خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

معترضان:اسامی نفرات برتر را منتشر کنید. وزیر: منع قانونی دارد

 

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================  

 

دستیاری در پیچ و خم اعتراض
معترضان دستیاری: اسامی نفرات برتر را منتشر کنید. وزیر: منع قانونی دارد  

(لطفا قانونی را که منع می کند ذکر کنید)  

حمایت از متقلبان به چه دلیل!! 

اعتراض به نتایج آزمون دستیاری همچنان ادامه دارد و داوطلبان خواستار انتشار اسامی نفرات برتر از سوی وزارت بهداشت هستند اما وزیر بهداشت با تاکید براینکه این کار از نظر قانونی ممکن نیست از تقدیر نفرات برتر در آینده نزدیک خبر می دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دستیاری سالها است که انگشت اتهام به سمت آن نشانه رفته است و ابطال این آزمون در سال 1388 باز هم موجب افزایش اعتراضات به نتایج آزمون شده است.
برخی داوطلبان دستیاری ساعاتی پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، اعتراضات خود را مطرح کردند و علاوه بر مجلس و نظام پزشکی، نامه ای نیز به رئیس جمهور نوشتند و خواستار پیگیر سه امر شدند.
این داوطلبان تقاضاهای خود را از رئیس جمهور در سه بند ارائه کردند:
1: تا روشن شدن و شفاف شدن این مسئله انتخاب رشته(۳) ......    

======================================= 

قابل توجه همکاران: 

لطفا از بکار بردن اسامی نامناسب برای معرفی خودداری کنید 

تا اطلاع ثانوی  از پذیرفتن نظرات بدون ربط به دستیاری معذور خواهیم بود 

دوستان عزیز توجه داشته باشند با الوده کردن فضای فعلی خود را عصای دست متقلبان می کنند  

مطمئن باشید که وزارتخانه برای موضع گیریهای خود این وبلاگها را کاملا کنترل می کند پس با کامنتهای بی ربط و .... بخود ضربه نزنیم.  

================================ 

 

 ====================================

 دادستان تهران اعلام کرد:
ارسال پرونده سه نفر از متهمان دستیاری به دادگاه/ خریداران هم شناسایی شدند 

 =======================

 

 مجریان آزمون دستیاری در مجلس؛
معاون آموزشی وزیربهداشت:
آزمون دستیاری متحول می‌شود
ابهام و سوال پاسخ داده نشده‌ای درباره آزمون وجود ندارد
 

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی نشست با اعضای کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون دستیاری، گفت: از دید وزارت بهداشت ابهام و سوال پاسخ داده نشده‌ای وجود ندارد.
دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با (2) .....
 

 ====================================== 

  مخبرکمیسیون بهداشت درگفت‌وگوباایسنا:
*سابقه علمی یکصدبرگزیده اول آزمون دستیاری برای رفع ابهامات بررسی می‌شود (بازی تازه مسئولین برای مردم نامحرم!) ---->> نتیجه بررسیها قبل از بررسی مشخص شد: امن و امان است بیشتر نمرات خوب از قوم و خویشان مسئولین هستند این نشان می دهد تخلفی صورت نگرفته است.
*شیوه انتخاب دانشجو درآزمون دستیاری باید تغییر کند.  لابد باید روند تقلب و تخلف مسئولین راحتتر شود و افشای تخلفات خودیها غیر ممکن گردد (۱)...

===============================


تجمع برخی داوطلبان آزمون دستیاری در مقابل مجلس
برخی از داوطلبان آزمون دستیاری در اعتراض به تقلب صورت گرفته در این آزمون امروز سه شنبه مقابل مجلس تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جمعی از داوطلبین آزمون دستیاری وزارت بهداشت در اعتراض به تخلف در دومین مرحله از آزمون این وزارتخانه جلوی مجلس تجمع کردند و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر نمایندگان به این موضوع شدند.
به گفته این افراد در مورد این اعتراض با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات صحبت شده و قول پیگیری داده شده اما وزارت بهداشت با این اعتراض موافقت نکرده است.

 


(1)عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سابقه علمی یکصد برگزیده اول آزمون دستیاری برای رفع ابهامات خبر داد.
محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون که با حضور معاونان وزیر بهداشت و نمایندگان معترضان به بررسی آزمون دستیاری پرداخته شد، گفت: در این جلسه نمایندگان داوطلبان معترض آزمون دستیاری نسبت به تفاوت رتبه‌های آزمون امسال نسبت به گذشته اعتراض داشتند و عنوان می‌کردند رتبه‌هایی که امسال اعلام شده نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت است، مثلا کسی که سال‌های‌ گذشته از 200 نمره آزمون 135 کسب می‌کرد رتبه‌اش زیر 1000 می‌شد اما امسال با همین نمره رتبه‌ها بالای 1000 رفته است، لذا آنها معترضند که با توجه به این‌که وزارت بهداشت اعلام کرده سوالات استاندارد و دارای کیفیت لازم است، چرا رتبه‌ها آن‌قدر بالا رفته است.
به گفته مخبر کمیسیون بهداشت، اعتراض دیگر این بود که برخی از سوالات اشتباه بود به نحوی که دارای دو گزینه صحیح بود، در تعداد زیادی از سوالات نیز پشت سر هم پاسخ یک گزینه بود، مثلا از 25 سوال 20 سوال جوابش الف بود.
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت ادامه داد: معترضان معتقدند زمان برگزاری آزمون دوم پس از ابطال آزمون اول به خاطر تقلب خیلی زود بود، با توجه به این‌که برای همه ثابت و مشخص شد در آزمون نخست تقلب صورت گرفته و سوالات لو رفته بود زمان در نظر گرفته شده برای آزمون دوم و تامین امنیت آزمون بسیار کم بود. وزارتخانه باید در یک فرصت بیشتری برررسی و تامل می‌کرد تا چیدمان جدیدی در طرح، تایپ، چاپ و توزیع و پخش سوال صورت می‌گرفت.
به گفته نماینده جهرم، نمایندگان معترضان هم‌چنین مطرح می‌کردند که چرا وزارت بهداشت اسامی نفرات برتر آزمون را اعلام نمی‌کند، در حالی که در کنکور معمولا در تمامی رشته نفرات اول، دوم و سوم به عنوان افتخار معرفی می‌شود، حال چرا در آزمون دستیاری وزارتخانه از اعلام اسامی نفرات برتر امتناع می‌کند، وزارتخانه تاکنون حاضر نشده است حتی اسامی 10 نفر نخست را معرفی کند اگرچه باید 100، 200 و حتی 300 نفر اول را معرفی کند.
مخبر کمیسیون بهداشت در ادامه به اظهارات معاون آموزشی وزیر بهداشت در پاسخ به معترضان اشاره کرد و گفت: دکتر محققی در این باره اظهار کرد که ما دانشجویان معترض را تکریم کرده و به آنها احترام گذاشتیم و به موقع هم اعتراضات آنها را پاسخ دادیم، آزمون هم به شکل احسن با کنترل همه مسایل امنیتی برگزار شد و هیچ سوالی لو نرفت. اما میانگین نمرات افزایش یافته است یعنی اگر در گذشته رتبه 135 سه رقمی می‌شد هم‌اکنون چهار رقمی شده است، به این دلیل که میانگین نمره علمی دانشجویان افزایش یافته و هم‌چنین دانشجویانی نیز در قالب استعدادهای درخشان در این آزمون شرکت کرده بودند که رتبه‌های برتر نهایتا مربوط به آنهاست.
رضایی تاکید کرد: در نهایت مقرر شد کمیسیون بررسی جدی‌تر و دقت بیشتری بکند به نحوی که چند نفر از اعضای کمیسیون به مساله ورود پیدا و سبقه علمی 100 نفر اول را بررسی کنند تا مشخص شود که آیا این دانشجویان در مراحل قبلی و دوران پزشکی نمرات خوبی داشته‌اند یا خیر، در این صورت واقعا مشخص می‌شود که نفرات برتر با یک سابقه علمی خوب در آزمون دستیاری پذیرفته شده‌اند یا خیر.
وی درباره تحول بنیادین آزمون دستیاری نیز، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته بحثی در این باره مطرح نشد اما کمیسیون شدیدا به دنبال اعمال تغییر و تحول در آزمون دستیاری است، شیوه انتخاب دانشجو در آزمون دستیاری باید تغییر کند چراکه پذیرش در دستیاری تنها به یک آزمون منوط شده است، یعنی افراد با یک امتحان می‌توانند تخصص قبول شوند یا نشوند، اعضای کمیسیون به دنبال این هستند که آزمون دستیاری را به چند بخش تقسیم کنند تا چند مورد نظیر معدل پزشک عمومی، امتحان جامع، برگزاری آزمون دو مرحله‌ای و ...در پذیرش آزمون دستیاری موثر باشد.
مخبر کمیسیون بهداشت گفت: در جلسه روز یکشنبه هم‌چنین فقیه رییس سازمان بهزیستی که آخرین روز مدیریتش در این سازمان را سپری می‌کرد برای ارایه گزارش عملکرد در کمیسیون حاضر شد، بر اساس گزارش ارایه شده به اضافه سوابق خوب وی، کمیسیون از فقیه تقدیر کرد و وی هم در مقابل از تلاش کمیسیون بهداشت در افزایش بودجه سال 89 بهزیستی تقدیر کرد.
به گفته وی، اعتبارات سازمان بهزیستی با تلاش اعضای کمیسیون بهداشت نسبت به سال گذشته 41 درصد افزایش یافت، یعنی علی‌رغم آنچه دولت در لایحه برای بهزیستی در نظر گرفته بود نزدیک به 170 میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق به بهزیستی کمک کردیم که مطمئنیم در سال جاری به لحاظ رشد بودجه‌ای که بهزیستی داشته حتما می‌تواند به افراد تحت پوشش خود خدمات بهتری ارایه کند.

=========================================== 

(2)  خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان اینکه این نشست، جلسه هم‌اندیشی با اعضای کمسیون بود، اظهار کرد: اعضای کمیسیون سوالاتی در خصوص تاریخ مجدد برگزاری آزمون دستیاری داشتند که به آن پاسخ داده شد و ما عنوان کردیم پس از ابطال آزمون اعلام شد که در اولین فرصت ممکن آزمون برگزار می‌شود و نباید این تاریخ از 27 فروردین ماه نیز عبور کند که به محض فراهم شدن شرایط آزمون را در 13 اسفند برگزار کردیم.
وی در خصوص تفاوت میان نمرات و رتبه‌های این دوره از آزمون با دوره‌های گذشته، اظهار کرد: بالاتر بودن سطح نمرات و رتبه‌ها خیلی عجیب نیست و دقت آزمون و علمی بودن آن را زیر سوال نمی‌برد.
وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار و 800 نفر در این دوره از آزمون انتخاب رشته کردند، تصریح کرد: بنا به درخواست برخی از داوطلبان 24 ساعت زمان مجدد تعیین شده است که بتوانند افرادی که انتخاب رشته نکرده‌اند به این موضوع اقدام کنند و در صورت نیاز نیز اطلاعات انتخاب رشته‌ای خود را اصلاح کنند.
محققی با تاکید بر اینکه ابهامی در نمره داوطلبان وجود ندارد، اظهار کرد: میان نمرات مرحله اول آزمون با مرحله دوم، نمره مکتسبه با نمره پیش کارورزی داوطلبان و کلیه موارد دیگر انطباق کامل وجود دارد و جای هیچ ابهامی نمی‌باشد.
وی افزود: در حد احساس نیاز تحلیل‌هایی براساس شاخص‌های علمی در مورد آزمون انجام خواهیم داد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در خاتمه گفت‌وگو با ایسنا از تحول بنیادی در آزمون دستیاری خبر داد که در کمیسیون بهداشت نیز مطرح شد و  افزود: کارگروهی تخصصی در حال بررسی مباحث تحول است.

=================================================== 

(۳) ..... تخصص را به تعویق بیاندازید زیرا انجام سریع این مرحله موجب تحمل استرس بیشتر برای داوطلبین می شود.
2 : رزومه 1620 نفر اول که نمره بالای 400 آورده اند را بررسی کنند. به دست آوردن نمره بالای 400 در امتحان دستیاری کار آسانی نیست. ما 8 سال با کتاب زندگی کرده ایم و باید رتبه های برتر سابقه درخشانی در پزشکی داشته باشند.
3 : ما خواهشمندیم این رتبه های برتر را با رتبه های سال های پیش  و نمودار آماری این آزمون را با آزمون قبل مقایسه کنید و ببینید آیا این نسبت افزایش رشد نمره ها رعایت شده است؟ این جهش عظیم با هیچ سیستم منطقی، قابل توجیه نیست. خواهشمندیم این مسئله را به صورت علمی و آماری بررسی کنید و توجیهی علمی و با زبان آمار برای این مورد بیابید.
انتخاب رشته آزمون دستیاری که بر اساس خواسته معترضان تمدید نشد اما داوطلبان همچنان خواستار انتشار اسامی نفرات برتر هستند که این امر نیز با مخالفت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روبرو شده است.
دکتر مرضیه وحیددستجردی در آخرین اظهار نظر خود در این باره گفت: پس از بررسی وضعیت آزمون دستیاری به زودی جلسه تقدیر از صد نفر اول این آزمون که موفق به کسب نمره‌ها و رتبه‌های برتر شده‌اند، برگزار می شود.
وی افزود: به عنوان آخرین بررسی از وضعیت آزمون و احراز سلامت برگزاری آن، وضعیت علمی صد نفر اول نیز بررسی و مشخص شد این صد نفر در تمام دوران تحصیل بالاترین رتبه‌ها را در دروس داشته‌اند و با تلاش بسیار در آزمون دستیاری تخصصی نیز حائز نمرات و رتبه‌های برتر شده‌اند.
بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر وحیددستجردی در خصوص تعیین تکلیف متخلفین آزمون دستیاری اظهار داشت: وزارت بهداشت به عنوان مدعی‌العموم و اولین کسی که به این تخلفات معترض بوده وارد عمل شده و از قوه قضاییه برای رسیدگی به تخلفات انجام شده استمداد خواسته است.
وزیر بهداشت تأکید کرد: از نظر ما متخلفین به هیچ وجه حق ادامه تحصیل در هیچ زمانی را ندارند، چون این افراد به سوگند پزشکی خود وفادار نبوده‌اند.
البته نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داده و گفته است: وزیر این هفته در مجلس حضور می یابد.
دکتر حسینعلی شهریاری به مهر گفته است: موضوع دستیاری و همچنین مسائل جمعیتی از جمله موضوعاتی هستند که در جلسه با وزیر بهداشت مطرح خواهد شد.
وی اضافه کرد: یکی از مباحث شبهاتی است که در مورد آزمون دستیاری سال 88 مطرح است.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد که همچنان معترضانی دارد.  

=================================== 

 پورمحمدی در شبکه یک:
مبارزه با فساد!! به فضای غیرسیاسی نیاز دارد (فضا نمیخواهد وجدان می خواهد اقای رییس !! هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. وقتی که سازمان بازرسی هم حامی مسئولین متخلف است چه انتظاری می توان داشت)

پورمحمدی (رئیس سازمان بازرسی کل کشور) درباره بررسی‌های سازمان بازرسی درمورد تخلف درآزمون دستیاری پزشکی اظهار داشت: درپرونده قبلی پیگیری ‌های بسیاری انجام دادیم (همانطوریکه بخاطر دارید رای سازمان مذکور به نفع سوال فروشان بود معنای عدالت در کشور به ظاهر اسلامی) در مرحله اخیر نیز پیگیری صورت گرفته است. در حال بررسی هستیم که تکلیف آن روشن شود البته نباید در این میان از نقش فوق‌العاده رسانه غافل شد، اگر در فضای رسانه یک موضوعی دقیق مطرح شود، سرعت اثربخشی آن بیشتر خواهد شد.

===================================== 

 

وزیر بهداشت در پاسخ به درخواست معترضان آزمون دستیاری؛
اعلام اسامی نفرات برتر منع قانونی دارد


اعلام اسامی نفرات برتر آزمون دستیاری تخصصی از نظر قانونی ممکن نیست.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر مرضیه وحید دستجردی در پی درخواست برخی از معترضان آزمون دستیاری مبنی بر اعلام اسامی نفرات برتر پذیرفته‌شدگان با بیان این مطلب گفت: این کار مجوز قانونی ندارد ولی پس از بررسی وضعیت به زودی جلسه تقدیر از صد نفر اول این آزمون که موفق به کسب نمره‌ها و رتبه‌های برتر شده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی افزود: به عنوان آخرین بررسی از وضعیت آزمون و احراز سلامت برگزاری آن، وضعیت علمی صدنفر اول نیز بررسی شد و مشخص شد، این صد نفر در تمام دوران تحصیل بالاترین رتبه‌ها را در دروس داشته‌اند و با تلاش بسیار در آزمون دستیاری تخصصی نیز حائز نمرات و رتبه‌های برتر شده‌اند.

وزیر بهداشت درخصوص تعیین تکلیف متخلفین آزمون دستیاری اظهار داشت: وزارت بهداشت به عنوان مدعی‌العموم و اولین کسی که به این تخلفات معترض بوده وارد عمل شده و از قوه قضاییه برای رسیدگی به تخلفات انجام شده استمداد خواسته است.

دکتر دستجردی تأکید کرد: از نظر ما متخلفین به هیچ وجه حق ادامه تحصیل در هیچ زمانی را ندارند، چون این افراد به سوگند پزشکی خود وفادار نبوده‌اند.

وی از اعلام نام افراد متخلف در آینده نزدیک توسط قوه قضاییه خبرداد و تصریح کرد: امسال 9800نفر در آزمون دستیاری تخصصی انتخاب رشته کردند که در آزمون قبلی این تعداد 7500 نفر بوده است.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: متقاضیان انتخاب رشته می‌توانستند 80 رشته/ محل!! را انتخاب کنند که وزارت بهداشت برای اصلاح اشتباهات احتمالی دانشجویان فرصت 24 ساعته‌ای را در تاریخ سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه برای بازبینی نمرات و اصلاح خطاها در اختیار آنان قرار داده است.

افزایش همه‌جانبه سطح آزمون علت اصلی اعتراضات

دکتر محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز افزایش سطح آزمون دستیاری تخصصی امسال را در همه جوانب علت اصلی اعتراضات به نتایج ارزیابی کرد و گفت: افزایش جنبه رقابتی، دقت عمل در تحلیلی بودن سوالات، ارتقای محتوا، منطبق بودن سوالات بر منابع و ضریب دشواری آزمون در مجموع باعث بالا رفتن سطح آزمون تخصصی دستیاری امسال شد که این امر اعتراضات را بیشتر کرد.

وی بالا بودن نمرات دانشجویان را هم مزیت و هم ناشی از ارتقای سطح آزمون تخصصی امسال اعلام کرد و افزود: طرح موضوع رخ دادن تخلف در اعلام نتایج یک بحث انحرافی است که شایسته جامعه پزشکی و دانشگاهی نیست. ولی همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم اگر تخلفی محرز شود طبق قانون رسیدگی خواهد شد.

دکتر محققی درخصوص تخلفات صورت گرفته قبل از آزمون و لو رفتن 25 سوال توسط برخی متخلفان نیز تأکید کرد: اعتقاد شخصی خودمن اینست که افراد متخلف صلاحیت پزشک شدن ندارند ولی قانون مجازات‌ها معین است و هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات مستقر در وزارت بهداشت طبق قانون حداکثر تا سه دوره می‌تواند از شرکت این افراد در آزمون‌های آینده جلوگیری کند.

وی افزود: این تخلفات به قوه قضاییه هم اعلام شده و مراجع قضایی هم می‌توانند به صورت مستقل احکام خود را اعلام و در آینده اسامی متخلفین را منتشر کنند.
 

07:33 - یکشنبه 12 اردیبهشت 1389    

==================================================

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 88 گفت: پرونده سه نفر از متهمان پرونده دستیاری با صدور کیفرخواست به دادگاه عمومی ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، عباس جعفری دولت آبادی در مورد آخرین وضعیت پرونده آزمون دستیاری افزود: پرونده سایر متهمان تخلف آزمون دستیاری 88 همچنان مفتوح است.
پیش از این محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره رسیدگی به تخلفات آزمون دستیاری سال 88 گفت: نوع تخلف در این آزمون خروج سئوالات بوده که عوامل این تخلف و داوطلبانی که از این سئوالات استفاده کرده اند به قوه قضاییه معرفی شده اند.
وی درباره استفاده کنندگان از سئوالات لو رفته آزمون دستیاری گفت: این افراد نیز شناسایی شده اند و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته اند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق کمیته های رسیدگی به تخلفات این جرمها را پیگیری می کند.  

=====================================

نظرات 407 + ارسال نظر
commercial insurance quotes جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.businessinsur.net

The honesty of your posting shines through

healthy insurance health family شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.healthinsurancebible.com

Wonderful explanation of facts available here.

buisness insuance سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.businessinsurrates.com

Is that really all there is to it because that'd be flabbergasting.

click here یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 06:00 ق.ظ http://www.medicaforyou.net

Hey, subtle must be your middle name. Great post!

car insurance quotes پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.mybestinsurancequotes.net/

That's a wise answer to a tricky question

download free slots دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.slotschips.com

AFAIC that's the best answer so far!

car insurance quotes دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 05:25 ق.ظ http://www.quotesmanager.net/

As Charlie Sheen says, this article is "WINNING!"

cheap florida auto insurance یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.startsavingoninsurance.com

Action requires knowledge, and now I can act!

evercare health insurance یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.gettinginsurancequotes.net/

That's a quick-witted answer to a difficult question

cialis and viagra online یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.medicaforyou.net

Call me wind because I am absolutely blown away.

Glad I've finally found something I agree with!

Small buisness insurance NJ پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.insureyourbusiness.net

I'm impressed by your writing. Are you a professional or just very knowledgeable?

www.getcarinsurquotes.com پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.getcarinsurquotes.com

That's an ingenious way of thinking about it.

click here to get started چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.getedtabletsonline.com

At last some rationality in our little debate.

free quotes for auto insurance سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.gettinginsurancequotes.net/

Was totally stuck until I read this, now back up and running.

share سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.blackjackspace.net

Alright alright alright that's exactly what I needed!

discount car insurance rates سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.carinsursite.com

What a pleasure to find someone who thinks through the issues

auto insurance independant سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.getyourquote.net/

I can't hear anything over the sound of how awesome this article is.

NJ car insurance دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.affordableratesonauto.com/

Pin my tail and call me a donkey, that really helped.

news یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.topinsurancebrokers.net/

I'm impressed by your writing. Are you a professional or just very knowledgeable?

auto insurance quotes یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.affordableratesonauto.com/

Thanks for that! It's just the answer I needed.

insurance auto شنبه 14 دی 1392 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.insureyourselfcheap.com

It's like you're on a mission to save me time and money!

low interest credit card جمعه 13 دی 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.findcreditcardonline.net

I have been so bewildered in the past but now it all makes sense!

car insurance quotes جمعه 13 دی 1392 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.mybestinsurancequotes.net/

No question this is the place to get this info, thanks y'all.

Saba جمعه 1 آذر 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449038710

I love these ariesltc. How many words can a wordsmith smith?

Kim چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449067916

I'm not easily impesserd but you've done it with that posting.

Kiana چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003448944122

Wham bam thank you, ma'am, my queotisns are answered!

Efrain چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449271277

That insihgt's just what I've been looking for. Thanks!

به کامپیوتر سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

با نمره 369 و رتبه کل 3089 با سهمیه زنان (962) ممکنه چیزی قبول بشم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 02:39 ق.ظ

وی اضافه کرد: البته دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفری به جمهوری آذربایجان با دانشجویان ایرانی مقیم در این کشور دیدار داشت و در جریان مشکلات این دانشجویان قرار گرفت.

محققی در خصوص اجبار دانشجویان دختر ایرانی در دانشگاههای جمهوری آذربایجان مبنی بر صدور عکس دانشجویی بدون حجاب گفت: این موضوع صحت دارد و ما نیز سعی می کنیم که برای این دانشجویان که به دلیل شرایط آنجا حاضر نیستند در آنجا تحصیل کنند مساعدت لازم را داشته باشیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 02:35 ق.ظ

Olaghhaye avaziye bisharafe bigheyrat!
Tu in oza baz mirin moshavere!
Tu in oza baz miporsin man chi ghabul mishim!
Tof be sharafetun!
Kesafathaye lajan!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

Cheghadr ma badbakhtim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Khodavand ma ra badbakht tar konad,chon layegheshim

بانو چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

مریم خیلی کارا کرد که ما اصلا خبر نداریم. مثلا اونروز که ما دیوان عدالت بودیم اون و کسان دیگه ای شوهر دکتر دستجردی و بیدا کردن و باهاش صحبت کردن و طومار امضای بچه ها رو بهش دادن تا لااقل مطمئن شیم وزیر به گوشش میرسه ما چی میگیم
بچه ها تو رو خدا اینقدر بی انصاف و متعصب نباشید آدم دلش میگیره

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

برخی از این اطلاعات رافقط خود وی می دانسته وهیچ کس دیگری از انها خبر ندارد

کسا نی که گرفتنش از کجا می دونستن که اون می دونسته در حالی که فقط خودش میدونسته که می دونه

بانو چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

یه سوال: کلاسای کرمی کجا تشکیل میشه؟
یه سوال دیگه : کسی هست که فقط کلاسای تست و رفته باشه؟ مفید هست این کار؟

بانو چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

بچه ها من شنیدم که مریم تا آخر هفته آزاد میشه اگه کسی خبری داشت بگه

صبا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

متشکرم این روزها همه ما روزهای سختی رو میگذرانیم شاید اگر اینجا رو نداشتیم خیلی وضع بدتر بود از طرح سوالم(کمک طلبی) هدفم این بود شایدباگروه درمانی اوضاع روحی همه ما بهتر شود چون فکر میکنم این دوره 37 دستیاری هم میگذرد برای خود من که اسیب جبران ناپذیرروحی باقی گذاشته شاید اگر همین پزشک خانواده رو هم نداشتم وضعم بدتر بودحالا حتی نمیدونم باید درس بخونم یا نه ؟ ایاسال دیگه وضع بهتره؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

وقتی که با وی تماس میگیرند واز وی می خواهند به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات برود وی با توجه به سابقه و تیز بودن خوداحتمال دستگیری خود را می دهدواز دوستانش مصرانه می خواهداگر دستگیر شد کوچکترین صحبتی از انها بیان نکنند.

چرای آن را خودش میداند؟...ظاهرا به علت اینکه متخلفین مدارک را از بین نبرند و...؟

دوست عزیز متخلف (محققی) که خودش در جلسه بوده بعد هم هر کسی می داند سربازان گمنام مشکلی با وادار کردن سنگ به اعتراف به همه چیز ندارند خانم دکتر فداکار دوست داشتنی ما که جای خود دارد .راستش به نظرم خبری از افشاگری تکان دهنده و اسناد مهم و ... نیست و رفتیم سرکار ولی خوب تجمع هم ضرری ندره

یک پیشنهاد: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

یک پیشنهاد:
از آنجا که تعداد معترضین به نتایج آزمون در بحثهای آتی نمایندگان محترم مجلس با مسئولین وزارت بهداشت بسیار مهم است ، و از سویی در جمع آوری امضا در مقابل مجلس ، تعداد کمی از خیل عظیم معترضین
موفق به انجام این مهم شدند، پیشنهاد میشود یکی از عزیزان با استقرار در سازمان نظام پزشکی از صبح تا ساعاتی از عصر حضور داشته باشند و با دریافت پرینت کارنامه از معترضین محترم امضا همراه با مهر نظام پزشکی بگیرند. مناسب است که این اقدام اساسی چند روز ادامه یابد تا همکاران شهرستانی هم بتوانند امضا کنند.


در باره افشاگری دکتر عباسی نژاد... چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

طبق گفته یک رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی تهران که وابسته به یکی از نهادهای حکومتی هست .. .

: دکتر مریم طی یک هفته با استفاده از ارتباطاتی که از قبل با برخی نهاد های حکومتی و بعضی جاهاداشته ...
توانسته تحقیقات خود را کامل کند وبه اطلاعات بسیار مهم وتکان دهنده ای دست پیدا کند...که تنها بخش کوچکی از انها را در کمیسیون مطرح کرده.
وقتی که با وی تماس میگیرند واز وی می خواهند به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات برود وی با توجه به سابقه و تیز بودن خوداحتمال دستگیری خود را می دهدواز دوستانش مصرانه می خواهداگر دستگیر شد کوچکترین صحبتی از انها بیان نکنند.

چرای آن را خودش میداند؟...ظاهرا به علت اینکه متخلفین مدارک را از بین نبرند و...؟
برخی از این اطلاعات رافقط خود وی می دانسته وهیچ کس دیگری از انها خبر ندارد.

یلدا به کامپیوتر چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام چرا دیگر جواب کسی را نمیدهی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

حال اگر میتونید کمک کنید : نه و شرمنده
فکر کنم این کار مرد کهن می طلبد (برای من ۳ ماه کپی کردن نسخه URTI بود)
در حالت عادی کلاس را توصیه نمی کنم ولی شاید فضای رقابتی آن مفید باشد/با توجه به سادگی سئوالات فکر نمی کنی مطالب ضروری زیادی را از خاطر برده ای (منظورم این است که فکر کردن به سلامت بیماران فلک زده هم بد انگیزه ای نیست)

تجمع دانشجویان دانشگاه تهران چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

اینترن ها ورزیدنت های دانشگاه تهران اعلام کردند که در تجمع روز شنبه مقابل نظام پزشکی در اعتراض به دستگیری پزشک حق طلب و آزاده خانم دکتر عباسی نژادشرکت خواهند کرد.

ضمنا تجمع اعتراضی جداگانه ای از طرف بچه های دانشگاه تهران روز یکشنبه ظهر مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار میشود.

صبا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

شما که فرمودید اگر مدتی به عنوان پزشک عمومی کار کنم نزدیک به ۵ سال است به عنوان پزشک خانواده کار میکنم حال اگر میتونید کمک کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 07:22 ب.ظ

خواهش میکنم جواب من را بدهید چطوری انگیزه پیدا کنم ؟

اگر مدت اندکی به عنوان پزشک عمومی کار کنید تمام انگیزه های لازم برای به کل کنار گذاشتن این حرفه سابقا مقدس یا اخذ هر تخصصی به هر قیمتی را پیدا می کنید

انجمن : اشتباه شده چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه ای به بازداشت مریم عباسی نژاد، دبیر سیاسی سابق خود اعتراض کرده و خواهان آزادی او شده است.

در این اطلاعیه که روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت (۴ مه) منتشر شد، آمده که خانم عباسی نژاد، نقشی در اعتراضات روز شنبه ( ۱۱ اردیبهشت) دانشجویان دانشگاه تهران به حضور محمود احمدی نژاد در این دانشگاه نداشته است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همچنین از احضار گروه دیگری از دانشجویان این دانشگاه توسط نهادهای امنیتی ابراز تاسف کرده است.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران روز شنبه ۱۱ اردیبهشت (اول مه) برای شرکت در مراسمی به دانشگاه تهران رفته بود، اما حضور او اعتراض گروهی از دانشجویان این دانشگاه را به دنبال داشت.

یک روز پس از این تجمع، مریم عباسی نژاد احضار و بازداشت شد و ماموران امنیتی خانه او را بازرسی کردند.

مسئولان علت احضار و بازداشت او را رسما اعلام نکرده اند، اما در اطلاعیه انجمن اسلامی آمده که "به گواه حراست دانشگاه و شاهدان عینی" او هیچ نقشی در اعتراض روز شنبه دانشجویان نداشته است.

در اطلاعیه انجمن اسلامی دانشجویان ضمن هشدار به "افزایش فشار ها بر دانشجویان" در آستانه خرداد ماه، آمده است: "برخورد های امنیتی با دانشجویان، ملتهب شدن فضای دانشگاه را در پی خواهد داشت و می تواند منجر به تحریک احساسات دانشجویان و دور شدن از اعتدال و آرامش گردد."

با نزدیک شدن به ۲۲ خرداد، نخستین سالگرد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران که اعلام نتایج آن اعتراضات گسترده ای را برانگیخت، به نظر می رسد نگرانی هایی در زمینه افزایش اعتراضات دانشجویی در ایران وجود دارد.

از خرداد ماه سال گذشته، حضور مقامات دولتی و نزدیکان محمود احمدی نژاد در دانشگاه های ایران بهانه ای برای تجمع های اعتراض آمیز گروهی از دانشجویان بوده است.

صبا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام بابا بزرگ من پارسال نشستم درس خوندم زیاد وقت گذاشتم ولی مفید نبود نمره ۳۶۰ شدم حالا که به گذشته فکر میکنم میبینم انگیزه کافی نداشتم وندارم شاید افسرده شدم خواهش میکنم جواب من را بدهید چطوری انگیزه پیدا کنم ؟انگیزه شما چیست؟من فکر میکنم تا ادم یک انگیزه قوی نداشته باشه نمیتونه موفق بشه.این روزها خیلی عذاب میکشم کمکم کنید.

روانپزشک! چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

ocd چک کردن این سایت عامه گیر شده.درمانت را تا اعلام نتایج نهایی ادامه بده.اگر خوب نشدی و من از روان قبول شدم بیا پیش خودم.ولی مواظب باش اگر سورپریز دیگری در کار بود شوکه نشی.کلا میشه 3 سورپریز 1-لغو امتحان 2-رتبه های آنچنانی و 3-؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

Clomipramine is by far more effective in obsession

Intelligence service member

همکاران کمک چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

من وسواس چک کردن این سایت رو گرفتم . فلوکس رو از مدت ها پیش با دوز بالا دارم می خورم حالا چه خاکی تو سرم کنم؟

به کامپیوتر خان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

به کامپیوتر::::::::::::::::با نمره۴۲۱...رتبه کل ۸۹۷...رتبه در سهمیه آزاد۷۰۲ ...پسر...جراحی قبول می شم؟؟؟کجاها

کامپیوتر---->جراحی قبول می شم؟؟؟کجاه
سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 5:21 PM
قاعدتا باید شهر های کوچک بشی

به کامپیوتر::::::::::::::::شیراز؟؟؟؟گیلان؟؟؟؟مشهد؟؟؟؟نمی شه دوستم؟؟؟؟؟

کامپیوتر---->جراحی قبول می شم؟؟؟کجاه
سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 5:27 PM
بستگی داره کدوم شهرها بگیرن
سال قبل که خیلی راحت ۸ تا شهر حتی ۱ نفر هم به سهمیه ازاد ندادن

به کامپیوتر::::::::::::::::چند تا می شه به آخرین رتبه کل قبولی جراحی اضافه کنیم تا ببینیم قبولیم تو اون شهر یا نه؟؟؟؟؟با توجه به ۴۰۲تا افزایش تعداد ظرفیت....ممنون می شم ....

به کامپیوتر::::::::::::::::چند تا می شه به آخرین رتبه کل قبولی جراحی اضافه کنیم تا ببینیم قبولیم تو اون شهر یا نه؟؟؟؟؟با توجه به ۴۰۲تا افزایش تعداد ظرفیت....ممنون می شم ....

موضوع رو سیاسی نکنید تا حامی داشته باشیم!!!!!!!!!!!!!


بابا بزرگ هر کی به دوستم توهین کنه مجبورم از فامیلم بخوام سایتتو بلاک کنه!!!!


(به کامپیوتر خان
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 08:56 AM
به کامپیوتر::::::::::::::::با نمره۴۲۱...رتبه کل ۸۹۷...رتبه در سهمیه آزاد۷۰۲ ...پسر...جراحی قبول می شم؟؟؟کجاها

کامپیوتر---->جراحی قبول می شم؟؟؟کجاه
سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 5:21 PM
قاعدتا باید شهر های کوچک بشی

به کامپیوتر::::::::::::::::شیراز؟؟؟؟گیلان؟؟؟؟مشهد؟؟؟؟نمی شه دوستم؟؟؟؟؟

کامپیوتر---->جراحی قبول می شم؟؟؟کجاه
سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 5:27 PM
بستگی داره کدوم شهرها بگیرن
سال قبل که خیلی راحت ۸ تا شهر حتی ۱ نفر هم به سهمیه ازاد ندادن

به کامپیوتر::::::::::::::::چند تا می شه به آخرین رتبه کل قبولی جراحی اضافه کنیم تا ببینیم قبولیم تو اون شهر یا نه؟؟؟؟؟با توجه به ۴۰۲تا افزایش تعداد ظرفیت....ممنون می شم ....

به کامپیوتر::::::::::::::::چند تا می شه به آخرین رتبه کل قبولی جراحی اضافه کنیم تا ببینیم قبولیم تو اون شهر یا نه؟؟؟؟؟با توجه به ۴۰۲تا افزایش تعداد ظرفیت....ممنون می شم ....

/ به بالایی
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 09:26 AM
خفه شه دیگه توی احمق.... چی قبول میشم... چی قبول میشم...دارن ... بقیه میذارن اونوقت توی نادان فقط به فکر قبول شدنی...گوسفند... اگه کاری نمیکنی حداقل خفه شو )!!!!!!

به بابابزرگ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

بابا بزرگ چرا ساکتی؟ کجایی؟ نمی خوای برای سال دیگه شروع کنیم به خوندن ؟ من پایه ام

.............. چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

مریم عباسی نژاد را آزاد کنید

موافق با نوید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

نمیدونم چرا یه عده به در و تخته میزنند که بگن...بیخیال دستگیری خانم دکتر بشید قضیه اون سیاسیه و هیچ ربطی به ما نداره!!!!!....من کاملا باور دارم که اگه اعتراضات دستیاری بخواد بجایی برسه و مستنداتی هم مطرح باشه یه عده از وزارت اطلاعات بیان جلو !!!!!....اینو از اون جایی میگم که اون روز رییس حراست وزارت خونه با دلایل و مستندات به مسجدی ثابت کرده بود !!تو امتحان تقلب نشده!!!!اخه رییس حراست رو چه به جزییات امتحان دسیاری!!!!این عجیب نیست؟؟؟من بعید نمیدونم پشت این قضیه این امتحان اینها باشند...بهمین دلیل باور میکنم که موضوع دستگیری ایشون ربط بهمین امتحان داره...توسط اطلاعات دستگیر شده و عجیب هم نیست.
فقط کسی از دوستان ایشون میدونند تو این یک هفته چه مستنداتی تونسته جمع آوری کنه؟؟...بعید نمیدونم به مطالب مهمی رسیده باشه!!!!
/

برا ی مریم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

دکتر نوید با شما موافقم . من هم مثل اون خانم دکتر هویج ام ! قبول ! اما کسایی که هویج نیستند و بیشتر از ما می فهمن بگین چه باید کرد ؟ دکتر متخصص باز کردن گره لطفا راه حل ارائه بدن

نوید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

شما یه تحلیل درست و حسابی بفرمایید من هم استفاده میکنم...
من سیاست حالیم نیست قبوله...شما کار صنفی بلدید انجام بدید؟؟
هر کس هر چی میگه 10 نفری بهش حمله میکنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

بنابر یک خبر موثق.//افشای شبکه مافیای فروش سوالات در وزارت وخارج آن..عامل دستگیری دکتر عباسی نژاد بوده
مریم عصبانی میشه و حرفهایی میزنه که تند و تیز بوده
بعید نمیدونم به مطالب مهمی رسیده باشه!!!

یعنی کسی نیست که از جزئیات این افشاگری مطلع باشه ؟ یعنی تنها همین یک نفر به این اطلاعات دسترسی داشته ؟ به نظر شما حق کسانی که قرار است در حمایت از ایشان تجمع کنند نیست که بدانند دقیقا از چه گفته هایی حمایت می کنند
؟ چرا این اطلاعات در تجمعات قبلی برای روشن شدن عموم مطرح نشده ؟

به نوید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

واقعا ارتباط گوزن با شقایق در کلام شما هویداست تحلیلهای آبدوغ خیاری فراوونه شما هم به جمع تحلیل گران خوش آمدید
این دکتر بخت برگشته که گفت
((اگه به هویج تا حالا اینقدر گفته بودیم که مسائل صنفی و سیاسی نباید قاطی بشه که نه به اهداف سیاسی می رسیم نه صنفی تا حالا حتما یه شعوری پیدا کرده بود ))
بیراه نگفت.حرفشو به نظر من باید با طلا نوشت.

نوید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

اطلاعات کاملا موثق در مورد دستگیری
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 1:42 PM
با تشکر از پزشک محترمی که موضوع رو بررسی منطقی کردند من یافته های موثقم رو مینوسم شما هم تحقیق کنید و بعد قضاوت با خودتان:
روز یکشنبه به مریم اطلاع داده میشه که همراه با چند نماینده به کمیسیون بهداشت مجلس برن و اعتراضات رو پیگیری کنند. بعد از چند ساعت معطلی ابتدا اجازه ورود داده نمیشه و تعدادی برمیگردند . در نهایت با مریم تماس گرفته میشه و در حالیکه ۴ نفر باقی مونده بودند شامل ۳ نفر استریت از دانشگاه تهران و ۱ نفر گویا از ارومیه به کمیسیون میرن و صحبت میکنن و محققی هم طبق معمول همون حرفهای قبلی رو تکرار میکنه که مریم عصبانی میشه و حرفهایی میزنه که تند و تیز بوده بخصوص از اینکه حراست بعد از چند ساعت معطلی پشت در مجلس سراغشون اومده شاکی شده. که یکی از اعضاء کمیسیون اعلام میکنه دیگه دلیلی برای حضور اینها نیست و برن بیرون تا ما تصمیم بگیریم. هنوز ۱۰ دقیقه نگذشته و از مجلس دور نشده بودن که از وزارت اطلاعات با مریم تماس گرفته و احضار میشه به طوریکه یکی دیگر از بچه های همراه مریم هم متوجه تماس میشه. بعد از احضار و بازجویی هم ایشون به زندان اوین منتقل میشن
از هر کس که میخواید سوال کنید و ببینید آیا واقعا این روند به دستیاری بی ربط بوده ؟ و چون عضو انجمنه درست بعد از این قضیه یهو یادشون افتاده دستگیرش کنند؟
========================
به نظرم درسته...من باور میکنم....نمیدونم چرا یه عده به در و تخته میزنند که بگن...بیخیال دستگیری خانم دکتر بشید قضیه اون سیاسیه و هیچ ربطی به ما نداره!!!!!....من کاملا باور دارم که اگه اعتراضات دستیاری بخواد بجایی برسه و مستنداتی هم مطرح باشه یه عده از وزارت اطلاعات بیان جلو !!!!!....اینو از اون جایی میگم که اون روز رییس حراست وزارت خونه با دلایل و مستندات به مسجدی ثابت کرده بود !!تو امتحان تقلب نشده!!!!اخه رییس حراست رو چه به جزییات امتحان دسیاری!!!!این عجیب نیست؟؟؟من بعید نمیدونم پشت این قضیه این امتحان اینها باشند...بهمین دلیل باور میکنم که موضوع دستگیری ایشون ربط بهمین امتحان داره...توسط اطلاعات دستگیر شده و عجیب هم نیست.
فقط کسی از دوستان ایشون میدونند تو این یک هفته چه مستنداتی تونسته جمع آوری کنه؟؟...بعید نمیدونم به مطالب مهمی رسیده باشه!!!!

تجمع برای آزادی دکتر عباسی نژاد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:58 ب.ظ


تجمع برای آزادی دکتر مریم عباسی نژاد
همکار آزاده ومدافع واقعی حقوق پزشکان مظلوم

شنبه ساعت10 صبح
18 اردیبهشت88
مقابل سازمان نظام پزشکی
/

............... چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

مریم عباسی نژاد را آزاد کنید

به فراخوان دهنده چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

بابا کور نیستیم که!!!!
یه کامنتو ۱۰۰ دفعه نذار!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

به بالایی ... دو تاریخ کدومه...
بابا اون لینک اصلی خبر از یک سایت دیگه بوده...که کپی پیست کرده...همین
تجمع ساعت 10 شنبه است.

خبر موثق چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

آخرین خبر موثق....

افشاگری تکان دهنده...دکتر مریم عباسی نژاد در کمیسیون وزارت بهداشت....

بنابر یک خبر موثق.//افشای شبکه مافیای فروش سوالات در وزارت وخارج آن..عامل دستگیری دکتر عباسی نژاد بوده... بگونه ای که یکی از حاضرین در کمیسیون برای جلوگیری از آبرو ریزی بیشتر دستور اخراج وی را از جلسه داده است!!
جالب آنکه افرادی که دستور دستگیری وی را داده اند با بی شرمی ودروغ گفته اند که وی قصد تحریک پزشکان واغتشاش علیه نظام را داشته!! و وزارت اطلاعات هم بدون کوچکترین اطلاعی از اصل ماجرا وی را دستگیر کرده است.!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

تجمع برای آزادی دکتر عباسی نزاد
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 3:50 PM

---------------------
این دیگه چیه ؟ چرا دو تا تاریخ هست؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

تجمع برای آزادی دکتر مریم عباسی نژاد
همکار آزاده ومدافع واقعی حقوق پزشکان مظلوم

شنبه ساعت10 صبح
18 اردیبهشت88
مقابل سازمان نظام پزشکی
/

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

تجمع برای آزادی دکتر عباسی نزاد
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 3:50 PM

تجمع برای آزادی دکتر مریم عباسی نژاد
همکار آزاده ومدافع واقعی حقوق پزشکان مظلوم

شنبه ساعت10 صبح
18 اردیبهشت88
مقابل سازمان نظام پزشکی


/ http://dastyari.freeforums.org/topic-t1212.html


لطفا اطلاع رسانی کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

راز سکوت مرگبار بسیجی ها چیست؟؟؟!!!...
===========================
ساندیس

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

تجمع برای آزادی دکتر مریم عباسی نژاد
همکار آزاده ومدافع واقعی حقوق پزشکان مظلوم

شنبه ساعت10 صبح
18 اردیبهشت88
مقابل سازمان نظام پزشکی

راز سکوت مرگبار بسیجیان..؟؟ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:38 ب.ظ


دوستان آیا تاکنون فکر کردید در ارتباط با اعتراضات -صرفا صنفی- اخیر در مورد تقلب آشکار وگسترده در ازمون دستیاری وظلمهای رفته بر حق داوطلبان آزمون...

راز سکوت مرگبار بسیجی ها وجنبش مثلا عدالتخواه!!! ( از نوع باند خودشون) چیست؟؟؟!!!...

راز سکوت مرگبار بسیجی ها چیست؟؟؟!!!...

راز سکوت مرگبار بسیجی ها چیست؟؟؟!!!...

راز سکوت مرگبار بسیجی ها چیست؟؟؟!!!...




به دکتر گره باز کن خیلی خیلی محترم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

اگه به هویج تا حالا انقدر گفته بودیم که مئل صنفی و سیاسی نباد قاطی به که نه به اهداف سیاسی می ریم نه صنفی تا حالا حتما یه شعوری پیدا کرده بود
----------------------------------------------------------
حق با شماست دکتر

به دکتر گره باز کن محترم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

دکتر ببخش قصدم اصلا توهین نبود خواستم با لحن طنز آمیز جوابی داده باشم . دکتر من مخلص تمام همکارایی هستم که تجمعات رو اومده بودن از جمله شما . در همکار و هم درد بودنمان هیچ شکی نکن و از دست این خواهر احساساتی ات که زود داغ می کنه ناراحت نباش . می روم چند بار نظرت رومی خونم و بهش فکر می کنم . همکار محترم اختلاف سلیقه مان در برابر همه چیز هایی که هم عقیده ایم مساله کوچکی است .

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

کی می خواد پیگیری کنه ؟ شما برادران اطلاعاتی ؟..که دستون اگه تو یک کاسه نباشه..مطیع وفرمانبرید...
جهت اطلاع یک سرنخ میدم...
برو ببین تو امتحان اولی کی نمره 590 اورده...!!!!
وبعد ببین امتحان دومی نمره ورتبه اش چند میشه . و...!!!
بابای این آدم جراح قلب ورفیق فابریک محققی هست...
برو هر وقت پیگیری کردی بیا تابقیه اش هم بهت بگم...

اگر در امتحان اول سئوال خریده که باطل شد افشا گری های مربوط به امتحان دوم را که سبب دستگیری همکار آزاده ومدافع واقعی حقوق پزشکان مظلوم شده را لطفا روی سایت بگذار تا همکارانی هم که هنوز تردید دارند در تجمع شنبه شرکت کنند

اصلاح چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

از کهریزک و اوین سر درنیاری دستیاری که پیشکش
اگه به هویج تا حالا اینقدر گفته بودیم که مسائل صنفی و سیاسی نباید قاطی بشه که نه به اهداف سیاسی می رسیم نه صنفی تا حالا حتما یه شعوری پیدا کرده بود

همون دکتر گره بازکنه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

خیلی خوب من از خیر دستیاری امسال گذشتم خیرو شرش مال خودتون برید ببینم با این وضعیت که پیش میرید حقتونو بهتون می دن و دوستمونو آزاد می کنن
فقط یاد گرفتید تیکه بار مردم کنید
بهت قول میدم یه لحظه هم به حرفای من فکر نکردی
من هم کم تو این تجمعات وقت نذاشتم ولی حالا که دوست داری به باد فنابدی همه رو برو به سلامت امیدوارم ر از کهریزک و اوین درنیاری دستیاری که پیشکش
اگه به هویج تا حالا انقدر گفته بودیم که مئل صنفی و سیاسی نباد قاطی به که نه به اهداف سیاسی می ریم نه صنفی تا حالا حتما یه شعوری پیدا کرده بود

به دکتر گره باز کن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

دکتر نه شعار های تند و یواش ما گره رو باز می کنه نه مذاکرات پشت پرده ای و مودبانه شما
اینجا ایران است کی می خواهی این رو بفهمی ؟
اینجا سرزمین گره ها است همکار محترم
گره های دار
/

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

من مخالف تجمع برای ایشون نیستم
ولی به شدت مخالف ادغام تجمع امتحان دستیاری با این موضوعم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

برو هر وقت پیگیری کردی بیا تابقیه اش هم بهت بگم

حالا فرض کن من پیگیری نمی کنم افراد زیادی این سایت را مرور می کنند تو بگو تا همه روشن شوند

دکتر گره باز کن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

همکاران گره ای را که با دست باز می شود آخر چرا می خواین با دندون باز کنین ؟؟؟؟ آخه چرا کسی حرف این همکار آرامش طلب و صلح طلبمون رو نمی فهمه ؟
ایشون همین سی ثانیه پیش با آخرین پرواز از سوئیس اومدن به تهران تا برای رعایت بهداشت دهان و دندان ما گره رو با انگشتان محترمانه باز کنن . خدایا چرا ما جماعت پزشک های ایرونی رو این قدربی کلاس و بی متمدن هستیم ؟ آخه ما که محققی رو کشتیم با این همه شعار و تجمع !! چرا کشتیمش آخه؟؟؟؟
حیوونی گناهی بود ! باید با آرامش باهاش حرف می زدیم .
دکتر نه شعار های تند و یواش ما گره رو باز می کنه نه مذاکرات پشت پرده ای و مودبانه شما
اینجا ایران است کی می خواهی این رو بفهمی ؟

تجمع برای آزادی دکتر عباسی نزاد چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

تجمع برای آزادی دکتر مریم عباسی نژاد
همکار آزاده ومدافع واقعی حقوق پزشکان مظلوم

شنبه ساعت10 صبح
18 اردیبهشت88
مقابل سازمان نظام پزشکی

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:46 ب.ظ



بدنیست جلوی نظام پزشکی خوبه...
از طرف دیگه اون جا جلوی خوابگاه علوم پزشکی کوی دانشگاه هم هست...

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

نهایت شجاعتت اینه که از تو اتاقت بدون اینکه خطری تهدیدت کنه تو یه وبلاگ دستیاری قربون صدقه مریم بری و مث پیرزن ها نفرین کنی!!!؟
باشه عزیزم ما هم باهات همصدا میشیم:
درود بر مریم
آهای!!! فرمودن آزادش کنین!
مگه کرین!؟ ما دوستان از جان گذشته مریم با شجاعت تمام key board به دست و از تو تاریکی 24 ساعت بهتون مهلت میدیم دوست جومون رو آزاد کنین! و الا...
و الا...
و الا چی!!؟...
آهان!!! و الا... بازم میایم اینجا نفرینتون میکنیم تا ته دیگ مامانتون بسوزه!
واقعا چقدر شما جان بر کفید!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

در همین راستا امروز نماینده ای از معترضین با ایشان دیدار کرده و مدارک موجود را در اختیار ایشان قرار داد

دوستان کسی اطلاع داره این نمایندگان چگونه انتخاب شدند

به اونی که گفته صحبتهای افشاگرانه چ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

کی می خواد پیگیری کنه ؟ شما برادران اطلاعاتی ؟..که دستون اگه تو یک کاسه نباشه..مطیع وفرمانبرید...
جهت اطلاع یک سرنخ میدم...
برو ببین تو امتحان اولی کی نمره 590 اورده...!!!!
وبعد ببین امتحان دومی نمره ورتبه اش چند میشه . و...!!!
بابای این آدم جراح قلب ورفیق فابریک محققی هست...
برو هر وقت پیگیری کردی بیا تابقیه اش هم بهت بگم...

مهرک چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1076897 /
این خلاصه ای از همون نامه ای است که دکتر مسجدی در آخرین تجمع جلوی مسجد همراه خودش آورده بود
متن خوبی است

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

من کسی هستم که بارها به همین خانم دکتر گفتم از شعار دادن پرهیز کند گرهی که با دست باز می شود نباید با دندان باز کرد الان هم معتقدم که ایشان نه به خاطر موضعگیری در قبال آزمون دستیاری بلکه به علت مواضع سیاسیشون دستگیر شده اند
اگرچه بسیار ناراحتم اما میدانم که نباید این مسائل را با خواسته صنفی پزشکان معترض یک کاسه کرد که دودش به چشمان خودمان می رود
اگر می خواهید برای این بنده خدا تجمعی برگزار کنید لطفا در آن خواسته صنفی مطرح نباشد
اگر تجمعی در مورد آزمون دستیاری راه انداختید مواضع سیاسی نگیرید
همیشه ما قربانی این کج فهمی ها بوده ایم خواهشا تلاش دوستانتان را بر باد ندهید

به آرش چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

موافقم
جلوی نظام پزشکی چطوره ؟ اون جا به خاطر حق عضویت سالانه هم که شده روشون نمیشه پرتمون کنن بیرون
در ضمن جهت یاداوری این نکته با دکتر صدر هم بد نیست که مثلا نظام پزشکی هم باید نگران مریم هم باشد

دکتر آرش چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

برای برپایی تجمع برای دوست عزیزمان مدافع واقعی ( نه دروغین!...) حقوق پزشکان دوستان پیشنهاد تجمع بدیم...
دوستان دانشگاه تهران تجمع جداگانه برگزار میکنند..

نشان بدهیم که ما اگر شعور داریم...
کمی هم غیرت داریم...!!
این بار ویک بار برای همیشه...

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

اونم اینکه پس از صحبتهای تند وافشاگرانه دکتر عباسی ..همه کسانی که با اون بودند میدونند که درست 10 دقیقه بعد با اون تماس می گیر

دکتر بی زحمت این محتویات تند افشاگرانه را بگذار روی سایت ما هم بخوانیم یا اگر مستدل هم هست پیگیری کنیم شاید جایی چاپ شود برای تنویر افکار عمومی

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

چه عجب بالاخره یک خبر امیدوار کننده

مهم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1076897

در لینک زیر بخوانید
نامه معترضان دستیاری به عباسپور / پنج پیشنهاد معترضان دستیاری

نتیجه جلسه کمیسیون بهداشت روز بکشن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

طبق گفته دکتر رامین( نماینده ویژه کمیسیون بهداشت و درمان) ، بعد از جلسه روز یکشنبه با حضور دکتر محققی و بعضی از معترضین، کمیسیون به این نتیجه رسید که اظهارات معاونت وزارت بهداشت قانع کننده نبوده و دستور پیگیری دقیق صادر شده است.
در همین راستا امروز نماینده ای از معترضین با ایشان دیدار کرده و مدارک موجود را در اختیار ایشان قرار داد. قرار شد در مرحله اول اقدامات زیر انجام شود:
1- بررسی سریع پرونده متخلفین آزمون قبل زیر نظر قوه قضائیه و گزارش آن به مجلس
2- بررسی سوالات آزمون و همچنین سختی و آسانی آن بوسیله اعضای هیئت علمی و گزارش آن به مجلس
3-بررسی کامل آماری آزمون و گزینه های عجیب زیر نظر کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و گزارش آن به مجلس
4-بررسی فوری شکایت استریت ها راجع به آزمون سال بعد
در تمامی مراحل فوق نمایندگان معترضین می توانند حضور داشته باشند

دکتر دکترا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

دیروز ساعت 2 ، 2 نفر موفق شدیم به صورت حضوری با آقای دکتر عباسپور ،رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دیدار کنیم. ایشان در جریان همه مسائل بودند و به هر موضوعی که از طرف ما مطرح می شد حتی بیشتر از ما اشراف داشتند. طبق گفته ایشان پیگیری دقیق این موضوع در جنبه های مختلف در حال پیگیریست. به نظر ایشان بدون تردید نتایج امتحان مورد سوال است و باید جواب منطقی برای آنها گفته شود. ایشان داوطلبین را به آرامش دعوت کردند و اطمینان دادند بررسی دقیق در کوتاهترین زمان انجام میشود.
همچنین آقای دکتر اشاره کردند با همه احترامی که برای مسئولین وزارت بهداشت از جمله دکتر محققی قائلند، صحبت های این دوستان و مواضع محکم و غیر قابل انعطافشان، هیچ تاثیری در بررسی ها و نتایج نهایی ندارد

درود بر دکتر عباسی نژاد شجاع چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

دوستان برای ابراز نظر در اعتراض به دستگیری

دکتر مریم عباسی نژاد . همکار و مدافع واقعی حقوق پزشکان ... وپیگیر خستگی ناپذیر ظلم رفته بر داوطلبان مظلوم دستیاری
با هر گرایش فکری وسیاسی وغیر سیاسی که هستید...
به آدرس زیر بیایید..
نظر بدید وعضو بشید..

http://dastyari.freeforums.org/topic-t1212.html

برای مریم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

درود بر دکتر مریم عباسی نژاد
پزشک شجاع وقهرمان آزاده ضد ظلم

به احسان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

هیچ می دونستین کرمی از آنجلیا جولی خواستگاری کرده ؟ آنجلیا هم گفته به دو شرط حاضره بیاد ایران زندگی کنه اون هم اینکه کرمی امسال شهریه ای از بچه ها بگیره که بتونه کل زمینهای اصفهان رو بندازه پشت قباله اش بعدش هم کاری کنه که تمام فک و فامیل خاندان جولی قبول بشن رادیو و پوست تهران .
حالا اینا رو واسه چی گفتم؟
چون انجمنی ها از آنجنیا جولی در خواست کردن بره قم و در حوزه یه سخنرانی ۱۳ ساعته کنه .
حالا ای جماعت نابخرد و کوتاه بین بفهمین که اسم اصلی همین خانم دکتر عبارت است : مریم ایوینیاویچ عباسی جولی نژاد و مدت ها نماینده تام الاختیار حوزه علمیه قم در هالیوود بوده .
من در عجبم که شما چرا نمی فمهین و خودتون رو به اون راه می زنین و طوری رفتار می کنین که انگار مریم رو برای فعالیت در اعتراضات آزمون دستیاری گرفتن .!!!!

به : احسان... چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

به احسان
بابا تو شعور پزشک ها رو خیلی دست کم گرفتی...
من مطمئن شدم که تو اطلاعاتی هستی...من که خودم آشنایی به مسائل دارم..اولین بار اینا رو می شنوم...تو این اطلاعات رو از کجا آوردی ؟
ضمنا دوست عزیز اطلاعاتی دیگه حنات رنگی نداره....
شما یک سوتی بزرگ دادید..!!
اونم اینکه پس از صحبتهای تند وافشاگرانه دکتر عباسی ..همه کسانی که با اون بودند میدونند که درست 10 دقیقه بعد با اون تماس می گیرند..
می گند بیاد...
معلومه که یکی از حاضرین اون جمع کمیسون با اطلاعات تماس گرفته ( یا خود محققی حرومزاده سوال فروش یا یکی دیگه از اعضای خائن کمیسیون بهداشت ) که البته دست همشون با هم تو یک کاسه است...
اقلا میذاشتید فرداش دستگیرش می کردید..تا پته اتون رو آب نریزه..

درود بر دکتر مریم عباسی نژاد
پزشک شجاع وقهرمان آزاده ضد ظلم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

برای کسی که سابقه در وزارت اطلاعات داره یه تماس کافیه تا احضارش کنن


آره دیگه !! مدیر سایت هم همینو میگه.میگه این پزشک بسیار فداکار و دوست داشتنی که همه ما تمام نتایج !!!!! حاصل از اعتراضات را به ایشان مدیونیم بیشتر به خاطر سوابقش قراره تا آخر هفته در جمع عزیزان در بند مهمان باشد والا
تجمع چهار تا و نصفی از همکاران که این حرفها را ندارد .

به دکتر منطقی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

از خوندن نظراتتون لذت بردم. من آدم ضعیفی هستم و با شنیدن خبر هایی مثل دستگیری و ضرب و شتم مریم پرت می شم به اعماق چاه های دپرشن .
از این که می بینم در جمع ما هنوز تحلیل هایی به قوت و منطق نوشته شما پیدا می شه خوشحالم .

احسان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

همکارا هیچ میدونستین خوش سیرت شوهر سابق ماهیا پطروسیان بوده؟
خانوم پطروسیان ازدواج دومشون هم باز با یه پزشک دیگه به نام دکتر خمارلو بوده واکنون با ایشان در آفریقای جنوبی زندگی میکنند
حالا اینارو واسه چی گفتم؟
واسه اینکه خوبه بدونین برادر کوچکتر خوش سیرت(عضو فعال دفتر معاونت توسعه و تحقیقات خاتمی) داماد اول حاج اسماعیل عباسی نژاد،پدر همین خانوم عباسی نژاده
واز همه مهمتر اینکه حاج اسماعیل عباسی نژاد (که روحانی هستند) در زمان خاتمی سمت نماینده مذهبی نهاد ریاست جمهوری در حوزه علمیه قم را دارا بودند
حالا هی بشینین بگین عباسی نژادو بخاطر اعتراض به دستیاری گرفتن!
متأسفم برای این جماعت پزشک کوته بین و نابخرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد