خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته هفتم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و پنجم

 اوست عادل
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

هفته هفتم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و پنجم

تا روز جمعه هفتم آبان 

  

=================================== 

  
 سوال فروشی در امتحان دستیاری سی و هشتم 
 آری یا نه؟ 
 
 چرا یک نفر از این مسئولین جرات افشای نام مقدس مقام عالی رتبه نظام (سوال فروش مقدس)) را ندارد! 
ایا این مسئول نما ها به خدا و روز قیامت اعتقاد ندارند!! 
این مقام عالی ر تبه نظام که از سوال  فروشی مبالغ  هنگفت به جیب می زند و قوه قضائیه غلام حلقه به گوش ایشان است چه کسی میتواند باشد! 
ایا در بین مسئولین قوه قضا ؛ سپاه پاسداران؛ بازرسی کشور؛ جامعه مدرسین قم و ..... کسی عرضه ایستادن در مقابل این عالی مقام بانفوذ  را ندارد! 
چرا از بردن نام عالی مقام در هراس هستند! ایا در بین این مسئول نما ها کسی نیست که به فردای قیامت اعتقاد داشته و هراس داشته باشد! 
انچه که مسلم است این عالیمقام کسی نیست جز یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که قوه قضائیه و تمام ارگانهای نظارتی ر ا در اختیار دارد و با نفوذش بیش از ۱۰ سال است که سوال فروشی می کند و مانع از بر خورد با سوال فروشان و سوال خران می شود!  
فارغ التحصیلی همه سوالخران سالهای قبل و در امان بودن همیشگی سوال فروشان گویای امر است.
داوطلبان محترم دستیاری مطمئن باشند که این عالیمقام مقدس نظام امسال  نیز سوال فروشی خواهد کرد منتها شاید با وسعت کمتر و با احتیاط بیشتر و مسلما با قیمت بالاتر!! 
اف بر این قوه قضائیه که مسئولی ۱۰ سال است فساد می کند و چون خودی است در امان است!  
 

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را آشکارا و نهانی ضایع می کنند به حرمت محمد و آل محمد ؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

=================================== 

 انتقاد شدیدمسئولان ونمایندگان؛
تنها چند ماه زندان تاوان بحران‌ سازی در دستیاری!/ رضایت سئوال فروشان!  
خبرگزاری مهر - گروه حوزه و دانشگاه: پس از ابطال آزمون دستیاری 88 به دلیل لو رفتن سئوالات امتحان و برگزاری مجدد آن هیچ کس انتظار نداشت که تاوان بحران اجتماعی بوجود آمده برای متخلفان تنها چند ماه زندان و انفصال از خدمت دولتی باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب برگزار شد که فردای آن روز از سوی وزیر بهداشت به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال شد. به نظر می رسید با شناسایی متخلفان این آزمون مهم که با سلامت مردم و جامعه در ارتباط مستقیم است برخورد جدی صورت گیرد اما به گفته وزیر بهداشت این احکام اصلا در حد و اندازه تخلف بزرگ سئوال فروشی نبوده است.
دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احکام متخلفان آزمون دستیاری گفت: برای دو نفر از متخلفان حکم دادگاه صادر شده است که ما از این احکام راضی نیستیم چرا که معتقدیم احکام این افراد که در جامعه بحران ایجاد کردند متناسب با جرم صادر شده نیست.
وی در خصوص احکام دو نفر متخلف در دادگاه گفت: به نظر من میزان حکم صادره بسیار کم بوده است و تنها چندین ماه زندان برای آنها درنظر گرفته اند و قبلاً هم اعلام کرده بودم که این میزان کم است و باید برخورد جدی تری صورت می گرفت اما دادگاه اعلام کرده که با رافت اسلامی برخورد کرده است.
وحید دستجردی افزود: از میان متخلفان دستیاری سال 88 که پس از اطلاع وزارت بهداشت از خرید و فروش سئوالات با ابطال همراه شد 17 نفر متهم بودند و 25 نفر نیز به عنوان مطلع احضار شدند و در نهایت دادگاه برای دو نفر حکم صادر کرد.
وزیر بهداشت اضافه کرد: این دو نفر داوطلب نبودند اما در خرید و فروش سئوالات دست داشتند که در دادگاه حکم گرفته اند.
وحید دستجردی با اشاره به بخش دیگری که در پرونده متخلفان دستیاری سال 88 به آن پرداخته شده است به مهر گفت: متخلفان علاوه بر جرم خرید و فروش سئوالات آزمون و اخلال در روند یک آزمون کشوری، با شکایت جداگانه وزارت بهداشت به جبران خسارت به بیت المال نیز محکوم شده اند که این موضوع به صورت ویژه در حال پیگیری است.
وزیر بهداشت اظهار داشت: ما معتقدیم افرادی که در خرید و فروش سئوالات آزمون دستیاری پزشکی دست داشته اند در جامعه بحران ایجاد کرده اند و باید با آنها به صورت جدی برخورد شود.
دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر موثر نبودن این گونه احکام در پیشگیری تخلفات به مهر گفت: دفتر حقوقی وزارت بهداشت باید به صورت کتبی اعتراض خود را اعلام کند تا بتواند این اعتراض را پیگیری کند چرا که در برابر دادگاه اعتراض شفاهی موثر نیست.
وی به پرونده تخلف دستیاری در سال 82 و اعلام نتایج دادگاه در سال 86 اشاره کرد و گفت: در رابطه با برخورد با متخلفان دستیاری سابقه خوبی وجود ندارد و به نظر می رسد که نفوذ متخلفان بیشتر است.
شهریاری معتقد است: تخلف در آزمون دستیاری جامعه را با تنش مواجه کرد و انتظار این بود که قاضی با حداکثر قدرت با این موضوع برخورد می کرد.
وی اضافه می کند: قطعاً اگر برخوردها سخت نباشد عده ای آدم سودجو به فکر تخلف می افتند که به سودجویی خود ادامه دهند. حکم قضایی نباید به گونه ای باشد که عده ای با به جیب زدن پولهای میلیاردی در نهایت تنها با یکسال زندانی مواجه شوند.
دکتر محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز در گزارشی در خصوص برخورد با متخلفان پرونده آزمون دستیاری سال 88 گفت: پرونده 17 نفر از متخلفان آزمون دستیاری سال 88 که در حیطه وظایف وزارت بهداشت بود در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونها مورد بررسی قرار گرفت و این تعداد از روند پذیرش آزمون نیز حذف شدند.
وی افزود: هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونهای وزارت بهداشت تاکنون دو بار تشکیل جلسه داده است و موضوع تا اندازه ای که به وزارت بهداشت ارتباط داشته کاملاً مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که در هیئت تجدیدنظر هم آرا مورد تایید قرار گیرد این رای قطعی خواهد بود.
محققی یادآور شد: در صورتی که تخلفاتی نیز سنگین تر از موارد آزمون باشد و نیاز به رسیدگی در محاکم قضایی باشد در اختیار قوه قضائیه خواهد بود که البته در این مورد نیز تعدادی از افراد به محاکم قضایی سپرده شده اند.
وی افزود: در موضوع تخلف آزمون دستیاری هر فردی که شائبه ای در مورد او مطرح بوده است برای توضیح فراخوانده شده و شبهات مورد رسیدگی قرار گرفته است.
پیش از این عباس جعفری دولت آبادی - دادستان تهران نیز اعلام کرده بود: پرونده سه نفر از متهمان پرونده دستیاری با صدور کیفرخواست به دادگاه عمومی ارسال شده است و پرونده سایر متهمان تخلف آزمون دستیاری 88 همچنان مفتوح است.
در همین زمینه انوشیروان محسنی بندپی - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است که احکام خفیف برای متخلفان انگیزه ارتکاب جرم را افزایش می دهد. محسنی بندپی گفت: اگر حکم متخلفان آزمون مهمی همچون دستیاری پزشکی خفیف باشد، انگیزه برای افراد متخلف ایجاد می شود. احکامی که در نهایت انفصال از خدمت یا دو سال محرومیت از شرکت در آزمون در اندازه های این تخلف نیست.
وی اضافه کرد: افراد متخلفی که در آزمونها تقلب کرده اند، بحران ایجاد کرده و شرایطی را فراهم می کنند که راه تحصیل در برابر علاقمندان به تحصیل که سعی می کنند با رنج و سختی توانمندی علمی خود را در آزمونها ثابت کنند، مختل شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: داوطلبان آزمون دستیاری که بخشی از جامعه پزشکی محسوب می شوند به همراه خانواده های خود در سه چهار ماهی که این اتفاقات رخ داد با بحران های بسیاری مواجه شدند که همه اینها با میزان احکامی که صادر شده است مغایرت دارد.
وی افزود: در دنیا هم اگر فردی در تقلبی این چنینی دست داشته باشد به عنوان عامل سوء به آن نگریسته می شود. درست است که قوه قضائیه قوه مستقلی است اما در نهایت احکام متخلفان دستیاری باید آنقدر قوی و شدید باشد که انگیزه ارتکاب این نوع اعمال را در میان افراد از میان ببرد. هرچه مجازات سخت تر باشد انگیزه افراد هم برای تکرار این تخلف کاهش می یابد.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد آزمون فردای آن روز از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال شد و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
 
 
 جزئیات آزمون دستیاری پزشکی 89
زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دستیاری« سهمیه زنان در آزمون دستیاری حذف شد
وزارت بهداشت جزئیات شرکت، ثبت نام و برگزاری آزمون سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 را اعلام کرد که بر این اساس ثبت نام داوطلبان از 15 آبان آغاز می شود.........................  
  
 
نایب رییس کمیسیون بهداشت:
نام متخلفان آزمون دستیاری باید در لیست سیاه قرار گیرد
سه -چهار ماه زندان برای متخلفان دستیاری کارساز نیست
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محکومیت چند ماه زندان برای متخلفان آزمون دستیاری را به هیچ وجه کافی ندانست و تاکید کرد: برای ایجاد بازدارندگی از تخلف در آزمون‌های دستیاری آینده، باید محکومیت‌های سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته می‌شد، به نحوی که نام‌ آن‌ها در لیست سیاه قرار می‌گرفت و برای همیشه از انجام آزمون منع شوند.
انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محکومیت در نظر گرفته شده برای متخلفان آزمون دستیاری را کافی ندانست و تصریح کرد: با کسانی که تخلف‌شان در آزمون دستیاری محرز شده باشد باید به نحوی برخورد کرد که درس عبرتی برای همه باشد، 3 - 4 ماه زندان کارساز نیست، چراکه این افراد بعد از یکسال دوباره شروع به انجام این تخلفات می‌کنند.
نماینده مردم نوشهر و چالوس با تاکید بر این‌که سرقت علمی و بازی با نظام آموزش بالینی حساسیت و اهمیت بسیار بالایی دارد لذا باید با اشد مجازات با متخلفان برخورد شود، خاطرنشان کرد: این مجازات به هیچ وجه کافی نیست و نمی‌تواند در برابر بروز تخلف در آزمون‌های بعدی بازدارنده باشد.
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان در خاتمه با تاکید بر این‌که در این‌گونه تخلفات نباید با مسامحه و گذشت برخورد شود، تصریح کرد: باید از مراجع قضایی تقاضا شود که برای برخورد با این گونه تخلفات، متخلفان را از چند دوره شرکت در آزمون منع کنند.

 

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ 

 ثبت‌نام آزمون دستیاری از 15 آبان آغاز می‌شود
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت به ایسنا خبر داد:
برگزاری آزمون در 29 بهمن و توزیع کارت داوطلبان از 25 بهمن
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام سی ‌و هشتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از 15 آبان ماه خبر داد.
دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره سی‌و هشتم تا20 آذر ماه انجام می‌شود، گفت: داوطلبان باید با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون، اظهارکرد: آزمون پذیرش دستیار تخصصی شامل یک آزمون کتبی چهارجوابی با 200 سؤال است که از این 200 سؤال، دو سؤال از منابع اخلاق پزشکی خواهد بود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تغییرات پیشنهادی در ارتباط با موضوع تحول در نظام پذیرش دستیار برای این دوره از آزمون دستیاری اعمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: سؤالات آزمون بر اساس منابع اعلام شده طراحی می‌شود.
ضیایی با اشاره به شرایط شرکت مشمولین تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان، گفت: این دسته از افراد فقط یک نوبت و حداکثر تا 2 سال پس از فراغت از تحصیل در آزمون ورودی پذیرش دستیار تخصصی شرکت می‌کنند.
وی افزود: یک درصد رتبه‌ اول‌، یک درصد رتبه‌ دوم‌ (صدک‌ 98 تا 99) و یک درصد رتبه‌ سوم‌ (صدک‌ 97 تا 98) دانشگاه‌های‌ علوم‌ پزشکی‌ می‌توانند قبل‌ از انجام‌ خدمات‌ قانونی‌ با رعایت‌ مقررات‌ مربوطه‌ در آزمون‌ پذیرش‌ دستیار شرکت‌ کنند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون در 29 بهمن ماه، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه طی روزهای 25 تا 27 بهمن ماه انجام می‌شود.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

 اعلام جزئیات آزمون دستیاری89 در هفته آینده؛ تغییرات سهمیه ها اعمال می‌شود  

 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از اعلام شرایط و جزئیات آزمون دوره سی و هشتم پذیرش دستیار تخصصی در هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس قانون مجلس تغییرات سهمیه های آزمون دستیاری از این دوره اعمال می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نخستین اطلاعیه شرایط پذیرش دستیار تخصصی در دوره سی و هشتم در هفته پیش رو منتشر می شود و داوطلبان با اطلاع از آن می توانند از شرایط ثبت نام و شرکت در این دوره مطلع شوند.
وی اضافه کرد: منابع و شیوه آزمون در این دوره تغییری نسبت به گذشته ندارد و تعداد سئوالات و نحوه آزمون همچون گذشته خواهد بود.
ضیایی تاکید کرد: تغییراتی که مقرر شده است در قالب طرح تحول در نظام پذیرش دستیار اعمال شود در دوره سی و هشتم اعمال نمی شود و در دوره بعدی مقدمات آن فراهم می شود.
وی اظهار داشت: داوطلبان توجه داشته باشند که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، تغییرات زیادی در سهمیه های دستیاری رخ داده و بسیاری از این سهمیه ها حذف شده و تنها دو سهمیه رزمندگان و استعداددرخشان تابع شرایط خاص خود هستند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: داوطلبان با توجه به شرایطی که اعلام می شود می توانند در آزمون پذیرش دستیار در سال 89 شرکت کنند.

========================      

 آخرین تغییرات آزمون دستیاری اعلام شد
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت به ایسنا خبر داد:
تغییر سهمیه‌های آزمون و حذف سهمیه «زنان»
برگزاری آزمون در 29 بهمن

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اعلام جزئیات و تغییرات آزمون دستیاری دوره سی و هشتم، گفت: عمده‌ترین تغییر آزمون این دوره اعمال تغییرات در سهمیه‌های آزمون دستیاری است.

دکتر سید امیر محسن ضیایی، در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری در 29 بهمن ماه، گفت: بر اساس قانون عدالت آموزش تغییراتی در سهمیه‌های آزمون دستیاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آزمون دستیاری امسال دارای سهمیه رزمندگان و 5/2 درصد سهمیه نیروهای مسلح مازاد بر ظرفیت پذیرش است، اظهار کرد: همچنین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سهمیه نخبگان و استعدادهای درخشان نیز اعمال می‌شود.

ضیایی با اشاره به تغییرات سهمیه‌ مازاد مناطق محروم نیز گفت: 10 درصد ظرفیت مازاد مربوط به سهمیه مناطق محروم است البته استفاده از این سهمیه مشروط به بومی بودن و انتخاب در رشته‌های مورد نیاز وزارت بهداشت و دادن تعهد خدمت سه برابر مدت تحصیل در آن مناطق است.

به گفته دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، در گذشته نحوه پذیرش در مناطق محروم به گونه‌ای بود که باید داوطلب به مدت پنج سال به صورت متمرکز در مناطق محروم خدمت کرده باشد، بر این اساس می توانست این سهمیه را انتخاب کند.

ضیایی در خاتمه با تاکید بر اینکه سهمیه زنان در کلیه رشته‌های آزمون دستیاری به استثنای رشته زنان حذف شده است، خاطرنشان کرد: 100 درصد ظرفیت پذیرش رشته زنان دستیاری به سهمیه زنان اختصاص دارد.

 

------------------ 

قرآن! من شرمنده توام – دکتر شریعتی

قرآن !  

من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند ” چه کس مرده است؟ ” چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است .

قرآن !  

من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام .

یکی ذوق می کند که ترا بر روی برنج نوشته،‌یکی ذوق میکند که ترا فرش کرده ،‌یکی ذوق می کند که ترابا طلا نوشته ، ‌یکی به خود می بالد که ترا در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا موزه سازی کنیم ؟

قرآن!  

من شرمنده توام اگر حتی آنان که تو را می خوانند و ترا می شنوند ،‌ آن چنان به پایت

می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند .. اگر چند آیه از تو را به

یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند ” احسنت …! ” گویی مسابقه نفس است …

قرآن !‌  

من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره صفحه ، ‌خواندن تو آز آخر به اول ،‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان که ترا حفظ کرده اند ، ‌حفظ کنی ، تا این چنین ترا اسباب مسابقات هوش نکنند .

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو . 

 

 ===============================  

 خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید.

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است .

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد .

اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید .

افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر.

کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم .

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .

انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند .

همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد.

تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .

دشوارترین قدم، همان قدم اول است .

عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید .

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد .

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید .

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.

 کوروش کبیر

================================

 

 

 آخه زن اینقده حرف نزن (غر نزن!) کلافه شدم  

 

دوباره هفته شروع شد

 

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در دانشگاههای علوم پزشکی مجری برگزاری آزمون برگزار می شود.  
ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sanjeshp.ir انجام می گیرد.  
کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل از طریق اینترنت خواهد بود.
برابر قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو مصوب مجلس شورای اسلامی در دوره های تکمیلی و تخصصی، سهمیه های پذیرش در این دوره دستیاری اصلاح شد.
 
سهمیه 20 درصدی برای ایثارگران بر اساس این مصوبه قانونی، قانون ایجاد تسهیلات ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و اصلاحات بعدی شامل ایثارگران، جانبازان، خانواده مفقودالاثرها و شهداء به قوت خود باقی است و 20 درصد ظرفیت پذیرش در هر رشته - محل به افراد واجد شرایط سهمیه مذکور در صورت کسب حداقل 80 درصد حدنصاب پذیرش در رشته - محل مذکور تعلق خواهد یافت.
حذف سهمیه زنان در آزمون دستیاری 100 درصد ظرفیت پذیرش در رشته زنان و زایمان به متقاضیان خانم واجد شرایط پذیرش تعلق خواهد گرفت و 10 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های تخصصی به داوطلبان بومی واجد شرایط مناطق محروم در رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت در این مناطق به صورت مازاد تعلق خواهد گرفت.
شرایط استفاده از این سهمیه، لیست مناطق محروم و رشته های مورد نیاز تعهدات در فرصت های بعدی به اطلاع داوطلبان می رسد. همچنین بر اساس این قانون حداکثر 2.5 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های مورد نیاز با تایید وزارت بهداشت به صورت مازاد به نیروهای مسلح واجد شرایط استفاده از مزایای بورسیه که حداقل 80 درصد حدنصاب پذیرش در رشته محل انتخاب را کسب کرده اند اختصاص می یابد.
سهمیه برای نخبگان و استعدادهای برتر بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اختصاص سهمیه برای نخبگان و استعدادهای برتر به قوت خود باقی است و کلیه قوانین و مقررات سهمیه بندی برای تحصیلات تکمیلی به جز موارد مصرح در این قانون از جمله قانون تخصیص سهمیه برای زنان در پذیرش دستیاری رشته های تخصصی پزشکی مصوب سال 1372 از این دوره لغو و بلااثر شده است.
اعلام شرایط داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری به گزارش مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت شرایط‌ لازم‌ جهت شرکت در آزمون دستیاری را اعلام کرد. بر این اساس تأیید صلاحیت‌ عمومی‌ طبق‌ ضوابط‌ شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌، داشتن‌ مدرک‌ یا گواهینامه‌ فارغ‌التحصیلی‌ در رشته‌ دکتری‌ پزشکی‌ عمومی‌ و داشتن‌ کارت‌ پایان‌ خدمت‌ نظام‌ وظیفه‌ یا معافی‌ برای‌ آقایان‌ از جمله این شرایط است.
اتمام‌ خدمات‌ قانونی‌ (خدمت‌ نظام‌ وظیفه‌ عمومی‌، خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، پیام‌ آوران‌بهداشت‌) یا معافیت از آن تا تاریخ 31 شهریور سال 90 از دیگر شرایط شرکت در آزمون است.
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کلیه مشمولین آیین نامه "تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان" مجاز هستند فقط یک نوبت (و حداکثر تا 2 سال پس از فراغت از تحصیل) در آزمون ورودی پذیرش دستیار تخصصی شرکت کنند.
مشمولین کمیسیون موضوع مواد 2 و 3 آئین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که شامل یک درصد رتبه‌ اول‌، یک درصد رتبه‌ دوم‌ (صدک‌ 98 تا 99) و یک درصد رتبه‌ سوم‌ (صدک‌ 97 تا 98) دانشگاههای‌ علوم‌ پزشکی‌ می‌توانند قبل‌ از انجام‌ خدمات‌ قانونی‌ با رعایت‌ مقررات‌ مربوطه‌ در آزمون‌ پذیرش‌ دستیار شرکت‌ کنند.
پزشکان‌ عمومی‌ متأهل به استناد قانون تسهیل ازدواج جوانان با رعایت موارد مندرج در قانون مجاز به‌ شرکت‌ در آزمون‌ دستیاری هستند.
دانشجویان‌ پزشکی‌ عمومی‌ متاهل‌ (اعم‌ از خانم‌ و آقا) که‌ حداقل‌ تا تاریخ 29 اسفند سال 89 مشغول‌ به‌ تحصیل‌ بوده‌ و حداکثر تا پایان 31 شهریور سال 90 فارغ‌التحصیل‌ می‌ شوند و نیز کلیه فارغ التحصیلان پزشکی عمومی متأهل از تاریخ 20 دی ماه 88 تا 20 دی ماه 89 قبل از شروع به خدمت نظام وظیفه و نیز خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و کلیه مشمولین این قانون (اعم از دانشجو و یا فارغ التحصیل) صرفاً مجاز به یکبار شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی با استفاده از مقررات فوق الذکر هستند.
ترخیص‌ مشمولان‌ خدمت‌ نظام‌ وظیفه‌ مندرج‌ در این تبصره بر عهده‌ وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ نیست. بانوان‌ متأهل‌ مشمول‌ قانون‌ خدمت‌ پزشکان‌ و پیراپزشکان‌ که‌ قبل‌ از اول آذر سال 80 فارغ‌التحصیل‌ شده‌اند بدون‌ نیاز به‌ ارائه‌ نامه‌ عدم‌ نیاز از دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ محل‌ سکونت‌ به عنوان‌ مازاد بر نیاز وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ از انجام‌ خدمات‌ موضوع‌ قانون پزشکان و پیراپزشکان معاف‌ شناخته‌ می‌شوند.
عدم محدودیت‌ سنی‌ و مجاز نبودن شرکت‌ در آزمون‌ به صورت‌ آزمایشی‌به گزارش مهر، عدم‌ اشتغال‌ به‌ تحصیل‌ داوطلب‌ در یکی‌ از رشته‌های‌ تخصصی‌ پزشکی‌، Ph.D، کارشناسی‌ ارشد پزشکی‌ ورزشی‌ و همچنین‌ نداشتن‌ مدرک‌ تخصصی‌ پزشکی بالینی و نداشتن‌ نقص‌ عضو مؤثر حرفه‌ای‌ برحسب‌ رشته از دیگر شرایط شرکت در این دوره از آزمون است. در این‌ دوره‌ محدودیت‌ سنی‌ وجود ندارد و  شرکت‌ در آزمون‌ بصورت‌ آزمایشی‌ مجاز نیست.
مهلت ثبت نام از 15 آبان تا 20 آذر زمان ثبت­نام و ارسال مدارک از 15 آبان آغاز می شود و داوطلبان در این دوره تا 20 آذر ماه فرصت دارند مدارک خود را از طریق اینترنت ارسال کنند. کارت آزمون دستیاری در روزهای 25 تا 27 بهمن ماه 89 توزیع می شود و آزمون روز 28 بهمن ماه برگزار می شود.
برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی در روز پنجشنبه 28 بهمن 89 آزمون پذیرش دستیار تخصصی شامل یک آزمون کتبی چهارجوابی با 200 سئوال است که از این 200 سئوال، 2 سئوال از منابع اخلاق پزشکی خواهد بود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تغییرات پیشنهادی در ارتباط با موضوع تحول در نظام پذیرش دستیار برای این دوره از آزمون دستیاری اعمال نخواهد شد.
سئوالات با توجه به منابع اعلام شده جهت این دوره از آزمون طرح می شود و موارد مندرج در این اطلاعیه به تصویب کمیسیون هفت نفره منتخب شورای آموزش پزشکی و تخصصی در تاریخ 27 مهر ماه سال 89 رسیده است.
  
نظرات 76 + ارسال نظر
بزشک تنها پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

سلام بر همه
کسی از کایدلاین ها خبری نداره
امسال اوضاع را جطور می بینید

کی گفته انصراف غرامت داره؟؟!! جمعه 7 آبان 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

آموزش دانشگاه . البته توی تعهد محضری هم که گرفتن نوشته . حالا کسی حدودشو میدونه ؟

به تازه پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

تا 13 دیگه نوبره برنا مه ریزی بکن با گستره مناسب وبسم الله
نزدیک امتحانه

تازه پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

کسی میتونه بگه چرا بعضی روزا حس درس نیست؟ الان ساعت ۱۳ است ومن هنوز یک کلمه هم نخوندم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

بابا بیخیال
خیلی زود ذخیره های دوم را اعلام میکنن کمی صبور باش عزیز
انشاالله قبولید

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

این که ذخیره دوم اعلام می شه را هم خودشان گفتند و از وزارت سوال کردم گفتند اوایل ابان.خبر موثق دارم که امسال نیز برنامه هایی برای افزایش پذیرش در ازمون ۸۹ در حال اماده شدن است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

بدون ذخیره ها هم دانشگاهها تا خرخره پرهستند حتی بسیاری از دانشگاهها نصف قبولیهای امسال را پاس داده اند به ترم بهمن و سال بعد. به همین خاطر پذیرش امسال کمتر خواهد بود با این وجود تو انتظار داری ذخیره دوم هم اعلام کنند

کاسه ای زیر نیم کاسه چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام دوستان
اعلام نکردن ذخیره های مرحله دوم تا این تاریخ مشکوک و غیر طبیعی نیست؟اخه مگه میخان چه کار کنند که اینقدر طولش میدن .خدا لعنت کنه این وزیر و محققی بی پدر وهفت جد وابادشونو.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

کسی میدونه آیا اینترنها امسال می تونن امتحان بدن یا فقط متاهلها می تونن؟

سعید چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

دو و نیم درصد
موثق
یعنی حدود ۵۰ نفر مفت خور بورسیه ای

پزشک تنها چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky .com

و این قصه سر دراز دارد
کسی گاید لاین جراحی نداره؟ و داخلی ها را
و امسال هم به ...خوایم رفت از ما گفتن

تازه چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

کسی میتونه با اطمینان بگه سهمیه نیروهای مسلح چند درصده ؟ ۵/۲ یا ۵؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

کی گفته انصراف غرامت داره؟؟!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

بازی دوستانه فوتبال محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان و اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی عصر امروز سه‌شنبه در سالن سرپوشیده شهدای دانشگاه امام علی (ع) با حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی برگزار شد.

برپایه این گزارش، احمدی‌نژاد و مورالس و چند تن از بازیکنان تیم ملی در یک تیم با لباس‌های سفید و خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز با تعدادی از بازیکنان تیم ملی با لباس‌های قرمزرنگ در تیم مقابل بودند!
یکی از اتفاقات جالب این بازی، پاس احمدی‌نژادبه مورالس بود که او نتوانست این پاس را به گل تبدیل کند و در نتیجه توپ به کرنل رفت و زمانی که مورالس توپ را از کرنل به احمدی نژاد پاس داد، وی موفق شد پاس مورالس را به گل تبدیل کند.

به بالایى چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

گیرى دادى شما؟ چه فرقى میکنه آخه؟
٥/١ درصده؛ خوبه؟

تازه چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 02:50 ق.ظ

کسی میتونه با اطمینان بگه سهمیه نیروهای مسلح چند درصده ؟ ۵/۲ یا ۵؟

به نگار رادیو سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

از چه نظر بد بوده که دوستاتون توبه کردن؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

کوفت درصده، مفت خور

تازه سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

کسی میتونه با اطمینان بگه سهمیه نیروهای مسلح چند درصده ؟ ۲/۵ یا ۵۵؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 02:04 ب.ظ


نگار رادیو

من از طرح تو پزشک خانواده خیلی راضی بودم ولی دوستام اورژانس رفتن و توبه کردن!
البته رئیس مرکز بهداشتمون انسان بود واقعا
انسان بودن این فرد از شلوغی و خلوتی مرکز خیلی مهمتره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

مورالس پس از حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در قالب تیمی از مدیران و مسئولان اجرایی آذربایجان شرقی در مقابل تیم تراکتورسازی به میدان رفت!!
این بازی تمرینی که با شور وشوق خاصی برگزار شد با نتیجه چهار بر یک به نفع تیم مدیران اجرایی استان آذربایجان شرقی به پایان رسید!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 02:33 ق.ظ

من بار دوم که امتحان میخوام بدم پارسال تو طرحم همین جوری نخونده امتحان دادم حدود ۳۶۰ شدم .
در مورد اینکه سئوال خوندن خوبه به نظر من بعیده امسال ۵۰ ٪ سئوالا تکراری باشن بعدشم اکثر جزوات و کتوب موجود تو بازار بر اساس سئوالات سالهای پیشن اگه اونارو بخونی مثل اینه که سئوالارو خوندی بعدشم به نظر من سئوال خوندن واسه زمانای آخر کم مونده به امتحان خوبه که هم نکاتش یاده آدم نره هم اعتماد به نفست بیشتر بشه اونم نه هر سئوالی نهایتش ۲-۳ دوره قبلو بخونی کافیه!!
البته اینا فقط یه نظر شخصیه که فعلا درستیش آزمون نشده

اهورا دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام به همه دوستان.خیلی وقته که نیومدم تو این سایت.
از موقعی که با نمره ۳۸۰ هیچ جا نمره نیاوردم و خورد تو پوزم. بالاخره بعد از چند بار امتحان دادن و استرس تو این چند سال تصمیم خودم رو گرفتم:
تحریم امتحان!!
تصمیم سختی بود وسوسه های متخصص شدن و...
حالا دارم به فعالتهای دیگه ای مشغول میشم.از زندگی لذت میبرم
پول هم فقط از تخصص بدست نمیات البته کشته مرده تخصص هم نبودم.تو زندگی راههای زیادی واسه موفقیت وجود داره
خدا رو شکر دیگه به تخصص فکر نمیکنم.پزشکی هم یه علمه ولی علوم زیادیه که من هنوز مشتاقم یاد بگیرم . کلاس کامپیوتر واسه شبکه ثبت نام کردم از حالا تا چند روز دیگه که شروع میشه قلبم تاپ تاپ میزنه.
البته اونائی که عاشق پزشکی و تخصص هستن پیشنهاد میکنم بخونن اگر خوب تلاش کنن میشه با همه بی عدالتی که وجود داره قبول شد ولی اونهائی که روحیه منو دارن توصیه میکنم ادامه ندین .!!
موفق باشین

تازه دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
اگه نمیتونی خیلی بخونی سعی کن تست بزنی اینجوری بیشتر میتونی بخونی بخصوص که به کفته بعضی در هر
آزمونی حداقل ۵۰٪ سوالا تکراریه. امتحان کن.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام منم دقیقا همینطور هستم
شاید امری طبیعی برای اوناییه که چند ساله دارن میخونن شما سال چندمتونه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام
بابا من دارم از استرس میمیرم خدا بخیر کنه انگار هیچ چی بلد نیستم هر وقتم میخونم فکر میکنم همش تکراری واسه همین زیادم نمی تونم بخونم نهایتش ۴ ساعت خنده داره نه با عقل جور در نمیاد خودمم موندم!!!

بابابزرگ دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

خیلی ممنون از لطفت احمد خان. عزیز
ولی یک شخصیت مجازی که شماره تلفن نداره؟
در هر صورت اگر پیشنهادی دارین خوشحال می شم دریافت کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

اهای انگلیسی زبان! اینجا همه سهمیه شاهد و مدیران و مازاد هستیم و کسی سواد انگلیسی خواندن را ندار ه بیخودی چیزی ننویس تا خیط نشی

نگار دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

بابا بزرگ ۱ متن انگلیسی بی ربط {به نگار و رها (اصلاحیه)}هنوز مونده.اگر حذفش کنی ممنون میشم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

مدیر محترم سایت٬ (بابابزرگ)٬ خواهشمندم یه فکری واسه این وضعیت بکن لطفا.

کاظم دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

نگران نباشید٬ هرکسی این سایت رو بخونه میفهمه کسانی که مزخرفات فوق رو مینویسند و یا اصلا کسانی که در پاسخ به همکاران الفاظ رکیک و توهین آمیز بکار میبرند «قطعا پزشک نیستند»٬ بلکه عقده ای هایی هستند که حسادتشون به پزشکان رو اینطوری میخوان تخلیه کنند.
اشکال این سایت اینه که هرکسی بدون ثبت نام میاد و باهر اسمی هرچی بخواد مینویسه.
راهکار:
پیشنهاد میکنم مثل سایت «دستیاری فوروم» فقط کسانی که عضو سایت میشوند بتونن نظر بنویسند.
راهکار بهتر:
قدیما سایت پزشکان بدون مرز٬ ثبت نامش بر اساس شماره نظام پزشکی و مطابقت با شماره شناسنامه و مشخصات بود. (هرکسی فقط با یه آی دی میتونست وارد بشه و آی دی ساختگی هم ایجاد نمیشد)

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

حالم ازتون بهم خورد.چه مزخرفایی مینویسید.مثلا اینجا محل تبادل نظر تحصیل کرده هاست خاک تو سرتون.خبری از اعلان ذخایر مرحله 2 ندارید

نگار دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 08:21 ق.ظ

رها جان واقعا امیدوارم هیچ غیر پزشکی این جا رو نخونه.
بابا بزرگ میشه اون ۲ تا متن انگلیسی رو حذف کنی؟

به نگار دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 04:46 ق.ظ

نگار فقط خواستم به عنوان یک آدم به خاطر مزخرفات یک مشت دایناسور عقب افتاده ازت عذرخواهی کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

دوستان دقت کنید نگفته سهمیه مازاد ومدیران حذف شده فقط گفنه خانمها حذف شده پس این دو سهمیه لعنتی هستن. استعدادهای در خشان! نیروهای مسلح ایثارگر رزمنده بسیجی هم هست . نتیجه میگیریم در راستای عدالت اموزشی فقط باید سهمیه بدرد نخور خانمها حذف میشد. اگه خیلی عادلن این سهمیه های ظالمانه رو هم حذف کنن. سیراب شدیم از این همه عدالت!!!!!!!!!!!!

رها دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

به نظر میرسه استرس این امتحان فرسایشی باعث شده که ما شان خودمونو فراموش کنیٌَُِّْم؛ «دکتر»نگار فقط یه راهنمایی ازهمکاراش خواسته...همین
امیدوارم نظرات دوستان رو کسی خارج ازجامعه پزشکی مطالعه نکنه
«جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می شکند بازارش»

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

لعنت خدا به همشون . لاشخورها....مازاد ومدیر نیروهای مسلح نخبه ! ایثارگر رزمنده وهر مفت خور دیگه......

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

سهمیه ایثارگران 20درصد_________محروم 10+نیروهای مسلح ۲درصد(جمعا ۱۲درصد) !!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

ایثار گران چزو سهمیه کل حساب میشه ولی محروم و مسلح بصورت مازاد پذیرش میشه

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

شرمنده بالاخره نفهمیدم 5/2یعنی چند؟؟؟؟؟2ونیم یا 5ونیم!!!!!!!

سهمیه های امسال یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

سهمیه ایثارگران 20درصد_________محروم 10+نیروهای مسلح5درصد(جمعا 15درصد) !!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

وزارتخانه زده دو و نیم درصد
برو بخودشون بگو
4 – حداکثر 5/2% ظرفیت پذیرش در رشته های مورد نیاز با تائید وزارت بهداشت بصورت مازاد به نیروهای مسلح واجد شرایط استفاده از مزایای بورسیه که حداقل 80% حدنصاب پذیرش در رشته محل انتخاب را کسب نموده اند اختصاص می یابد.

به بابابزرگ یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

سهمیه نیروهای مسلح 5درصده نه 2درصد!

به نگارجون یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

داره یکی از اشناهامون انجام دادوبا دوست جون جونیش
یه جا افتادن میپرسم ومیگم بهت.

زندگیه سگی یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

حال و روز این روزها

تازه یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام به همه
خیلی دوست دارم بدونم که همکاران تو این چند ماه مونده به امتحان هر روز چقدر درس میخونن؟ مردونه دروغ نگین

نگار یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

نه پسر نیست.
من هم ل....نیستم.
این فقط ۱ سوال ساده است.
اگر برای همکارتون راه حلی ندارین حداقل میتونین اذیت نکنین
واقعا جامعه ی جالبی هستیم ما پزشکان

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

میدونستین امتحان یه روز جلو افتاده یه روز چیزی نیست ولی بی برنامگی وزارتخونه رو نشون میده حتی نمی تونن تاریخ امتحان رو فیکس کنن ما انتظار داریم امتحان رو سالم برگزار کنن

سامان یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

ای بابا چرا این قدر به نگار جون گیر میدین؟
خوب شاید لزبین باشه

به نگار یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

خوب اگر طرف پسره چرا باهات ازدواج نمیکنه؟

نگار یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 08:17 ق.ظ

چرا توهین میکنی؟
اینکه میخواهیم به جای ۲ نقطه جدا تو کشور کنار هم باشیم گستاخیه؟
ادم فقط حق داره بخواد کنار شوهرش باشه؟
من که شوهر ندارم به جرم بی شوهری محکومم تنها بمونم؟
و اگه نخوام تنها باشم باید بمیرم؟

به سوال یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 07:23 ق.ظ

خر خودتی

به نگار یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

خیلی گستاخی مگه خون تو از دیگران رنگین تره یا تخم دو زرده می کنی؟همان بهتر که ادم های از خود راضی چون تو جایی برن که جسدشون بر گرده !!!

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

الان که مهلت انصراف با امکان شرکت در امتحان تموم شده .حالا کسی مقدار غرامت مالی انصرافو میدونه ؟

سوال شنبه 1 آبان 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

یعنی میشه حساب کرد اگه انصراف بدم امسال قبول میشم؟؟؟؟ میخوام از داخلی انصراف بدم

نگار شنبه 1 آبان 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

دوستان کسی هست که بدونه برای اینکه توی طرح دو نفر توی یک شبکه بیفتند راهی هست یا نه؟
به جز سایت می شه از وزارت خونه اقدام کرد؟
تو رو خدا اگه کسی می دونه جواب بده.
من اگه تنهایی برم طرح جسدم بر می گرده

غرامت انصراف شنبه 1 آبان 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

کسی از مقدار غرامت انصراف اطلاع داره ؟

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

«خرید و فروش کشیک» مشکل دیروز و امروز مراکز درمانی آموزشی
معاون آموزشی وزارت بهداشت:
دانشجویان خریدار و فروشنده کشیک‌، صلاحیت ادامه تحصیل ندارند
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پدیده خرید و فروش کشیک در میان دانشجویان علوم پزشکی تاکید کرد: افرادی که مبادرت به خرید و فروش کشیک موظفی می‌کنند، صلاحیت ادامه تحصیل ندارند.
دکتر محمدعلی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد امکان بروز پدیده خرید و فروش کشیک در میان دانشجویان علوم پزشکی در زمان آزمون‌های مختلف، گفت: گروه‌های آموزشی باید به اندازه‌ای که تشخیص می‌دهند برای داوطلبان آزمون‌های ارتقاء تسهیلات را اختصاص داده و بتوانند مطالعات تئوریک انجام دهند، بنابراین بنده مخالف ارائه تسهیلات رسمی توسط گروه آموزشی برای زمانهای آزمون نیستم.
وی افزود: آنچه که موظفی دانشجویان همانند کشیک دادن که لازمه آموزش است، باید طبق برنامه توسط گروه و عینا انجام شود، البته محتمل است دو همکار زمان کشیکشان را جابجا کنند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه اطلاق خرید و فروش اصلا مصداق ندارد، تصریح کرد: اگر این تخلف وجود داشته باشد کسی که مبادرت به این کار می‌کند خریدار و فروشنده هر دو صلاحیت ادامه تحصیل را از دست می‌دهند و این افراد شایسته شغل پزشکی نیستند.
محققی با بیان اینکه بنده مدتی بر این موضوع خیلی دقیق شدم، خاطرنشان کرد: البته در بعضی از سطوح محتمل است، اما اینچنین بحثی، موضوعی نیست که به آن معنا رواج عمیق وجود داشته باشد و فقط مشکلی وجود دارد که باید برای آن راه حل پیدا شود.
وی در مورد بروز این پدیده به دلیل بضاعت مالی، اظهارکرد: به سیستم آموزشی این اختیار داده شده است در صورتی که در آموزش اخلال ایجاد نشود، می‌توان از فراغت دستیاران برای ارائه خدمات در آموزش و درمان بهره‌مند شد و سیستم آموزشی نیز حق الزحمه افراد را پرداخت کند، اما اگر کسی کشیک رسمی و موظف دیگری را بر عهده بگیرد و پولی مبادله شود با امهات اخلاق پزشکی منافات دارد و خلاف مقررات آموزشی است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: مواردی بوده است که باید ساحت علوم پزشکی را از هرگونه خلافی پاک کنیم و بر روی این موضوع بسیار تاکید داریم.

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

از نظر میانگین درس خواندن و روحیه و خستگی چقدر شبیه هم هستیم
این نشان می ده که هر کسی بتونه ۲ماهه اخر را بیشت انرژی بذ اره و وقت صرف کنه موفق خواهد بود
امتحان رسید دیگه ذ خیره ها رو میخوای چکار یک کم بیشتر بخوان شاید از رشته بهتر قبول شدی

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

خبری از اعلان نتایج مرحله ۲ ذخیره ها نیست.کی میخوان اعلان کنن

به سلام شنبه 1 آبان 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

حرف دل منو زدی. منم روزی 3-4 ساعت گاهی 2 ساعت گاهی 6 ساعت ولی بعضی روز ها هم درس نمی خونم.

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام
منم روزی 3-4ساعت.
1روز میبینی 6ساعت اونوقت روز بعدش اصلا نمی خونم.دپرس میشم می بینم مطالب سریع فراموش میشن.

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

اسپانیا ۴ ایر انم ۳ هورااااااااااااا

تازه جمعه 30 مهر 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام به همه
خیلی دوست دارم بدونم که همکاران تو این چند ماه مونده به امتحان هر روز چقدر درس میخونن؟ مردونه دروغ نگین

تازه جمعه 30 مهر 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

خیلی کم مثلا این هفته جمعا ۱۹ ساعت خوندم بیشترین ساعت مطالعه ام ۶ ساعت در روز بود . به نظر خودم خیلی کمه.

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

من فعلا ۲-۳ ساعت می خونم دروغ هم نمی گم
اول خودت باید می گفتی چقدر می خونی

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

نیمه اول ٣-١ به سود ایران

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

تا دقیقه ۱۵ ایران ۲-۱ از اسپانیا جلو افتاده در فوتسال

تازه جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام به همه
خیلی دوست دارم بدونم که همکاران تو این چند ماه مونده به امتحان هر روز چقدر درس میخونن؟ مردونه دروغ نگین

فرهاد جمعه 30 مهر 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

هیاهوی لحظه های آخر زندگی

به ارش جمعه 30 مهر 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

گاید جراحی هنوز هیچ جا نیمده حالا بقیشو بخون جراحی ۱ تا چند روز دیگه میاد

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

من هم موافقم.خاک بر سر مملکتی که نخبه اش سهمیه داشته باشه .هیچی جهان سوم به ادم نرفته.

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

یقین داشته باشید سهمیه مازاد ومدیران حذف نمیشه شاید به اسم دیگه اعمال بشه. در ضمن نخبه ها!!!!!! هنوز هست!!!!!!!!! خاک بر سر مملکتی که نخبه اش سهمیه داشته باشه نخبه با سهمیه قران ونهج البلاغه وبسیج و... معیار نخبه بودن دراین مملکته . خدا از این همه حق پایمال شده ما در طی این ۳-۴ سال که سهمیه مدیران ومازاد لاشخور ونخبه های مفت خور اومد نگذره .خدایا میگن جای حق نشستی از این همه ظلم نگذر ما که کاری از دستمون برنمیاد.....

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

emsal ye seri ham ba name az vezaratkhone umadan resident shodan bedone inke ghabol shode bashan mesle yeki az residentaye bihoshi shiraz ke az pachekharaye mohtaram bod,hala sahmiyeye in tohfeha ham hazfe

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

yaeni sahmiye modirane moft khor va sahmiye mazad va manateghe mahrom ham hazfe

آرش جمعه 30 مهر 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

دوستان گاید لاین جراحی 1389 چرا اردبیل نرسیده...کسی خبر داره هصلا تهران پخش شده یا نه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد