خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته پانزدهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس هفدهم

 

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ     

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

؛::::::::::::؟

 

هفته پانزدهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس هفدهم

تا روز جمعه دوازدهم شهریور 

===========================

 بالاخره به درس هفدهم رسیده (خوانده و نخوانده) از نیمه گذشتیم

  از الان ۵ ماه و ۳ هفته و چهار روز (یعنی کمتر از ۶ ماه) تا امتحان باقیست تا دیر نشده بجنبید 

گاه چه زود دیر می شود!  بعدا نگید نگفتی!

 

 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

از سوی بازرس گجت اعلام شد 

حکم قضایی دو متخلف پرونده دستیاری صادر شد / رد پای یک دانشجوN در تخلفات 
 (چه حراست بی عرضه ای داریم در وزارتخانه! 

 ۲ تا فسقلی سوالات را حفظ کردند؛ بردند بیرون مثل دفتر چه های وزارتخانه تایپ کردند؛ فروختند به عبدالمالک ریگی! عبدالمالک ریگی هم که از عوامل اصلی فروش بود اعدام شد. دست امر یکا و اسرائیل هم در فروش سوالات رو شده به همین زودی قوه قضائیه و وزارت اطلاعات کشور انها را رسوا خواهند کرد. لازم به ذ کر است سر نخ هایی  از دست داشتن امریکا و اسرائیل در اعمال سهمیه های مختلف در امتحان رزیدنتی برای جلوگیری از روند بسیار بسیار صعودی علم در ایران بدست امده که با تکمیل شدن اطلاعات به عموم ... رسانده خواهد شد زنده باد سربازان گمنام متخلف که در همه صحنه ها حضور دارند!) 

خبرگزاری مهر - گروه حوزه و دانشگاه: دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون دستیاری 88 در دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شده اما همچنان وزارت بهداشت در انتظار گزارش نهایی قوه قضائیه است با این حال وزیر بهداشت به تازگی اطلاعات جدیدی از متخلفان آزمون ارائه کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع دانشجویان استعداد درخشان در پاسخ به اعتراضات و انتقادات دانشجویان مبنی بر ابطال آزمون دستیاری 88 گفت: آزمون دستیاری برای احقاق حقوق نخبگانی مثل شما که (با استفاده از سهمیه قبول شدید و از قوم و خویش خودمانید) زحمت کشیده بودند و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان باطل شد.
وزیر بهداشت در این باره نکات جدیدی را مطرح کرده است که در پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز منتشر شده است. دکتر وحیددستجردی با اشاره به صدور حکم متخلفان آزمون دستیاری گفت: حکم قطعی دو نفر از این محکومان که یک نفر از دانشجویان و یک نفر از کارکنان وزارت بهداشت (بازرس گجت: در فروش قبلی گفته بودم وزارتخانه پاکسازی شده ولی چکار کنم سر بازان گمنام در همه جا حضور دارند و مثل غده سرطانی سریع رشد میکنند و میتوانند دست به هر تخلقی بزنند! رویم سیاه) است در محاکم قضایی صادر و اجرا شده و در انتظار صدور احکام سایر متخلفان هستیم.
این در حالی است که وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران نیز بر این نکته تاکید کرد: ما در انتظار ارائه گزارش تخلفات دستیاری از سوی قوه قضائیه به وزارت بهداشت هستیم. تنها خبر داریم که برای دو نفر حکم قضایی صادر شده است. زمانی که برای سایر افراد حکم صادر کنند، گزارش نهایی ارائه می شود.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد روز اول اسفند ماه آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال شد و پس از آن آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
در نهایت از میان بیش از 14 هزار داوطلب دستیاری 2 هزار و 443 نفر در دوره سی و هفتم دستیاری پذیرفته شدند که بر اساس اعلام وزیر بهداشت میزان پذیرفته شدگان نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
پیش از این نیز دکتر محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره متخلفان آزمون دستیاری گفته بود: پرونده 17 نفر از متخلفان آزمون دستیاری سال 88 که در حیطه وظایف وزارت بهداشت بود در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونها مورد بررسی قرار گرفت و این تعداد از روند پذیرش آزمون حذف شدند.

وی اضافه کرده بود: هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمونهای وزارت بهداشت تاکنون دو بار تشکیل جلسه داده است و تا اندازه ای که موضوع به وزارت بهداشت ارتباط داشته کاملاً مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که در هیئت تجدیدنظر هم آرا مورد تایید قرار گیرد این رای قطعی خواهد بود.
محققی تاکید کرده بود: نوع تخلف در این آزمون خروج سئوالات بوده که عوامل این تخلف و داوطلبانی که از این سئوالات استفاده کرده اند به قوه قضاییه معرفی شده اند.
البته این سخنان معاونت آموزشی در حالی عنوان شد که پیش از این در اردیبهشت ماه امسال عباس جعفری دولت آبادی - ادستان تهران اعلام کرده بود: پرونده سه نفر از متهمان پرونده دستیاری با صدور کیفرخواست به دادگاه عمومی ارسال شده است و پرونده سایر متهمان تخلف آزمون دستیاری 88 همچنان مفتوح است.
در نهایت آنچه که هنوز همگان از جمله داوطلبان آزمون دستیاری سال 88، پذیرفته شدگان و خانواده ها را در انتظار گذاشته است گزارش نهایی از تخلفی است که در یکی از مهمترین آزمون های پذیرش دانشجوی دوره تحصیلات تکمیلی در کشور رخ داده است .......
 ......

 

 

 :::::::::::::::::::

زمان آزمون و توزیع کارت
جزئیات ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی/ پذیرش در 50 رشته تخصصی
جزئیات و نحوه شرکت داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی 90 - 89 اعلام شد که بر اساس آن داوطلبان تا 24 شهریور فرصت دارند به صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک در آزمون دکتری تخصصی از چهارم شهریور ماه آغاز شده و متقاضیان باید مدارکی از جمله کارت ملی، شناسنامه، دانشنامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد، گواهی معدل دوره تحصیلی را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان مجاز به شرکت درآزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی 

بر اساس شرایط عمومی که برای داوطلبان ذکر شده است، داوطلبینی مجاز به شرکت در آزمون هستند که با برخورداری از توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی، واجد کلیه شرایط عمومی آزمونهای کشوری از جمله اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی، پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروههای محارب و ملحد و هواداری از آنها، نداشتن سوء پیشینه کیفری و نیز عدم اشتهار به فساد اخلاقی در تمام ادوار تحصیلی و مراحل شغلی باشند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت شرایط اختصاصی داوطلبان شرکت در آزمون را نیز اعلام کرد. بر این اساس دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) در رشته مربوطه یا دکتری حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی) مهمترین شرط شرکت در آزمون است. مدارک معادل کارشناسی ارشد و یا گواهی پایان دوره پذیرفته نیست.
عدم اشتغال به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی (Ph.D)  یا دستیاری در کلیه موسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور، دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی مورد تایید، مشخص بودن وضعیت گذراندن طرح خدمات قانونی پزشکان و پیراپزشکان و مشخص بودن وضعیت خدمت نظام وظیفه از دیگر شرایط آزمون است.

داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند 

داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند و در رشته هایی که بیش از یک محل، ظرفیت پذیرش داشته باشد داوطلب در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول آزمون می تواند به ترتیب اولویت، نسبت به انتخاب چند محل اقدام کند.
داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال تحصیلی 89-88 شرکت کرده، پذیرفته شده اند و در دانشگاه ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند مجاز به شرکت در این آزمون نیستند.
شرایط اتباع خارجی متقاضی شرکت در دوره دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت
اتباع خارجی متقاضی شرکت در دوره دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت (سال تحصیلی90-89) صرفاً باید از طریق شورای بورس دانشجویان غیر ایرانی اقدام کنند. ثبت نام اتباع خارجی مقیم ایران منوط به داشتن یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر است.
داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت که واحد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان هستند باید جهت دریافت معرفی نامه به معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل مراجعه کنند.

نحوه شرکت دانشجویان استعدادهای درخشان در آزمون دکتری تخصصی 

بر اساس ماده 6 آیین نامه استعدادهای درخشان و تبصره های این ماده مبنی بر اختصاص حداکثر 10 درصد از ظرفیت پذیرش عادی در هر رشته به دانشجویان مشمول آیین نامه استعداد های درخشان مقاطع مختلف (اعم از روزانه و شبانه) که بیش از دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنها نگذشته باشد تخصیص داده می شود. جهت استفاده از این سهمیه شرکت در آزمون و کسب حداقل 90 درصد نمره ای که آخرین نفر گزینش آزاد در رشته / محل مربوطه به دست آورده است لازم است.
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی ازبین افرادی که علاقمندی خود در هنگام ثبت نام اعلام کرده و در آزمون پذیرفته نشده اند انجام می گیرد. تعداد دو برابر ظرفیت اعلامی در این گروه به مرکز سنجش آموزش پزشکی معرفی و از سوی مرکز به شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی ارسال می شود و این شعب با توجه به ضوابط و پس از انجام مصاحبه اقدام به اعلام اسامی پذیرفته شدگان می کنند.

نحوه نمره دهی و برگزاری آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت

آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت شامل دو مرحله کتبی (70 درصد نمره) و مصاحبه (30 درصد نمره) است. آزمون کتبی به صورت تستی برگزار می شود.
از میان داوطلبانی که در آزمون کتبی (مرحله اول) حدنصاب نمره لازم را با توجه به سهمیه مربوطه کسب کرده باشند به تعداد دو برابر ظرفیت، جهت آزمون شفاهی (مرحله دوم) دعوت به عمل خواهد آمد. در رشته اخلاق پزشکی در مرحله اول سه برابر جهت مصاحبه اعلام خواهد شد.
داوطلبان باید مبلغ 130 هزار ریال به حساب شماره 6/1278 خزانه داری کل (قابل پرداخت در کلیه شعبه های بانک ملی) واریز کنند و شماره فیش بانکی و تاریخ واریز آن را در زمان ثبت نام اینترنتی در فرمهای ثبت نام اینترنتی ثبت کرده و واصل فیش واریزی را جهت انجام مراحل بعدی نزد خود نگهدارند. داوطلبان باید کلیه مدارک خواسته شده را تکمیل و اسکن کنند و در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال کنند.
آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پایه پزشکی (Ph.D) روز پنجشنبه 6 آبان ماه 89 در 50 رشته تخصصی و پنج شهر تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد برگزار می شود و توزیع کارت تنها به صورت اینترنتی خواهد بود. برای کسانی که دارای نمره زبان نباشند کارت ورود به جلسه صادر نمی شود.

رشته ها و دانشگاه های مورد پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی 

آزمون در رشته های تخصصی شامل اقتصاد سلامت، اخلاق پزشکی، آموزش پزشکی، آموزش بهداشت، آمار زیستی، اپیدمیولوژی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، انگل شناسی پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، بیوشیمی  بالینی، بهداشت حرفه ای، بیولوژی تولیدمثل، باکتری شناسی پزشکی، بهداشت محیط، بهداشت باروری، پروتئومیکس کاربردی، پرستاری، پزشکی مولکولی، حشره شناسی پزشکی ومبارزه با نا‌قلین، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی، زیست فناوری پزشکی، ژنتیک پزشکی و سیاست گذاری سلامت برگزار می شود.
رشته های سالمندشناسی، سلامت و رفاه اجتماعی، سلامت در بلایا و فوریتها، شنوایی شناسی، علوم اعصاب، علوم تشریح، علوم تغذیه، علوم و صنایع غذایی (گرایش کنترل کیفی و بهداشتی)، فارماکولوژی، فیزیولوژی، فیزیوتراپی، فیزیک پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، کاردرمانی، گفتار درمانی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مدیریت اطلاعات بهداشتی درمانی، مددکاری اجتماعی، مهندسی بافت، مهندسی پزشکی (گرایش بیوالکتریک) نیز در این دوره دانشجوی دکتری می پذیرند.
پذیرش دوره دکتری تخصصی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران، شیراز و شهیدبهشتی، اصفهان، یزد، همدان، کرمان، علوم بهزیستی و توانبخشی، اهواز، مشهد، اصفهان، شاهرود، تبریز، بقیه الله، گلستان، قزوین، کردستان، زنجان، شهرکرد، سازمان انتقال خون، انستیتو پاستور ایران، سمنان و مازندران صورت می گیرد.
 

نظرات 116 + ارسال نظر
سلطان چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://hbi.ir

سلام همکاران عزیز
راستی امسال حساب خزانه برای طراحای سوالای رزیدنتی حسابی خالی شده همش رفته بحساب خانم وزیر و دوستاش شنیدم قراره مبلغ یازده هزارتومان در وجه حساب ۵۴۶/۶۰ خزانه داری کل بنام فرهنگستان علوم ژزشکی یشه:::::::::

ساسان یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

منم می گم قضیه مشکوکه و احتمالا یه کارایی کردن باز

مهدی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

بعیده .خدا نگذره ازشون

سعید جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

نمره نفر اول ۵۲۶ بود با خودتون فکر کردید آیا آزمونی که ۲۰ غلط داشت میشه همچین نمره ای؟واقعا میشه ؟ نمیدونم

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

آزرده به همین خیال باش
صبر کن مثل پول نفت می ارن دم در خونه ات تحویل میدن اگه تونستی بگیر !

آزرده جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

من از مکاتبه ای های سروش فرزانگان هستم نمی دانم که پولمو پس بگیرم یانه؟

فرهاد به باران جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

راستی باران خانم توی دوستاتون کسی بود که بخواد بره یه شهر دیگه ؟؟اگه ممکنه به من ایمیل بدین یا برام توی مسنجر پیغام بذارین ممنون میشم

ببخشید جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

انداع= ابداع

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

در ضمن انداع رو درست بنویس!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

چه ربطی به شاه بدبخت داره . ۳۲ ساله که یکی دیگه میدون داره .

ار‌ژنگ جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

به جای لعنت فرستادن به تاریکی.... شمعی روشن کن

شمع که جای خود داره.ما اگه مشعل هم روشن کنیم باز مرضیه خانوم میگوزه خاموشش می‌کنه

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

بیاو این کارو با خانوادت نکن حیف نیست بیا رسواشون کن ما همه پشتتیم حالا اگه پشتت نباشیم یه خورده اونورتر که هستیم به زن و بچت فکر کن

مرضیه (یک مسافر) جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

چون خریده رفته نمی تونه درمان کنه

بیننده(خبر جدید از سایت سازمان رنجش جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

خبر جدید از سایت سازمان رنجش
یک راه برای پیدا کردن دوستانی که سوال تهیه کرده بودند البته کمی طولانی ولی جواب داده اگربستگان پزشکی به همون دردی مبتلا شدن که اون پزشک در همون رشته تحصیل می کنه می فهمیم که نفرین دوستان اثر کرده پس خود دوستان زودتر انصراف بدن تا اثر نکرده

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 06:05 ق.ظ

خدا لعنت کنه شاه و رژیم منحوس پهلوی را که استعمار تحصیل کرده ها و فساد اداری و کارهایی از قبیل سوال فروختن به نور چشمی ها را در ایران ابدا کرد و دلالی به پزشکی شرف پیدا کرد.

به{به جای لعنت فرستادن به تاریکی.... جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 05:48 ق.ظ

شمع روشن کردن یعنی یکی را تو وزارت خانه مقدس بهداشت پیدا کنی و ازش سوال بخری

مریم جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

لعنت و نفرین بر وزارتخانه بهداشت از وحید دستجردی و معاونان گرفته تا همه مفتخور ها یادتان نرود انشاء ا...

ن جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

لعنت به مرضیه و تمام حامیانش

لعنت به جمهوری دیکتاتوری

بیننده جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام به همه مظلومان ونفرین بر ظالمان
من خواستار حق خواهر وپسر دایی و...خود هستم این را نوشتم که بدانید همه فهمیدند چه ظلمی در این مملکت رخ داد ولی کسی لب نگشود من افشا میکنم وخواهم کرد تا همه بدانند پزشکان زحمت کش وکوشا در این دنیا بی کس و کار نیستند

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

خدایا در این شب قدر موفقترین و بهترین و شادترین روزها را برای ما مقدر فرما به حرمت امامان و پیامبران معصومت.
خدایا در این شب قدر این مسئولین فرصت طلب را اگر امیدی هست هدایت فرما و اگر امیدی نیست دستشان را از مدیریت و مسئولیت در این کشور کوتاه گردان و انها را به سزای اعمالشان در این دنیا برسان به احترام صدها هزار کشته این کشور . امین یا رب العالمین

به رزیدنت پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

من وقتی تو تلویزیون می بینمش بدتر از تو میشم مخصوصا با اون قیافش و پتویی که به خودش پیچیده!!
ادم قحطیه که با اون همه استادای باسواد و باکلاس این شده وزیر












ا

رزیدنت پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

وقتی عکسهای مرضیه دستجردی رو می بینم ناخودآگاه احساس نفرت و تهوع شدیدی سرتاسر وجودم رو می گیره

آیا شما هم احساس مشابهی رو تجربه کردین؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://gharibzadih@yahoo.com

کسی هست بخواد قلب بهشتی بده بیاد ایران ؟ یک نفر برای تعویض با پوست بهشتی پیشنهاد داده بود : شماره ام را برات فرستادم اگر مایلی تماس بگیر

H69 پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

بچه ها بازم میگم خوب درس بخونین اونقدرخوب که هرچقدرهم که تقلب کنن بازم نتونن ازقبولی شما جلوگیری کنن -کساییکه توی شهر خودم میشناسم و رشته های خوبی قبول شدن تاتونستن خوندن.امشب ازته دل برای قبولی تمام زحمت کشها ورسوایی تمام متقلبهای دوتی(بخصوص)وغیردولتی دعا کنیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

نور را در پستوی خانه نهان باید کرد او به کشتن چراغ امده است
ظاهرا موسسات هم تصمیم گرفتند با ماس مالی کردن کلاسها و تحویل جزوه بجای کلاس پول ما رو بالا بکشند!
دیگه کسی در این دنیا نماند که به پزشکان عمومی پشت کنکوری زور نگه!!

به جای لعنت فرستادن به تاریکی.... شمع پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

به جای لعنت فرستادن به تاریکی.... شمعی روشن کن...

فرهاد به باران پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

راستی باران خانم توی دوستاتون کسی بود که بخواد بره یه شهر دیگه ؟؟اگه ممکنه به من ایمیل بدین یا برام توی مسنجر پیغام بذارین ممنون میشم

فرهاد به باران پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://rez89.persianblog.ir

با سلام
نمیدونم به آینده ای که هیچ امیدی درش نیست چقدر خوش بین هستین اما در فضای موجود و با شرایط غیر قابل پیش بینی این روزها تصمیم گیری های احساسی چیزی جز پشیمانی در آینده به دنبال نخواهد داشت لذا توصیه شخصی من به اونهای که اهل ریسک و هیجانات مربوط به اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستن و فرصت کافی برای ریسک کردن دارن خصوصا افرادی که در دانشگاههای قابل قبول از نظر سطح علمی و تنوع مریض نیستن اینه که زیاد فرصت رو از دست ندن و بجای اینکه تردید داشته باشند با قاطعیت انصراف بدن و یک بار برای همیشه یک فرصت دیگه به خودشون بدن تا در آینده در حسرت این فرصت طلایی نمونند اما برای اونهایی که فرصتاشون رو به هدر دادند سالهای قبل و دیگه فرصت ریسک تازه ندارند بهتره شرایط موجود رو غنیمت شمرده هر چه زودتر خودشون رو به موقعیت پایدار تری برسونند که دیر وارد شدن به چرخه کار و موقعیت شغلی ضررش خیلی بیشتر از معطل موندن پشت سدی هست که از عاقبت اون فقط خدا خبر داره و بس!!!حالا با این ۲ فرض تصمیم با شماست ببینین جزء کدون یکی ازین ۲ دسته این!!!!

به به شیما پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

مطمئنی با431نورو اهواز؟؟؟؟؟؟؟؟؟بدون سهمیه؟؟چون دوستم با435 نورو کرمانشاه قبول شده وقبلش اهواز رو زده بوده!!!!

be dakheli چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

shoma kodum daneshgahi? manam dakheliam

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

انــتــخـــاب هـمــسـر ! ...

جوانی می خواست زن بگیرد به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند.
پیرزن به جستجو پرداخت،(البته این پیرزن؛ مهسا خانم را که اینجا پینگلیش تایپ میکند و دنبال شوهر میگردد را نمیشناخت ) دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این دختر از هر جهت سعادت شما را در زندگی فراهم خواهد کرد.

جوان گفت: شنیده ام قد او کوتاه است!
پیرزن گفت : اتفاقا این صفت بسیار خوبی است، زیرا لباس های خانم ارزان تر تمام می شود!
جوان گفت: شنیده ام زبانش هم لکنت دارد!
پیرزن گفت: این هم دیگر نعمتی است زیرا ... می دانید که عیب بزرگ زن ها پر حرفی است اما این دختر چون لکنت زبان دارد پر حرفی نمی کند و سرت را به درد نمی آورد!

جوان گفت: خانم همسایه گفته است که چشمش هم معیوب است!
پیرزن گفت: درست است ، این هم یکی از خوشبختی هاست که کسی مزاحم آسایش شما نمی شود و به او طمع نمی برد.

جوان گفت: شنیده ام پایش هم می لنگد و این عیب بزرگی است!
پیرزن گفت: شما تجربه ندارید، نمی دانید که این صفت، باعث می شود که خانمتان کمتر از خانه بیرون برود و علاوه بر سالم ماندن، هر روز هم از خیابان گردی، خرج برایت نمی تراشد!
جوان گفت: این همه به کنار، ولی شنیده ام که عقل درستی هم ندارد!
پیرزن گفت: ای وای، شما مرد ها چقدر بهانه گیر هستید، پس یعنی می خواستی عروس به این نازنینی، این یک عیب کوچک را هم نداشته؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

داخلی ها انصراف بدهید دستتان درد نکند
اخه داخلی هم شد رشته
انصراف بدهید سال بعد حتما رادیو یا پوست یا چشم قبول می شوید بجنبید داخلی ها مخصوصا داخلی تهران ها انصراف دهید. ببینید چه کیفی داره از فردا بخش نروید و تو خانه تا ساعت ۱۰ صبح بخوابید بابا زود انصراف بدهید

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

باران مگه تو زن و بچه داری که نگران خرجی اینده انها هستی

به شیما چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

بانمره ۴۳۱ نورولوژی اهواز و با ۴۳۰ ارولوژی اهواز

انصراف ندهید و شرایط را تحمل کنید چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

به باران چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

من از بیمارای داخلی و کشیکاش نمیترسم فقط مشکلم آیننده داخلیه که مبهمه .نمیدونم انصراف بدم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

به شیما چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

امسال با نمره ۴۳۷ نوسرجری اهواز قبول شدند

به بالایی چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

به بالایی بعد از ۱۰ روز زاییدی !!!
ول کن بابا داخلی پکید و تموم شد ولی بهتر از جی پی است. سرکه نقد به از حلوای نسیه.
اگر میرفتی تیغ دارها حداقل افسردگی نمی گرفتی

باران کمکککککککک چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

من که دیگه کم کم دارم به این نتیجه میرسم که انصراف بدم حالم از مریضای داخلی بهم میخوره دیروز کشیک بودم خیلی شلوغ بود همه مریضا دربه داغون .
خیلی بدم اومد . منم با ۴۲۰ داخلی قبول شدم و الان همش میگم کاش نزده بودم
خدایااااااااا کمکم کن دیگه دارم از فکر دیوونه میشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

در شبهای قدر لعنت و نفرین بر وزارتخانه بهداشت از وحید دستجردی و معاونان گرفته تا همه مفتخور ها یادتان نرود انشاء ا... که مستجاب خواهد شد اینها روزگار فرهیخته ترین قشر جامعه را سیاه کردند انشاء ا... روزگارشان سیاه شود

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://gharibzadih@yahoo.com

کسی هست بخواد قلب بهشتی بده بیاد ایران

شیما سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

کسی از نمره ورتبه نورولوژی و نوروسرجری اهواز خبر داره؟

کسی میدونه سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

با چه نمره ای میشه به ذخیره اطفال امید داشت؟

سرگردان سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

همکارانیکه به موسسات مراجعه حضوری کردند چه جوابی شنیدند؟؟؟؟؟ اگه جزوه های پارسالو میخوان بدن که خیلی مسخره است چون خیلیها این جزوات را دارند!!!!!پس معلوم شد اینها گرگی در لباس بره بودند و از آب گل الود ماهی میگیرن و با وجودیکه کلاساشون تشکیل نمیشه و مجبور نیستندپول استاد بدن باز هم دندون گردی میکنند خدایا کمکمون کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

همه آموزشگاهها میخواهند جزوه های سال قبل را قالب کنند همه برای مکاتبه ایها هم برای حضوریها! بدون کوچکترین باز پرداخت
خدا لعنت کند این اموزشگاهها را به همراه وزارتخانه که هر چه میکشیم از این د و طایفه است
باید همه جمع بشیم شکایت کنیم! خوشبختانه چون پزشک هستند نمیتوانند متواری شوند!

به همه اونهایی که میخواهند انصراف بدهند!
اگر با انصراف شما من قبول میشوم حتما انصراف بدهید وگرنه کار احمقانه نکنید! واقعا خل هستید کهع فکر میکنید ۱۰ سال اینده تفاوت رشته ها زیاد خواهد بود؟۱۰ سال پیش امدن به داخلی و کمودکان حماقت بود ولی امروز رفته رفته همین رشته ها وارد بورس میشوند

سحر به نازنین سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

عزیزم شما هم روان میخواهی؟

به کمک سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

داخلی اگر فوق قبول بشی رشته خوبیه
به نظر من انصراف نده!
من هم با ۴۳۰ داخلی قبول شدم

کمککککککککک سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

دوستان من با 420 داخلی قبول شدم بنظرتون انصراف بدم برا امتحان امسال بخونم برا رشته بهتر ....؟؟؟؟

نارین سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

کسی اینجا هست که روان اهواز قبول شده باشه ؟

یا از نمره های روان اهواز خبر داشته باشه؟
لطفا جواب بدین.ممنون.


نارین سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

کسی اینجا هست که روان اهواز قبول شده باشه ؟

یا از نمره های روان اهواز خبر داشته باشه؟
لطفا جواب بدین.ممنون.


سرگردان سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

دوستانی که مکاتبه ای هستیدشما چیکار کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پارسیان دانش میگه مشکلی نیست ومیخواد جزوه های پارسالو بده البته برای درسایی که تغییر نکرده و خبری هم از پس دادن پول نیست هرکس به طریقی دل ما می شکند ........!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

classe karami felan tatile poola ro ham hanuz pas nadade

بانو دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

کلاس تست کرمی امروز تشکیل نشده. کلاس زنانش هفته قبل تشکیل شد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

یعنی چی؟ نو اندیشان پولا را پس داده یا نه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

موسسه کرمی از خجالت وزارتخانه در امده تا اجازه بدن سریع کلاسها را ماس مالی کنه
همه موسسه ها مثل سروش فرزانگان کلاه بردار نمی شه که همه پولها را برا خودشان بردارن
میگن سروش فرزانگان میخواد پولهای ثبت نامی ها را بالا بکشه و فلنگ را ببنده هر کی پول داده سریع بره موسسه پولش رو پس بگیره و الا ........

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

دوستان اینکه میگن کلاسای دکتر کرمی برقراره راسته یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

وزیر بهداشت خطاب به نخبگان پزشکی کشور :آزمون دستیاری برای احقاق حقوق شما باطل شد

ایمان1 دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

ایمان 2 خود خانم وزیره. ان شا الله شوهرت طلاقت بده

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

هیهات من الذله

به H69 دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

اره منم موافقم.سرمونو بیندازیم پایین تا هی بزنن تو سرمون.امسالم سوالو را بدن به اونایی که میخوان .

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

ببخشید اشتباه شد تازه...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

لازه اینا نمراتیه که خودشون بعضا بر ملا کردن شک نداشته باشید که خیلیاشون کمتر از این هم بودن . لعنت بر همه اینا....

به ایمان ۲ دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

حقشونه مدیران بانمره ۳۱۸ داخلی ایران قبول بشن ؟ حقشونه مدیر بانمره زیر ۳۰۰ داخلی شهرسنات قبول بشه ؟ حقشونه مازاد با نمره ۳۵۰ قلب تهران ۳۴۵ ارتو لهران با ۳۶۰-۳۷۰ رادیو قبول بشن؟ خقشونه به اصطلاح نخبه ها! با ۴۰۰ قلب ۴۲۰ پوست قبول بشن؟ سال قبل مازاد با نمره ۳۴۰ نورو ۳۲۰ نورو شهرستان ۳۲۵ گوش سال ۸۶ مدیر با ۳۲۰ قلب سال ۸۵ مازاد با نمره ۳۱۵ ارتو مدیر ۲۵۰ قلب مازاد ۲۷۰ جراحی و... سال قبل نخبه با ۳۰۴ گوش سال ۸۶ نخبه با ۳۲۰ نورو و..... اینا همه حقشونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!! خوبه نمردیم ومعنای حق ونا حق رو در مملکت امام زمان! !!!! فهمیدیم. بعد ما سیاهی لشکر این صاحبان حق باشیم .لعنت خدا وانبیا وامامان خاصه امام زمان بر به وجود اورندگان واستفاده کنندگان سهمیه های ظالمانه مدیران مازاد نخبه ها و هر سهمیه کیلویی دیگه

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

من در این شب قدر دعا خواهم کرد کسیکه به نام ایمان۲ اینجا پیام میگذاره هیچوقت در امتحان قبول نشه

ایمان2 دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

ارام باشید شب قدر دعا کنید موفق میشید سهمیه و بی سهمیه این عزیزان هم حقشونه و زحمت کشیدن

H69 دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام بیخیال-تجربه نشون داده که این حرفا بجایی نمیرسه-سرتونو پایین بندازینو درس بخونین-انشاءالله قبول میشیم

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

اره اگه کشورهای توسعه یافته هم اینطور چوب حراج به علمش میزدن که الان اونا مثل ما عقب مانده و بدبخت بودن لعنت بر سهمیه مازاد ومدیران ونخبه ها! وهر سهمیه ای که کیلویی نمره اضافه میکنه.در ضمن سهمیه خانمها به هیچ دردی نمی خوره فقط یه تعهد طولانی داره .حالا دیگه خیالتون راحت باشه سهمیه خانمها برداشته شد اگه راست میگید با سهمیه ظالمانه مازاد ومدیران ونخبه ها ! ونیروهای مسلح وهزار کوفت و زهر مار دیگه مبارزه کنید .ماهم دعاتون میکنیم....

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

بی انصافی نکنید ما سهمیه دارها حقمونه.در همه کشورهای توسعه یافته هم همینطوره.شما برین سوال بخرین.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

دیشب اولین شب قدر بود....دلم خیلی گرفته بود،بر خلاف سالهای گذشته که با شور وامید هرچیکه دلم میخواست دعا میکردم واز خدا میخواستم..امسال بجای اون خواری وذلت خانم دستجردی و دارو دسته اش که این وضعیت رودرست کردند از ته دل وبا آه وناله ازخدا خواستم...همینطور اونهاییکه با سهمیه
مدیر ومازاد وزنان و نخبه ......به ناحق قبول شدند....

ناشناس یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

با تشکر از معلم
اگه کسی از این لینکای دانلود جزوات داره بزاره شب احیاست ثواب داره

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

اعنت خدا به این رژیم آخوندی
لعنت خدا به این دین به دنیا فروشان
لعنت خدا به همه اونایی که درخفا حق دیگران و پایمال میکنن
لعنت خدا به همه کسانی که به اسم اسلام و دین از نادانی این مردم سوء استفاده میکنن
و.....

سلام ف. ک. یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

امیدوارم حالت خوب باشه و خوب درس بخونی
ح.ر. ف.

ایمان2 یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

عجله نکنید برادران با امید به خدا درس بخوانید موق میشد همه چیز درست میشه مطمن باشئد

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

چرا هیچ خبری نیست
خوش بحال رزیدنتهای سال یک کودکان تهران الان چند روزه که میروند بخش و کشیک می دهند و... دلم برای مرکز طبی و مورنینگ ها و راندهای نصف شبش تنگ شده
خوش بحالتون از شر امتحان رزیدنتی راحت شدید
به نی نی های ناز کوچولو سلام منو برسونید در ای سی یو زیادی گند نزنید متشکرم
یاد دکتر سیادتی مرحوم بخیر دلم تنگ شد

بابا بزرگ یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

ممنون از لطفتون آقا دکتر سید رضا

be balaee {mahsa یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 04:20 ق.ظ

امان از عاشقی

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

bababozorg ki bet ejaze dad harfe mano dobare type koni? rast migam dg man zane doctor mikham ,chie mage? khob agha saeed to ham mikhasti khoob bekhuni ta khanumet azat jolo nazane

معلم یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 12:15 ق.ظ


http://akhlagh.4shared.com

جزوه اخلاق پزشکی دکتر کامران احمدی 26 صفحه 10 مگ PDF دانلود رایگان

http://akhlagh.4shared.com

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

امسال سهمیه زنان را برداشتن تا خیالتان راحت بشه.شما اقایون برید دنبال سهمبه مدیران یا هم برید یجوری خودتونو بیندازین تو استعدادهای درخشان.و غر نزنید.

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

این افشین خنگه تازه فهمیده بابا بزرگ از جاسوسهای وزارتخانه است فکر کنم با استفاده از سهمیه مونگولها قبول شده

افشین شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

بابا بزرگ چجوری میتونی ثابت کنی از جاسوسای وزارتخونه نیستی و همه این حرف واداهات نمایش احمق فریبانه ای بیش نیست؟

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

chera nagirim ? mikhay khodet beri begiri sare ma kolah bere? zerangi?

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

انگلیسی تایپ کن تو همان مهسا نیستی که دنبال شوهر می گشتی از کی دخترها زن میگیرن

سعید شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

من تجربه خودم را گفتم .خود دانی.که مثل من بچه کوچیکتو تر و خشک نکنی.بیکار چند سال پشت امتحان رزیدنتی نمونی و خانومت با استفاده از سهمیه زنان رزیدنت بشه همش تو بیمارستان کشیک بده و برات افه بزاره.

b balaee شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

chera nagirim ? mikhay khodet beri begiri sare ma kolah bere? zerangi?

سعید شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

بچه ها زن دکتر نگیرین .بدبخت میشین.نگی نگفتم.

داخلی بهشتی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 06:43 ب.ظ


آره من جی.پی تهران بودم که به نظرم اینجا بده! نمیدونم والا! زیادی سبکه.
۱۰ تا کشیک داره. نه سنگین نیست یعنی درمانگاه نداره مورنینگ هاش به شوخی شبیه تره. هیچکی به آدم گیر نمیده. مریض دست خودته هر کاریش بکنی نه سال بالایی میاد نه فلو! سال ۳ و ۴ هم که کلا آف هستن که درس بخونن.

در ضمن من میدونستم داخلی چه جوریه و با علاقه اومدم. دنبال سواد بودم نه رشته های علافی و پاراکلینیک!
هنوز هم به نظرم فوق های داخلی شرف داره به هر چی پوست و رادیو و طب فیزیکی و ...! و به نظرم اون دوستی که قلب میخونه و خیلی بهش زور داره که سال ۱ داخلی باشه خیلی به درد رشته ش نمیخوره!

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

ایمان 2 کی میخوای خبرتو بگی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

H69 شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

به کمکککککک نهههههه اینکاروووووو نکننننننن چون کسی از آینده خبر نداره

کمککککککککک شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

دوستان من با 420 داخلی قبول شدم بنظرتون انصراف بدم برا امتحان امسال بخونم برا رشته بهتر ....؟؟؟؟

هنگامه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

بابابزرگ لطفأ‌ بدون شوخی میگین سهمیه مازاد با مدیران چه فرقی داره؟
من تازه اینترن شدم وزیاد مطلع نیستم.ممنوم میشم اگه یه توضیح مختصر بدین.
البته اگه شعورشو داشته باشی!!
ناراحت شدی؟!
خب ببخشید!شعورشو داری!

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

این ایمان ۲ دیگه کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟بااین اوضاع چه خبر خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه چه حقی مونده که بخواد به حقدار برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینو بدونکه توی سرت یه چیزی بنام مخ وجود داره!لطفا ازش استفاده کن

ضریب کا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام

لطفا یکی از همکاران رزیدنت که اطلاعاتی در زمینه ضریب کا دارن راهنمایی کنن
قوانین وزارتخونه خیلی کلی بود.تفهیم نشد

1-برای سهمیه های مختلف چقدر هست؟
2-آیا برای دانشگاههای تهران و شهرستان متفاوت هست؟
3-آیا قابل خرید هست؟برای کسی که بخواد بره خارج کشور
4-برای کسانی که ضریب کا جذب هیئت علمی میشن فرق میکنه مدتش؟

ممنون

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

خبرهای خوشی در راه است میگن
امسال اونقدر مدیر مازاد پذیرش شده که ظرفیت دانشگاهها تا ۲ سال پر شده و از نظر پذیرش دستیاری به خودکفایی رسیده اند و اگر امریکا ایران را تحریم کنه و نتوانیم امتحان دستیاری برگزار کنیم تا ۲ سال اینده مشکلی از بابت وجود رزیدنت نخواهیم داشت

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

نخبه ها با ۴۰۰ قلب ۴۲۰ پوست و...

به بالایی در پاسخ به هنگامه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

دوست عزیز این هنگامه هم احتمالاسهمیه خلق الساعه نخبه ها!!!!!!!!! رو داره .در طی این ۲-۳ سال اخیر با امتیاز نهج البلاغه قران و...با معدل کم سهمیه نخبه ها رو گذاشتن .و حدود ۶۰-۷۰ نمره به نمرشون اضافه میشه . خاک بر سر مملکتی که برا نخبه ها هم سهمیه میذاره.

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

اخه هنگامه تا کی میخوای با این سوال تکراری همه را ازار بدی
یک بار چند روز پیش من جواب سوالت را در نظرات خواندم بست نبود
ثانیا تو که تازه انترن هستی نمیتوانی در امتحان شرکت کنی
ثالثا اگر توانستی شرکت کنی هم نه محروم شامل حال تو می شه نه مازاد نه مدیران! پس این فضولی شما بابت چی هست؟
رابعا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار هیچ فرقی ندارد
بچه برو بشین سر درس و مشقت فردا باید بری طرح اونوقت اونجا دیگه تنهایی و یک نسخه سرما خوردگی نوشتن هم بلد نیستی و واویلا
باید مریض را بفرستی دنبال نخود سیاه و زود کتاب دارویی و نسخه نویسی را باز کنی و کپی کنی

هنگامه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

بابابزرگ لطفأ‌ بدون شوخی میگین سهمیه مازاد با مدیران چه فرقی داره؟
من تازه اینترن شدم وزیاد مطلع نیستم.ممنوم میشم اگه یه توضیح مختصر بدین.
البته اگه شعورشو داشته باشی!!

کمککککککککک شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:30 ق.ظ

دوستان من با 420 داخلی قبول شدم بنظرتون انصراف بدم برا امتحان امسال بخونم برا رشته بهتر ....؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

بابا بزرگ اونجا نبود
اونجا هم حقش را خوردن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد