خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری در اواخر مهر ماه!!!

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

  اعجاز کلمه الله
اللّه کلمه آرامبخش


یک پژوهشگر هلندی غیرمسلمان چندی پیش تحقیقی در دانشگاه آمستردام انجام داده و به این نتیجه رسیده بود که ذکر کلمه جلاله «الله» و تکرار آن و نیز صدای این لفظ، موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند.
این پژوهشگر غیرمسلمان هلند طی گفتگویی در این باره گفت: پس از انجام تحقیقاتی سه ساله که بر روی تعداد زیادی مسلمان که قرآن می‌خوانند و یا کلمه "الله" را می شنوند، به این نتیجه رسیدم که ذکر کلمه جلاله «الله» و تکرار آن و حتی شنیدن آن، موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند و نیز به تنفس انسان نظم و ترتیب می‌دهد.
وی در ادامه افزود: بسیاری از این مسلمان که روی آنان تحقیق می‌کردم از بیماری‌های مختلف روحی و روانی رنج می‌بردند. من حتی در تحقیقاتم از افراد غیرمسلمان نیز استفاده کرده و آنان را مجبور به خواندن قرآن و گفتن ذکر «الله» کردم و نتیجه باز هم همان بود. خودم نیز از این نتیجه به شدت غافلگیر شدم، زیرا تأثیر آن بر روی افراد افسرده، ناامید و نگران، تأثیری چشمگیر و عجیب بود.
این پژوهشگر هلندی همچنین گفت: از نظر پزشکی برایم ثابت شد که حرف الف که کلمه «الله» با آن شروع می‌شود، از بخش بالایی سینه انسان خارج شده و باعث تنظیم تنفس می‌شود، به ویژه اگر تکرار شود و این تنظیم تنفس به انسان آرامش روحی می‌دهد. حرف لام که حرف دوم «الله» است نیز باعث برخورد سطح زبان با سطح فوقانی دهان می‌شود. تکرار شدن این حرکت که در کلمه «الله» تشدید دارد نیز در تنظیم و ترتیب تنفس تأثیرگذار است. اما حرف هاء حرکتی به ریه می‌دهد و بر دستگاه تنفسی و در نتیجه قلب تأثیر بسیار خوبی دارد و موجب تنظیم ضربان قلب می‌شود.

به راستی که قرآن کریم در آیه‌ای کریمه می‌فرماید:
«الذین آمنوا وتطمئن قلوبهم بذکر الله ألا بذکر الله تطمئن القلوب»  

...............................................................................

 

دبیر شورای آموزش پزشکی خبر داد:
مهلت انصراف پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری تا 31 شهریور
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری در اواخر مهر ماه

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از مهلت اعلام انصراف از تحصیل کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول ...............................   

............................................. 

وزارت بهداشت اعلام کرد:
پذیرفته شدگان دستیاری پزشکی تا 31 شهریور فرصت اعلام انصراف دارند
وزارت بهداشت اعلام کرد پذیرفته شدگان مرحله اصلی .......................................... 

..................................................  

 مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد:
راه‌اندازی سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشوری و ثبت نام50 هزار نفر تا کنون

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشوری از ابتدای سال جاری و ثبت نام 50 هزار نفر در این سامانه تاکنون  ....... 

.............................................

 

 

  

دبیر شورای آموزش پزشکی خبر داد:
مهلت انصراف پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری تا 31 شهریور
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری در اواخر مهر ماه

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از مهلت اعلام انصراف از تحصیل کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول سی و هشتمین دوره آزمون دستیار تخصصی تا 31 شهریور ماه خبر داد.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ، با اشاره به اعلام انصراف از تحصیل پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول سی و هشتمین دوره آزمون دستیار تخصصی تا31 شهریور ماه، گفت: با توجه به مصوبات کمیسیون 7 نفره موارد خاص، در صورت اعلام انصراف از تحصیل حداکثر تا مهلت مقرر این گروه از پذیرفته شدگان مشمول محرومیت از شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نمی‌شوند.
وی افزود: مراتب اعلام انصراف پذیرفته شدگان باید در مهلت مقرر به دانشگاه‌های محل آموزش ارائه شود، چرا که در صورت اعلام انصراف پس از مهلت مذکور، پذیرفته‌شدگان به مدت یکسال از شرکت در آزمون دستیاری محروم می‌شوند.
دبیر شورای آموزش پزشکی با اشاره به اعلام انصراف جایگزینی مرحله اول سی و هشتمین دوره آزمون دستیاری، گفت: داوطلبانی که تمایل ندارند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند باید تا 31 شهریور ماه از مرحله جایگزینی انصراف دهند.
ضیایی با بیان اینکه هنوز میزان مرحله تکمیل ظرفیت مشخص نیست از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت در اواخر مهر ماه خبر داد.  

وزارت بهداشت اعلام کرد:
پذیرفته شدگان دستیاری پزشکی تا 31 شهریور فرصت اعلام انصراف دارند
وزارت بهداشت اعلام کرد پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزین سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تا 31 مرداد ماه 90 فرصت دارند انصراف خود را از تحصیل اعلام کنند و در غیر این صورت از دوره بعدی محروم می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، کلیه پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزین سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی با توجه به مصوبات کمیسیون 7 نفره موارد خاص، در صورت اعلام انصراف از تحصیل حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 90 مشمول محرومیت از شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی شناخته نمی شوند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مراتب اعلام انصراف پذیرفته شدگان باید در مهلت مقرر به دانشگاههای محل آموزش ارائه شود.
به گزارش مهر، سی و هشتیمن دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز 28 بهمن 89 همزمان در 18 شهر کشور با شرکت 15 هزار و 182 داوطلب برگزار شد و 2 هزار و 478 نفر در 26 رشته و 34 دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شدند.
  

 
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد:
راه‌اندازی سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشوری و ثبت نام50 هزار نفر تا کنون

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشوری از ابتدای سال جاری و ثبت نام 50 هزار نفر در این سامانه تاکنون خبر داد.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، احمد عامری که در اجلاس سالانه روسای انجمن‌های علمی گروه پزشکی سخن می‌گفت، اظهار کرد: این سامانه از سال گذشته به شکل پایلوت در شش دانشگاه مانند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طراحی و پیاده سازی شده است و پس از گذشت شش ماه همه دانشگاه‌ها به این سامانه پیوسته و از ابتدای سال جاری تمامی دانشگاه‌ها از طریق این سامانه ثبت نام کردند و همچنین انجمن ها در خرداد ماه به این سامانه ورود پیدا کردند.
وی یکپارچه سازی اطلاعات مشمولان آموزش مداوم در کشور، سهولت مشمولان در ثبت نام، پرداخت هزینه، دریافت گواهی شرکت در برنامه‌ها و ... را از ویژگی‌های «سامانه یکپارچه آموزش مداوم کشور» برشمرد و درباره امکانات این سامانه اظهار کرد: امکان ورود به سامانه‌های تمام مراکز آموزشی با یک بار عضویت، اختصاص صفحه شخصی برای هر یک از اعضا، امکان مشاهده و مدیریت انواع برنامه‌ها از طریق این سامانه و ... از جمله امکانات این سامانه است که می‌تواند پیامدهایی مانند حذف محدودیت زمان و مکان، ایجاد حداکثر سرعت در انتقال و افزایش کیفیت را به همراه داشته باشد.
مشاور معاون آموزشی وزیر بهداشت در پایان همکاری تمام زیرمجموعه‌های بخش پزشکی برای ثبت نام در این سامانه را از عوامل تسریع کننده به کارگیری و گسترش این سامانه دانست و خاطر نشان کرد: از سال آینده همه زیر مجموعه‌ها برای ثبت نام فقط می‌توانند از طریق این سامانه استفاده کنند و تنها گواهی‌هایی که از طریق این سامانه صادر می‌شود، دارای اعتبار است، همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی
WWW.IRCME.IR  به این سامانه دست یابند.  

 

 

 ----------------------------

ورزش
خرگوش می ره تو جنگل روباه رو می بینه داره تریاک می کشه می گه اقا روباه این چه کاریه پاشو بدوییم شاد باشیم می رن تا می رسن به گرگه می بینن داره حشیش می کشه خرگوش می گه اقا گرگه این چه کاریه پاشو شاد باشیم بدوییم گرگم پا می شه می رن 3تایی می رسن به شیره می بینن داره تزریق می کنه خرگوش می گه اقا شیره این چه کاریه پاشو بدوییم ورزش کنیم شاد باشیم شیره می پره می خورش! گرگ و روباه می گن چرا خوردیش؟ این که حرف بدی نزد! شیره می گه نه بابا این پدر سگ هرروز اکس می زنه می یاد مارو می دوونه !!!!

نظرات 201 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

من میخوام ببینم سروش فرزانگان چطوره؟؟؟؟من پارسال گاید خوندم عالیه ولی وقت دوره نداشتم امسال دوستم میگه کرمی اطفالش بده د.کامرانی خوبه دوست دیگم میگه سروش فرزانگان از همه استاداش بهترتد و خلاصه تره تورو خدا بقیه هم راهنمایی کنید و تجربه خودتون و دیگرانو بهم بگوید ........ با تشکر فراوان

به بالایی جمعه 1 مهر 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

همکار محترم درسته که تعدادی از سئوالات رو نمیشد جواب داد ولی اکثر سئوالات رو میشد جواب داد و این فقط در صورتیه که چندین بار جزوه رو مرور کرده باشید و به طور کامل بر اون مسلط شده باشید در این صورت بالایه ۸۰٪ سئوالات رو پوشش داده شده و مطمئنا با این درصد شما جزء نفرات برتر خواهید شد!!!!

[ بدون نام ] جمعه 1 مهر 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

بلاخره خوبه یا بده؟اگه نشه جواب داد به چه دردی می خوره..یا کسی داره کرمی رو خراب می کنه..منکه گیج شدم.

در مورد جزوات داخلی دکتر کرمی پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان
این فقط نظر شخصی خوده منه که تجربه امتحان سال ۸۸ رو داشتم متاسفانه تعدادی از سئوالات درس داخلی رو نمشد ار روی جزوه دکتر کرمی جواب داد چون کلا توضیحی در مورد اون سئوالات داده نشده بود با نگاهی به سئوالات حرف بنده حتما مورد تایید قرار خواهد گرفت ولی جزوات دکتر کرمی مطمئنا بی نظیره هم به لحاظ روانی مطلب و دسته بندی مطالب و آوردن موارد مشابه جهت تشخیصهای افتراقی مهم در کل برای شروع مخصوصا کسایی که مدت زیادی از درس دور بوده اند و یا پایه ضعیفی دارند مناسبه
با امید موفقیت همه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

دوستانی که کتابهای دکتر کرمی رو می خونین ملاحظه فرمودین اقای دکتر چه دفاعیاتی ایراد فرمودن ؟
به نظر من دست پیش گرفتن پس نیفتن.
حالا اگه تو امتحان یکی از اون نکاتی که اقای دکتر حذف کردن سوال باشه اون موقع هم همین قدر جسورانه جواب خواهند داد؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

با تشکر از همکار محترمی که در مورد جزوه اطفال دکتر کرمی راهنمایی فرمودن میشه خواهش کنم لطفا در مورد داخلی دکتر کرمی نظرتونو بفرمایید پیشاپیش نهایت تشکر را دارم.

دستیاری.نت پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://dastyari.net

با سلام خدمت دوست عزیز " فروردین "
خیلی وقت بود که به سایت بابابزگ سرنزده بودم . امروز کامنت شما رو اینجا دیدم -میخواستم بگم یه قسمت دیگه بنام "دستیاری.نت-آپ-تو-دیت" به وبسایت اضافه کردیم که امروز عضو گیری را شروع کرده - ولی بدرد کار درسی و درس خونی میخوره - البته امکانات فول داره - میتونید ببینید .
کار ما رایگان است- برای تمام دوستان جوان و دوستان هم سن ما- موفق باشید .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! وای حالا ما چکار کنیم

تسلیت سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

بابابزرگ مرد

کمک فوری سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

جزوههای کرمی که تنها با 4 ساعت موفق شوید که ویزه مدیران و افراد پر مشغله است چه طوره لطفا بفرمایید

اقلیما دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

همکار ایثارگر ؛سپاسگزارم

امیر دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

کدوم کلاس ها تست زنى دارن؟

کمک فوری یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

جزوههای کرمی که تنها با 4 ساعت موفق شوید که ویزه مدیران و افراد پر مشغله است چه طوره لطفا بفرمایید

ایثارگر یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

هکار محترم اقلیما- 88807672 -استاد عباس منش یا استاد محمدی البته من با محمدی بودم ....بزرگترین موفقیتها نصیب کسانی میشود که به یک اغاز کوچک راضی بوده اند .... موفق باشید

به کمک فوری یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

با سلام
همکارای محترم همیشه دکتر کذمی تغییراتی رو که مهم بوده و اعمال نکرده نهایتا توی کلاسهای مرور نهایی یا تست زنی توضیح خواهد داد و اصلاحیه جزوات نیز احتمالا منتشر بشه

یکی یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

ا...منم کرمی رو خوندم البته با سی دی و جاهایی ک جدید بود رو با یه صدای دیگه میگفت و توی کتاب هم اضافه شده بود...یعنی بازم کامل نبود؟؟!!!

اقلیما یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

به همکار ایثارگر
لطفا شماره موسسه تند خوانی رو بدید.پاسخی به sms داده نشد.

ایثارگر یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

در ضمن برسی بفرمایید و ببینید که چند نفر در این سهمیه ظالمانه!!!!!! امسال قبول شدند؟؟ همچنین مازاد 2/5 درصد نیروههای مسلح که خوب مازاد است و ارتباطی به موضوع ندارد بعد قضاوت بفرمایید که ایا واقعا سرنوشت ساز است؟؟ همچنین محروم را برسی بفرمایید بعد واقع بیننانه نظر دهید بنده تمام این موارد را مطلع هستم هچنین تعداد افرادی که در سال 82 کذایی بابت خرید سئوال قبول شدند و ککشون هم نگزید والان پیروزمندانه جشن متخصص شدنشان راگرفته و به ریش بنده هم میخندنند که هنوز داری درس می خونی؟؟؟!!!!! عدالت اموزشی در تمام جوانب ارزشند است نه فقط در یه مورد خاص مضافا به اینکه این نیز قابل بحث است مویید باشید

ایثارگر یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

ما نه همکار فریبنده هستیم نه مفت خور شما هم بهتره مودب باشید و حرمت شغل مقدس پزشکی را با این الفاظ زشت زیر سوال نبرید من یک نظر شخصی بر اساس تجربه دادم فردی مثل دکتر کرمی که اون جزوه را بیرون میده خیلی چیزهها را از بنده وشما بهتر میدونه و قطعا مسئولیت کارش هم بهده میگیره پارسال جزوه ارتوپدی بسیار مختصر داشت و تو کتابخانه خیلی ها میترسیدند سراغش برند ولی افای دکتر ا.م 3 بار خوند و بسیار راضی بود ولی جزوههای دیگه چون وقت مرور کم بود و حجیم بازدههی کمی داشت

به ایثارگر یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

همین که جرات کردی اسمتو گفتی ایثارگر معلوم الحال هستی...برو اینجا جای تو نیست.ذهن ها رو هم منحرف نکن..کنکور سراسری کم مفت خوری نکردی که حالا ادامه اش رو می خوای..تو نخونده قبولی.

روناک یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

یه سؤال
به غیر از سروش مؤسسه اى تست زنى داره؟
مانند بارسیان دانش؟

به کمک فوری شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

مشکلی نیست یه دور اطفال کرمی رو خوندی باید به خود تبریک بگب مطمئن باش جزوه اطفال دکتر کرمی بی نظیره تجربه شخصی خودم که امتحان ۸۹ با خوندن فقط و فقط اطفال کرمی تمامی سئوالات قابل پاسخگویی بود در ضمن برای اصلاح تغییرات امسال نلسون حتما جزوه جدید پارسیان رو پیدا کنید و تغییرات رو اعمال کنید چون حتی بر خلاف گفته فریبنده همکار محترم ایثارگر !!!! تغییرات کاملا مهم و مورد توجه هستن پس ریسک کردن تو این امتحان کاملا نا عادلانه به خاطر انواع سهمیه ها به دور از منطقه
با آرزوی موفقیت برای همه همکارا و آرزوی لغو تمامی سهمیهه های نا عادلانه

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

واقعا جای تاسف است که تعدادی از همکاران در مقابل نظرات دیگران اینطور بی حرمتی میکنند و فخر فروشی ما ولخرجیم؟؟!!!!!! واقعا شرم اوره

ایثارگر شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

خواهشمند م نظرات خودتان را به این حقیر ارتباط نذهید مورد بالا به دروغ به بنده ارتباط داده شده بحث سهمیه نیست بلکه پشتکار و تلاش است توهین به افراد در شان شما پزشکان نیست در ضمن اگر شما یه مقدار دقت به خرج دهید و برسی اماری انجام دهید خواهید دید که میان تغیرات جزیی اصلا مورد توجه طراحان محترم نیست اگر هم در سنوات قبل مطرح شده کم بوده

ایثارگر شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

بله اگه مثل امثال من سهمیه داشته باشین قطعا با کار هم میشه قبول شد وگرنه باید خودتو چند سالی تو کتابخانه حبس کنی و بیخیال کار !!!

به بالایی شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

اولین اقدام...محکم بزنید بر فرق مبارک...قدم بعدی تشریف ببرید کتابخانه نلسون اسنشیال جدید بگیرید مثل بنده تغییرات را اعمال کنید

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

کمک فوری
من اطفال دکتر کرمی رو خوندم تازه متوجه شدم خیلی از تغییرات 2011 رو اعمال نکرده بی انصاف.حالا چه کار کنم

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

دوستانی که اطفال پارسیان رو می خونن موارد جدید 2011 مشخص شده؟

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 03:26 ق.ظ

این ایثارگر احتمالا بالاخونش رو هم ایثار کرده شما خودتونو ناراحت نکنین

به بالایی جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

تو سرمایه ات را بذار تو جیبت...ما ولخرجیم...از این وزارت هیچ چیز بعید نیست...شاید امسال دوست داشتند از تغییرات سوال بدهند

ایثارگر پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

نه شما نگاهی به سئوالات سالهای گذشته بیندازید ببینید چه تعداد از سوالات مربوط به تغیرات بوده؟؟ بعد بفرمایید ایا ارزش سرمایه گذاری داره؟؟

به بالایی پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

خیر...آلرزی وقلب ونوزادان را ببینید...اضافه کنید احتمالا غدد و....درنلسون را ...اگر اینجور است خیلی دروس امار ۱-۰ سوال دارند همه را حذف میکنید؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

hاگر فقط در ایمنو اطفال تغیر کرده که امار سئوال 0-1 ارزش جزوه جدید نداره؟؟؟!!! لطفا واضحتر بیان کنید

فلوکستین ۲۰ دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://fujiii.blogfa.com/

از قوانین جدید چه خبر؟

ایثارگر دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

بله در صورت تماییل به این شماره اس ام اس یا پیامک بزنید 30004104 التماس دعا

به ایثارگر یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

میشه شماره تلفن و ادرس تندخوانیو بنویسی

فلوکستین ۲۰ یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://fujiii.blogfa.com/

عذر می خوام بچه ها این وب لاگhttp://fujiii.blogfa.com/ منظورم بود

فلوکستین ۲۰ یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://capfluoxetine.blogspot.com/

http://fujiii.blogfa.com/
سلام من دارم برای سال ۹۱ می خونم خوشحال می شم اگه تجربه هاتون رو با من به اشتراک بگذارین در این وب لاگ
به امید موفقیت برای همه
هر چند این آزمون لعنتی همیشه یه کوه بازنده ژشت سر خودش می گذاره!

لاله یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

بچه ها جزوه گوش وحلق وبینی پارسیان دانش خوبه؟جزوه بهتر چی سراغ دارید؟ در ضمن برای دور اول چند ماه باید وقت گذاشت؟

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

اطفال تغییر کرده اما نه در همه فصول سری به بخش ایمونولژی نلسون بزنیدتغییرات واضح است...بهر حال هرکس جزوه جدید بگیرد خیالش راحت است

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 05:24 ب.ظ


من هم سئوالم همینه لطفا جواب دهید اطفال تقیر کرده یا نه؟

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

بالا خره ما نفهمیدیم اطفال تغیر کرده یا نه؟؟/ لطفا یک صاحب نظر توضیح بده ما منتظریم متشکرم

به کمک شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

http://dastyari.parsmedic.com/forum-f8/topic-t3461.html

کمک شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

بالا خره ما نفهمیدیم اطفال تغیر کرده یا نه؟؟/ لطفا یک صاحب نظر توضیح بده ما منتظریم متشکرم

ایثارگر شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

بله من درس می خوانم و کار مدیریتی و درمانی هم دارم اون هم در اورزانش بیمارستان نظامی متاهل و فرزند هم دارم عزیزم سخته ولی شدنیه دوستان من پارسال وضعیت من را داشتند و 5-6 تاشون قبول شدن یکی شون با 3 فرزند و 47 سال سن الان اورزانس رسول است و همه ازش تعریف میکنند امیدوار باش ---- به حاشیها توجه نکن---- به خدا توکل کن ----برای وقتت برنامه ریزی داشته باش --- نگو وقت ندارم وقت تولید کن----اگر تونستی کلاس تند خوانی هم برو من خیلی استفاده کردم التماس دعا

به بالایی شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

جیگرم من انصرافی سال ۸۶بودم از پ . قانونی ولی الان هنوز عمومی موندم و نتونستم خوب بخونم تا قبول شم . مثل سگ پشیمونم . هم دوره ای هام تموم کردن و میان بیرون .. اگه به خودت مطمئنی انصراف بده والا مثل من تو گل میچسبی و پشیمون

پزشکی قانونی جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

بچه ها من تصمیمو گرفتم.طاقت خوندن پزشکی قانونی رو ندارم.آینده نداره فردا میرم انصراف بدم 2باره شروع میکنم.

به یه سوال؟ جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

چرا فوت شدن؟

یه سوال؟ جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

توی این وبلاگ متاسفانه خبر فوت دو نفر از همکاران رو شنیدیم که ظاهرا" یکیشون قلب و یکی دیگه چشم قبول شده بودن.پس چرا توی ذخیره ها واسه این دو رشته کسی رو اعلام نکردن؟

فروردین جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

بهdastyari.net سر بزنید.من این کارو میکنم.این سایت بابا بزرگ که تار عنکبوت گرفته لا اقل یه جایی کامنت بذارین که بدرد بخوره

پره انترنی پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

دوستان سلام.میدونم شما الان وقت دانشجوها رو ندارینولی تورو خدا اگه میدونین جواب بدین کسی از امتحان پره امروز و این که در چه حدی بوده سخت یا اسون خبر داره؟دارم از استرس میمیرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

بچه ها کسی رو سراغ دارید که در کنار درس خوندن کار هم بکنه و قبول بشه؟ یا میشه حکایت با یه دست دو تا هندونه برداشتن؟ میخوام ببینم مجبورم کارو تعطیل کنم؟

به اطفال کرمی پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

معمولا دکتر کرمی تغییرات رو در جزواتش اعمال نمیکنه برای مثال پارسال رادیو تغییر کرد ولی جزوه کرمی همون قبلی بود هیچ جیزی بهش اضفه نکرد امسال هم همون طوره اطفالش مثل سال قبله هیچ تغییری نکرده به جزء مبحث پوستش البته شاید از نظره ایشون تغییرات مهم نبوده ا.. اعلم

به شایان پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 02:04 ق.ظ

امتحان امسال ۲ ماه عقب افتاده یعنی اخر فروردین اصلا هم دیر نیست..در ضمن خیلی بد شده بعد از عید هست..امتحان.

ملیکا پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

کی میگه اطفال تغییر نکرده؟!
مباحث قلب - خون-غدد-آسیب های محیطی و حدود۶۰-۷۰٪ نوزادانش تغییرات اساسی کرده.
جزوه حبیبی رو من خوندم خیلی روون وساده گفته.جزوه احمدآبادی هم خیلی خوبه فقط فونتش یه کم درشته.
تستای کامرانی رو هم حتمأ بزنید
با آرزوی موفقیت واسه اونایی که بیشتر تلاش میکنن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

کرمی جزوه قبلشو داده یه پوست اضافه کرده!

ملینا چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 11:25 ب.ظ

کی میگه اطفال تغییر نکرده؟!
مباحث قلب - خون-غدد-آسیب های محیطی و حدود۶۰-۷۰٪ نوزادانش تغییرات اساسی کرده.
جزوه حبیبی رو من خوندم خیلی روون وساده گفته.جزوه احمدآبادی هم خیلی خوبه فقط فونتش یه کم درشته.
تستای کامرانی رو هم حتمأ بزنید
با آرزوی موفقیت واسه اونایی که بیشتر تلاش میکنن

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

اصلا عوض نشده!یه پوست اضافه شده!

به باز هم میپرسم چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

عزیز خیلی تغییر نداشته یه چند تایی تغییر داشته ولی توصیه من به شما حتما جزوه جدید رو بخونین چون هم استرستون کمتر میشه هم معمولا یه چند تا سئوالی از تغییرات جدید میدن تو امتحان ببینن چقدر آپ تو دیت هستین موفق باشین

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

بارهم میپرسم لطفا بفرمایید اطفال نسبت به پارسال خیلی عوض شده؟ میشه به پارسال پارسیان اعتماد کرد؟؟

به شایان چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

اصلا دیر نشده تضعیف روحیه نکن من دو تا دوستام قبول شدن پارسال تازه این موقها روع کردن شاید هم دیر تر

شایان چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

کرمی ماژوراش افتضاحه!
ولی پوست و فارما وعفونی و پاتو و آمارش خیلی خوبه.زنانش هم چنگی به دل نمیزنه.
ضمنأ الان دیگه واسه انتخاب جزوه خیلی دیر شده!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

چرا ایینجا اینقدر سوت و کوره؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

کرمی بهتره یا پارسیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

fandog سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

bayad beri daneshgah katban enseraf bedi.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

باید انصراف بدی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

کسی از دوستان اطلاع دارد اگه اولویت اول ذخیره باشی و مراجعه نکنی مشمول محرومیت می شوی یه نه؟یا باید کتبا انصراف بنویسی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

بچه ها بابابزرگ دیگه بیخیال این سایت شده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

بچه ها!وضع پزشکی قانونی افتضاحه.من جز انصرافی ها بودم.اول تحقیق کنید بعد یه رشته رو برید.حرف یه عمره.با بدترین صحنه ها آدم روبرو میشه.درامد هم مثل پزشک عمومی..

سوال سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

کسی جزوه های چکیده نواندیشان آریا امسال رو دیده؟
خلاصه و الگوریتمی هست اگر بررسی کردین لطفا نظرتون رو بفرمایید

چس بودار سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 03:01 ق.ظ

ارتومشهد! مگه مشهد چشه که میخوای بری جای دیگه؟!
با این طرز فکرت بهتره بیای پیش خودم و ریه ها تو از من پرکنی!
بدبخت! زرنگی و تلاش خودت مهمه نه اسم دانشگاه!
خاک تو سرت کنن بچه دهاتی!

کلاس تست زنی سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

مارفتیم کلاس تست زنی سروش .جلسه اولش که عالییییی بود

[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

تو رو خدا از چه جزوه ای بیشتر می خونییییییید

[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

کسی از دوستان اطلاع دارد اگه اولویت اول ذخیره باشی و مراجعه نکنی مشمول محرومیت می شوی یه نه؟یا باید کتبا انصراف بنویسی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

بابابزرگ واقعا برای یه سایت پزسکی زشته از این تبلیغ ها بگذاره(دفع سموم همه بدن! از پا اونم با چسب!)

به ساناز دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

نمیشه ناقل رو پاک کرد

ارتوپدی مشهد دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

ارتوپدی مشهد متقاضی جابجایی با دانشگاه دیگر با بالاترین شرایط ۰۹۱۱۳۵۱۳۵۲۶

ارتوپدی دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

ارتوپدی مشهد متقاضی جابجایی با شهید بهشتی با بالاترین شرایط ۰۹۱۱۳۵۱۳۵۲۶

[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

ذخیره ها اومده چرا هیچکس راجع به اون حرفی نمیزنه

ایثارگر دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

اینقدر به مسایل بی خودی گیر ندید اخر سر بد جوری کم میارید به قول کامران احمدی اوایل تکس هاریسون دست میگیرید بعد جزوه و در اخر هم با فول استرس میایید میگین ترا خدا از جزوه خلاصه تر چیزی داری اقای دکتر؟؟!!!!!! تکرار مباحث کلی و تکرار اگر کلاس تند خوانی هم رفته باشید تکرار از< طرح شبکه ای> و< نقشه های ذهنی> فروش نشه التماس دعا

[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

میدونم درمان نمیخواد ولی چطوری میشه کاملا ویروسو از بین برد؟ریباورین؟اینترفرون؟... چی؟!!

به ساناز یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

نیازی به درمان ندارد

ساناز یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

برای پاک کردن کامل HBs Agاز بدن ناقل غیر فعال چه دارویی باید داد؟

ارتوپدی شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

ارتوپدی مشهد متقاضی جابجایی با شهید بهشتی با بالاترین شرایط ۰۹۱۱۳۵۱۳۵۲۶

[ بدون نام ] شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

به سیما:
دکتر باده نوش که متخصص زنانه.

شکلات شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

نمره ورتبه طب کار چند بوده ؟و کارنامه ها اومده؟

[ بدون نام ] شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

بابا بزرگ لطفا بفرمایید که اطفال چه قدر تغییرر کرده من پارسال از پارسیان دکتر احمد ابادی خوندم امسال چه کار کنم؟ همون پارسالی جواب میده؟؟

[ بدون نام ] شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

بابا بزرگ لطفا بفرمایید که اطفال چه قدر تغییرر کرده من پارسال از پارسیان دکتر احمد ابادی خوندم امسال چه کار کنم؟ همون پارسالی جواب میده؟؟

[ بدون نام ] جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

بابابزرگ کجاست؟

سیما جمعه 11 شهریور 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

اطفال خیلی تغییر کرده.باید جزوه جدید خوند.قلب،کلیه،ریه و خونش تغیرات اساسی داره.جزوه باده نوش رو اگه بتونید گیر بیارید خیلی خوب گفته

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

خدا رحمتش کنه و به خانواده ش صبر بده
بچه ها اطفال امسال چقدر تغییر کرده؟ موسسه ها چی میگن؟ ارزش جزوه جدید خوندن داره؟

GP پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

یکی از دوستان که بعد از 3سال کتابخانه نشینی امسال قلب قبول شد بدنبال سکته مغزی فوت شد.
آمرزیده باد روحش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

اواخر مردادماه سال جاری شکایت عجیبی در دادسرای الهیه تهران مطرح شد که در آن یک تاجر به حمایت از سگش خواستار مجازات پسری جوان شده بود و در برابرش این پسر نیز به خاطر زخم‌های روی بدن و شکسته شدن دندان‌هایش خواستار پرداخت دیه بود. «حمید» که عکس‌هایی از سگش همراه داشت وقتی پیش‌روی بازپرس ایستاد، گفت: «جی‌سن، یک سگ نگهبان تربیت شده از نژاد اصیل آلمانی است که ۴ سال پیش با قیمت بسیار بالایی خریده‌ام تا از خانه‌ام در شمال تهران مراقبت کند. این سگ هیچ اذیتی برای اعضای خانواده و میهمان‌هایم نداشت و همه او را دوست داشتند».

وی افزود: «بیشتر اوقات در حیاط خانه ویلایی‌ام گشت می‌زد و حتی زیاد پارس نمی‌کرد. آزارش به هیچ‌کسی نرسیده بود تا اینکه روز حادثه وقتی من با خودرویم وارد حیاط ویلا شدم جی‌سن خودش را به من رساند. نوازشش کردم، هنوز در باز بود و رفتم ریموت را از داخل ماشین بردارم که ناگهان دیدم سگم به سمت خیابان دوید. تا به خودم آمدم، دیدم جی‌سن خودش را به پسر جوان رسانده و روی وی پرید. آنها با هم گلاویز شدند. هر چه فریاد زدم اثری نداشت تا اینکه سگم زوزه‌ای کشید و بی‌جان روی زمین افتاد». حمید گفت: «ابتدا تصور کردم آن جوان با چاقو سگم را کشته است. وقتی او بلند شد، دیدم چاقویی در دستش نیست و دهان وی خون‌آلود بود. البته جراحاتی هم در دست و صورت داشت. خودم را بالای سر جی‌سن رساندم؛ نفس می‌کشید اما بی‌هوش بود. آن پسر ترسیده بود و با ناراحتی به من گفت شانس آورده است. وقتی پرسیدم چه کرده‌ای؟! گفت که شکم سگم را گاز گرفته و نمی‌داند چه شده که جی‌سن بی‌هوش شده است. وقتی شکم سگم را نگاه کردم دیدم کاملا گوشت و پوستش کنده شده و ۲ دندان پسر جوان هم روی بدن سگم جا مانده است. باور نمی‌کردم، سریع جی‌سن را نزد دامپزشک بردم. دکترش هم تعجب کرده بود. از آن روز جی‌سن به خاطر کشیده شدن محل گازگرفتگی که کاملا از بین رفته نمی‌تواند راه برود و من از این پسر شکایت دارم». در برابر ادعاهای حیرت‌آور این مرد تاجر، پسر جوان که ظاهری ساده داشت، گفت: «من بچه روستا هستم و از هیچ حیوانی نمی‌ترسم!!! هر سگ گله یا آواره‌ای به سمتم بیاید شگردهایی دارم که از دستم فرار کند اما این سگ خیلی وحشی بود». وی که «قاسم» نام دارد، افزود: «قرار بود سر یک ساختمان در تهران رفته و کار کنم. پرسان‌پرسان خودم را به آنجا رسانده بودم. ناگهان سگ‌ گرگی به سمتم حمله کرد. ابتدا سعی داشتم او به من نزدیک نشود اما فایده نداشت. وقتی روی من پرید به زمین افتادم. دستم را گاز گرفت که مشتی به صورت و نزدیک چشم راستش زدم. در همین گیر و دار بود که صورتم به شکمش چسبید سریع دهانم را باز کرده و با تمام قدرت شکم سگ را گاز گرفتم، به اندازه‌ای فشار دادم که احساس کردم دیگر هیچ دندانی در دهانم نمانده، وقتی سگ زوزه‌ای کشید و آرام گرفت، دهانم را باز کردم. هنوز هم فکم درد می‌کند و ۲ دندانم شکسته و خواستار دیه هستم»!!

بازپرس پرونده پس از شنیدن ادعاهای مرد تاجر و جوان روستایی با توجه به اینکه سگ باید در کنترل صاحبش بوده باشد اقدام «قاسم» را دفاع از خود دانست و با تبرئه وی در زمینه صدمه زدن به سگ نگهبان، مرد تاجر را در زخمی شدن پسر جوان گناهکار دانست!!! بنا بر این گزارش، پس از صدور کیفرخواست قرار است این پرونده عجیب به دادگاه جزایی عمومی ارسال شده و حکم صادر شود!!
بر اساس آخرین گزارشها قرار است جهت دلجویی از این جوان روستایی،وی را به عنوان رزیدنت رادیولوژی یاپوست تهران، با سهمیه مناطق محروم پذیرش کنند!!

fandog سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

bacheha manzur az zakhire 3 ya 8 chiye??????

به به کلاس تست زنی دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

بله دوست عزیز.چون استادای ماژورشخیلی خوبه. بعدش ام کلاس تست زنی تو قبولی آدم خیلی موثره.پارسال تمام دوستای من حتی با base ضعیف تهران هرچی خواستن قبول شدن چون رقابتیه خیلی موثره خیلی از توخونه خوندن بهتره

ندا دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

بچه ها کسی رو میشناسید که زنان قبول شده باشه و بخواد انصراف بده؟ تورو خدا اگه سراغ دارید بگید. هر شهری که میخواد باشه

ایثارگر دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

نمیخواد پشتت بلرزه ایثارگر واقعی سهمیه هم که داره حقشه و خدشه ای به شما برادر وارد نمیکنه درستو بخوان و به خدا توکل کن برنامه دو ساله را هم فراموش کن جواب نمیده التماس دعا

نسیم دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

اطفال ۳ساله

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام .کسی می دونه اطفال 3 ساله یا شده 4 سال>>>

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد