خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

طرح عدالت آموزشی به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می‌شود

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ  

 =============================================

اختیاری به مهر خبر داد:
طرح عدالت آموزشی به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می‌شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با رد طرح عدالت آموزشی توسط شورای نگهبان هیچ تغییری در کمیسیون آموزش صورت نمی گیرد و در صورت رد دوباره توسط شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می شود.
اسفندیار اختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی هرگونه ایجاد سهمیه ‌بندی را ملزم به تصویب مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.
وی ادامه داد: در حالیکه شورای نگهبان معتقد است شورای عالی انقلاب فرهنگی مستقل از تصمیم مجلس می تواند به تصمیمگیری و تصویب سهمیه بندی برای گروه خاص بپردازد و طرح عدالت آموزشی را مغایر با قانون اساسی دانسته و رد کرده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: طرح عدالت آموزشی به کمیسیون آموزش برگردانده شده است که مورد پافشاری نمایندگان قرار گرفت و در نتیجه بار دیگر تایید شد و در حال حاضر منتظریم باز هم در صحن علنی مجلس بررسی شود.
اختیاری افزود: طرح عدالت آموزشی با رد در شورای نگهبان توسط کمیسیون آموزش هیچ تغییری نکرد و برای بررسی به صحن علنی ارائه شد. اگر بار دیگر این طرح توسط شورای نگهبان رد شود برای بررسی و تصویب نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می شود.
بر اساس طرح عدالت آموزش هرگونه سهمیه بندی به‌ استثنای سهمیه رزمندگان و خانواده معظم شهدا، مصوبات مربوط به نخبگان و استعدادهای برتر  در پذیرش دانشجو برای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری ممنوع بوده وعلاوه ‌بر آن صددرصد ظرفیت پذیرش در دوره تخصصی رشته زنان و زایمان به خانم‌های پزشک اختصاص داده شده است که این طرح با تغییراتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات  و صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما در شورای نگهبان رد شد. 


============================================ 


آخرین اخبار از پرونده آزمون دستیاری
وزیر بهداشت: پرونده در حال تکمیل شدن است
تاکنون 10 نفر زندانی شده و 30 نفر مورد سوال قرار گرفته‌اند
وزیر بهداشت گفت: پرونده متخلفان آزمون دستیاری در حال تکمیل است.............

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دکتر مرضیه وحید دستجردی روز چهارشنبه در حاشیه‌ آخرین جلسه‌ هیات دولت در سال 89 در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره پرونده‌ آزمون دستیاری افزود: پرونده در حال تکمیل شدن است و در این باره تاکنون 10 نفر زندانی شده‌اند و 30 نفر مورد سوال قرار گرفته‌اند.  
============================================== 

دستجردی: 10 متخلف آزمون دستیاری در زندان هستند
خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت و آموزش پزشکی در خصوص دستگیر شدگان آزمون دستیاری گفت: حدود 10 نفر زندانی هستند و 30 نفر نیز مورد سئوال قرار گرفته‌اند که پرونده آنها در حال تکمیل شدن است.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در سال 88 در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی در خصوص دستگیر شدگان آزمون دستیاری جویا شده بود، اظهار داشت: حدود 10 نفر زندانی هستند و 30 نفر نیز مورد سئوال قرار گرفته‌اند اما پرونده آنها در حال تکمیل شدن است.
وی در ادامه در خصوص دستگیر شدگان علوم پزشکی در حوادث پس از انتخابات گفت: ظاهرا کسی در زندان نیست.  

============================================ 

رضایی کوچی به مهر خبر داد:
تشکیل پرونده قضایی برای متهمان دستیاری/ طیف مختلف متهمان
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری پرونده تخلفات دستیاری گفت: پرونده قضایی برای افراد متعددی که در تخلفات آزمون دستیاری سال 88 نقش داشته اند تشکیل شده است.
محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای افراد متعددی که درگیر پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 88 بوده اند پرونده قضایی تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر افرادی که متعلق به وزارت بهداشت بودند، افرادی خارج از وزارت بهداشت و آنهایی که سئوال خریده اند و یا در رد و بدل سئوالات آزمون دستیاری نقش داشته اند شناسایی شده اند و پرونده های آنها تشکیل شده است اما به دلیل رعایت مسائل قضایی امکان نام بردن و تعداد آنها وجود ندارد.
رضایی کوچی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نهادهای امنیتی و قضایی در حال پیگیری موضوع هستند تا با دقت بیشتر اگر احیاناً افرادی از قلم افتاده باشند هم مورد پرسش قرار گیرند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزمون مجدد دستیاری در روز 13 اسفند 88 نیز خوشبختانه به خوبی برگزار شد و گزارشی در مورد مشکل در آزمون مجدد به کمیسیون ارائه نشده است.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.  

از سوی مرکز سنجش پزشکی:
کلید نهایی آزمون مجدد دستیاری منتشر شد
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت کلید نهایی آزمون مجدد دستیاری دوره سی و هفتم که در روز 13 اسفند برگزار شده بود، را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، کلید نهایی آزمون مجدد دستیاری در قالب کلید چهار دفترچه A و B و C و D منتشر شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش به این کلید دسترسی پیدا کنند.
پیش از این دکتر محمدعلی محققی - دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با مهر اضافه کرد: همان طور که در مرحله طراحی سئوال پیش بینی شده بود سطح آزمون بالاتر از آزمون 29 بهمن بود و اعتراضات نیز کیفی تر از دوره گذشته بود و تغییرات عمده ای در کلید نهایی انجام نمی شود.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.


 ============================================ 
نظرات 251 + ارسال نظر
به بالایی سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

نتایج که اومد و حرفه من ثابت شد خودت و کل خانوادت...می شید!

به محراب مادر جنده دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

بعد از اعلام نتایج با هم دیگه میریم و خواهر محراب و بهبودا میگاییم

بهبود دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

آقا چند روز دیگه نتایج میاد
آمارم انقدر ناامید کننده نیست ولی بالای 400
زیاد بوده چیزی نزدیکه 700 تا

[ بدون نام ] دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

حسن آباد زرگنده هم زیاد بالای ۵۰۰ داشته
تازه از احمد آباد مستوفی هم بالای ۶۰۰ گزارش شده

[ بدون نام ] دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

حداقل ۱۶ هزار نفر بالای ۴۰۰ داریم تو علی آباد کتول شما کجای کارید

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

امسال فکر کنم نمره 400 رتبش بالای 500 باشه
تو هر دانشگاهی حداقل 10 نفر بالای 400 زدن حالا اونایی که فارغ التحصیل شدنو تازه خبر نداریم...
با محراب موافقم امسال 380 اورژانس نهایت بیاره

محراب یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام رها. منم موافق هستم که این براوردها تخمینی است ولی مجموع این نظرات از شهرهای مختلف بهمون کمک میکنه تا دید کلی تری داشته باشیم /

رها یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

به نظر من هیچ کس نباید بیاد این قدر مطمئن نظر شخصی خودشو در باره ی رنج و این که دقیقا چند تا بالا تره بگه مگر این که واقعا منظوری داشته باشه
کسی از دوستان از موسسات نظر مدرسا خبر نداره؟با این جو موجود اگه کسی چیز معتبری می دونه بگه واقعا لطف بزرگی به همه می کنه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

آقای محراب خودتون چند شدید؟

از شلغم به محراب و سایر دوستان یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

ولی من نظر دیگه ای دارم.بنظر من امتحان سخت تر از پارسال بود و فروش سوالات هم کمتر از پارسال بود.درسته که همه میخونن و نمرات بالایی هم شنیده میشه ولی در بدترین شرایط مثل سال پیشه.همیشه و تو هر امتحانی نمرات بالایی هست یه سال ممکنه این نمرات از همدان باشه سال دیگه از ارومیه.ملاک کل ایرانه آمل یزد تبریز شیراز...ضمنا هر سال عده ای هستن که نمره های بالایی رو میگن ولی هیچی قبول نمیشن جوابشونم آماده س: من فقط رادیولوژی تهران رو میخواستم!!!

محراب به شلغم یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

من خیلی ها را میشناسم که با 380 دعا میکنن که بیهوشی قبول بشن.فقط خدا کنه وزارتخونه امسال کمی سرکیسه را شل کنه و ظرفیت زشته های لوکس را زیاد کنه. وگرنه فکر کنم 400 با افتخار بره بیهوشی.

محراب یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام.دقیقا نمیدونم.چون خیلی ها خونه درس میخونن و خیلی ها هم هیچی نمیگن ودوست دارن چراغ خاموش حرکت کنن.من توی کتابخونه دانشگاه و سینا و بعثت درس میخوندم و اکثر بچه های این سه جا بین 400 تا 440 هستن. 3 نفر میشناسم که بین 440 تا 490 هستن. تازه من از نمره دخترا زیاد خبر ندارم و شهرستانها را هم نمیدونم. بین 370 تا 400 که مثل ریگ ریخته. نمره ها نسبت به ÷ارسال 30 تا 40 تا بالاتره. فکر کنم امسال کف قبولی بین 370 تا 380 باشه.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام.دقیقا نمیدونم.چون خیلی ها خونه درس میخونن و خیلی ها هم هیچی نمیگن ودوست دارن چراغ خاموش حرکت کنن.من توی کتابخونه دانشگاه و سینا و بعثت درس میخوندم و اکثر بچه های این سه جا بین 400 تا 440 هستن. 3 نفر میشناسم که بین 440 تا 490 هستن. تازه من از نمره دخترا زیاد خبر ندارم و شهرستانها را هم نمیدونم. بین 370 تا 400 که مثل ریگ ریخته. نمره ها نسبت به ÷ارسال 30 تا 40 تا بالاتره. فکر کنم امسال کف قبولی بین 370 تا 380 باشه.

از شلغم به محراب یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام.بالاترین نمره همدان چنده؟ چند نفر بالای 440 هستن؟

محراب یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام دوستان. کسیکه قایم میشه و فحش میده از شرافت انسانی بی بهره هست و لیاقت جواب دادن نداره. اما بچه درسخون ها میدونن که هر سال نمره ها داره میره بالاتر چون هم پذیرش محدوده و هم وضع پزشک عمومی اونقدر خراب شده که هیچ راهی غیر از تخصص باقی نمونده. اون چیزی که راجع به نمره های همدان گفتم درسته. هر چه کارنامه ها را دیرتر بدن فقط به ضرر کسانی است که امسال قبول نمیشن بهر دلیلی. چون زمان درس خوندن برا سال دیگه را از دست میدن.

محراب یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی
نوروز مبارک

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 07:21 ق.ظ

سلام سال نو مبارک!
آقا فرهاد سلام...1سئوال ..
من425 سهمیه آزاد هستم ..فکر می کنی چشم یا ارتوپدی قبول شم؟؟؟رک بگو کجای ایران؟؟اهواز؟؟زاهدان؟؟؟مرسی عزیزم

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:56 ق.ظ

طبق امار رسیده تو به قبر پدرت خندیدی که امار درست کردی!! الدنگ تو فرق ان با گوشت کوبیده رو نمیفهمی ،واسه خودت تحلیل صادر میکنی؟

مهسا یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

خدا لعنت کند کسی را که شائعه درست مئ کنند.

hk یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

lotfan be razmandegan toheen nakoned en azizan aslan kari be en davaha nadaran

مهسا یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:54 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

دروغ میگه بچه ها میبینین که جوابی نداره

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

امار از کجا رسیده ؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

برسیدم امار از کجا رسیده ؟!
/

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

وای... جدی؟از کجا میدونین اخه؟

به ۲تا بالایی یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

امار از کجا رسیده ؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

یعنی رتبه کسی که ۴۰۰شده چند میشه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

طبق امار رسیده تراکم نمره ها بین ۴۱۰ تا ۴۳۰
بالای ۱۰۰۰ تا.....

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

یه آدم چماق به دست زبون نفهمی انگار اینجا کمین نشسته و هر کسی مخالف اون حرف بزنه بد و بیراه میگه و میگه اینجا نیاد!!

پیام نوروزی حسن سبیل شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

سال نو را به همه ایرانیان عزیز و همکاران محترم تبریک عرض می نمایم .امیدوارم روزهاتون پر بارتر و سبیلاتون پر پشت تر باشه.ارادتمند و کوچیک شما :حسن سبیل

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

داش محراب راس میگه بچه های دانشگاه همدان زیاد بالای ۴۰۰ دارن.

به به محراب شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

شما از از انسان بودنت احساس شرم کن

به محراب شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

مرتیکه احمق پارسال که همش بالای ۴۲۰ رشته خوب قبول شدند حالا با نظر تو باید ۴۶۰ باشه اونوقت الان همش یه نفر بالای ۴۶۰ شده تو چقدر بیشعوری احتمالا رزمنده ای یا ادم کسی هستی لطفا دیگه اینجا نیا چون از پزشک بودنم احساس حقارت میکنم

به محراب شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 05:51 ب.ظ

اونجای ننه دروغگو

محراب شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام همکاران. همدان نمره بالای 400 خیلی زیاده. اکثر بچه هایی که تو کتابخونه بودیم بالای 400 هستن. نمرات امسال حداقل 40 تا از ÷ارسال بالاتره.خدا بههمون رحم کنه. سال خوبی داشته بهشی همکار.

به پیمان چا خا ن ۴۰ تا؟؟؟؟!!!!!!!! شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

یکی از دوستانم متخصص چشمه و می گوید درامد چشم خوبه ولی این نه اندازه که امثال پیمان چا خا ن و امثالهم میگن؟تازه ایشون معتقده که در شرایط کنونی وبا این وضعیت ازمون دستیاری و تقلب گسترده در ان هر چی قبول شدی باید بری چون معلوم نیست اینده چی بشه وهر تخصصی از جی پی موندن بهتره.همه ما میبینیم که بر سر پوست وای ان تی و ارو چه دارد می اید همه انهایی که چند سال پیش خودشان را کشته بودند که این رشته ها رو قبول شوند و شدند الان نگرانند که اینده چه می شود.مطمنم چند سال دیگر برای رادیو وچشم هم چنین اتفاقی خواهد افتاد.تو همین تهران من خانم دکتر متخصص اطفالی می شناسم که ۲-۳ ساله که مشغوله ولی مطب ژر مریض و داره واز درامد ورشتش هم راضیه و واقعا رشتشو رو علاقه انتخاب کرده است.

عاشقان کرمی شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:49 ب.ظ


کرمی، دکتر مجتبی

حوزه فعالیت: پزشک : متخصص پوست، مو و زیبایی

نشانی : تهران، تهران، خ. شهدا - خ. 17 شریور - ک. فیاض بخش - درمانگاه فاطمه الزهرا

مسئول آقا / خانم : مجتبی کرمی

تلفن : ۳۳۵۶۲۳۱۶, ۳۳۱۲۳۲۶۴

محمد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:49 ب.ظ


کرمی، دکتر مجتبی

حوزه فعالیت: پزشک : متخصص پوست، مو و زیبایی

نشانی : تهران، تهران، خ. شهدا - خ. 17 شریور - ک. فیاض بخش - درمانگاه فاطمه الزهرا

مسئول آقا / خانم : مجتبی کرمی

تلفن : ۳۳۵۶۲۳۱۶, ۳۳۱۲۳۲۶۴

محمد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:48 ب.ظ


کرمی، دکتر مجتبی

حوزه فعالیت: پزشک : متخصص پوست، مو و زیبایی

نشانی : تهران، تهران، خ. شهدا - خ. 17 شریور - ک. فیاض بخش - درمانگاه فاطمه الزهرا

مسئول آقا / خانم : مجتبی کرمی

تلفن : ۳۳۵۶۲۳۱۶, ۳۳۱۲۳۲۶۴

رضا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

واقعا که!! بجای این همه چاخان کردن یه برنامه درست واسه اعتراض تنظیم کنید حقمونو چپ و راست ضایع میکنن بیاین یه کاری بکنیم اخه چرا اینقده ما پزشکا بی بخاریم

احسان شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

بچه ها بیایید در مورد اینده رشته ها و درامدشون وموقعیت شغلیشون بحث کنیم.هر کدوم از بچه ها تو هر شهری هستند در مورد وضع رشته ها و درامدشون اطلاعات بدند.

نانی شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

۴۰ تا!!!!!!!!!

پیمان شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

تو انتخاب رشته فقط درامد رشته مهمه اونم خیلی به شانس و خود طرف بستگی داره.عمرتونا با زدن رشته های در پیت تلف نکنید.یه فوق تخصص داخلی تو شرایط امروز به زور ۵ تا درمیاره در صورتیکه یه متخصص چشم جنرال تو شهر ما هست که حداقل ۴۰ تا درامدشه.

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا وآشکارا ضایع می کنند؛ آمین

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

یعنی یه فاجعه ای بزر گتر از سال قبل امیدوارم این اعدادوارقام بر اساس منبع معتبر نباشه فقط بر اساس حدسیات وتصورات شخصی باشه یه سوالی داشتم شما احتمالا همون ف کاشانی نیستید البته من خودم شخصا تا حدودی حرفای ایشون را قبول داشتم امید وارم این اعداد وارقام از مرکز سنجش درز نکرده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 09:56 ق.ظ

اتفاقا به نظر من با این تحلیل دوم جناب آقای فرهاد با یه حساب سر انگشتی باید منتظر رتبه ی ۶۰۰ به بالا برای نمره ی۴۰۰ بود ورتبه ی ۱۱۰۰ تا۱۲۰۰ برای نمره ی۳۸۰بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

be farhad شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

ba 392 mahroom shance vae ortho ya cardio hast?

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

salam,lotfan ye filter shekan be man bedidddddd merc

الف شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 04:52 ق.ظ

بچه ها من یادم میاد حدود دو ماه پیش گفتن که امسال در ظرفیت ها یه تغییراتی اعمال میشه.محققی ملعون میگفت که رشته های اشباع شده کاهش و رشته های مورد نیاز افزایش ظرفیت خواهند داشت.احتمالا منظورش کاهش در قلب و نروسرجری و افزایش احتمالی نرولوژی تو رشته های بالاست. طرف گفت که روی هم رفته ۲۰٪ افزایش ورودی دستیاری خواهیم داشت.هیشکی یادش نمیاد؟ به هر حال با این تفاصیل زیاد به نتایج سال قبل نمیشه اعتماد کرد و احتمالا مقداری پس و پیش میشه. و البته احتمالا با افزایش ظرفیت از این نظر امسال وضع یه مقدار بهتر میشه.

به فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 03:12 ق.ظ

پس اگر بپذیریم که تحلیل شما به واقعیت نزدیک است به این معنی خواهد بود که با ۳۴۰-۳۴۵ هم می توان امیدوار به قبولی جراحی در شهرستان بود ویا داخلی؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

ناز آفرین شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

آقای فرهاد یه سوال داشتم
برای سهمیه محروم ۴ بند داشت.
آیا با نمره مشترک مهم است که کدوم بند باشی؟
مثلا بومی بند الف-۱ بومی بند الف ۲ غیر بومی بند الف-۱و....

به فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:33 ق.ظ

مگه خدای نکرده معلولی یا خونت از بقیه رنگینتره که جابجایی برات مشکله؟ایقر هم درامد برایتان مهم نباشه چون از اینده کسی خبری نداره مثل پوست که تا چند سال پیش درامد خوبی داشت ولی حالا این بلا سرش امده.سعی کن روی علاقه بیشتر فوکس کنی نه پول.

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:29 ق.ظ

شاید با سهمیه زنان قلب برسم.البته شاید

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:26 ق.ظ

چون از فوق داخلیم میان قلب.

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

من خانومما!

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:22 ق.ظ

۴۱۱

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:22 ق.ظ

یه چیزی بکم خانما بدشون نیاد قلب ظرفیت زیاد شده اما عملا نصف ظرفیت پرتی داره!!یعنی عملا خانمها فقط مطبداری میکنن و آنژیو و بسیاری پروسیژرا برای آقایونه سایر رشته ها من جمله رشته های جراحی هم همینطوریه

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:21 ق.ظ

درامدش خوبه؟ فکر کنم با اینکه رادیو در خال نزوله ولی هنوزم بر درامدترینه نه؟

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:19 ق.ظ

شما چند شدی ؟اغریب آشنا؟

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

چطور؟

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

میکن چون زیاد شده دیگه مثل قبل خوا نیست

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:15 ق.ظ

دکتر در مورد قلب تحقیق کردی؟

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

یا مقلب قلب من در دست توست
یا محولُ حال من سر مست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار
حال قلب من شودهمچون بهار
پیشاپیش سال نو مبارک دوستان
ارادتمند شما

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:07 ق.ظ

ممنون

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:07 ق.ظ

من چشم و پوست و قلب رو دوست دارم اما چشمرو ترجیح میدادم میترسم رتبه ها بیاد و با پیش بینی من نتونم اون رشته رو قبول شم چون شهرشم برام مهمه تو شرایط کسی مثل من جا بجا شدن و رفتن به شهرای دور از شهر خودم کمی مشکله

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

روال معمول با تحلیل چند سال اخیر
اما همش در حد پیش بینیه تا نمرات و رتبه ها نیاد صد در صد نمیشه در مورد امسال نظر داد
اما طب فیزیکی این چند ساله طرفداراش زیاد شده چون هم راحته هم ایندش خوب و پولسازُفکر میکنم امسالم نمره بالای ۳۸۰ بخواد البته به انتخاب و الویت انتخاب کسانیکه نمرات بالا دارن هم داره
۲-۳ سال پیش نورولوژی اصفهان رو با ۴۱۰ هم نمیشد اورد چون استریت های اون سال که نمرهبالای ۴۲۰ داشتن همشون نورو اصفهان و زده بودن

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

دکتر فرهاد شما چه رشته ای میزنی؟

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:58 ق.ظ

بچه ها ف. کاشانی کجاست؟
به نظرم جدی جدی یه چیزایی میدونست.(جدای از پیش بینی) گفته بود تراکم 380 تا 403 هست اگه درست یادم باشه.
البته دکتر فرهاد هم منطقی میگن.

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

من خودم ۴۲۰ با این کلید دربو داغون
ام امتحان اولی با محاسبه با کلید موسسات ۴۹۰ میشدم که احتمالا با کلید وزارتخونه ۲۰ تایی کم میشد (اگه میخواستن مثل این دفعه کلید بدن)
خیلی اجحاف کردن به هممون

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:55 ق.ظ

دکتر فرهاد حداقل نمره برا طب فیزیکی رو چند پیش بینی میکنی؟

به فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

اینا دربدترین شرایطه میگین و یا نه روال معموله

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

دکتر فرهاد چند زدی؟

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:47 ق.ظ

منم موافقم

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

اما پیش بینی من در مورد امسال رتبه 280-380 برای نمرات بالای 410 هستش و تراکم نمرات رو بین نمرات 370 تا 410 پیش بینی میکنم .
بد نیست نگاهی به تعداد پذیرش رشته های مختلف و بعد به تفکیک شهرها در سال قبل بیندازیم که اگرچه افزایش ظرفیت امسال در رشته های مختلف بطور دقیق مشخص نشده اما همین تحلیل اماری هم راهگشا خواهد بود:
همونطور که گفتم الویت اول با ررشته های رادیلوژی(81) چشم(48) پوست(37) و قلب(110) هست که ظرفیت به ترتیب یاد شده میباشد .جمعا 276 نفر که با احتساب سهمیه ها برای قبولی در این رشته ها رتبه زیر 200در سهمیه آزاد الزامی است که البته بسته به انتخاب رتبه های بالا تر و الویت انتخاب در رشته و شهرهای مختلف قبولی در این رشته ها نیز قطعا متفاوت خواهد بود بطوریکه در رشته ای مثل چشم نمره ای در حدود415 برای زاهدان به نظر معقول میرسداگرچه سالهای قبل نمره 401 برای چشم زاهدان دیده شده!!!!
در الویت دوم رشته های ارتوپدی(61)گوش و حلق و بینی(41)جراحی اعصاب(28)اورولوژی(40)پرتو درمانی(12) پزشکی هسته ای10 جمعا 192 نفر که این گروه نیز رتبه های زیر 400 رو با در نظر گرفتن سهمیه ها پر خواهند کرد
و در اولویت سوم هم نورولوژی(49)وپاتولوز(72)طب فیزیکی(18)و روانپزشکی(90) جمعا 228 نفر که به نظر میاد تا رتبه 900 امکان قبولی در این رشته ها رو داشته باشند یعنی با در نظر گرفتن تراکم نمره ها حد اقل نمره 385 برای پاتو و 370 برای روانپزشکی معقول باشه در نظر داشته باشین در این طیف نمرات تعداد نمرات مشترک زیاد خواهد بود بطوریکه ممکنه در نمرهء385 چیزی در حدود 20 نفر مشترک باشنن فلذا تفاوت 385با 384، 20 نفر باشه بطور مثال : این یعنی قبولی در پاتو با نمر5 381 و عدم قبولی با 383
و بالاخره الویتهای بعدی با داخلی(213)جراحی عمومی(109)طب کار(15) زنان(172)پزشکی ورزشی(7)طب اورژانس(61)عفونی(36)اطفال(150)بیهوشی(127)پزشکی قانونی(21)و پزشکی اجتماعی(15)جمعا923 که احتمالا نمرات300 تا360 را شامل خواهد شد
در مجموع 1623 آمار کل قبولی

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

از طرفی دیگه این واقعیت هم انکار نا پذیره که تعدادی از بچه ها بالای 400 بشن که همیشه و بطور معمولاین تعداد در حدود 300-400 نفر بوده وچیزی که اهمیت موضوع رو زیاد میکنه تراکم نفرات هستش که در چه طیفی قرار بگیره !!سال گذشته تراکم بین 390 تا 420 بوده بطوزیکه یک نمره تقریبا 20-25 نفر رتبه رو جابجا میکرده واین ازین نظر حائز اهمیته که ارزش یک نمره در اون طیف نمره به قیمت قبولی در یک رشته و حتی عدم قبولی در هیچ رشته دیگه به شرط عدم انتجاب رشته پایین تر باشه البته همه آشنا به قوانین انتخاب رشته هستند اما چون آگاهی و احاطه نسبت به وضعیت تراکمی صد در صد نیست باعث میشه که اشتباه در انتخاب پشیمان کننده باشه.چرا که نمرات مشترک اگرچه رتبه های مشترک دارنداما چون الویت انتخاب و معدل و نمره پره انترنی هم برای افتراق شرطه قبولی رو در رشته مورد نظر تحت تاثیر قرار میده!!!

فرهاد شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

دوستان عزیز نمیدونم چرا تا یکی میاد اینجا و تحلیل شخصی خودش رو که مبتنی بر هر یافته بی اساسی هم میتونه باشه بیان میکنه عده ای اون رو به منزله وحی منزل میدونن و انگار که ایشون غیب گویی باشن که از عالم غیب اومدن همه بدنبال پیش بینی قبولیشون ازش مطالبات خوشون رو دارن حالا ونکه یکی مثل من هم که میام اینجا مثل بقیه از همه جا بیخبرم و نمیدونم واقعا امثال سطح نمرات چطوره و آیا واقعا نمرات بالای 400 میتونه مثل سال قبل و به اون وسعت امسال هم تکرار شده باشه یا نه؟اما چیزی که منطقی به نظر میاد اینه که امسال و در امتحان مجدد حداقل سطح تقلب به وسعت سال قبل نیست و اگر چه سال قبل مسئولین مصرانه لو رفتن سوالات رو تا آخر هم انکار کردن و سطح بالای نمرات رو به تعداد بالای استعداد های درخشان شرکت کننده در امتحان نسبت دادن اما امسال دیگه این بهانه هم برای بالا بودن سطح نمرات کاذکشای اهالی وزارت خونه نخواهد بود و در صورت بالا بودن سطح نمرات با توجه به مصاحبه های قبلیشون مبنی بر بالا بودن سطح سوالات امتحان دوم باید بدنبال بهانه ای مستدل تر و قوی تر از اونی که تا بحال و در سالهای قبل شنیدیم باشیم برای همین بنده فکر میکنم امسال حداقل برای یک بار هم که شده نمرات و رتبه هایی که اعلام می شه به واقعیت نزدیکتر خواهد بود

به شاهرخ شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

دکتراگه کسی هم بگه میدونه دروغ گفته فقط باید رتبه ها بیاد

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:19 ق.ظ

کسی میدونه رتبه ها کی میاد؟

شاهرخ جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

خواهشأ اگه کسی میدونه بگه با نمره ۳۳۵ و سهمیه شرکت نفت میشه جایی قبول شد؟

سمانه جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

من سعی میکنم اسیر جو کاذب نشم
اما تو این فضای مسموم احساس میکنم نمره ها بالا و فشرده است و این مساله مسولان کودن را به بن بستی دیگر کشانده..تدبیر این بی تدبیران چه خواهد بود؟! ننگ بر همه انها..

به شلغم جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

خودت چند شدی راستشو بگو

از شلغم به گلدختر جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

صفحه 20 راهنما:
ج - به هر سؤال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد .
(پاسخ به سئوالات درس اخلاق پزشکی دارای نمره منفی نمیباشد)

عزیزان نگران نباشین سطح نمرات پایینتر از سال 87 ه و بزودی با اعلام رتبه ها دست بلوف زنها رو میشه

به دوتا بالایی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

چی میخوای موجود احمق گورتا زود از اینجا گمکن

به بالایی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

شنیدن کی بود مانند دیدن شنیدن نمره ۴۰۰ به بالا مهم نیست عمه ها هم میتونن بگن ۴۹۰ شدن

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

جالبه همتون یه نگاه به دوروورتون بندازین ببینین چنئ تا نمره بالای 400 می شنوین هر سال وقتی می شنیدیم
یکی بالای 400 زده شگفت زده می شدیم ولی امسال شده مثل جک حالا هی خودمونو گول بزنیم و الکی توقعات خودمونو ببریم بالا

به فرهاد جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام اگه ممکنه بگین از چه منبعی دارین تحلیل میکنین ضمنا من امسال نمره خوبی دارم حالا اگه بخوام سهمیه مناطق محروم شامل حالم نشه ججوری باید انتخاب رشته کنم چون از ترسم سیستان بلوچستان را زدم ممنون میشم اگه جواب بدی

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:03 ب.ظ







[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:02 ب.ظ




[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 11:00 ب.ظ


گل دختر به دکتر شلغم جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام دکتر
لطف می کنی بگی کجای دفتر چه نوشته دو تا سوال اخلاق نمره منفی نداشته ؟
اگه این طور باشه خدای من جه اشتباهی کردم وای بر من.

به فرهاد جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

به نظرتون سطح که بالاتر از پارسال نیست؟

الف جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 09:05 ب.ظ

امسال سهمیه زنان باقی مونده و شاید سال بعد حذف بشه.اونم شاید.چون فقهای شورای محترم نگهبان به شدت بر این باورند که حذف طرح انطباق ریشه اسلام را خواهد خشکاند!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

ممنون از پاسختون ولی من یاد آوری کنم پاتو سهمیه خانم ها نداره حالا در بدترین شرایط (سهمیه خانمها هم حذف شه )آزاد فکر میکنید چی قبول بشم

فرهاد جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

سال گذشته با نمرهء حدود ۳۶۸ و سهمیه خانمها شهرای کوجیک که از نام بردنشون معذورم روانپزشکی قبولشدن

فرهاد جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

ببین دوست عزیز
سهمیه خانمها یکم پیچیده میشه قضیه اش
توی رشته هایی مثل پاتو لوژی عجیب بین خانمها رقابت داغه و حتی با نمره های ۴۰۰ به بالا هم توی سهمیه خانما رقابت فشرده ای ایجاد میشه پس نوع رشته مهمه ولی تحلیل من برای نمرهء شما برای قبولی با این شرایط از روانپزشکی اونم چند تا شهر کوچیک و بقیه رشته های مشابه مثل داخلی جراحی و....

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

البته من سهمیه خانم ها دارم اگه حذف نشه (منظورم با نمره ی ۳۷۳ بود)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد