خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان - هفته دوازدهم: درس بیستم

 گاه چه زود دیر می شود!  

 

شمارش معکوس تا امتحان-هفته دوازدهم:درس بیستم   


 محققی به مهر خبر داد:
آزمون دستیاری بدون تغییر برگزار می‌شود  آغاز تغییرات از آزمون دوره بعد
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: دوره سی و هفتم پذیرش دستیار تخصصی آخرین دوره پذیرش دستیار به شکل قدیم خواهد بود و از دوره سی و هشتم روال جدید برای پذیرش دستیاری اجرا می شود.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: منابع آزمون دوره سی و هفتم برای پذیرش در سال 88 به اطلاع داوطلبان رسیده است و نخستین اطلاعیه های مورد نیاز داوطلبان در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه اطلاع رسانی می شود.

وی اضافه کرد: آزمون دستیاری روز پنجشنبه 29 بهمن سال 88 برگزار می شود و امتحان دوره سی و هفتم با دوره های گذشته تفاوتی نخواهد داشت اما از دوره سی و هشتم روال جدیدی برای پذیرش اجرا می شود.

محققی خاطرنشان کرد: داوطلبان توجه داشته باشند که مراکزی که بدون مجوز در امر آموزش دستیاری دخالت دارند، اطلاعات بعضاً گمراه کننده ارائه می دهند و داوطلبان توجه کنند که تنها مرجع صدور اطلاعیه های دستیاری، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی است.

وی یادآور شد: دوره سی و هفتم آزمون دستیاری در بهمن ماه برگزار می شود.


946085
 حسن زاده به مهر خبرداد:

تشریح جزئیات آیین‌نامه جدید انتقال دانشجویان ایرانی خارج کشور به داخل

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاههای خارج به دانشگاههای علوم پزشکی داخل کشور خبر داد و گفت: این آیین نامه برای دانشجویانی که از ابتدای سال 2010 تحصیل خود را در خارج کشور آغاز کنند لازم الاجرا است.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آیین نامه انتقال دانشجویان ایرانی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خارج از کشور به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی داخل کشور و شعب بین الملل آنها در شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت به تصویب نهایی رسید و هفته گذشته ابلاغ شد.

لازم الاجرا بودن آیین نامه برای دانشجویانی که از ابتدای سال 2010 میلادی در دانشگاههای خارجی تحصیل خود را آغاز کنند

وی اضافه کرد: این آیین نامه برای کلیه دانشجویان ایرانی که از ابتدای سال 2010 میلادی تحصیل خود را در دانشگاههای خارج از کشور آغاز کنند لازم الاجرا است و با ابلاغ آن کلیه آیین نامه های قبلی ملغی محسوب می شود.

حسن زاده با اشاره به شرایط انتقال به داخل کشور گفت: دانشجویان ایرانی می توانند به دانشگاههای داخل و یا شعب بین الملل انتقال پیدا کنند که شرایط عمومی و اختصاصی موجود در آیین نامه را کسب کنند. ارائه مدرک مورد تایید سفارت و یا نمایندگی های علمی ایران در کشور مبداء و موافقت شورای انتقال وزارت بهداشت جزئی از این شرایط است.

ممنوعیت انتقال دانشجویان به دانشگاههای علوم پزشکی داخل و امکان انتقال به شعب بین الملل

وی با اشاره به مصوبه قبلی شورای ارزشیابی مدارک تحصیلی در خصوص ممنوعیت انتقال دانشجویان ایرانی که از سال 2008 میلادی تحصیل خود را در خارج از کشور آغاز کرده اند به دانشگاههای داخل به مهر گفت: انتقال این دسته از دانشجویان به دانشگاههای علوم پزشکی داخل همچنان ممنوع و تنها به شعب بین الملل امکان انتقال وجود دارد.

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط انتقال در همان مقطعی که در خارج از کشور به تحصیل اشتغال دارند و یا مقطع پایین تر مجاز به ادامه تحصیل در داخل کشور هستند.

اعلام شرایط عمومی افرادی که می توانند انتقال پیدا کنند

وی با اشاره به شرایط عمومی افرادی که می توانند انتقال پیدا کنند، گفت: خروج قانونی از کشور، معتبر بودن دانشگاه محل تحصیل با توجه به آخرین مصوبات وزارت بهداشت، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل، دارا بودن دیپلم کامل و دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر برای ورود به دوره بعدی مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت از جمله این شرایط است.

حسن زاده شرایط اختصاصی انتقال دانشجویان را در هر مقطع تحصیلی متفاوت ذکر کرد و به مهر گفت: مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته، دکتری عمومی، دکتری تخصصی و دستیاری شرایط متفاوتی دارند که هر کدام به تفصیل در آیین نامه مذکور به آن اشاره شده است.

ممنوعیت انتقال و مهمانی دستیارانی که از شروع سال 2008 میلادی تحصیل خود را در خارج از کشور آغاز کرده اند

وی اظهار داشت: انتقال و مهمانی دستیارانی که از شروع سال 2008 میلادی تحصیل خود را در خارج از کشور در دوره تخصصی آغاز کرده اند به دانشگاههای داخل کشور ممنوع است.

ادامه تحصیل دانشجویان انتقالی طبق ضوابط و مقررات آموزشی دانشجویان داخل

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد:ادامه تحصیل دانشجویان انتقالی از دانشگاههای خارج از کشور به دانشگاههای علوم پزشکی داخل کشور طبق ضوابط و مقررات آموزشی دانشجویان داخل است. تطبیق دروس گذرانده شده این افراد بر عهده شورایی قرار دارد که در این زمینه تصمیم گیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: شورای انتقال به ریاست معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیری ریاست مرکز خدمات آموزشی وزارتخانه و هشت عضو حقوقی دیگر تشکیل می شود و در مورد موارد خاص که به این شورا ارجاع می شود، تصمیم گیری می کند.


Take a 10-30 minute walk every day and while you walk, smile. It is the ultimate anti- depressant . 

 1- روزانه 10 تا 30 دقیقه به قدم زدن بپردازید، و در این حین لبخند بزنید. این برترین داروی ضد افسردگی ست. 
  . Sit in silence for at least 10 minutes each day 
2- حداقل 10 دقیقه در روز با خود خلوت کنید

 

  When you wake up in the morning complete the following statement, "My ".purpose is to__________ _ today 

۳- صبحها که از خواب بیدار می شوید این جمله را کامل و تکرار کنید: « امروز قصد دارم....»

 

 Don't waste your precious energy on gossip, energy vampires, issues of the past, negative thoughts or things you cannot control. Instead, invest your  

.energy in the positive present moment

4- انرژی پرارزشتان را بر سر شایعه سازی، هیولاهای انرژی خوار، مسائل مربوط به گذشته، افکار منفی و یا آنچه بدان کنترل ندارید هدر ندهید. در عوض انرژیتان را صرف همین لحظه مثبت اکنون کنید.

نظرات 28 + ارسال نظر

سلام
لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.blogfa.com
فراهم آید.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

BBC Persian
به روز شده: 10:25 گرینویچ - 20 سپتامبر 2009 - 29 شهریور 1388
این صفحه را برای دیگران بفرستید
چاپ مطلب
نماز "عید فطر" به امامت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد

آیت الله خامنه ای در حالی نماز عید خواند که اغلب مراجع شیعه دوشنبه را عید فطر اعلام کرده اند

آیت الله علی خامنه ای در روز یکشنبه 20 سپتامبر، 29 شهریور در حالی نماز عید را در تهران برگزار کرد که اغلب مراجع تقلید گفته اند امروز روز سی ام ماه رمضان است.

آیات عظام حسین علی منتظری، یوسف صانعی، لطف الله صافی گلپایگانی و عبدالکریم موسوی اردبیلی، از طرق مختلف از جمله سایت های اینترنتی شان به صراحت روز یکشنبه را آخرین روز از ماه رمضان دانسته و اعلام کرده اند روز دوشنبه عید فطر می باشد.

آیات عظام علی سیستانی و اسحاق فیاض که مراجع شیعیان در عراق و افغانستان نیز هستند، امروز، یکشنبه، را روز سی ام ماه رمضان اعلام کرده اند.

همچنین آیات عظام علی محمد دستغیب، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، محمد تقی مدرسی، صادق شیرازی، محمد سعید حکیم، اسد الله بیات، حسین مظاهری و وحید خراسانی هم از جمله مراجع دیگری هستند که حلول ماه شوال برای آنها شب گذشته اثبات نشده و بدین ترتیب روز دوشنبه را روز اول ماه شوال و عید فطر اعلام کرده اند.

تعدادی از این مراجع خواسته اند افرادی که به اشتباه روزه خود را شکسته اند، تا غروب در خوراک خود امساک کرده و بعدا یک روز به جای امروز روزه بگیرند.

آیت الله علی خامنه ای در حالی نماز عید را یکشنبه برگزار کرد که اغلب مراجع شیعه دوشنبه را عید فطر اعلام کرده اند.
با این وجود کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به جز عمان به تبعیت از عربستان سعودی، روز یکشنبه را به عنوان عید فطر اعلام کرده اند.

مراسم نماز عید فطر در پایتخت ایران، بر خلاف سال های گذشته، به جای مصلای تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.

آقای خامنه ای در مهمترین بخش از خطبه های این نماز، از "روزنامه ها، رسانه ها و دستگاه های گوناگون ارتباطی" به دلیل "ترویج فضای سوء ظن" در جامعه انتقاد کرد.

او به مسئله اعترافات بازداشت شدگان اشاره کرد و تاکید نمود اعتراف افراد در دادگاه علیه فردی دیگر "حجیت شرعی ندارد و مسموع نیست."

با این وجود او بر لزوم رفتار قانونی در اثبات جرم افراد تاکید کرد و همچنین اعتراف افراد در دادگاه ها علیه خود و "در مقابل دوربین ها و بینندگان میلیونی" را "شرعا، عرفا و عقلا، حجت، مسموع و نافذ" دانست.

آقای خامنه ای همچنین تهمت به نظام را گناهی سنگین تر از تهمت به اشخاص دانست و گفت: "نباید کسی کل نظام را به اموری که شایسته نیست متهم کند."

او در خطبه دوم خود از کسانی که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند تشکر کرد و دولت های غربی را به "فریب خوردن از رسانه های خود" متهم ساخت.

نماز عید فطر تقریبا دو روز پس از آن برگزار شد که حضور گسترده معترضان و مخالفان دولت محمود احمدی نژاد در راهپیمایی روز قدس (جمعه 18 سپتامبر، 27 شهریور) در شهرهای مختلف ایران این راهپیمایی و پوشش خبری آن در رسانه های بین المللی را تحت تاثیر قرار داد. در جریان این راهپیمایی تعدادی از معترضان که به گفته پلیس ایران "قصد آسیب زدن به اموال عمومی را داشتند" بازداشت شدند.

حسن خمینی و اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در صف اول مراسم نماز حضور داشتند؛ آقای هاشمی رفسنجانی به فاصله نزدیکی از محمود احمدی نژاد نشسته بود و علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران بین او و محمود احمدی نژاد قرار داشت.

حسن خمینی، نوه روح الله خمینی رهبر انقلاب اسلامی ایران، در مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد حضور نداشت و همچنین پس از آزادی علیرضا بهشتی که در اوایل ماه سپتامبر (میانه شهریور) بازداشت شده بود نیز با او دیدار کرد.

این دو مسئله باعث انتقاد شدید اصولگرایان از حسن خمینی شد.

آقای بهشتی فرزند محمد بهشتی از بنیانگذاران جمهوری اسلامی و سخنگوی کمیته پیگیری وضعیت زندانیان و آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات ایران است که با وثیقه 200 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

چاپ 6:41 عصر شنبه، 28 شهریور 1388کروبی در دیدار اعضا جامعه‏ی پزشکی: طرف اصلی آن‏ها مردم هستند که خودشان در صحنه‏اند
جمعی از پزشکان و دندانپزشکان عضو هیات علمی دانشگاه بعدازظهر پنج شنبه با حضور در منزل حجه الاسلام و المسلمین کروبی با وی دیدار کردند.



به گزارش موج سبز آزادی، این عده از جامعۀ پزشکی که نوعآً از مسئولان و فعالان دانشگاهی در دوران اصلاحات بودند هدف خود را از این دیدار اظهار تشکر از ایستادگی آقای کروبی بر مواضع بحق و مردمی وی در جهت استیفای حقوق آسیب دیدگان و بازداشت شدگان پس از انتخابات و رساندن صدای مظلومیت آنان به گوش مسئولان و جامعه بیان کردند. این جمع خود را نمایندگانی از طرف ملت نامیدند که اراده کرده است نگذارد حقوق اساسی اش که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده و در راس آنها حق حاکمیت بر سرنوشتشان است پایمال شود و از اینکه رهبران جنبش سبز ملت آنان را در این مسیر همراهی و هماهنگ می کنند سپاسگزاری کردند.

سپس آقای کروبی با اشاره به صحبت های مطرح شده گفت: من هر کاری را که وظیفه تشخیص بدهم انجام می دهم و هر پیامدی هم داشته باشد تحمل می کنم. ما چیزهایی را در روند انتخابات احتمال می دادیم ولی این میزان تقلب و این گونه برخوردهای خشن با اعتراضات مردمی را پیش بینی نکرده بودیم. فضا را بیش از حد سنگین کرده اند. ما در مبارزات پیش از انقلاب این شدت برخورد و بعضی از این رفتارها را نمی دیدیم. هر حدی از مبارزه، حدی از برخورد را بدنبال داشت ولی الان اصلاً معلوم نیست چرا می گیرند و چرا می زنند. حرمت خانمها خیلی بیشتر رعایت می شد. الآن دختر را جلوی مادرش کتک زده اند و بعد برده اند. ما این کارها را نمی فهمیم.

وی دیدار و ارائۀ اسناد به کمیتۀ ویژۀ قوۀ قضائیه در مورد وقوع تجاوز در بازداشتگاهها را بی فایده دانست و با تشریح روند کار، گزارش فوری، بدون بررسی واقعی و جهت دار این کمیته را ناشی از دستور از بیرون برآورد کرد و گفت آنها به سندهایی که من به آنها ارائه کردم توجه نکردند و حرف خودشان را زدند.

وی با اشاره به ملاقاتهایی که برخی از سران جناح مقابل با او داشته اند گفت آنها به من می گویند تو تند رفته ای اما با این حال نگران این نوع برخوردها با ما و مردم هستند و به همین دلیل توصیه می کنند پیگیر نباشیم تا اوضاع آرام شود گفت: کسانی که الآن در طرف مقابل تصمیم گیر هستند و حتی موجب نگرانی این افراد نیز شده اند چندان دگم و تنگ نظر هستند که قادر به دیدن واقعیت ها نیستند و ما را دست خالی حساب می کنند در حالی که طرف اصلی آنها مردم هستند که خودشان در صحنه اند و ما به پشتوانۀ حمایت مردم و از طرف آنها پیگیر رأی و حقوق قانونی شان هستیم.

کروبی با اعلام اینکه برای او پرونده ای تشکیل داده اند تا به دادگاه بفرستند گفت وقتی خواستند برگۀ ابلاغیه را به رویت من برسانند زیر آن نوشتم: برای من فرصت خوبی خواهد بود تا در دادگاه جنایت هایی که روی شاه را هم سفید کرد بازگو کنم و بعد امضا کردم. وی پیش بینی کرد این دولت به این گونه دوام نخواهد داشت و تأکید کرد ما باید بر هویت خودمان ایستادگی کنیم و بگوئیم خط امامی واقعی ما هستیم و خواهان جمهوری اسلامی به معنای کامل آن می باشیم. وی سپس تأکید کرد باید در راهپیمائی روز قدس شرکت کرده و آن را با شکوه تمام برگزار کنیم.


خلوت دل یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

التماس به خدا جرأت است . اگر برآورده شود ، رحمت است ، اگر برآورده نشود ، حکمت است .

التماس به انسان خفت است . اگر برآورده شود ، منت است ، اگر برآورده نشود ، ذلت است .

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

عید شما هم مبارک
انشاا.. که امسال همه خوانندگان وبلاگ در امتحان زندگیشون موفق باشند

نازنین شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

عیدتون مبارک!!

[ بدون نام ] شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.dastyarii.blogsky.com

جزوات دستیاری۸۸ در
www.dastyarii.blogsky.com

[ بدون نام ] شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 12:01 ب.ظ

رییس دبیرخانه چه کسی است؟؟//

انتصاب هفت معاون و مدیر جدید در وزارت بهداشت
هفت معاون و مدیر ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی وزیر بهداشت منصوب شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد دکتر مرضیه وحید دستجردی با صدور احکام جداگانه دکتر محمدعلی محققی معاون آموزشی، دکتر احمد شیبانی معاون غذا و دارو، دکتر فرحناز ترکستانی معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر مصطفی قانعی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را منصوب کرد.

همچنین دکتر رحمت‌الله حافظی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر حسین امامی رضوی معاون سلامت و دکتر عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی طی احکامی از سوی وزیر بهداشت در سمت خود ابقا شدند.

پیش از این نیز دکتر محمدامیر امیرخانی به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و علیزاده به عنوان مدیر کل دفتر مرکزی حراست منصوب شده بودند.

[ بدون نام ] شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام دوستان
کسی از تاریخ احتمالی اعلام نتایج مرحله دوم جایگزین اطلاعی دارد؟ متشکرم

[ بدون نام ] جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

الله اکبر الله اکبر مرگ بر هر چه ظلم مرگ بر هر چه بیداد !!!!مرگ بر زور و دیکتاتوری

پارمیدا جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

بچه ها امتحان سال دیگه چه جوریه؟ چه تغییراتی توش میش؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

چه اشتهایی دارین شما؟
هم جزوه و هم سی دی . ان هم به رایگان!!!!
از هیچ جا .
تنها چاره کار شل کردن سر کیسه است.
راستی امشب هم غوغای اتلله اکبر بپا خواسته.
و فردا قرار است سبزیها در نماز جمعه شرکت کنند

دکتر سرگردان پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

بچه ها سلا من از کجا می تونم سی دی و جزوات دستیاری بسیجیان را رایگان لود کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

اعتراض
اگه راس می گی همه درس می خونند؟
پس من چرا نمی تونم درس بخونم
یعنی من جزئ اون همه نیستم!
یا که دیگران هم مثل من نمی تونند درس بخونند و تو چاخان میکنی میخوای استرس منو زیاد کنی؟؟
بچه بد
رقابت سالم کن ! چرا میخوای منو از دور خارج کنی!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

انتخابات ریاست جمهوری و امتحان دستیاری سال 82

انتخاباتی امسال برگزار شده و امتحانی ۶ سال قبل،که وجه مشترکشان اعتقاد شرکت کننده های در آنها مبنی بر وجود تقلب می باشد. بعد از اعلام نتایج امتحان دستیاری تعداد زیادی از پزشکان به نتیجه آن اعتراض کردند.در وبلاگها نوشتند و تجمعاتی نیز برگزار کردند.مسئولین وقت ضمن تکذیب تقلب از معترضین خواستند مدارک مستدل ارائه کنند. من هم که یکی از شرکت کنندگان بودم و با اینکه میدیدم کسی که تا یکماه قبل از امتحان اصلا نمیدونست رفرنس جراحی چیه، نمره بسیار بالایی کسب کرد. واقعا من با اینکه ایمان داشتم که اون تقلب کرده ولی با چه مدرکی میتونستم ثابت کنم؟

در اینجا مقایسه ای میکنم بین واکنش و اظهارات مسئولین و شرکت کنندگان در این دو رویداد.

انتخابات و احتمال تقلب:

١-مردم اطمینان دارند؛ اما برخى از طرفداران نامزدها هم اطمینان داشته باشند که جمهورى اسلامى اهل خیانت در آراء مردم نیست. ساز و کارهاى قانونى انتخابات در کشور ما اجازه‏ى تقلب نمیدهد. این را هر کسى که دست‏اندرکار مسائل انتخابات هست و از مسائل انتخابات آگاه است، تصدیق میکند؛ آن هم در حد یازده میلیون تفاوت! یک وقت اختلافِ بین دو رأى، صد هزار است، پانصد هزار است، یک میلیون است، حالا ممکن است آدم بگوید یک جورى تقلب کردند، جابه جا کردند؛ اما یازده میلیون را چه جور میشود تقلب کرد! http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=bayanat&id=5613٢

٢-به ضرس قاطع می‌توان گفت که هیچگونه تقلبی در این انتخابات شکل نگرفته است. http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=53055

٣-این انتخابات مانند انتخابات قبل بلکه سالم تر و پاک تر و تمیز تر برگزار شد قبل از آمدن از شورای نگهبان سوال کردم گفتم آیا کسی از کاندیداها شکایت کرده و سندی مبنی بر تخلف در انتخابات ارایه کرده است. گفتند حتی یک شکایت از ناحیه انتخابات به ما نرسیده است.
http://www.president.ir/fa/?ArtID=16912

۴-اختلاف ده میلیونی رأی نه تنها شاهدی بر صحت انتخابات نیست، بلکه اتفاقاً این میزان از اختلاف رأی خود بهترین دلیل بر وجود تقلب وسیع در انتخابات است. http://www.ghalamnews.ir/news-21181.aspx

۵-نتایج اعلام شده برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری چنان مضحک و شگفت است که در بیان و بیانیه نمی آیآید و باید فکر دیگری کرد . http://www.etemademelli.ir/published/0/00/45/4531/

۶-هرچند نتیجه انتخابات را طوری دیگر جلوه دادند و با وارونه نشان دادن نتیجه آن خود را بناحق و همانند سایر موارد فاتح این عرصه هم معرفی کردند؛ ولی شور و شعور اجتماعی ملت ایران در حافظه تاریخ خود این بی‌عدالتی و قانون‌شکنی را باور نخواهد کرد. http://www.ghalamnews.ir/news-21175.aspx

٧-در ضمن برآورد ستادهای اینجانب و کارشناسان نشان می دهد که اینجانب در بدبینانه ترین حالت، وضعیتی بین 3.5 تا 7 میلیون رأی داشته ام، هرچند که برخی از کارشناسان تا 9 میلیون رأی نیز برآورد کرده اند.
http://www.rezaee.ir/fa/pages/?cid=8518

امتحان دستیاری و احتمال تقلب:

١-مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود :‌افرادی که در برگزاری این آزمون نقش داشتند کار خود را به درستی انجام دادند وباید از آنها قدردانی شود نه این که با تهمت و جنجال جوی را به وجود آوریم که هر گونه عزل و نصبی نشانه تخلف در این آزمون ارزیابی شود .http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8304210204

٢-به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این اطلاعیه آمده است: در ماههای اخیر بارها از طریق رسانه‌ها شاهد ایراد اتهاماتی به وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی در خصوص وجود تقلب در آزمون دستیاری تخصصی سال 1383 و فروش سوالات این آزمون بودیم که از جمله این موارد گزارش مورخ 15 اردیبهشت سالجاری شبکه یک سیما و درج مقاله‌ای در روزنامه کیهان و ... را می‌توان نام برد.
این اطلاعیه در ادامه می‌افزاید: مسئولان وزارت بهداشت در خلال این مدت با سعه صدر صرفا به ارائه توضیحات و رد مطالب مندرج اکتفا نموده و با انگیزه حفظ آرامش افکار عمومی تن به مظلومیتی مشهود سپردند. لیکن اطلاعیه اخیر دادستان محترم تهران که صراحتا در این خصوص وجود هر گونه دلیل و مستندی را علیه وزارت ذکر شده رد کرده اقدام مثبتی در جهت احقاق حق ضایع شده مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلقی می‌شود و امید است این اقدام مسئولانه راه را بر تکرار انجام اعمال مشابه در آینده مسدود نموده باشد. http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8308260293

٣-اعتراض ها منجر به واکنش های مختلف از سوی جامعه پزشکی و تحصن های اعتراض‌آمیز در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و از جمله تهران شد. همزمان با اولین تحصن اعتراض‌آمیز نسبت به آزمون پذیرش دستیاری، دبیرخانه پیگیری تخلفات سی‌ویکمین دوره آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران تشکیل شد.اعتراض جامعه پزشکی تا تحصن مقابل مجلس ادامه یافت. http://www.dastyari.ir/int_page.asp?page=80

صلاحیت افراد برگزار کننده و ناظر اتنخابات:

- بخش هایی از اعتراضات قانونی علاوه بر شخص وزیر کشور و عوامل و مجریان آن وزارتخانه متوجه نحوه عملکرد تعدادی از اعضای خود شورای نگهبان و تخطی آنها از ضوابط قانونی و نقض بیطرفی است، رسیدن به یک داوری منصفانه در این مورد اساساً نمی تواند در حیطه شورای نگهبان و به طریق اولی در حیطه هیأتی باشد که منتخب این شوراست، گذشته از اینکه برخی از افراد این هیآت در این انتخابات موضع بیطرف نداشته اند و نسبت به نتایج آن پیش از بررسی، اعلام موضع کرده اند که این مسأله به رفع ابهامات و اقناع افکار عمومی کمک نمی کند. http://www.ghalamnews.ir/news-21201.aspx

صلاحیت افراد برگزار کننده و ناظر امتحان دستیاری:

-سوء استفاده‌ها و تخلفات آشکاری که در آزمون دستیاری سال 82 بوده است وضعی را به وجود آورده که به طور کلی نسبت به اعضای این شورا مشکوک هستیم و تغییر همه اعضای این دبیرخانه شرط اساسی برگزاری آزمون امسال است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8310280036

صلاحیت فرد معرفی شده بعنوان منتخب:

-من بار دیگر اعلام می کنم انتخاباتی که با حضور پرشور ملت ایران برگزار شد نباید وسیله سوء استفاده قرار گیرد و نتایح اعلام شده بر این انتخابات نامشروع و دولت برآمده از ان فاقد وجاهت ملی و صلاحیت اجتماعی است و از اینرو آقای محمود احمدی نژاد را رییس جمهور ایران نمی دانم . اما از ان جایی که به اصل نظام جمهوری اسلامی باور راسخ دارم و این نوع انتخابات را تعریض به میراث و راه امام می دانم و از ان جایی که هنوزم به ظرفیت نهادهای قانونی در جمهوری اسلامی باور دارم از شورای نگهبان می خواهم با ابطال انتخابات و در راستای خواست به حق ملت واکثریت مردم بار دیگر این انتخابات را تجدید نماید. http://www.etemademelli.ir/published/0/00/45/4551/

صلاحیت پذیرفته شدگان متقلب:

-این افراد متقلب علاوه بر اینکه صلاحیت علمی ندارند، دارای شاخصه های تقدس علم پزشکی نیستند و به هیچ عنوان اجازه داده نمی شود که آینده پزشکی کشور دست چنین افرادی بیافتد. وی با اشاره به حکم دیوان عدالت اداری که هم اکنون برای برخی از این متقلبان مبنی بر توقف اجرای حکم منع ادامه تحصیل صادر شده است. http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=701278

نتیجه نهایی بررسی امتحان دستیاری:

با عنایت به تحقیقات علمی بسیار دقیق انجام گرفته و نیز پیگیری‌ها و بررسی‌های قضایی ـ اطلاعاتی انجام شده در مورد آزمون دستیاری پزشکی سال 82 مشخص گردید که صرفا در این سال تعداد قابل توجهی از پزشکان پذیرفته شده برای دستیاری پزشکی با خرید سئوالات در آزمون دستیاری سال 82 قبول شده‌اند.

تقلب در آزمون دستیاری دوره سی و یکم برای هیأت تحقیق و تفحص محرز است.

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=10747

نتیجه نهایی بررسی انتخابات ریاست جمهوری:

؟؟؟؟؟؟...

و در پایان:

-جمهورى اسلامى اهل خیانت در آراء مردم نیست. ساز و کارهاى قانونى انتخابات در کشور ما اجازه‏ى تقلب نمیدهد.

-‌افرادی که در برگزاری این آزمون(امتحان دستیاری سال 82) نقش داشتند کار خود را به درستی انجام دادند وباید از آنها قدردانی شود نه این که با تهمت و جنجال جوی را به وجود آوریم که هر گونه عزل و نصبی نشانه تخلف در این آزمون ارزیابی شود .

...

اعتراض به پشت کنکوری چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

واقعا خیلی حرفت الکی بود . . . بگذریم من امیدوارم امسال حتما قبول شی تا دیگه این اسم نا مبارک رو به یدک نکشی . و مطمئن باش که هیچ تلاشی بدون نتیجه نیست و بی شک امسال خیلی بهتر از پارسال امتحان میدی .البته من فکر نمی کنم حرفی زده باشم که استرست چند برابر شده باشه . بهر حال الان همه دارن خوب یا بد درس می خونن و این یه واقعیته و نباید باعث استرست بشه . به امید قبولیه همه پشت کنکوری های پر تلاش !

پشت کنکوری چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 01:08 ق.ظ

اعتراض
اگه لالایی بلدی چرا نمی خوابی
همین حرف تو استرس منو چند برابر کرد
اگه بلدی چند حرف امیدوار کننده بزن
هر چند که می دونم قبول نمی شی و امید دادنت بدرد نمیخوره

فیلتر شکن چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

http://walled.co.za/
http://evin.4pu.com/index.php
http://9jul09-1516.free4r.com/

اعتراض سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

یعنی چی گاه چقدر زود دیر می شه ! اولا که هنوز خیلی تا امتحان مو نده و بعدشم الان خیلی ها دارن درس می خونن که فقط نیاز به انرژی گرفتن دارن نه اینکه تخلیه انرژی بشن . این حرف شما جز اینکه استرس ادما زیاد می کنه هیچ سود دیگه ای نداره . شمارش معکوس تا امتحان خیلی هم جالب نیست ! به جای این حرفا دو تا حرف امیدوار کننده بزن تا خستگی بچه ها در بره .البته اگه بلدی!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

خواهش میکنم دکتر جوون نازنین خانوم
یادت نره شما هم همیشه به دیگران کمک کنی حتی یک راهنمایی ساده امیدوارم پزشک خوبی بشی

نازنین سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

مرسی از راهنمایی برای طرح....

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

......... دوره ثبت نام ،مشمول مجاز به انتخاب یکی از دو نوع تقسیم زیر میباشد:
1. از طریق شرکت در کمیسیون
الف ) در این نوع تقسیم کلیه مشمولین پس از ثبت نام، ضمن امتیاز بندی ،بر اساس امتیاز اکتسابی به دانشگاههای علوم پزشکی مربوطه معرفی می گردند.
ب ) متقاضیان انجام خدمات قانونی که از طریق کمیسیون تعیین محل میگردند میبایست خود را به دانشگاه مربوطه معرفی کنند و لازم است دانشگاه بر اساس اولویت نیاز مناطق تحت پوشش نسبت به تعیین محل خدمت مشمولین اقدام نمایند. بدیهی است هرگونه نقل و انتقال در حیطه دانشگاه با رعایت ضوابط و قوانین از نظر این دفتر بلامانع میباشد.
ج )کلیه مشمولینی که در کمیسیونهای تقسیم نیرو تعیین محل میشوند میبایست حداکثر ظرف مدت 10روز جهت شروع به کار به دانشگاه محل خدمت مراجعه نمایند.
د ) بدیهی است عدم مراجعه به موقع، به منزله انصراف از انجام خدمات خواهد بود.بدیهی است نیروهای جانشین موارد انصرافی در مرحله دوم تقسیم که به فاصله 10روز از تقسیم اول صورت خواهد گرفت از طریق سایت به اطلاع مشمولین خواهد رسید.
** مشمولینی که بیش از 3 بار در کمیسیون شرکت نموده و در محل تعیین شده شروع به کار ننمایند،صرفا مجاز خواهند بود در استانهای باز خدمت نمایند.
**به ازای هر ماه خدمت در مناطق سه پنجم دانشگاههای باز( زاهدان – هرمزگان- کرمان-کردستان) 20امتیاز مثبت (جهت شرکت در کمیسیون بعدی ) به مشمول داده خواهد شد.بدیهی است حداقل مدت خدمت در این مناطق یک سال خواهد بود.
*مشمولین ذکور پس از اتمام یک سال خدمت در مناطق روستایی صرفا باارائه گواهی از دانشگاه محل خدمت مجاز خواهند بود در صورت تمایل جهت ادامه خدمات در مناطق غیر روستایی اقدام نمایند.بدیهی
است ادامه خدمات نامبردگان در مناطق شهری همان دانشگاه از اختیارات آن دانشگاه میباشد.ضمنا تعیین محل این گروه از مشمولین که یکسال خدمات روستا را به پایان رسانده اند خارج از کمیسیون با رعایت قوانین و ضوابط مقدور خواهد بود.
* کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور در قالب سه گروه تقسیم بندی میگردند.این گروه بندی در هر دوره با توجه به نیاز دانشگاهها از طریق معاونت سلامت وزارت متبوع انجام میشود.
* مشمولین مجاز به انتخاب دانشگاههای مربوطه خواهند بود .بدیهی است انتخاب محل خدمت با در نظر گرفتن اولویت خواهد بود.ولی لزوما به منزله تایید قطعی محل خدمت از سوی این دفتر نخواهد بود.
* اخذ کد رهگیری در آخرین مرحله ثبت نام و ارائه نسخه چاپی به مشمول
* مشمول میبایست ضمن نگهداری شماره پرونده و کد رهگیری ، در زمان اعلام نتایج( از طریق سایت http://tarh.behdasht.gov.ir) از نتیجه تقسیم مطلع شده و خود را به دانشگاه مربوطه معرفی نماید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در کمیسیون تقسیم پزشکان :

1.ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی به کارشناسان نیروی انسانی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور،جهت کسانی که از طریق دانشگاهها ثبت نام اینترنتی مینمایند.
2. اسکن واضح و خوانا از کارت ملی و شناسنامه مشمول.(لازم به ذکر است مشمولینی که اسکن مدارک شناسایی آنها خوانا نباشد، در تقسیم آن دوره قرار نخواهند گرفت ).
مدارک مورد نیاز جهت شروع به کار در دانشگاههای محل خدمت :
1. ارائه اصل شناسنامه (به استناد ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ،ملاک احراز ازدواج وتاریخ آن ،مندرجات شناسنامه زوجین است ) .
................

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/pages/1

سلام همکار عزیز
بر نامه برای امادگی ازمون دستیاری
البته چون خود برنامه بصورت عکس شیر شده قرار گرفته بودند ظاهرا حذف شده اند
http://dastyari.blogsky.com/1388/04/28/post-440/
http://dastyari.blogsky.com/pages/1/

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.dastyarii.blogsky.com

جزوات دستیاری ۸۸ در
www.dastyarii.blogsky.com

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام دوست طرحی عزیز تو هر استانی پیدا میشه البته به غیر از تهران،فقط به حرف مسوولان شبکه ای که میری طرح بگذرونی اعتماد نکن چون اونها اول میخوان بدترین سانترهاشون رو پر کنن هر جایی رو که بهت معرفی کردن اول برو از پزشکای اونجا(هرچند اونها هم زیاد قابل اعتماد نیستن) و کارمند پذیرش اون مرکز که قراره کار کنی سوال کن واسه اطمینان دفتر ثبت بیماران مرکز رو طی شش ماه گذشته نگاه کن

رضا دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

بابا بزرگ عزیز سلام

لطفا بفرمائید چطور می توانم به بر نامه ای که برای امادگی ازمون دستیاری ارائه کرده بودید دسترسی بیدا کنم

باتشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام دوستان.من تازه میخوام برم طرح.هیچ جا هم اشنا ندارم.جایی هست که بهم پیشنهاد کنید؟ ممنون.

با تشکر از همکاری که راهنماییم کردن.من تهرانم.فکر میکنید توی کدوم استان جایی با این شرایط که فرمودین پیدا میکنم؟

نازنین یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

خدا اخر عاقبت ما رو که قراره از دوره سی و هشت امتحان بدیمو به خیر کنه!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد