خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تمدید مجدد ثبت‌نام آزمون دستیاری؛ جزئیات آزمون دستیاری فوق تخصصی

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد   

  

ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 16 بهمن ماه لغایت ساعت 24 روز دوشنبه 17 بهمن ماه 1390 تمدید شد

  • <90-11-12> اطلاعیه شماره 5 در خصوص تمدید مهلت ثبت نام مجدد در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

    بنا به تقاضای متقاضیان شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به اطلاع می رساند فرصت ثبت نام اینترنتی افراد متقاضی به مدت دو روز از ساعت 9 صبح روز دوشنبه به تاریخ 3/11/1390 لغایت ساعت 24 روز سه شنبه به تاریخ 4/11/1390 تمدید گردید.
    بدیهی است مهلت ارائه شده آخرین فرصت ثبت نام بوده و بهیچوجه (مثل همیشه!) تمدید نخواهد گردید. 
       

  • به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر!! و پیرو درخواست عده ای!! از متقاضیان آزمون پذیرش دستیار پزشکی ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 16 بهمن ماه لغایت ساعت 24 روز دوشنبه 17 بهمن ماه 1390 تمدید می گردد و کلیه افرادیکه تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در روزهای فوق نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود و این افراد امکان ویرایش مجدد نیز نخواهند داشت

    :::::::::::::::::::::::::::: 

  •  پ ن : به کوری چشم دشمنان اسلام حکومتی، تمدید ثبت نام بعدی روز 12 فروردین به میمنت روز جمهوری اسلامی خواهد بود! شما داوطلبان گرامی اصلا نگران نباشید ثبت نام آزمون ممکن است حتی بعد از برگزاری امتحان دستیاری هم تمدید شود چون هدف ما قبولی خودی ها در امتحان دستیاری! ببخشید جلب رضایت شماست! عواقب ثبت نام نکردن خودیها متوجه خودشان خواهد بود.

     ::::::::::::::::::::::::::::

    نسل سراجی به مهر خبر داد:
    فرصت جدید برای ثبت نام داوطلبان دستیاری 91؛ امکان ویرایش وجود ندارد ....  

     ::::::::::::::::::::::::::::

     ضیایی به مهر خبر داد:
    جزئیات آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی؛ اعلام نتایج نهایی در 19بهمن 
     

    دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به جزئیات برگزاری بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی گفت: آزمون کتبی این دوره امروز 13 بهمن با رقابت 523 نفر از متخصصان پزشکی برگزار شد و نتایج نهایی آن چهاشنبه 19 بهمن اعلام می شود.
    دکتر سید امیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی امروز در 24 رشته برگزار شد. کلید آزمون تا ساعتی دیگر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود و پس از آن نتیجه آزمون کتبی تا امشب بر روی سایت قرار می گیرد.
    وی افزود: داوطلبان به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش در هر رشته به آزمون شفاهی معرفی می شوند و آزمون شفاهی نیز که به صورت آسکی (ایستگاهی) است، در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.
    ضیایی خاطرنشان کرد: 520 نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 320 نفر در دوره های فوق تخصصی پزشکی پذیرفته خواهند شد و رشته جراحی عروق نیز برای اولین بار در دوره فوق تخصصی دستیار می پذیرد. این رشته پیش از این به صورت دوره تکمیلی تخصصی بوده است.
    دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: پس از جمع بندی نمرات آزمون کتبی و شفاهی داوطلبان نتایج نهایی در روز چهارشنبه 19 بهمن اعلام می شود.
    به گزارش مهر، پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از میان متخصصان پزشکی در رشته های مختلف صورت می گیرد.
    .......... 

     ::::::::::::::::::::::::::::::::::

  •  معاون آموزشی وزارت بهداشت:
    پزشکان خانواده برای تحصیل در دوره تخصصی این رشته اولویت دارند
    پزشکان عمومی بدون آزمون در دوره‌ پودمانی پزشک خانواده پذیرش می‌شوند.......

     

     ::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • ضیایی به مهر خبر داد:
    نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امشب اعلام می شود
    دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی گفت: نتایج نهایی آزمون ساعت 24 .....
      

     نتایج  پذیرفته شدگان  بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی

     

  •  

    ضیایی به مهر خبر داد:
    نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی امشب اعلام می شود
    دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی گفت: نتایج نهایی آزمون ساعت 24 امشب 19 بهمن اعلام می شود.
    دکتر سید امیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، پنجشنبه 13 بهمن در 24 رشته برگزار شد و پس از آن آزمون شفاهی در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن برگزار شد که مجموع این دو نمره برای پذیرش دستیار مد نظر قرار گرفت.
    وی افزود: برای پذیرش نهایی کف نمره برای داوطلبان درنظر گرفته شده است و نتایج نهایی بر اساس 70 درصد نمره کتبی و 30 درصد نمره شفاهی و رقابت 520 داوطلب صورت گرفته است.
    ضیایی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی امشب ساعت 24 چهارشنبه 19 بهمن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.
    به گزارش مهر، پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از میان متخصصان پزشکی در رشته های مختلف صورت می گیرد. 

    ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ 

     معاون آموزشی وزارت بهداشت:
    پزشکان خانواده برای تحصیل در دوره تخصصی این رشته اولویت دارند
    پزشکان عمومی بدون آزمون در دوره‌ پودمانی پزشک خانواده پذیرش می‌شوند

    معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌گفت: پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده برای تحصیل در تخصص این رشته اولویت دارند.
    به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، محمدعلی محققی در نشست مشترک شورای عالی سازمان نظام پزشکی با وزیر و معاونان این وزارتخانه، افزود: زیرساخت سازی و توانمندسازی رشته‌های پزشکی مرتبط با طرح پزشک خانواده ازجمله MPH و تخصص آن در معاونت آموزش وزارت بهداشت و شوراهای تخصصی مرتبط انجام شده است.
    وی افزود: رشته تخصص پزشک خانواده با تصویب شورای آموزش پزشکی، تخصصی این وزارتخانه از امسال در یک دوره دوساله به صورت پایلوت در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی می‌شود و پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده و همچنین پزشکان عمومی که دوره MPH را گذرانده‌اند، برای راهیابی به این دوره تخصصی در اولویت قرار می‌گیرند.
    محققی ادامه داد: پزشکان عمومی نیز هم اکنون قادرند بدون آزمون به صورت پودمانی در دوره‌های MPH پزشک خانواده شرکت کنند و مدرک بگیرند.
    معاون آموزشی وزارت بهداشت در خاتمه آموزش مداوم پزشکان را مورد اشاره قرار داد و گفت: قانون آموزش مداوم پزشکان از بهترین قوانین مجلس شورای اسلامی است که اجرای همه جانبه آن نیازمند عزم ملی است.

    ::::::::::::::::::::::::::::::  

    برگزاری آزمون فروردین 91
    فرصت جدید برای ثبت نام داوطلبان دستیاری 91 آغاز شد
      


    فرصت مجدد ثبت نام در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از صبح امروز آغاز شده و داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در فرصت 2 روزه در این آزمون ثبت نام کنند.
    به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام مجدد در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای گروهی که موفق به ثبت نام نشده اند به مدت دو روز تمدید شده است.
    متقاضیان آزمون پذیرش دستیار پزشکی می توانند از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 16 بهمن ماه تا ساعت 24 روز دوشنبه 17 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
    کلیه افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در این روزها نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند اما این افراد امکان ویرایش مجدد نیز نخواهند داشت.
    به گزارش مهر، آزمون در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته تخصصی بالینی پزشکی برگزار می شود. 

    :::::::::::::::::::::::::::::::

    نسل سراجی به مهر خبر داد:
    فرصت جدید برای ثبت نام داوطلبان دستیاری 91؛ امکان ویرایش وجود ندارد
    رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ارائه فرصت جدید برای ثبت نام در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی گفت: داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در فرصت 2 روزه در هفته آینده در آزمون ثبت نام کنند.
    دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام مجدد در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای گروهی که موفق به ثبت نام نشده اند به مدت دو روز تمدید شد.
    نسل سراجی اظهار داشت: متقاضیان آزمون پذیرش دستیار پزشکی می توانند از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 16 بهمن ماه تا ساعت 24 روز دوشنبه 17 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
    وی افزود: کلیه افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در روزهای نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند اما این افراد امکان ویرایش مجدد نیز نخواهند داشت.
     

     ::::::::::::::::::::::::::::

     

    تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری
    ثبت‌نام داوطلبان از یکشنبه آغاز می‌شود

    رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری دوره سی‌ و نهم از روز یکشنبه 16 بهمن ماه خبر داد.
    جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دستیاری از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 16 بهمن ماه آغاز می‌شود و داوطلبان تا ساعت 24 روز دوشنبه 17 بهمن ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
    www.sanjeshp.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
    وی افزود: مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری به دلیل مراجعه برخی از داوطلبانی که تاکنون موفق به انجام ثبت‌نام نشده‌اند و درخواست متعدد آنها برای بار دوم تمدید شد.
    رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ثبت‌نام حدود 14 هزار و 500 داوطلب در این دوره از آزمون، گفت: در این مهلت امکان ویرایش اطلاعات به هیچ وجه وجود ندارد.

     
     
    ::::::::::::::::::::::::::::

    آزمون دستیار فوق تخصصی فردا برگزار می‌شود
    رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی: نتایج نهایی آزمون دوشنبه اعلام می‌شود
    رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: بیست و نهمین دوره آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
    جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آزمون دستیاری فوق تخصصی روز پنجشنبه 13 بهمن ماه در 24 رشته فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون کتبی در بعدازظهر روز پنجشنبه خبر داد و افزود: آزمون شفاهی داوطلبان مجاز به شیوه آسکی در روزهای 14 و 15 بهمن ماه برگزار می‌شود.
    رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری فوق تخصصی در روز دوشنبه 17 بهمن ماه خبر داد.

     

     ::::::::::::::::::::::::::::


    مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تا شنبه تمدید شد

    مهلت ثبت‌نام دوره پنجم آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس سال تحصیلی 91-90 تا روز شنبه 15 بهمن ماه تمدید شد.
    به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارت ورود به جلسه آزمون طی روزهای هشتم تا دهم اسفند ماه توزیع می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت آزمون به سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.
    آزمون کتبی روز چهارشنبه دهم اسفند ماه برگزار می‌شود و نتایج قبول‌شدگان مرحله اول اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.
    متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی
    http://education.tums.ac.ir  مراجعه کنند. 

     

    نظرات 72 + ارسال نظر
    رزیدنت طب فیزیکی شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://rehab.blogfa.com/

    لطفا لینک وبلاگ طب فیزیکی را هم اضافه کنید

    مینا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

    بچه ها منم سوالا را میخوام کجا باید ثبت نام کرد؟

    [ بدون نام ] شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

    سلام دوستان
    قضیه این سوالها که حرفش هست چیه؟
    منظورم سوالای ۳۰۰ تایی و سوالای شب امتحانه؟

    به یه سوال شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

    سلام این خبر و از کجا شنیدین؟
    باید براش ثبت نام کرد؟
    خواهش می کنم جواب بدین

    یه سوال جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

    راستی این تستهای طلایی 300 تایی دکتر کرمی که میگن چیه؟
    میگن 3 روز قبل از امتحان میاد بیرون؟ کلی سوالا هم از اونجاست؟؟؟

    رکسانا جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

    ممنون

    توجه!!!! جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

    وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آخرین اصلاحات مدت زمان خدمات مورد تعهد دستیاران پزشکی را تشریح کرد.

    دکتر مرضیه وحید دستجردی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وب دا گفت: کلیه دستیارانی که برای ورود به دوره تخصصی از هیچ گونه سهمیه ای استفاده نکرده و مستخدم دولت نیز نیستند، طول مدت خدمت قانونی آنها نصف تا برابر دوره تخصصی شان است.

    وی افزود: اگر طول دوره پزشکی 4 سال باشد، مدت زمان خدمات مورد تعهد چنین فردی در مناطق با ضریب 5 پنجم حداکثر 4 سال و در غیر این صورت متناسب باضریب محرومیت منطقه کاهش می یابد.

    وی افزود: اگر داوطلب مذکور دوره طرح عمومی پزشکی خود را گذرانده باشد، مدت تعهدات وی به نصف کاهش یافته بنابراین مدت خدمات مورد تعهد چنین پزشکی در مناطق 5 پنجم 24 ماه یا در مناطق 4.5 پنجم 21 ماه و 24 روز و در مناطق 4 پنجم 19 ماه و 26 روز و در مناطق 3.5 پنجم 17 ماه و 10 روز و در مناطق 3 پنجم 15 ماه است.

    دکتر دستجردی با بیان اینکه به طور سالانه نقاط محروم ویژه برای رشته های خاص معرفی می شوند، افزود: گذراندن خدمات مورد تعهد در این مناطق محروم ویژه، مشمول 30 درصد تخفیف در طول دوره تعهد علاوه بر ضرایب قبلی خواهد بود.

    وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: خدمات مورد تعهد در مناطق ممنوعه امکانپذیر نبوده و احتساب مدت تعهد در مراکز استانها و برخی از شهرهای خاص نیز ضرایب مخصوص خود را داراست و نکات یاد شده قبلی شامل حال استعدادهای درخشان نیز می شود.
    http://webda.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=326&pageid=32628&newsview=57237

    تعهدات رزیدنتی جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

    وزیر گفته که کسانی که از سهمیه استفاده نکنند و رزیدنتی قبول بشن مدت طرحشون(ضریب کا ) در صورتی که طرح عمومی را رفته باشن 2 سال و الا 4 سال هستش و این بر خلاف چیزیکه تو دفترچه نوشته که تا 2 برابر زمان تحصیل باید تعهد داد هستش و به نفع ما.
    اصل خبر توسایت زیر ببینید:
    mui.ac.ir

    صبا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

    سلام دوستان.قضیه این تستهای ۱ روزه همون شب امتحان چیه؟
    براش باید دوباره ثبت نام کرد؟

    [ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

    تست های یک روزه کرمی مخصوص شب امتحان کی میاد؟؟؟؟

    ضد زن پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

    چقده خاله زنک اینجا جمع شده... اه اه

    سحر پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

    ممنون ماندانا جان موفق باشی...

    رکسانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

    بچه ها این که گفتن طرح مدتش ۲ تا ۴ سال شده قضیه اش چیه ؟ مال تخصصه یا مال عمومی ؟

    ماندانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

    خواهش می کنم رکسانا و فندق جان

    سحر جان هنوز که خبری از دور بعد نیست و هنوز ازمون اموزها داره برام میاد...من باید این دوره 53 روزم مثلا 12 اسفند تموم می شد ولی مشکل پیش اومد و نرسیدم بخونم...حالا نمی دونم چی بشه با توجه به اینکه دوره اش خیلی فشرده است و حتما باید روزطانه بالای 12 ساعت وقت بذاری که من نمی رسم واقعا

    شادی پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

    حداقل با چند دور خوندن میشه یک رشته خوب قبول شد؟

    سحر پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

    بچه ها این پارانویید رو ولش کنید من جدی پرسیدم برنامه دور بعد کرمی از کی برگذار میشه؟

    رکسانا پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

    ممنون ماندانا جان

    [ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

    کسی میدونه کنگره باز اموزی نظام پزشکی کجا برگزار میشه

    [ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

    متعهدین خاص دانشگاههای علوم پزشکی تهران - ایران -شهید بهشتی

    با توجه به دستور مقام عالی وزارت در خصوص مدت زمان انجام خدمت فارغ التحصیلان رشته های تخصصی پزشکی در سال 90 که سهمیه خانمها و متعهد به سه دانشگاه تهران - ایران و شهیدبهشتی می باشند و به مدت سه برابر دوره تحصیل تعهد به دانشگاههای مذکور دارند به اطلاع می رساند، زمان قید شده در اسناد تعهد این دسته از فارغ التحصیلان به برابر دوره تحصیل تقلیل یافته تا در مناطق مورد نیاز کشور که از طرف معاونت درمان تعیین می گردد خدمت نمایند.

    لذا جهت اجرای حسن این دستور به کلیه دستیاران سال آخر مشمول موارد فوق ابلاغ می گردد، در زمان ثبت محل مورد نظر خدمت ازطریق اینترنت که متعاقباً زمان آن مشخص خواهد شد دقت نموده تا در نحوه توزیع آنان اخلالی ایجاد نگردد.


    زدی پیرو شریف نو اندیش چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

    پارسیان نواور سروشی طرفدار دکتر ای چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

    ماندانا=fandog=رکسانا=دکتر کرمی=بازارگرمکن=سحر اقا

    سحر چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

    بچه ها کرمی واسه دور بعد برنامه ای داده؟این 53 روزه باید کی تموم بشه؟واسه من 5 بهمن تموم میشه البته آزمون آموزا رو نرسیدم بزنم میخوام تو دور بعد بزنم.

    ماندانا چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

    من فندق و بازار گرم کن ورکسانا و دکتر کرمی نیستم ... لطفا این توهما تونو نگه دارین واسه خودتون...اگه کامنتای قبلی من رو خونده باشین می بینین که همچین بازار گرمی هم نکردم ! چند نفر اینجا هستن که خوششون میاد جو رو خراب کنن مثل اینکه !

    [ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

    ماندانا=fandog=رکسانا=دکتر کرمی=بازارگرمکن

    fandog چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

    ممنون ماندانا

    facebook چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

    تازه‌های وب و اینترنت؛
    FBI : جاسوسی در شبکه‌های اجتماعی نقض حریم شخصی نیست

    خبرگزاری فارس: پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد قصد دارد به طور گسترده شبکه های اجتماعی را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد و این کار را به معنای نقض حریم شخصی کاربران نمی داند.

    اف بی آی با طراحی یک ابزار نرم افزاری به طور آنی و لحظه به لحظه این شبکه ها را تحت نظر گرفته و مدعی است از این طریق می تواند اطلاعات ذی قیمتی برای کمک به حفظ امنیت ملی آمریکا جمع آوری کند.

    این ادعای اف بی آی در شرایطی مطرح می شود که این سازمان پلیسی هیچ حد و مرزی برای جاسوسی در امور شخصی کاربران اینترنت قائل نیست و مشخص نیست چگونه می توان فعالیت های کاربران شبکه هایی مانند فیس بوک را در نظر گرفت و در این مورد اطلاعات جمع کرد، بدون آنکه حریم شخصی افراد نقض شود.فیس بوک، توییتر، تعداد قابل توجهی از وبلاگ ها و وب سایت های خبری شناخته شده از جمله سایت هایی هستند که اف بی آی آنها را به طور شبانه روزی و لحظه به لحظه زیر نظر گرفته است

    به بابا بزرگ چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

    اگه نمی تونین وبلاگتون رو به روز کنید درش رو تخته کنید

    [ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

    توی سی دی راهنمای مطالعه٬ برای هر درس بین ۵ تا ۱۰ دقیقه دکتر کرمی توضیح می ده که کدوم مطالب رو اول بخونین و کدوم سرفصل ها مهم ترن و مثلن اگر وقت کم دارین فقط تست های اون درس رو بزنین.

    ماندانا چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

    سی دسا چیز خاصی ندارن فقط دکتر کرمی گفتن که تو هر درسی چع مبحثی مهم تره و اینا ...کلا هر ذرسی 10-12 دقیقه طول می کشه

    به رکساناfandog سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

    سی دی ها رو ندیدم ،اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه.

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

    کاخ بکنگهام که مقر ملکه الیزابت دوم، پادشاه انگلیس است، با انتشار یک آگهی عمومی، استخدام یک مدیر برای حمام ملکه الیزابت را درخواست کرده است.

    به گزارش روزگارنو، در این آگهی آمده: از درخواست کنندگان مدیریت این حمام دعوت به عمل می آید که خود را هر چه سریع تر به آدرس اعلام شده معرفی کنند تا پس از بررسی مسئولان مربوطه، بهترین و مناسب ترین فرد برای مدیریت این حمام انتخاب شود.

    قابل ذکر است بر اساس آگهی منتشر شده، مدیریت این حمام با دیگر مدیریت ها تفاوت دارد. یعنی کار مدیر حمام ملکه الیزابت مدیریت نیست بلکه باید علاوه بر تمیز کردن این حمام و پر کردن آب در وان، مواد بهداشتی و شوینده مورد نیاز مانند صابون، شامپو، لیف و غیره را تهیه کند.

    شایان ذکر است این آقا یا خانم مدیر که در آینده تعیین و معرفی خواهد شد، علاوه بر وظایف فوق، باید درجه حرارت و دمای داخل این حمام را به گونه ای تنظیم کند که ملکه الیزابت هنگام استحمام، احساس سردی نکند و یا گرمای داخل حمام باعث نشود که پس از خروج، موجب سرماخوردگی وی گردد.

    آماده کردن لباس و نیز طلا و جواهراتی که ملکه پس از هر بار استحمام باید بر تن کند، نیز از دیگر وظایف مدیر حمام ملکه الیزابت خواهد بود.

    طبق آگهی منتشر شده، هر کسی که بتواند مدیریت این حمام را بر عهده بگیرد، به طور سالانه 14 هزار پوند دستمزد دریافت خواهد کرد.

    در پایان لازم به یادآوری است در حال حاضر 250 نفر در بخش های مختلف کاخ بکنگهام از جمله آشپزخانه، اتاق خواب ها، سالن های پذیرایی، پارکینگ، نگهبانی و غیره فعالیت می کنند.

    رکسانا سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

    توی سی دی راهنمای مطالعه دکتر کرمی چی گفته ؟؟؟؟

    fandog سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

    سلام دوستان درس ومشق ها چطوره؟
    تو برنامه ۵۳ روزه دکتر کرمی نوشته سی دی راهنمای مطالعه.همون سی دی که با جزوه ها میفرستن یا چیز دیگه اییه؟؟

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

    انتخابات را چه طور تحلیل میکنید؟؟؟

    دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشجوی سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

    دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشجوی دکتری می پذیرد
    دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 11 محور پژوهشی، دانشجوی دکتری تخصصی همراه با پژوهش می پذیرد و داوطلبان تا 20 اسفندماه فرصت دارند، مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

    به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس دستورالعمل پذیرش و اعتباربخشی موسسات، از میان متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع Ph.D by Research در رشته ها و محورهای پژوهشی، دانشجو می پذیرد.

    این دانشگاه 35 نفر را در 11 مرکز تحقیقاتی و در 11 محور پژوهشی در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی می پذیرد که این داوطلبان می توانند در مدت زمانی 12 بهمن تا 20 اسفند با ارسال مدارک مورد نیاز در این مقطع تحصیلی شرکت کنند.
    ردیف مرکز تحقیقات مورد پذیرش محور پژوهش پذیرش
    1 مرکز تحقیقات علوم اعصاب اپیدمیولوژی (سکته های مغزی مولتیپل اسکلروزیس، اپی لپسی) 4 نفر
    2 مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم اپیدمیولوژی (دیابت، تیروئید) 4 نفر
    3 مرکز تحقیقات قلب و عروق اپیدمیولوژی علوم سلولی و مولکولی (بیماریهای قلب و عروق) 1 نفر
    4 مرکز تحقیقات عفونی و گرمسیری ارتباط بین انگل و سرطان، کلینیکال اپیدمیولوژی، عفونتهای بیمارستانی و منتقله از خون، حساسیت از آنتی بیوتیکی 6 نفر
    5 مرکز تحقیقات فیزیولوژی کاربردی مبانی سلولی و مولکولی و داروهای موثر بر بیماریهای عروق 5 نفر
    6 مرکز تحقیقات امنیت غذایی اپیدمیولوژی تغذیه، تغذیه بالینی، تغذیه سلولی و مولکولی 3 نفر
    7 مرکز تحقیقات بیماریهای پوست و سالک درمان زخمها با سلولهای بنیادی و انواع ماتریکسها، درمانها و راهکارهای جدید لیشمانیوز و بیماریهای پوست و مو 3 نفر
    8 مرکز تحقیقات علوم دارویی Targeted Drug Delivery 3 نفر
    9 مرکز تحقیقات علوم رفتاری Cognitive Neuropsychology Phenomenology in mood Disorders 2 نفر
    10 مرکز تحقیقات محیط زیست اثر آلاینده های شهری و صنعتی بر سلامت 2 نفر
    11 مرکز تحقیقات پرفشاری خون راهکارهای درمان فشار خون، مطالعات بالینی مرتبط با فشار خون در ایران، اپیدمیولوژی فشار خون و علل عدم کنترل آن 2 نفر

    داشتن شرایط عمومی ورود به آموزش عالی، عدم وجود منع قانونی ادامه تحصیل از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، داشتن دانشنامه دکتری عمومی، کارشناسی ارشد یا بالاتر از یکی از دانشگاههای داخل یا خارج کشور که حسب مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت باشد، عدم اشتغال به تحصیل همزمان، ارائه مدرک زبان موافق با مصوبات شورایعالی برنامه ریزی و موفقیت در مصاحبه ورودی از جمله شرایط ابتدایی برای ثبت نام است.

    شرط لازم ورود و پذیرش برای کلیه داوطلبان سهمیه های مختلف در این دوره داشتن حداقل 2 مقاله تحقیقی ( Original Article) منتشر شده در مجلات معتبر نمایه شده در نمایه نامه های بین المللی نوع یک (ISI یا PubMed) به عنوان نویسنده اول یا مسئول به تشخیص کمیته منتخب در هنگام ثبت نام است.

    بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داوطلبان می توانند در 2 رشته با تعیین اولویت شرکت کنند. دانشجو یا واحد حمایت کننده دانشجو جهت گذراندن واحدهای دوره عالی پژوهش (M Phil) موظف به پرداخت شهریه به دانشگاه میزان 40 میلیون ریال به صورت علی الحساب است.

    آیدین دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

    زود قضاوت نکنید چون سایت فیلتر نشده اگه فیلتر شده بود صفحه مخصوص فیلتر باز میشد . تنها آدرس مورد نظر ( دامنه) بر روی سرورش یافت نمیشه اینم بنظر به علت عدم شارژ سالانه هاست یا فضای مورد نیاز توسط مدیر سایت (به علت فراموش کردن اتمام زمان شارژ یا مشغله کاری ) بوده واحتمالا در چند روز آینده این مشکل با پرداخت مبلغ هاست و فضا حل میشه.

    ماندانا دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

    مگه چی می گفتن ؟ همش در مورد امتحان بود که

    ریحانه دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

    سلام دوستان لطفا اگه در مورد دوره پودمانی پزشک خانواده اطلاعاتی دارید دریغ نفرمایید ممنونم

    [ بدون نام ] دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

    نه واسه منم باز نمیشه اینهمه پاچه خواری کردن که یه وقت سایت بسته نشه اینم عاقبتش...کاش حداقل اینقدر خود سانسوری نکرده بودن...هرچند خیلی بهش وابسته بودم ولی سایتی که از ترس بسته شدن نگذاره کوچکترین حرفی زده بشه در واقع به استبداد کمک کرده ..پس از بسته شدنش خیلی هم ناراحت نیستم..

    احمد دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

    نمی دونید چرا سایت پارس مدیک باز نمیشه؟
    dastyari.parsmedic.com

    اگه باز میشه به منم بگید..

    [ بدون نام ] یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

    22 بهمن مبارک باشید

    [ بدون نام ] شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

    بابا بزرگ اینجا را تا امتحان ممنوع النظر کرده

    قلی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

    سلام به همه..
    من نمی تونم دوره کنم..
    چه خبره ه ه ه ه...مردم... دور بیست و دومم هم تمام شد..

    شمیم شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

    اطفال کرمی

    22 بهمن مبارک شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

    22 بهمن مبارک

    محسن شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

    سلم شمیم عزیز مثل اینکه کسی اینجا نیست چی میخونی

    شمیم شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

    ای بابا کجایین؟ دلم گرفت....!

    [ بدون نام ] شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

    سلام بچه ها امیدوارم همگی خوب باشین. چرا اینجا اینقد خلوت شده؟ مشغول خرزدنین یا جای دیگه ای کامنت میذارین به ماهم بگین

    [ بدون نام ] جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

    [ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

    Hui
    Hui

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

    واقع بین

    قلی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

    دوستون دارمممممممممممممم...

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

    کسی جزوات مرور سروش را گرفته؟
    میدونه چطورند؟<

    ماندانا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

    من 120 تایی امسال و پارسالشو نمی دونم چون فقط امسال گرفتم...ولی 53 روزش ازمون اموزهاش من سه تا درس رو که خوندم گوارش و اورو و روان خب نه که کاملا یکی باشه ولی واقعا خیلی خیلی تکراری توش داشت... چیز مهم ترم اینکه من با جواباش زیاد رابطه برقرار نکردم چون واسه هر سوالی یه خط جواب داده و اصلا گزینه های دیگه رو توضیح نداده...

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

    واقع بین باشید والا پشیمان میشوید

    به ماندانا دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

    واقعاً. هیچ فرقی نداره؟؟ من تلفنی پرسیدم گفت کاملاًمتفاوته ١تکراری ام نداره!!!
    آخه ١٢٠تایی امسالشم با پارسال هیچ فرق نداره،توهردرس دوتاتستو عوض کرده
    ماندانا جان واقعاًهمه درساش تکراریه یا بعضی درسا؟ من میخواستم تازه بخرمش

    [ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

    اهای مامان بزرگ
    بابابزرگ ۶ تا نوه داره تو چند تا نوه داری

    ماندانا دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

    بله بودن که نتیجه بگیرن من دیدم ............

    ماندانا دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

    مگه می فروشه ؟؟ 53 تاییشو من گرفتم با 120 تاییش فرقی نداشت اصلا !!!

    [ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

    واقع بین باشید و اینقدر درس نخوانید


    بالایی تو امسال همونها رو فقط بخون اگر نتیجه گرفتی به ما هم بگو تا سسال بعد بخونیم نتیجه بگیریم

    کمک دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

    کسی بوده فقط با این تست ها نتیجه بگیره؟؟؟؟

    [ بدون نام ] دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

    واقع بین باشید بی خیال نباشید

    نرمین یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

    بیشتر تستها تکراری هستند
    اینها همه کلک هستند برای خالی کردن جیبهای ماها
    هفته اخر مثل دستیار برتر است
    تستهای ۱۲۰ تایی مثل تستهای ۵۳ روزه فقط
    تستهای گرجی مثل تستهای نیکپوره با توضیحات متفاوت ...
    اسامیشون فرق داره
    تستهای گرجی مثل تستهای نیکپوره با توضیحات متفاوت

    [ بدون نام ] یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

    کسی این ۵۳ روزه کرمی رو گرفته...نمی شه تست های شب امتحان رو هم بفروشه...

    سارا یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

    دیگـــــــــــــــــــــــــه نبودددددددددددددددد هنوز بوفه جا هست
    بدو ثبت نام بدوووووووووووووووووووو

    من شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

    نه....یکی امیدوارشون کرده نخونده......هیچی ولش کن

    قلی جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

    احتمالا منم..
    دیدن حیفه که 300 دور خونده چرا ثبت نام نکرده؟؟؟
    ...

    سارا پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

    ببخشید اینا رو نوشتم تینا

    سارا پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

    آقا من فکر میکنم یه نفر داره واسه تینا ناز میکنه و ثبت نام نمیکنه اینا هم هی دارن اولش تهدید میکنن که دیگه تمدید نمیکنن بعدش میبینن هنوز نثبتنامیده بازم تمدیدش میکنن
    به هرحال مطمئنم اون یه نفر من نیستم

    کامیشا پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://kamiisha.blogsky.com

    یعنی چی؟ این از وضع ثبت نام که 10 بار دارن تمدید میکنن .خدا به داد امتحان برسه.هیچ چیزشون رو برنامه نیست.معلوم نیست امسال میخوان چه بلایی سرمون بیارن .

    یه مامان بزرگ پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

    بابا بزرگ حرص نخور ! من و شما که از این چیزا زیاد دیدیم !!
    من اگه سر جلسه داوطلب مقوایی هم ببینم دیگه تعجب نمی کنم. بالاخره این مو ها رو توی آسیاب که سفید نکردیم ما!

    یه مامان بزرگ پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

    اول

    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد