خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیست و هفتم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس پنجم

 

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیست و هفتم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس پنجم 

تا روز جمعه ۲۱ خرداد 

========================================== 

 

 زمان برگزاری بیست‌ وچهارمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی به تعویق افتاد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آزمون دانشنامه فوق تخصصی 25 شهریور برگزار می‌شود ..... 


======================================= 

 

  زاکانی به مهر خبر داد:
اسناد بررسی آزمون دستیاری موجود است ؛ منتظر نتایج بررسیها هستیم  ... ....

 

=====================================

 مسوول کمیته بررسی آزمون دستیاری:
گزارش چندصد صفحه‌ای پرونده آزمون دستیاری به‌زودی منتشر می‌شود
تعدای از سرشاخه‌های پرونده آزمون دستیاری هم‌چنان مقاومت می‌کنند

مسوول کمیته بررسی آزمون دستیاری در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همین روزها  !!  گزارش چند صد صفحه‌ای خدمت مردم، معترضین، .............  

============================================= 

 شهریاری به مهر خبر داد:
ارائه مستندات اشتباهات سئوالات دستیاری به وزیربهداشت  وزیر در مجلس
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات اساتید علوم پزشکی داخلی و خارجی در مورد سئوالات اشتباه آزمون دستیاری سال 88 به کمیسیون رسید که این مستندات برای بررسی به وزیر بهداشت ارائه می شود.
دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مدارک و مستندات بررسی برخی سئوالات .... .... .... 

=================================== 

 چگونگی نقل و انتقال و میهمان شدن دانشجویان دستیاری اعلام شد
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت: جابه‌جایی در طول دوره دستیاری ممنوع است ....  

========================================= 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:
مجلس دوباره تمام پاسخنامه‌های آزمون دستیاری را تصحیح کرد
 نماینده کمیسیون بهداشت مجلس برای پیگیری اعتراضات آزمون دستیاری گفت: پس از تصحیح مجدد تمام پاسخنامه‌های آزمون دستیاری دوم شبهه اخلال در تصحیح اوراق آزمون دستیاری مجدد برطرف شد اما ............ ..... 

=======================================

.... محسنی (نماینده مجلس) با اشاره به طرح موضوع آزمون دستیاری در این دیدار(روز سه شنبه) گفت: وزیر بهداشت در این جلسه یادآوری کرد که هرنوع اطلاعاتی که لازم باشد به نهادهای مربوطه در مورد پیگیری ابطال و بررسی تخلف در آزمون دستیاری سال 88 داده شده است و مدارک در این زمینه هم در حال تکمیل است.
عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان همچنین از وزارت بهداشت خواستند با داوطلبان معترض آزمون دستیاری با وسعت نظر!!!!!  رفتار کند که وزیر بهداشت قول مساعد در این زمینه داد. 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:
مجلس دوباره تمام پاسخنامه‌های آزمون دستیاری را تصحیح کرد
 نماینده کمیسیون بهداشت مجلس برای پیگیری اعتراضات آزمون دستیاری گفت: پس از تصحیح مجدد تمام پاسخنامه‌های آزمون دستیاری دوم شبهه اخلال در تصحیح اوراق آزمون دستیاری مجدد برطرف شد اما بررسی فنی و آنالیز سؤلات این آزمون ادامه دارد.
شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس با عنوان این مطلب اظهار داشت: بعد از ابطال آزمون دستیاری در بهمن سال گذشته به دلایل مشخص، علی‌رغم تلاش وزارت بهداشت، نسبت به آزمون دوم اعتراضاتی ایجاد شد و نیاز بود کمیسیون بهداشت در پیگیری اعتراض معترضان اقدام کند.
وی افزود: در قدم اول به دلیل اینکه در اصل تصحیح اوراق شبهه‌ زیادی وجود داشت هم امتحان اول و هم دوم را یک بار مجدد بعد از اسکن کامل پاسخ‌نامه‌ها تصحیح کردیم و نتایجی به دست آوردیم که با نتایجی که وزارت بهداشت اعلام کرده بود تفاوتی نداشت. لذا شبهه اخلال در پاسخنامه‌ها یا روش تصحیح آنها برطرف شد.
رامین تصریح کرد:‌ موضوع بعدی اعتراض معترضان روی سؤالات از لحاظ فنی و پزشکی بود که گزارش این موضوع را به کمیسیون دادیم و در همان جلسه گزارش معاون آموزشی وزارت بهداشت قرائت شد. اعتراض فنی معترضان به سؤالات وارد شناخته شد چرا که 4 سؤال چهار جوابی؛ 2 سوال دو جوابی و یک سوال را حذف کرده بودند.
وی ادامه داد: کمیسیون بهداشت به این نتیجه رسید که این موضوع پیگیری نشود. چون اصل ورود کمیسیون بهداشت به این موضوع با شبهه تقلب بوده نه مسائل فنی و مسائل فنی از لحاظ کمیسیون خاتمه یافته تلقی شد ولی بررسی فنی و آنالیز سؤالات همچنان ادامه دارد.
رامین یادآور شد: گزارش آنالیز به علت اینکه حدود یک هفته به دلیل برگزاری آزمون PHD‌ سالن قرنطینه وزارت بهداشت را در اختیار نداشتیم به تعویق افتاد.
 

 =======================================

 شهریاری به مهر خبر داد:
ارائه مستندات اشتباهات سئوالات دستیاری به وزیربهداشت  وزیر در مجلس
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات اساتید علوم پزشکی داخلی و خارجی در مورد سئوالات اشتباه آزمون دستیاری سال 88 به کمیسیون رسید که این مستندات برای بررسی به وزیر بهداشت ارائه می شود.
دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مدارک و مستندات بررسی برخی سئوالات اشتباه از سوی داوطلبان معترض به نتایج آزمون دستیاری به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه شده است و ما نیز این نظرات اعضای هیئت علمی را بررسی کرده ایم.
وی یادآور شد: نظرات اعضای هیئت علمی دانشگاههای داخلی و خارجی در مورد سئوالات آزمون دستیاری متفاوت است اما به هر حال این مستندات را بنده به وزیر بهداشت ارائه خواهم داد تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
شهریاری اظهار داشت: با توجه به حضور دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و جلوگیری از ضایع شدن حق داوطلبان آزمون دستیاری این مستندات به وزیر ارائه می شود تا شخص وزیر بهداشت آن را مورد بررسی قرار دهد.
به گزارش مهر، تاکنون بیش از 50 عضو هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی داخل کشور و بیش از 10 استاد نویسنده کتب مرجع پزشکی در مورد اشتباه بودن بخشی از سئوالات آزمون دستیاری نظر خود را به گروه داوطلبان معترض آزمون دستیاری سال 88 اعلام کرده اند.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.
 

====================================

  چگونگی نقل و انتقال و میهمان شدن دانشجویان دستیاری اعلام شد
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت: جابه‌جایی در طول دوره دستیاری ممنوع است
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از ممنوعیت انتقال دستیاران در طول دوره تحصیل مگر در موارد بسیار خاص خبر داد.
دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید براینکه جابجایی دستیاران در طول دوره دستیاری ممنوع است، خاطرنشان کرد: موافقت با انتقال دستیاری ممنوع و تنها در موارد بسیار خاص صورت می‌گیرد زیرا معمولا درخواست‌ها از بخش‌های کوچک به دیگر بخش‌ها بوده و موافقت با آن موجب اختلال در ارائه خدمات درمانی آن منطقه می‌شود، بنابراین شرایط و ‌محدودیت‌های زیادی در انتقال دستیاران وجود دارد.
وی در مورد نحوه میهمان شدن دستیاران، گفت: دستیاران می‌توانند با موافقت دانشگاه مبدا و مقصد، یکسال به طور منقطع یا پیوسته در طول دوره دستیاری در شرایط خاص مهمان شوند، البته تصمیم‌گیری در این زمینه به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار شده است.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به نحوه انتقال دستیاران متاهل، اظهار کرد: هر چند که رویکردمان به سمتی است که زوجین از یکدیگر جدا نشوند، ولی موافقت با انتقال این دسته از دستیاران امکانپذیر نیست.

===============================

 مسوول کمیته بررسی آزمون دستیاری:
گزارش چندصد صفحه‌ای پرونده آزمون دستیاری به‌زودی منتشر می‌شود
تعدای از سرشاخه‌های پرونده آزمون دستیاری هم‌چنان مقاومت می‌کنند (چون این متخلفان خودی هستند نیازی به استفاده از شیشه نوشابه و .... دیده نشد)

مسوول کمیته بررسی آزمون دستیاری در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همین روزها گزارش چند صد صفحه‌ای (متاسفانه در این زمینه پسرفت داشته ایم. گزارش تخلفات سال ۸۲ چند هزار صفحه ای بود) خدمت مردم، معترضین، مجلس و دولت تقدیم خواهیم کرد که قابل استناد باشد.
شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره سرانجام پرونده آزمون دستیاری در مجلس، اظهار کرد: آنالیز پاسخنامه‌های آزمون نخست نشان می‌دهد تعداد زیادی از متخفلین متوجه موضوع شده و در آزمون شرکت نکردند

(چقدر باهوش! پاسخنامه ها را به روش کامپیوتری انالیز کرده فهمیده تعداد زیادی شرکت نکرده اند!)  

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در خانه ملت ادامه داد: تعدادی از متخلفان آزمون نخست دستیاری که ابطال شد دستگیر و هم‌اکنون در زندان هستند، روزی که قرار شد پیگیری موضوع را برعهده گیرم به من گفتند تعداد شرکت کنندگان آزمون اول که باطل شد مساوی با تعداد شرکت‌کنندگان آزمون دوم است در حالی که این‌طور نیست، چراکه آنالیز کامپیوتری پاسخنامه‌ها نشان می‌دهد که حدود 360 نفر از کسانی که ممکن است سوالات به دست تعدادی از آنها رسیده باشد خودشان در آزمون شرکت نکردند(عزیزم نیازی به انالیز کامپیوتری نبود می توانستی با تفریق تعداد شرکت کنندگان ۲ امتحان از هم تعداد غایبین را بدست بیاوری)  

عضو کمیسیون بهداشت و درمان هم‌چنین خاطرنشان کرد: کسانی‌که در این تخلف جزو سرشاخه‌ها بودند از طریق روش‌های اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند و خیلی از آنها اقرار کردند البته برخی هم هم‌چنان مقاومت می‌کنند. (ظاهرا جناب نماینده سریالهای پلیسی  ضرغامی را زیاد می بینند مخصوصا کبرا ۱۱ و پلیس بزرگراه و هوش سیاه و هوش قرمز ...)
مسوول کمیته بررسی آزمون دستیاری درباره اعلام اسامی متخلفان آزمون دستیاری تاکید کرد: بدون شک بعد از پایان تحقیقات با متخلفان برخورد خواهد شد (همانطوریکه تابحال برخورد شده است مثل سال ۸۲) اما اعلام اسامی متخلفان، یک موضوع حقوقی است و باید در قانون پیش‌بینی شده باشد.
رامین در خاتمه درباره زمان دقیق ارایه نتایج بررسی آزمون دستیاری گفت: جمع‌بندی گزارش چند روز به دلیل آزمون PHD و چند روز هم به دلیل تعطیلات نیمه خرداد، به تعویق افتاد به همین دلیل نمی‌توانستیم از سالن قرنطینه وزارت بهداشت استفاده کنیم، اما در آینده نزدیک گزارشی از تحقیق و بررسی آزمون دستیاری ارایه می‌کنیم که قابل استناد باشد. 

================================= 

 

 

 زاکانی به مهر خبر داد:
اسناد بررسی آزمون دستیاری موجود است/ منتظر نتایج بررسیها هستیم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری موضوع تخلفات آزمون دستیاری سال 88 به طور جدی در حال انجام است گفت: منتظر نتایج بررسی دستاوردهای کمیسیون در این رابطه هستیم و پس از آن نتیجه اعلام می شود.
علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: پیگیریهای مورد نظر از نظر آموزشی، حقوقی و سایر بخشها درباره آزمون دستیاری در حال انجام است و در حال حاضر اسناد و مدارکی که موجود است در کمیسیون آموزش در حال بررسی است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه ای نیز که با حضور وزیر بهداشت برپا شد این موضوع مطرح شد و نکات لازم مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نتایج نهایی بررسی ها متعاقبا اعلام می شود افزود: در حال حاضر برای پیگیری موضوع تمام اسناد و مدارکی که برای بررسی لازم است را در دست داریم.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

 

 =============================================

زمان برگزاری بیست‌ وچهارمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی به تعویق افتاد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
آزمون دانشنامه فوق تخصصی 25 شهریور برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به تاخیر زمان برگزاری بیست و چهارمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی، زمان جدید برگزاری آزمون را اعلام ‌کرد.
دکتر نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دلائل تاخیر زمان برگزاری آزمون دانشنامه فوق تخصصی، گفت: پیش از این قرار بود آزمون 17 مرداد ماه برگزار ‌شود، ولی بنا به درخواست داوطلبان برگزاری آزمون به زمان دیگری موکول شد (چه وزارتخانه حرف گوش کنی! احتمالا دختر خاله های مسئولین بهداشت نرسیدند بخوانند) .
وی از برگزاری بیست‌ وچهارمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی در 25 شهریور ماه خبر داد و افزود: جدول زمانبندی مرحله شفاهی آزمون دانشنامه هر رشته در هنگام توزیع کارت برای شرکت در آزمون کتبی اطلاع داده می‌شود.
سراجی با بیان اینکه منابع آزمون دانشنامه فوق تخصصی در سایت دبیرخانه آموزش پزشکی به نشانی
www.cgme.behdasht.gov.ir  قابل دسترسی است، اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون در تیر ماه انجام می‌شود.

نظرات 277 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

نوید مسجدی بیهوشی تهران میخونه

به MA پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

تو واقعا نفهمی یا خودتا به خریت زدی کدومش بگو تابگم درمانشا.................

به M.A پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

آره درسته برو بکوب بشین بخون
حسابی بخون برای شهریور
ما هم از اول شهریور می شیم سال یک رزیدنتی.
بعد در روز جمعه یکی از روزهای ماه شهریور برو بشین روی صندلی یکی از این تالارهای داشکده پزشکی بهشتی و با خودت دویست سوال ببر و از خودت امتحان بگیر و خودت پاسخنامت رو تصحیح کن و با توجه به اینکه تنها شرکت کننده اون آزمون خودتی پس یه رشته لوکس قبول می شی.
و انشا الله نتیجه نهایی تو رو زود بدهند تا زیاد استرس نکشی ولی ما نتیجه مون رو چند روز دیگه در اواخر خرداد می گیریم و تو باید تا شهریور درس بخونی دلت بسوزه !!!!! ها ها ها

M.A سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

بچه ها: اینکه می گن قراره آزمون مجدد تو شهریور گرفته بشه! درسته؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

محسنی به مهر خبر داد:
جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیربهداشت/ درمان بر آموزش غلبه نکند
عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: اعضای فراکسیون دانشگاهیان در این دیدار بر موضوع توجه بیشتر به آموزش پزشکی و فناوریهای جدید در حوزه پزشکی تاکید کردند.



انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جلسه فراکسیون دانشگاهیان با دکتر مرضیه وحیددستجردی سه شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و اعضای فراکسیون موضوعات خود را در مورد آموزش پزشکی، دانشجویی، اولویتهای بهداشت و درمان، توجه به فناوریهای نوین را با وزیر در میان گذاشتند.

وی اضافه کرد: در بیان این اولویتها بر این موضوع تاکید شد که آموزش پزشکی و حوزه دانشجویی در این بخش تحت تاثیر مشکلات بهداشت و درمان قرار نگیرد و راهکارهایی برای این موضوع اندیشیده شود.

محسنی با اشاره به طرح موضوع آزمون دستیاری در این دیدار گفت: وزیر بهداشت در این جلسه یادآوری کرد که هرنوع اطلاعاتی که لازم باشد به نهادهای مربوطه در مورد پیگیری ابطال و بررسی تخلف در آزمون دستیاری سال 88 داده شده است و مدارک در این زمینه هم در حال تکمیل است.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان همچنین از وزارت بهداشت خواستند با داوطلبان معترض آزمون دستیاری با وسعت نظر رفتار کند که وزیر بهداشت قول مساعد در این زمینه داد.
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "خبرگزاری مهر " مجاز است.

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?&NewsID=1097777

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

سرویس فرهنگی - 20 خرداد 1389 ساعت 09:14
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی می کند :

لغو آزمون دستیاری پزشکی
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لغو آزمون دستیاری پزشکی توسط وزارت بهداشت در حالی که هنوز جرایمی ثابت نشده است جای تعجب و بررسی دارد.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: امتحانات آزمون دستیاری وزارت بهداشت چندین سال است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

سرویس فرهنگی - 20 خرداد 1389 ساعت 09:14
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی می کند :

لغو آزمون دستیاری پزشکی
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لغو آزمون دستیاری پزشکی توسط وزارت بهداشت در حالی که هنوز جرایمی ثابت نشده است جای تعجب و بررسی دارد.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: امتحانات آزمون دستیاری وزارت بهداشت چندین سال است مساله ساز شده و با تشنج برگزار می شود که لازم است برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: در امتحانات قبلی آزمون دستیاری وزارت بهداشت متاسفانه به دلیل خرید و فروش سوالات، تقلبات صورت گرفته شکایت هایی به قوه قضاییه ارائه شده و همین موجب می شد که در نحوه آزمون دستیاری پزشکی همواره با اما و اگرهایی همراه باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتراض هایی که در جریان است باید بررسی شود آیا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قادر به انجام برگزاری این آزمون هست یا خیر.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر امتحانات به نوع دیگری واگذار شود، هم وقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته نمی شود و هم زحمت افراد به این شکل که آزمون ها لغو شود به هدر نخواهد رفت.

شهریاری یادآور شد: بهتر بود وزارت بهداشت آموزش پزشکی با دقت ادله مخالفان آزمون دستیاری را مورد بررسی قرار می داد سپس درخصوص آن تصمیم گیری می کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده موضوع لغو آزمون دستیاری وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی را در دستور کار کمیسیون قرار می دهد.

دکتر شاهرخ رامین کیست؟ پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

نام و نام خانوادگی: دکتر شاهرخ رامین

رشته تخصصی : متخصص چشم پزشکی

استان: تهران

شهر: تهران

مطب: خ شریعتی نرسیده به قلهک جنب بیمارستان ایرانمهر

تلفن: 22617743

دوستان این مشخصات دکتر رامین نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت مجلس هست که مسجدی هی باهاش تماس می گیره و خواسته های خودشو و نه خواسته های اکثریت رو مطرح می کنه
اگه می خواید به خواسته های خود خواهانه مسجدی اعتراض کنید زنگ بزنید به رامین یا برید مطبش حضوری بگید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://icana.ir/News/Cultural/2010/6/60051/0/default.aspx

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لغو آزمون دستیاری پزشکی توسط وزارت بهداشت در حالی که هنوز جرایمی ثابت نشده است جای تعجب و بررسی دارد.
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده موضوع لغو آزمون دستیاری وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی را در دستور کار کمیسیون قرار می دهد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 خرداد 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

نتایج همزمان با سالگرد انتخاب مجدد رییس جمهور اعلام خواهد شد به شرطیکه تهرانی ها به خیابانها نریزند و شلوغ نکنند

سوشیانت چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://dianosh.blogsky.com/

سلامی دیگر

"آرزوها " را ببینید ،جالب و آموزنده است!؟
یا حق!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

http://www.khabarazmoon.blogfa.com/

داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟
رتبه ام در منطقه زاهدان ۲۵
/

حسین چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 09:09 ب.ظ

دوستان کسی میدونه این 15 سوال مورد اعتراض دکتر مسجدی کدامها هست اخه این بنده خدا که خودشو نماینده معترضین معرفی میکنه حتی این زحمت و به خودش نمی ده این سوالات و در وبلاگش درج کنه بعد هم هر کس مخالفت می کنه اونو به متقلب بودن محکوم میکنند خیلی جالبه که خیلی از بچه ها از متن 15 سوال اعتراضی وجواب به اصطلاح درست اونها بی اطلاعند و دکتر مسجدی دنبال کارهای خودش. باز دم محققی گرم که هم سوالات وهم کلید نهایی رو تو سایت سنجش گذاشته وهمیشه با پررویی از انها دفاع کرده . مطمین باشید تو این کشور همه به فکر خودشونند واگه مسجدی و دوستانش دارند اینهمه خودکشی میکنند فقط وفقط وفقط به خاطر خودشونه نه بقیه لطفا نگید دکتر مسجدی به فکر همه است که دیگه تو این کشور کسی این حرفها رو باور نمیکنه اگه اینطور بود چرا تا اعلام نتایج اولیه صداش در نمی اومد و... من در نهایت از ایشون یا دوستانشون می خوام حداقل متن سوالات اعتراضی رو در این فرم قرار دهند تا شاید شفاف سازی شود .عجب اوضاعی است یکی خودشو نماینده یه عده اعلام میکنه واز طرف اونا به چند تا سوال اعتراض می کنه ومعترضین از محتوای سوالات اعتراضی خبردار نیستند ونماینده و دارو دسته اش مدام از هم حمایت میکنند وهمواره در پرده سخن می گند خوش به حال ما که چنین نماینده هایی داریم وخوش به حال اونها که نماینده کیا هستند .البته بنده مخالف عدالت نیستم واگر اشتباهی در سوالات بوده باید حق به حقدار برسد .ولی ایا چنین میشود . به نظر من نه. اگه وزارتخونه تن به این اعتراضات بده سال دیگه چکار باید بکنه یادش بخیر شده ماجرای چوپان دروغگو -چون با این اوضاع اعتراض هر ساله خواهد بود مطمن باشید بعد از امتحان دستیاری بهمن اعتراض بسیار بیشتر از امسال خواهد بود چون در یک رقابت عده ای معترض هستند که به نتیجه دلخواه نمی رسند یکسال من سال بعد نفر دیگه ...مخصوصا با این گند کاریهای وزارتخونه که کسی بهش اعتماد نداره....و در نهایت من مطمنم وزارتخونه زیر بار هیچ مساله ای نخواهد رفت پس بریم دنبال مسایل ومشکلات خودمون.از من گفتن شروع جدی به خوندن کنید ودلتون و به اعتراضات خوش نکنید.

به داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

حتما میاری ولی فکر کنم زاهدان

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

الو

f.f چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

خسته شدم.وسعت نظر یعنی ظرفیتا 8 برابر بشه....

فرید چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

گفتم که:همه اش دود بود خبری نبود از کباب

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

وبلاگ جدید دکتر مسجدیhttp://www.khabarazmoon.blogfa.com/

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

خدایا کمکم کن دست ظالم را کوتاه کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

...و همچنان خبری از نتایج نیییییییییسسسس

طراوت چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

خدایا مردم از سر خوردگی

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

وسعت نظر یعنی اینکه دکترمسجدی و دوستانش هر رشته ای خواستند قبول شوند!! پس ما چی!!!
پس به همین خاطر بود که مجلسی وبلاگش را جمع کرد

محمدرضا چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

خدا یا مددی کن

فرهاد چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

با سلام

گرچه اطمینان خاطر دارم که گوش شنوایی برای این دلنوشته نیست اما برای اینکه شاید وجدان خفته ای بیدار شود مینویسم.برگزاری آزمون دستیاری خود رویداد مهم و سرنوشت سازی در زندگی بسیاری از پزشکان عمومی که چشم امید به آینده ای روشن دارند محسوب میشود و توجه به امنیت و سلامت آن لازم و حیاتی است نه فقط از جهت اینکه یرنوشت عده ای در گرو نتیجه آن است بلکه حیات عده ای نیز به آن وابسته و با آن گره خواهد خورد .اما با این مقدمه مروری گذرا بر آنچه بر من و امثال من در آزمون 88 گذشت سیر تغییر سرنوشت بسیاری را میتوان جست که با ندانم کاری و سر سری شمردن آگاهانه یا از روی غفلت شخص وزیر(این را خدا میداند و بس)رقم خورد داستان از آنجا شروع شد که با وجود اصرار و پا فشاری برخی از پزشکان اعتراض بحقشان به امتحان برگزار شده در سال 87 بدلیل نداشتن مستندات مورد نظر وزارتخانه بهداشت راه به جایی نبرد و خاطیان متخلف و خائنین به نظام و ملت رخنه کرده در شاه رگ حیاتی وزارتخانه آسوده خاطر از آن جستند و با نیشخندی زهر آگین پیکره سلامت جامعه را به تمسخر گرفتند اما چون این رشته سر دراز داشت و هر ساله متقاضی وجود داشت و بازار عرضه و تقاضا گسترده بود لذا امسال نیز طبق معمول سنواتی عده ای به خود این حق را دادند که بر سلامت آزمون خدشه وارد سازند و منافع شخصی و جمعی اقلیت خود را بر سلامت جامعه و ملتی که همیشه از آن دم میزنند ارجح بدانند و شخص وزیر محترم نیز با چشم پوشی از رویداد در حال وقوع در رسیدن خاطیان به اهدافشان آنان را یاری ساختند اما از آنجا که :و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین این جریان دیری نپاسسد و رسوایی به بار آورد که در تاریخ برگزاری آزمون های دهه های اخیر بی سابقه بود.اما قدری تعقل کافی بود تا بتوان فهمید که این نیز مانور تبلیغاتی برای تظاهر به عدالت محوری بیش نبود و بهانه تقلب گسترده در آزمون بدون اینکه تعداد وسیع متقلبین معرفی و یا تحت پیگرد باشند نشاندهنده این واقعیت بود که شخص وزیر بدون در نظر گرفتن اینکه چنین تصمیم متحورانه ای چگونه میتواند سرنوشت عدهای را تحت اشعاع قرار دهد و مسیر زندگیشان را دگرگون سازد دست به این اقدام زده و بدون در نظر گرفتن جمیع شرایط آزمون را باطل کردند.و بدتر از آن تصمیمات متعاقب آن بود که وضع و اوضاع را روز به بوز بدتر و بغرنج تر نمود .(شخصا در آزمون اول با آمادگی کامل و با اتکا به تلاش شبانه روزی نمره ای بالای 450 داشتم و در آزمون دوم بدلیل شرایط روحی ناشی از ابطال آزمون و بلاتکلیفی روزهای پس از ابطال آزمون و به جهت از دست دادن انگیزه و شرایط خانوادگی پیرامون آن و .... نتیجه ای بیشتر لز نمره 411 برایم حاصل نشد)با در نظر گرفتن همه این مسائل و با دیدی خوشبینانه نسبت به سلامت و امنیت آزمون دوم و مسائل پیرامون اعلام نتایج و رتبه ها اگرچه جای شبهه بسیار در همه این مسائل برای شخص خود من وجود دارد آیا میشود با سبلندی تمام در پیشگاه عادل مطلق در محضر عدل الهی توجیهی برای این عملکرد شخص وزیر متصور بود .امید آنکه وجدانهای خفته اندکی بیدار شود و برای روزی که همگان در پیشگاه عدل الهی باید پاسخگوی اعمال خود باشیم سربلند و خشنود باشیم.

<< فیلم دموکراسی تو روز روشن فقط گوشه ای از نص آیات قرآن را بر ما آشکار میسازد و نتیجه ما تاءخر اعمال ما را برایمان یاد آوری میسازد امیدوارم مسئولین فرصت دیدن آن را پیدا کنند.>>

داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟
رتبه ام در منطقه زاهدان ۲۵
/

به علامه جعفری و.......... چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

ممنون.جالب بود ولی این مطلب چه ربطی به اوضاع

واحوال ما وامتحان رزیدنتی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علامه جعفری و زیباتربن دختر دنیا چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

علامه جعفری و زیباتربن دختر دنیا
از علامه جعفری می پرسند چی شد که به این کمالات رسیدی ؟!
ایشان در جواب خاطره ای از دوران طلبگی تعریف میکنن و اظهار میکنند که هر چه دارند از کراماتی ست که بدنبال این امتحان الهی نصیبشان شده :«ما در نجف در مدرسه صدر اقامت داشتیم . خیلی مقید بودیم که ، در جشن ها و ایام سرور ، مجالس جشن بگیریم ، و ایام سوگواری را هم ، سوگواری می گرفتیم ، یک شبی مصادف شده بود با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اول شب نماز مغرب و عشا می خواندیم و یک شربتی می خوردیم آنگاه با فکاهیاتی مجلس جشن و سرور ترتیب می دادیم . یک آقایی بود به نام آقا شیخ حیدر علی اصفهانی ، که نجف آبادی بود ، معدن ذوق بود . او که ، می آمد من به الکفایه ، قطعا به وجود می آمد جلسه دست او قرار می گرفت .

آن ایام مصادف شده بود با ایام قلب الاسد (۱۰ الی ۲۱ مرداد ) که ما خرما پزان می گوییم نجف با ۲۵ و یا ۳۵ درجه خیلی گرم می شد . آنسال در اطراف نجف باتلاقی درست شده بود و پشه های بوجود آمده بود که ، عربهای بومی را اذیت می کرد ما ایرانیها هم که ، اصلا خواب و استراحت نداشتیم . آنسال آنقدر گرما زیاد بود که ، اصلا قابل تحمل نبود نکته سوم اینکه حجره من رو به شرق بود . تقریبا هم مخروبه بود . من فروردین را در آنجا بطور طبیعی مطالعه می کردم و می خوابیدم . اردیبهشت هم مقداری قابل تحمل بود ولی دیگر از خرداد امکان استفاده از حجره نبود . گرما واقعا کشنده بود ، وقتی می خواستم بروم از حجره کتاب بردارم مثل این بود که وردست نان را از داخل تنور بر می دارم ، در اقل وقت و سریع !

با این تعاریف این جشن افتاده بود به این موقع ، در بغداد و بصره و نجف ، گرما ، تلفات هم گرفته بود ، ما بعد از شب نشستیم ، شربت هم درست شد ، مدیر مدرسه مان ، مرحوم آقا سید اسماعیل اصفهانی هم آنجا بود ، به آقا شیخ علی گفت : آقا شب نمی گذره ، حرفی داری بگو ، ایشان یک تکه کاغذ روزنامه در آورد .

عکس یک دختر بود که ، زیرش نوشته بود « اجمل بنات عصرها » « زیباترین دختر روزگار » گفت : آقایان من درباره این عکس از شما سوالی می کنم . اگر شما را مخیر کنند بین اینکه با این دختر بطور مشروع و قانونی ازدواج کنید – از همان اولین لحظه ملاقات عقد جاری شود و حتی یک لحظه هم خلاف شرع نباشد – و هزار سال هم زندگی کنید . با کمال خوشرویی و بدون غصه ، یا اینکه جمال علی (ع) را مستحبا زیارت و ملاقات کنید . کدام را انتخاب می کنید .

سوال خیلی حساب شده بود . طرف دختر حلال بود و زیارت علی (ع) هم مستحبی . گفت آقایان واقعیت را بگویید . جا نماز آب نکشید ، عجله نکنید ، درست جواب دهید. اول کاغذ را مدیر مدرسه گرفت و نگاه کرد و خطاب به پسرش که در کنارش نشسته بود با لهجه اصفهانی گفت : سید محمد! ما یک چیزی بگوئیم نری به مادرت بگوئی ها؟معلوم شد نظر آقا چیست؟ شاگرد اول ما نمره اش را گرفت! همه زدند زیر خنده. کاغذ را به دومی دادند. نگاهی به عکس کرد و گفت: آقا شیخ علی، اختیار داری، وقتی آقا (مدیر مدرسه) اینطور فرمودند مگر ما قدرت داریم که خلافش را بگوئیم. آقا فرمودند دیگه! خوب در هر تکه خنده راه می افتاد. نفر سوم گفت : آقا شیخ حیدر این روایت از امام علی (ع) معروف است که فرموده اند « یا حارث حمدانی من یمت یرنی » (ای حارث حمدانی هر کی بمیرد مرا ملاقات می کند) پس ما انشاالله در موقعش جمال علی (ع) را ملاقات می کنیم! باز هم همه زدند زیر خنده، خوب ذوق بودند. واقعا سوال مشکلی بود. یکی از آقایان گفت : آقا شیخ حیدر گفتی زیارت آقا مستحبی است؟ گفتی آن هم شرعی صد در صد؟ آقا شیخ حیدر گفت : بلی گفت : والله چه عرض کنم (باز هم خنده حضار ) نفر پنجم من بودم. این کاغذ را دادند دست من. دیدم که نمی توانم نگاه کنم، کاغذ را رد کردم به نفر بعدی، گفتم : من یک لحظه دیدار علی (ع) را به هزاران سال زناشویی با این زن نمی دهم. یک وقت دیدم یک حالت خیلی عجیبی دست داد. تا آن وقت همچو حالتی ندیده بودم. شبیه به خواب و بیهوشی بلند شدم. اول شب قلب الاسد وارد حجره ام شدم، حالت غیر عادی، حجره رو به مشرق دیگر نفهمیدم، یکبار به حالتی دست یافتم. یک دفعه دیدم یک اتاق بزرگی است یک آقایی نشسته در صدر مجلس، تمام علامات و قیافه ای که شیعه و سنی درباره امام علی (ع) نوشته در این مرد موجود است. یک جوانی پیش من در سمت راستم نشسته بود. پرسیدم این آقا کیست؟ گفت : این آقا خود علی (ع) است، من سیر او را نگاه کردم. آمدم بیرون، رفتم همان جلسه، کاغذ رسیده دست نفر نهم یا دهم، رنگم پریده بود. نمی دانم شاید مرحوم شمس آبادی بود خطاب به من گفت : آقا شیخ محمد تقی شما کجا رفتید و آمدید؟ نمی خواستم ماجرا را بگویم، اگر بگم عیششون بهم می خوره، اصرار کردند و من بالاخره قضیه را گفتم و ماجرا را شرح دادم، خیلی منقلب شدند. خدا رحمت کند آقا سید اسماعیل ( مدیر ) را خطاب به آقا شیخ حیدر گفت : آقا دیگر از این شوخی ها نکن، ما را بد آزمایش کردی. این از خاطرات بزرگ زندگی من است».

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

به داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

دکتر احتمال خیلی قوی قبولین اگه ممکنه ایمیلتونا بدین چون ماهم سهمیه زاهدانیم اینجوری راحتتر میشه احتمال قبولی تواون منطقه را پیشگویی کرد

داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟
رتبه ام در منطقه زاهدان ۲۵

سوشیانت سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://dianosh.blogsky.com/

سلام
شب بر همه خوش
آپ جدیدم تصویر و متنی قدیمی ولی زیبا و آموزنده است،شاد و پیروز باشید!
یا حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

بابابزرک با این کارت دیگه مه نمیتونیم با هم حرف برنیم.. باید کلی منتظر بمونیم نظرمون اینجا بیاد...

افرا سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

دلم گرفته از آن و از این....

به بابابزرگ سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

برای اینکه افرادی نتونن وبلاگ لوث کنن و محیط
وبلاگ آلوده به حرفهای رکیک کنن دو پیشنهاد دارم:
۱-اجازه بده افراد حاضر در وبلاگ خودشون با چنین
حرکاتی برخورد کنند . من فکر می کنم خود این فرد
بعد از مدتی بی خیال بشه ؛راه حل دموکراتیک:البته
سعه صدر لازمه!
۲-ساعتی از روز اختصاص بده تا افراد تو اون ساعت
خاص بیان تو وبلاگ؛اینجوری هم استفاده از الفاظ رکیک کنترل میشه و هم اعتماد افراد حفظ میشه
و هم خودت لازم نیست گاه و بیگاه نظر افراد کنترل
کنی بذاری تو وبلاگ

نکته آخر :
این وبلاگ در حال حاضر موقعیت بسیار مناسبی برای ارتباط پزشکاست از این موقعیت بچه ها رو محروم نکن!
با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

محمدرضا سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

متاسفم...................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

بی ادب !
چرا فحش می دی

الی 2 سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

بابابزرگ!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

بخاطر اینکه هلی کوپترهای احمدی نژاد بالای سرم رژه می روند
ارازل اوباش می خواهند وبلاگ را تسخیر کنند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 05:48 ب.ظ

تازه چه خبر؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

بابابزرگ چرا اینجوری کردی؟؟؟

به بالایی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

از کجا شنیدی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

بچه ها این راسته که ظرفیت ها رو باز هم ۳۰۰ تا زیاد کردند؟

به داخلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

رتبه در منطقتون وتعداد ستاره اون منطقه چنده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

بابابزرگ خیلی خوبه که نظراتو کنترل کنید ولی این روش جدیدتون یه کم از حوصله ی این جماعت آسیب دیده خارجه .آخه تا کی صبر کنیم نظرمون درج شه بعد تازه آیا جوابمونو بگیریم یا نه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

ببخشید من متوجه نشدم کی 4تا سوال 4جوابه شد ؟تا جایی که یادمه 2تا سوال حذف شد نه یکی!!!!
یعنی این تغییرات که جناب آقای رامین فرمودن جدیده

داخلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟

داخلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

نتایج ۳۳ خرداد

به بالایی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

نه. ولی بعد اعلام نتایج منتظرت هستم. ایمیل بزن لطفا.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

شرو تهران هستی؟
من بعد از اعلام نتایج شریک می شوم از قیمتش خبر داری!

شرویدینگر سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

کی میاد تست زنی سروش فرزانگان بخریم؟
drpooyaalavi@yahoo.com

موضوع پست: مجلس دوباره تمام پاسخن سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:
مجلس دوباره تمام پاسخنامه‌های آزمون دستیاری را تصحیح کرد

خبرگزاری فارس: نماینده کمیسیون بهداشت مجلس برای پیگیری اعتراضات آزمون دستیاری گفت: پس از تصحیح مجدد تمام پاسخنامه‌های آزمون دستیاری دوم شبهه اخلال در تصحیح اوراق آزمون دستیاری مجدد برطرف شد اما بررسی فنی و آنالیز سؤلات این آزمون ادامه دارد.

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس با عنوان این مطلب اظهار داشت: بعد از ابطال آزمون دستیاری در بهمن سال گذشته به دلایل مشخص، علی‌رغم تلاش وزارت بهداشت، نسبت به آزمون دوم اعتراضاتی ایجاد شد و نیاز بود کمیسیون بهداشت در پیگیری اعتراض معترضان اقدام کند.
وی افزود: در قدم اول به دلیل اینکه در اصل تصحیح اوراق شبهه‌ زیادی وجود داشت هم امتحان اول و هم دوم را یک بار مجدد بعد از اسکن کامل پاسخ‌نامه‌ها تصحیح کردیم و نتایجی به دست آوردیم که با نتایجی که وزارت بهداشت اعلام کرده بود تفاوتی نداشت. لذا شبهه اخلال در پاسخنامه‌ها یا روش تصحیح آنها برطرف شد.
رامین تصریح کرد:‌ موضوع بعدی اعتراض معترضان روی سؤالات از لحاظ فنی و پزشکی بود که گزارش این موضوع را به کمیسیون دادیم و در همان جلسه گزارش معاون آموزشی وزارت بهداشت قرائت شد. اعتراض فنی معترضان به سؤالات وارد شناخته شد چرا که 4 سؤال چهار جوابی؛ 2 سوال دو جوابی و یک سوال را حذف کرده بودند.
وی ادامه داد: کمیسیون بهداشت به این نتیجه رسید که این موضوع پیگیری نشود. چون اصل ورود کمیسیون بهداشت به این موضوع با شبهه تقلب بوده نه مسائل فنی و مسائل فنی از لحاظ کمیسیون خاتمه یافته تلقی شد ولی بررسی فنی و آنالیز سؤالات همچنان ادامه دارد.
رامین یادآور شد: گزارش آنالیز به علت اینکه حدود یک هفته به دلیل برگزاری آزمون PHD‌ سالن قرنطینه وزارت بهداشت را در اختیار نداشتیم به تعویق افتاد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=89031

داخلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

اطفال حتما میاری

سارا سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

نه بیهوشی نزدم چند درصد احتمال اطفالم هست.من کلافم

سارا سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

نه بیهوشی نزدم چند درصد احتمال اطفالم هست.من کلافم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

نه بیهوشی نزدم چند درصد احتمال اطفالم هست.من کلافم

داخلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟

اونی که... سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

دیگه هیچی به هیچی....همه انگار که هیچ انتفاقی نیفتاده و منتطر اعلام نتیجه ایم!...گذر زمان غبار اندودش کرد دیگه کسی حتی حوصله نداره بگه ...تغلب....خدا از این سیاست حروم خواریشون نگذره..امین
چو بد کردی مباش ایمن زافات
خدایی هم هست تو همین دنیا بد جوری رسواشون می کنه
من که از حقم نمی گذرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

فرید سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 08:13 ق.ظ

همه اش دود بود/خبری نبود از کباب

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 07:42 ق.ظ

خاطرات تلخ زندگی یک پزشک سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

ای بابا بابابزرگ چرا پیام قبلیمو سانسور کردی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

به بالایی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

اطفال میاری.بیهوشی هم زدی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام.۳۹۳.۱۹۱۲.با سهمیه محروم۲۷زنان یا اطفال جایی قبول میشم یا نه

ریتالین دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

نه تهران نیستم

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

آخر این ماجرا به کجا ختم میشه؟چقدر استرس بکشیم؟چقدر تو فکر باشیم؟دیگه خسته شدیم....ای خدای مهربون خودت به فریادمون برس.....

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

هیچکی اینجا نیست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

هز ن و ید چه خبر

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

بچه ها از نماینده معترضین چه خبر؟

امیر ح دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

سعید صفاتیان دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

آفرین سعید صفاتیان یک جی پی مفق هستی تو!
ما شالله شدی مدیرکل درمان و بازپروری ستاد مبارزه با مواد مخدر .توی سایت نظام پزشکی سرچت کردم .
پله های ترقی رو خیلی خوب طی کردی .و حالا اومدی به دانشجویان (مخصوصا پزشکان )از عوارض ریتالین صحبت می کنی.
آفرین ما که اصلا نمی دونستیم ریتالین چی هست
آخه درسهای رزیدنتی زیاده وقت نمی کنیم قسمت ریتالینشو بخونیم.
بیا با این سهمیه مدیرانی که داری یک رشته خوب رزیدنتی بخون.آهان سخته از مدیریت دل بکنی؟
آقایون پزشک عمومی از سعید یاد بگیرید

علی دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

لطفا شایع درست نکنید نمره جدید رتبه جدید چیه؟
امروز زنگ زدم وزارت خونه گفت آخر خرداد یعنی ۱۴ روز دیگه نتایج رو می دن.پرسیدم ازش نتایج رو نمیشه زودتر بدند؟ گفت تقریبا آمادست ولی دارند چک می کنند که اشتباهی نشده باشه .
دیگه لطفا اینقدر بدبین نباشید تغییر مخفیانه رتبه دیگه چه صیقه ای هست؟!!!!

بی خیال به همکاران عزیز دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

اینقدر فکر نکنین .......هرچه پیش آید خوش آید.....

من بعد از کلی حرص وجوش خوردن وگذراندن یه دوره افسردگی به این نتیجه رسیدم

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

اکسی میدونه۳۹۳.۱۹۱۲ اطفال میاره یا نه.همه جا رو هم زدم .

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

محمدرضا دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

به دوستانی که به من خورده می گیرن:
فداتون شم..اگه شما هم تو طرح تو ۱روستا بودی و با هزار مشقت هر شب تا۲ درس می خوندیو هر۲-۳ شب ۱مریض بدحال نمی ذاشت همون۲تا ۶ صبح هم بخوابیو ...بعد ۲بار امتحان بدیو ...یهو بگن باطل!!!!!تو۱۰روز واسه امتحان مجدد روزی۲ساعت فقط بخوابیو... بعد ۴۲۱ بشی...رتبت بیاد۸۷۹!!!!!!!!!!!!!دیگه از همه می ترسی......من دیگه بریدم......نفرین کساییکه ما پزشکای درس خونو اذیت.....امام رضا (ع) از حق من و شما دوستان نمیگذره......اون شاهده ظلم به ما ها هست.....

انا دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

واقعا چقدراین امتحان ماپیچیده میباشد.اینهمه تحقیق و بررسی و هرروز یه خبر جدید!!!تازه علما 4 ماه بعد امتحان گیر درستی سوالاتند.اصولا هنگام گرح سوال چنبن کاری لازم بوده

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/pages/ritalin/

قرصهای ریتالین هم رده کوکائین و مواد مخدر روانگردان هستند
مدیرکل درمان و بازپروری ستاد مبارزه با مواد مخدر با هشدار به مصرف کنندگان قرصهای ریتالین به ویژه دانشجویان و دانش آموزان گفت: این قرصها هم رده مواد مخدری از جمله کوکائین و قرصهای روانگردان هستند و عوارض جسمی و روانی خطرناک بسیاری در فرد بر جای می گذارند.
سعید صفاتیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: قرصهای ریتالین داروی محرک سیستم اعصابند و به دلیل سوء مصرف در میان داروهای طبقه بندی شده و جزء رده کوکائین و قرصهای روانگردان قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: در گذشته این داروها در داروخانه ها با دُز پایین برای کودکان بیش فعال تجویز می شد اما قرصهایی که اکنون به عنوان قرص ریتالین در اختیار دانشجویان قرار می گیرد دارای دز بالایی از مواد مخدر است..........

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

واقعا آدم از داشتن همکارانی ساده لوح مثل بعضیا متاسف میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

به محمد رضا دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

دکتر بیخیال. ساده ایها!!!!!!!هیچ خبری نیست. اینا تخیلات دوستانه از سر بیکاری.چقدر جو میدی؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

به به ریتالین۲
من تهران هستم ریتالین را شما به من چند می دهید
منم به ریتالین فوری نیاز دارم
mani_behzad@yahoo.com

محمدرضا دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

yeki tahghigh kone .......daram az josh mimiram......yani baz rotbeye jadid baz entekhab reshte...............kodom soalat gharare avaz beshe.?????????????????yeki tahghigh kone .....khabar bede......dorogh nabafid.....khodaee ham hasta!!!!!!!!!!!!!!!!!tnx

۱۰۰۰۰۰۰ امین بازدید کننده وبلاگ دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

تعداد بازدیدکنندگان : 1000000
تبریک به خودم بابات اینکه ۱۰۰۰۰۰۰ امین بازدید کننده وبلاگتون بودم
وتبریک به دکتر بابابزرگ عزیز بابت وبلاگش و نصایح مشفقانه اش

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

montazere shoke akhar bashid.
tagyire makhfianeye rotbe ha va tas hihe formhaye entekhabe reshte bar asaase rotbehaye jadid

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

مثلا تو فکر کردی الان مجلس ناراضیه!!؟؟ اگه قرار بود کاری کنن که سئوالارو تقدیم وزیر نمیکردن. اگه قرار باشه کسی نفهمه مگه خل شدن چیزیو تغییر بدنو کارشونو سخت کنن؟ چقدر ساده ای ، فکر کردی حالا چون رتبه ها تو سایت نیست دارن تغییرش میدن!!!؟ لطف کنین برداشتای شخصیتونو به عنوان خبر ذکر نکنین.
بگین: به نظر من.... نگین:گفته میشه!!

[ بدون نام ] دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

به شنیده شده دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

چه نابغه ای هستی.واااااااااااااااای چه اطلاعات خفنی .از کجا شنیدی ؟چون بد سرکارت گذاشته هرکی گفته

به شنیده شده دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

وقتی قراره مخفیانه انجام بشه چه دلیلی داره دیگه کارنامه جدید صادر بشه

به ریتالین دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

تهران تشزیف داری؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد