خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان . اللهم صل علی محمد و ال محمد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ  
================================================= 

 خانم وزیر بزرگترین تخلف را در این ازمون شما انجام می دهید:
ان هم حضور خیل عظیم سوال خر ها در ازمون است.احتمالا پس از امتحان هم بدون انکه کسی متوجه شود رتبه های عالی تقدیم کسانی خواهد شد که  عزیز دردانه هستند و پول های هنگفت برای سوال پرداخته کرده اند. همکاران محترم علت برگزاری سریع ازمون با حضور سوال خر ها همین است. این دفعه بجای سوال؛ نمره و رتبه عالی تقدیم سوال خر های قبلی  خواهد شد.
چرا باید با حضور سوال خرهای چند ده میلیون تومانی امتحان بر گزار شود و دم از سالم بودن امتحان زد۰
  ===========================================
 به سلامتی پرونده دستیاری ۸۸ هم ختم بخیر شد و امروز فردا بسته شود جستیم و جستیم. سربازان گمنام بی عرضه ایکه موجب لو رفتن فروش سوالات شدند توبیخ شدند که اگر تکرار شود این بمیری از اون بمیری ها نیست.
 راهکارهایی که وزارت بهداشت در این مدت دنبال کرده است همه بنفع سوال خر و سوال فروش بوده است شاید منظور عالیجنابان این است که هر کس در مقابل سوال فروشان سر تعظیم فرود نیاورد سر به باد داده است. 

حمایت اشکار افرادی از قبیل دکتر ز... ژاد و سایر معاونین و خدمه وزارت بهداشت از متخلفان و سوال فروشان؛ سعی در لاپوشانی پرونده و جلوگیری از اعمال قانون بر سوال خر ها و تحریم حداقل ۱-۲ ساله داوطلبان سوال خر از ان جمله است. انچه که در این امتحان مهمتر از برگزاری ان بود منع سوال خر ها از امتحان بود تا حداقل درس عبرتی برای سایرین باشند تا خدای نکرده در سالهای بعد هوس سوال خریدن و تقلب را در سر نپرورانند. اما با اقدام وزارت بهداشت کاملا اشکار است که مسئولین وزارتخانه مزبور با برگزاری عجولانه امتحان به هیچوجه نمی خواهند این مشتریان پولدار (چه مال حرام چه مال حلال) و پولهای حرام باد اورده را براحتی از دست بدهند. 

آری همکاران مجترم وعده وزارت بهداشت مثل همیشه وعده سر خرمن است. هر وقت  تخلف هر داوطلبی در هر زمانی مشخص شد البته تخلف سوال خر ها همانطوریکه بهتر می دانید هیچوقت مشخص نمی شود اخراج خواهند شد(همانطوریکه از سال ۱۳۷۷ بوضوح فروش سوالات به همگان مسجل شد و در سال ۸۲ تعداد ۲۰۰ نفر اعتراف کردند سوال خریدند و سال ۸۷ که به شرکت کنندگان مسجل بود تعدادی از دوستانشان سوال خریدند و سوال خر های امسال و سایر سوال خر های بین این سالها که تک و توک به همه همکاران شناس هستند ) و هیچ کدام اخراج نشدند در سایه وزارت بهداشت خائن به جان مردم؛ با فروش کشیک و خرید نمره از اساتیدیکه مثل خودشان سوال خر بوده اند به مقام عظمای تخصص نائل شده و برای جبران هزینه ها؛ چاپیدن مردم بدبخت را اغاز میکنند.

 لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان و بر تمام کسانیکه سعی در لاپوشانی این پرونده های خیانتکارانه دارند به حرمت محمد و آل محمد اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد

=======================================================  

 من سوال نخریدم!
سوال خر ها موجب ابطال امتحان شدند. 

من در امتحانی که همه سوال خر ها در ان شرکت میکنند شرکت نمیکنم!
وزارتخانه باید به قانون عمل کندوهمه سوال خرها را ازشرکت درازمون منع کند.  
تا محروم شدن همه سوال خرها از امتحان ، تحریم امتحان.
ایا من بازیچه وزارت بهداشت هستم؟

 

======================================================= 

  محققی به مهر خبر داد:
تغییر ویژه در یک سهمیه دوره دستیاری. بهینه شدن سهمیه مناطق محروم

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در اصلاح سهمیه های کنکورهای کشوری با مطلوب توصیف کردن این اقدام گفت: با............. 

 

این مصوبه نیروهای تخصصی بهتر از گذشته به سمت نیازهای کشوری هدایت می شوند.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سهمیه زنان پیش از این واقعاً دارای اشکال بود و به دلیل اینکه این سهمیه مصوبه مجلس بود تنها مجلس امکان حذف آن را داشت و این تصحیح نیز با مصوبه مجلس صورت گرفت.  

 وی اضافه کرد: از سوی دیگر مجلس در مورد سهمیه مازاد مناطق محروم نیز اقدام مطلوبی انجام داد و از این طریق به وزارت بهداشت اجازه داده شد که از این سهمیه منحصراً در بخش مناطق محروم استفاده کند که این امر به وزارتخانه کمک می کند که رشته های مورد نیاز در این مناطق را به کمک این سهمیه تامین کند. (قابل توجه اقای معاون که منظور از این سهمیه؛ سهمیه مازاد مدیران نمی باشد و سهمیه مدیران کُلُُهُم حذف شده است وهمچنین سهمیه مناطق محروم از سهمیه آزاد حذف و صورت سهمیه مازاد ۱۰٪ درنظر گرفته شده است. که امیدواریم اشتباها سهمیه مازاد مدیران پذیرش نشود )محققی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این سهمیه مازاد بوده و اولویت با افراد بومی است و به ماندگاری نیروهای تخصصی کمک می کند و نیروها را به سمت نیازهای واقعی آن مناطق، هدایت می کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد این مصوبه و بخشی که مربوط به دکتری تخصصی است نیز یادآور شد: با توجه به محدودیت ظرفیت در گروه این مصوبه نیز کمک می کند که در رشته های که شرکت کننده کمتر است مشکلی در پذیرش بوجود نیاید.  

===============================================

 با اعلام تغییر محل فرایندهای آزمون دستیاری 13اسفند؛
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت خبر داد:
افزایش کیفیت نظارت بر آزمون و تجهیز قرنطینه به سیستم امحای زباله
1388/12/11
سی و هفتمین آزمون دستیاری روز پنجشنبه 13 اسفند در حالی مجدد برگزار می‌شود که مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت برای افزایش ضریب امنیت از تغییر محل فرایندهای برگزاری آزمون خبر داد.
دکتر زارع نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تغییر محل‌های فرایند برگزاری آزمون جدید، خاطرنشان کرد: همچنین فرایندهای آزمون از زمان طراحی تا ارسال سوال تغییر کرده است و کسانی که از پنجشنبه گذشته به محل قرنطینه وارد شده‌اند؛ هیچگونه ارتباطی با بیرون
  نداشته و در آنجا هم هیچگونه وسایل ارتباطی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در محل مورد نظر فقط یک بخش رفت و آمد وجود دارد، افزود: این محل هم از طریق سیستم‌های امنیتی تحت کنترل است و در آزمون دوره‌های گذشته نظارت با این کیفیت وجود نداشت.
وی تصریح کرد: حتی در محل قرنطینه سیستم امحای زباله طراحی شده است و هیچ نوع زباله کاغذی به بیرون منتقل نمی‌شود.
زارع‌نژاد با بیان اینکه مدت زمان طراحی سوالات با گذشته هیچ تفاوتی نداشته است، اظهار کرد: البته فاصله زمانی کم میان طراحی سوالات تا برگزاری آزمون، موجب افزایش ضریب امنیتی می‌شود.
وی گفت: با توجه به فاصله زمانی برگزاری آزمون مجدد نسبت به آزمون قبلی مطمئنا آمادگی‌های داوطلبان حفظ شده است و داوطلبان نباید نگرانی داشته باشند زیرا استرس موجب اختلال در آزمون آنها می‌شود؛ چرا که این مشکل روانی برای کلیه داوطلبان ایجاد شده است و این موضوع تفاوتی در نتیجه آزمون نخواهد گذاشت و همه داوطلبان از شرایط ذهنی و روحی یکسانی برخوردار هستند.
وی در عین حال درباره شایعه دست‌داشتن برخی طراحان سوالات در لورفتن سوالات آزمون دستیاری، نیز گفت: متخلفان شناسایی شده در آزمون دستیاری، کسانی هستند از کارمندان و داوطلبان که به نحوی در حلقه برگزاری آزمون دستیاری حضور داشتند و تخلف طراحان سوال بسیار ضعیف است.
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص تغییر طراحان سوال آزمون مجدد دستیاری، گفت: در رشته‌های تخصصی تعداد اساتید بنام و توانمندی که توانایی طراحی سوال را دارند محدود نیستند و برای طراحی سوال از اساتید بنام دانشگاه‌ها استفاده می‌شود، بنابراین بدیهی است که اعضای هیات علمی از این گونه تخلفات مبری هستند.

==================================================== 

{{ {یاداوری{{....بنابراین نمایندگان در تصویب این طرح بر اساس ماده یک آن مقرر کردند قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اصلاحات بعدی به قوت خود باقی است.همچنین بر اساس بند دیگری از این طرح صد در صد پذیرش در رشته های تخصصی زنان و زایمان به خانم ها اختصاص می یابد.
مجلس مصوب کرد 10 درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت در رشته های دستیاری پزشکی (رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به مناطق محروم اختصاص می یابد که با داوطلبان بومی است و پذیرفته شدگان مکلفند به مدت 3 سال برابر طول مدت تحصیل را صرفا در مناطق محروم خدمت کنند و افرادی که سابقه خدمت در این مناطق را دارند حداکثر تا 5 سال ازتعهد خدمتشان کسر می گردد.
مجلس همچنین مصوب کرد 10 درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت در مقطع دکترا برای مربیان رسمی (حداقل یک نفر) منوط به کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده اختصاص می یابد.بر اساس این مصوبه 2.5 درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت دستیاری به نیروهای مسلح در رشته های مورد نیاز با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منوط به کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده اختصاص یابد.
بر اساس تبصره یک این طرح مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اختصاص سهمیه برای نخبگان و استعدادهای برتر به قوت خود باقی است.
همچنین در تبصره 2 تاکید شده است کلیه قوانین مغایر با این قانون از جمله قانون تخصیص سهمیه برای زنان در پذیرش دستیاری رشته های تخصصی پزشکی مصوب 1372 لغو و هر گونه سهمیه بندی جدید با تصویب مجلس شورای اسلامی می باشد.در تبصره 3 نیز قید شده این قانون از زمان تصویب لازم الاجرا خواهد بود.}}

======================================================== 

 

وزیر بهداشت تنهابرنده دستیاری!
تقلب و تشکر ؛ معادله‌ای با نتیجه سرخوردگی پزشکان

روز پنجشنبه 29 بهمن 17 هزار پزشک بی خبر از اتفاقی که سرنوشت آنها را به بازی می گیرد مشغول پاسخ به چهار گزینه هایی بودند که یکسال برای پاسخ درست آنها زحمت کشیده بودنداما 24 ساعت بعد آزمون ابطال و وزیر بهداشت به خاطر شجاعتی مردانه ستوده شد.
به گزارش خبرنگار مهر، تمامی افرادی که در آزمون دستیاری دوره سی و هفتم شرکت کرده بودند با اطلاعیه ساعت 22 جمعه شب وزارت بهداشت دچار شوک شدند. اطلاعیه ای که اعلام می کرد سئوالات فروش رفته، متولیان سنجش عزل شده اند و آزمون ابطال شده است.
17 هزار پزشک عمومی که با بیش از یکسال زحمت برای آزمون سختی که آینده آنها را مشخص می کند و آنها را در راهی دیگر قرار می دهد، ناگهان در وضعیتی قرار گرفتند که نمی دانستند چه باید بکنند. البته در این میان فشار روانی که بر مجموعه های خانواده های آنها و در کل نظام سلامت هم وارد شد نباید از نظر دور داشت.
صبح شنبه اول اسفند از ساعات پر تنشی برای داوطلبان خبر می داد. ساعاتی که مشخص نبود چرا آزمون باطل شده، مقصر کیست و تکلیف آزمون مجدد چه زمانی مشخص می شود. پس از مشخص شدن تاریخ 27 فروردین جو عمومی به سمتی رفت که چرا هرساله در آستانه تنها این آزمون این قدر حرف و حدیث مطرح می شود.
به راستی مسئولان وزارت بهداشت که از اهمیت آزمون دستیاری مطلع بودند و در ساعات اولیه آزمون به خبرنگارانی که برای بازدید از حوزه آزمون رفته بودند تاکید می کردند که این آزمون بسیار حساس است و نکته ای بی مورد گفته نشود تا اذهان داوطلبان را مشوش کند چرا بخشی از این حساسیت را در حراست از برگه های سئوال به خرج ندادند.
روزهای بعد پس از ابطال خبرهای متعددی از دستگیری افراد مسئول، سئوال فروش و خریداران سئوال اعلام شد و نکته مشترک در میان همه آنها دسترسی کامل برخی افراد به کلیه سئوالات پیش از درج در دفترچه آزمون دستیاری و خرید و فروش سئوال سه شب پیش از آزمون و قیمت های نجومی 100 میلیون تومانی بود.
این موضوع که پس از ابطال آزمون دستیاری از اقدام دکتر مرضیه وحیددستجری وزیر بهداشت به عنوان اقدامی شجاعانه و کاری مردانه نام برده می شود از سویی بیانگر حمایت از این اقدام است که به هر حال پس از مدت ها حرف و حدیث در این آزمون یک بار برای همیشه (البته امیدواریم) با این موضوع به صورت علنی و شفاف برخورد شد.
اما از سوی دیگر این نکته نباید مورد غفلت واقع شود که فروش گسترده سئوالات در دوره سی و هفتم اتفاق افتاده است و این مسئله از بار مسئولیت وزیر بهداشت و وزارتخانه تحت امر وی کم نمی کند. وزیری که پیشینه آزمون دستیاری را می دانسته است و با فرآیند آزمون، طراحی سئوال، سنجش و سایر نکات مربوط به آن آشنایی داشته و از سوی دیگر با شایعات آن نیز درگیر بوده است باید با دقت بیشتری در این زمینه پیش می رفت.
نصیری قیداری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از صحبتهای وزیر بهداشت در این کمیسیون به مهر می گوید: وزیر بهداشت عنوان کرده است رفت و آمدهای افراد غیر مسئول به محل طرح سئوالات آزمون دستیاری منجر به این جمع بندی شده که باید کنکور ابطال شود. همچنین بیشتر بحث وزیر بهداشت این بوده که در گذشته وضعیت برگزاری آزمون یک وضعیت مناسبی نبوده است و آنچه الآن برای آزمون دستیاری 13 اسفند ماه انجام می شود کار درستی است نه آنچه که در گذشته به لحاظ امنیتی اتفاق می افتاده است.
نکته جالبی است. وزیر بهداشت که به گفته این نماینده مجلس خود از منتقدان وضعیت اجرایی آزمون دستیاری و حضور افراد غیرمسئول در محل طراحی سئوالات است چرا پیش از آزمون وارد عمل نشده است. شاید پاسخ این باشد که وقت تنگ بوده است و فرایند آزمون مربوط به وزیر قبل و وزراتخانه پیشین است اما وزارت بهداشتی که می تواند 13 روزه یک آزمون جدید برگزار کند به طور حتم با دقت نظر می توانست قبل از برگزاری آ‍مون 29 بهمن با اخراج عوامل غیرمسئول و اصلاح وضعیت به سرعت تدارک آزمونی مناسب را ببیند.
متاسفانه در این شرایط تنها از وزیر بهداشت به دلیل ابطال آزمون بدون توجه به اینکه تخلف در بستر وزارت وی روی داده است تقدیر می شود و وی را تنها برنده آزمون دستیاری می دانند. اما به راستی ایچنین است.
نکته ای که در سخنان برخی از نمایندگان مجلس و اساتید علوم پزشکی مسجل شده است این است که شایعات خرید و فروش سئوالات پس از اتفاق سال 82 همواره آزمون دستیاری را تهدید می کرده است و باید هشدارهای لازم به مجموعه جدید وزارت بهداشت در دولت دهم داده می شد که با دقت بیشتری آزمون را برگزار کنند، چرا که آن گونه که برخی نمایندگان مجلس گفته اند برخی افرادی که به سئوالات دسترسی داشته اند از مجموعه ای بوده اند که در آزمون های گذشته نیز دست اندرکار بودند.
در حالیکه دادستان تهران نیز به عنوان مرجع اقدام کننده از همان ساعات اولیه به موضوع ورود پیدا می کند و مشخص می شود که افرادی به افشا و خرید و فروش سئوالها اعتراف کرده اند اما در این میان عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران تاکید می کند که اقدامات و تحقیقات در این زمینه تا ریشه کن کردن و خشکاندن این فساد ادامه می یابد.
دادستان تهران تاکید می کند: مردم خاطره خوبی از این امتحان‌ها ندارند بنابراین در امتحان بعدی مطابق گزارشات واصله اقدامات بسیار خوبی قرار است انجام شود که این حوادث تکرار نشود و ما مصمم هستیم تا ریشه فساد در این بخش را بخشکانیم. البته در سالهای قبل نیز این شبهه وجود داشت و پرونده‌هایی تشکیل شد. بنابراین امیدواریم این بار با اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت می‌گیرد شاهد تکرار آن نباشیم.
نکته ای که دادستان هم بر آن تاکید می کند تشکیل پرونده هایی در گذشته بوده است که این مسئله نیز مسئولیت وزارت بهداشت را سنگین تر می کند که به جای تکذیب های دائم گذشته کمی به این مسئله بپردازند که ریشه این فساد در کجا بوده است.
اما در این میان موضوع آزاردهنده ای نیز ذهن داوطلبان را به خود مشغول کرده است، داوطلبانی که در دو هفته اخیر روزهای پرتنشی را از سر گذرانده اند منتظر بودند یک عذرخواهی ساده حداقل در قالب یک بیانیه از سوی وزارت بهداشت مطرح شود.
به هر حال به غیر از معدود داوطلبانی که در موضوع خرید سئوالات مقصر بوده اند قاطبه داوطلبان از اتهام بری بودند و بی خبر از همه جا تنها با ابطال آزمونی مواجه شدند که برای آن زحمت کشیده بودند و از سوی دیگر با اعلام چندین باره زمان آزمون تمرکز لازم برای آزمون مجدد نداشتند.
داوطلبانی که در تماس با رسانه ها عنوان می کردند تنها در یکی از شهرهای مرکزی ایران از میان یک هزار داوطلب 900 نفر موافق زمان آزمون مجدد نبوده اند و حتی نمایندگان مجلس نیز عنوان می کردند که نامه هایی با امضای بالای 500 نفر برای تغییر زمان آزمون مجدد برای آنها ارسال شده است.
دلایل وزارت بهداشت برای تعیین زمان آزمون مجدد نیز این گونه بیان شده است که طولانی شدن این روند به فرسودگی بیشتر داوطلبان می انجامید و استرس آنها افزایش می یافت و از سوی دیگر داوطلبانی که درس خوانده اند در این فرصت کوتاه با مرور سریع به نکات مورد نظر خود می رسند.
آزمون مجدد دستیاری در دوره سی و هفتم روز پنجشنبه 13 اسفند ماه جاری برگزار می شود و امید این است که این آزمون همانطور که وزارت بهداشت مصراً اعلام کرده است در نهایت امنیت و سلامت برگزار شود و سرنوشت 17 هزار پزشک عمومی برای حضور در دوره های تخصصی بازیچه دست سودجویان نشود.  

 ======================================================= 

رئیس امور حقوقی و مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر درج شده در برخی رسانه ها مبنی بر دخالت کارکنان یا مسئولین وزارت علوم در آزمون ابطال شده دستیاری پزشکی را قویاً تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جواد سعدون زاده در خصوص خبر درج شده در یکی از رسانه ها با عنوان "در میان متخلفان شناسایی شده آزمون دستیاری، افرادی از وزارت علوم و دیگر دستگاهها نیز وجود دارند" گفت: پس از پیگیری موضوع از حجت­السلام اسلامی نماینده مردم ساوه و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی وی هر­گونه دخالت کارکنان یا مسئولین وزارت علوم در آزمون ابطال شده دستیاری پزشکی را قویاً تکذیب کرد.
  

نظرات 149 + ارسال نظر
دستجردی مرضیه دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 10:19 ب.ظ

نمره ها روی چه پایه ای هست ، فکر کنم بین 130-140 زیاده؟ نه؟

[ بدون نام ] جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 09:25 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 06:47 ب.ظ

سوالات داخلی وروان راحت بودند

کامی پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

همکازان عزیز امسال سهمیه ها اجرا میشن؟یا حذف شدن؟

گل دختر پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

من همون ام که یه روز می خواستش دریا بشه

می خواستش بزرگترین دریا ی دنیا بشه

آرزو داشتم.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

توجه توجه توجه پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

تو دفترچه (ب) جواب ۹ تا سؤال پشت سر هم الف می شد

تو دفترچه (ب) جواب ۹ تا سؤال پشت سر هم الف می شد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

سهمیه زنان نداریم
سوالات خیلی سخت و مزخرف بود منظورم از سخت از لحاظ علمی نیست بلکه از لحاظ امتحانی است بعضی در سها واقعا افتضاح بود مثل فارماکو.
فکر نمی کنم کسی از ۴ تا بیشتر زده باشه.

یک نکته جالب اینکه همه مثل گاو رفتند نشستند امتحان دادند
چقدر با غیرت

مجتبی چاخان پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

این سوالات در حد بورد که جناب کرمی فرموده بودند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام دوستان خسته نباشیدوعیدتان هم مبارک
سوالات زنان بنظرم خیلی چرت و سخت بود .برای شما چطور بود؟؟

لطفا جواب بدین پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

خانمهایی که از سهمیه زنان استفاده کردند روی پاسخنامشون سهمیه زنان نوشته شده بود؟

ماز پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:23 ب.ظ

امتحان واقعا بی کیفیت بود
جوابای غیر رسمی کی می آد؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

مینورها آسون بود ..ماژورها رو تکونده بودن به جز داخلی ...اطفال و تا حدی جراحی واقعا نوبر بود !

تم پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

معلوم بود سریع وبی حساب سوال طرح کردند

انترن پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

دوستان این دوره سهمیه زنان اجرا میشه؟
یکی جواب بده لطفا

مک پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

سخث و بی خود یعنی جی این چه وضعیتیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

برادرم الان امد خونه
گفت اسون بوده وامتحان را خیلی خوب داده

رها پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام رفقا خسته نباشید به نظر من بعضی سوالا خیلی سخت و بعضی راحت و لوس بود

gijal پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

hefzii bood.mashkare

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

مخصوصا مینورها

رزیدنت قلب پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

میگن سوالات خیلی اسون بوده

الف پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

وحشتناک بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

az in badtar nemishod

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

افتضاح بود

همیشه زیر ۳۰۰ پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به همه دوستان: امتحان خیلی سخت بود حفظی هم زیاد داشت.

انترن پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

دوستان این دوره سهمیه زنان اجرا میشه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

کلیدارو کی میدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

کاشکی میخوندم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

سوالات حفظی بودن
پیچیده نبودن

سلام پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

آسون نبود؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:52 ب.ظ

یالا بیاین بگین امتحان چطور بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

بچه ها چقد سوالات حفظی بودن

احمد پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 08:01 ق.ظ

من دارم میرم سرجلسه.توکلت علی الله.

ویدا پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 03:05 ق.ظ

أقا منم هنوز بیدارم . .عجب بساطیه ها !!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 02:19 ق.ظ

امشب هم که سوالاتو فروختند....

پیمان پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:51 ق.ظ

خانوم دکتر ویدا خوابیدین؟ منم اصلآ خوابم نمیاد. شایستی اصلآ فردا نرم سر جلسه!
من همیشه ۶صبح می خوابم،۲ بعدالظهر بیدار میشم!!! اگه خوابت نبرد بیا بزنیم تو کار چت. هستی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

من خوابم نمیاد
گل گاوزبون خوردم
ماست خوردم
دوغ خوردم
یکی لالایی بگه

همکار پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

منم بیدارم

ویدا پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

من هنوزم بیدارم
مگه خوندن الانم فایده داره؟!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

خدایا کمک کن ویدا بخوابه من هم خلاصه ی خون و نوزادان رو تموم کنم ،اگه خوابم نیومد GI و CXR رادیو رو هم بخوونم !الهی آمین

به ویدا پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

بشین درس بخوون عین من،خلاصه هات رو بخوون خانوم دکتر ویدا

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

امتحان را فراموش کن و فکر کن که مجبوری تا صبح بیدار بمانی
ماست داری نمک بزن بخور
جواب نداد لورازپام بخور
ویدا بدبخت اصلا فکر کن امتحان را پس فردا باطل میکنن اینجوری خوابت می بره

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

با با بزرگ عزیز میلاد پیامبر نور ورحمت و امام صادق برشما .همه ازادی خواهان مبارک .موفق باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

:S001:]



[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:19 ب.ظ





ویدا چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

بچه ها من خوابم نمیره ،چکار کنم؟!
خواهشأراهنمایی کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

خدا لعنت کنه این وزارتخونه را من حال ندارم روز عید رو برم امتحان بدهم بیایید تحریم کنید

فکر کنم با دو تا کیک اضافی می خوان عید را تبریک بگن

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 09:14 ب.ظ

کسی سوالات امتحان را داره لطفا تو سایت بذاره

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 09:05 ب.ظ

فوتبال ایران تایلند هم تحت تاثیر امتحان دستیاری بی حال برگزار می شه

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 09:00 ب.ظ










[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 08:57 ب.ظ










[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 08:56 ب.ظ










[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 08:50 ب.ظ




[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 08:48 ب.ظ








[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 08:05 ب.ظ

دلم بحال کسانی که توی این وبلاک و امثال اون به امید رسیدن به حق و حقوقشان کامنت میگذارند وتمام فکر و ذکرشون حبرهای جدید ودلخوشکن هستند میسوزه چراکه اونا همچون من سوخته دل سالهای ۸۲-۸۳گیر یکسری اراجیف بجای مطالعه شدند واز قافله عقب افتادند وعمر خودشونو بباددادند( احقاق حق خوبه نه به این شیوه )چرا که این سناریو همچون سال۸۳ بود .یک کلام هم خدمت بابا بزرگ وگل پسر عرض دارم نمیدونم چقدر به روز جزا اعتقاد دارید بدونین یکی از کسانی که به اون پسخگو باید باشید من هستم چرا که با آشنای با وبلاکتون درسال ۸۳ زندگیمو باختم وازخیلی از دوستانم عقب افتادم

همکار عزیزم این وبلاگ ها خبر رسانی میکنند و نباید بازیگوشی خودت را بحساب دیگران بذاری. در روز جزا هم خودت باید پاسخگوی اعمال خودت باشی نه دیگران. فراموش نکن برای پیشرفت اول باید نقاط ضعف خود را بشناسی و رفع کنی.....

محکوم به امتحان چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

کسی می دونه محل دقیق امتحان کجاست؟ میگن دفعه قبل در سایت sanjeshp.ir زده بودند،ولی انگار اینبار خبری نیست؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

یادش بخیر ۲۸ بهمن در چنین لحظاتی که کیفی می کردند
با چه خیال اسوده ای می خواستند برند سر امتحان
راستی کسی می دونه امتحان کی هستش بکوری چشم سوال خر ها

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

ehtemalan daran mikhunan va hanooz vaght nakardan kart begiran.ya daghighe 90ian

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:48 ب.ظ




















[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:46 ب.ظ










[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:42 ب.ظ









[:S003:





[:S003:

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

این که میگن تعداد قابل توجهی از داوطلبین هنوز کارت نگرفته اند یعنی چی؟ اگر از گروه سوالخر ها باشن که وزارتخونه اصلا صداش رو در نمیاره پس نکنه داوطلبینی هستن که امتحان رو تحریم کردهاند اینجا باید یه قرار فرضی برای احتمالاتی که فردا پیش میاد بین خودمون بذاریم چون فردا توی حوزه های جدا جدا هستیم و نمی دونیم که باید همگی با هم چه کار یکسانی را انجام بدهیم کسی میدونه این دریافت نکننده های کارت ازمون کیا هستن؟ وچرااینکارو کردن؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

روحی که یک بار سایه خدا را دیده باشد ، هرگز از اشباح ابلیسان نخواهد ترسید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:19 ب.ظ


[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:18 ب.ظ






[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:16 ب.ظ

همه جا زدند...........



[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 05:10 ب.ظ

اخر چی شد همه جا زدند؟فردا امتحان بدیم؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

بر هم زدن جلسات امتحان سپس حرکت بصورت کثافتخانه وزارت بهداشت
اطلاعیه مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری آزمون مجدد دستیاری
(همانطوریکه از لحن پیام پیداست عده زیادی از همکاران کارت نگرفته اند)
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه مهمی از کلیه داوطلبین آزمون دستیاری تخصصی درخواست کرد تا در فرصت باقیمانده تا برگزاری آزمون دستیاری، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه تأکید شده است داوطلبینی که تاکنون موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مجدد دستیاری تخصصی پزشکی نشده‌اند، با ورود به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir‌ و با استفاده از کد رهگیری کارت خود را دریافت نمایند.
داوطلبینی که کد رهگیری خود را فراموش نموده‌اند نیز می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به دریافت کد رهگیری و کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

سهمیه ها امسال حذف شدند
سهمیه مناطق محروم بصورت مازاد ۱۰٪ است که اگر دبیرخانه صادقانه عمل کنه به داوطلبان ساکن مناطق محروم تعلق می گیره. ولی ممکنه دبیرخانه زرنگ بازی دربیاره و این سهمیه را برای مدیران خودش اختصاص بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

امیدوارم متحان سالم و استانداردی برگزار شه و واسه همه دوستان آرزوی موفقیت دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

salam bababozorg.
lotfan age etella darid javage man ro bedid.
sahmieha emsal hazf mishe ya sale dige?sahmie manateghe mahroom chi mishe
be omide bargozari emtehane bedoone taghallob?

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

من خودم انترنم ...همین جوری هم نمی شه امتحان داد! کسانی که رتبه کنکور زیر ۵۰۰+ معدل بالای ۱۶ دارن یا این که جز استعداد درخشانها هستند ) المپیادی و نفرات برتر پره و علوم پایه و ...) یا متاهلند !اونم فقط یک نوبت ...فکر کنم شامل اکثر انترنهای دانشگاههای تهران می شه ولی خیلی از دوستانم رو می شناسم که نمی خوان امتحان بدن ... به هرحال لغو امتحان برای ما هم چندان جالب نبود چون همگی کشیک ها و بخش های سنگینمون رو گذاشته بودیم واسه اسفند ! ....امیدوارم واقعا در عین ساده دلی امتحان سالم و استانداردی برگزار شه و واسه همه دوستان آرزوی موفقیت دارم ...

فاطمه چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

دکتر بابا بزرگ برای اولین بار آهنگی که گذاشتی گوش دادم و دلم برای سرنوشت هممون سوخت به خداوند هیچ ظلمی پایدار نیست

بلاتکلیف چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

بابابزرگ چرا برای شرکت یا عدم شرکت در امتحان نظرخواهی وآمارگیری در وبلاگ نمیذاری تا حساب کار دستمون بیاد وبدونیم فردا باید چیکار کنیم؟

با سلام
همکار محترم این نظر سنجی ها اعتبار نداره و یک نفر می تونه دهها بار در ان شرکت کند. در هر صورت فردا باید تابع اکثریت بود و جزء این چاره ای نیست امیدوارم معبودمان به حرمت پیامبرش فردا بهترین ها را برای جامعه پزشکی بخواهد و هر انچه به صلاح باشد صورت دهد. هر چه داریم از اوست و او خیر ما را بهتر از ما میداند توکل به او.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

وزیر بهداشت: آزمون دستیاری فردا در کمال صحت و سلامت برگزار می‌شود {فقط امتحان مختصری انفلوانزای خوکی گرفته است که بزودی مرتفع خواهد شد}
چشمان نگران وزیر از حضور داوطلبان در امتحان
تهران ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون مجدد دستیاری تخصصی پزشکی فردا - پنجشنبه- در کمال صحت و سلامت برگزار می‌شود و از سلامت برگزاری آن اطمینان کامل داریم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

همی این اراجیفو گفته که همه فردا امتحان بدن اگه چیزی واسه گفتن داشت امروز میگفتواصرار وزارت واسه عجله امتحان خیلی مشکوکه

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://beshkanwebs.webng.com/frame2.htm

ف ی ل ت ر ش ک ن

http://beshkanwebs.webng.com/frame2.htm

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

وزیر بهداشت در پاسخ به این سئوال که برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده اند هنوز عاملین اصلی فروش سئوالات دستیاری دستگیر نشده اند گفت: در این مورد توضیحات کاملی پس از برگزاری آزمون دستیاری اعلام خواهم کرد.

ساده لوح چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 12:05 ب.ظ


سیاسی
بین الملل
ورزشی
انرژی هسته ای
عکس
استانها
دفاع مقدس

MehrNews RSS Feed

کتابخانه مهر
فصلنامه راهبرد
فصلنامه راهبرد
فهرست»

امکانات
بخش اعضا
جستجوی پیشرفته
تماس با ما
درباره ما
سایت های دیگر
برگه نظرخواهی
آرشیو اخبار


http://stats.mehrnews.com/xstat_save.aspx
1-3
True
font-family:Times;font-size:13px;color:Maroon;padding-left:20px;font-weight:bold;
1044941
تهران:۱۱:۲۵ , ۱۳۸۸/۱۲/۱۲ نسخه چاپی نسخه فقط متنی دریافت فایل txt ارسال این خبر به دوستان

دستجردی فردا ازتخلفات می‌گوید/
اولین اظهارنظر وزیر بهداشت پس از ابطال دستیاری/ اکنون تضمین می‌دهم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر سلامت آزمون مجدد دستیاری که فردا پنجشنبه گفت: بنده بودم که آزمون را ابطال کردم و اکنون این اطمینان کامل را می دهم که آزمون دستیاری با صحت و سلامت و بدون خدشه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی در حاشیه هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس دانشکده پزشکی تهران اظهار داشت: داوطلبان از امنیت آزمون نگران نباشند و من فردا در مصاحبه ای مطبوعاتی در مورد نحوه آزمون توضیحات کامل را ارائه خواهم کرد.

وی در پاسخ به نحوه برخورد با متخلفین آزمون دستیاری دوره سی و هفتم که از سوی وزارت بهداشت باطل اعلام شده است نیز گفت: به طورجدی با متخلفان برخورد خواهد شد و جزئیات آن بعدا اعلام می شود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: در گزارشی که فردا پنجشنبه ارائه خواهم داد نشان می دهیم که ما چگونه امنیت آزمون مجدد را فراهم کرده ایم.

وحیددستجردی همچنین گفت: بنده بودم که آزمون را ابطال کردم و اکنون این اطمینان کامل را می دهم که آزمون دستیاری با صحت و سلامت و بدون خدشه برگزار می شود.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سئوال که برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده اند هنوز عاملین اصلی فروش سئوالات دستیاری دستگیر نشده اند گفت: در این مورد توضیحات کاملی پس از برگزاری آزمون دستیاری اعلام خواهم کرد.

وی همچنین از تغییر ساختار وزارت بهداشت خبر داد و اضافه کرد: با این تغییر ساختار دو معاونت جدید بهداشت و درمان ایجاد می شود و بحث پیشگیری در وزارت بهداشت تقویت می شود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.

آزمون مجدد دستیاری فردا پنجشنبه 13 اسفند برگزار می شود.

خانم وزیر بزرگترین تخلف را در این ازمون شما انجام می دهید
ان هم حضور خیل عظیم سوال خر ها در ازمون است
احتمالا پس از امتحان هم بدون انکه کسی بفهمد رتبه های عالی تقدیم کسانی خواهد شد که عزیز دردانه هستند و پول های هنگفت برای سوال پرداخته کرده اند.
همکاران محترم علت برگزاری سریع ازمون با حضور سوال خر ها همین است. این دفعه بجای سوال نمره و رتبه عالی تقدیم سوال خر های قبلی خواهد شد.
چرا باید با حضور سوال خرهای چند ده میلیونی امتحان بر گزار شود و دم از سالم بودن زد۰

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

چقدر خوب می شد وزارت بهداشت تعداد شرکت کننده ها رو در آزمون مجدد اعلام می کرد!

Always under 300 چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

اخبار وزارتخانه در کدوم سایت پیدا میشه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

مرضی جون چه مییییییییییییییییییییییییییی کنه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

مرضی جون چه می کنه!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

چه شیر تو شیری شده مملکت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

تو رو خدا بیاین کارت بگیرین!!!!!!!!!!!!!!!

ساده لوح چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

اسممو یادم رفت دوباره کامنت میذارم ببخشین


من فک میکنم اصولاقرارنبودکه فرداامتحانی برگزار بشه فقط میخواستن مچ سوال خرهاروبگیرن که معلوم شد اونایی که کارت نگرفتن همون سوال خرا هستن!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

من فک میکنم اصولاقرارنبودکه فرداامتحانی برگزار بشه فقط میخواستن مچ سوال خرهاروبگیرن که معلوم شد اونایی که کارت نگرفتن همون سوال خرا هستن!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

اطلاعیه مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری آزمون مجدد دستیاری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه مهمی از کلیه داوطلبین آزمون دستیاری تخصصی درخواست کرد تا در فرصت باقیمانده تا برگزاری آزمون دستیاری، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه تأکید شده است داوطلبینی که تاکنون موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مجدد دستیاری تخصصی پزشکی نشده‌اند، با ورود به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir‌ و با استفاده از کد رهگیری کارت خود را دریافت نمایند.

توجه توجه توجه...........مهم مهم چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

مژده عزیزان.
ظاهران تعداد زیادی کارت خودشون رو نگرفتن!!
علت اطلاعیه وزارت بهداشت هم همین است وگرنه همچین اطلاعیه ای سابقه نداشته است!!

ظاهرن تعداد زیادی دوستان ! که نمره اشون خیلی بالا بوده به دلایل معلوم! اکنون جر ات شرکت مجدد پیدا نکردند!!!

خدا به خیر کنه!!!!۱۱۱

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

کسی میدونه سوالات فردارو کدوم میدون می فروشن و قیمت چنده؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

امسال هم مثل سالهای ۸۵ ۸۶ ۸۷ سهمیه های مدیران ومازادمحروم ( استخدامیهای وزارت بهداشت) با نمره های کم ها رشته ای بخوان قبولن. مثال ۳۱۵ ارتو ۳۲۰ رادیو ۳۲۵ گوش وحلق ۳۲۰ و۳۳۰ اعصاب ۳۲۰ قلب ۲۵۰ قلب و... وما بانمره های ۳۹۰ باید جوانی به باد بدیم. ... ودم بر نمیاریم

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

KHODAYA
FAGHAT TO MIDANI BA CHE ANGIZE VA SHUR O SHOGHI VA CHERA PEZESHKI RA ENTEKHAB KARDAM
AN MOGHE ASLAN BE ZEHNAM KHUTUR NEMIKARD CHENIN MUJUDATI HAM BASHAND KE MOGHADDASTAREEN HERFE RA INCHENIN BE SOKHRE BEGIRAND


KHODAYA FAGHAT BE OMIDE TO
VALI GHASAM MIKHORAM AGE SADHA BAR HAM IN BALAHA RA SARAM BYAVARAND,AGE DOBARE BE AAN RUZE ENTEKHAB E RESHTE BARGARDAM,BAZ HAM PEZESHKI ENTEKHABE AVVALAM KHAHAD BUD

همیشه زیر ۳۰۰ چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

[:S0[:S003:]03:]

همیشه زیر ۳۰۰ چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:20 ق.ظ




[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:20 ق.ظ

خدایا.فقط به امید توام

همیشه زیر ۳۰۰ چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:16 ق.ظ



[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

عشق به خدا !!! مگه ما قبلا عاشق خدا نبودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موضوع این است که از شدت فشار میخواهیم خودمونو با این کلمات اروم کنیم در ضمن به دوستی که گفته بود نترسیم چون با دیدن گزینه ها جوابها به یادمون میاد : همکار عزیز این امتحان انقدر سنگین است کهبا این روشها نمیشه رو نمره قبو لی حساب کرد فکر کنم شما 2-3 بار است که این امتحانو دادی اگر مثل من دفعه 8 بود و باز هم به رشته دلخواهت نمیرسیدی میفهمیدی اصلا به این شیوه ها نمیشه اتکا کرد مضا فا که رقابت در گروه بی سهمیه ها وحشتناک است من اگر حتی یه سهمیه 90 درصدی هم داشتم تا حالا به ارزوم رسیده بودم تف به اینهمه دروغ که فردا باید باهاش دست و پنجه نرم کنیم در حالی که رمقمونو کشیده اند ماها اگه اهل اعتراض بودیم که الان امتحان رو انداخته بودیم عقب و سوالفروش ها هم بهمون معرفی شده بودند ما ها مثل یک گله ....فردا با سکوتی دل انگیز!!!!!! البت برای مجریان این تقلب بزرگ سر جلبسه میشینیم و جیک هم نمیزنیم برای عمر عزیزمون چقدر متاسفم که بیهوده با این سیستم دروغ و تقلب هدر رفت

همیشه زیر ۳۰۰ چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی پیش از آنی که چو گردی زمیان برخیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

نازنین چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

ایا بهتر نیست برای یکبار هم شده به خود بیاییم وعین ... نباشیم ومثل یک انسان واقعی عمل کنیم ونگذاریم هرغلطی دوست دارند انجام بدهند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد