خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته چهارم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و هشتم

اوست عادل
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

هفته چهارم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و هشتم تا روز جمعه بیست و هشتم آبان 

  

================================ 

  

اطلاعیه اعلام جایگزین مرحله دوم  سی و هفتمین دوره آزمون  پذیرش دستیار تخصصی 

  بدینوسیله به اطلاع کلیه افراد معرفی شده در لیست واجدین شرایط جایگزینی مرحله دوم سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی مراتب زیر جهت اطلاع و اقدام لازم اعلام می گردد:

1- جهت هر ظرفیت خالی، 3 نفر اعلام شده است که اولویت در ثبت نام و شروع به آموزش مطابق اولویت های درج شده در کنار اسامی خواهد بود.

2- کلیه افراد معرفی شده می بایست مراتب تمایل به ثبت نام و شروع به آموزش خود را از طریق دورنویس حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 25/8/89 به دانشگاه مربوطه اعلام نمایند.

3- ثبت نام از افراد معرفی شده با رعایت اولویت های اعلامی و رعایت سایر مقررات راس ساعت11 صبح روز یکشنبه مورخ 30/8/89 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی محل آموزش انجام می پذیرد. عدم حضور به  موقع به منزله انصراف از ثبت نام می باشد.

4- شروع به آموزش افراد پذیرفته شده 1/9/89 خواهد بود. 

داونلود اسامی پذیرفته شدگان جایگزین مرحله دوم سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی (فایل PDF) 

   

۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
کلید نهایی آزمون دکترای تخصصی پزشکی فردا اعلام می‌شود
فرصت مجدد ارسال مدرک زبان فردا پایان می‌یابد.......

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اعلام کلید نهایی سوالات آزمون دکترای تخصصی پزشکی در فردا، گفت: حدود یک‌هزار نفر در این دوره آزمون پذیرفته می‌شوند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه گروهی از داوطلبان به علت عدم آماده شدن مدرک معتبر زبان نتوانسته‌اند تا چهار آبان ماه نسبت به اسکن و ارسال آن اقدام کنند، اظهارکرد: این دسته از افراد می‌توانند تا فردا 25 آبان ماه نسبت به اسکن و ارسال مدرک زبان از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که داوطلب مدرک زبان خود را ارائه ندهد، علاوه بر عدم اعلام نتیجه آزمون و حذف داوطلب از گردونه رقابت، مسئولیت هرگونه تبعات ناشی از آن به عهده خود داوطلب است.
سراجی با اشاره به رقابت4 هزار و775 داوطلب در آزمون دکترای تخصصی، گفت: یکی از ویژگی‌های این دوره افزایش تعداد داوطلبین زن بود به طوریکه دو هزار و423 زن و دوهزار و59 داوطلب مرد در این آزمون شرکت کردند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به پذیرش یک‌هزار نفر در این دوره، خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت نسبت به سال گذشته حدود50 درصد رشد داشته است.
 

 

شعر زیبای زنگ انشا از قیصر امین پور

صبح یک روز سرد پائیزی روزی از روز های اول سال
بچه ها در کلاس جنگل سبز جمع بودند دور هم خوشحال

بچه ها غرق گفتگو بودند بازهم در کلاس غوغا بود
هریکی برگ کوچکی در دست! باز انگار زنگ انشاءبود

تا معلم ز گرد راه رسید گفت با چهره ای پر از خنده
باز موضوع تازه ای داریم آرزوی شما در آینده

شبنم از رو برگ گل برخواست گفت میخواهم آفتاب شوم
ذره ذره به آسمان بروم ابر باشم دوباره آب شوم

دانه آرام بر زمین غلتید رفت و انشای کوچکش را خواند
گفت باغی بزرگ خواهم شد تا ابد سبز سبز خواهم ماند

غنچه هم گفت گرچه دل تنگم مثل لبخند باز خواهم شد
با نسیم بهار و بلبل باغ گرم راز و نیاز خواهم شد

جوجه گنجشک گفت میخواهم فارغ از سنگ بچه ها باشم
روی هر شاخه جیک جیک کنم در دل آسمان رها باشم

جوجه کوچک پرستو گفت: کاش با باد رهسپار شوم
تا افق های دور کوچ کنم باز پیغمبر بهار شوم

جوجه های کبوتران گفتند: کاش میشد کنار هم باشیم

زنگ تفریح را که زنجره زد باز هم در کلاس غوغا شد
هریک از بچه ها بسویی رفت ومعلم دوباره تنها شد

با خودش زیر لب چنین میگفت: آرزوهایتان چه رنگین است
کاش روزی به کام خود برسید! بچه ها آرزوی من اینست 

 ================================

 قدرت تلقین
انسان موجودی تلقین پذیر میباشد و تلقین پذیری یکی از ویژگیهای انسان است تلقین تاثیر فوق العاده ای بر انسان دارد. شاید یکی از دلایلی که اسلام زندگی را با گفتن اذان در گوش نوزاد آغاز میکند و با تلقین به میت تمام میکند اهمیت تلقین باشد. بنظر میرسد یک بعد از ابعاد اذکار و عبادات هم بعد تلقینی آنها میباشد. همه انسانها با درجات مختلف تلقین پذیرند و این تلقین پذیری در خلسه بسیار افزایش مییابد. دانشمندان به دفعات نشان داده اند هر نوع تلقین مورد پذیرش ضمیر ناخودآگاه قرار میگیرد امروزه دانشمندان اثبات کرده اند که بخشی از اثرات داروها اثرات تلقینی آنها است لذا در پزشکی امروز استفاده از شبه داروها مطرح شده است که فاقد اثرات خاص دارویی و شیمیایی میباشند. در تمام اعصار تلقین نقش مهمی در زندگی انسان بازی کرده است. از تلقین میتوان برای منظبط کردن و تحت کنترل در آوردن نفس خود استفاده کرد. تلقینِ سازنده، نیروی شگفت انگیزی میباشد. یادتان باشد تلقین فی نفسه قدرتی ندارد مگر اینکه ما قبولش کنیم. بنابراین با آگاهی از اثرات تلقین از آن در جهت مثبت استفاده کنید و خود را از تلقینات منفی دیگران و محیط در امان نگه دارید.

انواع تلقین:
۱- تلقین کلامی
۲- تلقین فکری
۳- تلقین شنیداری
۴- تلقین دیداری
۵- تلقین نوشتاری
شما می توانید از هر یک از انواع تلقین که تمایل داشتید استفاده کنید. یاد آوری می نماییم که جملات تلقینی باید مثبت و کوتاه باشد و از قبل آماده و در دسترس قرار گرفته باشند، توجه کنید که برای تاثیر گزاری بیشتر این جملات را بسیار جدی و محکم و با باوری عمیق در ذهن خود تکرار کنید و یا بر زبان جاری سازید. جملات تلقینی زیر برای رسیدن به تمرکز خوب و تقویت حافظه پیشنهاد میگردد. (البته بسیار بهتر است تلقینات در حالت خلسه انجام گیرد)
- من همواره از هوش، شهامت و ذکاوت سرشارم.
- من به فرایند زندگی اعتماد دارم و ایمن هستم.
- من خودم را دوست دارم و تایید میکنم.
- من از آرامش الهی سر شارم.
- من دارای حافظه عالی و قدرتمند هستم.
- تمرکز من فوق العاده است.
- من با عشق و علاقه مطالعه میکنم.
- من با محبت به خودم توازن می بخشم.
- خواندن و مطالعه کردن به من احساس آرامش میدهد.
- من خوب و راحت مطالعه میکنم و خوب و راحت یاد میگیرم.
- من در جلسه امتحان بخوبی مطالب را از ذهنم به برگه امتحان منتقل میکنم.
- من از درس خواندن و امتحان دادن لذت می برم.
- من نسبت به خود صادق هستم، من مسئول پیشرفت خودم هستم.

خلسه چیست؟
خلسه حالتی بین خواب و بیداری است که امواج ذهنی در شرایط آلفا قرار می گیرند و تلقین پذیری انسان افزایش مییابد. در حالت خلسه انسان در:
۱- آرامش قرار میگیرد.
۲- توجه از امور عادی جدا میشود.
۳- آگاهی و تمرکز بیشتر میشود.
۴- حواس پنجگانه فیزیکی تضعیف میشود.
۵- حواس برتر هویدا و تقویت میشود.
۶- ضمیر خودآگاه کنار رفته و ضمیر ناخودآگاه پدیدار میگردد.
۷- در این حال امواج فکری انسان در سطح آلفا قرار می گیرد و تلقین پذیری انسان بیشتر میشود.
بنابراین مناسب است که در حالت خلسه از تلقین استفاده نمود تا تاثیرات بیشتری به همراه داشته باشد. باید توجه داشت که خلسه از نظر کیفیت به دو نوع مثبت و منفی تقسیم بندی میشود باید خلسه منفی را شناخت و اگر پیش آمد از خلسه خارج شد.

ویژگیهای خلسه مثبت:
۱- تنفس آرام و عمیق است
۲- ضربان قلب طبیعی است
۳- شخص احساس آرامش و رهایی دارد

در حالی که در خلسه منفی تنفس تند و سطحی است و شخص حالت اظطراب و تنش دارد.
در زندگی روزمره حالت هایی پیش می آید که مشابه خلسه میباشند باید در این شرایط و موقعیت ها به خود تلقین مثبت نمود.
حالت های مشابه خلسه:
۱-مواقعی که در حال استراحت هستید
۲- زمانی که خیلی خوشحال یا خیلی ناراحت هستید.
۳-لحظاتی قبل از این که به خواب بروید
۴- بلافاصله بعد از بیدار شدن
۵-قرار گرفتن در مکانهایی که جزء اهداف شما است.
۶-در موقع بیماری، حوادث

لحظات قبل از بخواب رفتن و بلافاصله بعد از بیدار شدن یک خلسه طبیعی عالی، مثبت، عمیق و بسیار سودمند و مفید میباشد. این دو نوبت خلسه بسیار ارزشمند میباشد و میتوان از آن در جهت تغییر در عادات و رفتار و نیز تصحیح باورهای ذهنی غلط در سطح ناخودآگاه استفاده نمود. بنابراین برای افزایش تمرکز و تقویت حافظه شما باید از این دو نوبت خلسه طبیعی استفاده نمایید. خلسه فی نفسه مفید میباشد بدین معنی که اگر شما در حالت خلسه قرار بگیرید و تلقین هم نکنید، صرف قرار گرفتن در خلسه برای سلامتی جسم و ذهن و تقویت تمرکز مفید میباشد.

تکنیک ساده برای قرار گرفتن در حالت خلسه
یک روش ساده و موثر برای رفتن در خلسه استفاده از تنفس و شمارش معکوس میباشد بدین ترتیب:
۱-زمانی برای رفتن به خلسه در نظر بگیرید که در شرایط متعادل باشید و فرصت کافی برای انجام تمرین داشته باشید.
۲-بر روی زمین دراز بکشید و دستهای خود را در کنار بدن قرار دهید. ( می توانید روی یک صندلی مناسب خود را رها کنید)
۳-بدن خود را رها کنید بطوری که هیچ قسمت از بدن شما منقبض نباشد.
۴-قبل از شروع تمرین به خود یاد آوری کنید که با هر شمارش معکوس آرامش و رهایی شما بیشتر میشود و با رسیدن به عدد یک شما در خلسه ای مناسب قرار میگیرید و کاملا آماده انجام تلقینات هستید.
۵-تنفس عمیق و آرام با توجه بر دم و بازدم انجام دهید.
۶-شمارش معکوس را از ۲۰ تا ۱ انجام دهید. هر عدد را در ذهن خود مجسم کنید، لحظه ای خیره به آن نگاه کنید و سپس به عدد بعدی بروید.
۷-تلقینات مورد نظر را انجام دهید.
۸-با چند نفس عمیق، آرام آرام به حالت طبیعی برگردید.
قبل و بعد از تمرین به خود تلقین کنید که در تمرینات بعدی با شمارش های کمتر و در زمان کوتاهتری به خلسه های عمیق تر خواهید رفت.

 نویسنده: مهندس محمد امین

 ================================ 

آدم های بزرگ، آدم های متوسط و آدم های کوچک  

 آدم های بزرگ در باره ایده ها سخن می گویند
آدم های متوسط در باره چیزها سخن می گویند
آدم های کوچک پشت سر دیگران سخن می گویند 

آدم های بزرگ درد دیگران را دارند
آدم های متوسط درد خودشان را دارند
آدم های کوچک بی دردند 

آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینند
آدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستند
آدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند 

آدم های بزرگ به دنبال کسب حکمت هستند
آدم های متوسط به دنبال کسب دانش هستند
آدم های کوچک به دنبال کسب سواد هستند 

آدم های بزرگ به دنبال طرح پرسش های بی پاسخ هستند
آدم های متوسط پرسش هائی می پرسند که پاسخ دارد
آدم های کوچک می پندارند پاسخ همه پرسش ها را می دانند 

آدم های بزرگ به دنبال خلق مسئله هستند
آدم های متوسط به دنبال حل مسئله هستند
آدم های کوچک مسئله ندارند 

آدم های بزرگ سکوت را برای سخن گفتن برمی گزینند
آدم های متوسط گاه سکوت را بر سخن گفتن ترجیح می دهند
آدم های کوچک با سخن گفتن بسیار، فرصت سکوت را از خود می گیرند

حال شما میخواهید از کدام دسته باشید!

 

 

 ================================ 

شاخص اقتصادی از دیدگاه شاه عباس کبیر ... 

شاه عباس از وزیر خود پرسید: "امسال اوضاع اقتصادی کشور چگونه است؟"
وزیر گفت: "الحمدالله به گونه ای است که تمام پینه دوزان توانستند به زیارت کعبه روند!"
شاه عباس گفت: "نادان! اگر اوضاع مالی مردم خوب بود می بایست کفاشان به مکه می رفتند نه پینه‌دوزان، چون مردم نمی توانند کفش بخرند ناچار به تعمیرش می پردازند، بررسی کن و علت آن را پیدا نما تا کار را اصلاح کنیم." 

 ================================ 

تست اعتماد به نفس

1ـ من به خودم اجازه اشتباه کردن هم می‌دهم چون فکر می‌کنم همه آدم‌ها ممکن است اشتباه کنند و همه‌شان هم می‌توانند از این اشتباهات درس بگیرند.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

2ـ من فکر می‌کنم ارزش من وابسته است به این که بقیه درباره من چه فکری می‌کنند.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

3ـ من وقتی به موفقیتی دست پیدا می‌کنم یا وقتی به مشکلی برخورد می کنم، حتما باید به خودم یک فرصت ویژه‌ای بدهم، مثلا به سفری بروم تا روحیه‌ام تازه شود یا به رستورانی بروم که غذای مورد علاقه‌ام را به بهترین نحو آماده می‌کند.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

4ـ‌ سخت می‌توانم از کسی بخواهم کاری برایم انجام بدهد و عادت دارم خیلی زیاد از این و آن معذرت‌خواهی کنم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

5ـ اگر بفهمم کالایی که خریده‌ام مشکلی داشته، ترجیح می‌دهم نگه‌اش دارم تا این که بروم و آن را به فروشنده پس بدهم. اگر در رستوران غذایی سفارش بدهم و غذایم را اشتباه بیاورند، باز هم ترجیح می‌دهم همان غذا را بخورم تا این که بروم آن را پس بدهم یا عوضش کنم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

6ـ وقتی یک اشتباهی مرتکب می‌شوم، خودم را ملامت می‌کنم و به خودم ناسزا می‌گویم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

7ـ اگر احساس کنم انجام یک کار با مخالفت اطرافیانم مواجه می‌شود، آن کار را انجام نمی‌دهم؛ حتی اگر انجام آن کار به نظرم درست باشد.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

8ـ وقتی جلوی آینه می‌ایستم و به خودم نگاه می‌کنم، فقط نواقصم را می‌بینم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

9ـ من فکر می‌کنم اگر باهوش‌تر یا خوش‌قیافه‌تر از این بودم، حال و روزم بهتر بود.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

10ـ نه تنها از انتقادها فرار نمی‌کنم، بلکه از آنها استقبال می‌کنم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

11ـ سعی می‌کنم جسمم را شاداب‌ و ورزیده نگاه دارم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

12ـ با احساسات ناخوشایندی مانند غم و غصه و ناراحتی به آسانی کنار می‌آیم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

13ـ اگر مشکلی برایم پیش بیاید که نتوانم آن را حل کنم، به خانواده یا دوستانم می‌گویم و از آنها کمک می‌خواهم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

14ـ وقتی عصبانی‌ام، احساساتم را به راحتی بروز می‌دهم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

15ـ انتظارات و خواسته‌هایم را به خانواده، دوستان و همکارانم می‌گویم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

16ـ وقتی را هم برای تنها بودن و استراحت در نظر می‌گیرم و از این تنهایی خوشم می‌آید.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

17ـ به آدم‌هایی که ازشان خوشم می‌آید، نزدیک می‌شوم و با آنها یک رابطه دوستانه برقرار می‌کنم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

18ـ من در کار وزندگی‌ام، مدتی را هم به تفریح و لذت اختصاص می‌دهم چون فکر می‌کنم اگر بهتر استراحت ‌کنم، بهتر می‌توانم کار کنم.

الف) هرگز یا به ندرت

ب) بعضی اوقات

ج) معمولا

د) خیلی وقت‌ها

نحوه محاسبه: پاسخ های هر سوال امتیاز مخصوصی دارد که در نهایت امتیاز جمع امتیاز پاسخ سوال ها میزان اعتماد بنفس شما را تعیین می کند.

سوال 1: الف(1 نمره)، ب(2 نمره)، ج(3 نمره)، د(4نمره)

سوال‌های2 تا 9 : الف(4 نمره)، ب(3 نمره)، ج(2 نمره)، د(1نمره)

سوال 10 تا 18 : الف(1 نمره)، ب(2 نمره)، ج(3 نمره)، د(4نمره)

نتیجه آزمون: امتیاز 1 تا 18 عدم اعتماد به نفس ، 19 تا 36 کمبود اعتماد به نفس ، 37 تا 54 اعتماد به نفس بالا ، 55 تا72 اعتماد به نفس بسیار بالا

 

نظرات 265 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سولماز سلطان احمدی سوال خر و دزدk.. رتبه 13 پوست رازی

[ بدون نام ] جمعه 28 آبان 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

eeee pas shiraz chera nayomade

[ بدون نام ] جمعه 28 آبان 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام.من انتخاب اولم جراحی اعصابه.اما می گن رشته خیلی مشکلیه نظرشماچیه؟

طنز درمانی جمعه 28 آبان 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.drtanz.blogsky.com

سلام دکتر خوب هستید
وبلاگ جدید منه
خوشحال میشم از نظرتون آگاه بشم

شادی جمعه 28 آبان 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

بله حدود یک ماهه اومده

[ بدون نام ] جمعه 28 آبان 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

salam..hamkarane mohtaram kesi etelaa dare ke jarahi kamran ahmadi amadeh ya na?

شادی جمعه 28 آبان 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

من از هر کسی پرسیدم پاتو کشیک نداره. شما کجا
می خونی که کشیک میدی؟فقط سال اولش اینطوریه ؟
کشیکش چیکار می کنید؟ لام اضافی می بینید یا frozensection دارید؟

به رزیدنت پاتو جمعه 28 آبان 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

مگر پاتو هم کشیک داره؟
من یکی از دلایلی که میخوام امسال پاتو بزنم نداشتن کشیکه!
چون نی نی دارم و نمیتونم کشیک بدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

فقط رادیولوژی

رزیدنت پاتو پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام
من سال یک پاتو هستم و واقعا این رشته رو دوست دارم(انتخاب اول) ولی میخواستم بگم پاتو اصلا رشته رست و راحتی نیست از بیشتر رشته ها دیرتر میری خونه و کشیک هم داره
از اتوپسی و ... هم بگذریم وقت کمی میمونه که درسهای زیاد و همیشه نخوندتو شروع کنی بخونی
توصیه: بدلیل احتمال رست بودن یا هر چیز دیگه بدون تحقیق انتخاب رشته نکنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

فقط داخلی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

فقط زنان

شادی پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

پیش از آزمون پاتو

پس از آزمون امید به ذخیره اول
ذخیره دوم
هیچی

...سال آینده












ا

صابر پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

رادیو
چشم
قلب
نورو
ارتو

یه اقای محترم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

جا خالی دادفوت فوت فوت..

مریم پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

من هفته اخرو گرفتم تا اینجا که 3 تا داخلی و یه زنان رو دست گرفتم فقط زنان بعضی نکاتش رو قرمز تایپ کرده همین ، البته مطمئنا نویسنده راضی نیست زیراکس بشه اما منظور اون دوستمون که گفته زیراکسش نافرمه رو نفهمیدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

salam
kesi midooone chera emsal bazi az daneshgahha mahale azmoon nist?

به به به هفته اخر پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

نوشته های هفته اخر رنگیه یا صفحاتش؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

قبل امتحان.......> پوست چشم رادیو ارتو قلب ...
بعد امتحان........> بیهوشی قانونی ورزشی داخلی زنان

طنز درمانی پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.drtanz.blogsky.com

سلام بر همه
بابا بزرگ مخلصیم
میشه لینکمان کنی

به به هفته اخر پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

میگن خیلی نافرم صفحاتشو رنگی چاپ کرده که وقتی کپی میشه قابل خوندن نیست .خود دانید من خودم جزوه های امسالشو ندیدم فقط شنیدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

رادیو
چشم
پاتو
نورو
اطفال
F

به هفته آخر پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 08:19 ق.ظ

من میخوام بخرم. اگه خواستی بیا با هم بخریم
rezaarvand@yahoo.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

عجب................

مهدی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 09:44 ب.ظ


ارتو
رادیو
جراحی و جراحی اعصاب

هفته اخر چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

پروانه دانش88974147 تهران 180 هزار و شهرستان 200 هزار تومان ناقابل فروش بصورت کلی است از نیمه دوم اذر تکی هم میفروشند

جامونده چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

هفته آخر ایزدی رو از کجا میشه تهیه کرد؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

نورولوژی
ENT
بیهوشی
داخلی
زنان
جنس=f

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

خیلی خوش خیالی!
من با روزی یک ساعت میدونم قبول می شم شما ر ا نمی دونم

کسی ثبت نام کرده من هنوز ثبت نام نکردم

شادی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

من روزی 3 ساعت میخونم به نظرتون امیدی هست که قبول بشم یا خیلی خوش خیالم؟

حیدر چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

بچا سایت دستیارستان باحال استا!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

این تازه چقدر ... هنوزم نفهمیده ۳a اونوقت میخاد ارتو در بیاد!

حیدر چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام عید همه مبارک.از دوستان کسی از نمره زنان کرمانشاه تو این ذخیره دیم خبر داره حدودشو میخوام دس مریضا رفقا

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

جنوبغربی به جنوبی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

هفته آخر جمع و جور و خلاصه است .به نظر من برا بار اول باید در کنار جزوه اصلی خوانده بشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

از من میتونی ارتو رادیو ارزونتر بخر ی بشرطیکه خودت کپی کنی البته اینو هم بگم که موسسه تموم کرده ذیگه نمی فروشه التماس هم بکنی فایده نداره

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

با سبیل
پوست چشم ارتو قلب ارو پزشک هسته ای حق مسلم ماست یادم رفت سوم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

از انجاییکه در تعیین stageباید مرحله بالاتر را در نظر بگیرید و n2هم 3bمیشود نباید به ت2 توجه بفرمایید .

تازه به سالی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 03:05 ب.ظ


از روی جزوه دکتر کرمی T2N2 میشه 3B . حالا درست یا غلطشو نمیدونم امااگر تو امتحان بیاد ترجیح میدم بر اساس جزوه کرمی جواب بدم

دکتر حمید چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

دوستان عزیز به نظر شما پوست برای اقایون هم میتونه رشته خوبی باشه؟
با توجه به این میگم که حدود ۹۰٪ مراجعین به متخصصین پوست را خانمها تشکیل میدن!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

من روزی 30 دقیقه فشرده درس می خونم اونم با فشار سنج که خدایی نکرده فشار نره بالا!
پوست
چشم
رادیو
قلب
پزشکی هسته ای

جنس= f

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

فدایه سالی سئوال بالایی رو هم جواب بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

با سلام همکارای محترم کسی میدونه جزوه ارتو و رادیوی دکتر کرمی 89 رو از کجا میشه با قیمت ارزونتر تهیه کرد.
باتشکر از راهنماییتان

سالی به تازه چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

به نظرم سخت باشه.مطمین باشt2n2=3a میشه .بازم سوال داشتی از خودم بپرس

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

به تازه
تازه آقا راستی اون بالاخره ۳b یا 3a اگه اینو فهمیدی حتما ارتو در میآیی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

تازه آقا شما حتما ارتو قبولی!
خیلی آقایی!

زهرا چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

پوست
رادیو
پاتو
روان
طب فیزیکی

هفته اخر چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

من پارسال مرور سریع ایزدی میرفتم و باید خودمون جزوه مینوشتیم ولی یکسری از بچه ها که هفته اخر رو گرفته بودن دیگه جزوه نمینوشتن و فقط یکسرس نکات ریزو بهش اضافه میکردن در مورد دروس مینور فوقالعاده است مخصوصا اگه از حالا روش متمرکز بشی دم امتحان نصفه روزه میتونی جمعش کنی درمورد زنان هم تقریبا جامع وکامله وخلاصه است ولی حتما باید از قبل روی مطالب اشراف داشته باشی.داخلی در حد متوسط بود ولی در مورد شخص خودم جراحی و اطفال بنظرم خیلی خیلی خلاصه بود ونمیتنونستم موقع خوندن بهش تکیه کنمو همش این استرسو داشتم که حجم زیادی از مطالبی که قبلا خوندم توی این جزوه ها نیست.در پایان تاکید میکنم که این فقط یک تجربه شخصی بود

تازه چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

به نظر دوستان امتحان امسال از نظر سختی چطور خواهد بود؟

تازه به جنوبی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

هفته آخر خیلی فشرده است اما انصافا خیلی جمو جوره و موضوعات خوب طبقه بندی شدن به نظر من بدرد کسایی میخوره که در طول سال خوب خوندن و با هفته آخر میخان مرور کنن ولی برای کسی که اولین بار بخاد از روی اون بخونه اصلا مناسب نیست

تازه چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

آقا

ارتو
طب فیزیکی
روان
قلب چشم

محمد چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

همکاران عزیز لطفا بگین خانم هستین یا اقا
قلب
رادیو
پوست
ارتو
ارو

جامونده چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

رادیو

پوست

پاتو
ENT
چشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

پوست
رادیو
نورو
پاتو
ارتو

مریم چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

چشم
پوست
رادیو
ای ان تی
زنان

پریسا چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

خوب بستگی به نمره داره ولی من هم به ترتیب به رشته های زیر علاقه دارم
۱)پوست
۲)رادیو
۳)پاتو
۴)پزشک هسته ای
۵)روان

جنوبی چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

دوستان سلام.عیدتان مبارک.درباره جزوه های هفته اخر پروانه دانش میخواستم بپرسم.نظر همکار چیه؟لطفا راهنمایی کنید.با تشکر.

سعید چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

قلب
داخلی
نورو
ارتو

بهروز چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

من خودم
۱)رادیو
۲)چشم
۳)قلب
۴)ارتو
۵)جراحی

بهروز چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

دوستان کمی هم در مورد رشته هایی که دوست دارن بگن!
اگر نمرتون میرسید به ترتیب چه رشته هایی را انتخاب مبکردبن؟ ۵ رشته اول را بگین (جنسیت را هم مشخص کنید)

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

من هم مثل شما میخونم شما با کورنومتر میخونید؟

تازه چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

من الان روزی ۵-۶ ساعت در روز البته از اول آذر میخام روزی ۱۰ ساعت بخونم. لطفا بقیه دوستان هم نظر بدن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

کاملا با شما موافقم از شکوه و شکایت به جایی نمیرسید بیاین از امتحان امسال بگیم!
روزی چند ساعت درس میخونید؟

تازه سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

کاش یکی در مورد امتحان رزیدنتی صحبت میکرد تا از مسئله اصلی منحرف نشیم . دوستان یادشون رفته فلسفه بوجود آمدن این سایت بهتر حرکت کردن در مسیر آزمون رزیدنتیه. تو رو خدا ...

به کسی که در مورد قزوین راهنمایی کر سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

مرسی دوست عزیز که در مورد قزوین اطلاعات دادی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

نگار من مسئولش نیستم تو دار ی معادله حل نشده ریاضی حل می کنی
من نتونستم خوب بخونم بنظرتون ثبت نام کنم یا نه

نگار سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
من بازم راجع به طرح سوال داشتم:اگه ۱ نفر طرحش رو ۲ تیکه کنه،ولی‌ هر ۲ توی یه منطقه باشه باید از باقیش بره یا باهم حساب می‌شه مثلا:
۱ سال تو منطقهٔ ۵/۳ بودی بعد طرحت رو رها کردی حالا اگه بقیهٔ طرحت رو بخوای بگذرونی و بازم تو منطقهٔ ۵/۳ باشی‌ باید ۲ ماه آخر طرحت رو بری یا باید ۵/۳ اون ۱ ساله باقیمونده یعنی‌ ۷ ماه رو بری؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

man kheili az dorna derakhshan khosham nemiyad vali agar vase on bod khob zakhireye 1 elamesh mikardan ya hamon dafeye aval migerftanesh akhe yekam ensaf dashte bashin

help سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

اقایون و خانم های محترم جون مادرتون اگر کسی اطلاععاتی در مورد وضعیت رزیدنتهای رشته های که امسال برای اولین بار در اون رشته دستیار گرفتن میدونه بگه!جه طوری 4 تا رزیدنت سال یک بخش مربوطه رو میگردونن؟ایا اتند ها به جای رزیدنت ها کشیک می مونن؟لطفا یکی راهنمایی کند!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

نه خیر سارا خانم به این راحتی ها هم نیست
اگر پارتی دار باشی به روشهای مختلف اعمال نظر میکنند تا نهایتا قبول بشی و الا بیخیال
مثلا ممکنه بعضی اولویتهای تو جزو رشته های مناطق محروم نباشه و..........در چنین شرایطی من فکر میکنم ابتدا همه اولویتهای انتخابی را ازاد محاسبه می کنند و اگر قبول نشدی بصورت مازاد محاسبه خواهی شد یعنی اگر نمره ات ازاد به داخلی برسه دیگه بصورت مازاد رادیو قبول نخواهی شد مگه اینکه پارتی دار یا مدیر باشی و هزار دوز و کلک دیگه

به سارا(از طرف پزشک مجرد) سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

بله

سارا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

اینکه می گن اول پذیرش به صورت ازاد حساب میشه بعد سهمیه یعنی چی؟
مثلا اگه رادیو همدان زدی اول می بینن ازاد نمرت می رسه بعد اگه نرسید سهمیه همدان رو برات بررسی میکنن؟

سارا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

اینکه می گن اول پذیرش به صورت ازاد حساب میشه بعد سهمیه یعنی چی؟
مثلا اگه رادیو همدان زدی اول می بینن ازاد نمرت می رسه بعد اگه نرسید سهمیه همدان رو برات بررسی میکنن؟

سعید سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

اون تعهد ۸ ساله کار مرضی چونه! کار مجلس نیست
عملکرد مجلس در حذف سهمیه کار مثبتی بود!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

اگه سهمیه حذف شده عوضش تعهد آزاد 8 سال شده عزیز خیلی ذوق مجلس را نکن

پزشک تنها سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://drtanz.blogsky.com

سلام بر همه
کسی گاید جراحی نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

اطفال شیراز کسی انصراف نداده اما الکی اینقدر ذخیره گرفتن تا دختر دکتر درخشان بچپه تو!!! آخه بابا جونش اتند اطفال شیرازه

علی سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

به نظر من هم واقعیت را باید گفت
امسال وضعیت سهمیه ها واقعا بهتر شده
من پارسال با ۴۱۰ هیچ جایی داخلی قبول نشدم ولی یکی از دخترهامون با ۳۹۴ داخلی شهرستان قبول شد!
ایا این بی عدالتی نبود!؟
واقعا دست مجلس درد نکنه که سهمیه زنان و سهمیه مدیران و سهمیه محروم را حذف کرد
باید بهشون دست مریزاد گفت .چرا مجلسهای قبلی حذف نکردن؟
ایشالا در اینده بقیه سهمیه ها هم حذف بشن!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

تو اون کامنت قبلی منظورم پادگان بود

به اونی که بیهوشی قزوینو میخواست سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

من قزوین عمومی رو گذروندم تو قزوین وضع رزیدنتهای جراحی فاجعه است اما بیهوشی هاش نه خیلی پادگاه نبود اما اگه منظورت سطح علمی اونجا بود که در مورد اتن های بیهوشی چیزی نمیدونم

به بالایی سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 09:31 ق.ظ

آدم باید معرفت داشته باشه
همه کارها که بد نیست
این کارشون خیلی خوب بود
ظاهرش اینه که امسال از این نظر خیالمون راحتتره

به بالایی سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 09:03 ق.ظ

شما دقیقا نسبتتون به مرضیه جون میرسه یا لاریج انی؟

تشکر از مجلس سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 08:19 ق.ظ

من امسال برای مرتبه دومه که امتحان میدم
سالهای گذشته وضعیت سهمیه ها واقعا افتضاخ بود خوشبختانه با اقدام خوب مجلس و حذف اکثر سهمیه ها الان وضعیت خیلی بهتر شده.ازشون متشکرم و امیدوارم بقیه سهمیه های باقی مانده هم حذف بشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 04:30 ق.ظ

خوش سیرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

خوش سیرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محروم سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

منطقه محروم همه رشته هایش را همه جا نمیگیرند
دانشگاهها برایش ظرفیت اعلام میکنند که معمولا آخر کار هست .. حتی موقع انتخاب رشته هم زنگ بزننی وزارت خونه بگی کدوم دانشگاهها ظرفیت برای منطقه محروم اعلام کردن جواب نمیدن میگن نمی تونیم جواب بدیم . یعنی بلاتکلیفی . فقط میگن فلان استان فلان رشته را میخواد . حالا انتخاب کنی معلوم نیست کجا ظرفیت برای انتخاب رشته محل تو بزارن . ممکنه چند تا دانشگاه را هم که ذانتخخاب کردی اصلا پذیرش برای مناطق مثلا امسال ندن . بنابراین باید از سیر تا پیاز رو انتخاب کنی . اینکه اولویت بالاتر انتخاب کنی کار درستیه ولی دلیل این نیست که اولویت بالاتر تو پذیرش ظرفیت امسال داده یا نه . جدول ظرفیت ها هم شر برای مناطق محروم نیست برای آزا د شرط است

سارا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

منطقه محروم هرجا باشی بعد بزنی مثلا جشم تهران قبول می کنن؟ یا باید بین شهرای محروم بزنی؟
یا اینکه فقط حق داری تو شهر خودت رشته انتخاب کنی؟

سارا سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

منطقه محروم هرجا باشی بعد بزنی مثلا جشم تهران قبول می کنن؟ یا باید بین شهرای محروم بزنی؟
یا اینکه فقط حق داری تو شهر خودت رشته انتخاب کنی؟

پیشگیری مقدمااتی سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

یه پیشگیری که تازه اومده مقدماتی یا primordial است
یه تست هست
انجام مانورهای ادواری امداد ونجات در مراکز عمومی کدام یک از سطووح پیشگیری است ؟
مقدماتی
سطح یک
سطح دو
سطح سه
توگایدلاین اومده سطح یک .. ولی بنظر میرسه بیشتر تغییر رفتار جامعه است یعنی مقدماتی ؟ ککسی میتونه کمک کنه ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

بر اساس شواتز ۲۰۱۰ میشه 3a حالا خود دانید!

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

dost aziz daneshgahayi ke to peyvaste 6 elam shodam dar vaghe jahaye mahromi hastan ke pezeshk mikhad,in jor jaha manteghie az afradi paziresh konan ke bomie hamon ostan hastanand,masalan jahrom khob harki miraft bade 1,2 sal barmigasht hala ke paziresh dare az fars migire ke ehtemal mondane fard bishtar bashe,hame midonim in taahoda kheili vaghta dor zade mishan,kheili manteqie jahrom az shirazia begire ke faselashon ta onja 2 sate,ta yeki az masalan illam!

تازه به n2t2=stage 3a دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

از روی جزوه دکتر کرمی T2N2 میشه 3B . حالا درست یا غلطشو نمیدونم امااگر تو امتحان بیاد ترجیح میدم بر اساس جزوه کرمی جواب بدم .

به امسال عجب(سه تا بالایی) دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

دوست عزیز پارسال تو دفترچه یک جدولی بود که لیست تمام شهر ها و مناطق محروم را نوشته بود. یه سوال
با این چیزی که تو فرم ثبت نام نوشته هر کسی که تو مناطق محروم زندگی میکنه و بومی هست ولی در پیوست شماره 6 امسال ذکر نشده میتونه متقاضی استفاده از سهمیه مازاد محروم باشد و تعهد بدهد که در یکی از این دانشکده های پزشکی موجود در پیوست 6 خدمت کند.؟ چرا امسال جدول لیست مناطق محروم را حذف کرده اند مثلا پارسال طبق اون جدول شیراز جزو منطقه محروم نبود ولی الان چون فقط پیوست شماره 6 را زدن و جدول لیست مناطق محروم را نزدند شیرازی ها را به اشتباه و سر در گمی انداخته. از نظر عقلانی کلی منطقه محروم تو ایران هست که طبق پیوست 6 امسال اصلا نمیتونن استفاده کنند ولی همدان و شیراز میتونن!!!!!!!!!!

فرهاد دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

مجبور به وظیفه یا مامور به نتیجه

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

۸۸۰۰۹۳۰۳
نواندیشان دکتر کرمی

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

به تازه
n2t2=stage 3a

امسال عجب بساتی یه دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

جواب یکی از دوستان
هست تو دفترچه ولی سهمیه مازاد مناطق محروم مال کارمندان استخدام رسمی وزارت بهداشت بود.. امسال فرم کارمندان رسمی تو دفترچه نیست.. شاید خودشون میخوان تحقیق کنن نمیدونم .. پارسال سابقه کاری رو هم در فرم مازاد میخواستن.. مثلا اونی که 10 سال کار کرده با اونی که 1 سال کار کرده فرق داشت .. امسال اطلاعات اینها همه رو یکسان میخوان .. اصلا امسال سهمیه ای هم در واقع نیست .. وقتی نگاه کنی می بینی : سمهیه آزاد + خانواده معظم شهدا + رزمندگان و ایثارگران + و کادر .. یعنی در واقع همگی آزاد و بعلاوه این مقداری که ذکر شد .. مناطق محروم رقته تو شکم آزاد چون در فرم ثبت نام اصلا انتخاب سهمیه مناطق محرومی در کار نیست .. فقط شما سهمیه آزاد رو انتخاب میکنی .. بعد تو فرم یه چک بوکس هست که میپرسه متقاضی شرکت در گزینش های مازاد مناطق محروم هستی .. می بینی که سهمیه را ازاد انتخاب کردی ولی پایین تر فرم که میرسی این سئوال رو ازت می کنن... ولی نمی پرسن تو انتخاب سهمیه مناطق محروم رو انتخاب کن .. ظاهرا باید امسال طوری بخونیم که اصلا توسهمیه نیافتیم .. چون با این اطلاعات فرم ثبت نام مناطق رو گزینشی انتخاب می کنن .. اینها رو همه تو فرم پبت نام میتونی ببینی.

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

بیهوشی قزوین مثل همه جای دیگه هست بیهوشی بیهوشیه دیگه چه فرقی میکنه کجا باشه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
بیهوشی همدان کسی هست؟
ذخیره های اول تا جهارم کسی را می شناسید که نخواد بره
کمک کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

کسی از بچه ها آدرس وبلاگ یا سایتی از دکتر کرمی داره؟
اعلام کنه یا شماره تمس دفتر ؟

شهرستان هستم و مفلوک خانه نشین برای امتحان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد