خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آغاز سال تحصیلی جدید مبارک

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 بااعلام آمار قبولی‌های آزمون‌های گواهینامه و دانشنامه
دبیر شورای آموزش پزشکی خبرداد:
بازنگری کرویکلوم‌های دستیاری و اصلاح نظام آموزش دستیار

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از بازنگری کرویکلوم‌های دستیاری و گسترش هدفمند برنامه‌های دستیاری مبتنی بر سند راهبردی توسعه آموزش علوم پزشکی خبرداد.

به گزارش خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید امیر محسن ضیایی در نشست مطبوعاتی پنجاه و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی، با بیان اینکه آزمون دانشنامه عالی‌ترین آزمون در سطح کشور و بی نظیر در سطح منطقه است، اظهارکرد: بالاترین سطح نیروی انسانی توسط آزمون‌های بورد به جامعه تحویل داده می‌شود.

وی با تاکید بر بهبود مستمر شرایط آزمون، گفت: هر ساله تنوع روش‌های برگزاری آزمون شفاهی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به جداسازی برگزاری آزمون گواهینامه از آزمون دانشنامه، تصریح کرد: از آنجایی که فراگیران باید در دانشگاه‌ها ارزیابی شوند این واگذاری انجام شده است.

دبیر شورای آموزش پزشکی با اشاره به شرکت یکهزار و 758 داوطلب در آزمون گواهینامه، گفت: از این تعداد 96 درصد آنان پذیرفته شده‌اند که این تعداد برابر با قبولی‌های سال گذشته است.

وی با بیان اینکه در آزمون دانشنامه تخصصی 2 هزار و 162 داوطلب شرکت کرده‌اند، اظهارکرد: از این تعداد حدود یکهزار و 421 نفر معادل 65 درصد در آزمون کتبی پذیرفته شده‌اند که در نهایت تعداد پذیرفته‌شدگان نهایی یکهزار و 16 نفر است.

وی با اشاره به شرکت 254 داوطلب در آزمون دانشنامه فوق تحخصصی، گفت: 86 درصد از داوطلبان این آزمون پذیرفته شده‌اند.

ضیایی اصلاح نظام آموزش دستیار، طرح تحول پذیرش دستیار و بازنگری کرویکلوم‌های دستیاری را از جمله برنامه‌های دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عنوان کرد و افزود: استفاده از روش‌های جدید ارزیابی فراگیران، اجرای برنامه‌ برای بهبود بخش‌های یادگیری از دیگر برنامه‌های دبیرخانه است.

  

بررسی حذف اعمال معدل در 30 درصد نمره آزمون دستیاری

وی درباره تغییرات آزمون دستیاری و اعمال معدل برای این آزمون در دوره های بعدی خاطرنشان کرد: بخشی از این تغییرات هنوز اجرایی نشده است اما من هم با دانشجویان موافق هستم که بخشی از معدل دانشجویان به دلیل تفاوت کیفیت دانشگاهها قابل محاسبه کردن در یک آزمون کشوری نیست و امیدوارم معاونت آموزشی آن را حذف کند.

وزیر بهداشت با اشاره به تدوین برنامه آموزشی فیزیوتراپی از اجرای آن در آینده خبر داد و درباره سفر عمره دانشجویان نمونه کشوری گفت: ترکستانی معاون دانشجویی پیگیر سفر عمره دانشجویان نمونه کشوری است تا این مشکل حل شود.

 

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد:
عدم دریافت شهریه بالاترین کمک به دستیاران/ تحصیل 8 هزار دستیار پزشکی
معاون آموزشی وزارت بهداشت، بالاترین کمک وزارتخانه به دانشجویان دستیاری پزشکی را دریافت نکردن شهریه تحصیل از آنها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 8 هزار دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تحصیل می کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدعلی محققی در آستانه سال تحصیلی جدید با بیان این مطلب، افزود: دستیارانی که از طریق کنکور دستیاری پذیرفته می‌شوند تحت پوشش رایگان وزارت بهداشت هستند و بالاترین آورده ما برای آنان این است که از آنها شهریه نمی‌گیریم و به جای آن دستیاران متعهد می‌شوند به سیستم سلامت کشور خدمات بدهند.
وی افزود: این در حالی است که هر دانشجوی خارجی برای تحصیل در مقطع دستیاری در ایران باید هزینه بسیار سنگینی بپردازد. آلبته وزارت بهداشت حق دارد در مقابل بیگاری کشیدن و خرحمالی های رزیدنتهای محترم و همچنین عدم حضور اساتید در بیمارستانها برای اموزش و سپردن همه کارهای ریز و درشت به رزیدنتها حتما و حتما باید از رزیدنتها پول و شهریه هم بگیرد!!!!! چه کنیم که ازماست که بر ماست......................   

 .........................

 بیمارستان امام خمینی(ره) در سکوی اول کسب رتبه‌های ممتاز دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفت

 

دبیر اجرایی مراسم تقدیر از دستیاران و بخش‌های حائز رتبه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) از قرار گرفتن این بیمارستان در سکوی اول کسب رتبه‌های ممتاز دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: از 44 دانشجوی صاحب رتبه در آزمون‌های دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، 23 نفر آن از بیمارستان امام خمینی(ره) بودند.
محمد جواد مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا - منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، توجه به ابعاد اخلاقی و سنجش دانشجویان را مهمترین هدف از معرفی و تقدیر دستیاران نمونه عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است که دانشجویان علاوه بر ارتقاء دانسته‌های علمی در رشته‌های تحصیلی، به لحاظ اخلاقی نیز رشد یافته تر باشند.
وی در ادامه بیمارستان امام خمینی(ره) را پیشتاز سایر بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در کسب رتبه‌های علمی دوره‌های دستیاری و غیره دانست و گفت: از مجموع 44 رتبه کسب شده دانشگاه در آزمون‌های دستیاری سطح کشوری، 23 نفر آنها از بیمارستان امام خمینی(ره) بودند؛ به طوری که این رتبه از بین 28 بیمارستان دانشگاه کسب شده است و این نشان دهنده ممتاز بودن بیمارستان در کسب درجه‌های بالای علمی در سطح کشوری و دانشگاهی است.
مرتضوی در ادامه با اشاره به اینکه دستیاران برگزیده در این مراسم از دو جنبه علمی و اخلاقی سنجیده شده‌اند، تصریح کرد: گروه اول منتخبین دستیار رتبه‌های برتر آزمون دستیاری کشوری و گروه دوم بر اساس معیار و ملاک‌های اخلاقی در کار توسط بخش‌ها گزینش و از آنها تقدیر شد.
وی ادامه داد: معیارهای وظیفه شناسی و وجدان پزشکی، اهمیت دادن به بیمار، ارزش گذاری دانشجویان به بحث آموزش و نحوه برخورد با دستیاران سال پایین از مهمترین این معیارهای اخلاقی بودند که مدیران بخش‌ها در انتخاب دستیاران برتر لحاظ کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اهدای لوح تقدیر به دستیاران برگزیده هدایای مادی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک پرداخت می شود.
مرتضوی در پایان به دانشجویان و دستیاران توصیه کرد: علاوه بر افزایش جنبه‌های علمی دانسته‌هایشان و به روز کردن آنها، با توجه به حساسیت کار پزشکی ابعاد اخلاقی عملشان را نیز افزایش دهند.  

 

.............  محققی با اعلام اینکه سرانه دولت برای تربیت دستیار، بالاترین سرانه تربیت دانشجو در همه مقاطع است، گفت: کمک هزینه‌ای که وزارت بهداشت به این دانشجویان می‌دهد با صرفه‌جویی از سایر هزینه‌ها قابل تأمین است.
وی با اشاره به اینکه در بودجه‌های رسمی سالانه هیچ ردیفی برای این کمک هزینه‌های پرداختی وجود ندارد، اظهار داشت: بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی از درآمدهای اختصاصی یا صرفه‌جویی در سایر هزینه‌هایشان این کمک هزینه‌ها را به دستیاران پرداخت می‌کنند.
معاون آموزشی رقم پیشنهادی کمک هزینه تحصیلی دستیاران را که هرساله توسط شورای آموزش پزشکی و تخصصی پیشنهاد می‌شود مورد اشاره قرار داد و گفت: برای اضافه‌تر شدن این رقم مکانیزم‌هایی از جمله انجام و دریافت اضافه کار در دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات معیشتی آنان پیشنهاد شده که در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در دست بررسی است.
وی درخصوص امکانات صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی برای دستیاران گفت: مقرر شده بالاترین توان این صندوق اعم از وام‌های ازدواج، مسکن و وام‌های اضطراری به دستیاران تعلق گیرد.
   

 

ضیایی عنوان کرد:
اجرای طرح تحول پذیرش دستیاری درسال 90/ بازنگری سرفصلهای آموزش بالینی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اصلاح نظام آموزش دستیاری را یکی از مهمترین اولویت های وزارت بهداشت برشمرد و گفت: در اصلاح این نظام آموزشی، طرح تحول پذیرش دستیاری با همکاری گروه های آموزشی در دست تدوین است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدامیرحسین ضیایی در مراسم اختتامیه پنجاه و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و پنجمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی با بیان مطلب افزود: اکنون وضعیت آموزش دستیاری، مطلوب نیست و با بازنگری این نظام آموزشی وضعیت را باید بهبود ببخشیم. همچنین اجرای بخشی از این طرح تحول در سال آینده تحصیلی در دست اقدام است.
وی بازنگری سرفصلهای آموزش بالینی با محوریت مراقبت از بیمار و آموزش مبتنی بر شواهد را از دیگر برنامه ریزی ها برای بهبود آموزش پزشکی دانست و گفت: بهبود بخشهای دیگر یادگیری، ایجاد Log Book الکترونیک، اصول حرفه ای و اخلاقی هم بخشی دیگر از این طرح تحولی خواهد بود.
ضیایی تقویت نقش گروه های آموزشی با اعتماد بیشتر به گروه ها را از دیگر بخشهایی دانست که به آموزش دستیاری کمک می کند و افزود: گسترش هدفمند برنامه های دستیاری مبتنی بر سند راهبردی توسعه آموزش علوم پزشکی از مهمترین بخشهای این حوزه است.
وی ارائه بالاترین سطح نیروی انسانی به کشور، بهبود شرایط آزمون و تنوع روشهای آزمون شفاهی را از دیگر ویژگی های آزمون های این دوره برشمرد و گفت: آزمون های دانشنامه عالی ترین آزمون در سطح کشور هستند و با 36 سال سابقه برگزاری در سطح منطقه بی نظیر هستند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی افزود: امسال برای اولین بار آزمون گواهینامه از دانشنامه جدا شد و آزمون گواهینامه در جای اصلی خود در دانشگاه قرار گرفت. در آزمون گواهینامه امسال از میان یک هزار و 758 نفر شرکت کننده 96.58 درصد پذیرفته شدند. همچنین از امسال کمیته های آزمون در داخل هیئت های تخصصی تشکیل شد.
وی با اشاره به آمارهای این دوره از آزمون های دانشنامه پزشکی اضافه کرد: در آزمون پنجاه و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی 2 هزار و 162 نفر شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و 314 نفر مرد معادل 60.78 درصد و 848 نفر زن معادل 39.22 درصد بودند که از این تعداد یک هزار و 421 نفر در آزمون کتبی پذیرفته شدند.
ضیایی یادآور شد: در نهایت یک هزار و 160 نفر در آزمون پذیرفته شدند که از این تعداد 622 نفر مرد و 538 نفر زن بودند.
وی درباره نتایج بیست و پنجمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی گفت: 24 رشته فوق تخصصی داریم که در این دوره 254 نفر در آن شرکت کردند که 64 نفر زن و 189 نفر مرد بودند در نهایت 86 درصد شرکت کنندگان پذیرفته شدند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: امسال آزمون گواهینامه فوق تخصصی نیز برای 247 نفر برگزار شد که از این تعداد هم 97.6 درصد در آزمون پذیرفته شدند. 

 

طرح فارغ التحصیلان دوره دستیاری پزشکی افزایش نیافته است

وی درباره شایعه افزایش دوره طرح فارغ التحصیلان دوره دستیاری پزشکی گفت: این موضوع تنها یک شایعه است و طرح فارغ التحصیلان دستیاری یا برابر مدت تحصیل و یا نصف مدت تحصیل است و تغییری هم نداشته است.

شایعه واکنش وزیر بهداشت
ادغام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیاین اتفاق هرگز رخ نمی دهد
افزایش دوره طرح فارغ التحصیلان دستیاری پزشکیشایعه است و تغییری نداشته به طوری که طرح فارغ التحصیلان دستیاری یا برابر مدت تحصیل یا نصف این مدت است

شبهه و شایعه ادغام دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی صحت ندارد

وحیددستجردی با اشاره به دغدغه یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درباره تغییر پیاپی ریاست این دانشگاه و شایعه ادغام گفت: این اتفاق هرگز رخ نمی دهد. دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی یکی از دانشگاههای برتر کشور است و علاوه بر ماموریت ملی، ماموریت بین المللی هم دارد و شبهه و شایعه ادغام دانشگاه صحت ندارد.

 

 

شمشیربازی با خدا

 

عاشق شد و خدا شمشیری به او داد، که عشق شمشیربازی است. شمشیری نه برای آن که بزند و نه برای آن که بکشد و نه برای آن که زخم بگذارد و خون بریزد. شمشیری تنها برای آن که بداند عشق، بازی است. بازی ای بسیار سخت و بسیار ظریف و بسیار خطیر.

خدا شمشیری به او داد تا بداند دیگر نه نشستن جایز است و نه خوابیدن و نه آسودن. زیرا آن که شمشیری دارد باید در معرکه باشد؛ هشیار در میانه میدان.
اما آن شمشیر که خدا در آغاز به عاشقان می دهد، شمشیر چوبین است. زیرا که عشق در ابتدا به این و آن است و به کسان و ناکسان است. اما نه زخم شمشیرهای چوبی، چندان کاری است و نه درد شمشیرهای چوبی، چندان عمیق و نه مرگ با شمشیرهای چوبی، چندان مرگ. جهان اما میدان شمشیربازان چوبینی است. و بسیاری به زخم شمشیرهای چوبی از پا می نشینند. بسیاری به شکستن شمشیرهای چوبی شان دست از بازی می کشند. و بعضی چنان فریفته این بازی اند و چنان سرگرم، که گمان نمی برند بازی ای بزرگ تر نیز هست و حریفی قَدرتر و شمشیری بُراتر.

و این زمین آکنده است از شمشیرهای چوبی شکسته و شمشیرهای موریانه خورده و شمشیرهای زینتی بی کار آویخته بر دیوار.
هرچند بازی با شمشیرهای چوبی را هم لذتی است و شوری و شادی ای؛ اما چه شکوه ناچیزی دارد این بازی که شمشیرش چوبی است و حریفش این و آن میدانش به این کوچکی.

اما گریزی نیست که عاشقان، بازی را به شمشیری چوبی آزموده می شوند و آماده.
و آن کس که به نیکویی از عهده بازی با شمشیرهای چوبی برآید، کم کم سزاوار آن می شود که خدا شمشیری راستین به او بدهد؛ بُرنده و برهنه. و آن گاه است که خدا خود به میدان می آید تا حریف، عاشق شود و همبازی اش. و آن که با خدا شمشیربازی می کند، می داند که هرگز نخواهد برد. او برای باختن آمده است. اما چه لذتی دارد این بازی؛ بازی با خداوند. و چه شورانگیز است زخم این شمشیر و چه شیرین است درد این شمشیر و چه خوش است مرگ، زیر چکاچک رقص این شمشیر.
و عاشقان می دانند که زندگی چیزی نیست جز فرصت شمشیربازی با خدا.

برداشتی از این بیت مثنوی
عشقی که بر انسان بُوَد، شمشیر چوبین آن بُوَد
آن عشق با رحمان شود چون آخر آید ابتلا

  

روزی بزرگان ایرانی ومریدان زرتشتی از کوروش بزرگ خواستند که برای ایران زمین دعای خیر کند
 و ایشان بعد از ایستادن در کنار اتش مقدس اینگونه دعا کردن:

خداوندا اهورا مزدا ای بزرگ آفریننده آفریننده این سرزمین بزرگ،سرزمینم ومردمم راازدروغ و دروغگویی به دور بدار.بعد از اتمام دعا عده ای در فکرفرو رفتند واز شاه ایران پرسیدند که چرا این گونه دعانمودید؟فرمودند:چه باید می گفتم؟ یکی جواب داد :برای خشکسالی دعا مینمودید؟
کوروش بزرگ فرمودند: برای جلو گیری از خوشکسالی ... انبارهای اذوقه وغلات می سازیم

 

 

دیگری اینگونه سوال نمود: برای جلوگیری از هجوم بیگانگان دعا می کردید ؟ایشان جواب دادند: قوای نظامی را قوی میسازیم واز مرزها دفاع می کنیمگفتند:برای جلوگیری از سیلهای خروشان دعا می کردید ؟پاسخ دادند: نیرو بسیج میکنیم وسدهایی برای جلوگیری از هجوم سیل می سازیم

و همینگونه سوال کردندوبه همین ترتیب جواب شنیدند...
تا این که یکی پرسید: شاها منظور شما از این گونه دعا چه بود؟!وکوروش تبسمی نمودند واین گونه جواب دادند :
من برای هر سوال شما جوابی قانع کننده آوردم ولی اگر روزی یکی از شما نزد من آید و دروغی گوید که به ضرر سرزمینم باشد من چگونه از آن باخبر گردم واقدام نمایم؟ پس بیاییم از کسانی شویم که به راست گویی روی آورند ودروغ را از سرزمینمان دور سازیم...که هر عمل زشتی صورت گیرد باعث اولین آن دروغ است
نظرات 174 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 آبان 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

ای ان تی شیراز 410 ذخیره

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

وای حالا چی میشه؟

ستاره یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

بچه ها شما برای دور اول هر کتاب چند روز وقت میگذارید؟اونهایی که دارن می خونن لطفا بگن چه درسهایی رو تا حالا خوندن؟تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اعلام تغییرات آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم، گفت: در این دوره از آزمون تعداد انتخاب رشته‌ محل‌ها از100 به 5 رشته محل کاهش یافته است.




سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه در آزمون دستیاری دوره سی و نهم تغییراتی ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: در نظر داریم امکان انتخاب رشته محل را در آزمون سال 90 به 5 انتخاب رشته کاهش دهیم.


وی افزود: با وجود اینکه تا کنون امکان انتخاب 100 رشته محل وجود داشته است ولی در نظر داریم با کاهش تعداد انتخاب رشته‌ محل‌ها، نقش علایق داوطلبان بیشتر ‌شود.


ضیایی با بیان اینکه در آزمون این دوره دستیاری میزان ضریب‌ها تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: بر این اساس ضرایب دروس با توجه به هر رشته متفاوت است.


دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به تغییر در زمان برگزاری آزمون دستیاری، از عدم برگزاری آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم در سال جاری خبر داد و افزود: به دلایل بدی شرایط آب و هوا، لغو پروازها و در نهایت ایجاد مشکل در انتقال سوالات، سی ‌ونهمین دوره آزمون دستیاری در فروردین 91 برگزار می‌شود.


وی با اشاره به تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در نمره آزمون، گفت: نمرات آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی و معدل دوره کارآموزی به صورت مثبت تاثیر خواهد داشت.


ضیایی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری، آزمون بسیار حساسی است، خاطرنشان کرد: امید است این تغییرات موجب ارتقاء کیفیت این آزمون بسیار مهم شود.

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

بابا ببخشش اشتباه شده

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

درود بر رزمندگان بی ریا و پاک جنگ واقعا حال کردم چقدر زیبا است این تواضع در مقابل بی ادبی این ادم های بی اطلاع و گمراه که فقط دنیا را میبینند وبس

ایثارگر یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

من اصلا قصد ریا نداشته و ندارم ولی اگر این شائبه ایجاد میشه چشم منبعد من //ملودی//// خواهم بود دلیل ان هم سر فرصت توضیح خواهم داد در ضمن این کامنت مضحک بالایی مربوط به بنده نیست مویید باشید

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

اره منم موافقم کسی که واقعا اهل ایثارباشه اینقدر ایثارگر بودنشو به رخ نمیکشه...ایثاری که با تبلیغ باشه بیشتر ریا محسوب میشه

ایثارگر شنبه 16 مهر 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

بچه ها مچکرمممممممممممممممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

چه اصراری هست اسمت بشه ایثارگر یه اسم دیگه بزار ما حساسیت داریم...

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

مفت خور انه که اختلاص و دزدی میکنه اقای برادر نه کسی که میره واسه مملکتش میره میجنگ

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

واقعا شرم اوده که این الفاظ زشت را به این عزیزان داد شما یه لحظه خودتتان را جای این عزیزان بگذارید و بعد قضاوت کنید

ایثارگر شنبه 16 مهر 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

از لطف همکارانیکه این حقیر را راهنمایی کردند ممنونم بله من از رزمندگان دفاع مقدس هستم اما نه مفت خور قبلا هم با ادله مباحثی را مطرح کردم که تکرار مکرات است و چون اینجا جای بحث غیر علمی نیست سیاسی نمیکنم الان هم مردان بی ادعا هستند که من انگشت کوچکشان هم نمیشوم و بهتر است که ما واقع بینانه تر قضاوت کنیم نه سطحی به هر حال من با برخی اساتید اطفال مشورت کردم و اگر همکاران مایل بودند میتوانم در خدمت عزیزان باشم

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

ایثار گر جان شما راحت باش هرچه دوست داری بخوان حتی می خوای نخوان!
چشم بسته از همین الان می گم که قبولی! چون ایثارگری!
قبلو ولش کن الان ایثارگرها جور دیگن!

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

چه اتفاقی برای ما افتاده و چه به روز ما اومده که به این راحتی فراموش کردیم کسانی که ما الان بهشون میگیم مفت خور روزی با چه از خودگذشتگی و شجاعتی در مقابل تیر و ترکش دشمن ایستادن تا ما راحت زندگی کنیم اگر الان ما از عملکرد عده ای از اونها که از جبهه رفتنشون سواستفاده کردن ناراحت هستیم نباید این رو به حساب همه رزمنده های خالص دوران جنگ بذاریم و همه چیز رو با هم قاطی کنیم

به ایثارگر شنبه 16 مهر 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

اگه اسمت این نبود راهنمایی میکردم ولی افسوس که از اسمت پیداست چه تیپ ادمی هستی مفت خور!!!!

ایثارگر شنبه 16 مهر 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

با سلام من داخلی را از پارسیان پارسال می خونم لطفا اگر تغیرات زیاد داره راهنمایی بفرمایید ممنون

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

مردیم آخه کی ذخیره هاورو میزنن؟

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

کاملا درسته خودشون اعلام کردن که دخالت پره و معدل اختیاری خواهد بود.

شایعه نکنین شنبه 16 مهر 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

هم معدل هم نمره ازمون انترنى با نظر داوطلب مى تونن دخیل :]تو نمره کل باشن یا نباشن اون هم درک٢٠ %
یکى معدلش خوبه اونو انتخاب مى کنه
یکى نمره ازمونش خوبه ...
یکى هیج کدوم ١٠٠% نمرش رو ٢٠٠ سوال سر جلسه مشخص میکنه
همین

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

تازه خودم خوندم نوشته بود معدل رو احتمالا تاثیر نمی دن

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

اقا نمی خوام معدل بدیم دست از سر کچل ما بردار

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

دوست عزیز بنا به مصاحبه جناب آقای دکتر ضیایی اگر سوابق تحصیلی اعم از پره انترنی و معدل تاثیر داده شوند به صورت اختیاری خواهد بود پس لطفا نگران نباشید .http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1795695&Lang=P

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://bimarestan-majazi.persianblog.ir/post/20/

من نلسون چاپ ششم رو پیدا نمودم.این همون 2011 هست ؟؟
اگه آره یکی نگاه کنه تغییرات رو به ما هم بگه

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://sanjeshp.ir/Refrences/apx/Dastyar91.pdf

کل کتابهایی که رفرنسش عوض شده اونایی که می دونم

1-روانپزشکی هست 2-پوست هبیف شده 2011 3- اطفال نلسون 2006 به 2011 تبدیل شده 4-داخلی هم سیسیل از 2007 به 2010 تبدیل شده
به نظرتون کدوما رو دوباره بگیریم جزوه شون رو؟

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

سروش استاداش خوبن ولی جزوه هاش بده

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر 1390 ساعت 05:21 ق.ظ

بسیج از همه بهتره چون طراح های سوالات همه بسیجیند

parisa جمعه 15 مهر 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

یکی جوابه منم بده سروش فرزانگان خوبه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

ببخشید
این نکات جدید داخلی میگید از کجا میشه تهیه کرد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام به همگی
رادیولوژی چی خوبه
ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

دوست عزیزی که اطفال پارسیان خونده میشه لطفا بفرمایید نکات جدید مشخص شده ؟مثل داخلی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

پارسال با داخلی کرمی چند تا سوال میشد جواب داد خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان

به پریسا پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

من هم تازه شروع کردم.ولی فکر می کنم خیلی وقت کم میارم.شما چطور برنامه ریزی کردین؟با روزی چند ساعت مطالعه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 10:55 ق.ظ


با سلام و خسته نباشید خدمت توستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان



یاس پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

بچه ها اطفال چی بخونم؟در ضمن من خیلی بد درس میخونم لطفا راهنماییم کنید اصلا تمرکز ندارم

ایثارگر پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام لطفا در مورد اطفال کامرانی و مقایسه ان با اطفال پارسیان جدید نظر بفرمایید ممنون التماس دعا

کسرابدون اعصاب پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

اگه همه رو از کرمی بخونیم چطوره؟این پروزه ۴ ساعت در روز خیلی وسوسه کنندس..یه جا هم پیدا شده بچه برا دستیاری جمعند یا س یا س ی می کنیدش یا چرت و پرت می نویسند بعضی ها برید یه جای دیگه.اعصاب نداریم والا

رکسانا پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 12:28 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

بابا یکی به اینی که گیر داده هی میگه معدل بگید یه چیزی بگه ... اعصابم خورد شد .
وقتی اعلام کردن معدل میخوان اونوقت مینویسن . تو بر اساس علاقه ات انتخاب رشته کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام خسته نباشید
دوستان من امسال روان قبول شدم خیلی راحتم
هم دارم تخصص میگیرم هم به زندگی میرسم هم امشب به اینجا سر زدم
واقعا زندگیم با زمانیکه طرح بودم خیلی متفاوته
رشته اش هم جذابه
با حوصله درس بخونید و لذت ببرید
براتون ارزوی موفقیت دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت توستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان

به پریسا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

خوبه!
امروز مثلا شروع کردی!!!!!!!!!
تو همش تو سایتی!

پریسا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

پریسا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

نه من اصلا اهل ایراد گرفتن نیستم پارسیان گرفتم. همین رو هم تا آخر میخونم .ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

معاون آموزشی وزیر بهداشت از اعلام جزییات پذیرش دانشجوی دوره دکترای فیزیوتراپی پس از انجام ارزیابی‌های لازم خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، محمدعلی محققی در این زمینه گفت: دکترای فیزیوتراپی در موارد بسیار نادر در برخی از سیستم‌های آموزشی دنیا راه‌اندازی شده است و شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی با کلیات راه‌اندازی آن در کشور موافقت کرده، ولی جزییات آن هنوز تصویب نشده است.
وی افزود: راه‌اندازی این رشته مخالفانی در شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی داشت و آموزش‌های بالینی این دوره در دست طراحی است.
محققی گفت: این دوره به صورت آزمایشی در یک دانشگاه علوم پزشکی که تمام مقاطع قبلی آن مثل کارشناسی ارشد و phd‌ را دارد راه‌اندازی خواهد شد.
وی با اعلام اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شیراز تنها دارنده دوره‌های قبل از دکترای فیزیوتراپی در کشور هستند، اظهار کرد: هنوز دانشگاهی که رشته دکترای فیزیوتراپی در آن راه‌اندازی شود مشخص نشده است، ولی پس از مشخص شدن دانشگاه مربوطه آن دانشگاه با اجرایی کردن این کار باید نتایج آن را به شورا اعلام کند.
معاون وزیر بهداشت، تصریح کرد: جزییات پذیرش دانشجوی دوره دکترای فیزیوتراپی بعد از انجام مراحل مربوط به ارزیابی و واگذاری بحث راه‌اندازی، به دانشگاه مربوطه اعلام می‌شود.
به گزارش سایت وب‌دا، محققی در پایان زمان راه‌اندازی این دوره را ترم اول سال تحصیلی آینده یا ترم دوم سال تحصیلی فعلی اعلام کرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ورود90 درصدی نخبگان کشوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: با تلاقی فعالیت‌های علمی اساتید و دانشجویان نخبه، دستاوردهای علمی دانشگاه را چند برابر می کنیم.
منصور گتمیری در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا - منطقه علوم پزشکی تهران، این دانشگاه را محل جذب و پرورش اساتید و دانشجویان نخبه کشوری دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بهترین، پرشکوه ترین و پر جمعیت ترین دانشگاه‌های کشور بیش از2200 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد،PHD و MPH در سال جاری پذیرش کرده است.
وی با بیان اینکه بیش از90 درصد فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی کشور دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند، گفت: دانشجویانی که نمره بالای 5/2 استاندارد رشته خود را کسب کنند می توانند در رشته تحصیلی خود جذب دانشگاه علوم پزشکی تهران شوند.

بنظر من همشون خوبند متاسفانه ما بجای اینکه ایراد خودمان را برطرف کنیم می ریم از جزوه ها ایراد می گیریم
پریسا همه جزوه ها یک سری مزاریا و معایب دارند خودت را گیج نکن بشسن یک سری رو بخون قبولی!! بشرطیکه از جزوه ایراد نگیری

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از آغاز مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از 15 مهر خبر داد.

محمد حسین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه ششمین فراخوان انتخاب اعضای هیات علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت متمرکز از جمعه 15 مهرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان تا 15 روز بعد از آغاز ثبت نام از طریق سایت‌های جذب اعضای هیات علمی به نشانی htpp://aac.behdasht.gov.ir وhtpp://jazb.aac.behdasht.gov.ir انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآیند جذب دارای اولویت هستند، اظهار کرد: البته مشروط بر اینکه گواهی نخبگی در زمان شرکت در فراخوان را ارائه کنند.
اسدی اولویت استخدام در هر دانشگاه و دانشکده در شرایط مساوی را با متقاضیان بومی دانست و خاطرنشان کرد: متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور فارغ التحصیل شده‌اند نمی‌توانند در فراخوان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع است، خاطرنشان کرد: شرکت در فراخوان در دو دانشگاه مجاز است ولی داوطلب فقط می‌تواند یکی از دانشگاه‌های مادر چون دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمان و یا اهواز را انتخاب کند.
اسدی با بیان اینکه در صورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول است، تصریح کرد: داوطلبان پس از پرکردن فرم اینترنتی مربوط و اسکن مدارک مربوطه فرم‌های 16 گانه را دریافت کرده و پس از تکمیل آنها به دبیرخانه هیات علمی دانشگاه مربوطه تحویل و یا از طریق پست ارسال کند.
رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت است، اظهار کرد: حداکثر سن برای داوطلبان استخدام پیمانی و رسمی که مدارک کارشناسی ارشد داشته باشند 35 سال و برای دارندگان مدرک دوره‌های تخصصی، دانشنامه تخصصی و دانشنامه فوق تخصصی 45 سال است

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

معاون آموزشی وزارت بهداشت از آغاز برگرداندن 5000 اثر طب سنتی به زبان علمی روز خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، محمدعلی محققی در این زمینه گفت: در بازبینی منابع دوران تاریخ تمدن ایران 5 هزار اثر پزشکی شناسایی شده و تحقیقات در مبانی و فرضیات طب سنتی و روند توسعه قبلی آن که بسیار منطقی بوده است، ادامه می‌یابد.
وی افزود: با تربیت150 محقق دانشگاهی طراحی دوره‌های بالینی طب سنتی با حفظ هویت آن براساس مستندات فرهنگی و تمدنی موجود و انطباق آن با اصول پزشکی کلاسیک و تعارض‌های آنان در زمینه داروسازی سنتی در حال انجام است.
محققی با اعلام اینکه در برنامه پنجساله پنجم دوره بالینی طب سنتی طراحی خواهد شد، اظهار کرد: داروهای طب سنتی و بومی که به شکل علمی طراحی و وارد فارماکوپه دارویی شده در حال افزایش است.
وی ادامه داد: این طب با ساختار زندگی و سلامتی و فرهنگ مردم ایران بسیار هماهنگ بوده و ظرفیت‌های عظیمی در آن نهفته است.
به گزارش وب‌دا، معاون آموزشی وزارت بهداشت، تصریح کرد: دانشکده‌های تأسیس شده در چندین دانشگاه و مراکز بالینی و روند تربیت نیرو، افق طب سنتی را روشن کرده است و ورودی‌های این رشته تخصصی باید پزشک عمومی یا داروساز باشند.

پریسا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

پریسا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام من از امروز شروع کردم :)

parisa چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

!) لطفا این اخبارو ننویس جایش اینجا نیست نکنه میخوای فیلتر کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2)من میخوام ببینم سروش فرزانگان چطوره؟؟؟؟من پارسال گاید خوندم عالیه ولی وقت دوره نداشتم امسال دوستم میگه کرمی اطفالش بده د.کامرانی خوبه دوست دیگم میگه سروش فرزانگان از همه استاداش بهترتد و خلاصه تره تورو خدا بقیه هم راهنمایی کنید و تجربه خودتون و دیگرانو بهم بگوید ........ با تشکر فراوان

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت توستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان

امین رضا چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://pesare-mashreghy.blogfa.com/

از حرفای دکتر محققی بوش میاد که دیگه این دوزار حق الزحمه رزیدنتای بدبختم یا میخوان کم کنند یا ندهند...
شما میدونید حقوق رزیدنتها در اکثر کشورهای اونطرف آب میانگین 40 -50 هزار دلار در سال اون هم با مزایا و اینکه سقف ساعت کار در هفته براشون وجود داره که از اون حق ندارند بیشتر کار کنند...

نسیم چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

از ذخیره ها بگید کسی میدونه اخرین نمره قبولی ذخیره اطفال و داخلی چند بوده؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

مان ثبت نام به این زودیها نیست در ضمن هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است بی خود استرس ایجاد نکنید لط

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت توستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان

دینگ دینگ! سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

والا داخلی رو پارسیان راحت ترم.بقیه دروس رو هلپ می پلیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت توستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان..

به دینگ دینگ سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

داخلی چی خوندی؟؟وبقیه دروس رو؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

شکایت 11 نماینده از احمدی نژاد برای اختلاس
به دنبال واگذاری مسئولیت رسیدگی به رسوایی سوءاستفاده مالی بزرگ بانکی به کمیسیون اصل نود، یازده تن از نمایندگان مجلس از رئیس و هیئت رئیسه مجلس در خواست کردند که در این باره ماده 233 آئین نامه اعمال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی واگذاری مسئولیت رسیدگی به رسوایی سوءاستفاده مالی بزرگ بانکی به کمیسیون اصل نود، یازده تن از نمایندگان مجلس طی نامه ای به تاریخ 10/7/1390 از رئیس و هیات رئیسه مجلس در خواست کردند که در این باره ماده 233 آئین نامه درباره رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی و مسئولان دولتی مرتبط با این پرونده اعمال شود.

در این صورت پس از قرائت گزارش کمیسیون در این باره، از مجلس رای گیری شده و در صورت تایید گزارش توسط مجلس، این گزارش به قوه قضاییه ارجاع و در عین حال به منزله کارت زردی به مسئولان دولتی خواهد

دینگ دینگ! سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

یه نظری بدم شاید مفید باشهمن پارسیان اطفال رو با گاید مقایسه کردم چون گاید زیاد بود پارسیان خوندم به جرئت می تونم بگم گاید اطفال خییییلی بهتر از پارسیان هست.هرچند من پارسیان جراحی رو دوست میدارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

اعلام نرخ جدید دیه
مبلغ دیه کامل، در ماه غیرحرام 675 میلیون ریال و در ماه حرام، 900 میلیون ریال تعیین شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس قوه قضائیه در پاسخ به نامه وزیر دادگستری اعلام کرد: این مبالغ با توجه به اعلام شرکت های بیمه مبنی بر نداشتن توان پرداخت دیه به نرخ روز، ملاحظه مصالح عمومی و همچنین تعهد این شرکت ها به افزایش ندادن حق بیمه دریافتی تا پایان سال تعیین شده است.

مبلغ تعیین شده از اول آبان امسال اجرا می شود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

رویانیان تک شغله شد + تکمیلی
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد، سردار محمد رویانیان که پیش از این مدیر عامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور بود، استعفاء خود را به وزیر کشورارائه کرد
به دنبال انتصاب به عنوان مدیر عاملی پرسپولیس سردار محمد رویانیان از مدیر عاملی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی استفعاء داد.

به گزارش فارس،ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد، سردار محمد رویانیان که پیش از این مدیر عامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور بود، استعفاء خود را به وزیر کشورارائه کرد که این استعفاء مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفت .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

زمان ثبت نام به این زودیها نیست در ضمن هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است بی خود استرس ایجاد نکنید لطفا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت توستان عزیز
با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دستیاری 39 نزذیک است خواهش می کنم در صورت تمایل نمره پره همراه با سال امتحان و معدل همراه با سال ورودی خود را بنویسید تا در صورت اعمال نمره پره اینترنی و احتمالا معدل در آزمون امسال کمکی باشد به سایرین جهت تصمیم گیری آسانتر
با تشکر فراوان..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

دوستانی که پارسال داخلی رو از جزوات دکتر کرمی خوندن میشه بفرمایند چند تامیشه جواب داد؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

جشنواره شراب در قبله گاه اول مسلمین!
روزنامه هاآرتص طی گزارشی درباره تهیه و توزیع شراب در اسرائیل این چنین خبر داد: «اسرائیلی ها شهر بیت المقدس را به بزرگترین مرکز تهیه و توزیع شراب تبدیل نموده اند.»
صهیونیست ها، بیت المقدس را به مرکزی برای تهیه و خرید و فروش شراب تبدیل کردند.

به گزارش جام، روزنامه هاآرتص طی گزارشی درباره تهیه و توزیع شراب در اسرائیل این چنین خبر داد: «اسرائیلی ها شهر بیت المقدس را به بزرگترین مرکز تهیه و توزیع شراب تبدیل نموده اند.»

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ادامه افزود:« فصل پائیز در بیت المقدس، فصل بهشت نامگذاری شده است زیرا این فصل، فصل چیدن انگور است و همه کارخانه ها مشغول تولید شراب می شوند اسرائیلی ها طی تبلیغات گسترده ای به تمام مشروب دوستان پیشنهاد می کنند که برای مصرف شراب تازه به بیت المقدس بیایند و در کنار غذاهای خوشمزه از شراب های تازه نیز لذت ببرند.»

این روزنامه صهیونیستی همچنین در خصوص جشنواره شراب چنین نوشت:« هر سال 26 سپتامبر مراسمی برای آزمایش شراب در بیت المقدس برگزار می شود و امسال نیز برای نهمین سال جشنواره شراب در این شهر برگزار شد.»

جای تاسف است که اولین قبله گاه مسلمین جهان هم اکنون توسط صهیونیست ها به یکی از مراکز مهم تهیه و توزیع شراب تبدیل شده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

فردا؛ واریز یارانه نقدی مرحله هشتم
رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها گفت:یارانه نقدی مرحله هشتم بدون تغییر فردا به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.

بهروز مرادی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت، اظهار داشت: یارانه نقدی مرحله هشتم به ازای هر نفر 45500 تومان بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار 75 میلیون ایرانی واریز می شود.

گفتنی است پرداخت یارانه نقدی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از دیماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون در 7 مرحله یارانه نقدی 9 ماه از دیماه 89 تا شهریور 90 به ازای هر نفر به سرپرستان خانوار پرداخت شده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

برکناری باقری لنکرانی از یک سمت دیگر
روزنامه مردم‌سالاری نوشت:

کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت گفت: برکناریم از سردبیری نشریه بین المللی پزشکی هلال احمر اهمیت زیادی ندارد اما امیدواریم این تصمیم مسوولان جمعیت هلال احمر به خاطر موضعگیری های بنده علیه جریان انحرافی نباشد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

برکناری باقری لنکرانی از یک سمت دیگر
روزنامه مردم‌سالاری نوشت:

کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت گفت: برکناریم از سردبیری نشریه بین المللی پزشکی هلال احمر اهمیت زیادی ندارد اما امیدواریم این تصمیم مسوولان جمعیت هلال احمر به خاطر موضعگیری های بنده علیه جریان انحرافی نباشد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

احمدی نژاد امشب با مردم سخن می‌گوید
رییس‌جمهور امشب در یک گفت‌وگوی مستقیم تلویزیونی از شبکه دوم سیما با مردم سخن می‌گوید.

به گزارش ایسنا این مصاحبه در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما و پس از بخش خبری ساعت 22:30 انجام می‌شود.

رییس‌جمهور در این مصاحبه در مورد مهمترین مسایل داخلی و بین‌المللی و همچنین نتایج سفرش به نیویورک با مردم سخن می‌گوید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

نفوذ ناگهانی موجی از هوای سرد همراه با وزش باد شدید از شامگاه دوشنبه ساکنان شهرستان اردبیل و نقاط همجوار را در یازدهمین روز پاییز غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمع زیادی از شهروندان اردبیلی که تا حوالی ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز به لحاظ استقرار جریان هوای کم فشار سطح زمین و وزش باد محلی گرمیج با هوای بطور نسبی گرم مواجه بودند با تغییر ناگهانی مسیر وزش باد به شمال شرقی و نفوذ هوای سرد و سنگین به منطقه بار دیگر لوازم گرمازای خود را روشن و لباس های ضخیم بر تن کردند.

تغییر وضعیت جوی به اندازه ای ناگهانی بود که بسیاری از ساکنان منطقه به ویژه دانش آموزان نوبت عصر را که با لباس معمولی منزل را ترک کرده بودند هنگام بازگشت به منزل دچار مشکل کرد و آنان از سرما بر خود لرزیدند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

کی این چیزا رو می نویسه درس نداره یا سوال خریده؟؟؟کار این ایثارگره س.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

به جای این حرفا یکی بگه ذخیره ها رو کی میزنن؟

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

خیلی خوب و جالبه ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

فوت یک دانشجو در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر
این دانشجو در حین استحمام بی‌هوش و توسط دانشجویان در ساعت 12:45 به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود و در نهایت تلاش پزشکان به نتیجه‌ای نرسیده و این دانشجو در ساعت 13:55 فوت کرد.
یک دانشجوی دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امروز در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه فوت کرد.

به گزارش فارس (آمنه-ز) دانشجوی 26 ساله دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در مقطع کارشناسی و در رشته پلیمر و رنگ در این دانشگاه مشغول تحصیل بود، پیش از ظهر امروز در خوابگاه شهید مرادی واقع در خیابان رشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر فوت کرد.

این دانشجو در حین استحمام بی‌هوش و توسط دانشجویان در ساعت 12:45 به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود و در نهایت تلاش پزشکان به نتیجه‌ای نرسیده و این دانشجو در ساعت 13:55 فوت کرد.

نظریه اولیه کارشناسان این بوده که این دانشجو در حین استحمام و بر اثر استنشاق گاز اسید که از چاه فاضلاب منتشر شده دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

طرح مبارزه با شپش در مدارس ابتدایی کشور
ارتقای آگاهی آموزگاران، دانش‌آموزان و والدین آنها درباره پیشگیری از این بیماری، بیماریابی، درمان و کنترل آلودگی یادشده در مدارس، ارتقای سطح بهداشت فردی دانش‌آموزان و کمک به جامعه سالم از اهداف اختصاصی طرح مبارزه با آلودگی پدیکلوز در مدارس ابتدایی کشور در سال تحصیلی جاری است.
مرکز تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، شیوه نامه اجرایی طرح مبارزه با آلودگی پدیکلوز (شپش) در مدارس دوره ابتدایی کشور را به ادارات کل تابعه این وزارتخانه ابلاغ کرد.

به گزارش مهر ارتقای آگاهی آموزگاران، دانش‌آموزان و والدین آنها درباره پیشگیری از این بیماری، بیماریابی، درمان و کنترل آلودگی یادشده در مدارس، ارتقای سطح بهداشت فردی دانش‌آموزان و کمک به جامعه سالم از اهداف اختصاصی طرح مبارزه با آلودگی پدیکلوز در مدارس ابتدایی کشور در سال تحصیلی جاری است.

براساس این شیوه نامه، این طرح در سال تحصیلی جاری با اولویت مدارس دخترانه دوره ابتدایی کشور (شهری و روستایی) اجرا می شود.

این گزارش ادامه می دهد: همه آموزگاران موظف به شرکت در کارگاه آموزشی ـ توجیهی (یک روزه) شهرستان یا منطقه با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش و مراکز بهداشت هستند

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

اگر انگشت تان را روی پوست صورتتان بکشید، چرب می شود. این همان چربی است که از پوست شما در برابر باکتری ها و عفونت ها محافظت می کند و «روکش اسیدی » نامیده می شود.

به گزارش مشرق، اگر پوست صورت شما بیش از اندازه چرب است، معنی اش این است که غدد سباسه پوست بیش از اندازه چربی می سازد. این فعالیت بیشتر، از یک سو مفید است و باعث می شود پوست مرطوب بماند و علائم افزایش سن دیرتر از پوست های خشک ظاهر شوند. از سوی دیگر می تواند بد باشد؛ زیرا چربی زیاد باعث بروز لکه و جوش های ناخوانده و اگر خیلی بدشانس باشید باعث آکنه می شود.

هرچه صورت را بیشتر با آب و صابون بشویید، پوست به ساخت بیشتر چربی تحریک می شود. به علاوه شست و شوی زیاد به تغییر خاصیت اسیدی آسیب زده و باعث رشد و نمو باکتری ها می شود. بنابراین اگر در معرض آلودگی نیستید و یا از لوازم آرایشی استفاده نمی کنید بهتر است فقط صورت را با آب بشویید.

علل ایجاد پوست چرب

گرمای بیش از حد می تواند باعث چربی در پوست شود. هورمون ها یکی دیگر از عواملی هستند که می توانند پوست را دچار مشکل کنند. این مسئله خصوصا در نوجوانان، خانم های باردار و دوران یائسگی به وضوح قابل مشاهده است. ضمنا اگر پوست بیش از اندازه تحریک شود پوسته ریزی در آن تشدید می شود.


با استفاده از یک قطعه دستمال کاغذی می توان هر ازگاهی نواحی چرب صورت را پاک کرد. این روش تاثیری در تولید چربی ندارد، ولی به بهتر شدن ظاهر پوست کمک می کند. دقت کنید که برای پاک کردن چربی از روی صورت دستمال را روی آن نکشید بلکه مانند جوهر خشک کن دستمال را روی نواحی چرب گذاشته، کمی فشار دهید و سپس آن را بردارید.

هفته ای یک بار با یک لایه بردار ملایم پوست را پاک کنید. لایه بردار پرتقال و لیمو مناسب است. اسید میوه برای از بین بردن چربی پوست بسیار مفید است. ماسک توت فرنگی همراه با سفیده تخم مرغ و یا ماسک پرتقال برای این منظور بسیار مناسب هستند.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 05:21 ب.ظ


ما، کاناپه‌نشینان مقیم مرکز، احساس می‌کنیم با توجه به تغییراتی که مملکت کرده، علاوه بر علوم انسانی، علوم غیرانسانی هم باید تغییر کند. برای همین امروز و با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید آغاز شده، نمونه‌هایی از سوالاتی را که باید در مقاطع مختلف مطرح شود، بیان می‌کنیم.

موضوع انشا: 1) نیویورک خود را چگونه گذراندید؟

2) علم بهتر است یا جریان خاص؟

3) دوست دارید در آینده رحیم مشایی شوید؟ چرا؟

4) موضوع انشا (مناطق) آزاد

5) [...]

ریاضی: 1) اگر قیمت خانه در سال اول از قرار متری 300 هزار تومان باشد و در سال هشتم از قرار متری دو میلیون تومان باشد، ثابت کنید در هشت سال قیمت خانه ثابت مانده است.

2) جعفرقلی بیکار است. او دارای مدرک دانشگاهی و بیست و شش سال سن است. اگر در شش سال، هر سال دو تا سه میلیون شغل ایجاد شده باشد، الان جعفرقلی چندشغله است؟ اگر شونزده شغل بهش رسیده باشد چرا الان بیکار است و درآمد و بیمه هم ندارد؟

3) جعفرقلی هشتش گرو نه‌اش است اما تلویزیون می‌گوید جعفرقلی خوشبخت است و خوشی زیر دلش زده است. با ذکر فرمول نشان دهید چرا جعفرقلی احساس بدبختی می‌کند؟

4) [...]

5) اگر یارانه نقدی ماهانه نفری 40هزار تومان باشد واقعا چی کار کنیم باهاش؟ با رسم شکل توضیح دهید.

علوم: 1) نحوه تولید کیک زرد را با ذکر فرمول بنویسید و در انتها نیم کیلو کیک زرد در زیرزمین مدرسه تولید کنید.

2) با ذکر فرمول ثابت کنید احیای چای ایرانی و گندم ایرانی و برنج ایرانی با کیمیاگری و تبدیل مس به طلا تفاوتی ندارد.

جغرافیا: 1) دریای خزر چند درصدش برای ما است و با روسیه چه کار کنیم در کل؟

2) برای خشک شدن دریاچه ارومیه چه راه‌هایی داریم؟

3) برای از بین رفتن جنگل‌ها سه راه جدید پیشنهاد دهید. (توجه کنید که قاچاق چوب، فروش به بخش خصوصی و آتش‌سوزی راه‌های جدید نیستند)

4) [...]

تاریخ: 1) مکتب ایرانی را شرح دهید و شکل اسفندیار رحیم‌مشایی را بکشید.

2) قبل از اینکه آقای محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور شود دنیا چه شکلی بود؟

3) اولین کسی که در طول تاریخ برای مدیریت جهان ثبت نام کرد چه کسی بود و چه شد؟

4) [...]

5) به غیر از امیر منصور آریا کدام شخص توانست، در طول تاریخ، سه سال بعد از مرگش فعالیت داشته باشد و 3000 میلیارد تومان اختلاس کند؟

پاسخ‌ها

پاسخ‌های خود را گوشه روزنامه یادداشت کنید. پاسخنامه در دفتر روزنامه، طبقه دوم، کشوی سوم از پایین موجود است.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

بیشتر از افراد پشت میزنشین سیگاری هستند.
نتایج یک تحقیق نشان می دهد کارگرانی که به کارهای سخت و دشوار اشتغال دارند بیش از افرادی که در سمت های نظارتی و مدیریتی مشغول به کار هستند به استعمال دخانیات تمایل دارند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، پایگاه اینترنتی ای بی سی نیوز نوشت : اطلاعاتی که از سال دو هزار و چهار الی دو هزار و ده بوسیله موسسه سلامت ملی امریکا جمع آوری شده است نشان می دهد افرادی که در بخش هایی مانند معادن، کارخانجات، ساخت و ساز، انبار کالا و مواد و بخش حمل و نقل کار می کنند بیشتر از افراد پشت میزنشین سیگاری هستند.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

در ذهن داشته باشین که این روش درمان شامل آموزشهای مامورین آتشنشانی هم هست. کمک ها اولیه شامل پاشیدن آب سرد بر سطح صدمه دیده و کاهش درجه حرارت برای جلوگیری از سوختگی لایه های زیرین پوسته. بعد سفیده تخم مرغ رو روی اون نقطه پخش کنید
زنی که قسمت زیادی از دستش رو با آب جوش سوزانده بود، با وجود درد زیاد، آب سرد روی دستش ریخت (که خیلی هم دردناکه. من کشیدم می دونم) دوتا تخم مرغ رو شکست و زرده رو از سفیده جدا کرد، کمی اونها رو هم زد، و دستش رو در سفیده فرو برد. سفیده روی دستش خشکید و لایه ای روی دستش
کشیده شد. و در تمام بعد از ظهر هر یک ساعت لایه دیگری بر لایه های فبلی افزود.
بعداً یاد گرفت که
سفیده تخم مرغ یک کولاژن طبیعیه

در بعد از ظهر دیگه دردی احساس نمی کرد
و روز بعد بسختی میشد اثری از سوختگی دید.
10 روز بعد، هیچ اثری باقی نمونده و پوست رنگ طبیعی شو بدست آورده بود. نواحی سوخته شده
به لطف کولاژن موجود در سفیده تخم مرغ که پر از ویتامینه
کاملاً ترمیم شده بود
.
این اطلاعات ممکنه به درد هر کسی بخوره. پس لطفاً برای دیگران بفرستین

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

چه کسانی از خانواده احمدی‌نژاد وی را در سفر آمریکا همراهی کردند؟

به گزارش فارس، براساس تصویری که در پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری منتشر شده، رئیس‌جمهور را در سفر به نیویورک علاوه بر همسرش، پسر بزرگ، عروس و نیز مادر زن پسرش همراهی کردند.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

روش تمرینات آرام‌سازی

- ابتدا به یک مکان خلوت بروید، روی صندلی بنشینید و پشت خود را صاف نگه دارید. کف پاها را روی زمین بگذارید و دست‌ها را روی ران قرار دهید.

- ابروها را تا جایی که می‌توانید به طرف بالا بکشید و در این حالت نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.

- چشم‌ها را محکم ببندید و پلک‌ها را روی هم فشار دهید و در این حالت نگه دارید. سپس به آهستگی چشم‌ها را باز کنید.

- زبان خود را به سقف دهان فشار دهید آن را چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.

- دندان‌های خود را به سقف دهان فشار دهید. آن را چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید. در صورتی که دندان مصنوعی دارید این حرکت را انجام ندهید.

- لب‌ها را به هم فشار دهید و چروک کنید. چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.

- شانه‌ها را بالا بکشید و سفت نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید.

- دست راست را مشت کنید و ساعد را روی بازو خم کنید و محکم فشار دهید. در این حالت نگه دارید و سپس به آهستگی رها کنید. این حرکت را با دست چپ نیز انجام دهید. یک نفس عمیق بکشید و ریه خود را از هوا پر کنید و نفس خود را حبس کنید و در این حالت به شکم خود فشار آورید. سپس به آهستگی نفس خود را بیرون دهید و ریه را کاملا خالی کنید.

- کتف‌ها را تا جایی که می‌توانید به عقب ببرید و فشار دهید و در این حالت سفت نگه دارید، سپس به آرامی رها کنید.

- پای راست را صاف نگه دارید و پنجه پا را به طرف بیرون بکشید و در این حالت نگه دارید. بعد پنجه پا را به طرف خود خم کنید و پا را سفت در این حالت نگه دارید. سپس به آهستگی پا را زمین بگذارید. این حرکت را با پای چپ تکرار کنید.

- زانوی راست را خم کنید و ران را تا جایی که می‌توانید بالا بیاورید و سفت نگه دارید، سپس به آهستگی پا را زمین بگذارید. این حرکت را با پای چپ تکرار کنید.

بنا براعلام اداره سالمندان وزارت بهداشت، این تمرینات را روزی یک تا دو بار انجام دهید.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

از دیگر پس‌لرزه‌های اختلاس بزرگ در سیستم بانکی کشور دستور بانک مرکزی برای برکناری مدیرعامل بانک گردشگری است.

به گزارش فارس از هفته گذشته موج تغییر و برکناری در مدیران عامل شبکه بانکی آغاز شد‌ و این موج ‌با استعفای مدیرعامل بانک ملی و برکناری مدیرعامل بانک صادرات کلید خورد.

این برکناری‌ها به دنبال بروز بزرگترین تخلف در سیستم بانکی کشور روی داد و همچنان هم ادامه دارد؛ پس از آنکه چند روز قبل بهمنی دستور تغییر مدیر عامل بانک سامان را صادر کرد امروز بار دیگر خبری بر پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی قرار گرفت مبنی بر اینکه "بانک مرکزی دستور تغییر مدیرعامل و ریاست هیئت مدیره بانک گردشگری را صادر کرد " .

روابط عمومی بانک مرکزی در این اطلاعیه اعلام کرده است که بانک مرکزی به بانک یادشده اعلام کرده است تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی مدیرعامل ورئیس هیئت مدیره به این بانک جهت احراز صلاحیت آنان اقدام کند.
Bookmark and Share

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

تخم مرغ طلا شد!
در بهمن ماه سال گذشته بیماری آنفلوانزا در مرغداری های تخم گذاز در سطح چند استان منجر به معدوم شدن مرغ های تخم گذار شد.
قیمت تخم مرغ این روزها نقل محافل و خانواده هاست و برخی فروشگاهها تخم مرغ را تا کیلویی چهار هزار و 500 تومان هم به مردم می فروشند به همین دلیل اغلب آنهایی که قبلا کیلویی تخم مرغ می خریدند اکنون با چند دانه تخم مرغ یا دست خالی به خانه بازمی گردن

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

سقوط مرموز زن جوان از طبقه ششم
عصر روز پنجشنبه گذشته ساکنان منطقه مهدی‌آباد کرج با شنیدن صدای فریاد و به دنبال آن برخورد جسمی با زمین، سراسیمه از خانه هایشان بیرون آمد

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

دفاع مقدس حماسه‌ای برای سرودن

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

الان این مطلب بالا که گفتی یعنی چه؟ چه ربطی به این وبلاگ و دستیاری داره؟

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

مدی نژاد با بیان اینکه اگر آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی بخواهند مسئله را حل کنند به لحاظ حقوقی راه حل ساده ای وجود دارد گفت: راه حل این موضوع بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب این است که مردم فلسطین به خانه خود و اشغالگران به سرزمین اصلی خود بازگردند و حق حاکمیت فلسطین به رسمیت شناخته شود. اگر حق حاکمیت را بشناسیم بحث دو دولت و چند دولت منتفی می شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

کسی خبر داره ذخیره دوم کی اعلام می شه؟
در ذخیره اول عفونی و ژزشکی قانونی با چه نمره ای قبول شدند کسی اطلاع داره؟

ریحانه یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

ممنون از جوابتون من از رشته عفونی انصراف دادم. هنوز هم نمی دونم چرا این کار رو کردم .چون معدلم بالا ست و چند سال هم هست که می خونم امید وار هستم رشته بهتری قبول بشم.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

میدونید امسال پاتولوژی یا ent دانشگاههای تهران انصرافی داشتن یا نه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

ریحانه جان اگه مثلا ذخیره 1 باشی و ثبت نام نکنی تو مرحله بعد حذف میشی ولی اگه 2 یا 3 باشی و نفر اول ثبت نام کرده باشه تو مرحله بعد شرکت داده میشی...میشه بپرسم از چه رشته ای انصراف دادی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد