خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خبر آرشیوی با تاریخ جدید!!! از ایسنا !!!

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

 

 خبر آرشیوی با تاریخ جدید!!! از ایسنا: 

با اعلام تغییرات آزمون دستیاری دوره سی ‌ونهم
دبیرشورای آموزش پزشکی:
آزمون دستیاری امسال برگزارنمی‌شود
تغییردرمیزان ضرایب دروس وکاهش تعداد انتخاب رشته محل‌ها‌
1390/07/17

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اعلام تغییرات آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم، گفت: در این دوره از آزمون تعداد انتخاب رشته‌ محل‌ها از100 به 5 رشته محل کاهش یافته است.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه در آزمون دستیاری دوره سی و نهم تغییراتی ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: در نظر داریم امکان انتخاب رشته محل را در آزمون سال 90 به 5 انتخاب رشته کاهش دهیم.
وی افزود: با وجود اینکه تا کنون امکان انتخاب 100 رشته محل وجود داشته است ولی در نظر داریم با کاهش تعداد انتخاب رشته‌ محل‌ها، نقش علایق داوطلبان بیشتر ‌شود.
ضیایی با بیان اینکه در آزمون این دوره دستیاری میزان ضریب‌ها تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: بر این .............................
 

.................................................... 

 ضیایی به مهر خبر داد:
نحوه تاثیر معدل در کنکور دستیاری/ مهمترین تغییرات آزمون سی و نهم
 
 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار در فروردین 91 گفت: معدل در آزمون پذیرش دستیار به صورت تاثیر مثبت درنظر گرفته می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نگرانی برخی از داوطلبان دستیاری برای اعمال معدل دوره پزشکی در آزمون دستیاری گفت: نمرات و معدل داوطلبان با روشهای ریاضی به صورت همگن دیده خواهد شد و در سالهای اول اجرای طرح تحول به صورت ترجیحی دیده می شود.
وی افزود: داوطلبان آزمون دستیاری نگران نباشند چرا که معدل تا زمان استاندارد شدن کلیه روشها، به صورت تاثیر مثبت در نظر گرفته می شود.
ضیایی یادآور شد: هیچ ضرری به داوطلبان از طریق اعمال معدل دوره پزشکی در آزمون دستیاری تحمیل نمی شود و دقیقاً همانند فرآیند کنکور که نمرات دروس به صورت مثبت دیده شده در اینجا هم به همین روش عمل می شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاکید کرد: مهمترین تغییر در آزمون دستیاری، تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری دوره سی و نهم بود و با توجه به اینکه این آزمون پیش از این در دو ماه پایانی هر سال برگزار می شد که این بار دوره سی و نهم آن در تاریخ 31 فروردین ماه سال 91 برگزار خواهد شد.
به گزارش مهر، بر اساس طرح تحول پذیرش دستیاری، تغییراتی در نحوه پذیرش دستیار انجام می گیرد که از آن جمله می توان به نحوه تاثیر آزمون چهارگزینه ای و درون دانشگاهی اشاره کرد.
طرح تحول نظام پذیرش دستیار در دو مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول تغییرات همچنان در آزمون متمرکز و در مرحله دوم تغییرات در آزمونهای درون دانشگاهی اعمال خواهد شد. تاثیر مصوبات مربوط به آزمون متمرکز 20 درصد از نمره کل خواهد بود و سایر تاثیرات مربوط به محتوای آزمون خواهد بود. این تغییرات به گونه ای است که برای آزمون متمرکز کتبی و چند گزینه ای ضرایب متفاوتی بر سئوالات و بر حسب انتخاب رشته های مختلف داوطلبان اعمال خواهد شد.
در مرحله دوم طرح تحول پذیرش دستیار پزشکی موضوعاتی از جمله مصاحبه ساختارمند، اعمال نتایج آزمون داخل دانشگاهی در انتهای دوره کارورزی در این مرحله اعمال می شود.

 .........................................

 

بااعلام نحوه پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی
معاون آموزشی وزارت بهداشت:
دانشگاه مجری این دوره هنوز مشخص نیست 

 ..............................  

 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی به ایسنا خبرداد:
مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی از شنبه
برگزار آزمون در پنجم آبان .....................................

 

.................................... 

 

در پی اعتراض جمعی از دانشجویان پزشکی به سختی آزمون پیش کارورزی و علوم پایه
معاون آموزش عمومی دانشکده پزشکی تهران:
سئوالات آزمون استاندارد بود
جمعی از دانشجویان علوم پایه پزشکی و پرانترنی نسبت به تغییر نمره قبولی، نحوه نمره دهی و ارفاق ناعادلانه وزارت بهداشت در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه ......................... 

 ---------------------------------------

 آزمون دکترای تخصصی 5 آبان برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آزمون امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است
توزیع کارت آزمون از سه‌شنبه آغاز می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون دکترای تخصصی  .................................

 

 آزمون دکترای تخصصی 5 آبان برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آزمون امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است
توزیع کارت آزمون از سه‌شنبه آغاز می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون دکترای تخصصی با رقابت حدود 4 هزار داوطلب در 5 آبان ماه، گفت: فرایند برگزاری آزمون نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت در روز شنبه 5 آبان ماه در51 رشته در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز و کرمان، اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 3 و 4 آبان ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  توزیع می‌شود.
وی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش در این آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره دکترای تخصصی امسال نسبت به سال گذشته با افزایش روبروست.
سراجی با تاکید بر اینکه انتقال و جابجایی در آزمون دکترای تخصصی ممنوع است، خاطرنشان کرد: چنانچه در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل عدم واجد شرایط بودن داوطلب بر اساس مدارک ارسالی مشخص شود قبولی آن منتفی ‌شده و داوطلب از شرکت در آزمون سال بعد محروم می‌شود و طبق مصوبات هیات بدوی رسیدگی به تخلفات، با وی برخورد می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خاتمه گفت: داوطلبان در صورت قبولی باید در هنگام ثبت‌نام متعهد شوند دوره تحصیل را طی مدت تعیین شده به اتمام رسانند.

.......................... 

 ......................... اعتراض کردند و خواستار اجرای عدالت و ارفاق نمره یکسان به همه دانشجویان شرکت کننده در این آزمون شدند.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه علوم پزشکی تهران، در بخشی از نامه نمایندگان این دانشجویان معترض آمده است: اینجانبان دانشجویان پزشکی در امتحان پیش کارورزی و علوم پایه در17 شهریور امسال شرکت کرده‌ایم که با توجه به سختی این آزمون نسبت به دوره‌های قبل و تغییر نمره پایه قبولی، دانشجویان پزشکی به این قضیه معترض شده‌ایم.
حمید عمادی معاون آموزش عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعتراضات دانشجویان به آزمون پیش کارورزی و علوم پایه را ناوارد خواند و گفت: سئوالات آزمون با کارشناسی اساتید بسیار خبره در حد استاندارد طراحی شده است و در نتایج آزمون هم هیچ ارفاقی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه دانشجویان پزشکی باید بر حداقل‌های لازم علم پزشکی مسلط باشند، اظهار کرد: به دلیل یکسان نبودن سطح آموزش دانشگاه‌های مختلف پزشکی کشور، نیاز است دانشجویان برای کسب مدرک پزشکی و انجام طبابت به طور وسیع در جامعه صلاحیت پزشک شدن را داشته باشند و این آزمون معیار خوبی برای محک این دانشجویان است.
عمادی ادامه داد: در سالهای اخیر وزارت بهداشت دوره قبل به منظور افزایش میزان پذیرش دانشجویان، نمره‌های پایین کسب شده دانشجویان را ملاک پذیرش قرار داده بودند که خوشبختانه امسال وزارت بهداشت معیارهای قبلی را تغییر و بینابین ملاک های قبلی یعنی نمره 100 را ملاک پذیرش قرار دادند.
وی سئوالات طرح شده در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه سال جاری را بسیار معمولی، صحیح و استاندارد توصیف کرد و افزود: این سئوالات توسط کارشناسان و افراد برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طراحی شد و دانشجویان نباید با اعتراض‌های نابحق خود ناتوانی های خود را در کسب 50 درصد نمره قبولی جبران کنند.
معاون آموزش عمومی دانشکده پزشکی تهران ادعای دانشجویان در خصوص ارفاق نمره توسط مسئولان وزارت بهداشت را نادرست و غیر صحیح عنوان کرد و افزود: دادن ارفاق نمره به دانشجویان کاری اساسا نادرست و به نظر من هیچ ارفاقی به دانشجویان در این آزمون صورت نگرفته است و دانشجویان با این جوسازی‌های قصد توجیه کوتاهی‌های خود برای کسب نمره قبولی این آزمون دارند.  

 

 

................................ اساس ضرایب دروس با توجه به هر رشته متفاوت است.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به تغییر در زمان برگزاری آزمون دستیاری، از عدم برگزاری آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم در سال جاری خبر داد و افزود: به دلایل بدی شرایط آب و هوا، لغو پروازها و در نهایت ایجاد مشکل در انتقال سوالات، سی ‌ونهمین دوره آزمون دستیاری در فروردین 91 برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در نمره آزمون، گفت: نمرات آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی و معدل دوره کارآموزی به صورت مثبت تاثیر خواهد داشت.
ضیایی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری، آزمون بسیار حساسی است، خاطرنشان کرد: امید است این تغییرات موجب ارتقاء کیفیت این آزمون بسیار مهم شود 
 

 ..........................................

بااعلام نحوه پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی
معاون آموزشی وزارت بهداشت:
دانشگاه مجری این دوره هنوز مشخص نیست

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت: این دوره در ابتدا به صورت آزمایشی فقط در یک دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.
محمد علی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اجرای اولین دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی فقط در یک دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط سه دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای این دوره در حال بررسی و بازدید است.
وی با تاکید بر اینکه نخستین دوره پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به صورت آزمایشی با تعداد محدود دانشجو اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از فارغ‌التحصیل شدن این دسته از دانشجویان نتایج بازخورد آن برای تصویب به شورای عالی برنامه ریزی ارسال می‌شود.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه هنوز دانشگاه مجری مشخص نیست، تصریح کرد: پس از مشخص شدن دانشگاه مجری، متقاضیان می‌توانند بر اساس فراخوان برای شرکت در آزمون این دوره که توسط دانشگاه مجری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.
محققی با اشاره به شروع این دوره جدید از بهمن ماه سالجاری، گفت: زمانی که چگونگی ورودی‌های این دوره مشخص شود توسط دانشگاه مجری فراخوان منتشر خواهد شد. 
 

........................................ 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی به ایسنا خبرداد:
مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی از شنبه
برگزار آزمون در پنجم آبان

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: مهلت مجدد ثبت‌نام اینترنتی آزمون دکترای تخصصی از روز شنبه 23 مهر ماه آغاز می‌شود.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: داوطلبانی هم که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در این مهلت و درصورت نیاز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
http://www.sanjeshp.ir   نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
وی با بیان این که مهلت ویرایش و ثبت‌نام آزمون تا 25 مهر ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان می‌توانند در این مهلت مدارک ارسالی خود را تکمیل کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه این فرصت قابل تمدید نیست، خاطر نشان کرد: آزمون دکترای تخصصی روز پنجشنبه 5 آبان ماه برگزار می‌شود.

نظرات 434 + ارسال نظر
سپهر سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام دوستان. کتاب های درسنامه دکتر کرمی سال96 جراحی اطفال وداخلی ودارم زیر قیمت جلد میدم اگر خواستید لطفا. تو اینستا بهم پیام بدی Sh_p_66

شاهین چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

بابابزرگ خیلی ساکتی نکنه شماهم توخطی

کمکم کنین توروخدا دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

کسی میدونه نورولوژی چه فصلهایی از هاریسونه؟
آخه من تست ٨٧ رومیزنم مثلا ام اس از هاریسونه
اون موقع یادمه ام اس و سردرد از هاریسون بود.
میشه کمکم کنین لطفا

خاله مرضیه شنبه 14 آبان 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

خاله مرضیه خاله مرضیه خالخاله مرضیهه مرضیه خاله مرضیه خاله مرضیه
الهی تیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش بگیری

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

بخونید تا جر بخورید بعدش هم هیچ خبری نیست

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

نه تو عمه اش هستی

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

واقعا براتون متاسفم گه چقدر ادما را یکی میبینید قلی هم الیناست؟؟؟یا قذافی؟؟!!چرا سرتون تو برفه و فکر میکنید اینجا اختصااصی فقط یه عده خاص با افکار عجیبه منم لابد عمو قلی ام!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان 1390 ساعت 07:45 ق.ظ

بچه ها این ذخیره ها رو کسی خبر داره کی میزنن؟ اگه نتیجه ذخیره ها بیاد من قبول نشم پایه سارا هستم ....با تو همدردم .....انشاالله.....باید روزی حداقل 40 صفحه از گاید لاین بخونیم تا 2 دور بشه خوند کرمی را نمیدونم

قلی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

قلی=قذافی=حنا

[ بدون نام ] جمعه 13 آبان 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

اشتباه نکید الینا قذافی شکیبا ایثارگر و ملودی یک نفرند این قلی یکی دیگه باید باشه مثلا من فکر می کنم این شاید التماس باشه شاید
ولی مطمئنم الینا .... نیست

حنا جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

بچه ها واقعا این قذافی رو ندید بگیرین. البته من تازه واردم ولی کامنت ها رو خوندم اصلا کسی بهش جواب نده و اصلا کامنت ها شو نخونین .این جور آدمها فقط میخوان اعصاب بقیه رو خورد کنند. به امید موفقیت

حنا جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

سارا جان چطور میخوای برنامه بریزی؟ من هم تا حالا افتضاح و کم خوندم .میخوام دیگه درست درمون شروع کنم. 100 صفحه کلا خوندم که یعنی 0 !!

قلی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

قلی=قذافی

قلی جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم
دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم
دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم
دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم
دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم

[ بدون نام ] جمعه 13 آبان 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

سارا من هم شرایط تو رو دارم حاضرم بات درس بخوانم ولی چه کار کنیم

سارا جمعه 13 آبان 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

بچه ها توروخدا بیایید با هم درس بخونیم منم ارادمو از دست دادم با اینکه فقط روزی ۴ ساعت کار میکنم ولی مدام فکرم مشغول حرفهای مادرشوهرمه خیلی اذیتم کرده بطوریکه ذهنمو ازم گرفته ان شااله هر کی مادرشوهر بد داره خدا بهش صبر بده!از این حرفها گذشته بیایید با هم برنامه ریزی بکنیمو درس بخونیم تا حس رقابت درونمون ایجاد بشه

به التماس پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

غصه نخور من از تو بدترم با اینکه کار نمی کنم وهمش تو خونه هستم ولی ساعات مطالعم خیلی خیلی کمه.ارادم واسه درس خوندن خیلی کم شده :(

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

التماس ادم خوبی هستی
ممنون که هستی
ولی غمگینی خوش حال باش

التماس پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

از کسانیکه از من مـتنفرند سپاس. ، آنها مرا قویتر میکنند
از کسانیکه مرا دوست دارند ممنونم،آنان قلب مرا بزرگتر میکنند.

ازکسانیکه مرا ترک می کنند متشکرم،آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست

از کسانیکه با من مـــــی مانند سپاسگزارم، آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند ..

کورش بزرگ
ٌٌٍٍٍِّّآـ««««««««« بنظر من اگه بتونی تستهای دستیاری زنی کافیست(مثل KEY BOOK یا دستیاری برتر ایزدی) اگه وقت داشتی تست زنی کرمی و سروش فرزانگان!

دیگه کسی سوالی نداره جواب بدم؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان
اگه اطلاع دارید یه مجموعه سوال خوب برای کل درسهای مینور و ماژور معرفی کنید.
با تشکر

التماس پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 04:23 ب.ظ



چرا خواب سایرین با ارزشتر از بیداری من است؟ من جادو شده ام!

همه مینورها کرمی بهترند حتی نورولوژی! حجم نورو شاهبیگی با کرمی قابل مقایسه نیست
البته اگر می رسی چند بار دوره کنی شاهبیگی بخون

آیدین پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

همکاران به نظر شما برای دروس مینور جزوات کدام موسسات مناسبترند ؟مثلا با توجه به اجماع نظر خیلی از دوستانی که پارسال امتحان دادن :
نورولوژی دکتر شاه بیگی از پارسیان دانش
الباقی را شما بگید؟

التماس پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

ی کاش یکی بود تا راه انتخاب را از من میگرفت و مجبورم میکرد که بخوانم نه اینکه بخوابم
فرق بخوابم با بخوانم فقط بالا پایین بودن یک نقطه بر روی یک خط نیست این تفاوت اندک سرنوشت مرا میسازد! چا من همیشه نقطه را زیر خط میگذارم و فردا هایم را خراب میکنم

به ناظر بیگناه پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

والا شرح حالت که با شرح حال برادر ایثارگر و درد دل اون یکیه دوستانی که همیشه نظرات و میخونند میدونند من چی میگم
زیاد حرص نخور ......برو تو هم درس بخون با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه ......رو اعصاب این بچه هایی هم که نون زحمت خودشون را میخورند راه نرو
منم بیکار تو چون نگذاشتم تو سالای قبل حقم باطل بشه از حلقوم ناحق درش اوردم
حالا کلکل کن تا....... حال میکنم وقتت حروم شه تا حق به حقدارش برسه
بچه ها بقیه محلش ندین من هستم
ذکر 5شنبه چیه ؟تمرین کن بگی حرص نخوریییی

ریتالین پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

بابا فرش! up to date نیستن؟feresh اند؟؟؟
مردم از خنده.پس تو میشناسیش؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

شما را به پیر و پیغمبر قسم میدم که بیخیال این ایثارگر الینا ملودی شکیبا قذافی ..... هزار چهره بشین و اجازه بدید ایشان در توهمات خودش سیر کنه و بیاد با هزار اسم دیگه کامنت بذاره و پشت سر هم خودش را تحویل بگیره و تایید کنه و خیال کنه که هیچکس اونو نشناخته !
بذارید دلش خوش باشه بنده خدا کمبود داره و میخواد اینجوری کمبودهاشو پر کنه
امیدوارم دیگه به این اقای هزار اسم توجهی نکنیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

لطفا دوز ریتالینت را کم کن تا کمتر دچار توهم شوی فکر میکنم این اقا هم یه نفره که فکر میکنه ملودی و الینا و ........یکی هستند نه بابا من مطمنم چند نفرند من به هیچکدام وابسته نیستم ولی با بالایی موافقم ادب هم خوب چیزیه این بابا ملودی ادم با سواد و فرشیه ولی چرا تا حالا قبول نشده نمیدونم شاید گرفتار بوده ولی من قبولش دارم به عنوان یه ادم غیر وابسته

ناظر بی گناه پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

واقعا این چه منطقیه که شما دارید ادب هم ندارید اگر کسی با سن بالا می خواد ازمون بده باید بهش توهین کرد؟؟!!!تازه از کجا معلوم این اقایون سن بالا باشند؟!! من با 38 سال سن و تاهل و کار و هزار گرفتاری باز هم دارم تلاش میکنم و به حول و قوئء اللهی امیدوار هم هستم شما اگر بدون دغدغه و اسودگی خاظر درس میخونید باید اینطور با بی ادبی فخر فروشی کنید؟؟!!اگر خودتون را فارغ از مشورت و نصیحت میپندارید به دیگر عزیزان نسبت ندهید بارها این عزیزان توصیه های مفیدی داده اند که برای بنده مو ثر بوده (اگر نگید من هم همانها هستم) در اخر باید بگم واقعا برات متاسفم با این استدلال و نگرش غیز اخلاقی و غیر منطقی شما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

قذافی=ملودی=شکیبا=... تابلوووووووووووووووووووو یکی هستن چه دفاعی از خودش میکنه جالبه هرکی میفهمه میخواد توجیهش کنه
بیچاره برو درستو بخون که حالا راسته ..... سنت شده با سهمیه هنوز هم قبول نشدی!!!! تازه بقیه را راهنمایی میکنی بجا این پلیس بازیا برو سر درست....... باریکلا برووووووووووووووووووو بروووووو
اگه اومدم دیدم باز اینجا بودی و نطق کردی من میدونم و تو
بیکاااااااااااااااااااااااااااار
بقیه هم لطفا این ادمو ندیده بگیرید شاید باعث خیر شدیم رفت سر درسش
خودش که حالیش نیست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

شکیبا شما ساده تر بنگاررید تا قابل فهم تر باشه ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

قذافی= شکیبا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قذافی پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 09:41 ق.ظ

2 نفر در طب اورزانس تهران انصراف داده اند (جهت اطلاع عزیزان منتظر ذخیره ا) من هم خودم بابا کم میام اینجا چرا اینقدر تو توهم هستید؟؟؟!!!!

شکیبا پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

من خودم به شخصه از خیلی از نقطه نظرات ملودی استفاده کردم و از ایشان تشکر میکنم شما دوست عزیز هم بهتره به جای بد بینی و توهم زیاد به کامنت ها توجه کنید نه به اشخاص در ضمن درس خوندن و قبول شدن احتمالی شما و دیگران هیچ ربطی به حضور و عدم حضور دیگران در اینده نداره بهتر و پسندیده تر اینه که به جای اینکه از حالا خود را پیروز ازمون و ایشان را خدای ناکرده ناموفق بدانید برای همه کسانی که زحمت میکشند ارزوی موفقیت کنید

التماس پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

به بی معرفتها
سطر به سطر وقت تلف کردنه
من حساب کردم حداکثر ۳ تست از درسهای ۶ تستی را پوشش میده با توجه به اینکه هر درس متوسط ۱۰۰۰ تست داره اگر ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار تست بزنی فط ۱۰۰ تست را پوشش خواهد داد و این یعنی وقت تلف کردن
اگر سطر به سطر میخوانید حداکثر ۵۰-۶۰ تستش را از هر کتاب سلکت کنید و بخوانید بقیه را بیخیال

اهورا پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

یادم رفت ریحانه خانم در مورد سرعت خوندن نمیدونم از کی شروع کردی ولی بهر حال هر کدوم از جزوات گاید لاین ۵تا۶ روز برا دور اول با حساب اینها که الان خوندی خوبه

اهورا پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

سطر به سطر خیلی وقت گیر هست ضمن اینکه حداقل ۵۰٪ تستها هیچوقت در امتحان نمیات بهر حال اصلا ابتکار جالبی نیست در هر صورت هیچ چیز بهتر از تستهای دستیاری سالهای قبل نیست شما یکی از این تستهای جامع مثلاfirst رو بعد از اتمام هر درس بزن یا اگر گاید میخونی تستهای اون.
تستهای خیلی از موسسات رو سالهای قبل که من دیدم زیادی به جزئیات میپردازن.
توی تستهای زیر کلمات کلیدی خط بکش وچند دور تست رو تا امنحان بخون خیلی موثره

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

به بالا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

بلد هم مشغوله فعلا نصفش در اومده

به دانیل استیل چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

فکرمیکنم میشناسمت ,موفق باشی
از سر بلد چه خبر؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

اگر میخواهید از دست ملودی الینا قذافی ایثار گر ..... راحت بشید بنشینید حسابی درس بخوانید تا قبول بشوید والا مجبور هستید سال بعد هم این ایثارگر را تحمل بفرمایید

ملودی چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

باز هم می گم رعایت شان و حرمت افراد را بکنید به حاشیه ها توجه نکنید فقط بخوانید وبه خدا توکل کنید در ضمن من خودم هستم

ریحانه چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

منم با دکتر اهورا موافقم .دکتر اهورا برای دوره فرمودید سطر به سطر خوب نیست میشه راهنمایی کنید تست چی بزنم؟؟؟؟ من تا حالا جراحی فارماکو عفونی ژوست گوارش و ژاتو خوندم .خوبه یا سرعتم کمه؟؟

اهورا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

البته اینو بگم همانطوری که قبلا گفتم تعداد صفحات از ساعت درس خوندن مهمتره.(من اصلا نمیدونم روزی چند ساعت میخونم ).اینجوری تنوع زیادی هم داری وقتی درس اونروز تموم شد فیلم.تفریح.کارای عقب مونده شروع میشه

اهورا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

بله بنده هم تمام صحبتهای ایدین رو تائید میکنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

چرا الکی شایعه پراکنی میکنید کی گفته تا آخر آبان؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

وقتی هیچ خبری از وزارتخانه نیست و همگی به خواب زمستانی زودرس رفته اند چی اپدیت بشه !!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

تا آخر ابان ذخیره می زنند منتظر نمانید

قلی چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم

zakhire چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

zakhireha hafte dige mizanan man emrooz porsidam

به الینا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

تو که با ایمان و باهوشی چرا خرگوش زاهد نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

نمیدونید بالاخره کی ذخیره ها رو میزنن؟

قلی چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

دور دوم تمااااااااااااااااااااااااااممممم

کاوه چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

آفرین آیدین منم باهات کاملا موافقم

آیدین چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

من فعلاْ روزی ۷-۸ ساعت میخونم اما کم کم باید به ۱۰ ساعت برسونمش و ۲ ماه آخر هم به ۱۲ ساعت ....مطمئن باشید حتی اگه از الان شروع به خوندن کنید و با یک برنامه منظم درسارو بخونید حداقل تا آزمون ۳ بار دروسو خوندید فقط نباید تو خوندن زیاد وسواس بخرخ بدید چون همه مطالب برای آزمون دستیاری مهم نیستند در ضمن در بار اول قرار نیست به تمام مطالب مسلط باشید اگه فقط به ۶۰ درصد مطالب مهم هم در بار اول مسلط شوید در مرورهای دوم و سوم به مرز آمادگی کامل میرسید منظور از آمادگی کامل هم حداقل ۸۰ درصد تسلط به مطالب مهمه .یادتون باشه قرار نیست برای قبولی در آزمون به تمام سوالات درست پاسخ بدید نفرات برتر آزمون هم با پاسخ درست به حدود ۸۰- ۹۰ درصد سوالات در بهترین رشته ها قبول شدند پس مطمئن باشید حتی با تسلط به ۸۰ درصد مطالب مهم هم میشه رتبه های خیلی خوبی کسب کرد . هرگز برای موفقیت دیر نیست

الینابهparisa چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

من هیچ اصزازی ندارم که هویت خودم را ثابت کنم ولی اگر دو کامنت در فاصله زمانی کوتاه داده بشه دلیل اینه که از یه فرده؟؟؟!!!اینه ای کیوی شما؟؟!!!در ضمن به جای تمسخر کردن افراد معتقد کمی ایمان خود را تقویت کنید تا اینطور استرس به شما غلبه نکنه تا قضاوتی اینچنینی داشته باشید زیرا این استدلال ممکنه در تست زدن سر ازمون هم شما را سخت به اشتباه بیاندازه وبعد خسرالدنیا والاخره (خدای ناکرده)

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 08:05 ق.ظ

اول از همه مگه کسانی که دور اول رو خوندن مگه ارولوژی اومده
پس...
دوما بابابزرگ کجاست
کسی می دونه دیگه کجا اخبار دستیاری رو می گذارند
چرا سایت عوض نمی شه
سوما اگه کسی نخوانده از من بشنوید الان هم شروع کنه اصلا دیر نیست مناسب هم هست
راستی اونایی که دور اول خوندن روان چی خواندن

التماس چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 06:00 ق.ظ

من ۲ ماه پیش قلب را خوندم و ریه را هنوز نخوندم
حالا هیچ فرقی بین ریه و قلب از نظر اموخته ها برایم وجود نداره یعنی مثل اینکه هیچکدام را نخوندم
و این یعنی زنگ خطر!!!
خواندن ونخواندنم فرقی نداره

آزاده چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

مرسی ملودی جان

به آیدین چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

من هم فقط زنان و خون را خوندم. شما روزی چند ساعت می تونید درس بخونید؟به نظرتون تو مدت باقی مونده میشه همه درسها را تموم کرد ودوره هم کرد؟

آیدین چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

اینکه الان کسی تمام دروس را تموم کرده خیلی خوبه اما مهمتر از اون اینه که توی ماه آخر بتونه حداقل یکی دو بار مطالبو مرور کنه.بعضی مواقع زود تموم کردن اونم با چند ماه فاصله تا آزمون نتیجه عکس میده بخصوص اگه از دانسته ها خوب محافظت نشه پس باید خیلی با برنامه و درست و حسابی این چند ماه را مدیریت کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

ای خدا از این بنده ها که کاری برنیومد خودت یه کاری بکن این ذخیره ها رو فردا بزنن.مرسی.

آیدین چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

من که تا حالا بطور پراکنده فقط غدد و قلب و خون وخوندم اما از فردا میخوام درست و حسابی شروع کنم به درس خوندن ُ بنظرم هنوز زمان لازم برای موفقیت وجود داره ..هیچوقت برای موفقیت دیر نیست

ندا سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

۱دورم تموم شد جونم داره در میا د دیگه خسته شدم

پری سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

پری سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

بچه ها کسی از بابابزرگ خبر داره؟ نکنه رزیدنت شده به ما نگفته

parisa سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

ملودی = الینا
اگه از فردا این را رعایت بکنی بازم همینی که گفتم !!!!بگو چرا؟؟!!!!!!!!!!!!!
آخه IQجان حداقل وقتی میخوای خودت را جای n نفر جا بزنی که مثلا افکااااااااااااااااااار یکسان دارند هربار جا یک نفر نظر بده برو یه دوری بزن بعد بیا جا اون یکی نظر بده که حداقل ما نگیم چرا اینا همشون با هم میان پشت سر هم نظر میدن!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخب ؟!!!!
حالا از فردا این مطلبو رعایت کن تا بچه ها اینقدر بهت شک نکن
راستی دیگه امر بمعروف نهی از منکر یادت رفته؟؟؟؟
حالا من برات میگم این کارا زشته برو از قدت خجالت بکش

parisa سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

بخدا کار منم همینه 2 هفته است نمیتونم برم سر کتاب !!!!!!!! امیدوارم خدا خودش براشون حکم کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

الینا جان نگاه که هیچ نیم نگاه هم نمیتونیم بکنیم...امیدوارم تو این موقعیت قرار نگیری...

الینا سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

به خدا توکل کنید و امیدوار باشید اما نگاهی هم به امتحان داشته باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

این که میبینم به جز منم کسانی هستن که منتظر ذخیره هستند باعث میشه احساس تنهایی نکنم...فقط دعا میکنم این دوران مه آلود زودتر تموم بشه و واسه همتون خبرای خوش آرزو میکنم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

منم همینطور خوابیدم رو مبل و فقط سایتو چک میکنم بلکه زده باشن..زهی خیال باطل...

منتظر سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

من که تا ذخیره نیاد خوصله هیچ کاری ندارم چه برسه به درس مجدد!!

نامی سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

من از فردا شروع مینمایم و دانیل عزیز که تمام فرمودید از فردا شروع به فراموشی خواهید کرد الان چه وقته تمام کردنه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

بچه ها هیشکی تو وزارتخونه آشنا نداره ببینه این ذخیره ها رو کی میدن؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

آخه گفته بودن تا دوشنبه میزنن...چرا هفته دیگه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

امکان نداره تخریب روحیه نکنید

دانیل استیل سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

هورررررررررررا بالاخره یه دورم تموم شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

یعنی خدت لعنتشون کنه خدا ازشون نگذره...الهی که به همین روز بیفتن درمونده وخسته...الان زنگ زدم گفتن هفته آینده میزنن...برق از سرم پرید...اینا شرف ندارن...شعور هم ندارن...

الینا سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

این افا مثل اینکه بد جوری تو توهم قرار داره همه را یه جور و یکی میبینه!!!!!!!!!!!!اگر ریتالین مصرف میکنید بهتره دوزش را کمتر کنید!!!!

ملودی به ازاده سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

اطفال امسال پارسیان با ویرایش جدید ولی با همان استاد قبلی دکتر احمد ابادی ارائه شده و برخی جزییات ان هم عوض شده که بیشتر اعداد و ارقامه ولی بیشتر رو دو مبحث تاکید کنید نوزادان و عفونی در ضمن مباحث روان بلوغ ارتو پوست هم اگر قط کردید بخوانید (بر گرفته از نوار دکتر احمد ابادی) در ضمن من خودم هستم !!1!!! نه الینا قذافی و............ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

parisa سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

این ذخیره ها چیشد کسی خبر داره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

خبر جدید ی از ذخیره ندارید؟

vtac سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

خدا کنه امروز دیگه ذخیره ها روبزنن ..

آزاده دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام همکارا کسی هست که جزوه اطفال پارسیان رو خونده باشه؟ به نظرتون چطوره ؟استادش خوبه/

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

من فکر میکنم بابابزرگ امسال سال اولی شده کیا باهام موافقن

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

من موافقم قبول
برای تقویت روحیه به این جملات توجه کنید
زیاده ببخشید
Any moment, everything can change,
Feel the wind on your shoulder,
For a minute, all the world can wait,
Let go of your yesterday.

Can you hear it calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing?
And take control,

Fly
Open up the part of you that wants to hide away
You can shine,
Forget about the reasons why you can't in life,
And start to try, cause it's your time,
Time to fly.

All your worries, leave them somewhere else,
Find a dream you can follow,
Reach for something, when there's nothing left,
And the world's feeling hollow

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

دوستان درسته که این محیط مجازیه ولی ماها حقیقتا پزشکیم و حتی در محیط مجازی هم انتظار دیگه ای ازمون میره...پس بیاید این بحثا رو تموم کنییم...

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

بابا دورجون خودم خر که نیستیم
هرچی می خواهید بگید
الینا قذافی ایثارگر ملودی حالا هم استیو
اینها همشون یک نفرند
البته من هم موافقم بچه ها دکترها خانمها اقایون ارامش اینجا را حفظ کنید
داد بزنید تا خالی بشید ولی یواش

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

استیو/؟!

اسثیو دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

من تازه امدم اینجا از ادبیات دوتای بالای لذت بردم من هم با انها موافقم

ملودی دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

خوا هش میکنم با سعه برخورد نمایید و ارامش این فضا را بر هم نزنید این جا محیطی است برای کمک همکاران محترم به یکدیگر پس اگر خطای از کسی سرزد با گذشت خود به این مهم کمک کنیم

شکیبا دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

شما چه قدر بد بین و گمراه هستید که همه افرادی که خلاف نظر شما را میدهند یکی میدونید!!! شاید شما هم یک نفر باشید که جای همه نظر میدید و اصلا منطق ندارید هر کس حرف عقلای میزند رنجیده و همه افرادی که با نظر همسو هستند یکسو نه بکسان میپندارید!!!!شاید فشار غیر صحیح مطالعه شما را به این وضع غیر منطقی در اورده به هر حال پیشنهاد میکنم اندکی استراحت کنید بعد تفکر شاید به خود بیایید و عینک بد بینی را در بیاورید وهمه را یکی نبینید

vtac دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

اینقدر بیخودی منتظر نباشین تازه میگن آخر هفته یعنی تا آخر هفته هیچ خبری نمیشه حتی ممکنه هفته بعد یا هفته های بعد...پزشکی به جز علم به صبر هم نیاز داره...اونم صبر ایوب...واسه همتون دعا میکنم که هر نتیجه ای پیش بیاد صبور باشید و بردبار و پرتلاش...اگه قبول شدید رزیدنتای خوبی بشید و اگر نه خدا بهتون توان بده برای تلاش دوباره به نحوی که با دیدن نتایج دوره سی ونه خوشحال بشید که الان قبول نشدید...فقط چند ماه دیگه تحمل میخواد...چند ماه واسه ماها که دو سوم عمرمون رو درس خوندیم زیاد نیست...

گلپونه دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

ممنون از پاسختون
جزوه چشم کرمی چطوره؟

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

دعا میکنم خدا یه کم بهشون درک بده شاید یه کم حال ما رو بفهمن و الکی وعده سر خرمن ندن اگه به بچه 12 ساله هم میدادن تا حالا اسم ذخیره ها رو در آورده بود...ولی تو ادارات ما فقط بلدن 1 ساعت صبحونه بخورن 2 ساعت ناهار و نماز 3 ساعتم پشت سر بقیه غیبت کنن ..همه که مثل ما نیستند روزی 150 تا مریض میدیدم که کار مردم راه بیفته... .

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

الینا همون ایثارگر سهمیه ای است که فعلا داره از پارسیان میخوره شکیبا هم همان است که بخودش میگه عزیز محکم باش
چقدر بدبخته

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

امروز اعلام نمیشه دبیرخونه هم خبر نداشت گفتن ایشالا تا آخر هفته اعلام میشه....

مینا دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

پس هین ذخیره ها چی شد؟ کسی خبر نداره؟

شکیبا دوشنبه 9 آبان 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

احسنت به شما الینا ی عزیز محکم باش و امید به خدا را فزاموش نکن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد