خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته اول آغاز مطالعه ! کنکور جدیدی در راه نیست !!!!!!!!!!!!!!!

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{  

  

هفته اول آغاز مطالعه برای امتحان دستیاری 

{{{{{{{{ 

 دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی خبرداد؛

سنجش مهارت‌های فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی در آزمون دانشگاه‌های علوم پزشکی مادر/ کنکور جدیدی در راه نیست

با توجه به اینکه مسئولین مربوطه همه مدارج را با باند بازی و پارتی بازی و سفارشی و بدون امتحان طی کرده اند به همین خاطر ضروری است که سایر دانشجویان را به انواع استرسهای امتحانی مبتلا سازند!! 

دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی کشور از برگزاری آزمونی برای سنجش مهارت‌های فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی خبر داد.

 

دکتر امیر محسن ضیایی در گفت و گو با وب‌دا با اعلام این خبر و رد ایجاد یک کنکور جدید در عرصه علوم پزشکی که برخی از سایت‌ها آن را اعلام کرده‌اند، گفت: این آزمون در قالب کنکور نخواهد بود و ابتکار جدیدی هم نیست زیرا در بسیاری از کشورهای دنیا انجام می‌شود.
وی افزود: پزشکان پس از پایان دوره انترنی و زمانی که می‌خواهند مدرک پزشکی‌شان را بگیرند باید امتحان بدهند تا نسبت به مهارت‌هایی که یک پزشک عمومی باید در دوره تحصیل کسب کرده باشد مورد سنجش قرار گیرند.
وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری این آزمون مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی است و یک دوره از آن به صورت پایلوت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شده است.
دکتر ضیایی با اعلام این که سایت برگزاری این آزمون در 9 دانشگاه علوم پزشکی تیپ یک کشور ایجاد خواهد شد، گفت: چون این آزمون باید در سطح ملی و برابر و در سایت‌های مختلف برگزار شود سایت 9 دانشگاه علوم پزشکی مادر برای برگزاری این آزمون مورد انتخاب قرار گرفته است.
وی در پایان مجری این آزمون را شورای آموزش پزشکی عمومی معرفی کرد.
 
 

آزمون پذیرش در دوره دستیاری تکمیلی ‌تخصصی برگزار شد .................................... 

.................................................   

 

   ضیایی به مهر خبر داد:
جزئیات برگزاری آزمون گواهینامه/ 8 دانشگاه مجری شدند ................................. 

................................................ 

شورای آموزش پزشکی اعلام کرد:
جزئیات آزمون گواهینامه واگذار شده به دانشگاهها/ شرایط آزمون ارتقاءدستیاری
 ................ 
................................................

   

  •  

      کارنامه نهایی بیست وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی      31/02/90

  •  نظرسنجی

      اعمال تغییراتی از قبیل نمره پرانترنی و معدل کتبی در امتحان دستیاری چه نقشی میتواند داشته باشد؟ 
     

  •   ضیایی به مهر خبر داد:
    جزئیات برگزاری آزمون گواهینامه/ 8 دانشگاه مجری شدند
    دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: با توجه به واگذاری آزمون گواهینامه به دانشگاههای علوم پزشکی، آزمون کتبی در 8دانشگاه و آزمون شفاهی در دانشگاههای مجری دستیاری برگزار می شود.
    دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون گواهینامه امسال همزمان با آزمون ارتقای سال آخر در مردادماه 90 برگزار می شود، در واقع دستیاران سال آخر در این آزمون شرکت می کنند و در صورت قبولی گواهینامه خود را دریافت می کنند.
    دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اظهار داشت: آزمون گواهینامه دستیاران پزشکی نشان دهنده پایان تحصیل یک دستیار تخصصی است و در دو بخش کتبی و عملی برگزار خواهد شد که امتحان عملی به شکل آسکی یا ایستگاهی است و مهارت های بالینی دستیار را در رشته تخصصی مربوطه می سنجد.
    ضیایی گفت: آزمون کتبی در 8دانشگاه علوم پزشکی که به عنوان دانشگاههای آمایش سرزمین انتخاب شده اند شامل دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، اهواز، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و کرمان برگزار شده و آزمون شفاهی به صورت آسکی در دانشگاههای مجری تربیت دستیار برگزار می شود.
    وی خاطرنشان کرد: دستیاران هر چند دانشگاه به صورت منطقه ای در یک دانشگاه امتحان کتبی می دهند و فرد در صورت قبولی و کسب حدنصاب مورد نظر می تواند به عنوان متخصص وارد حوزه کاری شود. 


     ================== 


    شورای آموزش پزشکی اعلام کرد:
    جزئیات آزمون گواهینامه واگذار شده به دانشگاهها/ شرایط آزمون ارتقاءدستیاری
    آزمون های کتبی ارتقاء و گواهینامه تخصصی به طور همزمان در روز 6 مرداد در دانشگاههای علوم پزشکی مجری تربیت دستیار برگزار می شود و برای اولین بار آزمون گواهینامه به دانشگاه ها واگذار شده است.
    اعلام دانشگاههای مجری آزمون کتبی گواهینامه تخصصی
    به گزارش خبرنگار مهر، آزمون های کتبی ارتقاء و گواهینامه تخصصی 9 صبح روز 6 مرداد در دانشگاههای علوم پزشکی مجری تربیت دستیار برگزار می شود و آزمون کتبی گواهینامه منحصراً در دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد و کرمان برگزار می شود.
    بر اساس اعلام شورای آموزش پزشکی، آزمون ارتقای دستیاری سال 90 به منظور ارتقای دستیاران رشته های تخصصی پزشکی از یک سال به سال بالاتر برگزار می شود و در این دوره 30 دانشگاه مجری برگزاری آزمون هستند آزمون ارتقای دستیاری شامل دو بخش ارزیابی درون بخشی با 150 نمره و آزمون کتبی با 150 نمره است. نمره ارزیابی درون بخشی از سوی گروههای آموزشی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است، داده می شود.

    اعلام مقررات و نمرات لازم برای آزمون ارتقاء دستیاری
    آزمون کتبی شامل دو بخش است که یک بخش آن (60 از 150) بر اساس آزمون های کتبی در طول دوره بوده و بخش دیگر آزمون کتبی (90 از 150) که تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و از سوی دانشگاههایی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است برگزار می شود محاسبه می شود. مجموع نمره های ارتقای هر سال 300 است و ملاک مقایسه برای آزمونهای ارتقای دستیاری میانگین نمره 20 درصد شرکت کنندگان برتر هر رشته در هر دانشگاه که بالاترین نمرات را کسب کرده اند، است.

    شرایط اخراج دستیاران مردود شده در آزمون ارتقاء
    دستیارانی که در طول دوران دستیاری سه بار در آزمون ارتقای دستیاری مردود شوند از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد. همچنین دستیارانی که در سال اول دستیاری برای ورود به سال دوم، 2 بار در آزمون ارتقای دستیاری مردود شوند مجاز به ادامه دوره نبوده و از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد.

    جزئیات آزمون گواهینامه که برای اولین بار به دانشگاههای علوم پزشکی واگذار شد 
    آزمون گواهینامه تخصصی یکی از بالاترین آزمون های کشوری است که برای فارغ التحصیلان دوره دستیاری تخصصی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود. افراد پذیرفته شده در آزمون گواهینامه می توانند فعالیت تخصصی خود را در جامعه پزشکی آغاز کنند.
    کلیه دستیارانی که حداکثر تا پایان آبان ماه 90 دوره دستیاری آنها به اتمام می رسد و تا تاریخ 31 تیرماه 90 حداقل مدت 11 ماه از زمان کسب قبولی در مقطع پیش از گواهینامه آنها گذشته و در این مدت در بخش حضور داشته و دوره آموزشی خود را طی کرده اند مجاز به شرکت در آزمون گواهینامه تخصصی هستند.
    کلیه دستیارانی که در آزمون گواهینامه تخصصی شرکت می کنند باید دفاعیه پایان نامه خود را قبل از معرفی به آزمون گواهینامه به انجام رسانده باشند. همچنین شرط شرکت در آزمون گواهینامه تخصصی کسب حداقل 105 در ارزیابی درون بخشی سال آخر دستیاری است. دستیارانی که مردودی ارتقاء نداشته اند می توانند حداکثر 3 بار در آزمون گواهینامه شرکت کنند.

    اعلام حدنصاب ها در آزمون کتبی گواهینامه تخصصی
    بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود و در مرحله کتبی با حدنصاب قبولی 95 از 150 برای رشته های سه ساله و چهار ساله و حدنصاب قبولی 100 از 150 برای رشته های پنج ساله و در مرحله شفاهی که به صورت ارزیابی مهارت عملی و به شیوه آسکی است حد نصاب برای کلیه رشته ها 105 از 150 است.  شرط معرفی به آزمون شفاهی یا مرحله ارزیابی مهارت عملی، قبولی و کسب حد نصاب در آزمون کتبی است.

    تعداد سئوالات آزمون کتبی گواهینامه و زمان اعلام نتایج کتبی
    آزمون های کتبی ارتقاء و گواهینامه تخصصی در کلیه رشته ها با 150 سئوال در یک دفترچه است و مبنای نمرات برای آزمون ها بر اساس مقررات اعلام شده محاسبه می شود.نتایج آزمون های گواهینامه تخصصی در دو بخش کتبی و ارزیابی مهارت عملی تا 12 مرداد اعلام می شود و نتایج آزمون های ارتقاء دستیاری نیز همچون گذشته از سوی دانشگاههای علوم پزشکی مجری تربیت دستیار اعلام خواهد شد.
     

     

    آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) با رقابت حدود 500 نفر امروز جمعه آغاز شد و با برگزاری آزمون شفاهی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ادامه می یابد.
    به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش دستیار تکمیل تخصصی در دانشگاههای علوم پزشکی دارای مجوز آموزشی این دوره انجام می گیرد و آزمون کتبی در روز 29 اردیبهشت ماه 90 برگزار شد و آزمون شفاهی نیز در روزهای 30 و 31 اردیبهشت در همان دانشگاهها برگزار می شود.

    ظرفیت پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی پزشکی (فلوشیپ) برای آزمون اردیبهشت ماه از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت 232 نفر تعیین شده است.

    دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به مدت یک سال به طول می انجامد و این دوره از اول مهرماه 90 در دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، یزد، مشهد، اصفهان، تبریز، ارتش، بقیة الله، اهواز، ارومیه و کرمان آغاز می شود.

     

     

    نظرات 80 + ارسال نظر
    [ بدون نام ] دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

    سولماز سلطان احمدی سوال خر و دزدb و.. رتبه 13 پوست رازی البته 2 سال پیش ولی بدون مشکلی هنوز رزیدنته

    [ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

    .

    دکتر امیر پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

    سلام دوستان.
    یعنی اگه زنگ بزنیم شنبه به وزارتخونه نتایج رو تلفنی میگن یا میزنن توی سایت؟
    چطور بعضیها خبر دار شدن؟
    از کجا میدونید شنبه آماده ست؟

    bahador پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

    .

    امتحان دستیاری ۳۹ چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

    دکتر محققی در مورد امتحان دستیاری ۳۹ و نحوه برگزاری مصاحبه کرده که فایل مصاحبه اش رو وبدا تو سایتش گذاشته لطفا یه نفر این رو دانلود بکنه به ما هم خبر بده چی گفته من نمی تونم دانلود کنم با تشکر

    http://webda.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=326&pageid=32628&newsview=34603

    [ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

    من که دارم خفه میشم !!! مردم از این بلاتکلیفی.. چرا با زندگی ما این کارو میکنن !!!

    [ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

    مطمئن باشین دارن تقلب میکنن

    [ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

    oon dooste azizi ke mige be baziha khabar dadan pas hatman khabar dare dar kol natayej chetori boode pas lotfan bege hodoode ghabooliharo age khabar nadare pas lotfan shayee dorost nakone be khoda taghat nadarim dige 2 mahe nafahmidim zendegi chejoori gozasht har lahze montazer chi fahmidim az zendegi ?natayejo ham bezanan sari sabte namo in harfa ta biay bejonbi avale shahrivar bayad beri keshik bedi va hadeaghal ta 4 sal bikhiale tafriho,,,,, pas hala berid khosh bashid bikhiyale hame chiz

    [ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

    yeki do hafte pish amade bud natayej

    dirooz ke zang zadam vezaratkhone goftan daran say mikonan ghabl az ertehal bezanan to site.

    شادی به کاوه چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

    نه این طور که در متن خبر هست تاثیر داده نمیشه و مثل سالهای قبله

    [ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

    چند نفر از دوستانی که پارتی داشت
    پرسیدن نتیجه شون رو از وزارتخونه.

    نتایج آماده است. احتمالا شنبه بزنن تو سایت.

    اگه پارتی دارین برین بپرسین نتیجه تون رو.

    [ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

    آسمووووون به دادمون برس

    کاوه چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

    یعنی نمره پره ومعدل تاثیرداده نمی شود؟

    شادی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

    معاون آموزشی وزارت بهداشت:

    نتایج نهایی آزمون دستیاری تا آخر خرداد ماه اعلام می شود


    معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا اواخر خرداد ماه خبر داد.

    معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار وب دا گفت: مراحل نهایی آزمون دستیاری در حال انجام است و با توجه به حساسیت های این آزمون و ضرورت دقت در این آزمون، تلاش شده است تا در اواخر خرداد ماه نتایج اعلام شود.

    دکتر محققی ادامه داد: مطابق با سه سال گذشته زمان شروع سال تحصیلی دستیاری از اول شهریور ماه خواهد بود و در سایر موضوعات مرتبط آزمون های گواهی نامه دوره های تخصصی، آزمون خروجی دوره تخصصی در دانشگاهها امسال در 8 دانشگاه منتخب برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: در سال های بعد به نسبت ظرفیت موجود در دانشگاهها آزمون دستیاری همزمان با ارتقاء دوره های دستیاری در دانشگاههای سراسر کشور برگزار می شود.

    معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: آزمون های دانشنامه یا آزمون بورد تخصصی رشته های بالینی در شهریور ماه برگزار می شود.

    دکتر محققی در خصوص زمان برگزاری دوره بعدی آزمون پذیرش دستیاری ابراز داشت: دوره بعدی این آزمون با دو ماه تاخیر نسبت به تقویم قبلی در فروردین ماه سال 91 برگزار می شود و داوطلبان می توانند برای اطلاع یافتن از منابع و مقررات آزمون ها به سایت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مراجعه کنند.

    وی در پایان اعلام کرد: تمامی محتوا و اصول آزمون دستیاری در دوره بعدی با آزمون های قبلی مشابهت کامل خواهد داشت./204

    پلک سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

    اگه رتبه های بقیه تغییر کنه خب انتخاب رشته پشم!!
    دارم قاطی میکنم...یعنی چی آخه!!!!

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

    www.rezidenti.com
    karami

    مستشار سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

    ??
    موسسه دکتر کرمی موسسه خوبیه؟

    مستشار سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

    کسی شماره موسسه دکتر کرمی رو داره؟؟

    مستشار سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

    شماره موسسه دکتر کرمی یا ادرس سایت ؟

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

    کسی شماره یا ادرس سایت دکتر کرمی رو داره؟

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

    vaghean oonja che khabare?

    فندق سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

    بجه ها البته این نظر شخصی خودمه.فکر میکنم بعد از جند روز تعطیل ارتحال نتایجو بدن .
    خلاصه چند ماه صبر کردیمو حرص خوردیم حالا این چند روز هم بالا خره میگذرد.توکل به خدا

    تریتا سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

    بچه ها یعنی ای ان تی عوض شده یا نه

    be b lele سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

    are rotbe goroohe c kam shod.ama rotbeye gorooh haye dige ziad shod.

    negaran سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

    ?

    [ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

    راست میکه لطفا کسایى که به وزارتخونه میتونن برن ببینن راهى هست که بفهمیم مدارک کامل یا نه؟

    [ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

    به نام خدای مهربان از کجا باید بفهمیم مدارکمون کامل هست یه نه؟ بابا مردیم از استرس ....کامل بوووود

    b le le دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

    le le jan rotbe goroh c kam shood na ziad!

    [ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

    بسه توروخدا...نمیتونم تحمل کنم...رسما احساس میکنم لحظات دارن خفم میکنن...یعنى کى این شکنجه ى یکساله تموم میشه...

    le le دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

    bache ha yadetoon nare ke rotbe haye ma vaghe e nist.daste kam bayad 70_80 ta ro rotbe hamoon bezarim.bad az oon etefaghi ke baraye goroohe c oftad.

    [ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

    are age injoori bashe kheili khoob mishe yani natayej behtar az salhaye ghabl bayad bashe

    در مورد بررسی مدارک دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

    همکارا اونطوری که من پرسیدم چرا بررسی مدارک مثل سالهای قبل نیست ؟
    گفتن سالهای قبل مدارک با این دقت بررسی نمیشده و همیشه بعد از اعلام نتایج و حین ثبت نام بیشتر بررسی میشده و همین باعث شده بود که سال قبل یه تعداده زیادی از افرادی که مدارکشون درست نبوده پذیرش شوند و سپس باعث اعلام ذخیره برای رشته مربوطه میشدن امسال اعلام شده برای از بین رفتن این موضوع مدارک حتما به دقت قبل از اعلام نهایی بررسی شود.

    ا... اعلم

    [ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

    در مورد رشته زنان هم نظر بدین لطفا دوستان.

    بهتری رشته تخصصی به نظر من رشته ای است که تو در آن احساس رضایت بیشتری داشته باشی، درآمدی داشته باشد که بتوانی بهتر از متوسط جامعه زندگی کنی، استرس زیادی متحمل نشوی و البته آنقدر هم رخوت زا نباشد که بعد از مدتی تو را به ورطه احساس پوچی بکشاند، امکان پیشرفت داشته باشد و بتوانی اگر بخواهی کار نوئی انجام دهی و حرف تازه ای بزنی و در نهایت و شاید مهم از همه این که با آن life style بهتری داشته باشی.
    موفق باشید

    baran دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

    khoda kone yehoo bad az in hame vaghean zajri ke vase elame natayej behemoon dadan surprisemoon nakonan va eftezah bashe natayej bekhoda taghatesho nadarim kheili namardiye oon vaght dige hich kari ham nemitoonim bekonim kash alan az gooshe kenar mifahmidim oza az che gharare kaash bachehaye ke az natayejeshoon khabar daran hadeaghal migoftan chejoori boode

    برای خانم ها اطفال رشته خوبی است البته استرس های خودش را دارد حتی به جرات بگویم که بیشترین استرس را در میان همه رشته های تخصصی دارد. درآمد معقولی هم در انتظار متخصصین باسواد و در عین حال افرادی که به رمز و راز مطب داری آگاه باشند و به دور شدن از مراکز شهرهای بزرگ راضی شوند هست. دوره 3 ساله فکر ادامه تحصیل در دور های فوق تخصصی را در ذهن می پرورند به ویژه آنکه امروزه اقبال عموم مردم در رشته اطفال هم به سمت فوق تخصص ها می رود.
    موفق باشید

    [ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

    نکنه نتیجه ها افتضاحه میخوان تو سالگرد مرگ خمینی سر و صدا راه نیفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:04 ب.ظ

    man ham migam bayad ta ghable marge Khomeini bedan natayej ro

    خبر موثق یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

    همونطور که بالاتر هم یکی از دوستان اشاره کرد
    نتایج آماده است ولی اعلم نمیشه بدلایلی

    دلیلی که خودشون میگن بررسی مدارک سهمیه ای هاست.

    ولی مگه چقدر زمان می بره؟ سالهای ژیش هم بودن سهمیه ای ها

    اگه تا قبل ساگرد مرگ امام اعلام نشه کاسه ای زیر نیم کاسه است

    به شادی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

    ولی فکر کنم ضیائی گفته بود از دوره ۳۹ اجرا میشه تو همون مصاحبه اش هم گففته تاثیرش ۳۰٪ خواهد بود من که به کل نا امید شدم!!!

    شادی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

    من شنیدم البته نه از جای موثق از بعضی بچه ها که میگن تاثیر معدل از سال بعده نه امسال ولی نمیدونم چقدر موثقه کاش یک جایی تو وزارتخونه به این سوال پاسخ بده. کسی نمیدونه با چه قسمتی میشه تماس گرفت و ازشون پرسید؟

    منابع نهایی دستیاری ۹۱ یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

    http://sanjeshp.ir/Refrences/apx/Dastyar91.pdf

    کسی از تاثیر معدل و نمره پره خبر جدیدی داره؟؟؟؟

    اسنل یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

    پس با این حساب خودشونم نمیدونن دقیقا کی و چه روزی میخوان اعلام کنن.
    ولى چیزی که مسلمه نتایج اماده است. فقط مونده تصمیم بگیرن کی اعلام کنن.

    [ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

    پلک یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

    دوستان امروز خبر جدید چی دارین؟
    هرچی به ز هیچی!!!!!!!

    سارا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

    مگه مدارک صندوق رفاه رو هم باید میدادیم؟

    به اونی که مدارک صندوق رفاهش ناقص ب یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

    سلام .شما استخدامی هستید؟
    چون من یادم نمیاد مدارک صندوق رفاه رو اسکن کرده باشم و فرستاده باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سواااااااااااااااااال یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

    درآمد اطفال چطوره اصلا ارزش وقت تلف کردن داره؟

    دکتر امیر یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 08:38 ق.ظ

    مرسی باران جان.
    اینا حتی با هم هماهنگ نیستن.پس خرداد تبدیل شد به هفته آخر خرداد!!!!!
    منم زنگ زدم به یکی ازون شماره ها گفت اواخر خرداد!

    ر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

    ارتو بهترین رشته دنیا

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

    میشه راجع به اطفال برای خانوم هم بنویسین

    ارتوپدی یک رشته پر درآمد با دردسر زیاد و بدون نیاز چندان به علم و سواد.
    طوری که می گن:
    می دونید مطالعه Double Blind یعنی چی؟
    یعنی دو تا ارتوپد که دارن یک ECG رو می خونن
    اما از حق نگذریم رشته پولسازی است.
    تنها عیب اون البته دردسر و شکایت های زیاد بیماران و درگیری های فیزیکی است طوری که همیشه ارتوپدها در صدر جدول دعاوی پزشکی قانونی قرار دارند. حتی خودشون می گن ما توی برنامه کاری هفتگی یک روز رو برای دادگاه خالی می ذاریم!
    جو رزیدنتی هم خیلی تعریف نداره یعنی leveling! به شدت و در نهایت رفتارهای دور از شان یک پزشک برقرار است.
    به هر حال برای کسی که در خودت قابلیت طی دوره رزیدنتی این رشته رو ببینه و در عین حال خیلی با افتادن در محاکم و دادگاه ها مشکل نداشته باشه، توصیه می کنم.
    موفق باشید

    پلک شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

    مرسی که شماره گذاشتین

    منتظر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

    بچهها من با رتبه ۸۱۹ زنان تهران میارم

    مادرجان شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

    بچههالطفادرموردرشته ارتو نظردهید

    مادرجان شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

    سلام منامدم

    baran شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

    salam bacheha man raftam vezarat pishe aghaye dr shams sanjeshe pezeshki tabagheye dovom goft shoma rooye hafteye akhare khordad hesab konin goftam goftan hafteye aval goft ma ke ino nashnidim az ye ghesmate dige ke anformatic bood ham porsidam goftan akhare khordad va baeed midoonam avale khordad bashe taze dr shams barresiye madarek ro ham goft va goft hagh ba shomast moghaser vezarate ke vase natayej zaman nazashte ta 2 sale ghabl mahdoodiyate zamani dashte vali az parsal chon zamane khasi nazashtan ina ham hey keshesh midan

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

    ۸۱۴۵۲۵۷۴ in shomare sanjeshe ke migan akhare khordad
    81452300 in shomare dabirkhoonast ke goft saye mikonim nimeh avale khordad natayejo bedim ke inghadr be ma zang nazanid

    پلک شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

    خب حالا حرف کیو باور کنیم؟
    نتایج میدن یا نه؟
    اونی که زنگ زده شماره رو اینجا بذار

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

    lotfan yeki javabam ra bede?

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

    sallam lotfan ieki bege aia asar moadel v nomre peranterni dar vemtahan hazf shod?

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

    سلام نسیم و باران.یکی از دوستام یه ساعت پیش زنگ زده وزارتخونه .یه آقایی گوشی رو برداشته و گفته به ما گفتن بگید آخرای خرداد میاد! پرسیده یعنی چی آخر خرداد؟توی چه محدوده ای؟
    بازم گفته همون اواخر خرداد!
    پرسیده احتمالش هست زودتر بیاد مثلا نیمه اول؟
    اونم گفته احتمالش خیلی ضعیفه

    کوروش خان شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

    همکاران عزیز من زن می خوام.دختر خوشبخت کسی هست؟

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

    man zangzadam vezaratkhhone goftand darim sai mikonim nime aval bedim ta dige inghadr shoma zang nazanid

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

    کاملا واضحه نتایج به هیچ وجه قبل از نیمه اول خرداد اعلام نمیشه چونکه با مراجعه به وزارت خونه جهت تکمیل مدارک متوجه میشید تا اتمام این مرحله حداقل ۲ هفته زمان نیازه پس زیاد به شایعات توجه نکنین یه عده هم چون مدارکشون ناقص بوده از قبولیشون مطمئنا چون بهشون اطلاع داده شده ولی من هر چقدر اسرار کردم رشته قبولیمو بهم بگن نگفتن ولی ک س ای ی بودن که به واسطه آشناییشون تونسته بودن از رشته قبولیشون اطلاع پیدا کنن ولی اینم قطعی نیست به منم گفتن اونا هم قطعی نیست چون یه عده از قبولیها به علت تخلف در ارائه مدارکشون مطمئنا پذیرش نخواهند شد و کل رتبه بندی ها پس از مرحله نهایی تکمیل مدارک مشخص میشه.

    دکتر امیر شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

    مرسی نسیم جان.حق با شماست
    باران جونم......خدا خیرت بده...ما رو بیخبر نذار.....

    باران شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

    بچه ها من که خسته شدم می خوام الان ژ
    برم وزارتخونه چون نزدیک خونمون بهتون خبر میدم

    پلک شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

    چی شد کسی خبر جدید نگرفته؟
    واقعا قراره نتیجه ها رو بدن؟

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 08:34 ق.ظ

    به منم از وزارت زنگ زدن
    گفتن اگه بدهی به صندوق رفاه رو به روز نکنم وقت ثبت نام به مشکل می خورم.

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

    محققی گفته.
    ولی امیرجان به خدا توکل کن، حیف این روزهای قشنگ زندگیت نیست که داری با استرس و تشویش سپری میکنی نهایتش اینه که قبول نشدی خلاص. به خدا دنیا تموم نشده. لذت ببر که عمرت داره میگذره

    [ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 07:08 ق.ظ

    سلام
    اونهایی که مشکل پیدا کردن ریتالین نخورده بودن؟

    دکتر امیر جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

    سلام نسیم جان.
    راستی به شما یا دوستانتون از وزارتخونه زنگ نزدن؟شنیدم به عده ای زنگ زدن ولی معلوم نیست که چیکار داشتن؟
    معاون وزیر منظورتون جناب محققی یا ضیایی؟کدومشون؟
    گفته اول خرداد یا هفته اول؟
    چرا همگی زنگ نمیزنیم وزارتخونه و بپرسیم؟
    من فردا که شنبه هست زنگ میزنم و میپرسم.شما هم ما رو بیخبر نذارید
    قضیه این شماره ۶۶۰۲۸۵۲۰ چیه؟

    [ بدون نام ] جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

    درود بر ایثارگران دلاور

    نسیم جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

    معاون وزیر بهداشت گفته اول خرداد اعلام میشه. حالا هی بگین کی اعلام میشه کی اعلام میشه اوا اعلام میشه آخر اعلام میشه اااااااااااااای بااااااااااااااباااااااااااااا

    فندق جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

    یعنی زنگ میزنین وزارتخونه واقعا جواب میدن!!!!!!!

    فندق جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

    دوستان این که هفته اول خرداد نتایج رو میدن خبر موثقه؟

    [ بدون نام ] جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

    بچه ها شک نکنید اگه نتایج دیرتر از هفته اول خرداد اعلام بشه٬ دارن تقلب وسیعی میکنن.

    [ بدون نام ] جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

    اول

    اریا جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

    خدا به خیر کنه از دست این وزارت انگلیس صفت

    اریا جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

    اول

    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد