خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا روز دوشنبه

 

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{ 

 دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت خبر داد:
اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا روز دوشنبه  

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا روز دوشنبه خبر داد.
دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه نتایج آزمون دستیاری دوره سی و هشتم تا روز دوشنبه 30 تیرماه منتشر می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  برای مشاهده نتایج خود مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه حدود 6 هزار و 800 داوطلب در این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند، در خصوص ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری در این دوره، گفت: در این دوره از آزمون بیش از دو هزار و 400 داوطلب پذیرفته می‌شوند.
به گزارش ایسنا، دوره سی و هشتم آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار و 182 داوطلب در 28 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و از این تعداد 8 هزار و 391 داوطلب مرد و6هزار و 891 داوطلب زن بوده‌اند.  

 {{{{

مصوبه 3 هزار میلیاردی مجلس برای تحقق عدالت در حوزه سلامت (برای بخور بخور در وزارت بهداشت و کنترل افزایش قیمت بی رویه سوالات امتحان دستیاری) 


{{{{

۱۳۹۰/۰۳/۲۸ , ۱۲:۱۸   علت سفید شدن موها کشف شد

 {{{{{{{{{{{{ 

{{{ زبان قاصر است از بیان خوبیهای تو  {{{

 ۱۳ رجب روز ولادت عرفان و معرفت الهی مبارک باد 

{{ مولاجان ولادت مبارک{

 

{{{{{{{{{{{{{{{{

 نظرسنجی

  اعمال تغییراتی از قبیل نمره پرانترنی و معدل کتبی در امتحان دستیاری چه نقشی میتواند داشته باشد؟  

 

 

 

 

 

 

......................................................

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تمامی مراحل بازبینی ها و کنترل نهایی مدارک داوطلبان انجام شد و نتایج فردا اعلام می شود.

 

مشاور وزیر و سرپرست اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت اعلام کرد:

سرپرست اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات مهم این اداره کل در یکسال گذشته از آغاز بکار سیستم یکپارچه بازآموزی کشوری در دانشگاههای علوم پزشکی کشور از فروردین ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد که بزودی سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های علمی تخصصی نیز به این سیستم یکپارچه می‌پیوندند.

    

نتایج آزمون دستیاری فردا شب اعلام می شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی  اعلام کرد: نتایج آزمون دستیاری فردا ساعت 22 بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.دکتر نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار وب دا گفت: جزئیات دقیق اعلام نتایج آزمون دستیاری امروز در نشستی خبری  در وزارت بهداشت اعلام می شود.
وی ادامه داد: داوطلبین می توانند فردا شب با مراجعه به سایت سنجش به آدرس sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری خود نتایج آزمون را مشاهده کنند و با مراجعه به راهنمای سایت از زمان مراجعه به دانشگاه خود با خبر شوند  

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری گفت: نتایج کنکور دستیاری 89 ساعت 10 شب فردا 30 خرداد 90 اعلام می شود.

 

نظرات 343 + ارسال نظر
استاد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

داخلی

شاهین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

قلب ارومیه

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

تو رو خدا نمره و قبولی تون رو بنویسید بچه ها

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

دکتر کاوه من قبول نشدم!!!!

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

نتیجه ها اومد

استاد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

استاد بالائی استاد قبلی(من) نیست ولی نظرش قابل تآمله
من دیروز که زنگ زدم گفتند بعد از ظهر حدود ساعت 4 pm سایتو چک کنید
شاید مشکله کمبود پهنای باند دارند و قس علیهذا

به رزمنده اورولوژیست دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

دوست عزیز به ظاهر مسوول اگه همه مسوولان مملکت سواد شمارو دارند که فاتحه مملکت خوندست:
قطا منظورش قطعا بوده
وامسیبتا هم احتمالا وا مصیبتا
متاسفم برای هممون اون کامران احمدیم که سرش تو آخور همیناست

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

baba 6 darsad dige in harfa ro nadare
pas mahroom ham hamine
che giri dadin baba pas baghiyaro ham begin

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

بابا کلا همه مملکت مال شما رزمنده هها ولکنید دیگه

به امیرح دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

اینکه در هر ایالت در امریکا یک نفر حق رای النترال متفاوت داره درسته که شما میگید هر ایثارگر عزیز یه بار حقشو گرفت تمامه؟!!!!نه برادر این تفاوته نه تبیض تفاوت در نظام خلقت هم موجوده تفاوته بین کسی که رفته جان فشانی کرده با کسی که اصلا رنگ جبهه را ندیده ان جانباز عزیز هم را بگو تا من پیگیری کنم تا ببینی این جوری نیست که میفرمایید با احترام

به استاد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

با احترام به شما اولا اینکه از هر چیزی بعضیها سو ء استفاده کنند اصلا ملاک نیست اگر شما مستند و با مدرک بفرمایید بنده به عنوان یک فرد مسول میتوانم ان موضوعهای سو استفاده کردن را ژپیگیری کنم اگر مورد خاص را بفرمایید ممنون میشم زیرا انقدر در این مورد حساسیت و سختگیری است که این مواردی که جنابعالی فرمودید به شدت پیگیری و برخورد میشه دوم اینکه اگر ظرفیت دستیاری در ایران پایین است این عیب مملکت ماست که انشالله حل خواهد شد و به اصل موضوع ربطی ندارد مهم این است که در کشورهای جنگ دیده مثل المان و ژاپن این موضوع اجراع میشه اینها هم در اول با مشکلات کم بودن ظرفیت روبرو بودن ولی به هیچ وجه این حق مسلم را قطع نکردند

2000 دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

2000 atfal miaram???????????? begin torokhoda mordam az stress

دنیز دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

من 1625 زنان زدم تا ارومیه و کرمانشاه. به نظرتون قبولم؟

امیر ح worried دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

من پارسالم اینجا لحاف تشک انداخته بودم... فکر کنم اسنل هم بود! نمیدونم والا..امسال دل و دماغشو نداشتم تا امروز که باز اومدم اینجا

امیر ح worried دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

متشکرم استاد از توضیحات روشنگرانه شما

امیر ح worried دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

پارسال ۱۸۰۰ زنان با سهمیه بوده.. امسال که دیگه نیست! انشالا هر چی دوست دارین نصیبتون بشه..
یعنی حالا قسمت من چیه!؟ خدایا کجا دیگه باید برم؟ خسته شدم بابا...هر چند سال یه جا..بعدشم طرح و کوفت و....

امیر ح worried دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

جناب آقای ارولوژیست رزمنده ورودی ۷۰..فکر نکنم تو آلمان حق دیگری را به کسی تقدیم کنند! میدانید ظرفیت رشته های تخصص محدوده حالا درصد بالایی رو به شما عزیزان اختصاص میدن! چرا ؟ برای تجلیل راه مناسب تری نیست؟ طوری که از یکی نگیرن بدن به دیگری...؟ مگه اونی که به هر دلیل سهمیه نداره ولی نهایت تلاششو کرده تا به آرزوش برسه ..نمره عالی هم آورده چه گناهی کرده! اما دیگری با سهمیه و نمره بسیار کم رشته عالی قبول میشه!
ببین هموطن کنکور فرق بزرگتری داره ..با ارفاق قبول که برید دانشگاه و فلان رشته... اما الان که پزشک شدی آیا نباید با تسهیلات متنوعی که حقتون بوده و گرفتید بشینید بخونید از دیگران نمره بالاتر بگیرید و در رقابت عادلانه تخصص قبول بشید!؟ برا کنکور جبهه بودید نتونستید مثل همه بخونید...اما الان که دیگه وضعتون از همه بهتره! این دیگه اسمش حق نیست برادر..ناحقه!

کاوه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از احتمال اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا ساعاتی دیگر خبر داد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به احتمال اعلام نتایج نهایی سی‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری از ساعت 14 امروز 30 خرداد، گفت: مرکز سنجش در حال آماده سازی سایت اعلام نتایج برای مشاهده داوطلبان است، بنابراین در صورت آماده شدن سایت، نتایج زودتر از موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان باید برای مشاهده نتایج خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

سراجی با اشاره به پذیرش 2 هزار و 500 داوطلب در این دوره از آزمون، گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند از 18 تا 29 تیر ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بنابراین گزارش، پیش از این مقرر شده بود که نتایج نهایی آزمون دستیاری ساعت 22 امشب اعلام شود که بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در صورت آماده سازی سایت، داوطلبان می‌توانند از ساعت 14 امروز نتایج را مشاهده کنند.

استاد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

ارولوژیست رزمنده سلام

من تمایلی به نوشتن مطلب در این اتاق های گفتگو ندارم ولی لازم دیدم مطالبی را ذکر کنم. اولا در هیچ کجای دنیا به این صورت با دادن سهمیه های گوناگون یک آزمون علمی را لوث نمی کنند، اگر در جاهایی تسهیلاتی برای ادامه تحصیل رزمندگان قایل می شوند، ادامه تحصیل در آن کشورها منوط به شرکت در یک آزمون رقابتی نیست بلکه تنها یک پایه علمی را می سنجد و شرط تحصیل کسب موافقت از دانشگاه مبدا است.
در اینکه به هر کسی این حق را بدهند ، از آن استفاده می کند شکی نیست ، خود من هم اگر سهمیه داشتم از آن استفاده می کردم، (البته لازم است که ذکر کنم من در حال حاضر رزیدنت هستم). و این ایراد به دارندگان سهمیه نیست بلکه ایراد از سیستم مملکت ماست.

نکته دیگر اینکه شما ادعا دارید باید به رزمندگان هرگونه تسهیلاتی بدهند ، در حالی که در حال حاضر اینطور نیست ، من چندین نفر را می شناسم که در جنگ جانباز شیمییای شدند ولی چون در طیف خودی ها نبودند ، ستاد ایثارگران حتی حاضر به تامین هزینه درمان آنها هم نشد. و در مقابل فردی را می شناسم که رنگ جبهه را ندیده ولی با باند بازی جانبازی 30 % گرفته . مطمئنم خیلی از این رزمنده ها از این دست هستند . البته امیدوارم شما اینطور نباشید

کاوه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

makenzy


به این دلیل که در دوره36 که ظرفیت حدود1700 نفر بوده آخرین قبولی زنان حدود 1500 بوده حالا با 2400 نفر وحذف سهمیه ها رتبه ها بالاتر می رود

شک نکن

nima دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

[ صفحه اصلی ] [ سرویس آموزشی ] [ عناوین کل اخبار سرویس آموزشی ] [ عناوین کل اخبار ] [ چاپگر ] [ دریافت فایل متن خبر ] [ دریافت فایل XML ] [ نسخه چاپی ]

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:
احتمال اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری از ساعت 14 امروز
پذیرش 2 هزار و 500 داوطلب در آزمون
سرویس: آموزشی
1390/03/30
06-20-2011
12:15:27
9003-18805: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از احتمال اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا ساعاتی دیگر خبر داد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به احتمال اعلام نتایج نهایی سی‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری از ساعت 14 امروز 30 خرداد، گفت: مرکز سنجش در حال آماده سازی سایت اعلام نتایج برای مشاهده داوطلبان است، بنابراین در صورت آماده شدن سایت، نتایج زودتر از موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان باید برای مشاهده نتایج خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

سراجی با اشاره به پذیرش 2 هزار و 500 داوطلب در این دوره از آزمون، گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند از 18 تا 29 تیر ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بنابراین گزارش، پیش از این مقرر شده بود که نتایج نهایی آزمون دستیاری ساعت 22 امشب اعلام شود که بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در صورت آماده سازی سایت، داوطلبان می‌توانند از ساعت 14 امروز نتایج را مشاهده کنند.

انتهای پیام

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

زنانیها کجایید

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

پارسال با 1800 زنان زاهدان قبول شدند امسال که جای خود دارد

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

ذ

امیر ح worried همون Happy چند روز پیش دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

بچه ها کجا رفتین اعتکاف کردین...؟ کوشین جدی شوخی!!؟

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

خودمم خیلی امیدوار نیستم دکتر

به اسنل دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

با سلام و احترام من نمیدانم شما چند سالته و موقع جنگ کجا بودی و این تحقیق از المان را از کجا میگی بهتره واقع بین باشید برادر من در المان زندگی میکنه و من در جریان کامل این موضوع هستم که باز ماندگان جنگ همه جور تسهیلات تحصیلی دارند حتی بدون کنکور هم در بعضی موارد وارد دانشگاه میشند ایثارگران عزیز مه هم این کمترین حق مسلمشان است که این سهمیه را داشته بهشند شما هم اگر این سهمیه را داشتید قطا استفاده میکردید و الا ندای وا مسیبتا سر میدادید و الان تئوری بی اساس و خلاف عقل نمیدادید به قول دکتر کامران احمدی همه جای دنیا اگر کسی جانش را کف دستش بزاره بره جنگ اگر سالم برگرده همه چیز بهش میدند واین ح مسلمه این عزیزان است با تشکر ارولوزیست رزمنده ورودی مهر ۷۰

امیر ح worried همون Happy چند روز پیش دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

خانوم دکتر با عرض معذرت گمان نمیکنم بدون سهمیه با نمره ۱۷۶۰ زنان بیاری! خیلی بعیده بنظرم..الان طرفدار زنان زیاده...انشالا هر چی که قبول میشی در آینده بهترین باشه برات.. با احترام

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

دکتر کاوه کوشی؟

امیر ح worried همون Happy چند روز پیش دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

تو سریال نابرده رنج ..میگفت پسرم معامله شب یه پاش میلنگه !
آخه مگه روز را ازتون گرفتن!!؟ مثلا شاید میخوان بگن تلاش شبانه روزی برای اعلام نتایج کردن و بالاخره شب ساعت ده آماده میشه و نمیخوان ما تا صبح فردا معطل شیم!! اینا چقدر بزرگوارن بابااااااا

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

ممنون کاوه جان ولی از کجا اینقدر مطمنی؟چون به من موقع انتخاب رشته گفتن ۵۰ـ۶۰٪قبولی

امیر ح worried دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

ثانیه های انتظار . . .
تیــــــــــــــــــــک تــــــــــــــاک . . .

به مکنزی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

احتمال قبولی در رشته زنان این دانشگاه ها هست: 1- هرمزگان 2- اهواز 3- زاهدان 4 - .....

کاوه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

به makenzy
به احتمال بسیار زیاد

قبول شدی شیرینی یادت نره خانم دکتر

makenzy دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

بجه ها ترو خدا به من بگین با رتبه۱۷۶۰ زنان شهرهای دور قبول میشم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

زنانیها کجایید یعنی امثال کسی زنان نزده مگه چقدر سخته چند تا عدد وارد کردن اون هم در حالی که همه از خدا چیزی می خواهیم امام علی می گه به بنده خدا کمک کنید تا خدا هم به شما کمک کنه

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

چرا ساعت ۱۰ اخه ؟میمردن حالا بزنن....همیشه هرچی کار عتیقه هست از اینا سر میزنه!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

۸۱۹ زنان تهران بعد بهشتی

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

بچهای که زنان تهران زدند می شه لطف کنید بگویید چه رتبه ای داشتید ممنون می شم

ظد هال دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

عین کح میگا صائط دح نطاعج عاذمون دصطیاری ائلام میشح خیلی حم دلخوش نباشید. حر ثال اینتور میگا ولی مئمولن چند ثائط بئد روی صایط می عاید.

پیروض و ثر افراظ باشید .

اونکح حمیشه املاع ثفر میگرفط.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

udu دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

اول

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

.

سیما دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

واقعا مسخره است بعد از این همه انتظار بالاخره اعلام کردند نتایج قراره بزنن ولی ساعت ۱۰ شب خوب اگر می خواهید بزنید اول وقت بدید.تازه کلی هم کلاس میزارند تلویزیونم طوری میگه که انگار شاهکار کردند

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 08:07 ق.ظ

رو درامد پاتو خیلی حساب نکن ولی در کل زندگیت ارامش داری

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 07:50 ق.ظ

.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 07:29 ق.ظ

اااااااااااااااااااااا
هنوز که جی پی موندیم !!!!!!!!!!!!!

شاهین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 06:58 ق.ظ

دوستان ! این بالاییها من نیستم.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 06:53 ق.ظ

اى کیو سان دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:41 ق.ظ

کى بیداره؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:38 ق.ظ

پاتواز سرت هم زیاده

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:38 ق.ظ

تو که اطلاع نداشتی از پاتو خیلی...

دیگه بس کن اعصاب همه رو بهم ریختی

دکتر امیر دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

امروزم که نتایجو نزدن تا فردا خدا بزرگه ....شب خوش

مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

من هم از استرس اومدم اینجا.... خدا به دادمون برسه دلم میخواد بخوابم تا ساعت ۱۰ شب

مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

پاتو یه Bx از خودت بگیر

پاتولوژی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

دوستان لطفا اگه کسی راجع به حدود درآمد ماهانه رشته پاتو می دونه بگه کمکم کنه
با توجه به هزینه های جانبی و تجهیزات بسیار در آمدش چقدره؟
من این رشته رو بدون اطلاع زدم-لطفا کمک کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

.

مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

شما چی فکر می کنی؟

گوجه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

بچه ها بلاخره واسه ازمون سال بعد نمره پره تاثیر داره یا نه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

امیدوارم انچه صلاح ماست همان شود

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

دعا میکنیم

به مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

شما قلب قزوینو میگی ۲۳۴؟

مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

دیگه الان نتایج استخراج شده دعا فایده نداره

چشم براه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

بچه ها خوابیدین؟من خوابم نمیبره.حالم بده.من باید بالای سر مادر و برادر کوچیکم باشم.بجز من کسی رو ندارن.تورو خدا دعا کنید تهران قبول بشم.دعا کنید برام.از همتون التماس دعا دارم.ایکاش خدا بخاطر مادرم بهم رحم کنه
التماس دعاا از همتون

چشم براه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

بچه ها خوابیدین؟من خوابم نمیبره.حالم بده.من باید بالای سر مادر و برادر کوچیکم باشم.بجز من کسی رو ندارن.تورو خدا دعا کنید تهران قبول بشم.دعا کنید برام.از همتون التماس دعا دارم.ایکاش خدا بخاطر مادرم بهم رحم کنه
التماس دعاا از همتون

مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

تا ۲۳۴

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

بچه ها پوست رشت تاچند قبوله؟از استرس خوابم نمیبره

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

بچه ها تورو خدا قلب قزوینو اگر خبر دارید بگید
تورو خدا....

مهسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

شاهین فوری فوری دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

خبر بالا تکذیب میشه

استل دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

تو کامنت قبلی من نبودم یکی جای من اطلاعات سال قبلو گذاشته درسته اینجا مجازیه اما حداقل کمی مرد باشید
هر سهمیه ای بیعدالتیه و این از روشنی روز هم واضح تره و نیاز به استدلال عقلانی نداره
,چشمی رئیس گروه محترم من تو یکی رو خوب خوب میشناشم با دستماکشی و آدم فروشی نگران نباش یه کم دیگه وزیر هم میشی.خیلی خیلی پررویی که هنوز مدئیی ,در هیچ جای دنیا به بازمانده جنگ تو امتحانات سهمیه نمیدن و این موضوع باعث قبولی یا ردی در یک امتحان کاملا علمی نمیشه من در مورد المان که فرمودی دقیقا اطلاع دارم .بله مزایایی قائل میشن اما نه با سهمیه در امتحانات علمی
در مورد سهمیه محروم هم که فرمودید ,به این شکل بی عدالتیه باید هر رشته 2 کد داشته باشه که یکی برای دادن تعهد بیشتر در منطقه محروم باشه و همه بدون توجه به محل تولد خود یا همسر یا مادرشون این ازادی رو در انتخاب رشته داشته باشن.من در نامه ای که به مسؤو لین زدم این پیشنهاد رو لحاظ کردم.
مساله سهمیه ها هم تعداد نیست بلکه وقتی بفیه شاهد باشن حتی یک نفر میتونه با دور زدن زحمت شبانه روزی دیگران میانبر بزنه و به ریش بقیه بخنده باعث شکستن حرمت ازمون و زحمتهای دیگران و در نهایت بی اعتمادی از بین رفتن انگىزه ها هست.
اول بار این حرمت شکنی با سهمیه رزمنده شروع شد اما وقتی حرمت علم و دانشگاه شکست دیگر سهمیه ها مثل قارچ سبز شدن .گفتن خوب چی میشه و چه فرقی میکنه بزار مدیر ها ,زنان , ورزشکاران ,متولدین منطقه محروم ووو هم سهمیه داشته باشن و برا هر کچوم توجیهی درست کردن دیواری که آجر اولش کج گذاشته شد.و اگه جلو این حرمت شکنی در جامعه علمی گرفته نشه کم کم به رنگ پوست و سایز ریش هم سهمیه علمی میدن .چون دیگه حرمتی وجود نداره.به تازگی پیشنهاد دادن به اعضا بسیج هم سهمیه بدن و اگه 20% رزمنچه ها پر نشد با اونا پر شه سوء تفاهم نشه من خودم سالهاست عضو بسیجم ولی برا این طرز تفکر متاسفم
دوستان دکتر امیر, دکتر خسته شاهین بهرام و باقی همکاران محترم لطفا بدون بی احترامی به کسی نظرتون رو با دلیل در این باره بیان کنید
بهر حال این موضوع سر دراز داره و خواهید دید که بعد قبولی و در مقاطع و موقعیتهای دیگه هم باهاش درگیر خواهید بود.

ساحل دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

البته نمرم ۳۸۰ هستش نه رتبم

مهرداد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

وقتی تو بوق و کرنا کردن فردا را امکان نداره یه روز زودتر بزنن... اگه یه کم فکر کنیم.
اینجا برخی دوستان میخوان تفریح کنن چون تو ذهن ما رفته وزارتخونه اهل کارهای جهادیه یه وقتم زودتر بزنه...
ولی نه این قدر زود

ساحل دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

بوشهر ۳۸۰البته قلب و نورو ورادیو وپاتو زدم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

بچه ها بنظرتون قلب قزوین تا چند قبوله؟

شاهین به دکتر امیر دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

امیرو شوخی کردم

شاهین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

http://dme.behdasht.gov.ir/

شاهین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

این بالایی من نیستم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

چرا تو اخبار گفت ۱۳ هزار نفر رقابت داشتند؟ مگه تاحالا نمیگفتند تعداد داوطلبها ۱۶ هزار نفره؟ پس اون ۳هزار نفر چی شدند؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

.

دکتر امیر دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

کدوم قسمتو میگی مگه نگفتند فردا؟؟؟

امیرو دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

من دارم می رم بخوابم.........

شاهین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

خودتو پاره نکن بیشعور کند ذهن

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

وای بازم سرم کلاه رفت

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

شاهین یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

تو ستون سمت رلسته

[ بدون نام ] یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

وای رفتم حرفتو باور کردم.هه هه

به ساحل یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

بسته به رتبه ات داره و این که کدوم استانی و چی زدی

شاهین فوری فوری یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

نتایجو زدن تو خود سایت وزارت بهداشت باید برید

شاهین فوری فوری یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

نتایجو زدن تو خود سایت وزارت بهداشت لاید برید

[ بدون نام ] یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

نمرت چنده کجا

ساحل یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

تو را خدا بگید در استان منطقه محروم رتبه ۹ شده باشم یعنی چی یعنی قبول میشم

شاهین یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

بابا هرچی میگفتیم عدالت در مراحل آزمون و گزینش دستیاری وجود ندارد کسی حرف مارا قبول نمیکرد. حال بخشی از سخنان دکتر ضیایی: (با توجه به اینکه امسال اولین سال اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی بود)
آفتاب آمد دلیل آفتاب

اى کیو سان به صاحب نظران یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

آهاى مردم دنیا گله دارم گله دارم...
داغون شدیم
بچه ها آخرین قبولى کاردیو به نظرتون چه رتبه ایه؟

شاهین یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

امیر جان ! بدجوری دلشوره دارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

رزمنده محترم
اگه با لیاقتی و نفرات اول بور د شدین در کنکور وامتحان دستیاری بدون استفاده ازسهمیه قبول شوید بقیه موارد افتخارات علمی پیشکش///

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد