خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته چهاردهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس هجدهم

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ     

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد   

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 

هفته چهاردهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس هجدهم

تا روز جمعه نوزدهم شهریور  

  

»»»»»»»»»»»»»»»»

 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبرداد:
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دوره سی‌وهفتم تا پایان هفته
امکان اعلام انصراف پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری تا31شهریور

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت سی‌ وهفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تا پایان هفته خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری، گفت: در دوره تکمیل ظرفیت حدود 61 نفر پذیرفته می‌شوند.
وی با اشاره به امکان انصراف پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری، اظهارکرد: کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار که متعاقباً اعلام خواهد شد می‌توانند تا 31 شهریور ماه انصراف خود را اعلام کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: با توجه به مصوبات کمیسیون 7 نفره موارد خاص، در صورت اعلام انصراف از تحصیل حداکثر تا 31 شهریور ماه این گروه از پذیرفته‌شدگان، مشمول محرومیت از شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نمی‌شوند.
سراجی در خاتمه گفت: اعلام انصراف پذیرفته شدگان باید در مهلت مقرر به دانشگاه‌های محل آموزش ارائه شود؛ چرا که در صورت اعلام انصراف پس از مهلت مذکور، پذیرفته‌شدگان به مدت یکسال از شرکت در آزمون دستیاری محروم می‌شوند ........ 

.............NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN............. 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:سرکارتان گذاشتم دماغ سوخته شدید

نتایج تکمیل ظرفیت دوره سی‌ وهفتم آزمون دستیاری شنبه اعلام می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: نتایج تکمیل ظرفیت سی‌ وهفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شنبه اعلام می‌شود.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری، گفت: در دوره تکمیل ظرفیت حدود 61 نفر پذیرفته می‌شوند و بر این اساس اسامی سه برابر ظرفیت تکمیل ظرفیت در قالب ذخیره‌های یک و دو و3، شنبه به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام می‌شود.
وی با اشاره به امکان انصراف پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری، اظهارکرد: کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار که متعاقباً اعلام خواهد شد می‌توانند تا روز چهارشنبه 31 شهریور ماه انصراف خود را اعلام کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: با توجه به مصوبات کمیسیون 7 نفره موارد خاص، در صورت اعلام انصراف از تحصیل حداکثر تا 31 شهریور ماه این گروه از پذیرفته‌شدگان، مشمول محرومیت از شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نمی‌شوند، ولی در غیر اینصورت پذیرفته‌شدگان به مدت یکسال از شرکت در آزمون دستیاری محروم می‌شوند.
  

.............. 

هرچه را که به دانستن آن نیاز داشتم  از کشتی نوح آموختم :

1- از قایق جا نمانید

2- به خاطر بسپارید که همه ما در یک قایقیم (سرنوشت مشترک)

3- از قبل برنامه ریزی کنید. موقعی که نوح کشتی می ساخت از باران خبری نبود

4- خود را سالم و سرحال نگه دارید. امکان دارد در سن 60 سالگی کسی از شما بخواهد که دست به کار بزرگی بزنید

5- به حرف نقادان و عیب جویان گوش ندهید، به کاری که باید انجام دهید بچسبید

6- آینده تان را در جایی بلند مرتفع بنا کنید

7- برای رعایت مسائل ایمنی دوتایی سفر کنید

8- سرعت هیچ مزیتی ندارد، حلزون و یوزپلنگ هر دو در کشتی بودند

9- موقعی که دچار فشار روحی هستید، چندی روی آب غوطه خورید.

10- به خاطر بسپارید کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را حرفه ای ها ساختند !

11- هراسی از توفان به دل راه ندهید.

12- موقعی که با خدایید، همیشه رنگین کمانی در انتظارتان است 


 

 روزی خانمی سخنی را بر زبان آورد که مورد رنجش خاطر بهترین دوستش شد ، او بلافاصله از گفته خود پشیمان شده و بدنبال راه چاره ای گشت که بتواند دل دوستش را بدست آورده و کدورت حاصله را برطرف کند.
او در تلاش خود برای جبران آن ، نزد پیرزن خردمند شهر شتافت و پس از شرح ماجرا ،‌ از وی مشورت خواست ...
پیرزن با دقت و حوصله فراوان به گفته های آن خانم گوش داد و پس از مدتی اندیشه ، چنین گفت : تو برای جبران سخنانت لازمست که دو کار انجام دهی و اولین آن فوق العاده سختتر از دومیست .
خانم جوان با شوق فراوان از او خواست که راه حلها را برایش شرح دهد .
پیرزن خردمند ادامه داد : امشب بهترین بالش پری را که داری ، ‌برداشته و سوراخی در آن ایجاد میکنی ،‌ سپس از خانه بیرون آمده و شروع به قدم زدن در کوچه و محلات اطراف خانه ات میکنی و در آستانه درب منازل هر یک از همسایگان و دوستان و بستگانت که رسیدی ،‌ مقداری پر از داخل بالش درآورده و به آرامی آنجا قرار میدهی .
بایستی دقت کنی که این کار را تا قبل از طلوع آفتاب فردا صبح تمام کرده و نزد من برگردی تا دومین مرحله را توضیح دهم ...!
خانم جوان بسرعت به سمت خانه اش شتافت و پس از اتمام کارهای روزمره خانه ، شب هنگام شروع به انجام کار طاقت فرسائی کرد که آن پیرزن پیشنهاد نموده بود .
او با رنج و زحمت فراوان و در دل تاریکی شهر و در هوای سرد و سوزناکی که انگشتانش از فرط آن ، یخ زده بودند ، توانست کارش را به انجام رسانده و درست هنگام طلوع آفتاب به نزد آن پیرزن خردمند بازگشت ...
خانم جوان با اینکه بشدت احساس خستگی میکرد ، اما آسوده خاطر شده بود که تلاشش به نتیجه رسیده و با خشنودی گفت  :‌بالش کاملا خالی شده است !
پیرزن پاسخ داد : حال برای انجام مرحله دوم ، بازگرد و بالش خود را مجددا از آن پرها ،‌ پر کن ، تا همه چیز به حالت اولش برگردد !!!
خانم جوان با سرآسیمگی گفت : اما میدونید این امر کاملا غیر ممکنه ! باد بیشتر آن پرها را از محلی که قرارشان داده ام ،‌ پراکنده است ، ‌قطعا هرچقدر هم تلاش کنم ، ‌دوباره همه چیز مثل اول نخواهد شد !
پیرزن با کلامی تامل برانگیز گفت : کاملا درسته !
هرگز فراموش نکن کلماتی که بکار میبری همچون پرهائیست که در مسیر باد قرار میگیرند .
آگاه باش که فارغ از میزان صممیت و صداقت گفتارت ، دیگر آن سخنان به دهان بازنخواهند گشت ، بنابراین در حضور کسانی که به آنها عشق میورزی ،‌ کلماتت را خوب انتخاب کن...

 

 
57 ســِــنــت ! ...
یه روز یه دختر کوچولو کنار یک کلیسای کوچک محلی ایستاده بود؛ دخترک قبلا یک بار آن کلیسا را ترک کرده بود چون به شدت شلوغ بود.
همونطور که از جلوی کشیش رد شد، با گریه و هق هق گفت: "من نمیتونم به کانون شادی بیام!"
کشیش با نگاه کردن به لباس های پاره پوره، کهنه و کثیف او تقریباً توانست علت را حدس بزند و دست دخترک را گرفت و به داخل برد و جایی برای نشستن او در کلاس کانون شادی پیدا کرد.
دخترک از اینکه برای او جا پیدا شده بود بی اندازه خوشحال بود و شب موقع خواب به بچه هایی که جایی برای پرستیدن خداوند عیسی نداشتند فکر می کرد.
چند سال بعد، آن دختر کوچولو در همان آپارتمان فقیرانه اجاره ای که داشتند، فوت کرد.
والدین او با همان کشیش خوش قلب و مهربانی که با دخترشان دوست شده بود، تماس گرفتند تا کارهای نهایی و کفن و دفن دخترک را انجام دهد.
در حینی که داشتند بدن کوچکش را جا به جا می کردند، یک کیف پول قرمز چروکیده و رنگ و رو رفته پیدا کردند که به نظر می رسید دخترک آن را از آشغال های دور ریخته شده پیدا کرده باشد ....
داخل کیف 57 سنت پول و یک کاغذ وجود داشت که روی آن با یک خط بد و بچگانه نوشته شده بود: "این پول برای کمک به کلیسای کوچکمان است برای اینکه کمی بزرگ تر شود تا بچه های بیش تری بتوانند به کانون شادی بیایند."
این پول تمام مبلغی بود که آن دختر توانسته بود در طول دو سال به عنوان هدیه ای پر از محبت برای کلیسا جمع کند.
وقتی که کشیش با چشم های پر از اشک نوشته را خواند، فهمید که باید چه کند؛ پس نامه و کیف پول را برداشت و به سرعت سمت کلیسا رفت و پشت منبر ایستاد و قصه فداکاری و از خود گذشتگی آن دختر را تعریف کرد.
او احساسهای مردم کلیسا را برانگیخت تا مشغول شوند و پول کافی فراهم کنند تا بتوانند کلیسا را بزرگ تر بسازند.
اما داستان اینجا تمام نشد ...
یک روزنامه که از این داستان خبردار شد، آن را چاپ کرد.
بعد از آن یک دلال معاملات ملکی مطلب روزنامه را خواند و قطعه زمینی را به کلیسا پیشنهاد کرد که هزاران هزار دلار ارزش داشت. وقتی به آن مرد گفته شد که آن ها توانایی خرید زمینی به آن مبلغ را ندارند، او حاضر شد زمینش را به قیمت 57 سنت به کلیسا بفروشد.
اعضای کلیسا مبالغ بسیاری هدیه کردند و تعداد زیادی چک هم از دور و نزدیک به دست آن ها می رسید.
در عرض پنج سال هدیه آن دختر کوچولو تبدیل به 250000 دلار پول شد که برای آن زمان پول خیلی زیادی بود (در حدود سال 1900).
محبت فداکارانه او سودها و امتیازات بسیاری را به بار آورد.
وقتی در شهر فیلادلفیا هستید، به کلیسای Temple Baptist Church که 3300 نفر ظرفیت دارد سری بزنید و همچنین از دانشگاه Temple University که تا به حال هزاران فارغ التحصیل داشته نیز دیدن کنید.
همچنین بیمارستان سامری نیکو (Good Samaritan Hospital) و مرکز "کانون شادی" که صدها کودک زیبا در آن هستند را ببینید.
مرکز "کانون شادی" به این هدف ساخته شد که هیچ کودکی در آن حوالی روزهای یکشنبه را خارج از آن محیط باقی نماند.
در یکی از اتاق های همین مرکز می توانید عکسی از صورت زیبا و شیرین آن دخترک ببینید که با 57 سنت پولش، که با نهایت فداکاری جمع شده بود، چنین تاریخ حیرت انگیزی را رقم زد.
در کنار آن، تصویری از آن کشیش مهربان، دکتر راسل اچ.
کان ول که نویسنده کتاب "گورستان الماسها" است به چشم می خورد.
این یک داستان حقیقی بود که نشان میدهد خداوند قادر است که چه کارهایی با 57 سنت انجام دهد.

 

نظرات 121 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

به نظرتون با نمره 370 میشه امیدی به ذخیره ها داشت؟

عفونی انصراف داده جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

اگر چیز دیگه می آوردم که عفونی نمی رفتم.تصمیم داشتم سال دیگه بخونم گفتم میرم شرایط عفونی را از نزدیک بررسی میکنم . رفتم دیدم اوضاع این رشته افتضاح تر از اونیه که فکر میکردم تصمیم گرفتم انصراف بدم. حالاهم امید به خدا می خونم برای سال دیگه

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 01:52 ق.ظ

هر پیر پاتالی که بابا بزرگ نیس!
یه وقت نری بپری بغلشون بگی سلام بابا بزرگ جونم
بابا بزرگ هم هیچوقت مازاد نمیشه همیشه لازمش دارند و جای خودشه
به بابا بزرگ نگی پیر پاتال ها! با عصاش می افته به جونت! بابا بزرگ دلش جوونه و ۱۰۰۰ تا سلطان بانو میخواد فک کنم توسرش خبرهاییه!

به عفونی انصرافی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

اخه دیوانه خل و چل تو که به این رشته علاقه نداری چرا انتخابش کردی و حق دیگری را که علاقه داشترو ضایع کردی خودت هم گه گیجه گرفتی چی و چطور بخونی وهزار مشکل برای فرد ذخیره و خودت درست کردی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

بابابزرگ جونم امسال که اکثر قبول شده ها پیر پاتال هستند چرا قبول نشدی؟

البته بابابزرگ جون می دونم کلامازاد نیستی...علتش اینه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

۳۶۰ مازاد رادیو بهشتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

خوب دیگه عدالت در مورد اوون حرام زاده اعمال شده حالا هی بگید اسلام بده و اسقف بد امریکایی بره قران بسوزانه که بابا اینها ادم نیستند چرا حالیتون نیست به خودشون رحم نمیکنند!! اونوقت

خبر پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

پزشککی از نسل از ما بهترون و سهمیه دار مازاد از مواهب وزارتخونه عدالت محور با نمره ۳۳۰ نوروسرژری کرمان قبول میشه از قضا چون امسال بجای ۳ نفر اون دانشگاه ۶نفر نورو سرژری گرفته بوده مدیر گروه شاکی میشه و عزیزان رو به وزارتخونه ارجاع میده تا تکلیف عزیزان دلمون معلوم بشه و اما بعد از رایزنیهای فراوان این عزیز تپلی نمیتونه برای نوروسرژری جایی اعلام نیاز بگیره و از اونجا که با یکی از روسای دانشگاه یکی از شهرهای درجه یک سر و سری داشته تونسته برای قلب اون دانشگاه جایی برای خودش دست و پا کنه .عزیزان میتونن مراتب انزجار خودشون رو در راهپیماییهای آتی نسبت به استکبار جهانی اعلام و

لب پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

کامران احمدی نخون که قبول نمیشی همه رو بدبخت کرده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

من چشم بهشتی قبول شدم، انصراف دادم؛
دارم میخونم واسه عفونی زاهدان.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

من رادیولوژی تهران بودم امروز انصراف دادم میخوام برای کودکان تهران بخونم از کدام موسسه استفاده کنم تا الان هیچی نخوندم
---------------
r u lady?
because of using reverse verbs

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

ازرده به نظرتان برای درسهایی مثل نورو/ent/پاتو/ارتو/چشم/عفونی چه جزوه یا کتابی بخوانم؟ازسروش فرزانگان یاکامران احمدی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

من رادیولوژی تهران بودم امروز انصراف دادم میخوام برای کودکان تهران بخونم از کدام موسسه استفاده کنم تا الان هیچی نخوندم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

خوش به حال بابا بزرگ

این برای بابابزرگ عزیز پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 06:44 ق.ظ

چون ترکها خریدن؛ماهم بخریم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 05:59 ق.ظ

منظورش اینه که هیچکس نیست که به ما کمک کنه؟مردیم از اینبی کسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

که چی؟منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

dar turkye dar azmone ysk ke azmoni baraye moalemin bood 18 nafar az 100 100 avordand chon parsal hich kas 100 dar sad nazade bood polis varede tahgig shod va dar tahgigat motavajeh shodand ke froshande az internet soalha ro ba email frookhte emtehan lagv shod

285471 چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

285471

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

با سلام
آقا کسی لینکی واسه دانلود ارتوپدی اعلمی هرندی داره یا نه؟
اگه کسی داشت ممنون میشم بزاره اینجا

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

وزارتخانه بهداشت:
ما میخواستیم شنبه نتیجه های ذخیره را اعلام کنیم ولی چون دولت عدالت محور به فکر همه تنبلها است و شنبه را تعطیل اعلام کرد بخاطر همین از اعلام نتایج معذوریم. از اینکه تا بحال صبر پیشه کرده بودید متشکریم!
وزارتخانه حکومت سراپا عدالت

بابا بزرگ چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام اق جواد دی جی! راستش از ایمیلتان چیزی سرم نشد شاید بخاطر همین قبول نمشم! به هر حال اگه شما میخواین باشه میدوم اونم تا امتحان با شما و سایرین من هچوقت جا نمیزنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

به گزارش روزنامه دیلی‌استار، دو روز پس از آنکه مطبوعات انگلیس پرده از رابطه نامشروع وین رونی با یک زن شاغل در کلوپ‌های شبانه برای مدت چند ماه، خبر دادند و این موضوع همچون بمب خبری ترکید، مهاجم 24 ساله اولد‌ترافوردی عنوان کرده کار خطایی مرتکب نشده است.

در این ارتباط یک دوست خانوادگی مرتبط با کالین، همسر وی به خبرنگار نشریه فوق بدون درج نامش گفته است: متاسفانه مدت‌ها است که کالین از این موضوع و دیگر ماجرا‌جویی‌های ضداخلاقی وین مطلع است. با این کارها، همسرش کاملا ناامید شده و بخاطر این که عنوان کرده اتفاق خاصی نیفتاده،‌ در حال تعمق است که حتی با جدایی، دست پسر کوچکش را بگیرد و از زندگی مشترک با او خارج شود.

این فرد ناشناس افزوده است:‌ کالین اکنون از زندگی گذشته پرماجرای رونی همه‌چیز را می‌داند. حتی آگاه است 6 سال قبل که هفده، هجده سال بیشتر نداشته، به کلوپ‌های شبانه رفت و آمد داشت و حتی با یک زن 48 ساله رابطه برقرار کرد. او با این کارها همسر و خانواده اش را به نابودی کشانده است.

این اظهارات در حالی منتشر شد که طی 48 ساعت اخیر رسانه‌های کشورش به خاطر عمق فاجعه و رعایت حفظ شان تیم ملی از فابیو کاپلو خواستند در بازی با سوئیس (امشب) در مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های اروپا از وجودش استفاده نکند.

برخی رسانه‌ها نیز حتی پا را فراتر گذاشته و درخواست مشابهی از سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی من‌یونایتد داشتند تا این بازیکن جریمه سنگینی بابت رفتارش بپردازد.

رونی با همسرش پس از 6 سال نامزدی در سال 2008 ازدواج کرد که در تاریخ دوم نوامبر سال 2009، کای وین،‌ پسرشان چشم به جهان گشود.

فرهاد چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

دوستان عزیز مطمئن باشین همیشه یه عده ای هستند که بعد از هر اتفاقی بیان اینجا و شکایت دلشون رو که به جای دیگه نمیتونن بیارن اینجا بازگو میکنن پس بیاین به این دوستامون حق بدیم که اینجا رو پناه خودشون برای درد و دلشان بدونن و اینجا داد بزنن و فریاد بکشن و غر بزنن و از اینو اون شاکی باشن!!چیکارشون دارین بابا!!!
مگه میشه شکایت وزیر و وکیل و رییس رو پیش کس دیگه برد؟؟؟
اما خوب یه عده هم عادت دارن برای هر وضعیتی غری بزنن و شاکی باشن امروز برای وضعیت فعلیشون غر میزنن و یه روز دیگه فردا روزی برای حالت اون روزشون شاکین و به حال اون روزشون دل نگران و آشفته حالن!!!این جور ادما نه بخاطر دیگران که بخاطر خودشون هم حاضر به ایجاد تغییر جدید ی نیستند اونا کسایی هستند که میخوان دیگران براشون یه کاری بکنن برای همینم میان اینجا تا نکنه یکی پیدا شه و منجی بشه براشون
برای همینم هیچوقت نتیجه ای براشون حاصل نخواهد شد.پس باز هم جای خورده ای به این دسته هم نیست
پس برای اینکه باز دچار دغدغه های ناشی از کوبش همکاران نشیم با در نظر داشتن این چیزهایی که بیان شد اینجا رو برای بارش افکار دوستان ازاد بذاریم تا راحت حرفامون رو اینجا بزنیم و بتونیم خودمون رو نقد منصفانه بکنیم البته باید نقد منصفانه رو یاد بگیریم و هدفمون رو هم برای راهنمایی هم دیگه بذاریم

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

رفتار هر فردی نشان دهنده شخصیت اوست خودشان را معرفی کردند ...........وقتی میگویند شنبه تا دوشنبه منتظر باشید

H69 چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 04:56 ب.ظ

منم موافقم...این بی شرفها خودشونو مسخره کردن یا ما رو!
کم سر کارمون گذاشته بودن تا حالا که این بارم اضافه شد
ای خدا به تیر غیب گرفتارشون کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

بابا پس این نماینده های مجلس کجاهستند؟؟؟؟؟؟؟؟

وزارت بهداشت دست یه عده عقب مونده ذهنی افتاده..

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

این بی شرفها خودشونو مسخره کردن یا ما رو!
کم سر کارمون گذاشته بودن تا حالا که این بارم اضافه شد
ای خدا به تیر غیب گرفتارشون کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

وقتی ریاضی دان عاشق می شود!!!
منحنی قلب من، تابع ابروی توست
خط مجانب بر آن، کمند گیسوی توست
حد رسیدن به تو، مبهم و بی انتهاست
بازه تعریف دل، در حرم کوی دوست
چون به عدد یک تویی من همه صفرها
آن چه که معنی دهد قامت دلجوی توست
پرتوی خورشید شد مشتق از آن روی تو
بی تو وجودم بود یک سری واگرا
گرمی جان بخش او جزئی از آن خوی توست
ناحیه همگراش دایره روی توست
(پروفسور هشترودی)

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

عفونی انصرافی! کلاسها از نیمه گذشته ضمنا همه را هم تعطیل کردند
متاسفانه باید بگم کار بسیار سختی در پیش داری با رقیبهای سرسخت!
فرصت خیلی کم است بجنب!
بیا با من شریک شو!
نمیدانم با تغییرات جراحی داخلی میخوای چکار کنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

سازمان سنجش اعلام کرد:‌
نتایج نهایی کنکور89 تا امشب اعلام می‌شود
نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1389 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان امروز اعلام می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت:
قضاوت در مورد دوره پزشکی از لیسانس زود است
بعد از اینکه هعمه قوم وخویش های عقب مانده ذهنی خودمان را از رشته های پرستاری و مدارک بیمنارستانی و تکنسین... وارد رشته پزشکی کردیم اعلام خواهیم کرد این کار موفقیت امیز نبوده و دیگه از این به بعد کنسل شد!
دکتر محمد علی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ارزیابی روش‌های جدید دوره پزشکی عمومی، گفت: دوره پزشکی عمومی دوره طولانی است، بنابراین برای ارزیابی برنامه جدید آموزشی، زمان قابل توجهی برای اجرای یک برنامه احتیاج است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرش دانشجو در دوره پزشکی از مقطع لیسانس را اخیرا شروع کرده است و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای پذیرش دوره سوم این شیوه است، بنابراین نمی‌توان تا قبل از زمان خروجی آن قضاوت کرد، چرا که شاید ایندسته از شیوه‌های مراکز معتبر آموزشی در نظام پزشکی عمومی ما جایگاهی یابند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

نه امیدی نیست

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

هنوز اعلام نکردند باید منتظر بود ایا تا نمره 360 رشته های پایین می توان امید داشت

دلهره چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

نتایج ذخیره را کجا اعلام کردند؟

ابوذر چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 09:07 ق.ظ

سایت باز میشود، لکن خبری نیست هنوز؛
به گفته آن جبرئیل نسل سراجی باید امروز یا فردا ٦٢ نفر اعلام شود.

پشیمون چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 04:41 ق.ظ

هرکس که انصراف داد واقعا پشیمونی کشید!
دوست من که چند سال قبل با من درس می خوند و عفونی شهید بهشتی قبول شده بود امسال هیات علمی زنجان شد و درآمد حداقلش چند برابر درآمد پزشکی خانواده اش!
من هم از بیهوشی انصراف دادم و الان واقعا پشیمونم چون دیگه قبول نشدم و هر سال هم که داره بدتر میشه!
الان اگر ادامه داده بودم و بورد داشتم همینجا زنجان هیات علمی می شدم و درآمدم حداقل 5 تومن بود اون هم بدون شب بیداری و کار سنگین!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

یکی جواب بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

نتایج ذخیره را اعلام کردندلطفا بگویید کدام سایت

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

نتایج ذخیره را اعلام کردند یا نه کام سایت

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

تو که انصراف دادی، عجب خوب کاری کردی
منو دادی خجالت بازم چوب کاری کردی !
چه خوب کردی عزیزم...

عفونی انصراف داده سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 11:26 ب.ظ

عفونی تهران هستم نه ببخشید بودم سه روز پیش انصراف دادم من هم به جمع داوطلبان دستیاری امسال اضافه شدم به امید خدا امسال یک رشته تیغ دار آینده دار .
برای من هم دعا کنید.
امسال می خواهم کلاس برم همکاران کجا را پیشنهاد می کنید؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

بوخودا خرابه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

چون که خرابه به خدا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

منظورم سایت sanjeshp بود چرا باز نمی شه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

چرا سایت دستیاری باز نمی شه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

اره اره یعنی چی؟ذخیره ها رو زدن یا نه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

kasi az zakhireha khabar dare?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

یعنی چی؟

نوشین سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.drnooshin.blogfa.com

____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

are yani zadan?vali man nemitunam beram tu site

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

are,are

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 04:03 ب.ظ

zakhireharo zadan?akhe site sanjeshp.ir baz nemishe.

به کمکککککک سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

خیلی خری
داخلی که خیلی خوبه الاغ
لیاقتت بیهوشی یاعفونی بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

ببین کمکککککککککککککک!نمره تو زیادم خوب نشده رتبه رو بنویس بعد بزن تو سر مال ..لابد می خوای از الان شروع کنی به خوندن!!!!!!!!! ...ارواح عمه ت حتما هم تو این 5 ماهه شق القمر می کنی و 500 می شی ...من میدونم تا یه روز مونده به امتحان رزیدنتی مخ مارو سوراخ می کنی مثه مته برقی...الان 4 ماهه این کارته...تو هیچی نمی شی حیفه اون داخلی که تو قبول شدی..برو انصراف بده بذار یه علاقمند بره جات(که اونم بعیده...چون تاسهمیه مدیران مونده به علاقمندای بیچاره چیزی نمی ماسه)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

من روان قبول شدم. خوشبختانه این سهمیه ای ها هیچ کدوم روان نزدن. تعدادمون هم همونی هست که تو دفترچه بود. سهمیه زنانی ها هم نمره شون با ما فرقی نداره چندان. جومون خوبه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی می رساند کارنامه آزمون و پاسخنامه از روز شنبه تاریخ 20/6/89 از طریق همین سایت قابل رویت می باشد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

به بالایی
خره هنوز انصراف ندادی
برو بده دیگه تا کی میخوای بیگاری بدی
برو همین الان انصراتف بده بیا قاطی ما شو ۵ ماه دیگه رزیدنت رادیو تهران هستی زود باش انصراف بده

کمککککککککک سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

دوستان من با 420 داخلی قبول شدم بنظرتون انصراف بدم برا امتحان امسال بخونم برا رشته بهتر ....؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام دوستان کسی نمیدونه کلاس جراحی 2010 دکتر فدایی برگزار شده یا نه؟اگر شده چجوری میشه جزوه شو تهیه کرد؟ممنون.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 06:13 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 05:58 ق.ظ

طبق اصل ۴۴ زندگی برای ۴۴نفر (حالا برو خدا رو شکر کن همین از خدا نترس ها سال بالایت نیستن وگر نه ..) عزیزم دوران وای بروزی که بگندد نمکه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 05:56 ق.ظ

دوست من بیهوشی شیرازه میگه امسال رزیدنتهای سهمیهای همه چیز را به ... داده اند .اون ریزه اعتبار مانده را اینها فنا میکنند. چون جایشان هم محفوظ است . الان دیگه تو شهرستان با ۱۰۰۰۰ جمعیت و یک اتاق عمل دو سه نا بیهوشی دارن وای به وقتی که اینها
بیان بیرون .بقیه باید برن بمیرن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 02:17 ق.ظ

این سهمیه مدیرانی ها(مازاد محروم) که همکلاسی ما هستند طرف ۲۵ سال از من بزرگتره . نمره اش ۱۵۰ تا کمتره . طلبکار هم هست!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

man 3 sal pish in saite budam orto gabul shodam alan sale 4 am
emsal tabriz 14 nafar orto bardashte teh 18 nafar sale gabl 4 nafar va 10 nafar bood rezidenti ro kardan pre sahmieha emsal ahvaz 7 ta bardashte 2 ta ham az kharej oomade shode 9 ta va jaleb inke az in 9 ta fagat yeki sahmie nadare 2 ta khanoomand 2 ta isargar 2 ta mahroom va jalebtar kolan 2 ta otage amal dare yani sare ye amal 7 ta rezident mirand in omge fagea ast va jalebtar hameye in modiran estekhdamand 2-3sal; dige fagat inand ke to bimarestanha hastand chon hame reeis bimarestan boodean va hame ankaliha be esme onast

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

چرا کلاسهای نواور ان پاسدار را نمی بندند لعنت بر باند بازان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

بابا سر کاریه شما ها چرا باور میکنید
هیچ خبری نیست همه جا امن است ولی شاید که بیاید فردا

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

نتایج کارشناسی ارشد رو زدن...ذخیره های دستیاری کی میاد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

منظورتون از خبر چیه؟در چه موضوعیه خبرا؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

چه خبر؟ خوب به ما هم بگید

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

این خبرها فعلا به میدان آزادی رسیده است منتظر باشید

اخرین خبر اخرین خبر دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

خبرهای عجیبی در راه است !!!!!!!!

به حمید دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 08:29 ب.ظ

با من تماس بگیر
pooyaalavia@yahoo.com

H69 دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

تهیه جزوات پارسیان دانش از خودموسسه امکانپذیره ت:۲۲۸۸۱۱۶۲-۲۲۸۸۱۱۶۱-۲۲۸۶۵۲۰۳

حمید دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

در تهران هم اگر کسی خبر داره کمک کنه

حمید دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

با تشکر از ۶ تا بالایی
در شیراز کجا میتونم جزوه کرمی را بیدا کنم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

دندون جون ما پزشکا اگه گوشت همدیگرو بخوریم استخون بیرون نمیندازیم

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

نواندیشان پلمپ شده از سایر موسسات خبری دارید!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

من رزیدنت دندانپزشکیم.شما پزشکیا چقدر یا هم بدید؟!من خیلی براتون شخصیت قائل بودم حتی گاهی بهتون غبطه می خورم.اگه تمام هدف شخص پول نباشه حتی یک پزشک عمومی می تونه از اکثر مشاغل دیگه در جامعه موثرتر باشه.

nima دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

khabar haye khosh dar cheh mored?

به حمید دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

متاسفم من شیرازم اینجا در اکثر زیراکسیها هست

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

خبرهای خوبی در راهند فعلا به حوالی میدان صادقیه رسیده اند منتظر بمانید
از من نشنیده بگیر ید و لی....

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

اعلام اسامی ذ خیر ه ها و نیز کارشناسی ارشد تا اخر هفته اعلام شد با این تفاوت که تخصص را خیلی زودتر اعلام کردند تا اخر هفته اعلام میشه! حال این خبر::

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی تا ساعاتی دیگر از پذیرش 2 هزار و 700 نفر درآزمون امسال خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند. ........ وهیچ خبری از ذخیره ها نیست چرا که دعوا بر سر این است کدام اقازاده رشته بهتر را بره!
پارادوکس احتمالا ذخیره های دوم هم اعلام بشه مثل پارسال!

خسته دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

بازم پارادوکس پارادوکس پارادوکس
نتایج جایگزینی تا آخر هفته! اما مهلت انصراف تا آخر ماه!
حالا جایگزینی منصرفین ۲۰ تا ۳۱ شهریور نصیب چه کسانی خواهد شد.یعنی بار دوم اعلام جایگزینی میشه یا . . . همونی که خودمون میدونیم؟

حمید دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 05:49 ق.ظ

بوشهر--ولی دسترسی به تهران هست
ممنون از جوابتان.

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

بابا بزرگ یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

شریف خان:
زنان غیر از محمودان ایزدی کرمی احمدی و خوش سیرت هم هست
ولی بنظر من همون محمودان را چند بار بخوانی بهتر از این است که یک جزوه دیگر را بخوانی
ولی حالا که خیلی اصرار داری و وقتش رو هم داری کامران احمدی را هم بخوان

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

من تهرانم تو کدوم شهری
اخه اچ۶۹ که اسمت رو از فیلمهای س ک س ی گرفتی یعنی یکی مستقیم اون یکی وارونه!
اخه مرض داری یا خبر ت را بگو یا ما را بحال خودمان واگذار برای شنیدن خبر در چند روز اینده نیازی به یاتد اوری شما نیست. هر هفته یک خبر هست پس هر هفته منتظر هستیم

آه یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

تا چند روز اینده خبرهای ویران کننده ای خواهید شنید منتظر باشید

به حمید یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

کدوم شهری؟

H69 یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام-تا چند روز آینده خبرهای مهمی میشنوید.....منتظر باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

الو
کسی میدونه از کجا میشه کپ جزوات امسال را خرید ؟

حمید یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

کسی میدونه از کجا میشه کپ جزوات امسال را خرید ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

مرگ بر مدیران لاشخور با این سهمیه لاشخوری .

به کمک یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 09:05 ق.ظ

رشته ای که قبول شدی رو بچسب وبرو...گول نمره ئ بالایتو اونم تو این امتحان در پیتی نخور...ازکجا معلوم امسال این نمره رو بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟فکر میکنم امسال سنگینترین رقابت باشه...چون ازسال دیگه تغییرات رو اعمال میکنن و همه میخوان دیگه از شر این امتحان لعنتی
خلاص بشن[:S002:
اینقدر تردید نکن سعی کن تو رشته ات بهترین باشی

به بالایی شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

ما دختر ها اگه اینقدر همدیگه را اذیت نمی کردیم بیشتر از اقایون موفق بودیم

[ بدون نام ] شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

معلوم چشیدیا

به بیننده شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

رشته زنان مگه wc که با پای چپ یا راست بره.شما با سر برو توش.حالا درسته رزیدنتای سال بالاییش عقده ای و عوضی میشن .ولی کار به مرده شورخونه نمیکشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد