خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

دو خبر ضد و نقیض از یک وزارتخانه بی در و پیکر!

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ==========================================  

 نسل سراجی به مهر خبرداد:
آمار انتخاب رشته داوطلبان دستیاری  21 اردیبهشت فرصت ویرایش انتخاب رشته
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتخاب رشته اکثریت داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دستیاری خبر داد و گفت: 21 اردیبهشت ماه داوطلبان می توانند در مدت 24 ساعت انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس آمار موجود، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که مجاز به انتخاب رشته در دستیاری بودند، در فرآیند انتخاب رشته شرکت کردند و رشته محل های مورد را انتخاب کردند.
وی اضافه کرد: مقرر شده است روز 21 اردیبهشت ماه فرصتی 24 ساعته برای کلیه افرادی که اقدام به انتخاب رشته کرده اند، به منظور ویرایش اطلاعات انتخاب رشته محلهای خود فراهم شود در این زمان سایت برای داوطلبان فعال و امکان ویرایش رشته محلها ایجاد می شود.
 

نسل سراجی یادآور شد: این فرصت به منزله تمدید زمان انتخاب رشته نیست و تنها افرادی که در موعد مقرر انتخاب رشته کرده اند، می توانند اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش کنند. 

=================================

 مهلت ویژه یک روزه برای انتخاب رشته مجازین آزمون دستیاری؛
معاون وزیربهداشت:
10هزارداوطلب انتخاب رشته کردند
امکان ویراش اطلاعات وتغییررشته انتخابی در21اردیبهشت
معاون آموزشی وزارت بهداشت از امکان ویرایش اطلاعات انتخاب رشته آزمون دستیاری در روز 21 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود:
همچنین مجازین به انتخاب رشته که تا کنون موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند در همان روز ویرایش، انتخاب رشته نیز انجام دهند. دکتر محمدعلی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تعداد داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: در مهلت تعیین شده حدود 10 هزار نفر انتخاب رشته انجام دادند البته آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق نشده‌اند، می‌توانند در روز 21 اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
وی با اشاره به مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون دستیاری، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به اصلاح هرگونه اطلاعات انتخاب رشته از جمله تغییر رشته اقدام کنند.

نظرات 346 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

اقایی که از سهمیه خانمها شاکی هستی جهت اطلاعت باید بگم سال قبل با نمره ۳۲۰ با سهمیه مازاد ( استخدامیها) ای. ان.تی قبول شدن تحمل این افراد رو داری ؟! برو خوش باش که سهمیه خانمها حذف شد تا حالا دیدی خانمی با این نمره ای.ان.تی قبول بشه؟ منصف باش اگه راسن میگی به این سهمیه مازاد ومدیرا اعتراض کن.

be zereshk شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

azizam negaran nabash emsal o khoooob bekhooon ke tooo emtehane barabar sherkat konio be haghghett beresiii ichon dige sahmie zanani darkar niss ishshshalllaaa!!!

عذر خواهی نکنید قابل رد یابی و شناس شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 07:09 ب.ظ



چه جالب !! می بینید هر کدام از ما در حد توانمان سانسور چی هستیم .اون حرف اشتباه زده خوب تو درستشو بگو و قضاوت را به عهده مخاطب بگذار.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

لعنت خدا بر سهمیه مدیران ومازاد ( استخدامیها) از الان تا روز قیامت ماکه از حقمون نمی گذریم امیدوارم خدا هم نگذره.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

بابا بزرگ چرا فراخوان برای روز سه شنبه نمی گذاری؟

به زرشک شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

هیچ می دونی که این شیر های نر هستند که لاشخوری میکنند یا از ته مانده غذای شیر های ماده استفاده میکنند!!!!!!! لاشخور این امثال شما مردها هستند که با استفاده از مزایای مرئی و نا مرئی مخصوص مردان در جامعه ما و حتی جوامع دیگر ترقی نسبی کرده اند.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

پیامک گفتگوی ویژه خبری: ١٠٠٠٠٢٢٣٠

به بابا بزرگ در باره زرشک شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

بابا بزرگ تو که بزرگ مائی لطفا این زرشک و امثال او را که به خانمها توهین غیر قابل گذشت کرده اند از سایت بیرون کن.
و شما دار و دسته زرشک خوب حواستون باشه که اگر در موارد توهین به خانمها که در بالا درج کرده اید عذر خواهی نکنید قابل رد یابی و شناسائی هستید و از دست من یکی هرگز روی آرامش در زندگیت نخواهی دید.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در پزشکی اجتماعی
اصفهان 2047
ایران 1739 تبریز 2439
تهران 1450 بهشتی 1614

بعد از فارغ التحصیلی ابتدا برای برنامه ریزی خدمات بهداشتی به استخدام وزارت در خواهی آمد وبعد با استفاده از سهمیه مدیران می توانی با همین رتبه در هر رشته ای پذیرفته شوی و آینده کاری دلخواهت
را رقم بزنی

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 05:21 ب.ظ

چرا از لیست آخرین پذیرفته شده های خود سنجش استفاده نمی کنی

صورتی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

اگه میشه در مورد آینده کاریش هم کمی اطلاعات بدید.

صورتی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

لطفا جواب !

صورتی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

خواهشا جواب بدین....

صورتی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

ببخشید بچه ها کسی می دونه احتمالا پزشکی اجتماعی با سهمیه آزاد تا حدود چه رتبه ای قبول میشن؟؟

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جهت گیری سهمیه های دستیاری به سمت مناطق محروم خواهد بود.



وی افزود: تا زمانی که مصوبات مجلس از مسیر قانونی به ما نرسد ما نمی توانیم آن را اجرا کنیم و همچنین در صورتی که قانونی مستلزم آیین نامه اجرایی باشد باید آیین نامه آن را نیز تدوین کرد که به نظر می رسد در مورد طرح عدالت آموزشی این موضوع مصداق دارد.



محققی خاطرنشان کرد: در مورد همه امور مربوط به آزمون دستیاری در سال آینده، وزارت بهداشت در زمان متقضی و به هنگام آن را به داوطلبان اطلاع می دهد.



معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد سهمیه های دوره دستیاری خاطرنشان کرد: در طول فرصت هایی که وجود دارد از نظر سهمیه های دستیاری، وزارت بهداشت تابع نظر مجلس شورای اسلامی و مراجع دیگری که حق ورود به این بحث را دارند، است.



دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: شورای آموزش پزشکی و تخصصی تا زمانی که مصوبه خاصی حق قانونی آن را لغو نکرده است، حق ورود به این بحث را دارد و قوانین این شورا لازم الاجرا است. ظرفیت های پذیرش آزمون و سهمیه بندی ها نیز تابع نظرات شورای آموزش پزشکی و تخصصی است.



تهیه آیین نامه اجرایی تحول در نظام پذیرش دستیاری



وی از تهیه آیین نامه اجرایی تحول در نظام پذیرش دستیاری خبر داد و به مهر گفت: آیین نامه اجرایی تهیه شده است و پس از ارائه به نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورد تصویب نهایی قرار می گیرد و به موقع به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.



معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: تحولات در نظام پذیرش دستیاری تخصصی به صورت تدریجی اجرایی می شود و به طور مثال در مورد تاثیر 10 درصدی نمره آزمون پیش کارورزی (پره انترنی) این موضوع ترجیحی اعمال می شود و برای افرادی که در زمان مقتضی به این نمره دست نیابند مورد محاسبه قرار نمی گیرد و افراد دیگری که این نمره را داشته باشند می توانند از آن استفاده کنند.



تغییرات منابع آزمون دستیاری



وی در مورد تغییرات منابع آزمون دستیاری گفت: بر اساس آیین نامه ضوابط اعلام منابع آزمون دستیاری، منابع آزمون باید در دسترس همه داوطلبان قرار داشته باشد و همه بتوانند از آن برای آزمون استفاده کنند.



محققی افزود: تغییرات منابع آزمون دستیاری در سال جاری برای آزمون 89 به صورت منابع جدید است و در واقع تمامی نسخه های جدیدی که از کتب وجود داشته، معرفی شده است. منابع روزآمد برای آزمون معرفی شده و نسبت به گذشته تغییر کرده است.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

شهریاری به مهر خبر داد:
بررسی شبهات آزمون دستیاری در مجلس/ وزیر بهداشت به مجلس می رود

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

وای این به زرشک چقدر بی ادب است
مگر خودت از مادر بوجود نیامدی که به زنان توهین می کنی بی ادب بی تربیت

به کامپیوتر شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

سهمیه خانمها ۱۲۷۸ رتبه

به کامپیوتر شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

کامپیوتر جان
به نظرت من با نمره ۳۶۲ و رتبه کل ۳۴۰۰ چه رشته ای میارم؟
و رتبه ام معادل چه رتبه ی پارساله
اجرت با خدا...

اری شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

همکاران عزیز سلامِ.میخواستم بدونم کسی قطعی میدونه که سهمیه زنان امسال حذف شده یا نه؟چون تازه شورای نگهبان مصوبه مجلس رو پذیرفته.اگر امسال حذف بشه من که رتبم حدود۶۰۰ تقریبا ۲۰۰ تایی پایین میام(البته برا رشته هایی که سهمیه داره)

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

مزایای اقتصادی برای مردان (دیه و ارث و...) مسئولیتهای اقتصادی هم بر دوش مردان (نفقه و سرپرستی فرزندان و کلا همه چی)

به زرشک شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

زرشک جان گفتم حرص نخور! برات بده!
کاری نکن بیماران این مرز و بوم از وجودت محروم بشن اتولارینگولوژیست!

تأئید طرح برقراری عدالت آموزشی در پ شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا با توجه به اصلاحات به عمل آمده، طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی را مغایر شرع و قانون اساسی نشناخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌ها به طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی اشار کرد و اظهار داشت: با اصلاحاتی در جلسه مورخ 29 فروردین 1389 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، در جلسه مورخ 1/ 2/ 1389 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

سوال شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

21 اریبهشت میشه رشته اضافه کرد؟

اهورا شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

پس خانم وزیر لعنتی هم با این حرف:

حدود 9 هزار و 800 نفر در این دوره انتخاب رشته‌ کرده‌اند که در مقایسه با دوره قبل که 7 هزار و 500 نفر بودند نشان دهنده استقبال گسترده داوطلبان، اعتمادی است که شرکت کنندگان به نحوه آزمون داشتند.
.... قبل از بررسی کشف تقلب کارشناسانه ثابت کرد که با محققی فرقی نداره

به زرشک شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
من خانومم!!!
البته بدون هیچ سهمیه ای و رشته دوم انتخابیم ENT.
یه سوال داشتم ازت!!!!
لطفا بدون عصبانیت منو راهنمایی کن
بازار کار این رشته چطوره؟؟؟
رزیدنتیش خیلی سخته؟؟؟؟

به "زرشک ضعیفه" شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

امثال شما اگر لقمان شوند باز هم خرند!!

دین مبین اسلام هم همونیه که نداشت تو رشته ی زنان بخونی و الان تا فیها خالدون ت سوخته !!!

در ضمن به جای ناله و بد و بیراه و نشون دادن شخصیت حقیقی ت درس بخون که کم نیاری و انشاا... به لطف خدا و پیغمبر به آرزوی قبول شدن در رشته ی ENT برسی!!!
وگرنه دست به دعا شو که سال دیگه که سهمیه ی زنان رو برمیدارن شاید قبول بشی! تقبل ا...

الهه شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام .داخلی جراحی رادیو ارتو نورو عفونی کدوم موسسه خوبه؟ کرمی پارسیان خوش سیرت ....لطفا بگید چی بخونم؟

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 02:04 ب.ظ


ضمن خیر مقدم به تمام دوستانی که وارد فاز پذیرش شده اند وبا امید به اینکه سکل های باقیمانده از این ترومای روحی (نفرت ونا امیدی...) را نیز در قالب گوجه فرنگی هایی که سه شنبه به مسئولین برگزاری آزمون هدیه می کنید از خود دور کنید تمام جزوات و DVD ها را می توانید با قیمتی تقریبا معادل قیمت کپی کردن از این سایت تهیه کنید
(کاش یکی آدرس را قبلا به خودم داده بود)

http://www.dastyarii.blogsky.com/

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

زرشک ضعیفه شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

به کوری چشمت من با همین رتبه بدون هیچ لاشخوری رشته مورد علاقم ent قبولم. فقط تحمل اون یکی دو نفر دختر سهمیه ای لاشخور در کنارم برام سخته و اینکه با این کله کدوها در یک سطح باشم رو نا برابری می دونم. یه بار بار دیگه اون چشمای بابا غوری رو باز کن و اسم اون 10 رشته ای رو که نوشتم(رشته های اصلی پزشکی) بخون.
پسرا به پوست و پاتو تف هم نمیندازن. آخه اینا فقط برازنده لاشخورهاست!!! شما رو چه به رشته سنگین پزشکی. من خودم همیشه موافق حقوق مساوی بودم ولی حالا می فهمم که خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد!!! همون قران درست میگه که امثال تو بیشتر از یه کشتزاز برای مردان نیستن. حتما خدا پیغمبر یه چیزی میدونستن که ارزش تورو به اندازه left testis یه مرد نمیدونستن. زنده باد دین مبین اسلام.ننگ بر تجدد!!!!

سحر شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

جلسه کی هست؟من میخوامشرکت کنم

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:33 ب.ظ


وزیر بهداشت در پی درخواست داوطلبان مبنی بر معرفی متخلفان آزمون دستیاری، گفت: قوه قضاییه بزودی متخلفان آزمون دستیاری را به عموم معرفی می‌کند.

دکتر مرضیه وحید دستجردی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه وزارت بهداشت در این پرونده مدعی العموم مردم است، گفت: ما خودمان اولین کسی هستیم که نسبت به متخلفان و تخلف معترض هستیم و از قوه قضاییه خواسته‌ایم متخلفان را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه از نظر ما متخلفان حق ادامه تحصیل ندارند، اظهار کرد: چون این افراد نسبت به سوگند پزشکی که خورده‌اند تخلف کرده‌اند.

وی با اشاره به درخواست دیگر داوطلبان مبنی بر انتشار اسامی یکصد نفر اول سی و هفتمین دوره ازمون دستیاری، گفت:‌از نظر قانونی نمی‌توانیم اسامی افراد را اعلام کنیم اما از آنجایی که برای آگاهی خود مشخصات صد نفر اول را استخراج کرده‌ایم همه این افراد جزو کسانی بودند که در طول تحصیل خود بالاترین نمرات را کسب کردند. بنابراین در نظر داریم که در اجلاسی از این صد نفر تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: کسانی که علاقمند هستند آنها را بشناسند می‌توانند در مراسم تقدیر و تشکر از آنها شرکت کنند.

وزیر بهداشت درخصوص توزیع دانشگاهی نفرات برتر در آزمون دستیاری اظهار کرد: 32 درصد از آنان از سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران بودند که بر این اساس بیش از 70 درصد آنان از دانشگاه‌های تیپ یک و مابقی از سایر دانشگاه‌ها بوده‌اند.

وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه گفت: حدود 9 هزار و 800 نفر در این دوره انتخاب رشته‌ کرده‌اند که در مقایسه با دوره قبل که 7 هزار و 500 نفر بودند نشان دهنده استقبال گسترده داوطلبان، اعتمادی است که شرکت کنندگان به نحوه آزمون داشتند.

وزیر بهداشت در ادامه گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مهلت ویرایش اطلاعات انتخاب رشته‌ای آزمون دستیاری در روز 21 اردیبهشت ماه، گفت: 24 ساعت برای داوطلبان مهلت در نظر گرفته شده است که بتوانند بر انتخاب رشته خود بازبینی داشته باشند و در صورتی که اشتباهی در انتخاب رشته داشته باشند، آن را اصلاح کنند.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:30 ب.ظ




تاریخ عضویت: چهارشنبه Oct 03, 2007 7:29 pm
پست ها : 1771
محل سکونت: Tehran
Has thanked: 142 time
Have thanks: 43 time وزیر بهداشت درگفت‌وگو با ایسنا:
متخلفان آزمون دستیاری بزودی معرفی می‌شوند

یکصد نفر برتر آزمون دستیاری معرفی و تجلیل می‌شوند



[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

میام اینجا تا شاید یکم آروم شم بیشتر اشکم در میاد میبینم گرگ گله را دریده بلا نسبت گوسفندهای نیمه جون که دستشون به گرگ نمیرسه دارن همدیگرو میدرن والا به خدا ما چشم باز کردنمون با دیدن سهمیه های دور وبرمون بود و همیشه فکرم این بودکه پس سهم من تو این دنیا کجاست تا حالاشم با وجود تمام سهمیه های رنگارنگ ایثارگران مردان زنان نور چشمیها سوگلیها وبچه رییس وبچه معلم و............................با این که هیچکدوم شامل حالمون نشده یه جوری خودمونو کشوندیم ولی حالا دیگه انگار اینجا آخر خطه با این اوضاعی هم که من میبینم که چی بگم ........................

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام بابابزرگ!

اگه میشه یه پست جدید بزارید. این پست سنگین شده و خیلی طول میکشه تا کاملا لود بشه.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

خوب!زرشک بد که نمیگه !این رقابت همه جاش نا عادلانه هست!!!
البته من خانوم هستم!!!!
ولی فعلا مشکل بزرگتر از این حرفاست!!!!

الی2 به کامپیوتر شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

اه!!!!
سلام عمو کامپیوتر!!!!!!
اومدم بگم ببخشید!!!!
منظوری نداشتم!!!
حالا بیا اشتی!
اگه با من اشتی شدی میشه رتبمو بگم بهم بگی چی قبولم؟؟؟
اگه هم قهری که دیگه هیچی!!!فقط دیگه بهم نگو ابجی سکینه!!!اخه یاد مرضیه می افتم......

گلدخت به کامپیوتر شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام. من با ۴۱۸ رتبه ۹۹۰ و رتبه با احتساب سهمیه زنان ۲۷۵، ممکنه قلب شهرستان بهم برسه؟

به بالائی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

ناز نفست دوستم.این آقایون ایرانی از بس به تبعیض جنسیتی عادت دارند که این سهمیه خانمها تا کجاشونو سوزونده!!!آخه بعضی از شما که ظرفیت هیچ چی رو ندارین چجور می خوایین متخصص زنان شین؟آخه مریض بد بخت چه گناهی داره که امثال آقایان مثل شما بخوان متخصص زنانش بشن.!!!تازه چشمتونم روشن از سال بعد که سهمیه زنانم حذفه.شما میمونین با سهمیه مازاد و مدیران و ایثار گران که الحمدالله اکثرا مردند!!!آخه کجا در کشور ما خانمی رو مدیر میکنن؟؟!!
ببینم سال بعد چند "مرده"حلاجین.

کامپیو تر ----->بر باد رفته شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

فقط شاید زنان زاهدان و اورژانس به بعد

به "به جنس ظریف" شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

آقای دکتر !!!! امثال شما اگر خانم بودید تحمل 1 روز زندگی در کشوری مثل کشور ما که زن در آن شهروند درجه دوم است را نداشتید.دیه نصف!!!که واقعا توهین به انسانیت است.ارثیه نصف!!!حق شهادت در دادگاه!!!حق قضاوت!!!حق طلاق!!!حق حضانت فرزند!!!و.......!!!!
در مورد رشته های پوست و اطفال و پاتو و رادیو هم سهمیه مخفی مردان البته بدون تعهد!!!دارید!!!
در مورد رشته های جراحی ارتو و جراحی مغز هم ارزونی سر خودتون آقایان!! ما نخواستیم.
پس آقای زرشک حرف زیادی نزن برو درست رو بخون تا سال بعد ان شاءالله بدون سهمیه زنان بتونی قبول شی!!!!!

بر باد رفته شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

خواهشا جوابمو بدین

بر باد رفته شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

می شه بهم بگین با رتبه کل 2008 و سهمیه زنان 600 می شه جایی چیزی قبول شد؟

به TO THE LADY ABOVE شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

سلام دکی جون
به ما اینچیزا را میدی
مخلصیم و نا امید با قلبی اکنده از نفرت و جوانی بر باد داده شد
و نفسی که میگه یک بار دیگه امتحان کن این امتحان مزخرف را شاید و شایدو...............به این امید که مردانگی امسال دوستان و ترس این خدا بیخبران از این جنبش کوچک نگذارد امتحان 89 را آنگونه که میخواهند رتبه بندی کنند

به TO THE LADY ABOVE شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

شازده گل بسر! اولا من جا نزدم. آخر اغتشاشم! از روز اول تو اعتراضا بودم مگر روزایی که کشیک داشتم و تهران نبودم. ولی شما جای من بودی با رتبه کل ۳۰۰۰ که معلومه تکلیفت فکر سال بعدت و نمیکردی؟ تازه من بیچاره که تا آخر خرداد هنوز طرحم به هر حال از راهنماییت ممنون. من فقط میترسم همه وقت و تو خونه بمونم طاقت نیارم برای تنوع میگم برم تست؟!
حالا خدا کنه برات حرف درنیارن

حسین شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

توجه توجه امروز بازم اون کارنامه های کذایی با اون رتبه های خیالی واون ادمای نامرئی جا داده شده اومده رو سایت هه هه هه ..............

TO THE LADY ABOVE شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

حالا با توجه به اینکه بارسال و خوندم برای امسال چکار کنم؟

به به !! می بینم دونه دونه دوستان دارن جا می زنن (به عبارت علمی وارد فاز ACCEPTANCE می شوند)

اما برای شما : اگر DVD پارسیان را بگیری و کپی کنی درست مثل کلاس رایگان با بهترین اساتیده (داخلی گرجی خوبه /جراحی آملی وعفونی عمادی بدون رقیبه چون خودشون مستقیما با طراحان در ارتباط هستند/ و خلاصه هر کس چیزی را درس میده که بلده) ولی بد نیست اطفال کامرانی و پوست وزنان را از ایزدی سروش بگیری یک مزیت مهم هم این است که می توانی کلاس ها را روی IPOD بریزی واز وقت مرده حین رفت و آمد استفاده کنی

من این ها را دار م ولی چون بانویی بهت نمی دم که برامون حرف در نیارن

به به عصبانی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

ااااااااااا!!! پسری !!!! ببخشید ‌ژنیتالیات از رو کامنتت نمیشد دید آغغغغغای آی کیو!!!!!
البته مرد بی غیرتم کم نداریم. والا اینجوری به سرمون نمیومد!!!!

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

هر چی پول داشتم دادم به این کلاسا . دارم میرم زیر خط فقر. نه کاری دارم نه قبول شدم. بین زمین و آسمون موندم.

دارم دیوونه میشم شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

امسال سومین بار بود که امتحان می دادم باز هم نتونستم رشته دلخواهمو قبول شم.

بانو شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

بچه ها میشه من و راهنمایی کنید؟ من امسال ۸۸ برای بار اول امتحان دادم و چون تو طرحم بود کلاس نمبتونستم برم جزوه ها رو خودم خوندم. حالا با توجه به اینکه بارسال و خوندم برای امسال چکار کنم؟ کلاس برم؟ کلاس تست برم؟ کجا برم؟ کرمی یا بارسیان یا سروش؟
تحمل ۱۲ ساعت کلاس برام خیلی سخته

محراب شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

اگه میتونیم به هم کمک کنیم و اگه نمیتونیم بهتره چیزی نگیم ...

محراب شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام دوستان و همکاران عزیز. من فکر میکنم بهتره انقدر به هم توهین نکنیم و همدیگه را پاره نکنیم. واقعیت اینه که ما همه همکاریم و مشکلات تقریبا یکسانی داریم. این شرایط را هم افراد دیگه به وجود اورد ند و ما نباید بخاطر اشتباه انها به همدیگه فحش بدیم و کاری کنیم که دیگران پزشکها ره یه مشت ادم دهن دریده بدونن که به خاطر منفعت حتی همکاراشون را هم له میکنن.

طالب حق شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 09:29 ق.ظ


معاون آموزشی وزارت بهداشت:
9 هزار 800 پذیرفته‌شده آزمون دستیاری انتخاب رشته کردند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: 9 هزار 800 پذیرفته‌شده آزمون دستیاری انتخاب رشته کردند و مهلت 24 ساعته‌ای نیز روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت برای بازبینی انتخاب رشته داوطلبان قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمدعلی محققی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو درخواست داوطلبان و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت فرصتی فراهم آورده است که داوطلبان در روز 21 اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت با استفاده از کد رهگیری به سایت مراجعه کنند و تغییرات لازم را برای ویرایش و تصحیح اطلاعات انتخاب رشته محل‌های خود اعمال کنند.
وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در فرصت مقرر موفق به انتخاب رشته- محل نشده‌اند، در این مهلت تعیین شده می‌توانند از فرصت استفاده کنند و با مراجعه به سایت مرکز آموزش پزشکی وزارت بهداشت انتخاب رشته کنند.
محققی تصریح کرد: اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری در حال پیگیری است اما باید گفت بالابودن رتبه‌ها به دلیل سهولت سؤالات بوده است.
وی درباره تخلفات آزمون ابطال‌شده دستیاری در سال گذشته گفت: این تخلفات توسط قوه قضاییه در حال پیگیری است. عقیده شخصی من این است که این داوطلبان باید از پزشکی محروم شوند اما هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های وزارت بهداشت در صورت اثبات تخلف مجازات محرومیت از شرکت در آزمون‌های دستیاری را تا سقف 3 سال در نظر می‌گیرد.

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

به عصبانی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 08:49 ق.ظ


آی کیو من مونث نیستم!
خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هومو ... تشریف داری به سلامتی؟

تجمع دارین؟ شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

اری شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

نهال خانم:اره به خیلی از رشته ها مثل زنان و اورولوژی حق انجام رادیولوژی دادن <در ضمن به تک رشتهاییها هم مثل دکترای انگل ؛قارچ و اجازه تاسیس ازمایشگاه دادن؛خدا به اینده هممون رحم کنه با این مملکت بی حساب و کتاب

نقل قول ازپدربزرگ شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

به یک کامنت جالب از مدیر سایت که بالا بدن نمرات امسال را با استدلالی مشابه محققی پیش بینی می کند برخوردم که با لینک براتون می گذارم

**اسماعیل خان
خودت رو فریب نده
لنگان لنگان خواندن به درد امتحانت نمی خوره اما بدرد سوادت می خوره
من ادم رو راستی هستم و بخاطر همین بعضی ها حرفهایم را نیشدار احساس میکنن
اگه می خوای قبول بشی باید عزمت رو جزم کنی
این امتحان (مخصوصا مال امسال) شوخی نیست
با این انبوه انترن هایی که اجازه امتحان دارند قبولی خیلی سخت می شود **

http://dastyari.blogsky.com/Comments.bs?PostID=461

راست میگویند آنچه جوان در آینه می بیند ییر ذر خشت خام می بیند

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

نه خوشگله نیستم!!!!
اااااااا!!!! چه جالب!!! پس هر کس میخواد راجع به سهمیه شما صحبت کنه تصادفا یاد لاشخوری میافته!!!!؟ چه جالب!!!!!

به "به جنس لطیف!!" شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

زیاد حرص نخور عزیزم برات خوب نیست!

به سلام شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

چشم رادیو ent روان قلب داخلی جراحی چی!!؟ کمه!!؟ ببخشید!!!!!!
حالا هی برو گیر سه پیچ بده به اون 3 رشته کذایی


بی خیال داداش! تمومش کنین!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

تا حالا یک خانم بودی که در منطقه محروم کار میکرده؟

به بالایی عصبانی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:42 ق.ظ


عجالتا شما ( شاید رزیدنت) وبلاگ گلپسر نیستی که پارسال هم هفته ها روضه خوندی و دائم از این کلمه لطیف لاشخور استفاده میکردی؟

به جنس لطیف!!(زرششششک!!!) شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

همه سهمیه ها مصداق لاشخوری هستند.
ولی جالبه تاوان همه این بی عدالتی ها رو ما بی سهمیه ها باید بدیم. ضرر سهمیه زنان واسه ما حتی از سهمیه مدیران کفتار صفت هم بیشتره. چون اگه بترکه سالی ۱۰۰ تا مدیر(کفتار) رو میچپونن تو. ولی ما باید تو یه رقابت نابرابر با تقریبا نیمی از داوطلبا شرکت کنیم. تو امتحانی که حتی ۱ نمرش ۳۰ نفر ادمو عقب می ندازه شما بیخود و بی جهت حدود ۳۰ نمره ( یعنی ۶۰۰ رتبه)(شوخی نیست!!!) بهتون اضافه میشه و تو ۱۰ تا رشته کلیدی با نا جوانمردی تمام پذیرفته میشین.تازه این علاوه بر ۲۰۰ نفر رشته پولساز زنانه که یه جا کشیدین بالا.
تو اون ۱۰ تا رشته شما دقیقا ۳۹۴ و با رشته زنان ۵۹۴ ظرفیت رو بدون رقابت با نصف داوطلب ها مال خودتون کردین. در مورد پاتو و پوست هم رقابت تقریبا برابره. چون تو هزار نفر اول نسبت پسر ها تقریبا ۶۵٪ و شما در اون ۴۵٪ برای ۵۰٪ این دو رشته رقابت میکنین و تفاوت نمره شما باپسر ها
تو این دو رشته اگرم هست البته بیشتر به راحت طلبی و تمامیت خواهیتون بر میگرده که به دلیل راحتیشون همیشه جز انتخاب های اولتونه ولی می بینید که ما اقبال زیادی به این دو رشته نشون نمیدیم و این عدم راحت طلبی علت اصلی نمره کمتر ما تو این دو رشته س.
به هر حال اگه باز کمتونه بگیم این ۲ رشته رو هم بزنن به نامتون تا کمتر خاطر مبارکتون ازرده بشه.
اگرم کمه بگیم یه محدودیت ثبت نام واسه اقایون بزارن (حد اکثر ۵۰ نفر ) که دیگه با طیب خاطر تو امتحان شرکت کنین!!!

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:22 ق.ظ


[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

they made me crazy شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

اینم محققی و دارودستش
انا هم ماییم
اینم شیطان بزرگ که عامل این جنایاته

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام جان حداقل 50% رادیولوژی رو هم اضافه کن!

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

خداییش به نظر شما سهمیه واسه خانمها تو رشته هایی مثل ارتو و اورولوژی و نوروسرجری اونم با ۸سال تعهد بهتره یا سهمیه حداقل ۵۰درصدی بدون هیچ تعهدی تو رشته های پاتو و پوست و طب فیزیکی؟ اخه کدوم خانمی ارتو و اورو ونوروسرجری میزنه؟
من با هیچ نوع سهمیه ای موافق نیستم ولی به اون اقایی که میگه خجالت بکشید عرض میکنم یکم انصاف داشته باشید.

آرام جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

تا ابد این نکته را انشاء کنید
بای این طومار را امضاءکنید
هر کجا ماندید در کل امور
رو به سوی حضرت زهرا(س)کنید

صورتی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

ببخشید بچه ها کسی می دونه احتمالا پزشکی اجتماعی با سهمیه آزاد تا حدود چه رتبه ای قبول میشن؟؟

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

سهمیه زنان به لطف افراد عدالت طلب !!! ودر راستای طرح عدالت اموزشی !!!!!!!!! حذف شده اگه راست میگین کاری کنید سهمیه های ظالمانه مثل مازاد( استخدامیها) ومدیران رزمنده ایثارگر و... حذف شه .اگه عدالت قراره اجرابشه!!!!!!!!! واگه خیلی عدالت طلب هستین به این سهمیه ها اعتراض کنید که واضحا حق همه رو ضایع میکنه وگرنه سهمیه خانمها که به هیچ دردی نمیخوره وفقط یه تعهد بیخودیه. در ضمن د ر مورد پاتو وپوست نظر شما اینه . برا اقایون هم یه سهمیه پنهانه بدون تعهد. در کل من هم با همه نوع سهمیه ای مخالفم .اما این سهمیه های مازاد ومدیران وایثارگر رزمنده و... ستم مضاعفه حالا که سهمیه خانمها حذف شد و خدارو شکر خیال همه راحت شد ای کا ش یه اعتراض به این سهمیه های ظالمانه مازاد ومدیران هم بکنید!!!!!!!!!!

نازنین جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

اینترنهای دانشگاه تهران که با سهمیه نخبگان و استعدادهای درخشان امتحان دادن نمره های خوبی دارن ولی رتبه هاشون.....!!! حالا این کارورزان فرهیخته جدید از کجا اومدن و اصلا با چه قانونی امتحان دادن؟ من رتبه تک رقمی پره ام اما رتبه رزیدنتیم 3رقمیه..!! پس فکر نکنین وضع ما خوبه!!!

نهال جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام
اینده کاری رادیولوژی بهتره یا قلب یانورویا زنان؟
ایا درسته که مجوز انجام سونو را به سایر رشته ها هم داده اند وتعداد زیادی هم در خارج کشور رادیو می خوانند؟

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

shomareye nemayande motarezin dar esfahan 09132633257.etela resani konid

شیر فرهاد جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

خدای بی سهمیه ها بسی بزرگتر از خدای با سهمیه هاست.وقتی که تو کارنامه نهایی رتبه بی سهمیه ها تقسیم به 2 شد ولی رتبه با سهمیه ها به توان 2 شد بشتون میگم.

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

ولی من نمی دونم چه طوری ممکنه کسی سهمیه محروم داشته باشه ولی پروانه دائم نداشته باشه؟!!!

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

گل دختر جان اگه پروانه دائم داشته باشی طرحت 2 سالست و اگه نداشته باشی 4 ساله!
طرح استریتها چون پروانه دائم ندارن 4 سالست و اون هم طبیعیه چون 2 سال طرح عمومی رو نرفتن!

گل دختر جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

دوست عزیز
اولا
استریت ها که پروانه دائم ندارند اصلا سهمیه مناطق محروم هم ندارن.
دوما
پروانه دائم را بعد از طرح میدند اون پروانه ای که باهاش می رند طرحِ موقته.
سوما
لطفا یک نفر با اطلاع جواب من را بده که آ خر طرح سهمیه محروم برای کیا ۲ سال و برای کیا ۴ ساله است؟

به اری جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

بحث رو منحرف نکن....چرا نمره ها پارسال اینجور نبود؟

به کامیوتر<چرتکه> جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

مشغول باشین !!!!بدبختا!!!!!!
این خانه از پایبست ویران است!!!!
شما همتون یه پا محققی هستین!!!!
هی اه و ناله کنین مثل گداهای تو خیابون به کامپیوتر و امثال اون که چی قبولیم؟؟؟؟؟
شما ها پاش بیفته به خاطر رتبه همدیگر رو می درین!!!
تف به جامعه ی پزشکی!!!!1

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

اولا آره متاهلینم امتحان دادن هر سال بوده بعدش مگه میشه غیر قانونی امتحان داد تو فرم ثبت نام چی زدن ؟ تازه خود ما همه اینترن بودیم چند نفرتون اگه امتحان میدادید نمره ی تاپ می آوردید هر چی باشه دستیاری از پره که آسونتر نیست تازه نمره منفیم داره حالا با اینکه پره نمره منفی نداره وآسونتره و استرسشم کمتره چند در صد بالای 150-160 می آوردن

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

سهمیه زنان که حذف شد دیگه

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

اری جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

همکاران سلام>کسانیکه در شوک هستند بدونند که بیشترین علت افزایش رتبه ها امتحان دادن غیر قانونی تعداد زیادی از کارورزان بوده>پارسال خود دکتر محققی قبول کرد که خیلی ها بدون اینکه سهمیه استعداد درخشان داشته باشند امتحان دادند<حتما اعتراضات باید رو این نکته هم متمرکز باشد

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

تمام سهمیه ها باید حذف بشه حتی زنان !!!
تا کسانی که واقعا لایقند قبول شن !!!
نمیشه بگیم مازاد حذف شه زنان بمونه تمام سهمیه ها باید حذف بشه
یک امتحان عادلانه

تنها جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://dastyari.freeforums.org


درس خواندن گروهی اعضای انجمن جهت شرکت در آزمون دستیاری 89:



http://dastyari.freeforums.org/89-f50.html

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

پاتو و ژوست کجا , قلب کجا !!!!

همه سهمیه دارها لاشخورند چه 1 نمره چه 1000 نمره !!!!

چرا ۱۳ روز؟ جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

۱۳ روز دیگه مهلت ویرایش دادن! تو این ودت میخوان چیکار کنن.حداقل تکلیف ما رو روشن کنن زودتر.اینطوری هرکس تخواد برای سال دیگه شروع کنه که کلی زمان از دست داده !

توجه کنید جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

همکاران عزیز این قضیه مهلت ویزه بیانگر تلاشهای همکاران با غیرتتان در تجمع هاست و انشا الله هفته آینده هفته ای با خبرهای خوب برای همه مات فقط یک مقدار از خود حمیت نشان داده و روز سه نبه قدم رنجه فرمایید بهارستان اگه منتظر باشید حقتون دو دستی جلوی در منزل تقدیمتان کنند در اشتباه بزرگی هستید

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

آخرین ویرایش منابع آزمون دستیاری 89 اعلام شد/ برگزاری آزمون در 29 بهمن
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آخرین ویرایش منابع آزمون دستیاری سال 89 را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، منابع آزمون دستیاری دوره سی و هشتم بر اساس آخرین ویرایش اعلام شده بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و داوطلبان آزمون می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
آزمون پذیرش دستیار تخصصی در روز جمعه 29 بهمن ماه 89 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 25 تا 28 بهمن ماه 89 توزیع می شود.

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

پروانه دایم را قبل از طرح باید داشته باشی کسی بدون پروانه دائم نمیتواند طبابت کند حتی توی طرح. پروانه کسب بعد از طرح است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد