خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آغاز پخش اولین برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی از روز جمعه

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد   

    اطلاعیه شماره 6 در خصوص نتایج «بررسی مدارک » مرحله اول متقاضیان شرکت در سی نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سی نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی رسانیده می شود که نتایج بررسی مدارک اولیه متقاضیان شرکت در آزمون مذکور از تاریخ 20/12/90 لغایت 23/12/90 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir قابل مشاهده می باشد. کلیه افرادیکه طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک جهت شرکت در آزمون می باشند، می بایست در مهلت فوق الذکر از طریق سایت مورد نظر و ورود به پرونده شخصی خود (با درج کد رهگیری)نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمانید. مدارک را در قسمت «سایر» Upload نمائید.

عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود.

در انتها اضافه می گردد در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.  

 +++++++  

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد:
بازآموزی پزشکان عمومی با همکاری شبکه آموزش سیما

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ارائه بازآموزی ویژه پزشکان عمومی توسط شبکه آموزش سیما از روز جمعه، گفت: افراد پس از مشاهده برنامه می‌توانند وارد سایت دانشگاه ‌شوند و به سوالات ...................

 +++++++ 

ظرفیت و گرایشها اعلام شد
شرایط ثبت نام در دوره مشترک دکتری تخصصی بالینی علوم مغز و اعصاب 

 ثبت نام متقاضیان بورس تحصیلی در دوره مشترک دکتری تخصصی بالینی علوم مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر آغاز شد و داوطلبان تا 12 فروردین ماه 91 فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند....................  

 +++++++ 

مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
19هزار فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی تحت پوشش برنامه بازآموزی دانشگاه هستند

مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به پوشش ‌١٩هزار فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی برای آموزش مداوم، گفت: در فاز اول توافق با شبکه آموزش سیما برای پخش برنامه آموزشی بازآموزی ..................... 

 +++++++

آغاز پخش اولین برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی از روز جمعه در شبکه سیما

اولین برنامه آموزش مداوم به منظور بازآموزی فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز جمعه 19 اسفند ماه از شیکه آموزش سیما ................

  +++++++

برای اولین بار صورت می گیرد
آغاز پخش برنامه آموزش مدام پزشکان عمومی در شبکه آموزش سیما از امشب 

.....................................  

 +++++++

 آغاز فرصت بررسی مدارک داوطلبان کنکور دستیاری سال91 از فردا
داوطلبان سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی می توانند از 20 تا 23 اسفند از نتایج بررسی مدارک خود مطلع شوند
...........................

 

آغاز فرصت بررسی مدارک داوطلبان کنکور دستیاری سال91 از فردا
داوطلبان سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی می توانند از 20 تا 23 اسفند از نتایج بررسی مدارک خود مطلع شوند. 

 به گزارش خبرنگار مهر، کلیه متقاضیان شرکت در سی نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی می توانند نتایج بررسی مدارک اولیه خود را از تاریخ 20 تا23 اسفند در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir مشاهده کنند.
کلیه افرادی که طبق بررسی انجام شده دارای نقص مدارک جهت شرکت در آزمون هستند باید در مهلت زمانی 20 تا 23 اسفند 90 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و ورود به پرونده شخصی خود با درج کد رهگیری نسبت به رفع نقص و تکمیل مدارک ارسالی اقدام کنند و و مدارک را در قسمت «سایر» Upload کنند.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، عدم تکمیل مدارک در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود.
در این مرحله از بررسی مدارک افراد متقاضی شرکت در آزمون، مستندات مربوط به سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.
به گزارش مهر، سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود و بیش از 14 هزار نفر در این آزمون شرکت می کنند
 

 +++++++

برای اولین بار صورت می گیرد
آغاز پخش برنامه آموزش مدام پزشکان عمومی در شبکه آموزش سیما از امشب  

اولین برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی که به صورت تلویزیونی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهیه شده است، در ساعت 21 روز جمعه 19 اسفندماه از شبکه آموزش صداو سیما پخش می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر امیر مازیار نیائی - مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه با همکاری شبکه آموزش سیما برای تولید 96 برنامه تفاهم نامه منعقد کرده است که 81 برنامه ضبط آن انجام شده است.
وی افزود: سؤالات مربوطه نیز در سایت آموزش دانشگاه قرار گرفته و علاوه بر آن تالار گفتگو برای پزشکان جهت آموزش در سایت آموزشی دانشگاه ایجاد شده است.
نیائی گفت: بیش از 2 سال است که برنامه‌های مجازی باز‌آموزی برای پزشکان در سایت آموزش دانشگاه ارائه می‌شود و مشمولان می توانند از طریق ایمیل سامانه مدیریت آموزش این دانشگاه به تبادل سوالات خود بپردازند.
مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاطرنشان کرد: در مراحل اولیه، چنین برنامه‌های آموزشی مدون برای پزشکان عمومی که در مناطق دور دست قرار دارند در نظر گرفته شده و در مرحله بعدی با توجه به تجربیات و اصلاح برنامه‌های گذشته در نظر داریم تا چنین برنامه‌های آموزش مدون برای دیگر گروه‌های پزشکی تهیه شود.
به گزارش مهر، بر اساس قانون آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور، به منظور ارتقای سطح دانش و مهارتهای شغلی جامعه پزشکی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور(پزشک ، دندانپزشک ، دکتر داروساز، دکترای حرفه ای و متخصصان علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی و دکترای علوم بهداشتی) با همکاری سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و برگزاری و ارزشیابی آموزش مداوم جامعه پزشکی، در طول هر پنج سال اقدام کند. 

============ 

آغاز پخش اولین برنامه آموزش مداوم پزشکان عمومی از روز جمعه در شبکه سیما

اولین برنامه آموزش مداوم به منظور بازآموزی فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز جمعه 19 اسفند ماه از شیکه آموزش سیما پخش می‌شود.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد مهدی قاسمی مسئول شبکه آموزش سیما در نشست مطبوعاتی که در محل دانشگاه علوم‌پزشکی شهید برگزارشد، با اعلام این خبر، گفت: هرچند در شبکه‌های آموزش برنامه‌های پزشکی و بهداشتی تهیه می‌شد، ولی تاکنون برای فارغ‌التحصیلان جامعه پزشکی برنامه زیادی نبود که با اجرای برنامه بازآموزی برنامه‌ای نو کلید خورد، بنابراین این برنامه می‌تواند قدم خوبی در این عرصه باشد.
وی با بیان اینکه اولین برنامه بازآموزی با عنوان آموزش مداوم برای فارغ‌التحصیلان جامعه پزشکی روز جمعه پخش می‌شود، تصریح کرد: امید است نظام مهندسی نیز وارد این عرصه شود.
وی با بیان اینکه این برنامه حدود 40 دقیقه است، اظهار کرد: بخش عمده آن یعنی حدود 25 دقیقه به برنامه بازآموزی تعلق دارد و در حاشیه این برنامه نیز آخرین اطلاعات دارویی در اختیار مخاطب قرار داده می‌شود.   

 +++++++

 مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
19هزار فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی تحت پوشش برنامه بازآموزی دانشگاه هستند

مشاور آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به پوشش ‌١٩هزار فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی برای آموزش مداوم، گفت: در فاز اول توافق با شبکه آموزش سیما برای پخش برنامه آموزشی بازآموزی با تولید ‌٩٦ برنامه قرارداد منعقد شده است.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، دکتر امیرمازیار نیایی در نشست مطبوعاتی با اشاره به ارائه برنامه بازآموزی به صورت مجازی، گفت: بیش از دو یا سه سال است که برنامه بازآموزی مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه در این برنامه آموزشی تلویزیونی در نظر داریم پزشکان عمومی را پوشش دهیم، اظهارکرد: پس از کسب تجربه از این برنامه با استفاده از تجربیات آن به سراغ دوره تخصصی هم خواهیم رفت.
نیایی در خاتمه با بیان اینکه حدود ‌١٩ هزار فارغ‌التحصیل پزشک عمومی تحت پوشش برنامه بازآموزی دانشگاه هستند، اظهار کرد: در وهله اول با شبکه آموزش برای تولید ‌٩٦ برنامه قرارداد منعقد شده است که ‌٨١ برنامه آن ضبط شده و سوالات ‌٦٠ برنامه آن بر روی سایت دانشگاه قرار دارد، بنابراین مشمولان این بخش باید با مراجعه به سایت گروه آموزش مداوم به نشانی
www.sbcme.ir/tv7 رمز عبور را دریافت کنند.

   

+++++++ 

ظرفیت و گرایشها اعلام شد
شرایط ثبت نام در دوره مشترک دکتری تخصصی بالینی علوم مغز و اعصاب 

 ثبت نام متقاضیان بورس تحصیلی در دوره مشترک دکتری تخصصی بالینی علوم مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر آغاز شد و داوطلبان تا 12 فروردین ماه 91 فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، این دوره بر اساس آیین نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی بالینی (Ph.D by Research) و دستورالعمل پذیرش و اعتباربخشی موسسات و دانشجویان داوطلب دوره دکتری تخصصی وزارت بهداشت راه اندازی شده است.
ضوابط و شرایط دریافت بورس تحصیلی دکتری تخصصی بالینی علوم مغز و اعصاب با هدف تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد.
داوطلبان این دوره تا 12 فروردین ماه سال 91 فرصت دارند که به صورت اینترنتی در این دوره ثبت نام کنند و با ارسال مدارک به دبیرخانه پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت نام را تکمیل کنند.
به پذیرفته شدگان این دوره پس از طی کامل دوره علاوه بر مدرک Ph.D، مدرک فلوشیپی آن رشته با گرایش مربوطه از طرف پژوهکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر ارائه خواهد شد تا طبق مقررات و ضوابط وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار گیرد.
دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استفاده از این بورس تحصیلی را اعلام کرد. بر اساس شرایط عمومی اعلام شده، داوطلبانی مجاز به درخواست بورس هستند که ضمن برخورداری از توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی، واجد کلیه شرایط عمومی متداول در اعزام بورس های مختف کشور باشند.
همچنین داشتن بورد تخصصی در رشته مربوطه، داشتن صلاحیت های قانونی لازم جهت استفاده از بورسیه و عضویت هیأت علمی دانشگاه، سپردن تعهد لازم جهت انجام خدمات قانونی پس از اتمام دوره بورس، ارائه ایده های پژوهشی نوآورانه بر اساس نیازهای کشور و نقشه علمی دانشگاه در زمینه علوم مغز و اعصاب از جمله شرایط اختصاصی تحصیل در این دوره است.
داشتن حداقل دو مقاله منتشر شده در مجلات معتبر ایندکس شده، داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی، حداکثر سن قابل قبول 35 سال برای داوطلبان غیر هیأت علمی و 40 سال برای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها از دیگر شرایط این دوره است.
تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی تمام وقت بوده و هرگونه اشتغالی غیر از تحصیل برای دانشجو ممنوع است. برای پذیرش در این دوره آزمون شفاهی برگزار می شود و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کرده باشند به تعداد دو برابر ظرفیت جهت آزمون مرحله دوم دعوت می شوند.
مدارک لازم در سایت پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شده است و داوطلبان علاوه بر مدارک اعلامی باید مبلغ 2 میلیون ریال وجه ثبت نام را برای آزمون شفاهی دور اول پرداخت کنند.

رشته های تخصص های مورد نیاز و گرایش های مربوطه جهت اعزام به بورسیه دوره آموزشی مشترک

ردیف

عنوان رشتهگرایشتعداد افراد مورد نیاز
1جراحی مغز و اعصاباطفال/عروق/قاعده جمجمه/انکولوژی/جراحی مغز و اعصاب فانکشنال/درد و ستون فقرات6
2داخلی مغز و اعصابنورواینترنشن و نوروسونولوژی2
3بیهوشینوروآنستزی/درد/مراقبت ویژه3
4روانپزشکیمغز و اعصاب1
5انکولوژیمغز و اعصاب1
6پاتولوژیمغز و اعصاب2
7رادیولوژیمغز و اعصاب1
8چشم پزشکیمغز و اعصاب1
9طب فیزیکی و توانبخشیآسیبهای طناب نخاعی و سیستم اعصاب مرکزی2
10گوش و حلق و بینیSkull base جراحی1

همچنین بر اساس برنامه زمان بندی اجرای بورسیه مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز بین المللی مغز و اعصاب هانوفر، اول اسفند ماه 90 زمان بازگشایی سایت برنامه دکتری است. مهلت ثبت نام متقاضیان 12 فروردین 91 پایان می یابد و مدارک متقاضیان در مهلت 15 تا 31 فروردین 91 بررسی می شود.
مصاحبه حضوری اولیه با متقاضیانی که مدارک کامل ارسال کرده اند در دوره زمانی 15 تا 31 فروردین انجام می گیرد و مصاحبه حضوری نهایی با پذیرفته شدگان مرحله اول در روزهای 7 تا 8 اردیبهشت ماه 91 با حضور پروفسور مجید سمیعی رئیس مرکز بین المللی مغز و اعصاب هانوفر برگزار خواهد شد.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی در 5 خرداد 91 اعلام می شود و در نهایت این دوره آموزشی در 11 تیرماه سال 91 آغاز می شود.
 

+++++++ 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد:
بازآموزی پزشکان عمومی با همکاری شبکه آموزش سیما

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ارائه بازآموزی ویژه پزشکان عمومی توسط شبکه آموزش سیما از روز جمعه، گفت: افراد پس از مشاهده برنامه می‌توانند وارد سایت دانشگاه ‌شوند و به سوالات موجود پاسخ ‌دهند و پس از آن سوالات تصحیح و برای آنان امتیازات بازآموزی در نظر گرفته می‌شود.
به گزارش خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن ابوالقاسمی در نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه خود با اشاره به بازآموزی ویژه پزشکان عمومی توسط صدا و سیما، گفت: یکی از اقدامات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همکاری با شبکه‌های رسانه‌ای است که محصول این همکاری روز جمعه 19 اسفندماه کلید می‌خورد.
وی با بیان اینکه نیاز به آموزش برای همه پزشکان به ویژه پزشکان عمومی احساس می‌شود، تصریح کرد: از آنجایی که به روز کردن اطلاعات برای پزشکان از طریق ارتباطات چهره به چهره با اساتید خود امکانپذیر نیست و تعدادی از آنها در مناطق‌های دور مشغول به ارائه خدمت هستند و نمی‌توانند برای به روز کردن اطلاعات خود به مرکز مراجعه کنند، این اقدام صورت گرفته است.
وی افزود: بر این اساس طی تفاهم‌نامه‌ای که با شبکه آموزش سیما منعقد شده است برنامه‌های بازآموزی دانشگاه برای پزشکان مشمول خود در هفته دوبار از طریق این شبکه با استفاده از اساتید پیشکسوت و قوی انجام می‌شود.
وی با اشاره به پخش اولین برنامه آموزشی از روز جمعه گفت: زمان پخش برنامه به گونه‌ای تدارک دیده شده است که در زمان اوقات استراحت پزشکان باشد تا بتوانند به راحتی مطالب آموزشی را بیاموزند و از این طریق ارتباط مستقیمی با مرکز بازآموزی دانشگاه داشته باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید پزشکی با بیان اینکه در نظر داریم برنامه‌های پخش شده در صدا و سیما را در فضای مجازی دانشگاه نیز ذخیره کنیم اظهار کرد: تاکنون حدود 81 برنامه تهیه شده است.
وی با تاکید بر اینکه این برنامه مختص جامعه هدف آن یعنی پزشکان است، اظهار کرد: مردم نباید به تماشای این برنامه بنشینند چراکه آموزش‌هایی که در آن ارائه می شود ویژه جامعه پزشکی است و ممکن است موجب نگرانی آنها شود بر این اساس سعی شده است که واژه‌های این برنامه به صورت تخصصی عنوان شود تا نظر مردم عادی را برای تماشای آن به خود جلب نکند.
ابوالقاسمی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای وزارت بهداشت حرکت به سمت پزشک خانواده و سوق دادن آنها به سمت نیازهای اساسی مردم است، اظهار کرد: شبکه آموزش می‌تواند به این حوزه ورود کند و برنامه‌ای را برای آموزش پیشگیری به مردم بیاموزد چرا که این موضوع تاثیر بسیار خوبی در سلامت دارد.  

+++++++ 

نظرات 65 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

گل پسر دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 03:15 ق.ظ

استخدام پزشک (پزشکی قانونی)
دوشنبه 7 فروردین ماه سال 1391 ساعت 02:57


اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود به پزشک را با برگزاری آزمون عمومی و تخصصی، به صورت پیمانی استخدام می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان، مراکز پزشکی قانونی شهرستان های الیگودرز و کوهدشت محل خدمت این پزشکان است و دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری در رشته پزشکی عمومی برای شرکت در آزمون استخدامی این اداره کل ضروری است. جهت اطلاع از شرایط و میزان حقوق و مزایا با شماره 09169644878 تماس بگیرید.

به علی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

خوب آقا میخوای یک فوق تخصص بیاد بشه مسئول سنجش جناب عالی بعد مریضاشم شما ویزیت کنی!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

نتیج آزمون های علوم پایه و پره انترنی به دانشگاهها اعلام شده

مامان بزرگ شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

مضطرب جان
خیلی خوب خوندی فرزندم! اضطراب چرا؟ حالش رو ببر

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

مضطرب برو شوهر کن
میخوای با من ازدواج کنی دو تایی اضطرابت را تقسیم کنیم

25 باند شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

اصلا نگران نباش به خدا توکل کن و سعی کن از روشهایی مدیتشن و ریلکسیشن استفاده کنی به نظر من چند ساعتی بیرون رفتن و هوا خوردن موثره همواره به خدا توکل کن و بدون نزدیکیهای امتحان این شرایط برای بعضی ها پیش میاد و با مدیریت درست حل میشه شما موفق خواهید شد

مضطرب شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام لطفا یکی کمکم کنه
من واسه ماژور گاید خوندم و ماینور از رو کرمی
دوره 53روزه هم عالی خوندم
الان دچار استرس بدی شدم اونقدر شدید که اصلا یاد نمیگیرم واسه 10دقیقه هم یه جا بند نمیشم همش فکر وخیالات بد میاد تو ذهنم دلم میخواد کتابا رو پاره کنم اصلا نمیدونم باید چه کار کنم.اصل مشکلم اینه که میگم با این سبک خوندن نمیشه این سوالو زد واییییییی و بعدش استرس تو رو خدا به چشم رقیب نگاه نکنید و هر کاری از دستون بر میاد بگید انجام میدم... میدونم الان 145میشم ولی 1ماه دیگه با این وضع 120 افت رو حس میکنم

25 باند شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

پس مصوبه بهمن ماه راجع به ازمون سال دیگه چی شد ما می خواهیم برنامه ریزی کنیم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!! بابا بزرگ لطفا راهنمایی کنید ممنون

یک دانشجوی پزشکی شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.بابابزرگ کلید نهایی پره اومد.فقط 4تا سوال فرق کرده یکیش همون دیابته که سرش حرف بود شد گزینه د دوتاش دو گزینه یکی هم 4گزینه شد

به کمک شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

اگه اینترنی مثل همه اینترنها کشیک هاتو بفروش و برا رزیدنتی بخونشاید یه زنانی یه بیهوشی یه طب کاری بیاری

به کمک شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

با عرض معذرت
شما که نمی دونی چه جوری باید دوره کنی بهتره که کلا بیخیاله امتحان امسال بشی!
امتحان رزیدنتیه ! سئوال مجلس از احمدی نژاد نیست که شوخی شوخی جواب بدی!!!!

کمک شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

به نظر شما می شه یه ماهه دوره کرد ؟ و چه جوری؟ لطفا کمکم کنید

خلوت دل جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://khalvated.blogsky.com

ممنون

به مکان کلاس خوش سیرت جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

دکتر خوش سیرت در نظام پزشکی کلاس داره

به دو تا بالایی! پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

اولا که بینیم بابا!!!!!
بعدشم بخون برو امتحان بده. اینا همش بهانست که درس نخونی

به بالایی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

عالی بود

مامان بزرگ پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

دکتر کرمی و دکتر ایزدی هم اگه می خوان یه کتاب بنویسن که جای هبیف رو بگیره باید یه چیزی بنویسن و ریسک فاکتور همه بیماری ها و سرطان های پوست رو ؛ اصلاح روزانه صورت با تیغ؛ و کرم های آرایشی اعلام کنن. اگه کتابشون رفرنس نشد؟!!!!!
بومی سازی علم که می گن همینه!!!

مامان بزرگ پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

یه پیشنهاد داشتم برای دکتر سیم فروش :
اسم کتابش رو به جای اورولوژی بذاره ؛ اندر فواید سنت حسنه Circumcision ؛
یعنی بی ربط و با ربط هی می گه باید بچه رو بدو تولد Circumcision کرد!!!
بی خود نیست که کتابش رفرنس شده !
یعنی اگه سوال اومد اولین اقدام در بدو تولد حتی اگه نوزاد آسپیرایسون مکونیوم هم بود بزنید Circumcision
حتی قبل از پوار دهان و بینی! ساکشن رو که اصلا حرفش رو نزن!
شنیدم دکتر با یه تیم تقیقاتی دارن روی Circumcision جنین قبل از تولد کار می کنن

هر زمان شایعه ای روشنیدیدو یا خواستید شایعه ای را تکرار کنید این فلسفه را در ذهن خود داشته باشید! در یونان باستان سقراط به دلیل خرد و درایت فراوانش مورد ستایش بود. روزی فیلسوف بزرگی که از آشنایان سقراط بود،با هیجان نزد او آمد و گفت:سقراط میدانی راجع به یکی ازشاگردانت چه شنیده ام؟

سقراط پاسخ داد:

"لحظه ای صبر کن.قبل از اینکه به من چیزی بگویی از تومی خواهم آزمون کوچکی را که نامش سه پرسش است پاسخ دهی."

مرد پرسید:سه پرسش؟

سقراط گفت:بله درست است.قبل از اینکه راجع به شاگردم بامن صحبت کنی،لحظه ای آنچه را که قصدگفتنش را داری امتحان کنیم.

اولین پرسش حقیقت است.کاملا مطمئنی که آنچه را که می خواهی به من بگویی حقیقت دارد؟مرد جواب داد:

"نه،فقط در موردش شنیده ام."

سقراط گفت:"بسیار خوب،پس واقعا نمیدانی که خبردرست است یا نادرست . حالا بیا پرسش دوم را بگویم،"پرسش خوبی"آنچه را که در موردشاگردم می خواهی به من بگویی خبرخوبی است؟"

مردپاسخ داد:

"نه،برعکس…"

سقراط ادامه داد:

"پس می خواهی خبری بد در مورد شاگردم که حتی درموردآن مطمئن هم نیستی بگویی؟"

مردکمی دستپاچه شد و شانه بالا انداخت سقراط ادامه داد:

"و اما پرسش سوم سودمند بودن است.آن چه را که می خواهی در مورد شاگردم به من بگویی برایم سودمند است؟"

مرد پاسخ داد:"نه،واقعا…"

سقراط نتیجه گیری کرد:"اگرمی خواهی به من چیزی رابگویی که نه حقیقت داردونه خوب است و نه حتی سودمند است پس چرا اصلا آن رابه من می گویی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

تستای گزینه برتر ایزدی و تستای کرمی

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

واسه رزدیدنتی خوندن سوال وتست چی خوبه؟

خلوت دل دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

از ما که گذشت برای یکی از دوستام می خوام لطف کنید بگید در ضمن عید کلاس فشرده ندارند؟؟؟؟

وطن پرست دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

تموم شد که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واسه سال دیگه میخوای بهت بگم؟؟؟

خلوت دل دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://khalvated.blogsky.com

سلام آیا دکتر خوش سیرت کلاس آمادگی رزیدنتی داره و کجا برگزار میشه کسی میدونه

به پری یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

ترشح چرکی از مجرا در آقایان مساوی درمان گنوکوک و کلامیدیا همزمان
اگه ترشح نداشتیم اقدام تشخیصی مثل اسمیر یا آزمایش ادرار

پری یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

مرسی دکتر کوچولو
رفتم وبلاگت اونایی که نخونده بودم رو دیدم...
واقعا دستت درد نکنه
راستی از همکارا کسی می دونه چرا جواب سوال ۷۲ پره اسفند ۹۰ گزینه د ؟ گزینه الف درست نیست؟!!!!!!!

یک دانشجوی پزشکی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.شب بخیر دوستان ببخشین من از قسمت نظرات استفاده می کنم.خانوم دکتر پری فکر کنم اینجا رو می خونی.من 35 صفحه رو دوباره آپلود کردم.خواهشا زودی بیا سیو کن واسه خودت.این بار اگر از بین ببرنشون من واقعا در توانم نیست دوباره آپلود کنم.پس زود باش عزیز

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

من بالاییم
درست شد
مال منم زده کامل و مجاز

منم کمک شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

بچه ها هرچی کد رهگیری می زنم اصلا وارد نمیشه
یعنی چی

کمک کمک کمک شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

دوستان وضعیت مدارک منو نوشته مجاز ناقص ولی نگفته چی ناقصه چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://dastyar.sanjeshp.ir/39/

مشاهده وضعیت و تکمیل مدارک
http://dastyar.sanjeshp.ir/39/

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

تو هم برو املا یاد بگیر. بتاز نه باز

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

واقعا که هوشت کمه
به قسمت تکمیل مدارک بری چشاتو بتاز کنی می بینی
نکنه امتحان رو هم همینطوری میخوای بدی

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

چرا الکی میگی؟ کجا زدند؟

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

تکمیل مدارک را زدند
مال من کامل بود ولی افسوس...

کامیشا شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://kamiisha.blogsky.com

چرا تگمیل مدارک و نمیزنن؟ واقعا که! هیچ چیزشون سروقت نیست .هزار تا کلنگ میسازن یکیش دسته نداره.

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

nooooo

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

نخیر

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

کسی جواب سوالهای باز اموزی تلویزیون ر ا داره

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

چرا سنجش تکمیل مدارک ر فعال نکرده و ننوشته مدارک چه وضعی دارند

لینک های دانلود سوالات آزمون پره اس جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

دوستان میتوانید از یکی از 2 لینک زیر سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون پره انترنی اسفند 90 را بصورت pdf دانلود کنید:
1 -
http://uplod.ir/wcvo0ol9armp/per_901211.pdf.htm

2 -
http://s2.picofile.com/file/7320085371/PerEl_901211.pdf.htm

[ بدون نام ] جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

دوستی که گفته بودم امشب بعضی سوالات رو تو وبلاگ میذارم.امشب امکانش برام میسر نیستهفته بعد میذارم واستون

به بالایی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

داخلی فقط گرجی.شک نکن.

داخلی کرمی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

دوستان من میخوام داخلی کرمی رو یه دور گوش بدم .امسال سیدی جدید داده بگیرم یا باید همون سی دی کلاس پارسالموگوش کنم؟
کسی میدونه؟
ممنون میشم جوابمو بدین

به کمکم کن جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

امسال کرمی سی دی نداد ژاسخ تستها را تایژ شده دادند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

به یک دانشجوی پزشکی
مرسی گلم لطف می کنی... اگه ممکنه مینور ها رو اول بذار
مرسی

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلامی دوباره.ممطئنین فایل دانلود باز نمیشه؟احتمالا سایت آپلود فلفل شده چون اون 9 صفحه اول با آپلود اولی میاد.اشکال نداره من هنوز دارمشون.با یه سایت آپلود دیگه تیکه تیکه از فردا دوباره میذارم واستون.امشب اصلا نمی تونم سردرد دارم

کُمَک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

دوستان کسی میدونه امسال دکترکرمی سی دی تست زنی داده؟ من سی دی های پارسال رو دارم ولی چون تطابق نداره با سوالات نمیتونم استفاده کنم.
توروخُدا کمکم کنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
منم سوالات پره اسفند ۹۰ رو می خوام
وبلاگ یک دانشجو که فیلتر شده بابا بزرگ! pdf هم که دانلود نمی شه؟ لطفا کمکککککککککککککککککککک

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

مرسی.نمی دونم من هم تعجب کردم.من نمی شناسمشون دیدم تو وبلاگش نوشته خواستم کمکش کنم.حالا واسه یه دو خط راهنمایی منت نذار دیگه!مرسی

به بابا بزرگ پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

شماسوالات پیش کارورزی شهریور امسالم دارین؟اگه دارین لطف کنین اونم تو سایتتون بزارین.

می توانید به فوروم http://dastyari.net مراجعه کنید اعلام کردند که سوالات شهریور را دارند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

مرور سریع تمام شده سروش و پارسیان و هفته اخر ایزدی یعنی چی؟یعنی هست یا نیست؟لطفا پاسخ بدید؟

افرا پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

در2 ماهگی آبریزش معنی نداره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

واسه چی ۳ هفتگی رگام زدئه؟ عصر بر ه پیش پزشک خودش! زنگ هم بزن برا خوش بگو؟ دیگه ویزیت از طریق بخش نظرات ندیده بودیم
کرمی سی دی نداره بنظر من که پاتسخهاش خیلی خوب و مفید نوشته شده و مثل کامران احمدی که کتاب را کپی پیست کرده خسته کننده نیست

لطفاً کمکم کنین پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

دوستان کسی میدونه امسال دکترکرمی سی دی تست زنی داده؟ من سی دی های پارسال رو دارم ولی چون تطابق نداره با سوالات نمیتونم استفاده کنم.
توروخُدا کمکم کنین

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

2ماهه هست.لکه بینی البته شبیه خونریزی دوره رو داره.تو سه هفتگی رگام زده.خودش می گه آبریزش هم احتمالا داره.معاینه نشده یعنی اجازه نداده فقط یه سونو داره که گفتم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

تهدید به سقط بسته به علائمش داره و چند هفتگی؟
استراحت بهترین درمان است و ...
مرور سریع تمام شده سروش و پارسیان و هفته اخر ایزدی

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.خوبین؟کسی که احتمال تهدید به سقط داره البته تو سونو جنین زنده وضربان قلب نرمال داشته به نظرتون می تونه تا عصر صبر کنه به نظرتون پیش پزشک خودش بره؟

مرور سریع چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

همکارا ایا کدوم موسسه مرور سریع داره حالا؟لطفآ اگه میدونید خبر رسانی کنید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://nicegirlsandwomen.persianblog.ir

پزشکان عزیز سلام!

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

اولا بعد از امتحان اعلام خواهد شد
ثانیا احتمال تغییرات اندک است

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

با بابزرگ
از شرایط امتحان دستیاری سال دیگه چه خبر
مگه جلسه بهمن قرار نبود باشه
خب چی شد
چقدر احتمال تغییرات داره
می دونید بگید

صدام چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

اول شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد