خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

بسم الله . آغاز ماراتن سی و نهمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیاری

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 

 بااعلام اسامی جایگزین مرحله دوم سی‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری
دبیرشورای آموزش پزشکی خبر داد: آغاز ثبت‌نام معرفی‌شدگان از شنبه  .................................. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰   

 

آغاز مرحله مصاحبه در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از 13دی
جزئیات شرایط آزمون شفاهی معرفی شدگان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی اعلام شد و زمان آزمون شفاهی رشته اخلاق پزشکی تغییر کرد. ...........................................

  آزمون شفاهی دوره دکترای تخصصی 14 دی برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آغاز توزیع کارت آزمون وانتخاب محل تحصیل از فردا
اعلام نتایج نهایی آزمون در بهمن
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز برگزاری آزمون شفاهی دوره دکتری تخصصی از 14 دی ماه ...............................

00000000000000000000000000000

 تمدید مهلت ویرایش در آزمون دستیاری فوق تخصصی/ برگزاری آزمون در بهمن

مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی را به دلیل اختلالات اینترنتی، تا چهارشنبه 7 دی ماه تمدید کرد.

.................................................. 

سی ونهمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار رشته‌های‌ تخصصی‌ بالینی‌ پزشکی

  

دریافت راهنمای سی ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی با  فرمت PDF  

قابل توجه همکاران گرامی: 

 برای پرداخت وجه باید به بانک تشریف ببرید!

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

 وی با تاکید بر اینکه شرایط ثبت‌نام در این آزمون همانند سال گذشته است، تصریح کرد: فقط کلیه پرداخت‌ها برای آزمون امسال به صورت اینترنتی است !!!!  

متاسفانه اینترنتی نیست نمی دانم این وزارتخانه واقعا چطوری اداره میشود!!  

کی به کیه!! عجب وزارتخانه ای!!!   

اندر احوالات وزارت بهداشت: واقعا با یارانه بدون یارانه کی به کیه!  

بنظر من هنوز بهتره منتظر باشید

دفترچه اولیه:  

http://s2.picofile.com/file/7223698060/Et9010030004A.jpg 

دفترچه دومی:  

http://s1.picofile.com/file/7223775371/Et901003_20004B.jpg

 

درج شماره فیش بانکی به مبلغ 225000 ریال به حساب سیبا 2173319015000 شعبه مسجد جامع شهرک قدس کد 1458 خزانه داری کل قابل پرداخت در کلیه شعبه های بانک ملی در محل مربوطه در فرم تقاضانامه ثبت نام. (مبلغ پرداختی غیرقابل استرداد است )  

ثبت نام آزمون دستیاری سی و نهم

ثبت نام آزمون دستیاری سی و نهم 

 ثبت نام آزمون دستیاری سی و نهم

 

 ثبت نام آزمون دستیاری آغاز شد/ برگزاری آزمون در فروردین 91
شرایط و جزئیات ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در سی و نهمین دوره این آزمون از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و داوطلبان تا 30 دی ماه فرصت ..................

0000000000000000000000000000

اطلاعیه شماره 2  خصوص نحوه پاسخگویی به سئوالات متقاضیان

کلیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره سی و نهم در صورت بروز هر گونه سئوال در زمینه راهنمای آزمون پذیرش دستیار تخصصی می بایست مراتب را از طریق پست الکترونیکی dastyar39@sanjeshp.ir ارسال نمایند. پاسخ سئوالات ظرف مدت 72 ساعت اعلام خواهد شد. صرفاً به سئوالاتی که تا تاریخ 27/10/90 از طریق پست الکترونیکی فوق ارسال شده باشد پاسخ داده می شود

0000000000000000000000000000000000

سوالات رایج در خصوص سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 

سوال1- با توجه به تغییر مبلغ ثبت نامی باید چه کاری انجام دهیم؟
پاسخ: مابه التفاوت مبلغ را واریز و فیش مذکور را به مدارک ارسال خود در پرونده ثبت نامی اضافه فرمایید

سوال2- در یک استان چند دانشگاه جهت استفاده از سهمیه مازاد منطقه محروم قید شده است تفاوتی بین دانشگاهها وجود دارد؟
پاسخ: خیر. هر داوطلب واجد شرایط هر استان صرفاً می تواند ....................................... 

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

 

 اعلام 6 سهمیه
سهمیه های آزمون دستیاری 91 اعلام شد؛ جزئیات تعهدات و پذیرش

شورای آموزش پزشکی و تخصصی جزئیات نحوه استفاده از 6 سهمیه رزمندگان، مازاد مناطق محروم، آزاد، مازاد براساس آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر، بورسیه نیروهای مسلح و اتباع غیر ایرانی آزمون دستیاری را اعلام کرد........................................................................................

  

 اعلام 6 سهمیه
سهمیه های آزمون دستیاری 91 اعلام شد؛ جزئیات تعهدات و پذیرش
شورای آموزش پزشکی و تخصصی جزئیات نحوه استفاده از 6 سهمیه رزمندگان، مازاد مناطق محروم، آزاد، مازاد براساس آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر، بورسیه نیروهای مسلح و اتباع غیر ایرانی آزمون دستیاری را اعلام کرد.  

به گزارش خبرنگار مهر، براساس ماده یک آئین نامه اجرایی قانون تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی که حداقل 6 ماه متناوب یا متوالی، داوطلبانه در زمان 31 شهریور 59 تا 31 شهریور 67 در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند.
نحوه پذیرش رزمندگان به این گونه است که 20 درصد از کل ظرفیت پذیرش هر رشته محل به افراد واجد شرایط سهمیه رزمندگان که 80 درصد حد نصاب قبولی در رشته - محل انتخابی را کسب کرده باشند، تعلق می گیرد.
از پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه رزمندگان مطابق سایر پذیرفته شدگان به صورت آزاد تعهد محضری اخذ خواهد شد. 

سهمیه مازاد مناطق محروم
براساس قانون برقراری عدالت آموزشی مصوب مجلس شورای اسلامی حداکثر 10 درصد ظرفیت به صورت مازاد در رشته های مورد تقاضای معاونت درمان به منظور پوشش مناطق محروم و نیازمند به افراد متقاضی اختصاص خواهد یافت. این گروه از پذیرفته شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری خاص به مدت 3 برابر مدت آموزش در مناطق محروم و نیازمند بنا به نظر معاونت درمان خواهند بود. این سهمیه صرفاً در رشته های مورد نیاز اعلام شده قابل محاسبه و اجرا است.
رشته های مورد پذیرش برای سهمیه مازاد مناطق محروم شامل ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، کودکان، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، بیماریهای داخلی، رادیولوژی، زنان و زایمان، بیماریهای قلب و عروق، گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن است.
پذیرفته شدگان با استفاده از مزایای سهمیه مازاد مناطق محروم، پس از فراغت از تحصیل فقط در حوزه مناطق محروم و یا نیازمند تعیین شده حق فعالیت درمانی و یا آموزشی خواهند داشت و در خارج از منطقه مربوطه حق فعالیت تخصصی در رشته تحصیلی خود را تا پایان دوره تعهد ندارند. 

پذیرش به صورت آزاد
داوطلب پذیرش به صورت آزاد نمی تواند در هیچ یک از سهمیه ها در قالب ظرفیت پذیرش شود. در پذیرش به صورت آزاد، رقابت شرکت کنندگان با توجه به مقررات مربوطه صورت می پذیرد. کلیه داوطلبین مرد و زن که از سهمیه های جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و سهمیه مازاد مناطق محروم و سهمیه مازاد ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر استفاده می کنند ابتدا به صورت آزاد پذیرش می شوند. 

پذیرش به صورت مازاد براساس آئین نامه "تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان"
داوطلبان سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مایل به استفاده از مزایای سهمیه مازاد دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر هستند باید مدارک خود را از تاریخ 3 تا 20 دی ماه 90 به دانشگاه محل تحصیل ارائه دهند و دانشگاه هم پس از تائید مراتب، گواهی لازم جهت دوره آزمون را به داوطلب اعطا کنند. داوطلب باید اسکن گواهی مذکور را همراه سایر مدارک در مهلت مقرر 3 تا 30 دی ماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کند.
دانشگاه محل آموزش پزشکی عمومی نیز موظف است افراد واجد شرایط استفاده از آئین نامه استعداد درخشان را راساً جهت اقدامات بعدی به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی معرفی کند.
داوطلبان واجد شرایط که موفق به کسب حداقل 40 امتیاز براساس جداول مربوطه شده اند در صورت کسب 90 درصد حد نصاب رشته - محل انتخابی مشمول قوانین پذیرش به صورت مازاد هستند. افرادی که یک نوبت با استفاده از این سهمیه پذیرفته میشوند در صورت انصراف حق استفاده مجدد از آن را نخواهند داشت.
میزان تعهدات این قبیل از پذیرفته شدگان مطابق سایر پذیرفته شدگان به صورت آزاد خواهد بود. 

پذیرش به صورت بورسیه نیروهای مسلح
پذیرش کادر ثابت (رسمی) نیروهای مسلح با استفاده از بورسیه نهاد محل استخدام با شرایط زیر به صور ت مازاد بر ظرفیت در قالب باقیمانده ظرفیت 2.5 درصد پذیرش دستیاران انتقالی از خارج از کشور، در هر دانشگاه (با گرد به بالا) با تائید کمیسیون برنامه ریزی برنامه های دستیاری انجام می پذیرد.
کسب حداقل 80 درصد حدنصاب قبولی در رشته - محل مورد تقاضا مندرج در فرم انتخاب رشته - محل از جمله شرایط پذیرش در این سهمیه است. 

اتباع غیر ایرانی
ثبت نام و شرکت اتباع غیر ایرانی مطابق ضوابط است و پذیرش این افراد بر اساس آیین نامه مربوطه انجام می پذیرد.

از سایر پذیرفته شدگان آزمون ورودی دستیاری توسط دانشگاههای علوم پزشکی تعهد عام به میزان حداکثر 2 برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت اخذ می شود. این مدت با توجه به سایر مقررات مربوطه و ضریب منطقه ای که از سوی معاونت درمان تعیین می شود، متغیر است. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

سوال2- در یک استان چند دانشگاه جهت استفاده از سهمیه مازاد منطقه محروم قید شده است تفاوتی بین دانشگاهها وجود دارد؟
پاسخ: خیر. هر داوطلب واجد شرایط هر استان صرفاً می تواند یکی از دانشگاههای اعلام شده در جدول شماره 6 را که در همان استان مستقر می باشند انتخاب نمایند. فرد در انتخاب هر یک مختار است . راهنمای آزمون را به دقت مطالعه نمایید

سوال3- رشته های مورد نیاز و ظرفیت تخصیصی جهت هر یک از دانشگاههای مناطق محروم(جهت شمول سهمیه مازاد مناطق محروم) یکسان است؟
پاسخ: خیر. طبق مندرجات راهنمای آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های مورد نیاز و ظرفیت تخصصی در هر رشته و هر دانشگاه متغیر خواهد بود. ظرفیت و رشته مورد نیازهر دانشگاه در هنگام اعلام ظرفیت رشته- محل و کارنامه در راهنمای مربوطه اعلام خواهد شد.

سوال4- در حال اشتغال به تحصیل هستم و با توجه به مقررات مختلف مندرج در راهنمای آزمون مجاز به شرکت در آزمون شناخته می شوم اما دانشگاه از ارائه گواهی اتمام دوره تا 31/6/91 خود داری می کند. چه مدرکی را به عنوان مدرک مبین اشتغال به تحصیل و اتمام دوره در مواعید مقرر رشته پزشکی عمومی ارسال نمایم؟
پاسخ: از دانشگاه درخواست فرمایید بنا به درخواست شما نامه ای به دبیرخانه شوای آموزش پزشکی و تخصصی و یا مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال نمایند و شما فقط شماره نامه مورد نظر را روی برگه ای نوشته و در قسمت مربوطه ارسال نمایید.

سوال5- فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی هستم اما بدلیل عدم شروع خدمات لایحه طرح نیروی انسانی فاقد هر گونه مدرک می باشم که مبین طی دوره پزشکی عمومی میباشم . چه مدرکی ارسال نمایم؟
پاسخ: از دانشگاه درخواست فرمایید بنا به درخواست شما نامه ای به دبیرخانه شوای آموزش پزشکی و تخصصی و یا مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال نمایند و شما فقط شماره نامه مورد نظر را روی برگه ای نوشته و در قسمت مربوطه ارسال نمایید.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  

 

 تمدید مهلت ویرایش در آزمون دستیاری فوق تخصصی/ برگزاری آزمون در بهمن
مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی را به دلیل اختلالات اینترنتی، تا چهارشنبه 7 دی ماه تمدید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است: با توجه به بروز برخی اختلالات اینترنتی در مدت زمان ثبت نام پذیرش دستیار فوق تخصصی مهلت ثبت­نام و ویرایش آزمون مذکور تا ساعت 23 روز چهارشنبه 7 دی ماه 90 تمدید شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی کسب حداقل 60 درصد نمره کل در هر یک از مراحل آزمون کتبی و شفاهی اعم از OSCE و .... الزامی است. کف نمره عنوان شده مشمول کلیه شرکت کنندگان با سهمیه های مختلف می شود.
کلیه متقاضیان استفاده از سهمیه های رزمندگان، اعضای هیئت علمی و ... نیز ملزم به کسب حداقل 60 درصد نمره کل هر مرحله آزمون هستند.
آزمون کتبی بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی در روز 13 بهمن 90 در 24 رشته برگزار می شود و پس از آن آزمون شفاهی نیز در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

ثبت نام آزمون دستیاری آغاز شد/ برگزاری آزمون در فروردین 91
شرایط و جزئیات ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در سی و نهمین دوره این آزمون از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و داوطلبان تا 30 دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دستیاری بر اساس قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش
پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی مصوب مجلس شورای اسلامی) برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت چنانچه در نشست آینده شورای آموزش پزشکی و تخصصی مصوبه یا دستورالعمل جدیدتری نسبت به مقررات قبلی مرتبط با آزمون دستیاری وضع شود، به داوطلبان در اسرع وقت اطلاع داده می شود.

مهلت زمانی ثبت نام در 3 تا 30 دی ماه 90
ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و تکمیل فرم تقاضانامه در مهلت زمانی 3 تا 30 دی ماه در این آزمون ثبت نام کنند.
مشمولین سهمیه مازاد مناطق محروم، تسهیل ادامه تحصیل نخبگان، استعدادهای درخشان و استعدادهای برتر، مشمولین سهمیه رزمندگان، پرسنل نیروهای مسلح نیز باید همچون دیگر داوطلبان در این آزمون در مهلت مقرر ثبت نام کنند. مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست و در صورت عدم ارسال مدارک در زمانهای مقرر از سوی داوطلبان مشمول سهمیه، این افراد جزء سهمیه آزاد در نظر گرفته می شوند.

تاریخ آزمون و انتشار کارنامه دستیاری
آزمون در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 برگزار می شود و کارنامه حاوی نمره و رتبه هر فرد در اردیبهشت ماه 91 از طریق سایت اطلاع رسانی آزمون در اختیار داوطلبانی که حداقل نمره 150 از 600 را کسب کرده باشند، قرار می گیرد.
داوطلب در صورتیکه واجد شرایط پذیرش باشد، مجاز به انتخاب رشته - محل مورد علاقه خود بوده و در فرم انتخاب رشته - محل که در سایت اینترنتی مربوطه همراه کارنامه به وی ارائه می شود، به ترتیب اولویت درج می کند. داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاه ها و یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه انتخاب کند. در صورتیکه در موعد مقرر انتخاب رشته صورت نگیرد فرد واجد شرایط پذیرش نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی
اسکن مدارک شناسایی از جمله کارت ملی، شناسنامه، عکس، درج شماره فیش بانکی به مبلغ 225 هزار ریال، اسکن گواهی مبین طی دوره پزشکی عمومی، معرفی نامه جهت شروع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا گواهی معافیت یا اتمام آن، معرفی نامه برای فارغ التحصیلان خارج از کشور و اتباع غیر ایرانی از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی است.

شرایط لازم برای پذیرش دستیار
تأیید صلاحیت عمومی طبق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی، داشتن مدرک یا گواهینامه فارغ التحصیلی در رشته دکترای پزشکی عمومی، داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافی برای آقایان، ارائه معافیت از خدمات قانونی و یا گواهی اتمام خدمات قانونی (خدمت نظام وظیفه عمومی ، خدمات موضوع قانون، عدم اشتغال به تحصیل داوطلب در یکی از رشته های تخصصی پزشکی و نداشتن مدرک تخصصی پزشکی بالینی، نداشتن نقص عضو مؤثر حرفه ای برحسب رشته از جمله شرایط لازم برای پذیرش دستیار است. شرکت در این دوره به صورت آزمایشی مجاز نیست اما در این دوره محدودیت سنی نیز وجود ندارد.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه
کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در روزهای 28 تا 30 فروردین 91 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و هر داوطلب موظف به پرینت کارت از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی است. کلید آزمون در بعد از ظهر روز جمعه اول اردیبهشت 91  منتشر می شود.
تعداد سؤالات آزمون 200 سؤال تستی چهار گزینه ای است که 2 سؤال از 200 سؤال به منابع درس اخلاق پزشکی تعلق دارد. برای هر سؤال باید تنها یک گزینه انتخاب شود و به هر سؤال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سؤالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد و به هر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.
رسیدگی به اعتراضات سؤالات آزمون حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 91 به صورت اینترنتی امکان پذیر است. پس از رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص طراحی سئوالات، کارنامه اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب منتشر می شود.

دانشگاهها و رشته های سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری
آزمون در دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهیدصدوقی یزد، همدان، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و لرستان برگزار می شود. داوطلبان متقاضی شرکت در شهرتهران صرفاً شهر تهران را جهت شرکت در آزمون انتخاب و دانشگاه محل آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی تقسیم بندی و اعلام خواهد شد.
رشته های مورد پذیرش در سی و نهمین دوره شامل ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، طب فیزیکی و توانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پرتو درمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس، پزشکی ورزشی، طب هوا و فضا است. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
آزمون شفاهی دوره دکترای تخصصی 14 دی برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آغاز توزیع کارت آزمون وانتخاب محل تحصیل از فردا
اعلام نتایج نهایی آزمون در بهمن
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز برگزاری آزمون شفاهی دوره دکتری تخصصی از 14 دی ماه خبر داد.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون مرحله دوم دوره دکتری تخصصی پزشکی و بهداشت از 14 تا 17 دی ماه در مرکز همایش‌های رازی، گفت: البته آزمون رشته‌های آموزش پزشکی و طب سنتی در روزهای 13 و 14 دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران و رشته اخلاق پزشکی نیز 13 دی ماه در دبیرخانه علوم پایه پزشکی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه این آزمون از 5 تا ششم دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir ، گفت: آزمون مرحله دوم شامل بررسی توانایی‌های علمی و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشی پژوهشی و تجارب حرفه‌ای است.
سراجی با تاکید بر اینکه غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم به هر دلیل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: در صورت محرز شدن موارد مغایرت اطلاعات داوطلب در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی می‌شود و مسئولیت آن به عهده داوطلب است و طبق مصوبات هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها با آنان برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول ‌باید بر اساس جدول ظرفیت پذیرش اعلام شده در روزهای 5 و 6 دی ماه نسبت به انتخاب اولویت محل تحصیل خود اقدام کنند، اظهار کرد: کارنامه کلیه داوطلبان اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون در هفته اول بهمن ماه خبر داد و افزود:
ظرفیت پذیرش شعب بین‌الملل از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اول تکمیل می‌شود، بنابراین پذیرفته‌شدگان مرحله اول در صورت تمایل باید نسبت به انتخاب رشته محل شعب بین‌الملل اقدام کنند.
سراجی در خاتمه، گفت: در رشته‌هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرفته می‌شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) است، بنابراین دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را بر اساس تفاهم نامه بین دانشگاه‌ها در هر محل که دانشگاه‌ها تعیین می‌کند، بگذارند.
  

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  

آغاز مرحله مصاحبه در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از 13دی
جزئیات شرایط آزمون شفاهی معرفی شدگان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی اعلام شد و زمان آزمون شفاهی رشته اخلاق پزشکی تغییر کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز سنجش زمان آزمون شفاهی رشته اخلاق پزشکی از 13 دی به 20 دی تغییر یافت. آزمون مرحله دوم یا مصاحبه از 13 تا 17 دی ماه برای همه رشته ها به جز سه رشته در مرکز همایش های رازی در تهران، بزرگراه شهید همت تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله نوری و شهید چمران، جنب بیمارستان میلاد برگزار می شود.
رشته های طب سنتی، آموزش پزشکی و اخلاق پزشکی شرایط مصاحبه متفاوتی دارند که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در مکان های دیگری برگزار خواهند شد.
مصاحبه رشته آموزش پزشکی 13 و 14 دی ماه در محل Skill Lab دانشگاه علوم پزشکی تهران تهران، خیابان پورسینا، طبقه سوم ساختمان شماره یک بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. مصاحبه رشته طب سنتی 13 و 14 دی ماه در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران تهران، خیابان وحدت اسلامی، نبش پارک شهر، تالار یاس برگزار خواهد شد.
همچنین بر اساس اعلام مرکز سنجش مصاحبه رشته اخلاق پزشکی  20 دی ماه در دبیرخانه علوم پایه پزشکی تهران، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، ساختمان وزارت بهداشت، طبقه هشتم برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه مصاحبه داوطلبان سایر رشته های دکتری تخصصی در تاریخ های 5 و 6 دی ماه بر روی سایت مرکز سنجش قرار می گیرد، تمامی مصاحبه ها در صبح از ساعت 7:30 تا 12 و عصرها از ساعت 12:30 تا 16 انجام می شود.
به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، سلامت دهان، دندانپزشکی اجتماعی و مواد دندانی سال تحصیلی 91 - 90 با شرکت 3 هزار و 900 داوطلب در روز پنجشنبه 5 آبان 90 در 51 رشته تخصصی و 7 شهر برگزار شد. نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی نیمه اول بهمن ماه اعلام می شود.
 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

 بااعلام اسامی جایگزین مرحله دوم سی‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری
دبیرشورای آموزش پزشکی خبر داد: آغاز ثبت‌نام معرفی‌شدگان از شنبه

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به اعلام اسامی جایگزین مرحله دوم سی‌وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، گفت: کلیه افراد معرفی شده باید علاقه‌مندی خود را تا روز چهارشنبه به دانشگاه مربوطه اعلام کنند.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برای هر ظرفیت خالی اسامی سه نفر اعلام شده است، اظهار کرد: کلیه افراد معرفی شده باید مراتب تمایل به ثبت‌نام و شروع به آموزش خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هفتم دی ماه به دانشگاه مربوطه اعلام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام از افراد معرفی شده با رعایت اولویت‌های لازم و مقررات از ساعت 11 صبح روز شنبه 10 دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی محل آموزش انجام می‌شود، تاکید کرد: عدم حضور به موقع به منزله انصراف از ثبت‌نام است.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از شروع به آموزش افراد پذیرفته شده از 17 دی ماه خبر داد و افزود: در صورت اعلام انصراف از تحصیل این گروه از پذیرفته‌شدگان، مشمول محرومیت از شرکت در سی‌و نهمین دوره آزمون دستیاری نمی‌شوند.
   

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

<90-10-03> دریافت فرمت PDF راهنمای سی ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی Pdf

نظرات 157 + ارسال نظر
]چرنده شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام بچه ها من که سر در نمیارم دوباره بگین دعواتون سر چیه الینا جون آقا اهورا زشته بچه ها دارن نگاتون میکنن

لاله پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 06:36 ق.ظ

دکتر کامران احمدی عزیزم چطور؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

لاله خوش سیرت زن داره!

لاله سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

کلاس داره?

لاله سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

از دکتر خوش سیرت کسی خبر داره?

[ بدون نام ] یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

حیف شد بابا بزرگ چتو بسته !!!!!!!
حالا چطوری بلاسیم ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

سش

[ بدون نام ] شنبه 10 دی 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

گفتم اینقدر نامیدانه انرزی منفی ندید دیدید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 10 دی 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

بایابزرگگگگگگگگگگگگگگ؟؟؟؟؟

استاجر جمعه 9 دی 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://fluoxetine20.blogfa.com

دوستان یه سوال
lمیشه ادم طرحشو بخره؟
اگه اره چطوری؟ قیمتش حدودا چنده ؟

استاجر جمعه 9 دی 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://fluoxetine2.blogfa.com


معلومه بدتر از من زیاد هست !
بهتر از من پیدا نمیشه !!!

به یاسمن و الینای بدبخت! جمعه 9 دی 1390 ساعت 05:51 ق.ظ

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بخش دامپروری ما نان‌های کپک زده را به دام‌ها می دهد که شیر سرشار از افلاتوکسین مصرف می‌کنیم!

وی با بیان اینکه افراد در خرید مواد غذایی باید دقت کافی را داشته باشند، ادامه داد: 20 درصد مرغ‌هایی که در سطح مرغ‌فروشی‌های شهر به فروش می‌رسد قبل از ذبح مرده‌اند و افراد مرغ‌هایی را مصرف می‌کنند که قبل از ذبح خودشان از بین رفته‌‌اند!

[ بدون نام ] جمعه 9 دی 1390 ساعت 03:08 ق.ظ

استاجر
بدتر از تو هم دیدم
خوب میشی

استاجر جمعه 9 دی 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://fluoxetine20.blogfa.com

اینطور که پیداس رزیدنتی قبول شدن الکی نیست....
ولی نمیدونم چرا احساس کاذب بهم دست داده که قبول میشم با یه نمره عالی !!!!

[ بدون نام ] جمعه 9 دی 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

به شرطی که قبل از 3ماه بعد از پایان درست در منطقه 5/4 و کمتر طرحتو رفته باشی میتونی

m پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

بزشک هایی که سال اول طرحشون تو مناطق محروم هستن می تونن آزمون شرکت کنن ؟

من پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

من 2 سال تموم روزی 10 ساعت مطالعه می کردم .به جرات هیچ مسافرت مهمونی و حتی خیابون هم نمی رفتم وحموم هم به زور می رفتم ولی قبول نشدم بدیهی ترین سوالات رو نمی تونستم جواب بدم نمره ام مرزی می شد ولی قبول نشدم چرا؟چون خسته بودم ولی دوستانی داشتم که سر کار هم می رفتند و کلاس ورزش در حال متارکه هم بود ولی قبول شد به این چیزها نیست واقعا می گم...

تازه کار پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

یکى میره یکى میاد! امسال به نظرتون کدوم درسو سخت سوال میدن? سال قبل زنانش شخت بود ولى جراحیش خوب بود[به نظر من]

سبا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

من نگفتم با روزی 3 ساعت هم می تونم درس بخونم هم دوره کنم هم تست بزنم هم قبول شم... خودمم می دونم که سخته و خودمم واسه همین کامنت گذاشتم که با همه این احوال نمی رسم بیشتر از سه ساعت بخونم... نمی دونم چرا همه جبهه گرفتین
امسال نشد سال دیگه .... سال دیگه نشد سال بعد تر ...و... و..... ولی امیدمو از دست نمی دم

ولی واقعا دیگه به این وبلاگ و کامنتدونی پر استرس و پر تنشش سر نمی زنم اینجا ادم به جای روحیه گرفتن سر درد و تپش قلب می گیره یه بار دیگه هم اینو تجربه کرده بودم چند سال قبل هم که داشتم برای امتحان می خوندم...
من به کار خودم ادامه می دم .
خدانگهدار .

قلی پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

دوستان عزیز..
من همه نصیحتهای شما رو گوش دادم..
واسه همین الان ...چییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟
دور چهاردهم تماممممممممممممممممممممم..

ولی از شوخی بگذریم الان ده ماهه که خرج زندگی من و خانومم از جیب مامان باباهامون تامین میشه..
دارم خفه میشم..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

دکتر مکینتاش پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

با یاسمن هم موافقم
ایمان قوی و اراده راسخ و پشتکار فراوان کلید موفقیته
یعنی تا آنجا که امکان دارد باید از وقتتون استفاده کنید
برای قبولی باید دور خیلی چیزها رو خط کشید
در واقع باید سعی کنیم که برنده نبردهای کوچک و بازنده جنگ بزرگ نباشیم
البته باز هم میگم از انگلهای انرژی دوری کنید
انگلهای انرژی کسانی هستن شبیه همون شخصیت کارتون گالیور
موفق باشید

یاسمن پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

بعدشم دیگه اون شرایط خاص و قشنگ و بی مسئولیت بودنمون در دوران پشت کنکور پزشکی که نیست

الان همه ما به نوعی مشکل داریم
مشکلات خانوادگی ... بچه .. درامد و مسائل اقتصادی که این یکی دیگه داغونم کرده و بیماری و سایر مسائل حاشیه ایی
مهم اینه که از اینا برا خودمو انگیزه بسازیم که من اینکار رو کردم

این توصیه دکتر صالحی خیلی کمک کرد واسه تصمیم گرفتن اینکه کارمو ول کنم از بچه ام دور باشم تا بتونم به هدفم برسم:


دکتر صالحی:
بی توجهی به مسائل فرعی : چند ماهی درآمد ندارید ، می خواهید ماشین بخرید یا آن را عوض کنید ، رابطه شخصی تان بافلان فامیل کمرنگ شده . اگر بخواهید اول به این مسایل فرعی توجه کنید تمام انرژی شما را می گیرد . باید همه اینها فراموش شود . اگر در هنگام مطالعه دائم فکرتان به طرف مسائل فرعی سیر کند مطالعه شما بار زیادی نخواهد داشت هر چند که ساعتها مشغول مطالعه شده باشید . بی پولی و بیکاری را باید تحمل کنید. هیچوقت در شرایط ایده آل کسی موفق نمی شود . اگر شما میلیونها پولتان در بانک تل انبار شده باشد، بهترین آپارتمان و ماشین را هم در اختیار داشته باشید و ماهانه حقوق بالایی به حسابتان واریز شود دیگر شما درس خوان نخواهید بود . هیچکس در این شرایط نمی آید امتحان کنکور دستیاری بدهد . مطمئن باشید کسانی که عزم ورود به این وادی را کرده اند از نظر مالی مشکل پیدا می کنند. من خودم در زمانی که درآمد خوبی داشتم و با تخصص داخلی روزی 70 مریض می دیدم، همه را برای هدف فوق تخصص رها کردم و شرایط سختی را برای این هدف خود بر جان خریدم وتا حدی وضعیت من پیش رفت که 500 تومان در جیب نداشتم . ولی درسم را خواندم . بنابراین باید در هر شرایط دشواری کارتان را ادامه دهید .



تمرکز نمودن تلاشها در راه رسیدن به هدف : هم بخواهید درمانگاهتان را بروید. هم فلان مطب تان را بروید. هم آموزش فلان درس را برای اینکه کمک هزینه تان باشد بدهید. هم می خواهید مسافرتتان را بروید. هم میهمانی تان را بروید و هم درستان را بخوانید. این جور در نمی آید. یک زمانی باید از همه موارد فوق تا حد امکان چشم پوشی کنید. اگر انرژی تان در مسیرهای مختلف پراکنده گردد، مثلاً شب بخواهید آنکال فلان بیمارستان باشید و صبح بخواهید مطالعه کنید فایده ای

آیدین پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

دوستان هر کسی با توجه به شرایط و زمانی داره سعی کنه با یک برنامه هدفمند و به دور از وسواس و حاشیه به مطالعه بپردازه...بنظر من افرادی که وقت کمی دارند یا شرایط سختی دارند بهترین روش مطالعه خوندن تستهای آزمون های گذشته هست مثلاْ تستهای گزینه برترو حداقل ۲-۳ بار مرور کنند باز اگه وقت بیشتری داشتید در کنارش یا از کتابهای خیلی خلاصه مثل هفته آخر استفاده کنید یا از یک مجموعه تست استاندارد و کم حجم دیگه که بیشتر شامل مطالب جدیدتری از گزینه برترو پوشش بده مثل پرسش های طلایی ایزدی یا تستهای کرمی.....دوستانی هم که وقت مناسبی دارند بهتره از روی کتابهایی که تابحال خوندن مرور ها را انجام بدند و از تست زدن هم غافل نشند...با آرزوی موفقیت برای تمام همکاران و پزشکان با اخلاق و پاک اندیش

یاسمن پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

در اینکه امید و توکل و انرژی مثبت و .... موثره شکی نیست
ولی بچه ها یکمی هم واقع بین باشین
مگه میشه با روزی 3 ساعت درس خوند
من از تابستون تا الان اونم همیشه بصورت مفید تقریبا روزی 8 تا ده ساعت درس میخونم هنوز نرسیدم یه دور بخونم
بعد چطور ممکنه با اینهمه حجم زیاد که بعضی وقتا اشکمو در میاره بشه با سه ساعت هم خوند هم دوره کرد هم قبول شد


منم با دکتر اهورا موافقم

همچین چیزی امکان نداره مگه اینکه 4 یا 5 سال مدام اونم روزی فقط سه ساعت درس خوند که بشه قبول شد

اهورا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

لطفا بجای من کامنت نذارین :جانمیییییییییییی نفسی!!

اهورا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

دیدی باز زود قضاوت کردی تو اذر ماه خانم پریسا این کامنت رو گذاشت :(تو کامنت دونی ۳۹۷ تایی پایین همین صفحه)
....سلام به دوستان خوب
بابابزرگ اهورا-ایدین و............
من 1دختر10 ساله دارم که روزی3 ساعت بایدبه درسش رسیدگی نمایم
مطبم را تازه واگزارکزدم
سال87 370 سال 89 297شدم تا امروز3تاداخلی خوندم چون خیلی خسته وناامیدشدم نمیدونم چه طوربرنامه ریزی کنم اگراز دوستان مرا راهمایی کند ممنون میشم ......
اینم جواب من به اون بود....
....بهر حال اول مسائل حاشیه رو حل کنید برای برنامه ریزی هم اطلاعات بیشتر بدین.از چی میخونین؟چند ساله امتحان میدین؟چند ساعت در روز میخونین؟قدرت تست زنی شما چقدره؟ تا در حد توان راهنمائی کنم.
جواب داد روزی حدودا ۱۰ ساعت در حالی که همه اونو ناامید کردن ؛راهنماییش کردم

دقت کن! تو کامنتای قبلی اینا رو پرسیدم.اگر جایی نپرسیدم .لابد دلیلی داشته! چند کلمه که حرف بزنن میفهمم چه خبره
از خانم سارا هم بپرسین تو ای میل دیشب که براشون فرستادم اینا رو پرسیدم!
والا واسه من نفعی نداره بیام تو این سایت فقط یه حس نوعدوستی. هدفم کمک به دوستانه همدرده حالا خودت قضاوت کن ببین کسی که مشکلات زیاد داره وقت خیلی کمی هم داره چرا من بیخودی بهش امید بدم به اون خانم هم گفتم اگر بخوای تا اخر روزی ۳ ساعت بخونی کارت نمیشه .
ابنو هم بگم که ساعات خوندن زیاد متضمن قبولی نیست وافراد زیرکی هستن که مطالب رو گزینشی میخونن شاید ۵ ماه هم بیشتر وقت نذاشتن تست زن خوبی هم بودن ولی بازم اینا ۲ماه اخر ۱۰ تا ۱۲ ساعت روزی خوندن البته بدون فکر جانبی

دکتر مکینتاش پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

الینا باهات موافقم
دوستان همیشه سعی کنید از افرادی که انگل انرژی هستن بخصوص نزدیکای امتحان دوری کنید
انگلهای انرژی اطرافمون زیاد هستند کسانی که با منفی بافی همیشه سعی در ناامید کردن دیگران دارند
با ایمان و اراده و پشتکار فراوان مطمئن باشید هر غیرممکنی ممکن میشود

الینا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

با هم از صمیم قلب اگر به شما جسارتی شد عذر خواهی میکنم و امیدوارم مر ا عفو بفرمایید التماس دعا

الینا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

در ضمن اهورای عزیز هر کسی اعتقادی داره و اعتقاد هر کس محترمه من اصلا قصد جسارت یا خدای ناکرده توهین به جنابعالی را نداشتم فقط عزضم این بود که بی دلیل همکاران را نباید نامید کرد دوست من هم باز هم میگویم پر تلاش و مصمم بود و شاید در شبانه روز چند ساعت بیشتر نمی خوابید و با بچه داری و همان مسائل روزی یه گاید مرور میکرد و تست میزد برادر عزیز پرسنل نیروهای مسلح هم مسایل خاص خودشان را دارند که کم لطفی است که اگر به این شکل در مورد ان قضاوت بفرمایید به امید خدا شما همکار عزیز نیز امسال قبول میشوید ولی اگر خدای ناکرده زبانم لال ...... اصلا نامید نشوید که انسان به امید زنده است و نامید همواره شیطان است

الینا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

جناب اهورا اولا جنسیت من ربطی به نظرم نداره چه فرقی داره من چه جنیسیتی داشته باشم جناب استاد؟؟؟؟!!!!! ببینید همهان رابینز که من کارگاهش را تابستان امسال زیر نظر استاد محمدی (البته اگر بشناسید)گذارندام میگه دلیل اصلی عدم مومفقیت (نه شکست) انسانها نشناختن خود و عمل نکردن و بلا استفاده بودن استعداه های خودشون است شما با این ادبیات استرس زا بدون اینکه شاید خودتتان متوجه باشید در حال مایوس کردن خیلی ها شدید می توانید در مشاوره از وضعیت افراد سئوال کنید تعداد دفعات شرکت در ازمون را بپرسید وقت مطالعه و چندین ایتم دیگه نه اینکه بی اطلاع از این مسائل یه مرتبه افراد را نامید کنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 04:29 ق.ظ

اسکن فیش را میخواهد
هزینه ۲۲۵۰۰۰
پرداخت فقط از طریق بانک

من پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

می شه پرداخت بانکی کرد یا حتما اینترنتی؟هزینه ثبت نام چند شد بلاخره؟؟؟

استاجر پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://fluoxetine20.blogfa.com

دکتر اهورا شما رشته تون چیه؟

استاجر پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

دکتر اهورا شما رشته تون چیه؟

اهورا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

نفسی

اهورا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

جانمیییییییییییی

سارا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

واییییییییی مرسی دکتر اهورا
ایمیلو خوندم
چشم

سارا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

دکتر اهورا جان چرا برام ایمیل ندادی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

yes

آرین چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

دوستان عزیز خسته نباشید
کسی تا الان ثبت نام کرده؟
میخواستم ببینم مثل پارسال اسکن فیش بانکی هم میخواد؟

به اهورا=الینا... چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

هر هر هر هرررررر
یخ کنی

اهورا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

در کل صحبت من به دوستان اینه که اگر وقت کافی ندارن اگر زیاد نخوندن واگر مشکل زیادی در زندگی دارن به خودشون فشار نیارن که هم زندگیشون از هم بپاشه هم امتحان قبول نشن سعی خودشونوبکنن ولی زیادی بخودشون امید ندن که سر خورده بشن. فوقش فبول نشن فکر کنن امتحان ازمایشیه تجربه کسب کردن .اگرم نتیجه امتحان مایوسشون میکنه امتحان ندن!. والسلام .

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

اهورا=الینا=من=تو=ما=ملودی=استاد محمدی=قلی

اهورا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

اقای الینا ! شهامت و شجاعت کسی نداره که حتی جنسیت خودشو تو فضای مجازی مخفی میکنه یا بدون ای دی کامنت میزاره.
تو کامنتات دقت کردی هر کی میات میگه من اینقدر درس خوندم وضعیتم اینه روحیم داغونه به همه میگی بخدا توکل کن چرا فکر میکنی فقط تو خدا رو میپرستی چرا وقتی تجربه نداری حرف میزنی .امیدوار کردن شخصی که اسباب یا لوازم موفقیت نداره بهمون اندازه خطرناکه که ناامید کردنش .وقتی کسی میات میگه« از شدت اضطراب دارم دیوونه میشم همه زندگیم ریخته بهم» و فقط ۲۰٪امطلبو خونده اول باید به زندگیش سرو سامون بده و وضع روحیش .معلومه که قدرت انسان بینهایته ولی باید اول یاد بگیره چطوری ازش استفاده کنه وگرنه انتونی رابینز بیکار نبوده ۵ جلد کتابه بسوی کامیابی رو بنویسه !
اون دوستت هم با همه مشکلات وضع روحیش و روش حل مسئله اش خوب بوده و زمان خوبی هم داشته نه ۳ساعت و... البته که توکل به خدا به انسان نیرو میده.
چرا تو که خدا رو میپرستی برچسب میرنی من مادی نیستم ولی تعبیر من از خدا و دین با تو فرق داره تو حتی تحمل کامنتای علمی منو هم نداشتی و به من پریدی چرا چون عقیده ام با تو یکی نیست . من جوابتو ندادم چون دیدم قابل بحث نیستی و دشمنی میکنی .
مگر یاد نگرفتی که خدا هم رحمن هم رحیم و رحمانیتش شامل همه بنده هاش میشه اگر کسی اونو نپرسته یا انکار کنه باز روزیشو میده و تو راهش سنگ نمیندازه چطور فکر میکنی میات بخاطر عقاید شخصی از ش انتقام میگیره متاسفم برای مملکتی که افراد کوته فکری چون تو پزشکش هستن !
در فرهنگ من شکست=تجربه . دلیل اصلی اینکه من قبول نشدم تقلبات گسترده ای هست که هر سال میشه به سر کردگی دبیرخانه نا محترم و فلسفه وجودی این وب سایت هم همینه! بله اگر میخوای بگی یه عده بار اول قبول شدن شرایط من با گرفتاری زیاد فرق داره واگر تقلب نمیشد بازم رشته خوب چند ساله پیش تو بودم سال ۸۴ نمره من ۳۲۱ دخیره عفونی شدم ولی دوست من با نمره ۳۱۲ همین رشته قبول شد بعد معلوم شد سهمیه نیروهای مسلح داشته!بله ما داریم با این شرایط امتحان میدیم.
نمیخواستم باهات بحث کنم بخاطره بابابزرگ ولی تو پاتو تو کفشم کردی و اراجیف تحویل مردم میدی .
تو ظاهرا وکیل وصی پزشکان تو همه امور عقیدتی علمی و.. . هستی این جماعت خودشون شعور دارن ۲ خط کسی حرف بزنه میفهمن چی بارشه !

ملودی چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

یاد دارم در کلاسهای تند خوانی استاد محمدی مدام به داشتن انرزی مثبت و مثبت اندیشی میشد و همواره از اثر اعجاب بر انگیز ان در تقویت اعتماد به نفس و پیشبرد اهداف انسانها میشد و بسیار داستاهای واقعی در باره ان عنوان میشد که اگر لازم شد به گوشه ا ی از ان اشاره خواهم کرد من هم با نظر الینا موافقم البته اگر من را هم همان نپندارید

به بالایی چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

مثل اینکه شما هم همه را یکی میبینی!!!!!!!!!!!!!!!!!

به سبا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

اهورا=الینا=من=تو=ما

الینا چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

صبای عزیز ضمن اینکه برای این تلاش ارزشمند شما و امیدواری تان ارزش زیادی قائل هستم بایستی به شما و همه دوستان و همکاران محترم ب عرض کنم که سعی کنید از راهنمایی و مشاوره افراد موفق و مثبت اندیش که تجربه موفقیت داشته اند استفاده کنید نه کسی که سابقه چندین بار عدم مو فقیت (نه شکست)(مثل جناب اهورای پر ادعا) را دارند!!!!! چه بسا که این راهنمایی غلط و منفی بافی ونداشتن انرزی مثبت ایشان ممکن است شما را مایوس و خدای ناکرده نامید کند و نامیدی بسیار بد و شکننده است که البته قسمتی از این گناه هم گردن ایشان است که با گمراه کردن شما > شما و دیگران را خدای نکرده متوقف خواهد کرد به خدا توکل کنید ماجرای دوست پر تلاش من را مدام در ذهن داشته باشید و از نفوذ افکار منفی مثل افکار جناب اهورا اجتناب کنید موفق باشید و دعا را فراموش نکنید که الدعا یردالقضا ولو ابرمو ابرام

اهورا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

به صبا :عزیز تو کامنت گفتم اگر از من مشاوره میخوای ... بهر حال قصد نا امید کردن شما رو ندارم .از طرفی نمیخوام به کسی امید واهی بدم.من ناموفق !در امتحانات قبلی الان با تجربه زیاد خودمو موفق میدونم .امسال هم نشد سال دیگه .جوابی هم که تو کامنت دوم دادم از قول خودم نگفتم از قول الینا گفتم بهت بر نخوره !

جواب شما اقا یا خانم الینا هم باشه بموقش

سبا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

به اهورا :

جناب اقای اهورا شما اگه می خواستین جواب به خانوم الینا بدین بهتر بود که به خودشون جواب می دادین نه اینکه منو دست آویز کنین تا بخواین مثلا جواب دندان شکن به کسی بدین... من اومدم یه کامنتی گذاشتم تا مثلا درد و دلی کرده باشم نیازی به راهنمایی ( یا بهتره بگم نا امید کردن ) از طرف کسی نداشتم... همون که با همه این مشکلات دارم روزی سه ساعت درس می خونم خودش کلی کاره ... ممنون از جوابتون

یه سمیرا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

ارومیه سه نفر انتقالی با جایگزین داره که ۹نفر معرفی میشوند شما حتماْ قبول هستید فردا با شماره ۰۴۴۱ - ۲۲۴۰۶۶۲ خانم پسندیده تماس بگیر و اعلام آمادگی بکن. اطلاع دارم که نفر اول هم آقای دکتر بهزاد تقی زاده هستندکه اعلام آمادگی کرده اند. با اعلام شماهم ظرفیت تکمیل میشود و دیگر افراد بیسواد به قلب ارومیه نمی آیند. چون اطلاع دارم که سر اولویتها حتی نمایندگان مجلس را هم واسطه کرده اند. پس عجله کن تا حقت ضایع نشده است اعلام آمادگی کن.

به قلی سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

قلی خیلی با حالی جون خودم.کلی میخندم از دستت

قلی سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

با امداد غیبی دور بیستم تمامممممممم
بدون امداد غیبی همون دور سیزدهم تماممممممم..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

تورو خدا یکی صدای ما رو به مسیولین برسونه...
توی زاهدان ۳ نفر رو آوردن رزیدنت چشم کردن...
۱. حامد طاهری... که قبولی داخلی زاهدان بوده
۲.هدی صوفی...که قبولی اطفال تهران بوده
۳.مهرنوش بدخش... که امسال هیچ رشته ای قبول نشده..
تازه توی بقیه ی رشته ها هم چند نفرواز اطفال وبیهوشی برداشتن آوردن جراحی و رادیولوژی و ....
برای رسوایی این افراد حق خور و عوامل زمینه ساز ای ن ناعدالتی تلاش کنین...
..

الینا به اهورا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

دوست من دعا و پشتکار و تلاش را با هم داشت توکل به خدا هم ار یاد نمیبرد و هرگز مانند شما مردم را مورد تمسخر قرار نمی داد شما هم بهتره به خودتتان بیایید و منکر اصول و ارزشهای انسانی نشوید اما سخت در انتظارم تا ببینم فرد مغرور و مشاوری مثل حضرت عالی در اینده چه سرنوشتی خواهد داشت لطفا اگر به حرفها و کامنت های خود اعتقاد دارید نتیجه عملکرد خود را در اینده با صداقت بفرمایید تا مورد عبرت ما قرار بگیرد البته اگر شجاعت لازم را دارید!!!!!!!!!!!! الدعا یردالقضا و لو ابرمو ابراما الخیرو فی ما وقع

به اهورا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

معلوم بود شما یک فرد غیر مذهبی و مادی هستید که اینجوری افراد را نا امید و مضطرب می کنید ولی مطمئن باشید این غرور و بی منطقی شما نتیجه بدی خواهد داشت تعجب از بعضی همکاران که با این فرد نا موفق و مغرور و کم اعتقاد که مقدسات را به تمسخر گرفته مشورت می کنند جناب اقای اهورای مغرور و منکر معنویات داشتن پشتوانه اللهی و تلاش در جهت ان و توکل به خدا زیر بنای بسیاری از موفقیت های بشری است شاید شما به علت بی اعتقادی به ان الان اینجا هستید

قلی سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

اهورای عزیز
با امداد غیبی دور بیستم تمامممممممم
بدون امداد غیبی همون دور سیزدهم تماممممممم..

سارا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

واییییییییییییییی ممنونم دکتر اهورای عزیز
ایمیلم
aqua.scope@yahoo.com
یه دنیا ممنونم

اهورا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

به سارا : میخواستم جوابتونو اینجا بدم ولی دیدم کسانی که از امدادهای غیبی استفاده میکنن .نیازی به کامنتهای من ندارن لطف کن ای میل بده واست برنامه ریزی میکنم

اهورا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

به صبا:عزیز اگر از من مشاوره میخوای :در صورتیکه پایه خوبی نداری بهمین منوال هم میخوای ادامه بدی( روزی ۳ ساعت) بهتره واسه سالهای اتی برنامه ریزی کنی اگر میخوای حتما قبول شی میتونی با الینا مشورت کنی ببینی باید کجا دخیل ببندی!

اهورا سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

اقای الینا! فقط یادت رفت اون دعایی که دوستت خونده بدی درمانده بی زحمت براش دعای سفارشی بگیر چون احتمالا لوکس هم دوست داره قبول شه !

ساسان سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

چرا اسامی ذخیره ها رو اعلام نکردن
مرحله دوییها با مرحله اولها که اسمشون رو سایت بود چه فرقی دارند؟

هیدن سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

سال دیگه اینموقع کجا هستم...فقط خدا میدونه...

به saba سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

به خدا توکل کن و امیدوار باش و با پشتکار درس بخون موفق باشید التماس دعا

saba سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

من هم سر کار می رم هم خونه داری می کنم خیلی اوضام خرابه ... روزی 3 ساعت بیشتر نمی رسم بخونم

saba سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

من نمی خوام امار بخونم به نظرتون اشتباه می کنم ؟

الینا به درمانده سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

من با نظر اهورا موافق نیستم ایشان فقط استدلالی و 2 2 تا جواب میدهد و منکر تواناییهای نا محدود انسانهای ا ایمان است به نظر من به خدا توکل کن و با پشتکار درس بخون دوست 45 ساله من چند سال پیش در حالی که 2 فرزند دو قلو داشت صاحب یک فرزند ناخواسته شد اون هم با حاملگی با عارضه شدید همسرش که سرویکس نارسا بود ولی بدون اینکه افکار کفر امیز و گناه الود(سقط) به سرش بزند هم سر کار میرفت هم کشیک میداد و هم درس میخواند و هم بچه داری می کرد زمان زایمان خانم هم که استراحت مطلق بود درست 1 ماه قبل امتحان بود ولی این مرد خستگی ناپذیر هر گز نامید نشد و به خدا توکل کرد و تونست با نمره 377 در کمال نا باوری قبول شود بله اینه قدر ت انسان

دنیز سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

خواهشا ذخیره ها نمره و رتبه هاشونو بگن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 07:06 ق.ظ

نازی خیلی نازی
اخه پوست فقط ورژنش عوض شده

به استاجر چلقوز! سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 04:22 ق.ظ

چندی پیش دختر دانشجویی با تنظیم شکوائیه ای به پلیس فتای قزوین اعلام کرد که فرد یا افرادی با ارسال تصاویر شخصی وی و دیگر تصاویر مبتذل موجب هتک حرمت وی شده اند.

شاکی اضافه کرد: این افراد همچنین اطلاعات شخصی وی را به استادان دانشگاه و همکلاسی هایش از طریق ایمیل ارسال کرده اند.

این گزارش حاکی است ماموران آگاهی پلیس فتا به دستور سرهنگ شعبانی رئیس پلیس فتای قزوین تحقیقات و بررسی های فنی خود را در این زمینه آغاز کردند.

ماموران پس از جست وجو در فضای اینترنت و دریافت آدرس ایمیل های ارسال شده برای برخی استادان و دانشجویان، سرانجام با استفاده از شگردهای پلیسی ارسال کنندگان این ایمیل ها را شناسایی و دستگیر کردند. دو متهم دستگیر شده از هم خوابگاهی های فرد شاکی بودند.متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده ای تحویل مقامات قضایی شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 02:45 ق.ظ

به مهرنیوز زنگ بزنید

استاجر سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://fluoxetine20.blogfa.com

خسته شدم به خدا
از این بلا تکلیفی.....
دید من نسبت به یک رزیدنت : کسی تکلیفش روشنه !
<< ما که فعلا تکلیفمون خاموشه >>

استاجر سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

ای کاش الان درسم تموم شده بود الان امتحان رزیدنتی داشتم !
بعدشم یه نمره خوب
بعدشم نوروسرجری تهران !
هی ...................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

ایییییییی خدااااااااااااا.....چرا من از این بازیات سر در نمیارم.

نازی سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

پوست چقدر تغییر کرده؟لطفا راهنمایی کنید جزوه کرمی دارم میخونم بنظرم تغییر نکرده!!

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

دلم داره از غصه میترکه.

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

آره منم شنیدم زاهدان چند نفر از آشناهای اساتید و نماینده های مجلس اونجا رو آوردن رزیدنت کردن...اونم توی رشته هایی مث چشم ..که استریتهای ما آرزوشونه... خدا لعنت کنه همشونو....

به بالایی دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

درودبر حزب الله لبنان

به بالایی دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

مملکت گل و بلبل که میگن همینه....گندشون بزنن

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

دیروز رفتم بیمارستان ...دیدم رزیدنت سال یک از ح ز ب الله لبنان ؟؟یک سوچور ساده نمی تونست بزنه..بعد ما نخبه های ایران باید پشت رزیدنتی بمونیم التماس این بی سوادها رو کنیم..حیف حیف....

23445 دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

توی دانشگاه گیلان هم امسال 7 نفر از سوریه و اوکراین و ... رزیدنت رادیولوژی گرفتن
تا ما خواستیم تخصص بگیریم گندش رو در آوردن
یعنی امتحان رزیدنتی کشک شده واسشون
با یک تلفن رزیدنت می گیرن

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

تورو خدا یکی صدای ما رو به مسیولین برسونه...
توی زاهدان ۳ نفر رو آوردن رزیدنت چشم کردن...
۱. حامد طاهری... که قبولی داخلی زاهدان بوده
۲.هدی صوفی...که قبولی اطفال تهران بوده
۳.مهرنوش بدخش... که امسال هیچ رشته ای قبول نشده..
تازه توی بقیه ی رشته ها هم چند نفرواز اطفال وبیهوشی برداشتن آوردن جراحی و رادیولوژی و ....
برای رسوایی این افراد حق خور و عوامل زمینه ساز ای ن ناعدالتی تلاش کنین...

فاجعه در زاهدان... دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

تورو خدا یکی صدای ما رو به مسیولین برسونه...
توی زاهدان ۳ نفر رو آوردن رزیدنت چشم کردن...
۱. حامد طاهری... که قبولی داخلی زاهدان بوده
۲.هدی صوفی...که قبولی اطفال تهران بوده
۳.مهرنوش بدخش... که امسال هیچ رشته ای قبول نشده..
تازه توی بقیه ی رشته ها هم چند نفرواز اطفال وبیهوشی برداشتن آوردن جراحی و رادیولوژی و ....
برای رسوایی این افراد حق خور و عوامل زمینه ساز ای ن ناعدالتی تلاش کنین...

استاد دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

بازم یه امتحان دیگو شورو هیجان جدید دیگه ...
لحظات عمر مثه باد میگذره و ...

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

هیچ سودی ندارد!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

در ضمن آزمایشی شرکت کردن اینقدر زود هیچ سودی نداری!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

استاژر جهشی!
بچه برو دنبال کار و زندگیت و از الان زندگیت لذت ببر که بعد استاژری دیگه وقت آزادی نداری
امتحان میخوای چیکار بچه!

سارا دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

دکتر اهورای عزیز
شما که سابقه امتحان دادن و درس خوندن رو دارید میشه راهنماییم کنید

من تا اخر دیماه میرسم همه درسامو یه دور بخونم
بنظرتون چه جوری توی سه ماه بعد دوره کنم

اهورا یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 11:28 ب.ظ


مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می‌کند و تاکنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از افرادشان را نزد او فرستادند.
مسئول خیریه: آقای وکیل، ما در مورد شما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که الحمدالله از درآمد بسیار خوبی برخوردارید اکنون هیچ کمکی به خیریه نکرده‌اید. نمی‌خواهید در این امر خیر شرکت کنید؟
وکیل: آیا شما در تحقیقاتی که در مورد من کردید، متوجه شدید که مادرم بعد از یک بیماری طولانی سه ساله، هفته پیش در گذشت و در طول آن سه سال، حقوق بازنشستگی‌اش کفاف مخارج سنگین درمانش را نمی داد؟
مسئول خیریه: (با کمی شرمندگی) نه، نمی‌دانستم. خیلی تسلیت می‌گویم.
وکیل: آیا در تحقیقاتی که در مورد من کردید، فهمیدید که برادرم در جنگ هر دو پایش را از دست داده و دیگر نمی‌تواند کار کند و زن و ٥ بچه دارد و سال‌هاست که خانه نشین است و نمی‌تواند از پس مخارج زندگیش برآید؟
مسئول خیریه: (با شرمندگی بیشتر) نه. نمی‌دانستم. چه گرفتاری بزرگی ...
وکیل: آیا در تحقیقاتتان متوجه شدید که خواهرم سال‌هاست که در یک بیمارستان روانی است و چون بیمه نیست در تنگنای شدیدی برای تأمین هزینه‌های درمانش قرار دارد؟
مسئول خیریه که کاملاً شرمنده شده بود گفت: ببخشید. نمی‌دانستم این همه گرفتاری دارید ...
وکیل: خوب. حالا وقتی من به این‌ها یک ریال کمک نکرده‌ام، شما چطور انتظار دارید به خیریه شما کمک کنم؟

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

شما پیرمردها و پیرزن ها خجالت نمی کشید به همدیگر بچه ها بچه ها میکنید

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

کسی ثبت نام کرده؟
من استاژر هستم ثبت نام کردم چند تا اشکال داشتم کسی کمکم میکنه چرا ارور می ده این؟
من جهشی هستم

به اهورا یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

جزییات قتل پسر 5 ساله توسط طلبکار
این مرد که به شدت گریه می‌کرد گفت: پسرم قسمش می‌داد که نزن اما این مرد با قساوت تمام ضربه آخر را محکم‌تر زد من پسرم را بغل کردم و به بیمارستان رساندم در طول راه حسین به من می‌گفت بابا نگذار من بمیرم. حالا من چطور باید رضایت بدهم

پیرمردی که برای گرفتن انتقام از مستاجرش کودک پنج‌ساله او را قربانی کرده ‌بود، دیروز در دادگاه کیفری‌استان تهران محاکمه شد.

این مرد که حسین نام دارد، وقتی‌که با مستاجرش درگیر شد و نتوانست او را بزند به سراغ کودک
پنج ساله‌ او رفت و با ضربات چاقو پسرک را به قتل رساند.

در ابتدای جلسه محاکمه ذبیح‌زاده نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و در توضیح کیفرخواست خطاب به قضات شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران گفت: متهم 75 ساله21 اردیبهشت سال‌جاری کودکی پنج‌ساله را که او هم حسین نام دارد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده، آن‌طور که در گزارش پلیس و دادسرا آمده‌ است متهم صاحبخانه مردی به نام رضا ‌است و آنها بر سر کرایه خانه و پول شارژ با هم اختلاف داشتند. حسین روز حادثه درگیری شدیدی با رضا پیدا کرد و رضا از خانه متواری ‌شد سپس متهم با حمله به کودک پنج ساله، او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

نماینده دادستان تهران گفت: متهم سپس خود را به ماموران کلانتری اسلامشهر معرفی کرد. البته دادسرا به این اعتراف اکتفا نکرد و مدارک و مستدلات فراوانی را در این خصوص جمع‌آوری کرده ‌است. بنابراین، به‌عنوان نماینده دادستان تهران و با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظر به اینکه متهم با قساوت زیاد دست به این قتل زده ‌است درخواست صدور اشد مجازات برای متهم را دارم. در ادامه پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شدند. مادر مقتول اعلام گذشت کرد و گفت برای شادی روح‌ پسرش قاتل را عفو می‌کند اما پدر کودک پنج ساله گفت نمی‌تواند آن صحنه‌های دردناک را فراموش کند و درخواست صدور حکم قصاص دارد.

این مرد در توضیح روز حادثه گفت: آن روز من و پسرم در خانه بودیم و من هنوز از خواب بیدار نشده‌بودم که صاحبخانه آمد و در را باز کرد. او گفت به من بدهکاری و باید پولم را بدهی گفتم من کرایه را دادم و گفتم فقط پول قبض‌ها مانده که آن را هم می‌پردازم اما او با عصبانیت بیرون رفت و مقدار زیادی قیر داغ آورد و روی من و پسرم پاشید پسرم خواب بود و با پاشیده شدن قیر بیدار شد من جاخالی دادم و قیر روی من نپاشید سپس مرد صاحبخانه با چاقو دنبال من افتاد گفتم سروصدا نکن پولت را تا بعد از ظهر می‌دهم حالا پول ندارم می‌روم مغازه و هرچه درآوردم به تو می‌دهم او مثل دیوانه‌ها دنبال من می‌دوید. وقتی دید نمی‌تواند مرا بگیرد چاقویش را نشانم داد و گفت 30 هزار تومان به من بدهکاری بابت هر 10 هزار تومان یک ضربه به پسرت می‌زنم، باورم نمی‌شد این کار را بکند پسرم فقط پنج سال داشت متهم جلوتر از من به خانه رفت و وقتی رسیدم داشت ضربه آخر را به پسرم می‌زد.

این مرد که به شدت گریه می‌کرد گفت: پسرم قسمش می‌داد که نزن اما این مرد با قساوت تمام ضربه آخر را محکم‌تر زد من پسرم را بغل کردم و به بیمارستان رساندم در طول راه حسین به من می‌گفت بابا نگذار من بمیرم. حالا من چطور باید رضایت بدهم با دیدن چنین صحنه‌ای نمی‌توانم به رضایت فکر کنم. پسرم مریض بود و من 19 میلیون تومان هزینه کردم تا او را درمان کنم خیلی دلم برای پسرم سوخت و نمی‌خواهم قاتل او را ببخشم. با اینکه همسرم قهر کرده و به خانه پدرش رفته ‌بود اما پسرم بهانه‌گیری نمی‌کرد و با من خیلی راحت زندگی می‌کرد من قاتل او را نمی‌بخشم و درخواست قصاص دارم.


در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: اتهامم را قبول دارم من حسین را کشتم و خیلی از کارم پشیمان هستم و به همین دلیل، هم خودم را به پلیس معرفی کردم. ماموران پلیس با احترام با من رفتار می‌کردند من از ماموران کلانتری خیلی ممنون هستم که بازداشتم کردند. او ادامه داد: از وقتی رضا مستاجرم شد مرا بیچاره کرد خیلی اذیتم می‌کرد. او آدم خوبی نبود و کرایه خانه را نمی‌داد. 90 هزار تومان کرایه از او می‌گرفتم که آن را در سه قسط می‌پرداخت اما حدود دو ماه بود هیچ پولی نداده بود، قبض‌هایش را هم پرداخت نمی‌کرد. آن روز سراغش رفتم و گفتم پول را بده جواب داد تا بعد از ظهر می‌دهم. بارها گفته ‌بود، بعدازظهر می‌دهم و نمی‌داد، خیلی عصبانی شدم او را دنبال کردم به اندازه یک ایستگاه اتوبوس دویدم مردم داشتند ما را نگاه می‌کردند و می‌خندیدند کسی جلو نمی‌آمد ما را از هم جدا کند. من هم که عصبانی بودم و نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم و بالاخره برگشتم و پسر بیچاره را کشتم اصلا نمی‌دانم چرا این کار را کردم.

این مرد که دچار کم‌شنوایی بود و به سختی گفته‌های قاضی دادگاه را می‌شنید در مورد اینکه چرا تنها زندگی می‌کرد گفت: هفت سال پیش همسرم فوت شد من هم یک دختر مجرد داشتم دلم برایش سوخت پیش خودم گفتم او ازدواج کند بعد من زن بگیرم اما رضا جهیزیه دخترم را به غارت برد. او در خانه مرا قفل زد و وسایلم را برد. من اصلا از او خوشم نمی‌آید نباید بچه‌اش را می‌کشتم اما مقصر خودش بود.

متهم در مورد اینکه حاضر است به اولیای‌دم دیه بدهد و رضایت بگیرد گفت: من حاضرم دیه بدهم اما با رضا مواجه نمی‌شوم او خیلی بی‌ادب است درست است که بچه‌اش را کشته‌ام اما دلیلی ندارد بی‌ادبی ‌بکند او جواب سلام من پیرمرد را نمی‌دهد. من پول دیه را می‌آورم روی میز دادگاه می‌گذارم شما به او بدهید. البته من خیلی از او طلب دارم و باید طلب‌های من را هم بدهد.

در این هنگام، قاضی دادگاه از متهم خواست در صورت تمایل از اولیای‌دم عذرخواهی کند. این مرد گفت: همین که خودم را به ماموران معرفی کردم معنی‌اش این است که پشیمان هستم و عذرخواهی می‌کنم من اگر می‌خواستم فرار کنم رضا نمی‌توانست مرا دستگیر کند اما من پشیمان شدم و خودم را تسلیم کردم. حالا هم معذرت می‌خواهم اما باز هم می‌گویم این جوان بی‌ادب است.

در ادامه عباس مومن‌آبادی وکیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد. او در دفاع از موکلش گفت: همان‌طور که می‌بینید، موکل من چندان بر خود مسلط نیست و با اینکه پزشکی قانونی سلامت روان او را تایید کرده اما به نظر می‌رسد تعادل روانی ندارد و گفته‌هایش در دادگاه این موضوع را نشان می‌دهد، بنابراین درخواست دارم یک‌بار دیگر در مورد سلامت روان او بررسی لازم انجام شود.

او در ادامه از پدر مقتول خواست با توجه به اینکه همسرش اعلام گذشت کرده او هم این عمل پسندیده را انجام دهد اما پدر مقتول قبول نکرد.

سپس متهم یک‌بار دیگر در جایگاه حاضر شد و آخرین دفاعیات خود را مطرح کرد. در پایان هیات قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

خاطره یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

بچه ها جزوه پوست چی خوبه ؟
چشم کدوم استاد بهتره ؟ کدوم موسسه ؟

استاجر یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

کاش منم الان امتحان رزیدنتی داشتم......
نمره ام هم خوب می شد
نوروسرجری قبول می شدم(تهران)
دوستان شما اگه الان استاجر بودید چطور درس می خوندید؟ اصلا درس می خوندید؟

سبا یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

ممنون ارین جان ولی من هیچ جزوه ای از اخلاق ندارم و نمی دونم از کجا باید تهیه کنم .. واسه همین پرسیدم...

من هنوز پوست نخوندم ولی می خوام از کرمی بخونم

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

بچه ها واسم دعا کنید یه حاجت دارم که خیلی واسم مهمه.همه میگن اینقدر فکر نکنم بهش ولی من هنوزم به لطف خدای مهربون امیدوارم.واسم دعا کنید خدا دلش واسم بسوزه و کمکم کنه.

اهورا یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

به درمانده:خیلی نگران نباش زندگی هممون یه جورایی مثه همه فقط اگر نمیرسی بخونی یه مشکل به مشکلاتت اضافه نکن!. دعا خوبه ولی بشرطی که قبل از اون ادم از ۱.۵ کیلو مغزی که خدا بهش داده استفاده کنه!

به نازی :پوست عمدتاسوالات تشخیصی میدن و اگر تغییری اعمال بشه تو قسمت درمانه واسه همین با جرات تمام جزوه پوست سال ۸۸ ام که خط کشی کرده بودم خوندم!

آرین یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

نازی
من هنوز پوست رو نخوندم ولی شنیدم تغییراتش زیاده

امیدوارم حقیقت نداشته باشه
دوستانی که پوست خوندن کسی اینجا هست؟؟؟؟

آرین یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

سبا جان
اخلاق نکات خیلی مهمش زیاد نیست ولی دست کم نگیرش
در ضمن برای خوندنش نباید خیلی وقت بگذاری
البته نظرشخصی من اینه که ۲-۳ هفته آخر بخونی خیلی بهتره بخصوص در زمانهای استراحت
موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد