خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیست و دوم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس دهم

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیست و دوم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس دهم

تا روز جمعه بیست و پنجم تیر  

================================ 

 30 دانشگاه مجری آزمون شدند
آزمون ارتقای دستیاران تخصصی پزشکی 31 تیرماه برگزار می شود
آزمون ارتقای دستیاران دوره تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 31 تیرماه در دانشگاه های علوم پزشکی که به تربیت دستیار اشتغال دارند برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ارتقای دوره دستیاری به منظور ارتقای دستیاران رشته های تخصصی پزشکی از یک سال به سال بالاتر برگزار شده و این دوره در 30 دانشگاه برگزار می شود.
نتایج آزمون کتبی و جمع بندی آن از سوی دانشگاهها به دستیاران و در نهایت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام می شود. در این دوره 6 مرداد ماه نتایج آزمون به دستیاران اعلام می شود.
آزمون ارتقای دستیاری شامل دو بخش ارزیابی درون دانشگاهی و آزمون کتبی است. بخش ارزیابی درون دانشگاهی از سوی گروههایی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است انجام می شود و آزمون کتبی تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و از سوی دانشگاههایی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است برگزار می شود.
مجموع نمره های ارتقای هر سال 300 است که 50 درصد کل نمره مربوط به ارزیابی درون دانشگاهی و 50 درصد دیگر به آزمون کتبی اختصاص دارد.
ملاک مقایسه برای آزمونهای ارتقای دستیاری میانگین نمره 20 درصد شرکت کنندگان برتر هر رشته در هر دانشگاه که بالاترین نمرات را کسب کرده اند، است و دستیارانی که در طول دوران دستیاری سه بار در آزمون ارتقای دستیاری مردود شوند از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد.

=====================================

 تبرئه همه متخلفان ازمون دستیاری به مرور زمان توسط شاه دزد مثل سال۸۲! 

کسانیکه ۱۶ هزار پزشک و یک وزارتخانه حامی متخلفین را به بازی گرفته بودند. 

قدرت فساد در نظام مقدس!

تحول در آزمون دستیاری یک سال به تاخیر افتاد
دبیر شورای آموزش پزشکی:
آزمون دستیاری سی و هشتم بدون تغییر برگزار می‌شود
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین تحولات برگزاری سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از برگزاری دوره سی و هشتم همانند دوره قبل خبر داد.
دکتر سید امیر محسن ضیایی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره آزمون دستیاری، گفت: مقرر شده بود که برای دوره سی و هشتم تغییراتی در نحوه پذیرش دستیار ایجاد شود و ملاک‌های مختلف دیگری همچون نمره ارزیابی درون بخشی، نمره پره انترنی و معدل پزشکی عمومی در نظر گرفته شود.
وی افزود: در آخرین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت مقرر شد که یک سال این تحول به تاخیر افتد و داوطلبان بر اساس سیستم قبلی پذیرش شوند، البته دبیرخانه برای بررسی نتایج برگزاری آزمون به شیوه جدید نمرات این دوره را بر اساس ملاک‌های در نظر گرفته شده تجزیه و تحلیل می‌کند تا از نتایج آن اطلاع یابد. ولی اجرای آن برای کلیه داوطلبان از دوره سی و نهم اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه در گذشته مقرر شده بود که نحوه پذیرش دوره سی و هشتم برای داوطلبان به صورت داوطلبانه و به دو صورت شیوه فعلی و شیوه جدید انجام شود، تصریح کرد: ولی از آنجایی که باید نتایج شیوه جدید تجزیه و تحلیل شود اجرای شیوه جدید پذیرش یک سال به تاخیر افتاد ولی از دوره سی و نهم اجرای آن برای کلیه داوطلبان انجام می‌شود.
ضیایی در خصوص نحوه پذیرش دستیار تخصصی بر اساس شیوه جدید خاطر نشان کرد: بر اساس این شیوه 20 درصد از کل نمره داوطلبان و 80 درصد نمره امتحانی مدنظر است تا در نمره پذیرش به تعادل دست یابیم.
وی افزود: از سال آینده این شیوه پس از بررسی و تجزیه و تحلیل برای کلیه داوطلبان اجرا می‌شود.
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به  17  داوطلب متخلف آزمون دستیاری گفت: چهار  نفر از 17  متخلف پذیرفته شده بودند که با آنها بر اساس تصمیمات مراجع ذیربط برخورد می‌شود و طبق نظر این مراجع در حال حاضر پذیرش آنها متوقف شده است.
ضیایی در خاتمه خاطرنشان ساخت: اگر آن چهار نفر تبرئه شوند در این دوره پذیرفته خواهند شد، چرا که ظرفیت آنها حفظ شده است و باید تا آبان ماه قبل از برگزاری اولین امتحان ارتقا ( رزیدنت های محترم به این تازه رئیس گوشزد کنند: آبان و امتحان ارتقا!! )، تکلیف آنها روشن شود تا در صورت تبرئه شدن بتوانند دوره آموزشی خود را شروع کنند.
   

  

==========================================

 

فهرست دانشگاههای خارجی مورد تایید وزارت بهداشت منتشر شد

با افزایش تقاضا برای تحصیل یا تکمیل تحصیلات در گروه علوم پزشکی در خارج از کشور، ‌هر ساله تعداد زیادی از هموطنان ما جهت تحصیل رهسپار خارج از کشور می‌گردند. در این راستا مرکز امور دانشجویی با بررسی سطح علمی و آموزشی دانشگاهها و مراکز علمی خارج از کشور ، لیست دانشگاههای ...........

 

================================== 

  

فهرست دانشگاههای خارجی مورد تایید وزارت بهداشت منتشر شد
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

با افزایش تقاضا برای تحصیل یا تکمیل تحصیلات در گروه علوم پزشکی در خارج از کشور، ‌هر ساله تعداد زیادی از هموطنان ما جهت تحصیل رهسپار خارج از کشور می‌گردند. در این راستا مرکز امور دانشجویی با بررسی سطح علمی و آموزشی دانشگاهها و مراکز علمی خارج از کشور ، لیست دانشگاههای دارای اعتبار جهت تحصیل را اعلام می‌نماید تا متقاضیان با انتخاب صحیح محل تحصیل، در بازگشت به کشور جهت ارزشیابی مدرک تحصیل خود با مشکل مواجه نگردند.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، لیست دانشگاه‌های خارجی معتبر و غیرمعتبر در حالی منتشر می‌شود که لیست مذکور با بررسی‌های مستمر که در این خصوص به عمل می‌آید قابل تغییر است.

ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی دانشگاههای معتبر اعلام شده طبق ضوابط مصوب در شورایعالی ارزشیابی و پس از طرح در کمیسیونهای مربوطه انجام می‌گردد.

ضوابط ارزشیابی مدارک تحصیلی دانشگاههایی که بصورت معتبر مشروط ، اعلام شده‌اند عبارت است از: شرکت و قبولی در امتحان جامع علوم‌پایه برای رشته‌های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی (بجز کشور مجارستان )، برای دانشجویان رشته پزشکی قبولی در امتحان پره‌انترنی و گذراندن دوره انترنی در کشور و برای دانشجویان رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی شرکت در امتحان جایابی و تکمیل دوره ضروریست.

دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع عمومی در دانشگاههای معتبر مشروط که متقاضی انتقال به داخل کشور می‌باشند در صورت داشتن سایر شرایط مندرج در آئین‌نامه انتقال ملزم به قبولی در امتحان جامع علوم پایه می‌باشند.

همچنین برای دانشجویانی که از تاریخ 1/9/2003 در یکی از دانشگاههای معتبر مشروط در رشته‌های پزشکی ، دندانپزشکی و یا داروسازی شروع به تحصیل نمایند ارزشیابی بر اساس معدل کتبی دیپلم دبیرستان صورت می‌گیرد.

برای ارزشیابی مدرک مقطع عمومی دانش‌آموختگان دوره‌های اوردیناتوری یا اسپیرانتوری در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین برای دانش‌آموختگان رشته‌های غیر بالینی که مدرک Ph.D اخذ نموده‌اند از قبیل داروسازی و رشته‌های علوم پایه پزشکی شرط شرکت و قبولی در امتحان علوم پایه حذف می‌شود.

همچنین برای کلیه افرادی که از تاریخ اول سپتامبر 2005 تحصیل خود را در یکی از دانشگاههای معتبر اعلام شده در کشورهای روسیه ، بلاروس ، اوکراین، ارمنستان و آذربایجان آغاز می‌نمایند، در صورتی که فقط مدرک اوردیناتوری یا اسپیرانتوری داشته باشند ملزم به شرکت در امتحان علوم پایه وطی سایرمراحل اعلام شده قبلی می‌باشند و در صورت داشتن مدرک اوردیناتوری و آسپیرانتوری امتحان علوم پایه حذف می‌شود.

دانش‌آموختگان مقاطع تخصصی رشته‌های پزشکی دانشگاههای معتبر اعلام شده در کشورهای روسیه، بلاروس ، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان پس از انجام مراحل ارزشیابی مدرک مقطع عمومی جهت ارزشیابی مقطع تخصصی مکلف به شرکت در امتحانات ورودی دستیاری پزشکی و در صورت کسب 60 درصد نمره بالاترین نمره اخذ شده در امتحان پذیرش دستیاری مدرک تخصصی مورد ارزشیابی و کسری دوره تخصصی جهت تکمیل دوره تعیین خواهد شد.

مدرک دانش‌آموختگان مقطع Ph.D رشته‌های داروسازی ، علوم‌پایه پزشکی و بهداشت پس از انجام مراحل ارزشیابی مدرک مقطع قبلی (لیسانس، فوق‌لیسانس و یا دکترای عمومی گروه پزشکی) بر اساس سیستم نظام آموزشی بصورت دکترای پژوهشی یا دکترای تخصصی ارزشیابی خواهد شد.

با توجه به طول و عرض دوره‌های تخصصی (بالینی ، غیر بالینی و Ph.D ) در دانشگاههای کشورهای روسیه، بلاروس ، اوکراین، آذربایجان ، ارمنستان و عدم همحوانی با دوره‌های تخصصی داخل کشور، امکان انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های تخصصی علوم پزشکی از دانشگاههای کشورهای مذکور به دانشگاههای داخل کشور وجود ندارد.


اسامی دانشگاه‌های خارجی معتبر طبق مصوبه شورای عالی ارزشیابی عبارت است از:

دانشگاههای مورد تائید درکشور آلمان

دانشگاه گوتینگن George August Gottingen ، دانشگاه آخن Rheinisch-Westfalische Technische Hochshule-AACHEN، دانشگاه آزاد برلین Freie Universitat Berlin، دانشگاه بوخوم Ruhr-Universitat Bochum، دانشگاه بن Rheinish Friedrich-Wilhelms-Universitat Bonn، دانشگاه دوسلدورف Universitat Dusseldorf، دانشگاه اسن University Essen، دانشگاه فرانکفورت Johann Wolfgang Goethe Universitat Frankfurt، دانشگاه فرایبورگ Albert Ludsig Universitat Freiburg، دانشگاه هانوور Universitat Hannover، دانشگاه هایدلبرگ Ruprech-karls Universitat Heidelberg، دانشگاه کیل Christian-Albrechts Universitat zu Kiel، دانشگاه مونیخ Ludwig-Maximilians Universitat Munchen، دانشگاه مونستر Wetfalische Wilhdms Universitat Munster، دانشگاه ماربورگPhilipps - Universitat Marburg، دانشگاه ورتز بورگ Bayerische –julius-Maxilions Universitat wurtzburg، دانشگاه ارلانگن Erlangon Universitat ، دانشگاه هامبولت Humboldt University، دانشگاه هامبورگ Universitat Hamburg، دانشگاه ماینس University Johannes Gutenberg, Mainz، دانشگاه مونیخ Ludwig-Maximilians University Munchen، دانشگاه بیلفلد University Bielefeld، دانشگاه توبینگن Eberhard Karls University tubingen (University of Tubingen)، دانشگاه Techniche Universitat Munchen، دانشگاه سارلند Universitat Des saarlandes، دانشگاه گیسن Justus-Liebig universiat Giessen و دانشگاه کلن Koln universiat


 دانشگاههای مورد تائید درکشور آمریکا

دانشگاهها و رشته های مورد تایید بر اساس گزارش گورمن(Gorman Report) و کتاب (Higher Education Directory) مورد تائیدوزارت فرهنگ و رفاه آمریکا می باشد.

دانشگاههای مورد تائید درکشور استرالیا

دانشگاه سیدنی The University of Sydney، دانشگاه ولونگونگ The University of Wollongong، دانشگاه کوئینزلند The University of Queensland، دانشگاه آدلاید The University of Adelaide، دانشگاه نیوسات ولز The University of New South Wales، دانشگاه ملبورن The University of Melbourn، دانشگاه تاسمانی The University of Tasmania، دانشگاه وسترن استرالیا The University of Western Australia، دانشگاه موناش The University of Monash University، دانشگاه چارلز استوارت Charls Sturt University، دانشگاه QUT Queensland University of Technology، دانشگاه فلیندرز Flinders University، دانشگاه نیوکاسل Newcastle University of، دانشگاه ملی استرالیا Australian National University ، کالج طب اورژانس استرالیاAustralian College for Emergency Medicine (ACEM)، دانشکده علوم بیولوژی و تکنولوژی دانشگاه مرداخ Murdoch ، دانشگاه کرتن Curtin University of technology و دانشگاه تکنولوژی سیدنی University of Technology Sydney (UTS)

دانشگاههای مورد تائید درکشور انگلستان

دانشگاه آکسفورد Oxford University، دانشگاه استون Aston University، دانشگاه ادین برو University of Edinburgh، انستیتو افتالمولوژی Institute of Ophthalmology، انستیتو سلامت کودکان B.P.M.F (Institute of Child Health )، دانشگاه استراتکلاید University of Strathclyde، انستیتو اعصاب Institute of Neurology، دانشگاه بات University of Bath، دانشکده های پزشکی وابسته به بیمارستانهای سلطنتی School of Medicine (Royal Hospitals)، دانشگاه بریستول University of Bristol، دانشکده پزشکی بیمارستان سنت جورج St.George’s Hospital Medical School ، دانشگاه داندیUniversity of Dundee، دانشگاه ریدینگ University of Reading، دانشگاه ساری University of Surrey، دانشگاه شفیلد University of Sheffield، دانشگاه کنت University of Kent، کالج پزشکی بیمارستان لندن London Hospital Medical College، دانشگاه گلاسکوUniversity of Glasgow، دانشگاه لیستر University of Leicester، دانشگاه لیورپول University of Liverpool، دانشگاه ناتینگهام University of Nottingham، دانشگاه نیوکاسلUniversity of Newcastle Upon tyne،دانشگاه وارویکUniversity of Warwick ، دانشکده بهداشت و پزشکی مناطق گرمسیری London School of hygiene and tropical Medicine، دانشگاه کالج لندن U.C.L (University College of London)، دانشگاه یورک University of York، دانشگاه بیرمنگام University of Birmingham، دانشگاه دورهام University of Durham، دانشگاه ساسکس University of Sussex، دانشگاه ساتهمپتون University of Southampton، دانشگاه کمبریج University of Cambridge، کنیگز کالج لندن King’s College London، دانشگاه کاردیف University of Wales College of Cardiff، دانشگاه لانکستر University of Lancaster، دانشگاه لیدز University of Leeds، دانشگاه منچستر University of Manchester، کالج پزشکی سلطنتی Royal College of Medicine، دانشگاه نورویج University of Norwich، دانشگاه ولز University of Wales، دانشگاه آبردین University of Aberdeen، امپریال کالج لندن London Imperial College، دانشگاه اندروز University of ST Andrews ، دانشگاه ایست انگلیا University of East Anglia، انستتیو تحقیقات سرطان B.P.M.F (Institute of Cancer research )، انستتیو روانپزشکیM.P.M.F، دانشگاه کیل‌ Keel University، اتحادیه دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی United Medical & Dental Schools و Heart and Lung Institute School of Pharmacy B.P.M.F National ، دانشگاه سالفورد University Salford، دانشگاه برونل University Brunel، دانشگاه برادفورد University Bradford ، دانشگاه لیورپول جان مورسLiverpool John Moores University، دانشگاه لاخ بروLoughborough University، دانشگاه میدل سکسMiddlesex University، دانشگاه سیتی CITY University، دانشگاه متروپولیتن London Metropolitan University و دانشگاه کینگزتون Kingston University.

دانشگاههای مورد تائید درکشور پاکستان

دانشگاه سند University of Sind، دانشگاه کراچی University of Karachi، دانشگاه پنجاب (کینگ ادوارد، فاطمه جناح ، علامه اقبال) University of Punjab، دانشگاه پیشاور University of Peshawar، دانشگاه بهاولپور University of Bahawalpur و دانشگاه قائد اعظم و کالجهای وابسته (در صورتیکه دانشگاه اعلام نماید کالج مربوطه معتبر و وابسته به دانشگاه می باشد و مدرک از دانشگاه صادر گردد) Quaid-e-Azam University

دانشگاههای مورد تاییددر کشور کانادا

دانشگاه University of Saskatchewan، دانشگاه لاوال Universite Laval، دانشگاه مونترال Universite de Montreal، دانشگاه شربروک Universite de Sherbrooke، دانشگاه مانیتوبا Universite of Manitoba، دانشگاه مک مستر Mc Master University، دانشگاه دلهوزی Dalhousie University، دانشگاه وینزور Windsor University، دانشگاه لتبریج University of Lethbridge، دانشگاه ویکتوریا University of Victoria، دانشگاه گوئلف University of Guelph، دانشگاه بریتیش کلمبیا University of British Columbia، دانشگاه تورنتو University of Toronto، دانشگاه گالگری University of Calgary، دانشگاه اتاوا University of Ottawa، دانشگاه کارلتون Carleton University، دانشگاه آلبرتا University of Alberta ، دانشگاه یورک York University، دانشگاه وسترن انتاریو University of Western Ontario، دانشگاه مک گیل Mc. Gill University، دانشگاه واترلو University of Waterloo، دانشگاه کوئین Queen’s University at Kingston و دانشگاه کبک University of Quebec


دانشگاههای مورد تایید کشور هندوستان

انستیتو علوم پزشکی ال ایندیا All India Institute of Medical Sciences، دانشگاه بمبئی University of Mumbai، دانشگاه کلکته University of Calcutta، دانشگاه دهلی University of Delhi، دانشگاه مدرس University of Madras، دانشگاه پزشکی دکتر ام.جی.آر- تامیل نادو، مدرس The tamil Nadu Dr.M.G.R Medical university Madras، دانشگاه پونا University of pune، دانشگاه پنجاب Pan Jaf University، دانشگاه الیگر Aligarh Muslim University، کالج داروسازی همدردHamdard College of Pharmacy، دانشگاه هندوی بنارس و کالجهای وابسته Banaras Hindu University، Post Graduate Institute of Medical Education and research (Chandigarh) PGI، دانشگاه راجیو گاندی Rajive Gandi University of Health science، دانشگاه مانیپال Manipal university، دانشگاه میسور University of Mysore، دانشگاه بنگلور Bangalore University، دانشگاه جواهر لعل نهرو Jawaharlal Nehro University و دانشگاه دندانپزشکی ایالت مهاراشترا Rangonwala universiat

دانشگاههای مورد تائید درکشور ترکیه

دانشگاه استانبول (دانشکده های جراح پاشا و چاپا)Istanbul University (Cerrah Passa, Capa)، دانشگاه حاجت تپه Hacettepe Universiesi، دانشگاه آنکارا Ankara Universitesi،دانشگاه آناتولی Anadolu Universitesi (University of Anatolia)، دانشگاه 9 ایلول (دوقوز ایلول)Dokuz Eylul Universitesi (9th sept. University)، دانشگاه غازی Gazi Universitesi، دانشگاه اژه Ege University (Aegean University)، دانشگاه عثمان غازی Osmangazi University ، دانشگاه مرمره Marmara University، دانشگاه چکورووا Cukurova University، دانشگاه اولوداغ Uludag University، دانشگاه کارادنیز Karadeniz Technical University، دانشگاه 19 مایس سامسون ( Ondoks Mayis University ( Samsun University ، دانشگاه تراکیا Trakya University

دانشگاه اکراین

دانشگاههای مورد تائید درکشور اوکراین که از ابتدای سال 2010 غیرمعتبر می‌باشد.

دانشگاه دولتی کیف (بوگومولتس)Bogomolets National Medical University و آکادمی تخصصی پزشکی کیف Kyiv Medical Academy of Post-Graduate Education (P.L. Shupyk) اعتبار مشروط هستند.

 دانشگاههای مورد تائید درکشور ایتالیا

مدارک تحصیلی کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور ایتالیا با شرایط یکسان طبق ضوابط اعلام شده قابل ارزشیابی می باشد.

دانشگاههای مورد تائید درکشور ایرلند جنوبی

دانشگاه ملی ایرلند National University of Ireland (The Royal College of Surgeons in Ireland)

دانشگاههای مورد تائید درکشور ایرلند شمالی

دانشگاه ملی کوئینز Queen’s University

 دانشگاههای مورد تائید درکشور بلژیک

دانشگاه آزاد بروکسل Free University of Brussels (Universite Libre De Bruxelies)، دانشگاه کاتولیک لوون Catholic University of Louvain (katholieke Universite Leuven)، دانشگاه لیژ Universite De Letat A liege، دانشگاه گنتUniversity of Ghent

دانشگاههای مورد تائید درکشور بنگلادش

دانشگاه داکا University of Dhaka

 دانشگاههای مورد تائید درکشور چک که بصورت مشروط می‌باشد

دانشگاه چارلز در پراگ Charles University, Prague، دانشگاه چارلز در پلزن Charles University, Faculty of medicine in pilsen و دانشگاه هراتس کارلوا Charles University, Hradec Kralove

دانشگاههای مورد تائید درکشور دانمارک

دانشگاه آرهوس Aarhus University، دانشکده سلطنتی دانمارک ( در رشته داروسازی)Royal Danish School

دانشگاههای مورد تائید درکشور روسیه که بصورت مشروط می‌باشد

آکادمی پزشکی مسکو – سچینوا (دانشگاه شماره یک مسکو)Moscow I.M.Sechenov Medical Institute (رشته داروسازی)، انستیتو دندانپزشکی مسکو Moscow Medical Stomatology Institute N.A Semashko، دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ (پاولوف)Sp Pavlov Medical State University ، آکادمی تخصصی پزشکی سن پطرزبورگ st.Petersburg State Medical Academy، مرکز چشم پزشکی فیدروفThe S.N. Fyodorov Eye Microsurgery State Institution

 دانشگاههای مورد تایید درکشور روسیه سفید (بلاروس) که بصورت مشروط می‌باشد

آکادمی پزشکی مینسک Minsk State Medical Institute، آکادمی تخصصی پزشکی مینسکBelarusian Medical Academy of post Graduate Education (BelMAPO)

دانشگاه مورد تاییددرکشور سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور National University of Singapore


دانشگاههای مورد تایید درکشور سوریه

دانشگاه دمشق University of Damascus، دانشگاه حلب University of Aleppo و دانشگاه تشرین Tishreen University

دانشگاههای مورد تایید در کشور سوئد

دانشگاه گوتنبرگ Goteborgs University ، دانشگاه لوند Lund University، دانشگاه اپسالا Uppsala University، دانشگاه امئو Umea University، انستیتو کارولینسکا Karolinska Institute و دانشگاه لینکشاپینگز Linkopings University

دانشگاههای مورد تایید در کشور سوئیس

دانشگاه ژنو Universite De Geneve ، دانشگاه برن Universitat Bern، دانشگاه لوزان Universite De Lausanne، دانشگاه زوریخUniversitat Zurich و دانشگاه بازل (برای رشته داروسازی ) Bazel University


دانشگاههای مورد تاییددر کشور فرانسه

کلیه دانشگاههای دولتی و مورد تائید وزارت فرهنگ و آموزش عالی آن کشور معتبر می باشد.

دانشگاههای مورد تاییددر کشور فنلاند

دانشگاه تامپر University of Tampere ، دانشگاه کوپیو University of Kuoipio، دانشگاه اولو University of Oulu، دانشگاه جیواسکیلا University of Jyvaskyla

دانشگاههای مورد تایید درکشور فیلیپین

طبق مصوبه شورای عالی ارزشیابی دانشگاههای معتبر در کشور فیلیپین در کلیه رشته‌ها:

Up) University of Philippine)، دانشگاه سنت توماس ( Saint Thomas university )

ضمناً سایر دانشگاهها از آخر ژولای 2010 به بعد غیرمعتبر اعلام می‌گردد.

دانشگاه فیلییپن University of the Philippines، دانشگاه سنتوتوماس University of Santo Tomas، دانشگاه فارایسترن Far Eastern University، انشگاه ویزایاس University of Visayas ، دانشگاه سنترواسکولار Centro Escolar University، دانشگاه ایست University of the East ، انستیتو پزشکی سیبو Cebu Institute of Medicine Inc، دانشکده پزشکی سیبو Cebu Doctors College

برای رشته دندانپزشکی :

گروه یک : دانشکده دندانپزشکی دانشگاه دولتی فیلیپینUniversity of the Philippines (UP)

گروه د و : دانشگاه سنتر و اسکولار Centro Escolar University، دانشگاه ایست University of East

گروه سه : دانشگاه فار ایسترن Far Eastern University، دانشگاه مرکزی مانیل Manil Central University، دانشگاه بگیوUniversity of Baguio

برای رشته داروسازی:

دانشگاه سنت توماس University of Santo Tomas، دانشگاه سنتر و اسکولار Centro Escolar University،

 دانشگاه مورد تاییددر کشور کره جنوبی

دانشگاه ملی سئول Seoul National University،

دانشگاه مورد تاییددر کشور لهستان که اعتبارمشروط می‌باشد

دانشگاه ورشو University of Warsaw

دانشگاه مورد تایید در کشور لیبی

دانشگاه الفاتح Al-Fateh University

دانشگاه مورد تایید کشور مالزی

دانشگاه UPM )University Putra Malaysia )، دانشگاه University Kebangsaan Malaysia (The National University of Malaysia)، دانشگاه U.M، دانشگاه U.S.M


دانشگاههای مورد تایید کشور مجارستان که اعتبار مشروط می‌باشد

دانشگاه پزشکی سملوایز Semmelweis University of Medicine، دانشگاه پزشکی سگد Szeged، دانشگاه پزشکی پچ Pecs Medical University، دانشگاه پزشکی دبرسن Debercen University of Medicine

دانشگاه مورد تاییددر کشور مغرب

دانشگاه محمد الخامس ، ’University Mohammad V Souissi (Robat-Marocco)

دانشگاههای مورد تایید کشور نیوزیلند

دانشگاه اکلند University of Auckland، دانشگاه اتاگو University of otago،

دانشگاههای مورد تایید در کشور هلند

دانشگاه اوترخت Utrecht University، دانشگاه نایمخن University Medical Center Nijmegen ، انستیتو سرطان هلند Netherland Cancer Institute، دانشگاه ایراسموس Erasmus University Rotterdom، انستیتو ملی بهداشت عمومی و محیط The National Institute of public Health and the Environment، دانشگاه آمستردام Amsterdam University، دانشگاه واگنینگن Wageningen University، دانشگاه ماستریخت University Maastricht، دانشگاه لیدن Leiden universiat و دانشگاه گرونینگن Groningen University


دانشگاه مورد تایید در کشور هنگ کنگ

دانشگاه هنگ کنگ Hong Kong University

دانشگاههای مورد تائید درکشور اتریش

دانشگاه وین Universitat Wien (Vienna University) و دانشگاه گراتس Karl- Franzens Universitat Graz (Graz University)

دانشگاههای مورد تائید درکشور اردن

دانشگاه علوم و تکنولوژی اردن Jordan University of Science and Technology

دانشگاههای مورد تائید درکشور اسپانیا

دانشگاه دولتی بارسلونا Universidad De Barcelona، دانشگاه گرانادا Universidad De Granada، دانشگاه کامپلوتنس مادرید Universidad Autonoma De Madrid، دانشگاه اتونوما مادرید Universidad Autonoma De Madrid، دانشگاه والنسیا Universidad De Valencia

دانشگاههای مورد تائید در کشور آرژانتین

دانشگاه دولتی بوئنوس آیرس Universidad Buenos Aires ، دانشگاه کوردوبا Universidad National De Cordoba، دانشگاه خصوصی السالوادور Universidad Del Salvador (University of the Saviour)

دانشگاههای مورد تائید در کشور آفریقای جنوبی

دانشگاه ویت واترسرند University of Witwatersrand (wits)، دانشگاه ناتال University of Natal، دانشگاه کیپ تاون Cape Town University، دانشگاه پرتوریا University of Pretoria

دانشگاههای مورد تائید درکشور اسلواک البته اعتبار دانشگاههای زیر بصورت مشروط می‌باشد

دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا Comenius University of Bratislava و دانشکده پزشکی مارتین جسینیوس Martin-Jesenius of Medicine

دانشگاههای مورد تائید درکشور ارمنستان از ابتدای سال 2010 غیرمعتبر می‌باشد.

دانشگاه مورد تایید در کشور یوکسلاوی که اعتبار مشروط می‌باشد

دانشگاه بلگراد University of Belgrade

مدارک تخصصی صادره از دانشگاه بلگراد غیرمعتبر می باشد.  

 

================================ 

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم.

اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است.

هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ،
در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است.
و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است!
نمی دانم، مشکل در نوع عرق است،
یا در نوع ریختن و خوردن.

وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد.

اینجا آسمان ابریست، آنجا را نمیدانم…
اینجا شده پائیز، آنجا را نمیدانم…
اینجا فقط رنگ است ، آنجا را نمیدانم…
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمیدانم.

و از بیتابی‌طلب‌ را از عمق‌ نهادشان‌ به‌ سختی‌ بر کشیده‌اند و سرشار از شوق‌ و سرمست‌ از لذت‌ بر سر و روی‌ تصویر «او» ریخته‌اند».                             معلم عشق 

=====================================

 

نظرات 451 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 09:46 ب.ظ

سال روز تصویب قانون اساسی ایران بر تمام آزادی و عدالت خواهان ایران مبارک باد

[ بدون نام ] دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 09:41 ب.ظ

پایان شب سخن سرایی
می‌گفت ز سوز دل همایی
فریاد کزین رباط کهگل
جان می‌کنم و نمی‌کنم دل

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 02:55 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 12:13 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 11:52 ب.ظ

امیرالمومنین
مَن کَتَمَ سِرَّهُ کانَتِ الخِیَرَةُ بیَدِهِ
هرکس اسرار خود را بپوشاند قدرت در دست اوست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 11:43 ب.ظ

امام جواد(ع)
آشکار شدن اسرار قبل از اینکه استوار گردد باعث تباهی آن میشود

[ بدون نام ] دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 09:06 ب.ظ

بچه ها آقای فتحی ام بهش میخوره دهه 60 تی باشه.جون هر که دوس داری یک شماره از خودت بده.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 09:24 ب.ظ

بعضی از اسرار وجود داره که انسان میبایست فاش نکنه وتوی سینه اش باقی باشه و همراه خودش به قبر ببره.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 09:17 ب.ظ

امام علی:نسبت به دوست خود هرمهربانی و خیرخواهی می توانی انجام بده.اما در یک امر محتاط باش در نهایت اطمینان و اعتماد اسرارت را به او نگو

[ بدون نام ] شنبه 30 دی 1396 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام بچه ها من دکتر وزیریان خرانقی به همراه فوق دکترا افخمی اردکانی به جمع شما میپیوندیم . شارژشا نداده و کف حموم آب داده،سینه اش تنگه...

[ بدون نام ] جمعه 29 دی 1396 ساعت 07:00 ب.ظ

وقتی آدرس وبلاگ را به همه میدید نتیجه اش همینه.دفترچه آزمونم اومده از سایت وزارت بهداشت بگیر.

ندا جمعه 29 دی 1396 ساعت 06:57 ب.ظ

بچه ها اینا رو از تو سایت بیرون کنید.اینجا جای آدمای کثیف و بی تربیت بی شخصیت نیست.هویت اینا جعلی هستش.

[ بدون نام ] جمعه 29 دی 1396 ساعت 06:34 ب.ظ

مرتیکه های بی شخصیت بی صلاحیت

[ بدون نام ] جمعه 29 دی 1396 ساعت 06:28 ب.ظ

خفه شید بی شرفهای احمق کودن

[ بدون نام ] جمعه 29 دی 1396 ساعت 05:46 ب.ظ

دکتر وزیریان خرانقی،دکتر خواجه شریفی اناری و دکتر میردهقان اشکذری اصل. بااهدا سلام به خانم دکترای خوشکل تهرونی،ماها لیاقت دوستی و همکاری با شما ها رو داریم.لطفا تلفناتون را ارسال کنید تا باهم عشق کنیم.گور بابای دنیا.سواد کیلویی چند.بچه ها ماهم دکتر زارع بیدکی و سرهنگ دکتر سلطانی گرد فرامرزی به جمع شما میپیوندیم.قربونشون برم

ندا پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام بچه ها دفترچه آزمون دستیار تخصصی96 اومد ثبت نام چی شد

. سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 09:49 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 10:57 ب.ظ

تو غلط میکنی آرزو کنی

. چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 05:13 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 9 دی 1396 ساعت 09:00 ب.ظ

معرفت در گرانی است به هر کس ندهند
پر طاووس قشنگ هست به کرکس ندهند

پزشک عمومی جمعه 17 آذر 1396 ساعت 09:02 ب.ظ

ما پزشکهای عمومی اینقدر بی سواد و بی عرضه بار اومدیم که نمی تونیم از حق خودمون دفاع کنیم.هر چی تو مدرسه و دانشگاه و رئیس مون و بخش نومه و آیین نامه و دفترچه آزمون گفته فکر کردیم درست و صحیحه .ماها تحصیل و کار کردیم ولی استقلال و ثبات شخصیتی نداریم بچه ها ناراحت نشید باید واقعیتها را قبول کنیم.واقعا ماها بی سواد بار اومدیم.

آذر دکتر عمومی جمعه 17 آذر 1396 ساعت 01:25 ب.ظ

هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی از این زمانه دلم سیر میشود گاهی عقاب تیز پر دشتهای استقلال اسیر پنجه تقدیر میشود گاهی.

پارمیدا - وکیل شنبه 11 آذر 1396 ساعت 10:50 ب.ظ

البته هیئت عمومی دیوان عدالت که تو تهرانه از 200 نفر از قضات با تجربه و نخبه کشور تشکیل میشه و بالاترین مرجع قضایی کشوره و حکمش در ردیف قانونه و حتی در صورت اختلاف نظر بین مجلس و هیئت عمومی دیوان،نظر هیئت عمومی دیوان نافذ و مجری هست.آدم های خوب و روشنفکری اونجا هستن.همه اعضاشونم قضات عالی رتبه هستن.حتی میتونن حکم انفصال از خدمت و جلب وزراء و رئیس جمهورم بدن.ما کجا و اونا کجا.خدا پدر و مادر اون کسایی که سال 87 این کارو کردن بیامرزه.

مینا از تهران فارغ تحصیل پزشکی دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 08:37 ب.ظ

واقعا برای من جای خیلی سئوال هست که شخصی با این همه سواد اینجور از حرفه تخصصی ما پزشکها دفاع کنه ولی اینقدر گم نام باشه.من وقتی این حکم دیوان عدالت را دیدم که چطور از حق ما فارغ تحصیلای پزشکی دفاع شده برام انگیزه شد تا تو ایران بمونم و آزمون دستیار تخصصی بدم و به جامعه خودم خدمت کنم.واقعا هنوزم تو ایران روشنفکری و مردم سالاری وجود داره.

[ بدون نام ] جمعه 3 آذر 1396 ساعت 01:31 ب.ظ

ماها هر سر سال این وقت که میشه استرس آزمون دستیاری را داریم آخه چند بار آزمون دادم و قبول نشدم این نامردها معلوم نیست چه نقشه ای برا ماها کشیدن.من این آقای عباس فتحی را نه دیدم و نه میشناسم ولی هر که هست واقعا دمش گرم پوز اینها را به خاک کشید.

علی چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 09:14 ب.ظ

اگه قانون اجرا میشد این همه مشکل نداشتیم.

شهلا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 09:42 ب.ظ

لا اقل یه شماره از خودت بده آقای فتحی خیلی گمنامی خیلی حق به گردن ماها داری

ستاره یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 09:39 ب.ظ

ممنون از لطفت آقای فتحی من امسال میخام دستیار تخصصی ثبت نام کنم

آیدا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 09:37 ب.ظ

زمان ثبت نام آزمون دستیار تخصصی97 نزدیکه> اقای فتحی خیلی مردی.انشالله هر کجا هستی موفق و پیروز باشی

آیدا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 09:34 ب.ظ

زمان ثبت نام آزمون دستیار تخصصی97 نزدیکه> اقای فتحی خیلی مردی.انشالله هر کجا هستی موفق و پیروز باشی

منیژه یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 09:31 ب.ظ

خیلی مردی

[ بدون نام ] دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

سولماز سلطان احمدی سوال خر و دزدj.. رتبه 13 پوست رازی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

زنان بندرعباس تمایل به جابجایی 09124964012

درود بر فرشید سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

لعنت خدابر کسانی که از سال ۸۵ تا حالا با سهمیه ظالمانه مازاد ومدیران وبا نمره بسار کم قبول شدن وحق مارو خوردن. هر چی پول از این زاه به دست میارن حرومشون باشه

درامد سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام
هدف از این اطلاعات خدای ناکرده توهین یا مقایسه ارزش حرفه ای همکاران با هم نیست .
اساسا پزشکی یک عشق است نه یک تجارت .
پول شاید انگیزه ها را زیاد کنه ولی هدف نیست.


آمار زیر مربوط به شهرهای بزرگ است پس استثناها ملاک نیست.

اما در شهرهای متوسط و کوچک این آماردر بعضی رشته ها تا ۴ برابر قابل افزایش است

مثلا اطفال نواحی دورافتاده خوزستان تا ۱۲ میلیون و بیهوشی آن ۱۸ میلیون یا داخلی توی ایرانشهر زاهدان تا ۲۰ میلیون و یا زنان حواشی خوزستان تا ۴۵ میلیون هم آمار داریم.


آمار فوق با بررسی و تحقیق از حداقل ۵ نفر متخصص در هر رشته و مشغول به کاردر شهر بزرگ جمع آوری شده .
لطفا اگر همکاران نظری دارند با ذکر دلیل نه شنیده شده از یک نفر استثنا بنویسند

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""پوست ۵ -۴ تومان
پوست با خدمات آرایشگری ۱۰-۱۲
چشم ۴-۱۲
پاتو ۲-۵
رادیو تا ۲۵
عفونی ۲-۳ در بیمارستان های دانشگاهی
اطفال ۴-۵
اطفال با فوق ۶-۷ و البته بسته به فوق تا ۲۰
داخلی ۵-۶
داخلی با اندوسکپی ۱۰
داخلی با فوق ۱۵
ارو از ۲ تا ۸
ارتو از ۵ تا ۱۵
زنان از ۵ تا ۱۵
بیهوشی از ۳ تا ۱۰ در شهرهای بزرگ و بدون سهام
بیهوشی با سهام (بسته به بیمارستان) میانگین روزانه ۱ تا ۲
جراحی ۴-۷
گوش ۳ تا ۱۰
نورو ۴-۷
روان ۲-۴
قلب ۵-۱۵
جراحی اعصاب ۸-۱۵
طب اورزانس ۲-۶
پزشکی اجتماعی = پزشک عمومی
پزشکی اجتماعی هیءت علمی ۲-۴
پزشکی قانونی حتما استخدام میشه ۲-۳
طب کار متاسفانه نوسانش زیاده بستگی به رابطه داره نه سواد علمی عملی ۲ -۱۰

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

در مورد درآمدها واقعا چرت نوشتی عزیزم
معلوم نیست این آمار رو از کجا آوردی ولی هر کودکی هم می دونه که حتی دو تا بفالی کنار هم درآمدشون می توانه از زمین تا آسمون فرق داشته باشه
سال قبل دانشگاه بندرعباس هیات علمی تمام وقت استخدام می کرد برای رشته طب اورژانس با ماهی ۱۰ تومن تضمین شده
دوست من جراح عمومی بود ۴ سال خودش رو کشت ماهی بیشتر از ۴ تومن نداشت ۲ سال خوند پلاستیک قبول شد
یک سری هم بزن به پزشکی قانونی تا بدونی 2 نفر با هم درآمدشون به چیزی که گفتی نمی رسه
زنانی ها توی شهرستان ها واقعا پول پارو می کنن
رادیولوژیست بی سواد همین الان 200 کیلومتری تهران داره ماهی 20 تا 25 درمیاره فقط با سونو اما روانپزشک روبروش بیشترین درآمدش تا حالا 1 و 800 بوده!
بیهوشی همون شهر 12 روز ماه رو کار می کنه (درواقع توی اتاق عمل با دخی ها لاس میزنه و توی اتاقش چت می کنه و سیگار میکشه) آخر ماه فقط 5 تومن کارانشه!
واقعا توضیحاتت گمراه کننده است
حامد هم که شورش رو درآورده آخه احمق رزیدنت های بیهوشی همین الان با 5 تا کشیک عصر تا صبح بیمارستان دولتی ماهی 1 تومن می گیرن این چرت و پرت ها چیه که میگی

[ بدون نام ] شنبه 26 تیر 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

در مورد بیهوشی 3 خیلی خوش بینانه است اما اگه سهام داشته باشی وضع فرق میکنه

[ بدون نام ] شنبه 26 تیر 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

کی گفته زنان اینقد درامد داره؟ الکی دل خوش نکنین ........من می شناسم کسایی که تو شهرای متوسط دارن کار میکنن 2 -3 درامد دارن.......4-5 ساله که دارن کار می کنن تو شهرایی مثه ابادان......همدان.....

درآمد شنبه 26 تیر 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام
جهت اطلاع بعضی دوستان درامد متوسط رشته ها 4-5 سال بعد از فارغالتحصیل شدن .
بعد از پرس وجو
این آما شهرهای بزرگ است
در شهرهای کوچک این آماردر بعضی رشته ها تا ۳ برابر قابل افزایش است
آمار قوق با برسی و تحقیق نوشته شده ولی اگر همکاران نظری دارند با ذکر دلیل بنویسند
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
پوست3-4 تومان
پوست با خدمات آرایشگری ۷-۸
رادیولوزی 5-7
عفونی 2
داخلی 5
داخلی با اندوسکپی 8
داخلی با قوق 15
ارولوزی7 -5
ارتوپدی 8-10
زنان 10-14
بیهوشی 3
جراحی 6-9
کوش 8 -10
نورو 5 - 6
قلب 10 -12
جراحی اعصاب 8-12
طب اورزانس ۴ -۶
پزشکی اجتماعی = پزشک عمومی
پزشکی اجتماعی هیءت علمی 3-4
پزشکی قانونی حتما استخدام میشه 3-4

درآمد شنبه 26 تیر 1389 ساعت 11:27 ق.ظ


سلام
جهت اطلاع بعضی دوستان درامد متوسط رشته ها در شهر های متوسط 4-5 سال بعد از فارغالتحصیل شدن بعد از پرس وجو
این آما شهرهای بزرگ است
در شهرهای کوچک این آماردر بعضی رشته ها تا ۳ برابر قابل افزایش است
آمار قوق با برسی و تحقیق نوشته شده ولی اگر همکاران نظری دارند با ذکر دلیل بنویسند
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
پوست3-4 تومان
پوست با خدمات آرایشگری ۷-۸
رادیولوزی 5-7
عفونی 2
داخلی 5
داخلی با اندوسکپی8
ارولوزی7-5
ارتوپدی8-10
زنان 10-14
بیهوشی 3
جراحی6-9
کوش 8 -10
نورو 5 - 6
قلب 10 -12
جراحی اعصاب 8-12
طب اورزانس ۴ -۶

درآمد شنبه 26 تیر 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

درآمد
پنجشنبه 24 تیر 1389 ساعت 11:16 AM
درآمد
سه شنبه 22 تیر 1389 ساعت 3:04 PM
سلام
جهت اطلاع بعضی دوستان درامد متوسط رشته ها در شهر های متوسط 4-5 سال بعد از فارغالتحصیل شدن بعد از پرس وجو
این آما شهرهای بزرگ است
در شهرهای بزرگ این آماردر بعضی رشته ها تا ۳ برابر قابل افزایش است
آمار قوق با برسی و تحقیق نوشته شده ولی اگر همکاران نظری دارند با ذکر دلیل بنویسند

پوست3-4 تومان
پوست با خدمات آرایشگری ۷-۸
رادیولوزی 5-7
عفونی 2
داخلی 5
داخلی با اندوسکپی8
ارولوزی7-5
ارتوپدی8-10
زنان 10-14
بیهوشی 3
جراحی6-9
کوش 8 -10
نورو 5 - 6
قلب 10 -12
جراحی اعصاب 8-12
طب اورزانس ۴ -۶

جابجایی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

اطفال ایران تمایل به جابجایی با اطفال کرمان! چیه فکر کردین کارای دنیا بر عکسه ؟نه بابا گرفتاری برام پیش اومده.

به فراخوان جمعه 25 تیر 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

ای ول! اینو خوب اومدی!

سوال جمعه 25 تیر 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

بچه ها کسی می دونه قلب اصفهان امسال چند تا گرفته ؟

فراخوان جمعه 25 تیر 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

تو را خدا یکی واسه این مهسا شوهر پیدا کنه این بنده خدا از بی شوهری داره تلف میشه

[ بدون نام ] جمعه 25 تیر 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

بچه ها این فرشید از دست اند کاران وزارت بهداشته که میخواد ما رو با این اوضاع خرابی که وزارت ایجاد کرده واسمون اروم کنه شاید خود مرضیه باشه

مهسا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

شما خواب ندارین؟

جابجایی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

پوست گیلان مایل به جابجایی با پوست دانشگاه تهران با شرایط عالی
۰۹۱۲۱۷۶۸۳۸۷
۰۹۱۲۲۳۹۴۸۷۱

شکاک پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

بچه ها!شده برین ثبت نام به یه قبولی بربخورین که احساس کنین سوال خریده؟؟؟؟؟؟
متاسفانه برا من پیش اومده!
ذهنمو خیلی مشغول کرده!
عذاب وجدان هم دارم البته!شاید بدبخت سوال نخریده باشه!
خلاصه خیلی حس بدیه!!!!!

فرشید پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

به همکار بالایی
نمی دونم چرا صنفهای دیگه مثل پزشکا فکر نمی کنن تو زمینه درامد. بابا نمی خوام کاملا تشبیه کنم و فقط از این نظر که دست تو چیزی زیاد بشه اینو میگم: شما میری تو یه بازار می بینی ۱۰۰ تا مغازه زرگری کنار همه دوباره میری تو یه منطقه دیگه میبینی ۱۰۰ تا دیگه اصلا هم فکر نمی کنن که یکی روزی کس دیگه رو تنگ کنه. پزشکی هم از نظر صنفی بسیار مقدسه و با جون مردم سر و کار داره اما از نظر اینکه برای خود پزشک درامد زایی داشته باشه بهر حال به همون بحث روزی بر می گرده که هیچ کسی نمی تونه روزی کس دیگه رو تنگ کنه این قانون طبیعته. بهتره به جنبه روزیش فکر نکنیم و طمع هم نداشته باشیم چون تو نهایت فرقی نمی کنه و از جنبه علمی و تقدسش هم بدون گین خاصی دورمون می کنه.

b reyhan پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

maloome chize khubi ghabul shodi k inghadr shangooli, sahmie dashti?

Robbery : New Methods پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

فرض کنیم از 8 صبح تا 8 شب مریض ببینیم و بینش 2 ساعت برای نهار و .... (البته گمون نمی کنم قابل تحمل باشه ) میشه روزی 10 ساعت که اگر بخواهیم روزی 100 مریض ببینیم میشه هر مریض یک دهم ساعت یا 6 دقیقه .اگر یک g.p اینطوری مریض ببینه می گیم بیشترس عفونتهای تنفسی فوقانی و از این چیز ها بوده و دقت نمی خواسته ولی وقتی در مطب تخصصی مریض اینطوری ویزیت شده اونوقت میشه البته به نظر بعید میاد کسی بتونه ین تعداد ساعت کار کنه. بعد هم حالا که همه جا فوق گوارش و کاردیولوزیست هست دخالت متخصص داخلی تو کار سایر رشته ها که تبحر لازم رو توش نداره هم خودش میشه

به فرشید پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

دوست خوب من
با این افزایش ظرفیتها هرچقدر هم که سواد داشته باشیم متاسفانه در اینده محاله مطبهای شلوغ داشته باشیم
این یک واقعیت است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

خیانتی که مرضیه داره میکنه به ما ها با افزایش ظرفیت ها هیچ وزیری تو این چند سال نکرده...

م پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

همکاران محترمی که به هشت ساله شدن تعهد سهمیه آزاد اعتراض دارند، وقتی ما تو وزارت خونه و جلو مجلس بودیم کجا بودند؟ تو جلسه های بعدی کجا بودند؟ من به هر کدام از آقایان محترم همکار که میگفتم بیایید اعتراض میگفتند حوصله داری، خودتو درگیر نکن!
حالا بکشید! تا آخرش همینه عزیزان! وقتی یک بار زیر بار ظلم رفتی تا آخر باید ادامه بدی! همینه که هست!

ریحان پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

همه رشته های تخصص خوبن و مورد احترام مردم ...و درآمدزا ...مبارک همه همکاران خوب و پرتلاشم باشه که بابت بدست آوردنش بسیار زحمت کشیدن و صد البته که حقشون است ... نوش جونتون !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

همکاران محترمی که به هشت ساله شدن سهمیه اعتراض دارند، وقتی ما تو وزارت خونه و جلو مجلس بودیم کجا بودند؟ تو جلسه های بعدی کجا بودند؟ من به هر کدام از آقایان محترم همکار که میگفتم بیایید اعتراض میگفتند حوصله داری، خودتو درگیر نکن!
حالا بکشید! تا آخرش همینه عزیزان! وقتی یک بار زیر بار ظلم رفتی تا آخر باید ادامه بدی! همینه که هست!

ایمان پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

در شهرستان ما یک آقای دکتر داخلی داریم که روزی اقلا ۱۰۰ تا بیمار ویزیت میکنه ، بهای ویزیت هم برای هرنفر ده هزار تومان است یعنی ماهی ۳۰ میلیون تومان را فقط از ویزیت در میاورد دیگه اندوسکوپی ، بیماران بستری ، حتی تست ورزش و ... بماند ! حالا کی میگه داخلی درآمد نداره ؟! خرفایی میزنن بعضیاها ! ( یکی از شهرستانهای استان فارس )

فرشید پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

به شدت توصیه میکنم(و در درجه اول به خودم) که دوستان بیاین کاملا و فیکس تو دوره رزیدنتی در خدمت علم باشیم و اصلا به پول فکر نکنیم اگه این کار رو بکنیم متخصص علمی و عالیی میشیم که کمترین نگرانیمون در آینده پول خواهد بود و بیشترین نگرانیمون رو فرم نگه داشتن ذهنمون برای درمان مریضایی خواهد بود که تا ۶ ماه تو نوبت مطبمون میشینن.

فرشید پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

در آمد رشته ها خیلی بسته به مورده. درست نیست رنج درامدی براشون نوشته بشه. اصلا خودتون رو به این رنج ها محدود نکنین. دوست من نوروی شهرستانیه که ۴ تا نورو داره ماهی ۱۵ داره کار میکنه در حالیکه نوروهای دیگه اش یکیشون رو من میشناسم که بزور ۴ تومن کار میکنه حالا ما نمی تونیم با همین مورد بیایم بگیم که نورو درامدش بین ۴ تا ۱۵ میلیونه که!!! طب فیزیکی اونجا دوتا داره که یکی ۴ و یکی که قدیمی تره و روابط عمومی اش خوبتره ۸ تومن کار میکنه حالا ما بگیم درامد فیزیکی ۴ تا ۸ تومنه؟؟؟

فرشید پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

من با خودم عهد کردم که همه سهمیه ای ها رو رسوا کنم حتی بعد از اینکه مطب زدن به مریضای دورو برشون هم اگه بر بخورم میگم که این سهمیه ای بوده جونتو نده دستش. منطقمم اینه که اگر چه سهمیه قانونیه اما در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته. ضمنا خودم می تونستم برم دنبال کار کردام و از سهمیه مناطق محروم استفاده کنم اما اصلا فکر این کار رو هم از سرم بیرون کردم.

فرشید پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

من سه شنبه تو دانشگاه تهران ثبت نام کردم از بین ۲۰ نفر که اول صبح اومده بودیم فقط من سهمیه آزاد بودم.(آخه یه جزوه هست که اسم همه با سهمیه اشون توش نوشته شده.) یه تذکر بدم خیلی از سهمیه ای ها دروغ میگن اما معمولا ناشیانه دروغ میگن که جلوه بدن که آزادن. کاش میشد از اون جزوهه یه کپی بگیره آدم. یکیشون از آسانسور که بالا میرفتیم گفت رادیو قبول شده با نمره ۴۷۸! گفتم رتبه ات چند بود گفت ۴۲. گفتم یکی از دوستای من که پوست قبول شده نمره اش ۴۷۹ بود رتبه اش ۵۹!! چطور شما ۴۲ شدی گفت دوستت نمره اشو دروغ میگه. همینکه رفتیم بالا و جزوهه رو دیدم رفتم نزدیک آقا تا اسمشو گفت دیدم مازاد مناطق محرومه. گفتم دکتر شما که با سهمیه قبول شدی اونم مازاد گفت ا ااا عجیبه من فکر میکردم با این نمره آزاد قبول شدم. فوری اسمشو خاطرم نگه داشتم که رسواش کنم. هر کی از اینا به پستتون خورد حتما بین رزیدنتای دیگه رسواش کنین. یکی دیگه از اینا هم داشت داد میزد که چرا تعهد سهمیه آزاد دو برابر شده گفتم بالاخره یه آزاد پیدا شد رفتم نزدیک جزوه دیدم اسمش جلوش نوشته سهمیه رزمندگان( چون تعهد رزمندگان و آزاد یکی بود داشت به آزاد اعتراض میکرد که قایم کنه رزمنده بودنشو. یکی دیگه که با ۴۶۰ قلب تهران قبول شده بود و می گفت یک درصد بوده هم معلوم شد سهمیه استعدادهای درخشان بوده. نمی دونم اگه اینا استعداد درخشانن چرا نمره آزاد رو نمیارن و با سهمیه قبول میشن؟!!

اورژانس پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

درامد اورژانسو افتخار ندادی بنویسی
ممنون میشم

به علی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

سیاست وزارت بهداشت اینه که پزشک متخصص خیلی زیاد بشه تا توی روستاها و بخش ها هم پزشک متخصص داشته باشیم
جالبه بدونی ظرفیت رشته پزشکی توی کنکور سراسری را هم 2 سال است خیلی زیاد کردن

بهرام به علی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

علی جان مطمئن باش تا چند سال دیگه تعداد متخصصین پزشکی ان چنان وحشتناک زیاد میشه که دیگه برای خیلی از پزشکان زدن مطب خصوصی توی شهرهای بزرگ صرفه نداره

علی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

ببینید بچه ها.تا دیروز دعا دعا میکردم ظرفیتها بیشتر شه الان می زنم تو سرم که با این ظرفیتهای زیاد فردا چی میشه.من مقصرم.که همیشه دنبال منافع آنی خودم بودم .موقعی می فهمم که دیر شده.

بهرام پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

راستی فرهاد زیاد توجه به این نکن که همه این قدر برعلیه داخلی حرف میزنن اگر فوق بگیری درامدش عالیه .ظرفیت پذیرش فوق هاش هم خیلی بالاست و راحت میشه قبول شد
برادر من الان فوق گوارش و کبد داره و در یکی از مراکز استان داره طبابت میکنه با اینکه 2الی 3 سال بیشتر سابقه نداره ولی ماهی نزدیک به 15 تومان درامد داره
البته با احتساب درامد اندوسکوپی و کولونوسکوپی

رزیدنت چشم پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

شما اسکولا اگه نمرتون میرسید نمی رفتین رشته های در پیتی مثل کاردیو رادیو و داخلی

بهرام پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

فرهاد عزیز
توی دفترچه نوشته بود شهر کرد یه نفر بورسیه نیروها مسلح میگیره
شهرکرد کلا 3 تا رشته تخصص داره
زنان که مرد نمیگیره هیچی میمونه داخلی و اطفال که که معلومه ار بین داخلی و اطفال اقایون داخلی را انتخاب میکنن

فرهاد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://rez88.persianblog.ir

سلام دوست عزیز بهرام جان
من سهمیه آزاد داشتم
با 411 سهمیه آزاد داخلی شهر کرد
البته داخلی شهر کرد 5 نفر گرفته 2 تا سهمیه آزاد 2 تا سهمیه خانمها و 1 نفر بورسیه ارتش جالبه این قسمت آخری که داخلی شهر کرد بورسیه ارتش گرفته!!!!!!!

به درامد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

عفونی و پوست و بیهوشی را کم نوشتی
برو از یک متخصص عفونی بپرس ببین چقدر درامد داره.بیهوشی هم خیلی بیشتره مگر این که فقط بیمارستان دولتی کار کنن.اگر هفته ای یک روز هم کلینیک خصوصی یا مرکز جراحی خصوصی کار کنن درامدشون خیلی بیشتره.در مورد پوست هم خیلی بی انصافی کردین چون کار پوست وزیبایی هنوز یک رشته لوکسه ولی نه به خوبیه رشته هایی که جراحی دارن. در مورد طب اورزانس چیزی ننوشتین ولی من هم اطلاعی ندارم.زنان در شهر های کوچک که من اطلاع دقیق دارم تا ماهی 30 هم درامد دارن ولی هرکسی اونجا نمیتونه زندگی کنه.گوشو.. زیاد نوشتین.

به به سهمیه آزاد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

دلت خوشه مرد حسابی !! تعهد یک تکه کاغذه .چه داده باشی یا نه تا هر چقدر که این پدرسوخته ها می خواهند طرح نری نه از مدرک خبری هست نه از اجازه کار و تاسیس مطب و همه این کاغذ بازی های الکی که برای گروکشی درست کردن. واقعا جالبه ما برای نظام مقدس حکم برده داریم که هر طور بخواهد با ما رفتار می کند .من هیچ جایی تو دنیا سراغ ندارم که مدرک تحصیلی رو گرو بگیرن . تو کانادا حقوق رزیدنت ۵۰۰۰۰ دلار در ساله و این بازیها رو هم نداره .مال ما ۵۰۰۰ دلار تو ساله تازه بدهکار هم هستیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

به مهندس عمران قلابی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

حرف زدنت شبیه مهندس ها یا تحصیلکرده ها نیست
من خیلی دوست مهندس دارم اتفاقا خیلی با کلاس و فهمیده هستند و حرف زدنشون سنجیدست لا اقل دزدی هویتی نکن و با آبروی مهندس ها بازی نکن خدا رو خوش نمی آد که اگر از مهندسها کینه یا ناراحتی داری بیای اینجا پزشکها رو تحریک کنی که بر ضد مهندسها صحبت کنند

به زریدنت چشم پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

عزیز دل برادر اگه رشته های قلب و رادیو ... به زباله دان تاریخ پزشکی رفتن ؛تو خودت و شخصیتت به زباله دان تاریخ یاوه گویان رفتی

مهندس عمران پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

نبود؟

مهندس عمران پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

تازه من تعهد چند برابر هم ازتون نمی گیرم چون میدونم انقد تو کارخونه من بتون خوش میگذره که خودتون دلتون نمیاد برین...

مهندی عمران پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

رشته هایی که داخل زباله دان پزشکی رفتن بیان تو کارخونه خودم جا واسه کار دارم واسشون کارخونه من 10000 نفر کارگر داره به همه تخصص ها نیاز دارم نگران نباشید مهندس دوستتون داره

به سهمیه آزاد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

برادر یا خواهر عزیز من نیم برابر تعهد دادم و اصلا هم نمی رم عوضش کنم
طبق ماده ۱۴ قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان مصوب سال ۱۳۷۵
همون قانونی که می گه من و شما باید بعد از تخصص طرح بگذرونیم
من زیر حرف غیر قانونی نمی رم
ولی با کمال تاسف دیدم که بقیه تعهد ۲ برابر دادن اینقدر ترسو و محافظه کارو بدبخت...
خاک توی سر خودم و قشر پزشکی که یه اعتراض چسکی هم بلد نیستیم بکنیم .نمی دونم تا حالا شده نزدیک یه لونه پرنده که جوجه داره شده باشید؟
یک قشقرقی بپا می کنه یه سوت و چهچه ای می زنه با اون وزن ۵۰ گرمیش مثلا گنجشک
یا تا حالا نزدیک یه درخت که گنجشک روش نشسته شدید شروع مکنن به چه چه زدن که بقیه رو از خطر آگاه کنند
اونوقت توی روز روشن حق و حقوق پزشکها از لحاظ مادی و معنوی پایمال می شه و همه مثل بز ساکت نشستند و زیر بار خفت و خواری می رند
روز ثبت نام از ۵ تا پزشک که یه کیف بزرگ دستشون بود خواستم خودکار بگیرم همشون الکی می گفتن دکتر جان خودکار نداریم
آخرش از کارمند های ثبت نام گرفتم
توی قشر پزشکی اکثرا به فکر خودشون هستند و حتی زیر آب هم رو هم می زنن

یه خورده به این بازاری های شکم گنده بی سواد نگاه کنیم که با تعطیل کردن مغازه هاشون پوزه دولت رو در افزایش مالیات ها به خاک کشوندن

رزیدنت چشم پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

انقد با من کل کل نکنین الان تنها رشته ای که تاپ مونده چشمه قلب رادیو داخلی همه اینا رفتن داخل زباله دان تاریخ پزشکی...ما تازه اول راه هستیم...

خاطرات تلخ زندگی یک پزشک پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

هوا بس ناجوانمردانه گرم است

به رزیدنت چشم پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

رزیدنت چشم من سیاسی حرف نزدم
از هیچ کدام از احراب و گروه های سیاسی کشور هم خوشم نمیاد
نه از راست خوشم میاد نه از چپ
پس چرت و پرت نگو شاعر دیوانه.
نظر قبلی را برای این گفتم که به رشتت ننازی عقده ای

داخلی ایران پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

کسی از داخلی ایران خبر داره ؟بیمارستانها و برنامه ضایع شدن در مورنینگ و ...

mahsa پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

cheghadr bahal bud residente cheshm

رزیدنت چشم.... پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

مهم نیس که چی و کجا بخونی.... مهم اینه که عاشق رشته ات باشی و هدفت واسه خودت مقدس و محترم باشه...با بازی هایی که سیاستمدارایی که موقت توی قدرتن و قوانینشون وحی منزل نیس روحیتونو نبازین...
یادمون باشه...
من به چشمهای بی قرار تو قول میدهم... ما دوباره سبز می شویم...

جابجایی پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://m.nouri79@yahoo.com

قلب اصفهان متقاضی جابجایی با یکی اردانشگاه های تهران با شرایط توافقی

قلب اصفهان متقاضی جابجایی با یکی اردانشگاه های تهران با شرایط توافقی

بهرام پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

اقا فرهاد قبولیتون را تبریک میگم
میشه بپرسم نمرتون چند شده؟ و چه سهمیه ای داشتین؟

فرهاد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://rez88.persianblog.ir

داخلی شهر کرد مایل به جابجایی با داخلی اصفهان
dr_farhad83@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

با این شرط تعهد ۲ برابر برای من که خانم هستم ومتاهلم و درای فرزند تنها راه با قیمانده انصراف است انصراف است انصراف.چون کار همسرم در تهران است و ۴ سال دیگر راضی نمی شه که ۸ سال هم تعهدم را در شهر دیگر بگذرانم. البته حقم داره.ان موقع بعد از ۴ سال یا باید بنشینم در خانه و یا با طلاق و جدایی از همسر و فرزندانم موافقت کنم.حیف از زحماتی سال گذشته کشیدم وزندگی را به کام خود و خانواده ام زهر کردم .خدا ازشون نگذره خدایا با همه ظلم چه کنیم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

آقا درامد روان چقدره؟

به رزیدنت چشم پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

عزیزم زیاد خوشحال نباش ظرفیت پذیزش چشم همیشه حدود ۴۵ نفر بوده که یکدفعه امسال شد بیش از ۶۰ نفر مطمئن باش سال دیگه هم یکدفعه میکننش ۷۰ الی ۸۰ نفر
کلا سیاست کشور اینه که همانطور که مهندسی و وکالت به گند کشیده شد و اشباع شد پزشکی هم اشباع بشه

استخدام مهندس عمران پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

به چند مهندس عمران جهت بیل زدن و عملگی در ساخت یک مرکز بهداشت از طریق ازمون نیاز داریم.اطلاعات تکمیلی بزودی اعلام خواهد شد.منتظر باشید
حقوق روزانه 7 هزارتومان بدون ناهار
/

درآمد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

درآمد
سه شنبه 22 تیر 1389 ساعت 3:04 PM
سلام
جهت اطلاع بعضی دوستان درامد متوسط رشته ها در شهر های متوسط 4-5 سال بعد از فارغالتحصیل شدن بعد از پرس وجو
اگه همکارا نظراتی دارن بنویسن
پوست3-4 تومان
رادیولوزی 5-7
عفونی 2
داخلی 5
داخلی با اندوسکپی8
ارولوزی7-5
ارتوپدی8-10
زنان 10-14
بیهوشی 3
جراحی6-9
کوش و 8 -10
نورو 5 - 6
قلب 10 -12
جراحی اعصاب 8-12

سهمیه آزاد پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

کسانی که چند روز گذشته دربعضی دانشگاه های تهران با نیم برابر (سهمیه آزاد) ثبت نام شدند به زودی فراخوان میشن برای اصلاح فرم تعهد به ۲ برابر .
این طرح کشوریه و استثنا نداره.

جابجایی ارتوپدی تبریز پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

ارتوپدی تبریز

مایل به جابجایی با دانشگاه های تهران

email: faridehnajafi@yahoo.com

mobile: 09123055582

بالاترین افزایش ظرفیت پزشکی در دهه پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 06:34 ق.ظ

جام جم آنلاین: معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ظرفیت های اعلام شده درباره رشته های علوم پزشکی شامل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کنکور 89 گفت: افزایش ظرفیت پزشکی در کنکور 89 در 10 سال اخیر بی سابقه است.


دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با مهر افزود: ظرفیت های گروه پزشکی در کنکور سراسری نسبت به سال 88 در مجموع سه رشته دکتری حرفه ای 14.5 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: ظرفیت رشته پزشکی 16.7 درصد ، رشته دندانپزشکی 12 درصد و رشته داروسازی 5.5 درصد رشد داشته است.

محققی در مورد اختلاف عدد در سازمان سنجش و آموزش کشور با آمار وزارت بهداشت یادآور شد: به طور معمول سازمان سنجش زمانی که میزان پذیرش را اعلام می کند بیشتر از آمار ظرفیت وزارت بهداشت است که دلیل آن هم این است که نمرات افراد پذیرفته شده نزدیک به هم بوده و با یکدیگر همپوشانی دارد و این افراد نیز انتخاب یکسانی دارند.

وی اضافه کرد: هر ساله تعداد افرادی که طبق ضوابط در رشته های علوم پزشکی از سوی سازمان سنجش قبول اعلام می شوند در نهایت 10 تا 15 درصد با آمار نهایی وزارت بهداشت اختلاف آماری دارند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ظرفیت پذیرش واقعی در مورد رشته پزشکی که به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است همان 16.7 درصد است که این میزان در 10 سال گذشته بالاترین میزان افزایش در ظرفیت پزشکی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد ظرفیت داروسازی و دندانپزشکی نیز با توجه به نیازسنجی تعیین شده است. ظرفیت داروسازی با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد و شعب بین الملل کاهش نداشته است اما باید توجه کرد که افزایش ظرفیت نباید به گونه ای صورت گیرد که منجر به اختلال در خدمات رسانی و یا بیکاری فارغ التحصیلان شود.

محققی اضافه کرد: ظرفیت رشته دکتری حرفه ای داروسازی در چند سال گذشته دو برابر افزایش داشته و در حال حاضر هم ظرفیت داروسازی متناسب با نیازهای سلامت جامعه تعیین شده است.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

من میخوام برم اینجوری بشم شاید بهتر باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

برای گرفتن پرینت موبایلت نیاز به اشنا نداری.اگه می خوای پرینت موبایل کس دیگه ای رو بگیری خیلی کارت زشتهیعنی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

درد نوید مسجدی توی سر همه تون بخوره هیچکدومتون عرضه ندارین برین اعتراض کنین برای دو برابر شدن سهمیه ها.لعنت بر همه کسایی که به نوید مسجدی توهین کردن.

مخابرات پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

بچه ها کسی هست تو مخابرات آشنای خفن داشته باشه.شدیدا نیاز دارم.پرینت موبایلم رو می خوام بگیرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد