرضا چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

علیرضا چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.parsiandanesh.com/

از دوستان اگر کسی خبری از امتحان جامع فردا پارسیان داره خبررسانی کنه.احتمال اینکه سوالات شبیه امتحان دو هفته دیگه باشه چقدره؟؟؟اگر تونستید اسکن کنید تا همه دوستان بتوانند در امتحان موفق شوند.ای کاش از دکتر کرمی دعوت میکردند تا سوالاشون را طرح کنه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

همه دوستان مویید باشید و خدا را فراموش نکنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

استرس کشت مرا
ای دوست
نه امتحان بل که دوری تو
باورم کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

راه اندازی اولین دانشگاه ویژه سالمندان کشور در زاهدان
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دانشگاه سالمندان یا نسل سوم به عنوان اولین دانشگاه سالمندان کشور در زاهدان از 26 فروردین ماه امسال آغازبه کار می کند.
دانشجویان این دانشگاه افراد بالای 50 سال هستند که آموزش‌های خود مراقبتی ، تشخیص زود هنگام بیماری ها ، روانشناسی و تقویت حافظه به صورت رایگان توسط پزشکان متخصص و اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به آنان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره آموزشی دانشگاه سالمندان از 26 فروردین آغاز تا 28 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: سالمندان و افراد بالای 50 سال می توانند تا پایان وقت 15 فروردین در این دانشگاه ثبت نام کنند و از آموزش‌های ارائه شده در این دوره آموزشی برای ارتقاء سطح سلامتی خود استفاده کنند.


[ بدون نام ] چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

به به به جمالم
بیایید نت بازی کنید
فردا قبول نشدید نگید اله شد و بله شد تنبلها بازیگوشهای اول

محسن چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

آهان پس اینجوری.ایول بابابزرگ همه پزشکان عمومی عالم

محسن چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

چقدر این دفعه اول شدند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

لطفا قسمت نظر را ببندید مگه خودتون مسخره کردید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

چرا از کسی خبری نیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

اینجا خرابه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام

اخوان ثالث سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت.سرها در کتاب است...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

bekhunid...kam mundeha

آرش سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

اول

آرین سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

اول

سحر سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

خدایا کمک کن تو این پانزده روز باقیمانده کم نیاریم و کمک کن سربلند بیرون بیایم.همگی موفق باشید و به همه آرزهاتون برسید ایشالا.

نگار سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

اول

نسیم سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

چقدر خوشحالم که دیگه همسر من این امتحان رو شرکت نمیکنه و قبول شده از استرس کشنده اش خلااااااااااااااص شدم

دکتر عمومی دیروز سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به مدیریت این وبلاگ
ان شا الله آخرین سالی است که مدام منتظر اخبار دستیاری در این سایت هستم.
به امید قبولی در رزیدنتی برای همه همکارانی که مثل من زندگیشان در راه قبولی این امتحان هدر رفت!
ضمنا خوشحالم اینبار کسی نتونست بنویسه اول

پزشک جوان سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

به نظر شما این که گفتن سوالات تحلیلی هستند یعنی مدل طرح سوالا عوض شده؟

پزشک جوان سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

اول

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

اول

زبل خان اول سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

اووووووول
بچه ها ٢٥٠٠نفر یعنی افزایش ظرفیت؟

Rollex formation سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

خدا کنه یه جوری بدن بعد از جلسه همه بگن اوف خیلی سخت بود...
سوال باید جوری باشه که 300تا بالای 400بشن!
نه 2500تا

aliskiren دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سوالات تحلیلی است، بنابراین سطح سوالات در حد دانش ساده افراد نیست.

چه خاکی تو سرمون بریزیم حالا؟

مامان بزرگ دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

فک کنم همه دارن با درس خودشون رو خفه می کنن !! از صب تا حالا که بابا بزرگ این پست جدید رو گذاشته احد الناسی از این جماعت خر خون گذرش این طرفا نیافتاده ؟؟ ! اصن یه وضعیا

محسن دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام بچه ها بالاخره اول شدم

ناصر دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

oh oh oh oh
اول شدم

قلی دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

قلی همیشه اوله....

آیدین دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

به نظر من سوالات آزمون امسال هم مثل سال قبل در حد معقوله ... فکر نکنم بعد از موفقیت وزارت بهداشت در برگزاری آزمون دستیاری ۸۹ که با رضایت داوطلبان هم همراه بود تغییری در محتوای ازمون و نوع سوالات و اعلام نتایج صورت بدهند. انشالله امسال هم آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار بشه و داوطلبان از کل روند آزمون هم راضی باشند .

اول دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

بابا بزرگ دیگه چند وقته لعنت به نامردان و بی اخلاقان و ظالمان و حقیرانی که با پایمال کردن حقوق دیگران می خواهند به اهداف شیطانی خود برسند نمی فرستی؟!!قضیه چیه؟؟؟

مظفر دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
راستى مهم ترین prognosis factor در حمله مالاریا شدىد که شدت رو نشون میده اسیدوز <افت بى کربنات و رایز لاکتات > است

[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 10:26 ق.ظ



من اول دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

مرداب به رود گفت: چه شد این چنین زلال ماندی!؟
رود پاسخ داد:

هیچ...
تنها ....
گذشتم!

[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

reshte jadid manzooreshoon chie?

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد