خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

۳۳ روز

اوست عادل  

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 

 ۳۳ روز

 باور نمی کنید!

 ««««««««««««««  

 

۱۰ درصد دانشجویان برتر مشمول آیین‌نامه استعداد درخشان شدند
عضو شورای عالی استعدادهای درخشان وزارت بهداشت از تغییر و بازنگری آیین نامه استعدادهای درخشان در گروه علوم پزشکی خبر داد و گفت: با تاکید ویژه وزیر بهداشت درصد بیشتری از دانشجویان علوم پزشکی مشمول استفاده از تسهیلات آیین نامه می شوند. 
(چون خیلی از اقازاده ها نمیتوانستند از این سهمیه استفاده کنند... دلم خواست 1% را 10% کردم اصلا 100% میکنم به شما چه ! من وزیرم! همه کاره ام خوشم می اد!) ............. ....... 

««««««««««««««   

  وزارت بهداشت اعلام کرد:
افزایش ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی/ برگزاری آزمون در 14 بهمن
............. 

بر اساس تصمیم شورای آموزش پزشکی و تخصصی و به منظور تکمیل کادر هیئت علمی فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی کشور 50 درصد از ظرفیت هر رشته - محل به اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای علوم پزشکی کشور اختصاص خواهد داشت و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشمول این تسهیلات نمی شوند.......... (خوشم می اد ! اصلا ۱۰۰٪ مال استخدامی هاست ۵۰٪ گفتم تا بقیه هم ثبت نام کنند دلشون خوش باشه! اخه فضولها به شما چه مربوطه ما چند درصدش  را به کله گنده های پارتی دار استخدامی بیسواد هدیه میکنیم...)

 

««««««««««««««    

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت:
ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم عقب گرد از اصول علمی دنیاست
(مهمتر از همه اینکه من  شغل وزارتی را از دست میدهم  و وزارت بهداری کوچک و بدرد نخور خواهد شد ..... مامان من نمیخوام پستم را از دست بدهم ... من نمیخوام دانشگاهها از بهداری جدا بشنمن نمیخوام معاون بهداری بشم مگه زوره...) ................   

.

    ««««««««««««««      

 . 

آزمون دستیاری 28 بهمن برگزار می‌شود
دبیرشورای آموزش پزشکی: شمار حوزه‌های آزمون برای افزایش امنیت کاهش یافته است

...............................................  

 

    ««««««««««««««      

 

 آزمون دستیار فوق تخصصی14 بهمن برگزار می‌شود
دبیر شورای آموزش پزشکی:
پذیرش300 داوطلب در آزمون
تخصیص50 درصد ظرفیت پذیرش هر رشته به اعضای هیات علمی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری بیست و .........

 

    ««««««««««««««      

   

جزئیاتی تازه از آزمون دستیاری  

 *(بهترین راه حل پیشنهادی برای جلوگیر ی از بروز تقلب و فروش سوالات: وزارت بهداشت از هم اکنون تا اخر امتحان بدست خود و همه کارمندان مربوطه دستبند زده و خود را در اختیار  نبروهای انتظامی قر ار دهد)* 

چینش متفاوت سئوالات کنکور دستیاری 89 / توزیع کارت در 26 و 27 بهمن
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی در 28 بهمن ماه 89، از تغییرات در دفترچه سئوالات ..............................

 

............ آزمون خبر داد و گفت: سئوالات آزمون برای همه گروه ها یکسان اما با چینش متفاوت ارائه می شود. (مگه تابحال چطور بود)دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بیش از 15 هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 8 هزار نفر زن و بیش از 6 هزار نفر مرد هستند.
وی افزود: برای این دوره از آزمون 18 حوزه امتحانی تعیین شده که نسبت به دوره گذشته کاهش داشته است و دلیل آن نیز افزایش امنیت آزمون است.
ضیایی یادآور شد: سئوالات برای همه گروه های آموزشی یکسان است اما چینش سئوالات متفاوت است.
وی با اشاره به تامین امنیت برای آزمون دستیاری پزشکی گفت: از روشهای متعددی برای حفظ امنیت آزمون استفاده می شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه نیز به صورت اینترنتی در روزهای 26 و 27 بهمن ماه توزیع می شود.

ابلاغ دستورالعمل تعیین میزان تعهد خدمت طرح دستیاران با سهمیه آزاد از سوی وزیر بهداشت

بر اساس ابلاغیه دکتر مرضیه وحید دستجردی، کلیه افرادی که بدون استفاده از هیچ سهمیه ای وارد دوره تحصیل در مقطع تخصص (دستیاری) می شوند، متعهدند حسب محل انجام خدمت به میزان نصف تا دو برابر مدت تحصیل خدمت کنند.
وزیر بهداشت در این ابلاغیه تاکید کرده است: در این راستا و به منظور تضمین اجرای تعهد مزبور، کلیه پذیرفته شدگان مکلف هستند قبل از ثبت نام، تضمین معتبر رسمی بسپارند. بر اساس این ابلاغ تعیین محل خدمت و میزان تعهد (از نصف تا دو برابر مدت تحصیل)، مطابق ضوابطی است که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود و متناسب با محل طرح است.
همچنین در این ابلاغ درباره میزان تعهدات سایر افراد که با سهمیه های مختلف در این آزمون پذیرفته می شوند، آمده است: سایر افرادی که از طرق مختلف و با استفاده از سهمیه خاص و سایر موارد وارد دوره تخصص می شوند به لحاظ میزان تعهد، تابع ضوابط و مقررات قبلی بوده و خدمت طرح خود را بر آن اساس انجام خواهند داد.
وزیر بهداشت تاکید کرده است: اخذ هر نوع تعهد مغایر با موارد فوق ممنوع بوده و دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مکلف به حسن اجرای این دستورالعمل هستند. این دستورالعمل از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.

آخرین وضعیت فعالیت موسسات کنکور دستیاری

همچنین دکترمحمدعلی محققی-معاون آموزشی وزارت بهداشت از تدوین چارچوب جدیدی برای فعالیت موسسات آموزشی برای آزمون دستیاری خبر داد و گفت: کارنامه فعالیت مراکز غیر قانونی به مراجع قانونی احاله شده و به زودی نتایج رسیدگی به آنها اعلام می­شود.
وی با اشاره به حساس بودن بحث آموزش پزشکی، ‌اظهار داشت: به جز مراجع ذیصلاح هیچ موسسه ای بنا بر قانون، حق آموزش پزشکی ندارد. البته متأسفانه به رغم اقدامات قانونی انجام شده و پیگیری وزارت بهداشت از مراجع قانونی هنوز برخی از مؤسسات غیرمجاز در این زمینه فعالیت دارند که به داوطلبان آزمون­ها توصیه می­کنیم به این مراکز مراجعه نکنند.

اعلام سهمیه‌های کنکور دستیاری 89
سهمیه های آزمون دستیاری برای دوره پذیرش در سال 89 از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برای داوطلبان این دوره از آزمون اعلام شد. بر اساس این سهمیه 20 درصد از کل ظرفیت پذیرش هر رشته - محل به افراد واجد شرایط رزمندگان که 80 درصد حدنصاب قبولی در رشته - محل انتخابی را کسب کرده باشند، تعلق می گیرد.
حداکثر 10 درصد ظرفیت به صورت مازاد در رشته های مورد تقاضای معاونت درمان وزارت بهداشت به منظور پوشش مناطق محروم و نیازمند به افراد متقاضی اختصاص خواهد یافت و این گروه از پذیرفته شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری خاص به مدت 3 برابر مدت آموزش در مناطق محروم و نیازمند بنابر نظر معاونت درمان خواهند بود.
در پذیرش به صورت آزاد، رقابت شرکت کنندگان با توجه به مقررات مربوطه صورت می گیرد و کلیه داوطلبان مرد و زن که از سهمیه های جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و سهمیه مازاد مناطق محروم و سهمیه مازاد استعدادهای درخشان استفاده می کنند ابتدا به صورت آزاد پذیرش می شوند.
همچنین سهمیه ای به صورت مازاد بر اساس آیین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر در نظر گرفته شده است که داوطلبان مایل به استفاده از این سهمیه باید موفق به کسب حداقل 40 امتیاز بر اساس مندرجات آیین نامه شوند در صورت کسب 90 درصد حد نصاب رشته - محل انتخابی مشمول قوانین پذیرش به صورت مازاد هستند.
پذیرش کادر ثابت (رسمی) نیروهای مسلح با استفاده از بورسیه نهاد محل استخدام با شرایط اعلام شده به صورت مازاد بر ظرفیت در قالب باقیمانده ظرفیت دو و نیم (2.5) درصد، پذیرش دستیاران انتقالی از خارج از کشور در هر دانشگاه با تایید کمیسیون برنامه ریزی برنامه های دستیاری انجام می پذیرد.
 

آزمون دستیار فوق تخصصی14 بهمن برگزار می‌شود
دبیر شورای آموزش پزشکی:
پذیرش300 داوطلب در آزمون
تخصیص50 درصد ظرفیت پذیرش هر رشته به اعضای هیات علمی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در 14 بهمن ماه، گفت: حدود 300 داوطلب در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی فوق تخصصی 14 بهمن ماه با رقابت حدود 500 داوطلب در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهارکرد: آزمون شفاهی طی روزهای 15 و 16 بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در این دوره از آزمون50 درصد ظرفیت هر رشته به اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی مشمول استفاده از مزایای فوق شناخته نمی‌شوند و به صورت آزاد مورد پذیرش قرار می‌گیرند.
ضیایی با بیان اینکه در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعضای هیات علمی، از بین داوطلبان آزاد پذیرش انجام می‌شود، تصریح کرد: در شرایط یکسان اولویت پذیرش با اعضای هیات علمی است، همچنین در بین داوطلبان هیات علمی در شرایط مساوی، اولویت با اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی است.
وی افزود: اعضای هیات علمی پذیرفته شده در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بر اساس سهمیه 50 درصد اعضای هیات علمی ملزم به سپردن تعهد محضری خدمت خاص به میزان سه برابر مدت تحصیل به دانشگاه محل استخدام، تا 30 مهر ماه 1390 خواهند بود.
ضیایی با تاکید بر اینکه روند اجرایی این آزمون همانند دوره گذشته است و تغییری نکرده است، خاطرنشان کرد: در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، داوطلبین آزادی که نمره کل مکتسبه آنها با یکدیگر برابر بوده، فردی که نمره کتبی آزمون وی بالاتر باشد، در اولویت است و در صورت مساوی بودن نمره کتبی آزمون مربوطه، نمره کل آزمون دانشنامه تخصصی، ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت.
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت در خاتمه گفت: در صورت اعلام انصراف پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، ‌فرد به مدت یکسال از شرکت در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی محروم می‌شود. 
 

آزمون دستیاری 28 بهمن برگزار می‌شود
دبیرشورای آموزش پزشکی: شمار حوزه‌های آزمون برای افزایش امنیت کاهش یافته است

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت 15 هزار و 250 داوطلب در 28 بهمن ماه در25 رشته تخصصی و در 18 حوزه در سطح کشور، گفت: روند اجرایی آزمون نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.
دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه کلیه تدابیر امنیتی برای برگزاری آزمون در صحت و سلامت اندیشیده شده است، اظهار کرد: داوطلبان باید با آسودگی خاطر در فرصت باقی مانده به مطالعه بپردازند تا با آمادگی کامل بر سر جلسه آزمون حاضر شوند.
وی با اشاره به تقلیل حوزه‌های امتحانی از 33 حوزه در سال گذشته به 18 حوزه در سال جاری، گفت: کاهش تعداد حوزه‌ها یکی از تغییرات اجرایی آزمون این دوره است و برای تمرکز بیشتر به امنیت حوزه‌ها تعداد حوزه‌ها در این دوره از آزمون کاهش یافته است، همچنین در نظر داریم در صورت امکان حوزه‌های تهران را به یک حوزه کاهش دهیم.
وی از عدم افزایش ظرفیت پذیرش آزمون در این دوره خبر داد و افزود: در این دوره از آزمون نه تنها افزایش ظرفیت نخواهیم داشت بلکه در بعضی از رشته‌ها نیز امکان کاهش ظرفیت وجود دارد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خصوص چگونگی طراحی سوالات آزمون دستیاری، خاطرنشان کرد: در این دوره آزمون از مکانیسم بانک سوال استفاده می‌شود تا از این طریق میزان خطاها به حداقل کاهش یابد، البته مشروط بر اینکه از آن سوال در دوره‌های قبل استفاده نشده باشد.
ضیایی در خصوص نحوه برخورد با مظنونین در صورت ثبت‌نام در آزمون این دوره، گفت: تا کنون موردی در این رابطه به ما گزارش نشده است تا به دلیل تخلف روند ثبت‌نام برای آنان متوقف شود. (البته وزارت بهداشت بخوبی میداند که نباید به مقام شامخ سوال خران توهین شود چون ممکن است این مشتریان خوب را از دست بدهد به همین خاطر منتظر است تا از غیب به ایشان در مورد سوال خران گزارش رسد و حراست نا محترم وزارتخانه که مبالغ هنگفتی از بیت المال دریافت میکند لنگ به هوا و تسبیح تزویروریا بدست همچنان منتظر است ..... )

 ««««««««««««««    

  وزارت بهداشت اعلام کرد:
افزایش ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی/ برگزاری آزمون در 14 بهمن
آزمون کتبی بیست و هشتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 89 برگزار می شود و بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی ظرفیت پذیرش دستیار در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی بیست وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 89 در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود. آزمون شفاهی نیز در روزهای 15 و 16 بهمن ماه بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده، برگزار می شود. کارت ورود به جلسه در روزهای 12 و 13 بهمن از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در محل برگزاری آزمون توزیع می شود.
پیش از این ظرفیت پذیرش 314 نفر در این دوره اعلام شده بود که با توجه به افزایش ظرفیت صورت گرفته، در حال حاضر 331 نفر پذیرش می شوند رشته های طب نوزادی و پیرامون تولد، آلرژی و ایمونولوژی بالینی، جراحی پلاستیک و ترمیمی و سوختگی در صورت تصویب شورای گسترش به مجموعه مورد پذیرش اضافه می شوند.
دستیاران فوق تخصصی در دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، کرمانشاه، بابل، کرمان، بقیة الله، گیلان و مازندران پذیرفته می شوند و پذیرش بر اساس دو سوم نمره آزمون کتبی و یک سوم آزمون شفاهی که به صورت آسکی است، صورت می گیرد.
بر اساس تصمیم شورای آموزش پزشکی و تخصصی و به منظور تکمیل کادر هیئت علمی فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی کشور 50 درصد از ظرفیت هر رشته - محل به اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای علوم پزشکی کشور اختصاص خواهد داشت و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشمول این تسهیلات نمی شوند. 

««««««««««««««   

۱۰ درصد دانشجویان برتر مشمول آیین‌نامه استعداد درخشان شدند
عضو شورای عالی استعدادهای درخشان وزارت بهداشت از تغییر و بازنگری آیین نامه استعدادهای درخشان در گروه علوم پزشکی خبر داد و گفت: با تاکید ویژه وزیر بهداشت درصد بیشتری از دانشجویان علوم پزشکی مشمول استفاده از تسهیلات آیین نامه می شوند.
دکتر سیدحمید جمال الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: بازنگری های این آیین نامه با هدف اینکه تعداد بیشتری از دانشجویان بتوانند از تسهیلات ادامه تحصیل استفاده کنند، انجام شده است.
وی افزود: مهمترین تغییری که در این آیین نامه اعمال شد، تغییر میزان درصد برای دانشجویان برتر هر مقطع تحصیلی بود. بنابر بازنگری صورت گرفته تسهیلاتی که مربوط به یک درصد برتر دانشجویان در هر مقطع تحصیلی بود از این پس به 10 درصد ارتقا یافت(چون خیلی از اقازاده ها نمیتوانستند از این سهمیه استفاده کنند... دلم خواست 1% را 10% کردم اصلا 100% میکنم به شما چه ! من وزیرم! همه کاره ام خوشم می اد!) و درصد دانشجویان برتر هر مقطع تحصیلی به 10 درصد افزایش یافت.
جمال الدینی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت دستور داد که نگاه کلی در آیین نامه باید انبساطی باید و ضمن افزایش تسهیلات به سمت فراهم شدن امکان ارتقای افراد، گروه های بیشتری نیز مشمول آیین نامه شوند.
وی از تصمیم ویژه برای دو رشته داروسازی و دندانپزشکی خبر داد و گفت: دبیرخانه های آموزش دندانپزشکی و داروسازی نیز موظف شده اند که آیین نامه ای مطابق چارچوب آیین نامه شورای آموزش پزشکی و تخصصی که برای دستیاری پزشکی تهیه کرده است برای رشته های مربوط به خود تدوین کنند تا از سال جاری فرصت ادامه تحصیل گروه استعداددرخشان رشته های دندانپزشکی و داروسازی تامین شود.
نماینده نخبگان در شورای عالی استعدادهای درخشان وزارت بهداشت اظهار داشت: این دبیرخانه ها موظف هستند که آیین نامه را برای هر دو شیوه پذیرش با آزمون و بدون آزمون تدوین کنند.
وی تعیین مرجع معرفی دانشجویان استعداد درخشان برای آزمون ها و سایر موارد استفاده از تسهیلات را از دیگر نکات مهم بازنگری آیین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی استعدادهای درخشان برشمرد و گفت: از این پس تنها مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مرجع معرفی دانشجویان است.
جمال الدینی افزود: مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مرجع معرفی دانشجویان به دانشگاهها است و از سوی دیگر این موضوع جزء سوابق آموزشی فرد در نظر گرفته می شود.
عضو شورای عالی استعدادهای درخشان وزارت بهداشت از تغییر عمده جهت تسهیلات ادامه تحصیل برای دانشجویان نمونه خبر داد و گفت: بر اساس تغییرات آیین نامه، دانشجویان نمونه کشوری می توانند از تسهیلات ارتقای تحصیلی بدون آزمون استفاده کنند و دانشجویان کاردانی به کارشناسی و دانشجویان کارشناسی به کارشناسی ارشد بدون آزمون می توانند ارتقای تحصیلی پیدا کنند.

  ««««««««««««««   

 آموزش پزشکی نباید جدا از فیلد درمانی باشد
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیامدهای ادغام وزارت علوم با آموزش پزشکی، گفت: ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم عقب گرد از اصول علمی دنیاست.
دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه علم آموزش پزشکی به نقطه‌ای رسیده که باید پاسخگو باشد، اظهارکرد: در این شرایط آموزش پزشکی نباید جدا از فیلد درمانی باشد.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم در این رابطه عقب گرد کنیم، خاطرنشان کرد: ما نمی‌گوییم آموزش پزشکی فعلی خالی از مشکل است، اما هر کاری نیاز به پایش و نظارت دارد.
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید این فرایند بازنگری شود و در این خصوص مسیر درست را انتخاب کرد، تصریح کرد: آموزش پزشکی ما در منطقه سرآمد است و یکی از نقاط قوت آموزش پزشکی و پژوهش است.
وی با تاکید بر اینکه در تربیت نیروی انسانی در مسائل کمی و کیفی توفیقات خوبی داشته‌ایم، اظهارکرد: بیش از یک سوم تولیدات علمی کشور در حوزه علوم پزشکی است.
ضیایی با بیان اینکه آموزش و پژوهش دو رکن اصلی در توسعه زیرساخت‌های کشور است، تصریح کرد: با ادغام آموزش پزشکی با وزارت بهداشت این دو رکن در خدمت سلامت کشور قرار گرفت و تا کنون آثار بسیار مفیدی از خود به جای گذاشته است و حتی دیگر کشورها نیز به این نتیجه رسیده‌اند.
 

    ««««««««««««««      

    ««««««««««««««      

نظرات 50 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

با سلام
همکارای محترم مطمئن باشن امتحان امسالم مثل سالهای قبله اگه هم سخت باشه واسه همه سخته چون اکثر دواطلبا هم مثل سالهای قبل خوندن چیزه جدیدی نبوده. انشا... هر کس تلاش کرده مزدشو بگیره

سیب پزشکی پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.medapple.com

دوستان اصلا وارد دغدغه منابع نشید در این یک ماهه. هر چی خوندید رو همون پیش برید و جمع بندی کنید. اگر افراد سودجو بذارند هر کسی به حق واقعیش برسه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

به ۶ تا بالایی
جوجه را اخر پاییز می شمارند
وقتی جزغاله شدی
کی گفته حتما باید از مباحث مهم بیاد اگر قراره همیشه از مباحث مهم بیاد پس چرای اینهمه رفرنس اعلام میکنند یه دفعه بگن مثلا دیابت و تیرویید از غدد

به سئوال پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

من فکر کنم توی کسایی که پارسال موفق بودند کسایی باشند که جزوههای هفته آخر رو هم خونده باشن ولی مطمئنا فقط با خوندن جزوات خیلی خلاصه نمیشه توی این امتحان قبول شد چون هستن کسایی که هم جزوات کاملتری رو خونده باشن و هم پایه شون قوی باشه پس کلا هر چقدر خلاصه تر بخونی احتمال قبولی کمتر میشه مگه اینکه فقط برای دوره کردنت باشه در کل به نظرم جزوه های قبلیتونو دوره کنید بهتر باشه چون به چشمتون آشناترن!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

۴۶

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

۴۵

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

۴۴

سواااااااااااااااااال پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

بچه ها کسی پارسال با هفته آخر جواب گرفته؟

به اون کسی که تو وزارتخونه اشنا دار پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

عزیزم اشنات برای خودت خوبه اگه سوالا بخواد تو جزوه کرمی نباشه باید خارج از رفرنس باشه هر جزوه ای که میخونید حداقل ۹۰ درصد سوالا توشه مهم اینه که چند دور خونده باشید اونیکه نخونده میشینه شایعه بافی میکنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

۴۱

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

ایران ۳ امارات ۰ خر خوانها صبر کنید منم برسم

ناشناس چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

با سلام
همکارای محترم لطفا در این مدت باقی مانده ذهن همدیگه رو خراب نکنین با گفتن منابع مختلف و مقایسه آنها هیچ وقت نتیجه نمیگیرین الان دیگه وقت تغییر منبع نیست هر کس هر چیزی رو که خونده بهش اعتماد کنه و همونو خوب تو این وقت باقی مانده دوره کنه انشا... موفق میشین.بعدشم همیشه تصور کنین فقط برای امتحان نمیخونین واسه خودتون بخونین حداقلش اینه که سوادتون بیشتر میشه !

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

همه دچار این مشکل هستند
برای من اس اس ار ای خوب جواب میده و میل جنسی را سرکوب میکنه توصیه میکنم استفاده کن من خودم سرترالین میخورم

یوسف چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

بچه ها من نزدیک امتحان میل جنسیم زیاد میشه و حافظه ام کم!
خواهشأ اگه تشخیص و درمان مناسبی دارین راهنمایی بفرمایید. ممنونم.

رفع خستگی سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

اقای رفع خستگی شب اول زندگی باد در میکنه (میگوزه) به عروس خانوم میگه:
بفرما خانوم فشار زندگی شروع شد!!!

مشاوره سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

lotfan nazareton ra rajebe raped reviw parsian befarmaeed man vaght dorea dakhelee nadaram en dore ra 98000 toman medaha 450 soale dr gorjee ba pasokhe tashrehe ke har do azmone parsal ra poshesh medad

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

من تو وزارتخانه اشنا دارم گفتن دور کرمی را خط بکشید هر چه می کشیم از باند کر می میکشیم امسال سعی خواهد شد که سوالات در کتابهای کرمی وجود نداشته باشه اگر باشه هم فقط سوالهایی وجود داره که کرمی انها را اشتباه گفته
سوالات بانک سوالی خواهد بود به همین خاطر ممکنه سوالهایی طرح بشه که فعلا جزو رفرنس نیست مثل سوال عفونی پارسال که جزو رفرنس نبود و حذف هم نکردند از ایرادات بزرگ بانک سوال همینه که هم عده ای به ان دسترسی دارند و هم اینکه سوالات خارج رفرنس هم خواهد داشت
انگلیسی تایپ کن تو دلت را به همان خوش کن فقط اگه تو جلسه جزغاله شدی نگو واااای امسال شرایط امتحان خیلی فرق میکنه
ولی از من نشنیده بگیرید ها

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

bacheha faghat nokate shayea bimarihaye nader va nokate nadere bimarehaye shaye

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

اصلن بانک سوال امکانش هست؟

وقتی این همه رفرنس ها عوض شدن !!!!!!!!!!!!!!!!!

پس امسال هم منتظر امتحانی با کلی غلط و اشتباه باشید..............

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

کبی بدون اجازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

بچه ها البته بنظرم بیخود گفته سوال تکراری نمیاد !
ولی در مورد تست و نمونه سوال میدیدم تو کتابخونه اکثر بچه ها تست کرمی دستشونه منم گرفتم کپی کردم و یک ماهی هست مشغولشونم واقعا عالیه یعنی زیر وبالا درس دستت میاد و نکات مهم میره تو ذهنت!
تازه بعضی طبقه بندی ها رو فهمیدم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی «تقلب در امتحان» را حرام اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن سوال و پاسخ این مرجع تقلید به پرسش ایسنا به این شرح است.

سوال ایسنا: نظر حضرتعالی درباره‌ی موضوع «تقلب در امتحان» چیست؟

پاسخ حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: «تقلب در امتحان حرام است و شایسته مسلمان نیست».

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

aslan enjore nest az shayetarenha soal mead pop ham moheme

فلفل نمکی دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

قناری دیدی از پاپ اسمیر سوال نمی اد ضیایی هم حرف منو تایید کرد گفته تکراری نمی اد پاپ اسمیر همش تکراریه حالا دیگه بله را میگی
زنان از مباحثی سوال طرح خواهد شد که تا بحال کمتر سوال امده فصولی را که کمتر سوال امده حتما بخوانید
همینطور کودکان بیشتر از مباحثی سوال خواهد امد که تا بحال کمتر سوال امده.
البته این کار در بیشتر درسها اعمال خواهد شد غیر از جراحی و رادیو که رفرنس عوض شده..........
ضمنا سعی کنید تستهای کلاسی اموزشگاهها (پارسیان سروش)را حل کنید بانک سواله دیگه

[ بدون نام ] دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

guideline: colposcopy or check HPV DNA 6-12 mah bad ya cheke smear again

قناری به فلفلی دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

واسه همینه زنت نشدم دیگه برو با همون تازه عروسی کن

[ بدون نام ] دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 08:01 ق.ظ

من محمو دان میخوانم و باب اسمیر سوال داره و مفصل بخانید

فلفل نمکی دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

امسال از پاپ اسمیر سوال نمی اد خیط شدی قناری

قناری دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

عزیزم تو بالایی کامل توضیح دادن بخون عقب نیفتی
ولی تو تستای سال قبل ایزدی گفته این مال ورژن قبل بوده.طبق ۲۰۰۸ یا تکرار یا های ریسک یا کولپو

[ بدون نام ] یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

قناری جون یه وقت نگی ایزدی چی گفته!
اینجوری یه عده ایی ممکن است از شما جلو بزنن!

قناری یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

کرمی هم گفته استروژن ولی ایزدی گفته این عوض شده! پس فعلا شد 2 به 1

حیدر یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

محمودان گفته استروژن
ولی تو تستای سال قبل ایزدی گفته این مال ورژن قبل بوده.طبق ۲۰۰۸ یا تکرار یا های ریسک یا کولپو
ما نفهمیدیم کدام درسته.اگه کسی میدو نه ما هم خواهونیم!

قناری یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

ممنون. تو پاپ اسمیر LSIL خانم یایسه اولین قدم پماد استروژن گفته یا نه از اول بررسی؟

به قناری یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام

من دکتر محمودان خوندم

به قناری یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

ایزدی را بخون با تستش.۱۰۰ ok!!!

قناری یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

بچه ها کی زنان جزوه ای غیر از کرمی و ایزدی خونده؟ یه تناقض بین این دوتا هست میخوام با یه جزوه دیگه چک کنم. ممنون میشم اگه جواب بدید

به بابا بزرگ عزیز یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

نگران نباش. ۲-۳ سال دیگه با دولت بعدی پستشو ازش میگیرن.

فرهاد شنبه 25 دی 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

روزگاری سرشار از خاطرات خوب بسازیم1

[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

یک هیچ عراق دقیقه ۹۴ زد

ابوالفضل شنبه 25 دی 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

آقا امارات و عراق چند چند شد؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

خاک بر سر مقام پر ست های وزارت بهداشت که میخواهند همه را فدای مقام و جاه طلبی هایشان کنند
اگر اموزش از بهداشت جدا بشه این احمق ها دیگه نمی توانند این همه سهمیه و امتیاز برای خودشان در نظر بگیرند

[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

دیگه چه شرطی می خوان بذارن که به تعداد افراد سهمیه استعدادهای درخشان!!!!!!!!!!!!!!! اضافه بشه! اینا اگه درخشانن !!!!!!!! سهمیه میخوان چکار!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ از سهمیه مسابقات قران ونهج البلاغه ورزشی ادبی فرهنگی بسیجی معدل ۱۵!!!!! و..... شامل این سهمیه لعنتی میشن. تازه می خوان بیشتر کنن! برا فوق هم که سهمیه استخدامیها بود حالا میخوان ۵۰ درصد کنن!!! لعنت بر این همه سهمیه وسهمیه بازی کاش یه روزی میشد این سهمیه تو هر قسمتی از بین میرفت. ای داد از این همه بیداد....

ج-ک شنبه 25 دی 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://medorder.blogfa.com

اگر ادغام بشه نور علی نور میشه.

[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

اقدام عجیب نابغه ایرانی پس از بازگشت به کشور!
یک بار هم سایت یک نیروگاه بزرگ کشور را مورد بررسی قرار داده و دریافتم سیستم امنیتی‌شان بسیار ضعیف و قابل نفوذ است. بنابراین به آنها نیز هشدار دادم البته بسیار استقبال کردند و حتی چند ماهی نیز در آنجا فعالیت کردم اما وقتی کارشان تمام شد همکاری را قطع کردند!
نابغه تحصیلکرده پس از بازگشت به کشور، برای اثبات نبوغش دست به اقدامات عجیب زد.
روزنامه ایران در این باره نوشت: چندی قبل نماینده حقوقی یک بانک خصوصی با مراجعه به سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای ضمن شکایت از پسر جوانی اظهار داشت: این فرد از طریق اینترنت به سیستم امنیتی بانک راه یافته و چند میلیون تومان از یک حساب به حساب خود واریز کرده است.
نماینده حقوقی بانک در تشریح ماجرا به قاضی جعفری گفت: البته چند روز قبل پسر جوانی با مسئولان بانک تماس گرفت و گفت که سیستم امنیتی بانک اشکال دارد و به راحتی قابل نفوذ است اما متأسفانه مسئولان مربوطه به حرف‌هایش توجه نکرده و آن را شوخی تلقی کردند. تا این که چند روز بعد مردناشناس دوباره تماس گرفت و ضمن تکرار حرف‌های قبلی، وقتی همچنان با بی‌توجهی مسئولان روبه‌رو شد از آنها خواست نگاهی به سیستم امنیتی بانک بیاندازند. بعد هم کمتر از چند دقیقه در حالی که مدعی بود در خانه نشسته حدود چهل میلیون ریال از حساب یکی از مشتریان به حساب شخصی‌اش واریز کرد و در ادامه گفت: حالا به حرفم اعتماد کردید؟ البته او بلافاصله پول را برگرداند اما از آنجا که احتمال تکرار وقوع چنین ماجرایی وجود دارد خواستار پیگیری فوری موضوع هستیم.
بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی در اختیار دادیار شعبه سوم دادسرا قرار گرفت و دستور دستگیری کیوان ـ ۲۸ ساله ـ صادر شد.
پسر جوان پس از انتقال به دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «به هیچ عنوان قصد سرقت نداشته و فقط می‌خواستم به مسئولان بانک هشدار دهم که سیستم‌های امنیتی‌شان اشکال دارد و قابل نفوذ و دسترسی است. به همین خاطر هم دقایقی پس از «هک» سیستم و برداشت پول دوباره آن را به حساب برگرداندم.
از سوی دیگر مادر پسر جوان که در دادسرا حضور داشت به قاضی گفت: «پسرم نابغه رایانه است. او از هفت سالگی کار با رایانه را شروع کرده و چنان علاقه‌ای از خود نشان داده که همه را حیرت‌زده کرده است. به همین خاطر تحصیلاتش را هم در همین زمینه ادامه داد و مدرک مهندسی خود را نیز از خارج کشور دریافت کرده است. البته پس از بازگشت به ایران در چند شرکت مشغول کار شد ولی پس از مدتی کار را رها می‌کرد. چرا که می‌گفت فضا و شرایط مطابق میل و استعدادهایش نیست. الان هم چند ماهی است که بیکار شده و از صبح تا شب در اتاقش پای رایانه نشسته و کارهای حیرت‌آور انجام می‌دهد.
پسر جوان نیز در ادامه گفت: یک بار هم سایت یک نیروگاه بزرگ کشور را مورد بررسی قرار داده و دریافتم سیستم امنیتی‌شان بسیار ضعیف و قابل نفوذ است. بنابراین به آنها نیز هشدار دادم البته بسیار استقبال کردند و حتی چند ماهی نیز در آنجا فعالیت کردم اما وقتی کارشان تمام شد همکاری را قطع کردند! من تاکنون به سیستم امنیتی دهها سایت مهم کشور، بانک‌ها و مراکز مختلف نفوذ کرده‌ام و هشدار داده‌ام. انگیزه‌ام نیز اخلال در سایت‌ها یا هک‌کردنشان نیست بلکه فقط می‌خواهم استعداد و نبوغم را نشان دهم و انتظار دارم با شناخت من شغل مناسبی در اختیارم قرار دهند.
در حال حاضر تحقیقات در این باره ادامه دارد…
حیف که اخوندها نمیتونند همچین نابغه هایی بزان که نونشون تو روغن باشه

به دوستی که گفته آقا وحید، خودتی!!! شنبه 25 دی 1389 ساعت 01:20 ب.ظ

نمیدونم ولی منم طرحم جایی بود که اینترنت داشت اما یه برف که میومد 2-3 ماهی اون بالا تشریف داشتم پس وقتی دستت به جایی بند نیست همه کار میکنی منم که سوالشو دیدم اول تو اینترنت گشتم بعدشم داداش اگه همچین جاهایی نرفتی نگو وجود نداره و خدا به اون دوستمون هم کمک کنه

[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

خدا به حداکثر ۲۴۰۰ نفر کمک کنه.
بقیه چی؟؟؟!!!

[ بدون نام ] جمعه 24 دی 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سی وسه روزخدایا سی وچهارروز دیگه حالمون چجوریه؟یااینجورییاشایدمخداکنه ایجوری باشیمخدایا ماروشرمنده خانواده نکنخدای مهربون کمکمون کن

[ بدون نام ] جمعه 24 دی 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

بابا بذار زودتر خلاص بشیم

نگار جمعه 24 دی 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

دوم

[ بدون نام ] جمعه 24 دی 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

به خاطر این همه نفرین پیرزن گونه شما حتما امسال تقلبی در کار نیست!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد