خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

بررسی آزمون دستیاری پزشکی در رادیو ششم اردیبهشت ماه ساعت 15:30

 

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ==========================================  

 

 توجه! 

برنامه " نگاه روز" ششم اردیبهشت ماه ساعت 15:30 به مدت یک ساعت روی آنتن رادیو ایران می‌رود. این برنامه با حضور کارشناسان، آزمون دستیاری پزشکی را بررسی می‌کند

============================

 وزارت بهداشت در واکنش به درخواست مجلس اعلام کرد:
مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تمدید نمی‌شود

وزارت بهداشت نسبت به عدم تمدید فرصت انتخاب رشته تاکید کرد
 علی عباسپور تهرانی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز گذشته از درخواست مجلس مبنی برتمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری خبر داده بود.
 مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای نسبت به عدم تمدید فرصت انتخاب رشته تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به اختلال و کندی موجود در شبکه اینترنت کشور به کلیه داوطلبان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار که شرایط انتخاب رشته را دارند اکیداً توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به انتخاب رشته / محل و چاپ آن اقدام کرده و آن را به روز آخر موکول نکنند.
وزارت بهدات در این اطلاعیه تاکید کرده است با توجه به محدودیت زمانی اعلام شده و عدم تمدید موعد انتخاب رشته / محل از 4 تا 7 اردیبهشت ماه جاری، داوطلبان از فرصت مذکور استفاده کنند.
به گزارش ایلنا، علی عباسپور تهرانی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز گذشته در گفتگو با ایلنا از درخواست مجلس مبنی برتمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری خبر داد

 

======================================= 

پاسخ محققی به تمام شبهات!!
جزئیات رتبه‌های کنکور دستیاری ؛ کارنامه داوطلبان در شأن نخبگان نیست! (جوابیه: آقای معاون اگر خانم وزیر به همراه همه معاونان متخصص و فوق تخصصی شان به کمک همدیگر و در شرایط بدون استرس در عرض ۴ ساعت امتحان می دادید ایا نمره ۴۰۰ را می اوردید!! )  

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تشریح نحوه رتبه های آزمون دستیاری دوره سی و هفتم گفت: 10 درصد داوطلبان از مجموع شرکت کنندگان توانسته اند 66 تا 85 درصد نمره را کسب کنند و 5 هزار نفر از داوطلبان دستیاری نتوانسته اند 25 درصد نمره را کسب کنند که این موضوع رضایت بخش نیست. (بعنوان معاون اموزشی وزارتخانه و عضو هیئت علمی دانشگاه؛ شما از حجم حدود ۲۰ هزار صفحه مطلب چه نمره ای کسب می کنید!)
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تنها یک نفر نمره 526 و دو نفر بعدی نمره 504 را کسب کرده اند و این رقم در یک امتحان رقابتی با حضور 16 هزار پزشک و کارورز که اکثریت آنها دانشجویانی با علم روز و نخبگان و رتبه های برتر هستند قابل بررسی است. در واقع تنها 10 درصد داوطلبان در منطقه (۱)... ... ...
  

==================================== 

اعتراض به آزمون دستیاری پزشکی ایران

ادعای تقلب در برگزاری آزمون دستیاری |زشکی در حالی برگزار شده که هشت هزار پژشک بیکار به آن چشم دوخته اند

گروهی از پزشکان معترض به چگونگی برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در تهران صبح روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه در برابر مجلس تجمع کردند و اعتراض خود مبنی بر بروز تقلب در آزمون برگزار شده توسط وزارت بهداشت را ابراز کردند.

یکی از حاضران در این تجمع اعتراضی به رادیو بی بی سی فارسی گفت ، پزشکان معترض پس از دادن نامه اعتراضی خود به علی لاریجانی رییس مجلس ایران به تجمع خود پایان دادند.

آزمون دستیاری پزشکی برای گزینش پزشکانی برگزار می شود که می خواهند دوره تخصصی را در یکی از بیمارستان های ایران دنبال کنند. این آزمون با توجه به وجود حدود ۸ هزار پزشک بیکار در ایران بر اساس آمار سازمان نظام پزشکی، برای پزشکان عمومی و کارورزان پزشکی اهمیت زیادی دارد.

بیش از ۱۶ هزار که بیشتر پزشک عمومی هستند در آزمون برگزار شده شرکت کرده اند.

دو آزمون در یک سال

آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۳۸۸ در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که پس از (۲)....

پذیرفتن وقوع تقلب توسط وزارت بهداشت این آزمون باطل اعلام شد.

این آزمون برای بار دوم در ۱۳ اسفند سال گذشته برگزار شد که اکنون معترضان می گویند بار دیگر در برگزاری آن تقلب شده است.

در پاسخ به اعتراضات پزشکان ، محمد علی محققی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های وزارت بهداشت با تایید صحت برگزاری آزمون به خبرگزاری مهر گفته است که" هر زمان بعد از اعلام نتایج اگر تخلف فردی به اثبات برسد از دامه تحصیل او جلوگیری خواهد شد."

این در حالی است که یکی از پزشکان معترض که خواست نامش برده نشود به بی بی سی گفت که وزارت بهداشت با وجود پذیرش تقلب و تخلف و ابطال کردن آزمون بهمن ماه از اعلام دلایل و چگونگی تقلب خودداری کرده و همان واحدی که آزمون قبلی را برگزار کرده آزمون اسفند را هم برگزار کرده است.

پیش از این مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت گفته بود که شناسایی شبکه دست اندرکار تقلب به پایان رسیده و پرونده آزمون دستیاری باطل شده در قوه قضاییه در حال جمع بندی است.

دلایل معترضان
پزشکان معترض در نامه سرگشاده ای که منتشر کرده اند نوشته اند که در حالی که هر سال اعلام کلید نهایی آزمون ۱۲ روز به طول می انجامید در این دوره دادن کارنامه اولیه شرکت کنندگان ۴۷ روز به طول انجامیده است.

همچنین پزشکان معترض گفته اند که کسانی که نمرات بسیار بالایی داشته اند با وجود سطح نمرات بالا رتبه پایینی داشته اند که این به معنای افزایش غیر طبیعی سطح نمرات تا حد ۴ تا ۵ برابر دوره های پیشین است.

وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای در مورد سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری گفته است که کاهش غیر طبیعی رتبه ها به دلیل دقت در طراحی سوالات است که باعث شده است از طرح کردن پرسش های بحث برانگیز خودداری شود.
علی عباس پور تهرانی فرد رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته است که این کمیسیون از وزارت بهداشت خواسته است تا در باره ابهامات آزمون دستیاری پاسخ دهد.

آقای عباس پور گفته است که وزارت بهداشت باید توضیح دهد که دلیل این که در سه آزمون گذشته داوطلبان با نمره ۴۰۰ رتبه های زیر دویست داشته اند اما امسال رتبه ها زیر ۱۲۰۰ رفته چیست.

وزارت بهداشت همچنین گفته است حضور داوطلبان مشمول استعداد های درخشان و نخبگان باعث پایین رفتن رتبه های کسانی شده که نمره بالا به نسبت هر سال داشته اند. معترضان این ادعا را رد می کنند و می گویند حضور نخبگان در سال های پیش هم وجود داشته است.

معترضان می گویند افزایش سهمیه هایی مانند سهمیه پزشکانی که به عنوان مدیر در وزارت بهداشت و سایر بخش های دولتی کار می کنند از دلایل بروز تقلب در برگزاری آزمون بوده است.

مواردی از اعتراض به تقلب در آزمون دستیاری در آزمون سال های پیش هم مطرح شده بود اما شدت اعتراضات در این دوره آزمون به اختلاف نظر میان وزارت بهداشت و سازمان سنجش در این مورد دامن زده است.

================================= 

(۱) نمرات بالا قرار دارند.

وی با ضعیف ارزیابی کردن نتایج بدست آمده در آزمون دستیاری دوره سی و هفتم گفت: این نتایج بسیار ضعیف است و با توجه به سئوالات معمولی که آسان، دقیق و مبتنی بر منابع بود چنین کارنامه ای در شأن این گروه از افراد نخبه جامعه نیست و امیدواریم که در رقابتهای بعدی بهتر باشند.
انتشار اسامی افرادی ایراد قانونی دارد(چه ایرادی! لطفا رفرنس قانونی من در اوردی را ذکر کنید! تا دیروز که اینترنت نبود همه اسامی ها از طریق روزنامه اعلام می شد.این حق داوطلبان است که بدانند در آزمونیکه شرکت کرده اند از چه کسانی عقب افتاده اند! و مزیت عمده این کار رسوایی سوال فروش و سوال خر است. کاریکه شما انجام میدهید(در عدم انتشار اسامی رتبه های زیر ۲۰۰۰)عملا همکاری با متخلفان است!)محققی در مورد خواسته داوطلبان معترض دستیاری مبنی بر انتشار اسامی افرادی که دارای نمره ها و رتبه های بالا هستند گفت: انتشار اسامی ایراد قانونی دارد چرا که برخی از افراد مایل به انتشار نام خود نیستند(همان سوال خرها و لابد شما باید آبروی انها را حفظ کنید) اما برآوردی از طیف شرکت کنندگان از دانشگاههای مختلف بدست آمده است.
رتبه های برتر آزمون دستیاری از کدام مناطق ایران بودند
وی اضافه کرد: 30 درصد افرادی که رتبه های بالا کسب کرده اند از میان داوطلبان دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده اند، 48 درصد از افراد از دانشگاههای علوم پزشکی استان تهران هستند و پس از آن طیف شرکت کنندگانی که رتبه های بالا را کسب کرده اند از دانشگاههای علوم پزشکی شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز بوده اند و چند نفر نیز از دانشگاه همدان هستند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: با مقایسه طیف افراد برتر و دانشگاههایی که این افراد از آن فارغ التحصیل شده و یا هنوز دانشجوی سال آخر آنها محسوب می شوند با سال گذشته در می یابیم که تفاوت چندانی نداشته است.
وی در مورد تحلیل نمرات و رتبه های دوره های 34 تا 36 و ارتباط آن با دوره 37 به مهر گفت: این تحلیل تنها برای مقایسه و راهنمایی هرچه بیشتر داوطلبان ارائه شده است و با توجه به اینکه هنوز در دوره 37 پذیرش نهایی صورت نگرفته است، امکان مقایسه نیست.
محققی گفت: بر اساس آمار مقایسه ای موجود، آخرین رتبه فرد پذیرفته شده با یک مقدار تغییر همانند سال گذشته خواهد بود.
وی در مورد تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر عدم توقف روند انتخاب رشته گفت: درخواست توقف انتخاب رشته تنها از سوی عده اندکی ارائه شده است. در زمانی که این عده (کمتر از 100 نفر) در وزارت بهداشت مشغول اعتراض به موضوع رتبه ها و خواستار توقف انتخاب رشته بودند دو هزار و 500 نفر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در حال انتخاب رشته بودند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: اکثر مجازین به انتخاب رشته در حال انتخاب رشته هستند و به هر حال همیشه نظرات اقلیت ملاک عمل نخواهد بود و هیچ ضرورتی نیز به تاخیر در روند انتخاب رشته نیست. توصیه مرکز سنجش این است که کار انتخاب رشته به روزها و ساعات آخر موکول نشود چرا که دقت افراد در این زمان کاهش می یابد.
نحوه اعمال سهمیه ها و تاثیر آن در پذیرش افراد

وی در مورد اعمال سهمیه ها و تاثیر آن در پذیرش افراد و ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان ظرفیت اصلی اعلام شده در پذیرش عادی و سهمیه قانونی مدنظر است و در حال حاضر 20 درصد ظرفیت خالص پذیرش دستیاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. همچنین سهمیه مازاد هیچ دخالتی به سهمیه عادی دستیاری ندارد و مجموع پذیرش مازاد و عادی نیز نسبت به گذشته 20 درصد افزایش دارد. (همان ۴۰۰ نفر اضافی که در دفترچه نیست و همه رشته های لوکس هستند تقدیمی وزارت بهداشت از بیت المال به نور چشمی های خودشان است)
رد موضوع جهش در رتبه های دستیاری

محققی با نادرست خواندن جهش در رتبه های دستیاری به مهر گفت: سطح نمرات بالاتر نرفته است(فقط دقیق نمی دانم شاید ۶۰۰-۷۰۰ نفر و شاید هم بیشتر در بین رتبه های خوب جا داده شده است و این کار را یک مقدار خراب کرده است!و موجب شک داوطلبان گردیده است) بلکه عوامل متعددی از جمله تلاش بخش عمده ای از داوطلبان، تغییر طیف شرکت کننده ها، شرایط آزمون، ضریب دشواری امتحان در آن دخیل بوده است و این موضوعات در حدی نیست که جنجال برای آن ایجاد شود.
وی در مورد مقایسه نمرات داوطلبان دستیاری در امتحان اول و دوم دوره سی و هفتم به مهر گفت: این مقایسه انجام شده است و در مجموع نمرات امتحان اول و دوم افراد تغییر چندانی نداشته است (یعنی همه سوال خرهای امتحان اول همان نمره هایشان اهدا شد و در واقع ابطال امتحان از بیخ اشتباه بود شاید هم خانم وزیر به این خاطر امتحان را باطل کردند که عده ای غیر خودی نیز به سوالات دستیابی داشتند)و از سوی دیگر انطباقی نیز بر روی معدل داوطلبان و نمره مکتسبه آنها از آزمون بدست آمده است و تغییری نداشته است.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در مورد استرس آزمون که مورد اشاره برخی از افراد قرار داشت گفت: استرس جزء لاینفک امتحان است و موضوع غیرعادی نیست. (در اخر سر لعنت ابدی و عذاب اخروی و دنیوی خداوند به همه مسئولین خیانتکار ؛ باند باز؛ پارتی باز و مخصوصا سوال فروشان و اهدا کنندگان رتبه به خودیها و سوال خرها و خوردن حق سایر داوطلبان. این لعنت و عذاب گوارای وجودشان باد! مردم عادی که جز خدا کسی راندارند!)

=========================================== 

اقدام وزارت بهداشت در جذب دستیار داخلی باعث فرار مغزها می شود
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با انتقاد از وزارت بهداشت در جذب 500 دستیار داخلی، گفت: اشباع کشور از متخصصین داخلی باعث فرار مغزها می شود.
دکتر ایرج خسرونیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: وزارت بهداشت اعلام کرده در آزمون دستیاری 500 نفر رزیدنت داخلی را جذب می کند که این تعداد نیرو باعث اشباع جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور خواهد شد.
این متخصص داخلی با تاکید بر اینکه کشور به این تعداد متخصص داخلی نیاز ندارد، افزود: این اقدام وزارت بهداشت باعث می شود سایر پزشکان متخصص داخلی دلسرد شوند.
خسرونیا ادامه داد: آنچه نیاز حال حاضر کشور است، جذب سالانه 50 تا 100 رزیدنت داخلی است اما جذب سالانه 500 دستیار داخلی باعث می شود ظرف چهارسال آینده دوهزار متخصص داخلی داشته باشیم که بخشهای دولتی و خصوصی نیاز به این تعداد متخصص ندارند.
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اشباع بازار کار متخصصان داخلی کشور، افزود: این کار باعث پایین آمدن رتبه علمی متخصصان داخلی شده و مجبور می شوند کارهای دور از شان و جایگاه واقعی خودشان را انجام دهند. به طوری که تبدیل به پزشکی عمومی شده و در اقصی نقاط کشور که وزارت بهداشت نیاز دارد، مشغول کار شوند که این موضوع به طور غیرمستقیم به جامعه پزشکان عمومی هم ضربه می زند.
به گفته این پزشک متخصص داخلی، در تمام دنیا متخصص داخلی را مادر طب می دانند ولی در ایران متخصصان داخلی هیچ ارزش و جایگاهی ندارند.

نظرات 123 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

به مهندس صنایع سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

ماهم اطلاعات روازکامنتهای بچه هاگرفتیم(ازکامنتدونی)اگه چیزجدیدی به جزاونچه که بچه هاومتخصصای اماربهش رسیدن فکرمیکنی هست بسم اله

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

۵

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

اطلاعیه شماره 14 در خصوص انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار

همانگونه که داوطلبین محترم واجد شرایط انتخاب رشته محل دستیاری دوره 37 اطلاع دارند که انتخاب رشته محل تا پایان ساعت 23 امروز سه شنبه مورخ 7/2/89 ادامه دارد لذا انتظار می رود داوطلبینی که هنوز انتخاب رشته محل ننموده اند در اسرع وقت اقدام لازم معمول نمایند و پس از اتمام ساعت و تاریخ فوق زمان انتخاب رشته محل تمدید نخواهد شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

همانگونه که داوطلبین محترم واجد شرایط انتخاب رشته محل دستیاری دوره 37 اطلاع دارند که انتخاب رشته محل تا پایان ساعت 23 امروز سه شنبه مورخ 7/2/89 ادامه دارد لذا انتظار می رود داوطلبینی که هنوز انتخاب رشته محل ننموده اند در اسرع وقت اقدام لازم معمول نمایند و پس از اتمام ساعت و تاریخ فوق زمان انتخاب رشته محل تمدید نخواهد شد

از وبلاگ دکتر مسجدی: dastyar88 سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

دریافت دستور مستقیم توقف انتخاب رشته از نهاد ریاست جمهوری در حال پیگیری است.
تا یک ساعت دیگر دوباره اطلاع رسانی می شود.
همکاران محترم لطفاً ساعت 4 امروز سه شنبه 7/2/89 برای تشکیل کمیته بررسی جهت جمع آوری اطلاعات برای کمک به مجلس و دولت محترم در نظام پزشکی تهران اجتماع فرمایید. لطفاً به سایر همکاران نیز اطلاع دهید.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

ان دسته از دوستان به من هم بگند به دلشان چی میگند که بز هم راضی میشن که بخونن ؟
درسته که بعضی افراد دراین امتحان هم مثل خیلی از موقعیت های دیگر از وجود فساد در یک سیستم غیر شفاف سوئ استفاده می کنند ولی خیلی افراد هم با اتکا به تلاش خودشان در این رقابت موفق می شوند .حتما نمونه هایی در اطراف خود پیدا خواهید کرد

ساکت دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

همدردان عزیز
من فارغ التحصیل سال 83 هستم و محکوم به درسخواندن در این مملکت
سالها حبس در اتاق بدون هیچ تفریحی حتی اندک بدون هیچ پولی کافی ( خانواد ه ام انقدر در این سالها پول برای قبولی من در دانشگاه هزینه کرده اند که دیگر رویم نمیشه از انها برای یک سفر کوتاه یا حتی یکروز شادی کردن با دوستان پولی اضافی بگیرم )
امسال هم نمیتوانم رشته ای راانتخاب کنم
میدانم که نمیشود در ناامیدی هیچ معجزهای داشت و افسرده کردن بقیه هم کار در ستی نیست اما یکی دو نفر از همکاران اینجا در مورد امتحان بعدی قرار و مدار میگذاشتند
و من هم فکر میکنم امید داشتن خیلی خوب است ولی به چه چیز؟
من در تمام امسال و سال گذشته با تمام تلاشم درس خواندم امتحانات پره انترنی را در زمان تعیین شده با نمره بسیار خوب در حد قبولی در رشته هایی چون روان و زنان ه خیال اسوده ای در امتحان امسال داشتم و مطمئن بودم که رتبه کل بیشتر از 1500-1700 نخواهم اورد در حالی که در این امتحان کذب رتبه کلم 3000 شده

بقیه هم که مثل من کس و کار و پول و پارتی ندارند نبایستی حال و روز بهتری داشته باشند در چنین فضای پر از دروغی چه طور میشه برای سال بعد دوباره خواند> سال بعد این بهانه وجود دارد که با عوض شدن مدل امتحان خیلی ها غافلگیر شده اند و این کاملا طبیعی است !
ان دسته از دوستان به من هم بگند به دلشان چی میگند که بز هم راضی میشن که بخونن ؟
سال دیگه ای وجود نداره ا

به مسئول محترم سایت دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

قطعا انتشار تحلیل های آماری به نفع دستکاری شدن رتبه ها در نشریات به تنویر افکارعمومی کمک کرده مسئولین را برای بررسی جدی تر تحت فشار قرار خواهد دادوحتی اگر اعتراضات به نتیجه نرسد سبب بی آبرویی متقلبین نزد مردم نخبگان جامعه خواهد شد. لذا در صورت امکان با دوست فارغ التحصیل مهندسی صنایع که یشنهاد کمک کرده تماس بگیرید یا هی میل را برای تماس در اختیار سایرین قرار دهید .
با تشکر

****من یه فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریفم در جریان وضعیت برگزاری آزمونتان و نتایج آن قرار گرفتم
می خواستم پیشنهاد بدم که اگه خواستید برای تهیه نظر کارشناسی کمکتان کنم ****

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

آفرین به مردانگی صدر
با این که انتظار نداشتم
یک حرف حق زد

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

خدا
این مردک ((محققی)) چی داره میگه تو رادیو
خدا مگه میشه یک افریده تو اینقدر بی شرم و دروغگو و فاسد باشه
خدایا کمک کن

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

تسنیم دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

کاش من هم تهران بودم وبا همکارا در این اعتراضها شرکت میکردم که لااقل عقده ای نشم

به عقیل دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

مگه شما سهمیه ظالمانه مازاد رو نداشتین؟ خودتون چند وقت قبل گفتین که با سهمیه مازاد با ۳۹۸ چی میشه قبول شد؟ بازم اگه این سهمیه ناعادلانه مازاد رو داریناصلا نیاز به ۳۹۸ نمره نیست با ۳۱۰ ۳۴۰ هر رشته ای بخوای قبولی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ای داد امان از این همه بیداد

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

به سردار کبی

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

بچه ها رفتن وزارتخونه؟ خبر دارید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

باید از وزیر بهداشت به ریاست جمهوری شکایت کرد امتحانه اولم که باطل کرد چون خیلی دیگه تقلب تاباو شده بود توش...کادر وزارت کلا باید تغییر اساسی کنه وگرنه سال دیگه هم همین آش و همین کاسست
امیوارم وزیر خودش از این گندی که بالا اورده استعفا بده

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

ناامید نباشید ما باهوشترین قشر جامعه ایم. حکایت ما فرق داره. سرمایه ما زندگی مردمه که دست ماست. کوتاه نیاید. فقط مقاومت کنید

به سردار کپی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

من هستم
pooyaalavia@yahoo.com

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

بچه ها فقط حواستون باشه این توقف انتخاب رشته یه بهانه نباشه که سردتون کنن. ما باید تو مهلتی که با این دردسر و زحمت شبانه روزی بچه ها به دست اومده به اعتراضمون ادامه بدیم تا کار به یه جایی برسه

جنبش ضد ترور دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

مگه ترور از این بدتر میشه که با این تقلبها تمام نخبگان این مملکت را میخوان سرگردان کنن و نوعی از یاس وناامید ی را به دل کسانی که سال آینده میخوان شرکت کنن،انداختن.

الی 2 دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

...زمین !!!!تف کن تو صورتم اگه ساکتم!!!!!!....

اراد مرد ایران دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

مهم رئیس جمهور دستور توقف انتخاب رشته دستیاری را داد دمش گرم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

موافقم سردار
من از طرف 20 تا نمایندگی قبول میکنم
hdk ;ehtjh vh fhdn hdk[,v phga,k, 'vtj

جنبش ضد ترور دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

بچه ها به نظر شما گرفتن محققی ودار و دسته اش
مهمتر از دستگیری عبدالمالک ریگی نیست. ما باید از سیستمهای امنیتی بخواهیم که این عامل فساد را ریشه کن کنه

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

من واقعا برام جالبه که این وسط سود و موسسات بردن که بچه ها هرروز بیش یکیشون رفتن انتخاب رشته! وقتی که حتی ظرفیتا معلوم نیست حرفای آقایون سودجو بشیزی ارزش نداره

سردار کپی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

بیایید یک گروه مشترک قوی از کپی کردن سی دی و جزوات آموزشگاههای خاص تشکیل دهیم چرا که تمام بلاهایی که بسر ما می اید یک پایش از همین اموزشگاهها منشا می گیرد هر کسی می خواهد ایمیلش را در همینجا بنویسد

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

۳۶۰۰ بزنی نزنی فرقی نمی کنه در هر صورت باید برای سال بعد بخوانی

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

بستگی به خودت و شرایطت داره.ببین یه سال در بی سامانی درس بخونی راحت تره یا بری رشته ای که دوست نداری در شهرستان بمونی؟ همه طرفش ریسکه. خودت باید تصمیم بگیری.عفونی تو شهرستانا فقط خوبه بری کار کنی. بیهوشی هم کلا چون مستقل نیست وکشیک داری همیشه و باید سر عمل یه جراح دیگه ساعتها وایسی چندان جالب نبست

سایت انجمن دستیاری دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

دوستان و همکاران
با توجه به اطلاعات رسیده و کاملا موثق و شواهد عینی گزینش آقایان و خانمهای با رتبه های تک رقمی قبل از پایان انتخاب رشته در رشته های مورد نظرشان آغاز شده است.

ما حقمان را میگیریم دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

بچه ها علاوه بر نامه ها لطفان این پیشنهادو بررسی کنید
تشکیل کار گروه شکایت از شخص وزیر بهداشت در دادگاه
برای این کار استخدام یک وکیل و اختصاص یک شماره حساب برای دریافت کمک مالی از دوستان کافیه
2-این کار باعث برد رسانه ای زیاد میشود
3-ارائه مستندات باعث روشن شدن افکار عمومی میشود
4-چون شکایت در دادگاه است وزیر بهداشت به هیچ وجه نمیتواند بیخیال شود
5-متن شکایت را کسی اماده و در سایت قرار دهد تا همه امضا کنند

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

بچه ها از ریاست جمهوری میرن وزارتخونه. دارن یه کارایی میکنن. حمایتشون کنید. تنهاشون نذاریم.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

گمرهانند به بازار طمع راهسپار


غافل از آنکه شرف جنس خریداری نیست

هنگیده = امیر ح دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

موافق و همراهتان هستم. و پیگیری مداوم دارم. از هیچ اقدامی نباید مضایقه کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

لعنت خدا بر سوال فروشها و سوالخرها
.
ان شاا... تمام عمر در نکبت و بدبختی باشند
.
.
.
دچار فرزندان c.p و معتاد شوند
.
.
همسرانشان به انها خیانت کنند
.
. و در تنهایی و نکبت با زجر چندین ساله بمیرند

هنگیده = امیر ح دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

پاهام سست شده

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://http:/www./pezeshktanha.blogsky.com

چه ها علاوه بر نامه ها لطفان این پیشنهادو بررسی کنید
تشکیل کار گروه شکایت از شخص وزیر بهداشت در دادگاه
برای این کار استخدام یک وکیل و اختصاص یک شماره حساب برای دریافت کمک مالی از دوستان کافیه
2-این کار باعث برد رسانه ای زیاد میشود
3-ارائه مستندات باعث روشن شدن افکار عمومی میشود
4-چون شکایت در دادگاه است وزیر بهداشت به هیچ وجه نمیتواند بیخیال شود
5-متن شکایت را کسی اماده و در سایت قرار دهد تا همه امضا کنند

کمک دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

من با 390 رتبه کل 2000 و خرده ای چه رشته ای میارم ؟؟

هنگیده دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

کابوس سیاه به واقعیت پیوست
بجز نفرین کاری ازم برنمیاد.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

مگه با این رتبه بیهوشی یا عفونی میاری؟

نظر بدید دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

به نظر شما با ۳۶۳ و رتبه ۳۶۰۰

اگه انتخاب رشته نکنم
بهتره یا بیهوشی و عفونی بزنم؟

بانو به بیتا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

رشته ها کد نداره. تو صفحه انتخاب رشته اسم رشته و دانشگاه و فارسی نوشته دونه دونه انتخاب میکنی

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

بچه ها هنوز باستور هستن اگه میتونید بهشون ملحق بشید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

مهندسی صنایع
مرسی

بیتا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

من اصلا نمی دو نم از روی چه چیزی باید انتخاب رشته کنم اصلا کد دانشگاه ها امسال در کجا اومده
من تمام اطلاعیه های ازمون 37 دستیاری در سایت سنجش رو باز کردم اما اصلا کد دانشگاه های امسال برای انتخاب وجود نداره
البته من بدلیل اینکه اینترنت اکسپلورر ندارم نتونستم صفحه انتخاب رشته ام را باز کنم
خواهشا بگید که کد این دانشگاه های گور به گور شده امسال را از کجا اوردهاید؟
منتظرم پاسختون میمونم تشکر

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:27 ق.ظ


نامت چه بود؟
آدم


فرزند؟
من را نه مادری نه پدری، بنویس اولین یتیم خلقت


محل تولد؟
بهشت پاک

اینک محل سکونت؟
زمین خاک

آن چیست بر گرده نهادی؟
امانت است

قدت؟
روزی چنان بلند که همسایه خدا،اینک به قدر سایه بختم به روی خاک

اعضاء خانواده؟
حوای خوب و پاک ، قابیل خشمناک ، هابیل زیر خاک

روز تولدت؟
روز جمعه، به گمانم روز عشق

رنگت؟
اینک فقط سیاه ، ز شرم چنان گناه

چشمت؟
رنگی به رنگ بارش باران ، که ببارد ز آسمان

وزنت ؟
نه آنچنان سبک که پرم دئر هوای دوست ... نه آ نچنان وزین که نشینم بر این خاک

جنست ؟
نیمی مرا ز خاک ، نیمی دگر خدا

شغلت ؟
در کار کشت امیدم

شاکی تو ؟
خدا

نام وکیل ؟
آن هم خدا

جرمت؟
یک سیب از درخت وسوسه

تنها همین ؟
همین!!!!

حکمت؟
تبعید در زمین

همدست در گناه؟
حوای آشنا

ترسیده ای؟
کمی

ز چه؟
که شوم اسیر خاک

آیا کسی به ملاقاتت آمده؟
بلی

که؟
گاهی فقط خدا

داری گلایه ای؟
دیگر گلایه نه؟، ولی ...

ولی چه ؟
حکمی چنین آن هم یک گناه!!؟

دلتنگ گشته ای ؟
زیاد

برای که؟
تنها خدا

آورده ای سند؟
بلی

چه ؟
دو قطره اشک

داری تو ضامنی؟
بلی

چه کسی ؟
تنها کسم خدا

در آ خرین دفاع؟

می خوانمش که چنان اجابت کند دعا

نما دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

بچه ها الان پاستور هستن یا نه؟

محسن دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

بچه ها من از شیراز هست رتبه ام هم زیر ۱۰۰ شده ولی با یک مقایسه اجمالی در رتبه بچه ها شخصه نمودار نمره ها به سمت راست سبت به سالهای قبل چولگی داره تما یک عده را در رتبه های زیر ۵۰۰ چپاندن

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

وای دکی بیکار. خیلی ناراحت شدم. خدا ازشون نگذره . ایشالا له شدتشون و ببینیم

محراب دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

خیلی متاسف شدم دکی بیکار...

دکی بیکار دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام به عقیل من با خود کشی موافقم اونم جلوی مجلس من از همتون دلسوخته ترم چون مجبور شدم به خاطر این امتحان بچه ای رو که تو شکمم داشتم سقط کنم استدلالم این بود که با قبول شد نم تو امتحان نمی خوام بی سربرست بزرگ شه!

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

banoo.goshasb@gmail.com

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام
من یه فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریفم در جریان وضعیت برگزاری آزمونتان و نتایج آن قرار گرفتم
می خواستم پیشنهاد بدم که اگه خواستید برای تهیه نظر کارشناسی کمکتان کنم زیرا کارشناسان آمار دید تحلیلی قوی ندارند اما مهندس صنایع هم بسیار به آمار و احتمالات وارد است و هم دید تحلیلی قوی دارد
یه چیز دیگه ما مهندس های صنایع می گیم در هرم دانش دانش از تحلیل و پردازش اطلاعات و اطلاعات از پردازش داده حاصل می شه منظروم اینه که اگر داده ها و اطلاعات نتایج به خوبی در اختیارم قرار گیرد می تونم نظر کارشناسی بدم
مثلا خیلی تحلیلهای آماری می شه کرد
میزان هبستگی رتبه و نمره افراد برتر(رتبه بالاتر) رو با معدل بر مبنای اطلاعات چند سال اخیر بررسی کرد
توزیع رتبه ها نرمال است یا خیر
توزیع نمره ها نرمال است یا خیر
حتی روند تغییرات رتبه و نمره چند سال را بررسی کرد که باید حتما فرآیند تصادفی باشه
درصد افراد استعداد درخشان و متاهل در میان رتبه های زیر هزار رو بررسی کرد و روندش با سالهای پیش
حتی می شه درجه سختی و آسانی سوالات نسبت به گذشته را تعیین کردچون شنیدم سالهای قبل بیشتر سوالات تحلیلی و بر مبنای کیس بوده اما در امتحان دوم بر مبنای محفوظات که اینها رو هم با دید آماری و هم تحلیلی می شه بررسی کرد
و خیلی کارهای دیگه
بهر حال باید اعتراض بر مبنای نظرات کارشناسی باشد نه احساسی و باید مستند و مستدل باشه
اگر خیلی بر مبنای کمالگرایی نوشتم ببخشید
بهر حال من هیچ نیاز مالی هم خدارو شکر ندارم در راه خدا حاضرم کمک کنم اگه خواستید خبرم کنید

موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

جرم ستمکش از ستمگر بیشتر است.

صبا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

تو رو خدا دکتر اهورا جواب منو بدهید سال دیگه سهمیه ها ی محروم و مازاد هست یا نه؟

باران دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

اگه فرد گرایی بین پزشکیا نبود و همه هم قسم میشدیم وانتخاب رشته نمیکردیم...شاید شاید میشد امیدوار بود!!

عقیل دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

من دیروز یک پام با معتصبین بود یک پام جلو دکه کامران احمدی ۲۵۰۰۰هم دادم آخرش ساعت ۴ در آمد به من که ۳۹۸ شدم میگه اطفالارو بزن اونم دزده آخه احمق من اگه اطفال می خواستم سه ساله که ۳۲۰و۳۴۰ میارم میزدم خبر مرگم .بچه ها کمکم کنید به خدا آخرش مجبورم خودموبکشم تا این افتخار بماند که یک نفر در اعتراض به آزمون دستیاری خودشو کشت ...شاید برا بقیه مفید بشه

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 07:48 ق.ظ

منم هستم
پاستور
یکم دیگه مقاومت کنید یادتون نره چه وضعیت فاجعه آمیزی داریم
حاشا به غیرت پزشک جماعت که امروز ساعت 9 پاستور نباشه

امسالی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 07:38 ق.ظ

بابا بی خیال شین
ماها میخوایم شروع کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 06:37 ق.ظ

طرح هدف مند منصور خلیفه دوم عباس

داستان از این قراره که منصور دوانیقی خلیفه دوم عباسی بعد از انتقال پایتخت به بغداد تصمیم گرفت برای دفاع از این شهر دور اونو دیوار بکشه . اما دلش نمی خواست پول ساختن دیوارو از جیب خودش بده . بنابر این تصمیم خاصی اتخاذ کرد . اون در شهر اعلام کرد که قراره سرشماری بشه و هر کس به تعداد اعضای خانواده یک سکه نقره دریافت خواهد کرد . مردم که هم طمع کار شده بودند و هم از بس به اعوامل خلیفه مالیات داده بودند خسته شده بودند وقتی مامور ثبت میومد ، اعضای خانواده رو زیاد میگفتند. مثلا اونی که اعضای خانوادش 4 نفر بودند تعداد رو 8 نفر میگفت و 8 سکه نقره میگرفت . و مامور ثبت بعد از دادن 8 سکه نقره ، یه پلاک رو سر در خونه نصب میکرد و تعداد اعضای خانواده رو روی اون حک میکردند . خلاصه بعد از اتمام سر شماری مردم سخت خوشحال بودند که سر منصورو کلاه گذاشتن . اما بلافاصله بعد از اتمام سر شماری خلیفه حکمی صادر کرد که : به منظور حفظ مملکت و دفاع از کیان کشور و ایجاد امنیت ما خلیفه مسلمین تصمیم گرفتیم که بر گرداگرد شهر دیوار بکشیم . بنابر این هر یک از سکنه شهر میبایست برای تامین امنیت یک سکه طلا پرداخت نماید . بیچاره مردم شهر تازه فهمیدند چه خبره. حالا اونی که تعداد اعضای خانواده رو زیاد گفته بود و یک سکه نقره گرفته بود بایستی به ازای اون یه نفر یه سکه طلا که قیمتش بیشتر از سکه نقره بود می پرداختند .

هنگیده دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

هنگیده دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

من تو وبلاگم اطلاع رسانی کردم. به فامیل و آشنا و دوستای غیر پزشکم توضیح دادم که بدونن. خیلی سخت متوجه میشن محققی و ... هم از همین بی اطلاعی غیر سوءاستفاده میکنن. براحتی خبرنگار و مردم و مجلسیها رو فریب میدن!!
باورتون بشه بعضیا از بس احمقن به این اتفاق نیشخند میزنن و حوشحال میشن! بعضیا میگن خوب خود پزشکا تقلب میکنن که سوال میخرند وای بر شما! !

هنگیده دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

با این فسادی که در هر جا سرک بکشی میبینی انگار که آخر زمان نزدیکه. هر تلاشی که میکنی محکوم به شکستی. جالبه عجب اراده ای داریم که ادامه میدیم.
متذکر بشم دزدی و تقلب ظاهراْ نتیجه خوبی داره .من نمیدونم چرا این همه میخوان ما ملتفت بشیم که تقلب چیز خوبیه عین خنگولا نمیفهمیم پس کی یاد میگیریم تو این جنگل زندگی کنیم.

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

S003:دوستان یکی دیگه از کارهایی که میتونیم انجام بدیم اینه که به سایتها و وبلاگهای مختلف اطلاع رسانی کنیم. حتی به جاهای غیر مرتبط .
چون به نظر من جای غیر مرتبطی وجود ندارد و محققی وسایر متقلبین با سلامت و امنیت مردم ایرن بازی میکنند.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

vagheam kee!!! in mohagheghi kheili ashghale bekhoda cheghadr bi cheshm o rooe akhe!!! mige az bacheha bishtar entezar dashtiim!!! ellaahi be azayae bachehash beshine ke hamamuno badbakht o sharmande karde:(

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

ما به این سایتها شکواییه نوشتیم
1-ریاست جمهوری
2-نهاد رهبری
3-قوه قضائیه
4-دیوان عدالت اداری
5-سازمان بازرسی کل کشور
6-وزارت اطلاعات

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:33 ق.ظ

ساعت ۹ صبح جلوی نهاد ریاست جمهوری(خ کارگر میدان پاستور) فراموش نشه.بعضی همکارا که واقعا دارن تلاش میکنن.ای ول

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

چه مهمتر از دادن برنج وسیب زمینی به اقشار آسیب پذیر ؟از نظر اونا همه پزشکا مرفه بی درد ن؟؟؟؟

هنگیده دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

من آخه با ۳۹۷ و رتبه ۱۷۶۲ چی چی انتخاب کنم؟؟ عفونی و بیهوشی...
چه جوابی به خونوادم بدم آخه؟ با رییسم دعوا کردم واسه ۱ ماه مرخصی کوفتی این ثمره تلاش یک ساله من بود؟ اگه دستم به کسانی که حقمو خوردن برسه به ولای علی با همین دستام خفشون میکنم و اون دنیا هم ازشون نمیگذرم. یکسال بدبختی به امید راحتی خانواده و با نذر خدمت به مردم ندار بود هر شب با خودم تکرارش میکردم. خدایا یعنی من لایق نبودم
این چه عاقبتی بود.
من که اصلا نمیتونمممممم انتخاب رشته کنم.وقتی آزمونو قبول ندارم با این کار چطور تاییدش کنم؟؟؟

به هوشیار دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

بابا خیلی میفهمی تو! خیلی نابغه ای بخدا!
پشت بی ارزش ترین وپیش پا افتاده ترین مسائل این مملکت،یه جریان سیاسی قرار داره،اونوقت میخوای کثافتکاری تو این امتحان سیاسی نباشه ؟!!!
یادت باشه؛ انسان یه حیوان سیاسی هست(دکارت)
آی میسوزم که الف هاو اهورا ها ونوید ها تو این مملکت پزشکن، اونوقت تو هم خودتو پزشک حساب میکنی!!
برو عزیزم گاید لاینتو بخون،نمی خواد اینجا نظر بدی!

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

این نماینده ها باید از خواب خرگوشی بیرون بیایند.
ناسلامتی این هفته بازدید از حوزه انتخابیه است و باید همشون به مشکلات مردم رسیدگی کنند همشون موبایلهاشونو خاموش کردند که کسی باهاشون تماس نگیره
ولی باید هرجور باشه بهشون فهموند که غیر از برنج دادن به کمیته امدادیها مسائل مهمتری هم وجود داره

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

بانو شما ایمیلتون چیه باهاتون تماس بگیرم

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

دوستان خواهش میکنم با رسانه ها و نماینده های شهرهای مختلف تماس بگیرید و در این زمینه اطلاع رسانی کنید

هنگیده دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

این عالی مقام پشت پرده کیه؟؟؟؟لعنت بر همه کسانی که به هر نحو در تضییع حق ما دخیل بودن. خدا ذلیلشون کنه. الهی به عزای بچه شون بشینن. الهی خوار و رسوا بشن به زودی.
فلانی واق واقو سگ وفاداریه واسه صاحابش.
خانم وزیر بهداشت اگه با فلانی نیستی سکوتت جایز نیست یا رسوا کن یا مسند رو ترک کن.

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

به نظر من بر اساس همون چیزی که قبلا" دوست داشتیم انتخاب رشته کنیم ومن امیدوارم در آخرین لحظه هم که بباشد حقمان را از حلقوم محققی و همه متقلبین بیرون میکشیم

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

به نظر من باید بر اساس همون چیزی که قبلا" دوست داشتیم انتخاب رشته هم میکنیم ومن امیدوارم در آخرین لحظه هم که بباشد حقمان را از حلقوم محققی و همه متقلبین بیرون میکشیم

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

دوستان از همتون درخواست دارم که باحرفهای سخنگوی کمیسیون بهداشت هم دلسرد نشوید وانتظار داشته باشید که چنین افرادی هم وجود داشته باشند.

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

اصلا من برام جالبه بدونم کسی تونسته با این موضوع کنار بیاد که رشته ای که تا هفته قبل منتظرش بوده قبول نمیشه؟ که بخواد انتخاب رشته کنه؟!

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

من در اینجا به محققی و همه متقلبین اعلام میکنم که اعتراضات ما بعد از انتخاب رشته هم ادامه خواهد داشت و مطمئن باشید خواب را در چشمهایتان حرام خواهیم کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

برا ی خانم داخلی بهتره یا جراحی؟
جراحی را خیلی دوست دارم ولی از باند مافیایی واوضاع کساد جراحی عمومی می ترسم

الی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

جالب اینجاست که گمان برده اند کله ی ما مملو از گچ می باشد
...که اینترنت کنده...
بر ذاتتون لعنت!!!!!!!!!!

آسو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

دوستان سلام
مطمئن باشید بجز متقلبین کسی انتخاب رشته نکرده و محققی دزد میخواهد با این ترفند ما را تهدید کند.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:44 ق.ظ



مرد حسابی چرا پرت وپلا می گی ! تو وقتی داری حکومت را به تقلب سیستماتیک و عمدی متهم می کنی این سیاسیه دیگه !می خوای اقتصادی کنمش.

اهورا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به اختلال و کندی موجود در شبکه اینترنت کشور به کلیه داوطلبان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار که شرایط انتخاب رشته را دارند اکیداً توصیه می شود !!!!در اسرع وقت نسبت به انتخاب رشته / محل و چاپ آن اقدام کرده و آن را به روز آخر موکول نکنند.
وزارت بهدات در این اطلاعیه تاکید کرده است با توجه به محدودیت زمانی اعلام شده و عدم تمدید !!!موعد انتخاب رشته / محل از 4 تا 7 اردیبهشت ماه جاری، داوطلبان از فرصت مذکور استفاده کنند.

ببینید این حرومزاده ها چطوری میترسند و زودی میخوان جریان رو ماسمالی کنن.
آیا این جملات :تاکید بر عدم تمدید مهلت انتخاب رشته خود عدله محکمی بر تقلب در ازمون برای انم انان که در خوابند نیست!!~!~

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

لعنت خدا وتمام انبیا واولیا وفرشتگان ونیکان ومقربات درگاه خدا ازالان تا روز قیامت بر سوالخران وسوال فروشان رتبه خران ورتبه فروشان واستفاده کنندگان وبه وجود اورندگان سهمیه های ظالمانه مازاد ومدیران.دست ما ویقه این افراد ظالم در روز قیامت

!! دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

هوشیار؟!!!!!!!!!
یا ساندیس خور کاسه لیس رهبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چیه؟ بگیم جزییات تجمع در سیمای ضرغامی پخش شد؟

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

از بیانیه های تند تند و بر از تهدیدشون معلومه که قیلوله دیو آشفته شده...
ما مگه چی میخواستیم دیگه؟

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

تجمع جلوی مجلس خیلی خوب بوده. نتونستن وجودمون و ندیده بگیرن و انکار کنن. بچه ها به سم براکنی بعضیا توجه نکنید.


بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

فردا صبح ساعت ۹ ریاست جمهوری. تیرای آ خره بیاید. بچه ها خیلی دارن زحمت میکشن تنهاشون نذارید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://koskesh javo siasi nakon

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://bibi goleto bechinam

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://bibi gol bia baghalam

هوشیار دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

مواظب باشین بچه ها دارن جو رو سیاسی میکنن.از 2 تا پست قبلی که در مورد رئیس جمهور و بی بی سی و ایناست مشخصه!
اینجوری میخوان مسیر رو منحرف کنن

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

برو از بقال سر کوچتون بپرس چی بزنی!!!!!!!!!

بی بی گل دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

نون کجایی؟
چند شدی نمرت به پوست تهران که می خواستی میرسه؟

بی بی گل دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

یکی به من بگه من پوست شیراز بزنم یا قلب تهران ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

موج رادیو ایران چیه؟

آناهیتا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

فقط ابطال

ستاره دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

۲۸۳ تا داخلی نه ۱۸۳!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد