خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تکذیب وجود سهمیه مدیران در آزمون دستیاری!! یا بازی با کلمات

معاون وزیربهداشت به مهرخبرداد:
تکذیب وجود سهمیه مدیران در آزمون دستیاری - ظرفیت ‌آزاد کاهش نیافته است 


معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی این وزارتخانه با تکذیب وجود سهمیه مدیران در دوره های دستیاری تخصصی پزشکی بالینی گفت: عنوانی به شکل سهمیه ویژه مدیران در این دوره ها نداریم.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دیوان عدالت اداری امتیازات مدیریتی را لغو کرده است و در آزمون دستیاری افرادی که از سهمیه مازاد مناطق محروم استفاده می کنند شامل همه خدمتگزاران در این حوزه با حداقل پنج سال سابقه فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: این پنج سال خدمت در حوزه سلامت باید در وزارت بهداشت باشد که این می تواند شامل خدمات مختلف در سطوح متعدد برای پزشکان عمومی باشد که مسئولیت های حوزه های درمانی را نیز شامل می شود.

محققی خاطرنشان کرد: افرادی که می توانند از سهمیه مازاد مناطق محروم استفاده کنند که بر اساس اطلاعیه های مربوطه در زمان ثبت نام واجد شرایط این سهمیه ها باشند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر باید توجه داشت که این سهمیه مازاد بر ظرفیت موجود در دوره های دستیاری است و هیچ گونه کاهش ظرفیت در بخش آزاد و سایر سهمیه به دلیل اعمال این سهمیه بوجود نمی آید.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: تعهدات افرادی که از سهمیه مازاد مناطق محروم استفاده کنند مربوط به همان مناطق است و این افراد باید به اندازه تعهدات قانونی خود در همان مناطق باقی بمانند و امکان فعالیت پزشکی در خارج از این مناطق را ندارند. همچنین گواهی فراغت از تحصیل نیز تا پایان خدمدت در مناطق محروم صادر شده و در جای دیگری اعتبار ندارد.

وی اضافه کرد: اولین گروهی که از این سهمیه استفاده کردند در گروه تخصصی اطفال بوده اند که امسال، سال سوم تحصیلی خود را می گذرانند و تربیت این نیروها نیز تنها در راستای ماندگاری بیشتر گروه متخصصین در مناطق محروم است.

محققی تاکید کرد: این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که افرادی که از سهمیه مازاد مناطق محروم در دوره های دستیاری تخصصی استفاده می کنند باید همچون سایر داوطلبان در آزمون ورودی این دوره ها در رقابت علمی شرکت کنند و حدنصابهای لازم را کسب کنند.

نظرات 29 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

بابابزرگ چرا تبدیل به آروین شدی؟؟؟؟؟!!!!!!!

*** سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

دو دور تمام کرده ضمن خسته نباشی از کدام جزوه استفاده کردی؟
ضمنا با چند تا بالایی در مورد گلپسر موافقم مرد گنده هر سال همین وقتها که بچه ها بیشتر برای درد و دل وراهنمایی نیاز دارند این لوس بازیها رو شروع می کنه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 05:10 ب.ظ http://nyfiresh.blogsky.com

بانک سوالات بینظیر با قیمت بسیار اندک

ما قبولی شما رو تضمین می کنم
حتما از وبلاگ ما دیدن کنید

مجموعه ای بینظیر از نمونه سوالات
هر دوره فقط ۲ هزارتومان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

من ۲ دورم رو امروز تموم می کنم بنظرتون تو کلاسهای کرمی شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

اره والله
خدا از اتن گل پسر نگذره

بی خبر سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

خدا نگذره از این گلپسر
هر سال نزدیک امتحان که میشه واضطراب بچه ها رو به افزایش که میگذارد و منتظر خبر از امتحان هستند گلپسر خودشو لوس میکنه این بازیهای فیلترینگ و....درمی اره.

قهوه ای سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 01:34 ق.ظ http://drqahvehi.blogfa.com

واسه خودم فال حافظ گرفتم ببین چی اومده ددی:
حافظ اسرار الهی را نمیداند خموش،
از که میپرسی که دور روزگاران را چه شد!!
فکر کنم ملت انقدرامشب فال گرفتن که خواجه حافظ بریده،رسما گفت من نمیدونم ازم نپرس!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 01:11 ق.ظ

خصوصی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:45 ق.ظ


حسود نیستیم که باشه مبارک

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

پس یلدا مبارک....

قهوه ای دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

آره بابا تارک دنیا شدیم رفت!منم یادم نبود که شب یلداست.با اس ام اس یکی از دوستام که از قیلوله بیدارم کرد فهمیدم شب یلداست!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

خصوصی داری ددییییییی.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

واقعا امشب شب یلداست؟
این امتحان امانمان را بریده است از هیچ چیز با خبر نیستیم
بعضی ها چقدر خوشحال شدند از این ارتحال
روجش شاد

در انتظار دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

خوش به حالش و به سعادتش که آنقدر بزرگ و آزاده بود که اسیر قدرت نشد. ومرگ با عزت را بر زندگی با قدرت وذلت ترجیح داد .روحش شاد و یادش همواره جاویدان. یقینا فقدانش جبران ناپذیر است.

در انتظار دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

خوش به حالش و به سعادت که آنقدر بزرگ و آزادهبود که اسیر قدرت نشد. ومرگ با عزت را بر زنگی با قدرت وذلت ترجیح داد .روحش شاد و یادش همواره جاویدان.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

باز این اقا گوزید!!

آقا دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 07:32 ق.ظ

در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره ی آن قرار دهد!!!

علیرضا دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 04:36 ق.ظ

افزایش ظرفیت پذیرش برای خانمها مشکلاتی را به وجود آورده است. زنان پزشک به دلیل رسیدن به سن ازدواج و داشتن فرزند نسبت به مردان وقت کمتری را صرف طبابت می کنند و از انعطاف پذیری کمتری نسبت به مردان برخوردارند.

حسن سبیل دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

اگه گرمابه بازه بگو ما بیایم داداش.

قهوه ای یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

گرمابه تعطیله؟؟

ستاد شناسایی افراد بی پدر یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 07:22 ق.ظ

ای بابا....
یکدومتون مثل آدم توضیح بده ببینیم این دکتره چه غلطی کرده که اینقدر از دستش شکارید؟؟ما اصلا نمیشناسیمش خوشحال میشم اگه توضیح بدید تا بیشتر بیشناسیمش.

قهوه ای یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 07:18 ق.ظ

خییییییلللللللللیییییییی باحالی ددی!!!!
هم آدم و اول میکنی هم ویرایش میکنی!!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 02:57 ق.ظ

مگه سهمیه مدیران با مازاد فرقی هم داره ؟ هرکی مدیر بوده قاعدتا در استخدام دولت هم هست. با نمره زیر۳۴۰ هر رشته ای در هر دانشگاهی اراده کنن قبولن!!!!!!

ضربه مغزی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 01:48 ق.ظ

به چشم پزشکی رفتیم و پس از معاینه مشخص شد شبکیه چشم رحمتی ملتهب و مقداری هم دچار خونریزی شده است. قرار است امروز به چند متخصص دیگر مراجعه کنیم تا نظر تخصصی‌تری بدهند.
شیروان درباره شباهت مصدومیت رحمتی به مصدومیت محمود کریمی، مهاجم سابق سپاهان، گفت: شبکیه محمود کریمی بر اثر اصابت توپ پاره شده بود، اما خوشبختانه شبکیه رحمتی سالم بوده و تنها دچار التهاب شده است. مصدومیت کریمی خیلی حاد بود، اما این التهاب با کمی استراحت و استفاده از داروهای لازم بهبود پیدا می‌کند.
پزشک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: داخل چشم رحمتی دچار خونریزی شده و انتهای چشم کاملأ مشخص نیست تا بتوان درباره شدت مصدومیت اظهار نظر کرد. باید این خونریزی برطرف شود و سپس مورد معاینه دقیق قرار گیرد.
شیروان ادامه داد: امروز قرار است رحمتی توسط چند متخصص معاینه شود تا در مورد زمان دقیق بهبودی وی اظهار نظر کرد.
وی تصریح کرد: نمی‌توان گفت که چه زمانی این بهبودی حاصل می‌شود و نمی‌توان نظر قطعی در این مورد داد. ابتدا باید خونریزی داخلی برطرف شود و سپس در این مورد اظهار نظر کرد.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

بله! دیدیم خیلی حد نصابهای لازم رو اوردن؟؟!! ۲۷۰ ۳۱۳ ۳۱۹ ۳۲۵ ۳۲۰ ۳۳۰ ۳۴۰ خیلی نمرات درخشانیه؟! که این افراد با سهمیه ظالمانه مازاد محروم در رشته های قلب رادیو ارتو ای.ان تی. اعصاب جراحی قبول میشن. اگه ما ها این نمرات رو بیاریم اصلا قبول میشیم؟ برا رشته های ارتو رادیو اعصاب ای.ان تی. افراد بدون سهمیه حداقل باید ۴۳۰ نمره بیارن .این نشانه های عدالت دولت عدالت محوره؟!!! ازسال ۸۵ که این سهمیه مد شد در همه رشته ها پذیرش داشت الکی میکه فقط اطفال . با نمره ۳۱۳ اون سال ارتو قبول شدن . ای کاش سال گذشته که دانشجویان پزشکی به سهمیه مدیران اعتراض کردن وبه دیوان عدالت اداری نامه نوشتن در مورد این سهمیه ناعادلانه مازاد (استخدامیها) هم اعتراض می کردن از ما ها که بخاری بلند نمیشه!! این عادلانه است یکی با این سهمیه با نمره ۳۲۰ در رشته اعصاب قبول بشه اونوقت همکارش با نمره ۴۲۰ قبول شده باشه یا در مورد قلب ای ان تی وارتو و.... در ضمن تعهد اینا خیلی کمتر از سهمیه الکی خانمهاست . خدا از باعث وبانی این سهمیه ها نگذره.....

جمعی از دستیاران طب اورژانس شنبه 28 آذر 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

vaghean bayad be shahid beheshti be khatere dashtane ostadi chon ALI SHA HRAMI eftekhar kard mardi ke yek tane va tanha ba yek k ir tartibe tamame emam hoseyno dade
ma rtik e fekr karde hame mesle mad ar kh aharesh jen d an
khastid orjanse ma biyayn LD yadetoon nare

[ بدون نام ] شنبه 28 آذر 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

گند بزنن منو که هر چی نظر میدم میگه امکان درج وجود نداره!
این کاررو اون موقع که داشتن فحش خ.و.ا.ر م.ا.د.ر ناموسی میدادن میکردی نه حالا!!
هر چی فحش می نویسم میگه امکان درج وجود نداره
این وبلاگ وبلاگ مودبی است

مجله الکترونیکی موفقیت شنبه 28 آذر 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.abvab.com

سلام

مجله الکترونیکی موفقیت در حال راه اندازی طرح درامدزایی قوی و بسیار سود ده خود است ...
خیلی مراقب باش شانس گاهی وقتها خیلی ارام در می زند ..

---

قهوه ای شنبه 28 آذر 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://drqahvehi.blogfa.com

سلام ددی من اول شدم اون بالاییه تبلیغاتیه!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد