خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیست و ششم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس ششم

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیست و ششم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس ششم

تا روز جمعه ۲۸ خرداد 

==========================================  

 

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی می کند :

لغو آزمون دستیاری پزشکی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لغو آزمون دستیاری پزشکی توسط وزارت بهداشت در حالی که هنوز جرایمی ثابت نشده است جای تعجب و بررسی دارد. ... ......  

==========================================

 خبرگزاری مسجدی و همراهان: 

دقایقی پیش طی تماس تلفنی با دکتر شهریاری، ایشان اظهار کردند هیچ مصاحبه ای امروز با ایشان صورت نگرفته و خبر منتشر شده توسط خبرگزاری مجلس را تکذیب کردند .

قرار شد با پرس و جو از سایر اعضای کمیسیون منبع احتمالی خبر معلوم شود 

نمی دانم چرا دکتر مسجدی دوست دارد بازیچه نمایندگان مجلس شود.فکر کنم این مصاحبه ناشی از خیالپردازی های خبرنگار مجلس بود. 

========================================== 

وزیر بهداشت به مهر خبر داد:
جلوی اخاذی علمی را می گیریم / گزارش مجلس درباره دستیاری ناقص است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی در آزمون 88 گفت: گزارش مجلس در زمینه تخلفات آزمون دستیاری هنوز تکمیل نشده است ......  

======================================= 

 وزارت بهداشت:   

 داوطلبان:

وزیر بهداشت:  
نتایج آزمون دستیاری تا پایان خرداد اعلام می‌شود

وزیر بهداشت گفت: نتایج خام آزمون دستیاری در حال حاضر موجود است اما باید سهمیه‌های خاص بر اساس قانون مجلس را اعمال کنیم که نهایتاً پایان خرداد نتیجه نهایی اعلام می‌شود. .....  

======================================== 

عباسپور در گفت‌و‌گو با ایلنا:
وزارت بهداشت مقصر شماره اول تخلفات آزمون‌ دستیاری است
پاسخ وزارت بهداشت، جواب سوالات و ابهامات کمیسیون نبود و ما در این پرونده شاهد عملکرد بسیار ضعیف وزارت ... .......... 

==========================================

 

 http://www.khabarazmoon.blogfa.com 

========================================== 

  ازسوی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس صورت گرفت؛ 

تکذیب خبر بررسی آزمون دستیاری پزشکان در کمیسیون های تخصصی مجلس .......  

=========================================== 

 

ثبت نام آزمون ارتقای دستیاری پزشکی سال 89 از امروز آغاز شد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه علوم پزشکی تهران، تاریخ ثبت نام آزمون ارتقای دستیاری پزشکی از 22 تا 25 خرداد ماه و 24 ساعته به صورت آنلاین انجام می گیرد.

========================================== 

   رامین به مهر خبر داد:
شناسایی برخی از خریداران سئوالات‌ دستیاری/ تایید وجوداشکال در آزمون‌دوم
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 از شناسایی برخی از خریداران سئوال این آزمون خبر داد و گفت: گزارش مبسوطی ............ 

================================== 

 نمونه ای از بازیچه قرار دادن داوطلبان معترض از طرف مجلس و دولت!  

چه کسی راست میگوید؟ مجلس یا دولت یا هر دو!   

معاون امور مجلس وزیر بهداشت:
خبری مبنی بر غلط بودن سوال‌های آزمون دستیاری به ما نرسیده است
سیدرمضان محسن پور معاون امور مجلس وزیر بهداشت گفت: اکنون هیچ بحثی در رابطه با آزمون دستیاری در وزارتخانه به ما نرسیده که ما آن را دنبال کنیم. ................. 

==================================== 

نحوه حمایت مجلس و دولت مقدس اسلامی از دزدان و خیانتکاران سوال فروش و سوال خر اعلام شد. 

دلخوش نگه داشتن یعنی به سخره گرفتن احساسات عدالتخواهان امتحان دستیاری برای سپری شدن زمان؛ سپس اعلام نتایج و قبولی سوال خرها در رشته های دلخواه بعد اعلام اینکه هر وقت ثابت شود قبول شده ها؛ سوال خریده بودند انها را اعدام خواهیم کرد و قبل از اعدام پوستشان را خواهیم کند شاید هم به اطلاعات بگوییم بیایند ........  

========================================= 

 

تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر تقلب در آزمون دوم دستیاری به دست نیامده است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره سلامت آزمون دستیاری دوم که مورد سوال معترضان است، گفت: هنوز نتایج قطعی حاصل نشده، اما ............ 

 

====================================== 

 جزئیات گزارش تحقیق مجلس درباره دستیاری/ رد تقلب و تایید اشکال در کنکور دوم
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 با اشاره بخشهایی از گزارش تحقیق مجلس درباره این آزمون گفت: گروه تحقیق هنوز در حال فعالیت است  .......... 

 

 جزئیات گزارش تحقیق مجلس درباره دستیاری/ رد تقلب و تایید اشکال در کنکور دوم
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 با اشاره بخشهایی از گزارش تحقیق مجلس درباره این آزمون گفت: گروه تحقیق هنوز در حال فعالیت است و باید به سئوالات و ابهاماتی که در این زمینه وجود دارد پاسخ داده شود.
شاهرخ رامین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امتحان دوم از مشکلات زیادی برخوردار بوده است اما تاکنون مدرکی دال بر تقلب در امتحان دوم بدست نیاورده ایم. علیرغم اینکه بنده همه سرنخ ها را پیگیری کردم و همه جا اطلاعات کافی در اختیار من قرار داده شد.
اشکالات آزمون دوم دستیاری سال 88
وی با اشاره به بخشهایی از این گزارش گفت: امتحان دوم اشکالاتی داشته که این اشکالات به دلیل اینکه در شرایط اضطراری و مدت زمان کوتاهی برگزار شده، بسیاری از عوامل موجود در امتحان اول به دلایل امنیتی حذف شده و اشخاص دیگری به صورت فوری جایگزین شده بودند. مدت زمان در اختیار بسیار کوتاه بوده و فشار روانی روی گروه طراح و مجری امتحان دوم دستیاری به دلیل ابطال امتحان اول دستیاری و جو موجود در جامعه زیاد بوده است.
امتحان دوم از مشکلات زیادی برخوردار بوده است اما تاکنون مدرکی دال بر تقلب در امتحان دوم بدست نیاورده ایم
 نماینده منتخب مجلس در پیگیری دستیاری 
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 یادآور شد: گزارش شامل این موضوع است که چه اشکالاتی وجود داشته، قدرت تفکیک کنندگی سئوالات به چه شکل بوده، میزان تقسیم سئوالات چگونه بوده و میزان فنی بودن سئوالات در چه حدی بوده است که همه این مسائل به صورت مفصل و سئوال به سئوال قید شده است.
وی در خصوص بخشهایی از گزارش تحقیق که به بخش تقلب در آزمون اول دستیاری پرداخته اظهار داشت: در آزمون اول به صورت مستند 25 سئوال بیرون آمده بود. پیش از هر چیزی ما به دنبال کسانی بودیم که تقلب کرده بودند و تلاش ما بر این بود که هزینه تقلب کردن را بالا ببریم و برخورد جدی قانونی با متخلفان صورت گیرد تا جامعه پزشکی و دانشگاهی بداند که با این گروه برخورد شدیدی صورت خواهد گرفت تا انگیزه تقلب حتی از این گروه ولو اندک نیز گرفته شود.
رامین تاکید کرد: نوع مجازات و برخورد باید به گونه ای باشد که این اتفاق دیگر تکرار نشود.
وی در مورد بررسی هایی که از آزمون اول و دوم دستیاری به عمل آمده است به مهر گفت: گروهی از افراد در آزمون اول شرکت کردند و در آزمون دوم شرکت نکرده اند که این افراد طیف های مختلفی را در بر گرفتند و الزاماً همه آنها متخلف نبودند.
عده ای که در آزمون دوم شرکت نکرده اند الزاماً متخلف نبوده اند
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 اضافه کرد: بر اساس بررسی هایی که انجام شد گروهی بودند که در آزمون دوم به دلیل نگرانی از نتیجه نهایی شان و یا مشکلاتی که در طی دو هفته تا امتحان دوم برای آنها بوجود آمده بوده در آزمون دوم شرکت نکرده اند کما اینکه گروهی بوده اند که در امتحان اول ثبت نام کرده و شرکت نکرده اند و از فرصت امتحان دوم استفاده کرده اند.
وی گفت: این مسائل از روی پاسخنامه ها و لینک ثبت نام آنها مشخص شد و عده زیادی که در آزمون شرکت نکرده اند الزاماً متخلف نبوده اند اما همه معیارها و سنجش ها به شناسایی متخلفان به ما کمک کرد.
رامین در مورد نقش عوامل آزمون وزارت بهدشت در تخلف آزمون اول گفت: گزارش کاملی از نقش برخی از عوامل آزمون از سوی حراست وزارت بهداشت پیگیری شده و افراد متخلف دستگیر شده و به قوه قضائیه معرفی شده اند.
رده تخلف در آزمون دستیاری متفاوت است. افرادی بوده اند که سئوالات را منتشر کرده اند و کسانی بوده اند که سئوال را خریده اند این افراد هر دو متخلف هستند اما تخلف آنها با هم متفاوت است
شاهرخ رامین
وی اضافه کرد: رده تخلف در آزمون دستیاری متفاوت است. افرادی بوده اند که سئوالات را منتشر کرده اند و کسانی بوده اند که سئوال را خریده اند. هر دو گروه متخلف هستند اما تخلف آنها با هم متفاوت است. از سوی دیگر تا مدارکی که وجود دارد برای قاضی محرز نشود نمی توان از آن به عنوان تخلف نام برد. اما کسانی که بر اساس آنالیز و بررسیهای آماری مشکوک به تقلب بوده اند به قوه قضائیه معرفی شده اند و از این به بعد هم ممکن است افراد دیگری معرفی شوند.
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 در مورد باطل شدن پروانه پزشکی داوطلبان متخلف آزمون دستیاری به مهر گفت: قانونگذار در سال 82 جریمه نقدی سنگین و حبس برای داوطلبان متخلف آزمون های سراسری درنظر گرفته است اما در همان قانون به پزشکی به عنوان حرفه خاص نگریسته نشده است.
وی افزود: از سوی دیگر حرفه پزشکی با سایر حرفه ها تفاوت دارد و به دلیل قداست این حرفه قطعاً قانونگذار باید شرایط متفاوتی را ببیند و مطمئن هستم که در این دوره برخورد متفاوتی با متخلفان صورت می گیرد.
قرائت گزارش نهایی در مجلس شورای اسلامی به تصمیم کمیسیون بهداشت و هیئت رئیسه مجلس بستگی دارد
رامین در مورد قرائت گزارش نهایی در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع به تصمیم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بستگی دارد. البته نظرات نهایی را پس از پاسخ به همه ابهامات و سئوالات باقیمانده گروه تحقیق اعلام می کنیم.
به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.

 ========================================

 نماینده منتخب بررسی آزمون دستیاری درگفت‌وگو با ایسنا:
تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر تقلب در آزمون دوم دستیاری به دست نیامده است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره سلامت آزمون دستیاری دوم که مورد سوال معترضان است، گفت: هنوز نتایج قطعی حاصل نشده، اما تاکنون هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر بروز تقلب در آزمون دوم به دست نیامده است.
شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره روند بررسی آزمون دستیاری گفت: در جلسه اخیر که با حضور کارشناسان و مجریان آزمون برگزار شد ابعاد دیگری از آزمون را بررسی و به پاسخ سوالات نزدیک شدیم.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در خانه ملت ادامه داد: ریز اتفاقاتی که در آزمون رخ داده را بررسی و گروه دیگری از سوالات و شبهاتی که برای معترضین وجود داشت را مورد ارزیابی قرار دادیم تا پاسخی برای آنها پیدا کنیم که تعداد جدیدی از شبهه‌ها پاسخ داده و برطرف شدند.
به گفته وی، یکی از سوالات جدید مطروحه توسط معترضان سلامت آزمون دوم است که با حضور کارشناسان و مسوولان برگزاری آزمون همه مدارک را بررسی و یک قدم به رسیدن به پاسخ سوالات نزدیک‌تر شدیم اما مهم این است که تا این لحظه هیچ علامتی مبنی بر تقلب در آزمون دوم پیدا نکرده‌ایم.
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت در بررسی آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید با برگزاری این جلسه پاسخ تمام سوالات و شبهات داده شود اما مقدور نشد، لذا باید یکسری مدرک دیگر هم جمع‌آوری شود که در این جلسه مقرر شد مسوولان برگزای آزمون این مدارک را تهیه کنند.
رامین تاکید کرد: از آنجاکه که شرکت‌کنندگان و معترضان به نتایج آزمون دوم به دنبال جواب درست برای سوالات‌شان هستند این پروسه باید سیر قانونی خود را طی کند، ضمن این‌که اعلام هر نتیجه‌ای برای این بررسی‌ها، باید مستند و دارای دلیل و مدرک باشد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خاتمه خاطرنشان کرد: هیچ کس در بررسی این موضوع کوتاهی نمی‌کند، در شرایط و مقدورات فعلی تلاش می‌کنیم که زودتر به نتیجه برسیم، من بیشتر منتظر نتایج این بررسی هستم چراکه روزی من هم مانند این دانشجویان نگران نتیجه آزمون بودم و دقیقا احساس آنها را درک می‌کنم، اما نفع همه ما در صداقت و حرف علمی و مستند است.
  

======================================

 معاون امور مجلس وزیر بهداشت:
خبری مبنی بر غلط بودن سوال‌های آزمون دستیاری به ما نرسیده است
سیدرمضان محسن پور معاون امور مجلس وزیر بهداشت گفت: اکنون هیچ بحثی در رابطه با آزمون دستیاری در وزارتخانه به ما نرسیده که ما آن را دنبال کنیم.
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۹
سیدرمضان محسن پور معاون امور مجلس وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا درباره خبر ارائه مستندات اشتباه بودن سوال های آزمون دستیاری سال 88 و تشکیل پرونده برای بررسی آن در کمیسیون گفت: تابه حال خبری مبنی بر غلط بودن سوالات آزمون دستیاری نه از سوی نمایندگان مجلس و نه از سوی وزیر بهداشت به بنده ارجاع نشده است.
وی ادامه داد: درحال حاضر براساس وقت تنظیم شده، دانشجویان رشته‌هایشان را انتخاب کرده و بیمارستان ها و رتبه‌هایشان معلوم شده است. همچنین تاریخ شروع به کار این دانشجویان هم اعلام شده تا در زمان مقرر برای شروع کار و گذراندن دوره رزیدنتی در بیمارستان ها مشغول به کار شوند.
معاون امور مجلس وزیر بهداشت تصریح کرد: نتایج آزمون دستیاری براساس تاریخ‌های عنوان شده اعلام می شود.
محسن پور در خاتمه گفت: اکنون هیچ بحثی در رابطه با آزمون دستیاری در وزارتخانه به ما نرسیده که ما آن را دنبال کنیم.

 =========================================

 رامین به مهر خبر داد:
شناسایی برخی از خریداران سئوالات‌ دستیاری/ تایید وجوداشکال در آزمون‌دوم
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 از شناسایی برخی از خریداران سئوال این آزمون خبر داد و گفت: گزارش مبسوطی برای بررسی آماری آزمونهای اول و دوم دستیاری تهیه شد که در آن به اشکالات آزمون دوم دستیاری نیز توجه شده است.
شاهرخ رامین در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بررسی و آنالیز آماری آزمون های اول و دوم دستیاری سال 88 که به دلیل تخلف دوبار برگزار شده بود، از سوی خبرگان امر آزمون و سنجش بررسی شد که نتایج نهایی آن به اطلاع وزیر بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت خواهد رسید.
وی اضافه کرد: در این بررسی ها بخشی از افرادی که در آزمون اول سئوال خریداری کرده بودند، شناسایی شدند که اقدامات لازم برای برخورد آنها از سوی مراجع قانونی صورت می گیرد.
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس گفت: آزمون دوم نیز با حضور کارشناسان فن و خبرگان سنجش و آمار بررسی شد که گزارش مبسوط آن به وزیر بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت ارائه می شود.
وی تاکید کرد: نقاط ضعف آزمون دوم نیز بررسی شده و در گزارش به آن اشاره شده است که بر اساس مفاد آن پیگیری های لازم انجام می شود.
به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود. 


 ثبت نام آزمون ارتقای دستیاری پزشکی سال 89 از امروز آغاز شد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه علوم پزشکی تهران، تاریخ ثبت نام آزمون ارتقای دستیاری پزشکی از 22 تا 25 خرداد ماه و 24 ساعته به صورت آنلاین انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند جهت ثبت نام به سایت
http://Dastyari.tums.ac.ir مراجعه کنند و داشتن پست الکترونیکی و شماره دانشجویی الزامی است، ضمن آنکه دستیاران برای ثبت نام از هر پست الکترونیکی می توانند استفاده کنند.
گفتنی است، دستیاران باید نام کاربری و کلمه عبور خود را جهت دریافت کارت ورود به جلسه در دسترس داشته باشند.
به گزارش ایسنا، آزمون ارتقای دستیاری پزشکی امسال، 31 تیر ماه برگزار می‌شود.
 

===============================

 

 ازسوی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس صورت گرفت؛ 

تکذیب خبر بررسی آزمون دستیاری پزشکان در کمیسیون های تخصصی مجلس
دکتر حسینعلی شهریاری در تماس با پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی (وب دا) سخنان منتسب به خود را در سایت «خانه ملت» تکذیب کرد.
براساس این گزارش درخبر سایت «خانه ملت» که امروز 22 خرداد درج شده به نقل از رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمده است: آزمون دستیاری پزشکی در کمیسیون های بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات مجلس همچنان درحال بررسی است و هنوز جمع بندی درخصوص آن نهایی نشده است .
در ادامه این خبر به نقل از دکتر شهریاری تصریح شده آزمون دستیاری پزشکی لغو نشده و موضوع آن همچنان در حال جمع بندی نهایی است و اخبار مربوط به آن از طریق رسانه های جمعی به اطلاع جامعه پزشکی و مردم خواهد رسید.
  

=================================================

============================================= 

======================= 
نظرات 330 + ارسال نظر
درمانده یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

من که دارم از حال میرم

ا.ص یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

من درحال جر خوردنم.صاحب جران خدا را
[من در حال پاره شدن هستم.ای پاره کنندگان من را جرواجر تر کنید=زودتر جواب‌ها رو بدید راحت شم[

امیر خان شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

شت عجیبیه

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

شبکه4 برنامه فرجه زنده دکتر دستجردی 3000044sms
/

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

علت افزایش ظرفیت کنکور پزشکی با وجود13000پزشک بیکار

مهم جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

شبکه4 برنامه فرجه زنده دکتر دستجردی 3000044sms
پیام بدهید

فوری جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

شبکه4 برنامه فرجه زنده دکتر دستجردی 3000044sms

به ریدم به خودم جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

چرا ریدی به خودت بهتر نبود می ریدی به محقیی پدر سگ هر این کثافت ارزش اینرا هم نداره.

لعنت خدا بر محققی عملی جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

لعنت خداوند و بزرگان درگاهش بر محققی عملی عمله و جد و ابادش انشا ا... هر چه زودتر به عذاب الهی دچار شده و پاداش نیت پلید و کار کثیفش را در این دنیا ببیند.

به یکی بگه جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

اول برو خودتو بشور!!!!!!

یکی بگه جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام من ریدم به خودم. فکر میکنید با ۳۹۴ داخلی جایی میارم؟

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

بچه ها لینک مربوط به رتبه های بقیه رشته ها رو دارید ؛فقط ۳رشته رتبه ها ش میاد

محمدرضا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

مرسی

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

نتایج آزمون دستیاری در هفته جاری اعلام می شود/ افزایش 20 درصدی پذیرش
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این نکته که بررسی نتایج نهایی آزمون دستیاری دوره سی و هفتم به پایان رسیده است گفت: نتایج نهایی دستیاری در هفته جاری اعلام می شود.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بررسی های آماری در مورد آزمون دستیاری به پایان رسیده است و سعی می شود در هفته جاری نتایج نهایی اعلام شود.

وی گفت: در این دوره 20 درصد افزایش ظرفیت نسبت به دوره قبل داشته ایم.

به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.

پیش از این دکتر شاهرخ رامین در گفتگو با مهر از بررسی نهایی مجلس در مورد آزمون دستیاری 88 خبر داد و گفت: این بررسی به پایان رسیده است و وزارت بهداشت می تواند نتایج را اعلام کند.

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون تخصصی پزشکی تا روز دوشنبه خبر داد.

دکتر محمد علی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری پایان خرداد ماه، گفت: حدود 10 هزار نفر برای انتخاب رشته آزمون مجاز شده بودند که با توجه به افزایش ظرفیت لحاظ شده 25 درصد از مجازین پذیرفته شدند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت 20 درصدی پذیرش داوطلب در آزمون امسال، گفت: این افزایش ظرفیت در مقایسه با ظرفیت دوره سی و ششم بسیار چشمگیر بوده و افزایش هوشمندانه‌ای در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت افزاش ظرفیت رشته‌های مختلف را متناسب با نیاز دانست وخاطرنشان کرد: در اعلام نتایج دقت‌های لازم و بررسی‌های کامل انجام شده است.

گفتنی است، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دررشته‌های تخصصی پزشکی بالینی با رقابت 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی 28 بهمن ماه برگزار شد که پس از ابطال آزمون مجدد در 13 اسفند ماه برگزار شد.

انتهای پیام

کد خبر: 8903-16803

به محمدرضا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

مناز یکی از بچه ها شنیدم تلویزیون گفته

محمدرضا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

یا امام رضا!!!!!!!!!!!!!!دیشب حرم رفتم...واسه همه دعا....۵شنبه اول رجب بود می گن شبه حاجت بوده....یا امام رضا.................


بچه ها...کدوم خبرگذاری گفته اعمال سهمیه با قانون جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی سهمیه مدیران و زنان حذف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آدرس سایتو بدید .........................

http://i49.tinypic.com/e6y9fb.jpg جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

به ش

به ندا جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

ندا -1 جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

بجای این حرفابلندشین یه کاری بکنید!!!اگه ازاول همه مون باوجود اختلاف نظر درمقابل دشمن واحدباهم متحد بودیم وجلوشون می ایستادیم اوضاع اینجوری نمیشد.دراین لحظات اخریکبار دیگه توانائیمونو بکاربگیریم

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

ولی جدا از شوخی بعد از این امتحان و کارای اینها هر چی فکر پوسیده به اسم اسلام و دین و آخرت و بهشت و جهنم و جزای عمل شر و.... (که کم هم نبودن) رو از مغزم خالی کردم بیرون ....الان واقعا احساس راحتی میکنم از اونهمه تناقض راحت شدم ...اینو تا آخر عمرم مدیون دستجردی و محققی و...میمونم....الان تازه میفههمم که این کارهای این آدمها ،این ظاهر برازنده و اسلامیشون...این مجاهدتی که برای طرح انطباق انجام میدهند ...این ایثاری که برای نفرستادن مشتی خس و خاشاک غیر بسیجی کافر فتنه گر به رزیدنتی انجام میدهند....چه قدر اینها واقعا مطابق اسلام عزیز رفتار میکنند.

خدایا جون من یه جای توپ تو بهشت برا شون رزرو کن... اینها خیلی از آدمها رو به راه راست و حقیقت هدایت میکنند

امیر خان جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

چقده اینجا سوت و کوره آرامش قبل از طوفانه! قیافه قبیح محققی و چهره سفیه مرضیه از رسانه ملی !! امشب پس از مدتها رو آنتن رفت . محققی : همانطور که قبلا هم گفتیم ! نتایج دستیاری مطابق اعلام قبلی آخر خرداد اعلام میشود
دستجردی: نتایج خام آماده است(هنوز نپخته و باید حسابی جا بیافته ) پس از اعمال سهمیه های جدیدا تصویب شده اعلام میشه (قانون عطف به ماسبق میشه)
:

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

نویسنده: گل اقا
پنجشنبه 27 خرداد1389 ساعت: 22:23
من در سرزمینی زندگی میکنم که در ان دویدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمیدوند.

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

خداوند
پنجشنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:38 AM
با اجازه ولایت مطلقه فقیه به حضور بندگانم عرض میکنم چون همه متقلبین و خائنین و خلافکاران از طرفداران پر و پا قرص ولایت فقیه هستند و بنا به حکم حکومتی که از طرف ولایت فقیه دریافت کردم اعلام میکنم که هیچ یک از اعمال سوال فروش ها و سوال خر ها و خائنین و دزد ها خلاف نمی باشد مگر انکه ضد ولایت مطلقه اخوندها باشد

والسلام
هفدهم ژوئن ۲۰۱۰ خداوند ولایت مطلقه فقیه

اقا این فرموده پروردگار خیلی با حاله...من با اجازه ش دوباره نشرش میدم که یه وقت مثل ادیان قبلی تحریف نشه....

ولی جدا از شوخی بعد از این امتحان و کارای اینها هر چی فکر پوسیده به اسم اسلام و دین و آخرت و بهشت و جهنم و جزای عمل شر و.... (که کم هم نبودن) رو از مغزم خالی کردم بیرون ....الان واقعا احساس راحتی میکنم از اونهمه تناقض راحت شدم ...اینو تا آخر عمرم مدیون دستجردی و محققی و...میمونم....الان تازه میفههمم که این کارهای این آدمها ،این ظاهر برازنده و اسلامیشون...این مجاهدتی که برای طرح انطباق انجام میدهند ...این ایثاری که برای نفرستادن مشتی خس و خاشاک غیر بسیجی کافر فتنه گر به رزیدنتی انجام میدهند....چه قدر اینها واقعا مطابق اسلام عزیز رفتار میکنند.

خدایا جون من یه جای توپ تو بهشت برا شون رزرو کن... اینها خیلی از آدمها رو به راه راست و حقیقت هدایت میکنند

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

درسته......اخبار 20:30 هم داشت با عمله عملی محققی مصاحبه میکرد....گفت 31 نهایتا 1- 2 تیر....بقیه حرفاشو نتونستم گوش بدم ...مجبور شدم برم دستشویی....
نمیدونم چه اجباری دارند که تو اخبار سراسری هی اعلام کنند !!البته 20:30 فقط مخصوص خبرهای دزدی و غارت و تقلبه..

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

شبکه خبر در اخبار ساعت 8 شب پنح شنبه مورخ
89/3/27 اعلام کرد نتایح نهایی سی و هفتمین
دوره ازمون دستیاری روز30 خرداد اعلام میشود

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

بیهوشی هم بر اساس رتبه پارسال + 20 % افزایش ظرفیت میشه تا 3100 ....بنابراین شما به نظرم 99% قبولی ....

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://i49.tinypic.com/e6y9fb.jpg

به 390 جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

ببین عزیز حدود یکماه پیش بر اساس افزایش 20 % ظرفیت و رتبه و نمره های پارسال یه جدول فرضی تهیه کرده بود برای قبولی احتمالی در رشته ها....
منم رتبه ام مشابه شماست .... این قسمت جدول رو من up load کردم از این لینک ببین..
البته یه کم دست بالا میشه به نظرم...چون امسال افراد بیشتری انتخاب رشته کردند.

http://i49.tinypic.com/e6y9fb.jpg


خدا پدر این شهر زاهدان رو بیامرزه که یه امیدی واسه قبولی برا ما میزاره....

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

کی تو دبیرخانه اشنا داره؟

سوشیانت پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://dianosh.blogsky.com/

با سلام

دو پست جدیدم زیباست،امیدوارم لذت ببرید!؟

یا حق

فرهاد پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://rez88.persianblog.ir

نتایج یک بررسی هفت ساله در مورد پدیده شرطی شدن نشان داد که این پدیده در مورد انسان‌ها نیز صادق است. این آزمایش که مدت‌ها پیش از این توسط اسکینر، محقق صاحب‌نام، روی کبوترها انجام شده بود، این بار توسط محققان ایرانی روی گروهی از پزشکان عمومی صورت گرفت....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

کسی از قبولی ها خبر نداره؟

ناسلامتی ماقشرتحصیل کرده !!!!! پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

این هم مانیفست قشر تحصیل کرده .مرده شوی این تحصیل را با قشرش ببرد.:


آره ما خرمون از پل با همون چند تا جواب غلط رد
امسال قبولیم .حالا برو بسوز .
فعلا داور بنفع ما سوت زده و ما برنده شدیم برو اگه شکایتی داری به فیفا بنویس ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها .
باور کن سوزش مسجدی و دار و دسته خود خواهش از قبولی توی رزیدنتی بیشتر حال می ده

از ماست که بر ماست. پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

راه چاره اینه که دست از فرصت طلبی برداریم و به خاطر چند رتبه بالاتر و پایین تر ذست به هر کاری نزنیم و هر چیزی را به زبان نیاوریم که البته اگر آوردیم جواب های هوی است .حداقل اگر کاری نمی کنیم به تنها کسی که آبروی نداشته عاملان فساد را برد چپ و راست توهین نکنیم از ترس اینکه مبادا نمره جو.ابهای غلطمان بپرد.در واقع از ماست که بر ماست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

اخه چرا این همه هراس دارید. این همه به سر و کله هم نپرید. نتایج اماده است احتمالا یکشنبه یا نهایتا دوشنبه خواهند داد
اگر اشنا داشته باشید می توانید نتیجه خود را از دبیرخانه بگیرید
شوال خر ها پیروز شدند و همه در رشته دلخواه قبول شدند. پس سوال خر ها هم نگران نباشند هیچ چیز تغییر نخواهد کرد

وای برما پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

بهتره به جای توهین کردن به همدیگه به قکرچاره باشین!ناسلامتی ماقشرتحصیل کرده !!!!!جامعه ایم.واقعا شخصیت بعضیها چقدر واضح نمود داره!ادم یاد گیس وگیس کشی های خاله خانباجی هامیافته!!!

سوال اگر غلط باشه نمرش بخش میشه پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

اگر تغییر جدیدی در پاسخ نامه ایجاد شود (که نمی شود) و سئوالی غلط اعلام شود (مثلا هر ۴ گزینه صحیح اعلام شود ) نمره کسانی که قبلا طبق پاسخنامه زده اند تغییر نمی کند و صرفا نمره به کسانی اضافه می شود که قبلا نمره سئوال را نگرفته اند بنابراین رتبه آنها بهبو.د یدا می کند. اگر فقط گزینه جواب سئوال تغییر کند نمره آن از کسانی که طبق پاسخ نامه قبلی درست زده اند کسر می شود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

راست میگه درازگوش !! کسی که یک بار نمره سئوال را گرفته که دوباره نمره اش را نمی گیره فقط نمره کسی میره بالا که طبق پاسخ نامه قبلی غلط زده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

ناذان سئوال اگر غلط شد فقط کسی که اشتباه زده نمره اش تغییر می کنه نه کسی که از اول با شانس به سئوال غلط جواب مثلا درست داده دوست DEEP MR

به بالایی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

حرص نخور بابا!از جونت مایه میذاری!نمیفهمن.معلوم نیس چجوری درس خوندن!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

بابا یکی نیست به این احمق ها بگه به استناد حرفهای خودشون کسی با سوال غلط نمره نیاورده سوال اگر غلط باشه نمرش بخش میشه همه میرن بالا ؛یکی به اینها بفهمونه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

خانم وزیر حداقل کاری که می تونه بکنه که جلوی اخاذی علمی مسجد ی و دار ودستهاش رو بگیره

به بالایی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

در پناه رهبری

به ۳۹۰ پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام دوست عزیز خبر موثق اینکه با ۳۷۰ بیهوشی زاهدان اوردن وبا رتبه ۳۱۰۰ شما حتما قبولی

توصیه به مسجدی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

مسجدی جان سال بعد سعی کن به چند تا سوال جواب غلط بدی که رتبت بهتر بشه قبول شی

به بالایی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

آره ما خرمون از پل با همون چند تا جواب غلط رد
امسال قبولیم .حالا برو بسوز .
فعلا داور بنفع ما سوت زده و ما برنده شدیم برو اگه شکایتی داری به فیفا بنویس ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها .
باور کن سوزش مسجدی و دار و دسته خود خواهش از قبولی توی رزیدنتی بیشتر حال می ده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

یکی از خصوصیات ما ایرانیها اینه که تا نوک دماغمون رو بیشتر نمی تونیم ببینیم . فکر می کنیم اگر با چند تا جواب غلط یه رتبه ای آوردیم دیگه خرمون از پل رد شده وتموم واینقدر شعورز نداریم که اگر ایندفعه نا کارآمدی و فساد این سیستم به نفع ما شد دفعه بعدی هم خواهد بود که ما را به خاک سیاه می نشاند ( نمونه اش همین وضع درامد و اشتغال پزشکان پس از ۷ سال تحصیل ) .

ولایتی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

کوز خر هم نمی یاری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

با 390 و رتبه 2050 بی هوشی میارم؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

با 390 و رتبه 2050 بی هوشی میارم؟؟؟؟؟؟؟

بید پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام میشه یکی به مسجدی بگه قرصاشو سر وقت بخوره باز داره نامه می نویسه دیگه نامه بسه بره جلو دادگستری عریضه بنویسه خوب چرا اومده پزشک شده این دیوانه با این همه علاقه به نامه نگاری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

اسامی ذخیره ها را کی اعلام میکنند کسی می دونه
با این وضع من نمی توانم هیچی درس بخوانم
خدا کنه زودتر اسامی ذخیره ها را اعلام کنند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

من هم قبول نشدم
خوش بحال قبول شده ها

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 02:34 ب.ظ

کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;کجا نتیجه دیدی؟;

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

کجا نتیجه دیدی؟;

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

هرکسی چشم بصیرت داشته باشد می تواند نتیجه امتحانش را ببیند.
خودم متاسفانه خودم قبول نشده ام شما هم اگر بخواهید ....
از ولایات مطلقه فقیه هم سپاسگزارم اجازه داد خداوند بالایی پیامی به بندگانش بدهد
غیر خودیها را به تقوی و پاکدامنی و پرهیر از مال دنیا و لذتهای دنیوی و مقام و ... سفارش می کنم

سینا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

معین شایعه سفرش به ایران را تکذیب کرد

بهزاد بلور

بی بی سی

برخی منابع خبری ایران از سفر معین به ایران خبر داده بودند

نصرالله معین (معروف به معین) شایعه سفرش به ایران را تکذیب کرد.

طی هفته های گذشته، خبر ورود چند خواننده مشهور ایرانی مقیم امریکا از جمله حبیب محبیان (معروف به حبیب) و بیژن مرتضوی به ایران در سایت های خبری این کشور منتشر شده بود.

برخی سایت های داخل ایران نیز از سفر معین به تهران در روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داده بودند، اما او از خانه اش در غرب لس آنجلس به بی بی سی فارسی گفت: "دوست دارم بعد از سی سال دوری و مهاجرت به آمریکا به وطنم بازگردم و حتی تصمیم داشتم که برای سالگرد درگذشت مادرم در ایران حضور داشته باشم ولی این آرزو عملی نشد."

معین که جمعه گذشته در جشن فارغ التحصیلی دختر خود، پریچهر معین، در لس آنجلس شرکت کرد، گفت که به هیچ قیمتی حاضر به غیبت از این اتفاق بزرگ خانوادگی نبوده است.

معین شایعه تصمیم به اجرای کنسرت در داخل ایران را هم رد کرد و در عین حال گفت: "من با هنرمندان داخل ایران در تماسم و جزو اولین خوانندگان لس آنجلس بوده ام که با نوازندگان و آهنگسازان و ترانه سرایان داخل ایران کار ضبط کرده ام."

"در حال حاضر دو کار جدید دریافت کرده ام که موسیقی آن در ایران ضبط شده و روزها برای ضبط صدای خودم روی آهنگ ها به استودیو می روم."

آهنگ های جدید معین در تور کنسرت های دور دنیای او که از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) از سالن همراسمیت امپایر لندن آغاز می شود، همراه با ارکستر سازهای زهی اجرا خواهد شد.

دیروز، دوشنبه، در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر سفر چند خواننده مشهور مقیم لس‌آنجلس به ایران، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، در پاسخ به خبرنگاران گفته بود: "من مسئول صدور مجوز ورود به آنها نیستم اما فعالیت یک ایرانی در داخل و خارج از کشور ، مطابق چارچوب و قوانین آزاد است و مشکلی ندارد."

محمدرضا پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

یا امام رضا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خداوند پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

با اجازه ولایت مطلقه فقیه به حضور بندگانم عرض میکنم چون همه متقلبین و خائنین و خلافکاران از طرفداران پر و پا قرص ولایت فقیه هستند و بنا به حکم حکومتی که از طرف ولایت فقیه دریافت کردم اعلام میکنم که هیچ یک از اعمال سوال فروش ها و سوال خر ها و خائنین و دزد ها خلاف نمی باشد مگر انکه ضد ولایت مطلقه اخوندها باشد

والسلام
هفدهم ژوئن ۲۰۱۰ خداوند ولایت مطلقه فقیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟ بچه ها کسی میدونه نتایچ کی میاد؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 02:33 ق.ظ


من نمیدونم آنتن و عصبانی کجا هستن؟؟؟؟



[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

مسجدی دوباره پیداش شد.
با نظرات جدید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://dastyar1388.blogfa.com

جوابهارو ندادن
خدا جوابشونو بده.
http://dastyar1388.blogfa.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

آخر خرداد یعنی 2شنبه؟؟؟؟

محمدرضا چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

من که گفتم کی می زنن!!!!!!!!!!!!!!!!!آخر خرداد!!!!!!!!!!!!!!من اهل دروغ نیستم ..اطمینان به من........

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

من که گفتم کی می زنن!!!!!!!!!!!!!!!!!آخر خرداد!!!!!!!!!!!!!!من اهل دروغ نیستم ..اطمینان به من........

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

هیچ خبر.....کی بود گفت:نتایج چهارشنبه میاد!!
به اندازه کافی سرکارمون گذاشتند لطفا همدیگر رو سرکار نگذاریم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

چه خبر؟

به به بالایی چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

پزشکی قانونی را فقط دانشگاه تهران وایران داره.ظرفیت ان هم تنها ۲۱ نفر است.

به بالایی چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

رتبه ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ بستگی به شهرش داره

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام دوستان
بنظر شما امسال نمره برای قبولی در رشته پزشکی قانونی حدود چنده؟؟؟کسی می دونه؟تشکر

وزیر بهداشت چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

جناب ۱۲۳ نمیشه. برای دزدی و تقلب باید آشنای مهمی داشته باشی. شما یه پزشک متعهد هستی و روستاها جهت پزشک خانواده منتظر شما هستند.

۱۲۳ چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام و عرض ادب!
می خوام سال دیگه کمی حق داوطلبان رو نوش جان کنم کسی راهی می دونه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

کسی میدونه شرایط سوئ استفاده از حق داوطلبان چیه ؟
اگه سهمیه مدیران داشته باشی چه جوری میشه از سهمیه مناطق محروم ایثارگران و... استفاده کرد
لطفا سریعتر جواب بدین دارم از قافله عقب میافتم همه حقا رو خوردن چیزی برام نمونده
زود باشید

م چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

کسی میدونه شرایط استفاده از سهمیه مناطق محروم چیه؟اگه کسی طرحشو سه ونیم پنجم بوده میتونه از این سهمیه استفاده کنه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

یعنی نتایج رو کی میدن؟

... چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

دیگه هیچ خبر دیگه ای هم در خبرگزاریها برای دستیاری نیست که فردا بخواد تکذیبیه ا صادر بشه فک کنم یواش یواش داره شامل مرور زمان میشه حضرا ت هم که خوابشون برده

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

کاشکی این نتایج ساختگیشونو زودتر اعلام کنن........
مردم ازاسترس .....مردم........بعد از اونهمه درس خوندن وسختی کشیدن.....بااون استرس دوبله امتحان........اینهم انتیجه اش:هیچ امیدی نداشته باشی
خدایا مسبب این وضعیت رو به خودت واگذار میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

کسی خوش سیرت خونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

ارامش قبل از طوفان .........

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 09:27 ق.ظ

وزارتخانه ۳روزه یاتلفنش رو جواب نمیده یا اشغال گذاشته کسی خبر جدیدی داره؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

چه کسی راست میگوید؟ مجلس یا دولت یا هر دو!


البته که فقط بابابزرگ راست می گوید. اینم سواله که میپرسی آقابزرگ؟

محمدرضا سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

افسوس..............افسوس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعتراض این گروه از داوطلبان افزود: تمامی افرادی که ثبت نام اولیه را انجام داده بودند اطلاع داشتند که در فرصت مقرر باید مدارک خود را ارسال کنند. در همان اطلاعیه ثبت نام بر زمان دقیق ارسال اینترنتی مدارک تاکید شده است.



وی اضافه کرد: از سوی دیگر مرکز سنجش آموزش پزشکی در زمانهای متعدد فرصت ارسال مدارک را تمدید کرده است و داوطلبان فرصت کافی اختیار داشته اند که مدارک خود را ارسال کنند.



رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که تا زمانی که هویت آنها به عنوان فارغ التحصیل یا دانشجوی دوره کارشناسی برای مرکز سنجش تایید نشود کارت آزمون برای این افراد صادر نمی شود بنابراین اعتراضات افرادی که در فرصت مقرر مدارک خود را ارسال نکرده اند وارد نیست.



وی تاکید کرد: مرکز سنجش نهایت همکاری را با داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد داشته است و حتی افرادی که مدارک خود را به صورت ناقص ارسال کرده بودند نیز توانسته اند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و به آنها اعلام شده است که مدارک خود را تکمیل کنند.



نسل سراجی یادآور شد: از میان 50 هزار داوطلب ثبت نام کننده بیش از 43 هزار نفر می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند. داوطلبان پس از ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی باید همزمان با دریافت کارت، دانشگاه محل تحصیل خود را نیز انتخاب کنند.



رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: داوطلبان می توانند تا روز چهارشنبه کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی را دریافت کنند. آزمون نیز در دو روز متوالی پنجشنبه و جمعه 27 و 28 خرداد برگزار می شود.



به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در 16 رشته در نوبت صبح پنجشنبه 27 خرداد، در 16 رشته در نوبت عصر پنجشنبه 27 خرداد و در 19 رشته در نوبت صبح جمعه 28 خرداد در 51 رشته و 24 شهر برگزار می شود. آزمون کلیه رشته ها به مدت 160 دقیقه برگزار و آزمون نوبت صبح در ساعت 9 صبح و آزمون نوبت عصر در ساعت 15 آغاز می شود اسامی نهایی پذیرفته شدگان کلیه رشته ها در نیمه شهریورماه اعلام خواهد شد

طالب حق-نتایج آزمون دستیاری تا پایا سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

پزشکان محترم: نمی خواستم دیگر وارد این بلاگ شوم وتوصیه ام هم به دیگران همین بود ولی چون همه به نوعی سر گردان و... این خبر را گذاشتم موفق باشید.

کد خبر : 18461
تاریخ : 1389/03/25 - 15:47:11





نتایج آزمون دستیاری تا پایان خرداد اعلام می‌شود
معاون آموزشی وزیر بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا پایان خردادماه خبر داد.

دکتر محمدعلی محققی در گفت‌و‌گو با خبرنگار "شهر" درباره نتایج آزمون دستیاری افزود: تمام تلاش دست‌اندرکاران بر این است که تا پایان خرداد و یا نهایت اوایل تیرماه نتایج این آزمون منتشر شود.



نتایج اولیه سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه 89 اعلام شد و در جریان آن آندسته از داوطلبانی که موفق به کسب نمره بالاتر از150 شدند، به عنوان داوطلب مجاز، امکان انتخاب رشته را پیدا کردند.



محققی درباره سی و هفتمین آزمون دستیاری که مجدد 13 اسفندماه در نهایت صحت و امنیت برگزار شد، به شهر گفت: این آزمون بیانگر رقابت واقعی علمی بود که همچون سایر آزمون‌ها، نمره و رتبه‌ کسب‌شده از سوی داوطلبان ملاک قرار گرفت.



وی اعلام کرد: بر این اساس حدود 20 درصد از داوطلبان معادل 2400 نفر در مرحله نهایی پذیرفته خواهند شد، در حالی که سال قبل حدود 1900 نفر در دوره‌های تخصص پذیرش شدند.



پیش از این نیز وزیر بهداشت در رابطه با اعلام نتایج اظهار کرده بود: نتایج خام آزمون دستیاری در حال حاضر آماده است، اما باید سهمیه‌های خاص بر اساس قانون مجلس اعمال شود و در نهایت اسامی پذیرفته‌شدگان انتشار یابد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

با افزایش ظرفیت (در حالی که بیشتر از ۱۳۰۰۰ پزشک عمومی بیکار داریم و بسیاری از تخصص ها هم اشباع شده)و بی ارزش تر کردن رشته می توانند (کما اینکه فعلا هم می کنند ) پزشکان را وادار کنند تا در هر شرایطی و با ویزیت نصف حق ویزیت لوله کش و آرایشگر کار کنند و به جای اعتراض هر پزشک فلک زده ای بدرترین پیشنهاد کاری را هم روی هوا بزند. .و با این شکل دولت با استثمار پزشکان روی بی لیاقتی خود در فراهم کردن نظام کارامد بیمه همگانی و ایجاد حداقل امکانات ضروری در مناطق محروم سرپوش می گذارد.

مصونیت سیاسی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

میگن فقط ۱۷ نفر و اونهم فقط ۲۵ تا از سئوالها را داشته اند ای یعنی هیچ خطری متوجه سئوال فروش و سئوال خر های اصلی که تمام سئوالات را و به قیمت بالای ۱۰۰ میلیون خریده اند نیست و از سال بعد دوباره روز از نو روزی از نو.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

خدا لعنتشون کنه تا کی میخوان ظرفیت پزشکی رو زیاد کنن.تا کی میخوان پزشک بیسواد بی تعهد تولید کنن

ایوب سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

کاسه صبرم تمام شده تقی میاد مصاحبه میکنه نقی میره تکذیب میکنه بابا ...کردیم اعتراض کردیم حرفمون راپس گرفتیم نتیجه ها رو بدین التماس می کنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

جواب ۲۹ خرداد تا ۱ تیر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

ریدمان وحید دستجردی ام الفساد به هیکل پزشکی:
دکتر سید امیر محسن ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به افزایش 15 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی در کنکور89، گفت: بیشترین ظرفیت پذیرش رشته‌های علوم پزشکی در رشته پزشکی است.
وی با بیان اینکه در رشته‌های دکترای حرفه‌ای چهار هزار و500 داوطلب پذیرفته می‌شوند، اظهارکرد: سال گذشته در رشته پزشکی 2 هزار و 400 نفر و رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی هزار و500 نفر پذیرفته شدند که در کنکور امسال هم تعداد پذیرفته شدگان رشد 15 درصدی خواهد داشت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

خوب نتیجه؟
بلاخره جوابا کی میاد؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره سلامت آزمون دستیاری دوم که مورد سوال معترضان است، گفت: هنوز نتایج قطعی حاصل نشده، اما تاکنون هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر بروز تقلب در آزمون دوم به دست نیامده است.

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره روند بررسی آزمون دستیاری گفت: در جلسه اخیر که با حضور کارشناسان و مجریان آزمون برگزار شد ابعاد دیگری از آزمون را بررسی و به پاسخ سوالات نزدیک شدیم.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در خانه ملت ادامه داد: ریز اتفاقاتی که در آزمون رخ داده را بررسی و گروه دیگری از سوالات و شبهاتی که برای معترضین وجود داشت را مورد ارزیابی قرار دادیم تا پاسخی برای آنها پیدا کنیم که تعداد جدیدی از شبهه‌ها پاسخ داده و برطرف شدند.

به گفته وی، یکی از سوالات جدید مطروحه توسط معترضان سلامت آزمون دوم است که با حضور کارشناسان و مسوولان برگزاری آزمون همه مدارک را بررسی و یک قدم به رسیدن به پاسخ سوالات نزدیک‌تر شدیم اما مهم این است که تا این لحظه هیچ علامتی مبنی بر تقلب در آزمون دوم پیدا نکرده‌ایم.

نماینده منتخب کمیسیون بهداشت در بررسی آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید با برگزاری این جلسه پاسخ تمام سوالات و شبهات داده شود اما مقدور نشد، لذا باید یکسری مدرک دیگر هم جمع‌آوری شود که در این جلسه مقرر شد مسوولان برگزای آزمون این مدارک را تهیه کنند.

رامین تاکید کرد: از آنجاکه که شرکت‌کنندگان و معترضان به نتایج آزمون دوم به دنبال جواب درست برای سوالات‌شان هستند این پروسه باید سیر قانونی خود را طی کند، ضمن این‌که اعلام هر نتیجه‌ای برای این بررسی‌ها، باید مستند و دارای دلیل و مدرک باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خاتمه خاطرنشان کرد: هیچ کس در بررسی این موضوع کوتاهی نمی‌کند، در شرایط و مقدورات فعلی تلاش می‌کنیم که زودتر به نتیجه برسیم، من بیشتر منتظر نتایج این بررسی هستم چراکه روزی من هم مانند این دانشجویان نگران نتیجه آزمون بودم و دقیقا احساس آنها را درک می‌کنم، اما نفع همه ما در صداقت و حرف علمی و مستند است.

انتهای پیام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

پس نتیجه ها رو میدن!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

بابا یه کلام بگین نتایج کی میاد؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

جزئیاتی از گزارش تحقیق مجلس درباره دستیاری/ تایید اشکال در کنکور دوم
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 با اشاره بخشهایی از گزارش تحقیق مجلس درباره این آزمون گفت: گروه تحقیق هنوز در حال فعالیت است و باید به سئوالات و ابهاماتی که در این زمینه وجود دارد پاسخ داده شود.
شاهرخ رامین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امتحان دوم از مشکلات زیادی برخوردار بوده است اما تاکنون مدرکی دال بر تقلب در امتحان دوم بدست نیاورده ایم. علیرغم اینکه بنده همه سرنخ ها را پیگیری کردم و همه جا اطلاعات کافی در اختیار من قرار داده شد.

اشکالات آزمون دوم دستیاری سال 88

وی با اشاره به بخشهایی از این گزارش گفت: امتحان دوم اشکالاتی داشته که این اشکالات به دلیل اینکه در شرایط اضطراری و مدت زمان کوتاهی برگزار شده، بسیاری از عوامل موجود در امتحان اول به دلایل امنیتی حذف شده و اشخاص دیگری به صورت فوری جایگزین شده بودند. مدت زمان در اختیار بسیار کوتاه بوده و فشار روانی روی گروه طراح و مجری امتحان دوم دستیاری به دلیل ابطال امتحان اول دستیاری و جو موجود در جامعه زیاد بوده است.

امتحان دوم از مشکلات زیادی برخوردار بوده است اما تاکنون مدرکی دال بر تقلب در امتحان دوم بدست نیاورده ایم
نماینده منتخب مجلس در پیگیری دستیاری
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 یادآور شد: گزارش شامل این موضوع است که چه اشکالاتی وجود داشته، قدرت تفکیک کنندگی سئوالات به چه شکل بوده، میزان تقسیم سئوالات چگونه بوده و میزان فنی بودن سئوالات در چه حدی بوده است که همه این مسائل به صورت مفصل و سئوال به سئوال قید شده است.

وی در خصوص بخشهایی از گزارش تحقیق که به بخش تقلب در آزمون اول دستیاری پرداخته اظهار داشت: در آزمون اول به صورت مستند 25 سئوال بیرون آمده بود. پیش از هر چیزی ما به دنبال کسانی بودیم که تقلب کرده بودند و تلاش ما بر این بود که هزینه تقلب کردن را بالا ببریم و برخورد جدی قانونی با متخلفان صورت گیرد تا جامعه پزشکی و دانشگاهی بداند که با این گروه برخورد شدیدی صورت خواهد گرفت تا انگیزه تقلب حتی از این گروه ولو اندک نیز گرفته شود.

رامین تاکید کرد: نوع مجازات و برخورد باید به گونه ای باشد که این اتفاق دیگر تکرار نشود.

وی در مورد بررسی هایی که از آزمون اول و دوم دستیاری به عمل آمده است به مهر گفت: گروهی از افراد در آزمون اول شرکت کردند و در آزمون دوم شرکت نکرده اند که این افراد طیف های مختلفی را در بر گرفتند و الزاماً همه آنها متخلف نبودند.

عده ای که در آزمون دوم شرکت نکرده اند الزاماً متخلف نبوده اند

نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 اضافه کرد: بر اساس بررسی هایی که انجام شد گروهی بودند که در آزمون دوم به دلیل نگرانی از نتیجه نهایی شان و یا مشکلاتی که در طی دو هفته تا امتحان دوم برای آنها بوجود آمده بوده در آزمون دوم شرکت نکرده اند کما اینکه گروهی بوده اند که در امتحان اول ثبت نام کرده و شرکت نکرده اند و از فرصت امتحان دوم استفاده کرده اند.

وی گفت: این مسائل از روی پاسخنامه ها و لینک ثبت نام آنها مشخص شد و عده زیادی که در آزمون شرکت نکرده اند الزاماً متخلف نبوده اند اما همه معیارها و سنجش ها به شناسایی متخلفان به ما کمک کرد.

رامین در مورد نقش عوامل آزمون وزارت بهدشت در تخلف آزمون اول گفت: گزارش کاملی از نقش برخی از عوامل آزمون از سوی حراست وزارت بهداشت پیگیری شده و افراد متخلف دستگیر شده و به قوه قضائیه معرفی شده اند.

رده تخلف در آزمون دستیاری متفاوت است. افرادی بوده اند که سئوالات را منتشر کرده اند و کسانی بوده اند که سئوال را خریده اند این افراد هر دو متخلف هستند اما تخلف آنها با هم متفاوت است
شاهرخ رامین
وی اضافه کرد: رده تخلف در آزمون دستیاری متفاوت است. افرادی بوده اند که سئوالات را منتشر کرده اند و کسانی بوده اند که سئوال را خریده اند. هر دو گروه متخلف هستند اما تخلف آنها با هم متفاوت است. از سوی دیگر تا مدارکی که وجود دارد برای قاضی محرز نشود نمی توان از آن به عنوان تخلف نام برد. اما کسانی که بر اساس آنالیز و بررسیهای آماری مشکوک به تقلب بوده اند به قوه قضائیه معرفی شده اند و از این به بعد هم ممکن است افراد دیگری معرفی شوند.

نماینده منتخب کمیسیون بهداشت مجلس در پیگیری آزمون دستیاری 88 در مورد باطل شدن پروانه پزشکی داوطلبان متخلف آزمون دستیاری به مهر گفت: قانونگذار در سال 82 جریمه نقدی سنگین و حبس برای داوطلبان متخلف آزمون های سراسری درنظر گرفته است اما در همان قانون به پزشکی به عنوان حرفه خاص نگریسته نشده است.

وی افزود: از سوی دیگر حرفه پزشکی با سایر حرفه ها تفاوت دارد و به دلیل قداست این حرفه قطعاً قانونگذار باید شرایط متفاوتی را ببیند و مطمئن هستم که در این دوره برخورد متفاوتی با متخلفان صورت می گیرد.

قرائت گزارش نهایی در مجلس شورای اسلامی به تصمیم کمیسیون بهداشت و هیئت رئیسه مجلس بستگی دارد

رامین در مورد قرائت گزارش نهایی در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع به تصمیم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بستگی دارد. البته نظرات نهایی را پس از پاسخ به همه ابهامات و سئوالات باقیمانده گروه تحقیق اعلام می کنیم.

به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.

الف سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

جواب اسونه.چون داروسازی خودش درامد کافی داره کسی برای شرایط بهتر لازم نیست ادامه تحصیل بده و طبعا کسی هم دنبال سوال خریدن نیست.تو خیلی از موارد تعداد شرکت کننده ها از ظرفیت کمتره!

به بالایی سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

ساعت خواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان تنها بحث مطرح زمان اعلام نتایج است.حالت خوبه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد