خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ثبت نام 16 هزار و 565 نفر در آزمون دستیاری

طاهرنژاد به مهر خبر داد:
ثبت نام 16 هزار و 565 نفر در آزمون دستیاری/ اعلام شرایط استعداد درخشان  

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به پایان مهلت ثبت نام در سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری از ثبت نام 16 هزار و 565 نفر در این آزمون خبر داد.
کی قباد طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مشمولین آیین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر تا 14 آذرماه جاری می توانند مدارک مورد نظر خود را به دانشگاه محل تحصیل تحویل دهند.

وی اضافه کرد: مشمولین این آیین نامه صرفاً باید از تاریخ 8 تا 14 آذر به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند. مشمولین این آیین نامه نیازی به ارسال و اسکن مدارک به شیوه اینترنتی ندارند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی برای پذیرش دستیار تخصصی در 25 رشته و 30 دانشگاه علوم پزشکی و موسسه وابسته به وزارت بهداشت برگزار می شود.
به گزارش مهر، آزمون دستیاری پنجشنبه 29 بهمن ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می شود و کارت ورود به آزمون نیز در روزهای 27 و 28 بهمن ماه توزیع می شود.


 

 محققی به مهر خبر داد:
برخورد قانونی با موسسات بدون مجوز آموزش آزاد علوم پزشکی  

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت موسسات آموزش آزاد در حوزه علوم پزشکی و اعطای مجوز به آنها گفت: هر نوع آموزش در حوزه علوم پزشکی باید بر اساس مجوز وزارت بهداشت باشد و اگر از این چارچوب خارج شود صلاحیت نخواهد داشت و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماهیت فعالیت موسسات آموزش عالی در حوزه وزارت بهداشت با ماهیت این گونه موسسات در وزارت علوم متفاوت است و به دلیل حضور انجمنهای علمی که تحت نظارت کمیسیون انجمنهای علمی وزارت بهداشت قرار دارند می توانند بخشی از این ظرفیت را پر کند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش علوم پزشکی در موسسات آزاد تنها از سوی مراجع قانونی که صلاحیت لازم را داشته باشد، امکان پذیر است و این موضوع اکنون در حوزه علوم پزشکی تنها در اختیار انجمن های علمی است که می توانند با ارائه برنامه های متعدد خود در حوزه آموزش مداوم فعالیت کنند.

محققی یادآور شد: در حال حاضر 140 انجمن علمی در حوزه علوم پزشکی دارای مجوز وزارت بهداشت هستند که در حوزه آموزش های مداوم جامعه علوم پزشکی فعال هستند که فعالیت آنها نیز از نظر آموزشی در حوزه آموزش مداوم قانونی است.

وی یکی از مصادیق فعالیت غیرقانونی در حوزه آموزش علوم پزشکی را کلاس های دوره های دستیاری برشمرد و گفت: ما در وزارت بهداشت صراحتاً اعلام کردیم که تدریس در سطح پزشکی عمومی تنها در صلاحیت دانشگاهها و کنفرانس های دارای مجوز آموزش مداوم است.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: درست است که این کلاسها از مجموعه اعضای هیئت علمی دانشگاهها استفاده می کنند اما این کلاسها دخالت در سطح آموزش است و صلاحیت ندارند.

محققی گفت: اما اگر ظرفیتی در یک مجموعه علمی برای حوزه آموزش علوم پزشکی به صورت قانونی وجود داشته باشد می تواند فعالیت کند و ما نیز از آنها حمایت کنیم.

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 آذر 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

کارت ورود به جسله را باید از سایت پرینت بگیرید..
طبق دفترچه راهنما...

سلام
لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.blogfa.com
فراهم آید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

ضمن این‌که قطعا با توضیحاتی که وزارت بهداشت ارایه داد به نظر می‌آید وزارت بهداشت حتما باید هم در افزایش پذیرش دانشجو در دوره‌های تخصصی و هم در سهمیه‌بندی‌ها قبل از برگزاری آزمون در اسفند ماه امسال اقدام جدی به عمل آورد.


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.dastyarii.blogsky.com

تست زنی دکتر کرمی در
www.dastyarii.blogsky.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

بر این دیده گر خون ببارد رواست...... که این افراد حق دیگران رو می خورند یه اب هم روش!!!!!!! وقتی با ۳۱۰ ۳۲۰ قلب رادیو نوروای .ان.تی. به صرف داشتن سهمیه مدیران ومازاد قبول میشن با نمره زیر ۳۰۰ به دلیل داشتن سهمیه شاهد وایثارگر ورزمنده و... چشم رادیو پوست و.... قبول میشن فقط همین اتباع کشورهای دوست وبرادر !!!!!!!!!!!!!! کم بودن برای حق خوری بذار اونا هم بیان از این خوان پرنعمت بهره مند بشن!!!!!!!!!!!! یه همچین مملکتی باسواد می خواد چکار همون بی سوادها بیشتر بدردش می خورن......

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

manam in lobnaniyaro mishnasam..internam bod...sad sal ham aghab oftade bod...tafavote acidose o alkalose o nemifahmid.... shadidan bi savad

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

برگزاری آزمون 29 بهمن/
مهلت ارسال مدارک داوطلبان دستیاری اعلام شد
داوطلبان سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی که در سهمیه های مختلف شرکت کرده اند تا 14 آذرماه فرصت دارند مدارک خود را به صورت اینترنتی ارسال کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد، مدارک اختصاصی سهمیه رزمندگان، مدارک اختصاصی سهمیه مناطق محروم، مدارک اختصاصی سهمیه مازاد جهت پوشش مناطق محروم و مدارک اختصاصی مشمولین آئین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر باید به صورت اینترنتی از سوی داوطلبان ارسال شود.

داوطلبان باید پس از تهیه فرم های مربوطه و تایید بالاترین مقام هر یک از ارگانهای مربوطه آن را اسکن کنند و به شکل اینترنتی از طریق سایت http://Sanjeshp.ir ارسال کنند.

فرم های ارسالی باید به نام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و از زمان شروع ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره سی وهفتم (پنجم آبان ماه 1388) به بعد صادر شده باشد و به مکاتبات فردی ترتیب اثرداده نخواهد شد.

به گزارش مهر، 16 هزار و 565 نفر در سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری ثبت نام کرده اند که در 25 رشته و 30 دانشگاه علوم پزشکی و موسسه وابسته به وزارت بهداشت به رقابت می پردازند.

آزمون دستیاری پنجشنبه 29 بهمن ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می شود و کارت ورود به آزمون نیز در روزهای 27 و 28 بهمن ماه توزیع می شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

ای دل غافل
داد از این همه تن لش پروری وزارتخانه
اخه ین وزارتخانه چه خاکی به سر کنه با این همه مونگول های اقازاده ای که حتی با ۱۰۰ نمره پایینتر هم نمی توانند از همان رشته قبول شوند
نتیجه اخلاقی: باید کلاسهای امادگی دستیاری برچیده شود مگر اینکه سهمیه کله گنده های وزارتخانه پرداخت گردد

حامد دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

من ییارو لبنانی رو میشناسم با نمره حدود200 یورولوژی شیراز میخونه.
به قول "خسته از بی عدالتی" اینا رو درست کن.

بابک دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

من هم واقعا بعضی از این موسسات رو به خاطر مرور و طبقه بندی اطلاعات پزشکی می ستایم و سر تعظیم فرود می آورم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 01:11 ق.ظ

دمت گرم. اگه راست میگن افراد رو بانمره ۲۷۰ ۲۹۰ ۳۱۰ ۳۲۰ ۳۳۰ به صرف داشتن سهمیه شاهد ایثارگر رزمنده بسیجی!! مدیر مازاد( استخدامیها) در رشته های قلب رادیو ارتو اعصاب گوش وحلق و... قبول نکنین. اگه راست میگین حق کشی نکنین. گوش اگر گوش توو ناله اگر ناله ماست انچه البته به جایی نرسد فریاد است این افراد با این نمره ها اموزش رو خراب نمی کنند. الحق که اینجا ایرانه!!!!!!!













۹

خسته از بی عدالتی یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

دکتر محققی اگه عرضه دارن سهمیه هایی که نشانه ی بی عدالتی است حذف کنند، خجالت هم خوب چیزیه!!!!

حامد یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 06:17 ب.ظ

از اونجایی که آموزش در سطح دانشگاهها و بیمارستانهای آموزشی برابر با استانداارد جهانیه نمیخوان این استعداد های درخشان هدر بره
دکتر محققی عزیز اگه شما با اون سیستم خراب دانشگاهیتون میتونستید به دانشجوها چیزی یاد بدید تو این سالها یاد داده بودید.
من با خوندن هر کدوم از این جزوات و یا شرکت در کلاسها برای برگزارکنندگانش دعا میکنم و استاتید محترم این چند سال پزشکیم رو نفرین میکنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

بر عکس به نظر من باید این کلاسهای بی ریشه که با دادن چند نکته تستی و بدون هیچ بار علمی انهم با قیمتهای کلان فقط باعث پایین امدن سطح پزشکی می شوند
مخصوصا بعضی از این اموزشگاهها با تبانی که با افراد نفوذی وزارت درند موجب فروش بیشتر سوالات می شوند
کافی پول خرج کنی.........

سهراب یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

به نظر من همین کلاسها بهتر از دانشکده به من مطلب یاد دادند.
از همین جا از آنها تشکر می کنم.
آقای دکتر محققی همین یه جا مونده بود که خرابش نکردن حالا می خوان ترتیب اینم بدن!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد