خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

پیگیری کامل تخلفات کنکور دستیاری/ تعیین زمان برگزاری آزمون مجدد

 

   


خائنین و حامیان سوال فروش ها خود را لو میدهند. مرگ به نیرنگتان   

معرفی یکی از اعضای حامی سوال فروشان نورالله حیدری خائن

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصمیم وزارت بهداشت در ابطال آزمون دستیاری پزشکی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: از جایگاه وکالت مردم این حرکت را نادرست می‌دانم.

نورالله حیدری(خائن ) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر این‌که وزارت بهداشت باید می‌توانست امنیت و سلامت آزمونی به این اهمیت را تامین می‌کرد و تدابیر لازم را می‌اندیشید، گفت:‌ شرکت کنندگان در این آزمون با توجه به اعتمادی که به وزارت بهداشت داشته‌اند، سرمایه‌گذاری‌، مطالعه و هزینه کرده‌اند و وزارت بهداشت نباید به این اعتماد جامعه خدشه وارد می‌کرد.

وی تاکید کرد که باید تجزیه و تحلیل کلی صورت گیرد که چرا چنین تصمیمی از سوی این وزارتخانه با پیشینه‌ای که برای برگزاری چنین آزمون‌هایی دارد، صورت گرفته است.

حیدری(حامی مزدوران سوال فروش) تاکید کرد که موضوع ابطال آزمون دستیاری در جلسه این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قطعا بررسی می‌شود و از سوی ریاست کمیسیون درخواست می‌شود تا از دستگاه مربوطه برای ارائه توضیح دعوت به عمل آید.

وی عنوان کرد: چنانچه شرکت کنندگان(سوال خر های محترم)( مطمئن باشند که حیدری خائن حامی تمام کمال سوال خر های عزیزهستند و به هیج عنوان حاضر به پس دادن پول نیستند) نیز از مجلس درخواست کنند تا این امر پیگیری شود، این کار جدی‌تر انجام خواهد شد و در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که اگر توضیحات دستگاه مربوطه برای کمیسیون قانع کننده نباشد، مجلس پیگیری خود را از طریق دستگاه نظارتی داخل وزارتخانه و سازمان بازرسی کل کشور(حامی سوال فروش های محترم)(در سال ۸۲ همین ارگان اعلام کرد هیچ سوالی فروخته نشده است!!!!!!) ادامه خواهد داد، تصریح کرد: این موضوع از طریق کمیسیون اصل «90» مجلس نیز مورد پیگیری است.


مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ابطال آزمون دستیاری گفت: با توجه به ابطال سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از سوی وزیر بهداشت، اولویت اصلی برنامه ریزی برای تعیین زمان برگزاری مجدد آزمون است.
دکتر عباس زارع نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همزمان با پیگیری و ریشه یابی کامل تخلفات، تعیین زمان برگزاری آزمون مجدد از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین منظور این مسئله نیز در حال پیگیری است.
وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرده است در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.


  

آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد / برکناری تمام مسئولان مرکز سنجش
وزارت بهداشت اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند . داوطلبان نیز با حفظ آمادگی علمی خود را برای شرکت در آزمون جایگزین که به زودی زمان آن اعلام خواهد شد، مهیا کنند. جزئیات برگزاری آزمون مجدد اعلام خواهد شد.


 شهریاری در گفتگو با مهر:
تقلب در آزمون دستیاری سالهای قبل هم وجود داشت/ ابطال آزمون شجاعانه بود
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره تخلفات صورت گرفته در آزمون دستیاری و ابطال این آزمون از سوی وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت اقدام شجاعانه ای انجام داد و موضوعی که متاسفانه در سالهای گذشته وجود داشت برای همیشه به آن خاتمه داد.
دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگو افزود: در سالهای گذشته هم موضوع تخلف در آزمون دستیاری مطرح بود و متاسفانه تقلب هم صورت گرفته بود اما با متخلفین برخورد نشد و افرادی هم بودند که با خرید سئوال دستیار شدند و اکنون هم ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت کار خوبی را انجام داده است و به موقع این ابطال صورت گرفت.

شهریاری درباره سرنوشت داوطلبان برتر این آزمون نیز به مهر گفت: آزمونی باید.............................................................................................در ادامه مطلب 

 برگزار شود و کسانی که زحمت کشیده اند و امتحان داده اند نگران نباشند.

وی در خصوص اقدام مجلس خاطرنشان کرد: مجلس آیین نامه و قوانین کافی را برای متخلفین و متقلبان دارد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این بار یک کار اصولی انجام شده است و کلیه دست اندرکاران برکنار شده اند و قرار شده است آزمونی برگزار شود تا داوطلبان با فراغ بال در آن شرکت کنند و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح امروز پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.

 

 خاطره تلخ دستیاری 82 زنده شد/ باز هم تخلف و تقلب در آزمون دستیاری
خبرگزاری مهر - گروه حوزه و دانشگاه: ماراتن نفس گیر آزمون دستیاری در سال 88همانند آزمون دستیاری سال 82 باز هم دردسر ساز شد و این بار وزارت بهداشت در اقدامی سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری را ابطال کرد و کلیه عوامل مرکز سنجش آموزش پزشکی را برکنار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، اتفاقاتی که در سال 82 برای آزمون دستیاری رخ داد و موجب شد که این موضوع به عنوان خاطره ای ناخوشایند و دستگیری عده ای به عنوان خریدار سئوال و فروشنده سئوال خود را نشان دهد، این بار پس از برگزاری آزمون و در ساعات اولیه پس از آزمون در حالی که همواره بر امنیت آزمون تاکید می شد، رخ داد.

هر سال پس از اعلام نتایج اولیه و اعلام رتبه ها و نمره ها این اعتراضات خود را نشان می داد اما امسال پس از برگزاری آزمون و در ساعاتی که همه خود را برای اعلام کلید اولیه آماده می کردند اطلاعیه مهم وزارت بهداشت صادر شد.

داوطبان خوشحال و ناراضی آزمون دستیاری

در این شرایط چند دسته از داوطلبان شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. گروهی که امسال نتوانسته بودند آمادگی لازم را برای آزمون کسب کنند، با این امید که در شرایط بهتری آزمون دهند از این اقدام راضی هستند. از سوی دیگر افرادی که جزء گروه های درسخوان و همواره موفق محسوب می شوند از این اقدام بسیار خرسند خواهند بود که در یک رقابت نابرابر حق آنها ضایع نخواهد شد. زیرا در صورتی که رتبه ها اعلام می شد و این افراد نمرات بالایی کسب می کردند، نمی توانستند در رشته های مورد نظر خود که رشته هایی بالایی محسوب می شود، پذیرفته شوند.

البته در این میان وضعیت افرادی که به سئوالات دسترسی داشتند، مشخص است که با این اطلاعیه چه وضعیتی پیدا خواهند کرد که البته این موضوع نیازمند پیگیری جدی متخلفان از سوی مراجع قانونی دارد.

شورای آموزش پزشکی و تخصصی به عنوان نهادی دولتی در سال 52 به دنبال تصویب قانون آن در مجلس شورای ملی وقت تحت نظارت وزرت فرهنگ و آموزش عالی تشکیل شد. بر اساس قانون مذکور این شورا متولی آموزش پزشکی در کلیه سطوح آن اعم از پزشکی عمومی و تخصصی بوده است. در سال 64 و پس از تغییراتی که منجر به تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد این شورا نیز تحت نظارت وزارت بهداشت متولی آموزش پزشکی و تخصصی بالینی شد. بر این اساس مسئولیت برگزاری آزمون دستیاری نیز بر عهده این شورا قرار دارد که دبیر آن مستقیم از سوی وزیر بهداشت تعیین می شود.

تخلف در آزمون دستیاری سال 1382

آزمون دستیاری در دوره سی و یکم و در سال 82 با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد و جمع کثیری از داوطلبان با اعتراض گسترده نسبت به رتبه هایی که اعلام شده بود، خواستار پیگیری های نهادهای قانونی و نظارتی شدند. پس از ادامه پیگیری های دانشجویان، گروهی از آنها با اصرار اعلام کردند که تقلبی آشکار در آزمون صورت گرفته و سئوالات فروخته شده است.

پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام نهادهای نظارتی و قانونی به این مسئله وارد شدند و کمیته ای به منظور تحقیق و تفحص در موضوع آزمون دستیاری سال 82 در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و سرانجام گزارش مفصل این کمیته از تخلفات و تقلبات در سال جاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

با توجه به اینکه در بخشی از این گزارش به این موضوع تاکید شده بود که تخلف از سالهای گذشته در این آزمون وجود داشته است، اعتماد داوطلبان به متولیان برگزاری آزمون تا حد بسیار زیادی آسیب دید.

این اعتماد تا اندازه ای خدشه دار شد که پس از سال 82 هرگاه موضوعی هرچند کوچک و بی اهمیت در مورد آزمون دستیاری مطرح می شد ذهن داوطلبان در جستجوی موردی برای طرح تقلب و تخلف بود.

تکرار تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در سال 88 و ابطال آزمون دستیاری 88

در سال 88 دوره سی و هفتم اما اعتراضات شکل و فرم دیگری پیدا کرد. تنها ساعاتی پس از برگزاری آزمون شائبه لو رفتن سئوالات مطرح شد و پس از آن وزارت بهداشت آزمون را باطل اعلام کرد.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح امروز پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد.

 

نظرات 22 + ارسال نظر
عجبا یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

بااجازتون صبح همه کارمندای سنجش و طاهرنژادو معاونت اموزشی(محققی)و غیره سر و مرو گنده سرجاشون بودن بعضیاشونم جوک میگفتن میخندیدن بعضیام به مراجعین میگفتن برین درستونو بخونین. خداییش end دلسوزی یعنی این!!!!

مریم یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

آره واقعا. محققی هر سال میگه سلامت کامل..... وزیر باید واسه اینطور ادمها فکری بکنه

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

از وزیری که سوالا ازتو ساختمونش فروش رفته تشکر کردن خیلی خنده داره در ضمن میخوام خودمو بکشم که محققی میگه هیچ سالی تقلب نشده بوده

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

خه مگه میشه هر سال سوال بفروشند و این دستگاه عظیم اطلاعات هیچکاره باشه
اینا امثال حجاریان و ابطحیو وادار میکنن به هر چی میخوان و نمیخوان اعتراف کنن چطور نمیتونن چندتا سوال فروش بی شرف و مشتی پول دار بی شرف ترو پیدا کنن و به همه بگن
من یکساله درس خوندم
خدایی کار نکردم
حتی پول اجاره خونه هم نداشتم بدم
به این امید که امسال قبول میشم و از اسفند مثل اسب شیف میدم
به خدا دیگه تحمل ندارم
من نمره متوسطی میاوردم و یه رشته معمولی قبول میشدم
ولی به خدا دیگه نه میتونم درس بخونم
و نه امکان مالی دارم که کار نکنم و باز این دو ماه را بخونم الان 2 ساله همین وضعه
اخه مگه خدای نیست که به داد ما برسه
خسته شدم
خیر سرم یعنی پزشکیم
من از دیشب نخوابیدم
دارم دیونه میشم
گناه من چیه اخه
بابا به خدا من یکسال کار نکردم
مشکل مالی دارم
باید این دوماه را کار کنم
نمیتونم بخونم دیگه

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

بابابزرگ دوباره گرمابه رو راه بنداز که با این خبر کلی حال میده یه دوش درست و حسابی گرفت

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

حالا اون 504 رزمندگان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

بیخود نبود که امتحان امسال زود برگذار شد میخواستن زودتر مچ بگیرن

دکتر سارا شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

وایییییییییی بچه ها من تازه خبر رو دیدم باورم نمیشه چه اقدام قشنگی بود کاشکی سالهای پیش هم همین کارو میکردن
بیچاره و بدبخت اونایی که اینهمه پول دادن و سوال خریدن امتحان هم که باطل
به حال من که هیچ فرقی نمیکنه چون اصلا نخونده بودم وامادگی واسه امسال نداشتم ولیبه همه اونیی که واقعا وقت گذاشتن و زحمت کشیدن واسه امسال تبریک میگم

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

چرا هیچی نمیگیم. چرا هرسال سوال میفروشند؟ خجالت داره. مارو چی حساب میکنند؟

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

تاریخ برگزاری مجدد آزمون دستیاری اعلام شد




به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پی ابطال سی و هفتمین دوره پذیرش آزمون تخصصی دستیاری، این آزمون مجدداً در روز جمعه 27 فروردین ماه سال 1389 برگزار می‌شود.

نیزوا شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

تقلب در این آزمون بازی با جان مردم می باشد. عامل تقلب مفسد فی الا رض و مجازاتش باید اشد مجازات ها باشد. اما امیدواریم ها بعد از مدتی طلا ها مس نشود.

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

۲۷ فروردین آزمونه

e-consult شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

آخرین اخبار دستیاری
www.e-consult.ir

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

با توجه به اینکه هیچ خبری از محققی معاون اموزشی وزیر نیست دست داشتن محققی در فروش سوالات به یقین تبدیل می شود

حال مونده که با چقدر پول بتوانند نمایندگان را راضی کند تا با وزیر بجنگند
باید حامی وزیر باشیم تا کمر سوال فروش ها رابشکند

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

کرمی در گفتگو با مهر:
عذرخواهی موضوع تخلف درآزمون را حل نمی‌کند/ وزارت بهداشت باید تاوان دهد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر ابطال آزمون دستیاری دوره سی و هفتم تاکید کرد: هر چند این ابطال دلیل خوبی بر تخلفات آزمون دستیاری در سالهای گذشته است اما وزارت بهداشت قصور کرده است و عذرخواهی موضوعی را حل نمی‌کند.
عبدالجبار کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این راستا باید برخورد قاطعی با متخلفان صورت گیرد و وزارت بهداشت راهکار منطقی در برابر این تضییع حق آشکار اتخاذ کند.
وی افزود: وزارت بهداشت در آزمون دستیاری قصور کرده است و باید تاوان این قصور را بدهد و با معذرت خواهی تنها این موضوع جبران نمی شود. بلکه باید به طور جد رضایت داوطلبان را کسب کند و در این صورت است که امکان برگزاری سالم آزمون وجود دارد.
نماینده مردم سنندج افزود: در صورتی که مجلس و وزارت بهداشت با متخلفین برخورد نکنند، رسالت واقعی خود را به انجام نرسانده اند.
وی با تاکید به قرار گرفتن موضوع آزمون دستیاری دوره سی و هفتم در دستور کار کمیسیون بهداشت گفت: این موضوع به طور حتم در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد و از وزیر بهداشت در این زمینه سئوال خواهد شد.
کرمی گفت: ما پیش از این هم به وزارت بهداشت در مورد آزمون دستیاری و تخلف در آن تذکر داده بودیم و با توجیهات و دلایلی که آوردند اعلام کردند که تخلفی صورت نگرفته است.
نماینده مردم سنندج اضافه کرد: سال گذشته این موضوع از سوی دانشجویان و داوطلبان این موضوع مطرح شد که افرادی نمرات بالای 500 کسب کرده اند که در دوران تحصیلی خود از موفقیت چندانی برخوردار نبوده اند. در آن زمان نیز داوطلبان اعلام کردند که شواهد و مدارکی دارند و تخلف صورت گرفته است اما نتوانستند این موضوع را به اثبات برسانند.
وی گفت: در آن زمان نیز وزارت بهداشت زیر بار نرفت و آن هم به دلیل تبعات قانونی بود که به همراه داشت.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عذرخواهی به منظور ابطال آزمون را کافی ندانست و به مهر گفت: شرایط روحی که برای داوطلبان بوجود می آید باید مدنظر قرار گیرد چرا که ممکن است با این اوصاف افراد از روحیه مناسبی برای آزمون دستیاری برخوردار نباشند.

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

بررسی ابطال آزمون دستیاری در مجلس / وزیر بهداشت به مجلس می‌رود
نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند این کمیسیون موضوع ابطال آزمون دستیاری و تخلفات در این آزمون را مورد بررسی قرار می دهد و در این زمینه از وزیر بهداشت توضیح خواهد خواست.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسینعلی شهریاری نائب رئیس کمیسیون بهداشت و کرمی عضو دیگر کمیسیون بهداشت تاکید کردند کمیسیون بهداشت در هفته جاری این موضوع را به طور جدی پیگیری می کنند.
دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگو با مهر در زمینه تخلفات آزمون دستیاری گفت: در سالهای گذشته هم موضوع تخلف در آزمون دستیاری مطرح بود و متاسفانه تقلب هم صورت گرفته بود اما با متخلفین برخورد نشد و افرادی هم بودند که با خرید سئوال دستیار شدند و اکنون هم ادامه می دهند.
وی اضافه کرد: وزیر بهداشت کار خوبی را انجام داده است و به موقع این ابطال صورت گرفت.
شهریاری درباره سرنوشت داوطلبان برتر این آزمون نیز به مهر گفت: آزمونی باید برگزار شود و کسانی که زحمت کشیده اند و امتحان داده اند نگران نباشند.
وی در خصوص اقدام مجلس خاطرنشان کرد: مجلس آیین نامه و قوانین کافی را برای متخلفین و متقلبان دارد.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این بار یک کار اصولی انجام شده است و کلیه دست اندرکاران برکنار شده اند و قرار شده است آزمونی برگزار شود تا داوطلبان با فراغ بال در آن شرکت کنند و نگرانی از این بابت نداشته باشند.
عبدالجبار کرمی دیگر عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در زمینه تخلفات آزمون دستیاری باید برخورد قاطعی با متخلفان صورت گیرد و وزارت بهداشت راهکار منطقی در برابر این تضییع حق آشکار اتخاذ کند.
وی افزود: وزارت بهداشت در آزمون دستیاری قصور کرده است و باید تاوان این قصور را بدهد و با معذرت خواهی تنها این موضوع جبران نمی شود. بلکه باید به طور جد رضایت داوطلبان را کسب کند و در این صورت است که امکان برگزاری سالم آزمون وجود دارد.
نماینده مردم سنندج افزود: در صورتی که مجلس و وزارت بهداشت با متخلفین برخورد نکنند، رسالت واقعی خود را به انجام نرسانده اند.
وی با تاکید به قرار گرفتن موضوع آزمون دستیاری دوره سی و هفتم در دستور کار کمیسیون بهداشت گفت: این موضوع به طور حتم در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد و از وزیر بهداشت در این زمینه سئوال خواهد شد.
کرمی گفت: ما پیش از این هم به وزارت بهداشت در مورد آزمون دستیاری و تخلف در آن تذکر داده بودیم و با توجیهات و دلایلی که آوردند اعلام کردند که تخلفی صورت نگرفته است.
نماینده مردم سنندج اضافه کرد: سال گذشته این موضوع از سوی دانشجویان و داوطلبان این موضوع مطرح شد که افرادی نمرات بالای 500 کسب کرده اند که در دوران تحصیلی خود از موفقیت چندانی برخوردار نبوده اند. در آن زمان نیز داوطلبان اعلام کردند که شواهد و مدارکی دارند و تخلف صورت گرفته است اما نتوانستند این موضوع را به اثبات برسانند.
وی گفت: در آن زمان نیز وزارت بهداشت زیر بار نرفت و آن هم به دلیل تبعات قانونی بود که به همراه داشت.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عذرخواهی به منظور ابطال آزمون را کافی ندانست و به مهر گفت: شرایط روحی که برای داوطلبان بوجود می آید باید مدنظر قرار گیرد چرا که ممکن است با این اوصاف افراد از روحیه مناسبی برای آزمون دستیاری برخوردار نباشند.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:40 ق.ظ

باقرلاریجانی مسئول پاسخگویی به موضوع ابطال آزمون دستیاری شد
دکتر باقر لاریجانی رئیس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول پاسخگویی به موضوع ابطال آزمون دستیاری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر باقر لاریجانی در حاشیه اجلاس معاونان آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگاران موضوع تخلفات آزمون دستیاری را تشریح خواهد کرد.
وزارت بهداشت اعلام کرده است: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد.

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:37 ق.ظ

اقای لنکرانی خجالت بکش.پارسال هم همین اتفاق افتاد و تو بی عرضه بودنت رو صابت کردی.

دست مریضاد خانم دکتر.خدا نگهدار و یاورتون باشه.

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

دست و پا زدن خائنین برای خروج از لجن و نجات خود

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

کلید ها را کی میزنند

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری/ امکان ارائه پاسخنامه به داوطلبان آزمون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تضمین امنیت آزمون دستیاری 88 گفت: از ویژگیهای آزمون امسال این است که برای افزایش امنیت آزمون سئوالات دو بار پلمپ شده و امکان دسترسی داوطلبان به پاسخنامه نیز فراهم شده است. .
.........................................................
وزیر خودش را به اوون راه زده بود که خبر ندارم غافل که همه را بدقت تحت کنترل خود دارد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد