خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

چرا

نظرات 106 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:55 ب.ظ

انتشار آراء دکتر محسن رضائی از سوی وزارت کشور همراه با یک ناباوری عمومی از میان مردم و به خصوص در میان هواداران این کاندیدا شده است.

به گزارش خبرنگار تابناک و بر اساس خبر ارسالی از سایت شخصی دکتر رضایی، جمعی از هواداران دکتر محسن رضائی با همکاری سایت رسمی ایشان،درصدد ثبت نام از هواداران و رأی دهندگان به وی برآمدند.

در ادامه این خبر آمده است، از کلیه کسانی که به دکتر محسن رضائی رأی داده اند تقاضا می شود فرم مورد نظر را که به همین منظور تعبیه شده پر کنند.

در این خبر از کسانی که به دکتر رضایی رای داده و خواستار صیانت از آراء خود هستند خواسته شده با مراجعه به سایت شخصی ایشان به آدرس (www.rezaei.ir) و یا آدرس (www.nazarsanji.ws) نسبت به ثبت مشخصات و نظر خود اقدام کنند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.rezaei.ir/fa/pages/?cid=8521

اینجا را ببینید:
http://www.rezaei.ir/fa/pages/?cid=8521

فوری چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.rezaei.ir

دوستان عزیز
محسن رضایی در وب سایتش جایی برای ثبت نام کسانی که به او رای داده اند گذاشته لطفا به کسانی که به او رای داده اند اطلاع دهیدحتما سریع اقدام کنند.
ممنون!
http://www.rezaei.ir

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 08:31 ب.ظ


بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران
باسمه تعالی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

پیرامون حمله وحشیانه عناصر امنیتی و انتظامی به خوابگاههای دانشگاه تهران



انّا لله و انّا الیهِ راجِعون

مَن سَمَعَ مُسلِماً یُنادی یا لِلمُسلِمین فَلَم یَهتَمّ فَلَیسَ بِمُسلم؟ پیامبر‮ ‬اکرم‮(‬ص‮)‬



بار دیگر کوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد و در حالی که خونهای دانشجویانی که در 18 تیرماه 1378 قربانی خشونتطلبی سرکوبگران و انحصارطلبان شده بودند، خشک نشده و انتقام خونهای به ناحق ریخته شده گرفته نشده است، باز دانشجو آماج حملات سهمگین خشونتطلبان قرار گرفت. امروز و با گذشت 30 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با کمال تأسف و تأثر باید اعلام کنیم که دانشگاه و دانشجو امروز مستضعفترین قشر در میان مردم ایراناند و کمهزینهترین صنف برای قربانی شدن و به خاک و خون کشیده شدن. ما از شکایت بردن به دستگاههای قضایی و دولتی که امروز همگی برپایی عدالت را فراموش کردهاند و همچون کمیتههای انضباطی دانشگاهها عامل سرکوب و خشونت شدهاند، نا امیدیم و شکایت خود را به درگاه خداوند متعال و بزرگمنتقم آل محمد، حضرت بقیه الله الاعظم، میبریم و انتقام خونهای بیگناه به زمین ریخته شده را از او میخواهیم. امروز ما دانشجویان دانشگاه تهران به نمایندگی از همه دانشجویان ایران فریاد میزنیم و هر انسان دادخواه و عدالتجویی را به یاری میطلبیم و همة مسئولین را مخاطب قرار میدهیم که به فرمودة امام حسین اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

در پی حوادث اخیر کوی دانشگاه تهران و تعرض و تجاوز مشتی قانونشکن به حریم دانشجو و دانشگاه با حمایت نیروی انتظامی در سحرگاه خونین 25خرداد، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران لازم میداند نکاتی را با مردم فهیم و دانشگاهیان ایران در میان بگذارد.

1. بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاستجمهوری و تغییر آشکار رأی ملّت، دانشجویان اغلب دانشگاههای کشور به عنوان قلب تپندة آگاهی ملّت ایران و از جمله دانشجویان دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور، در کنار مردم غیور ایران مراتب اعتراض خود را به انحای مختلف به نتیجهسازیهای اخیر اعلام کردند. در سحرگاه بیستوپنجم خرداد ماه نیروهای گارد ویژه، نیروهای پلیس امنیت و نیروهای شبهنظامی معروف به لباسشخصی در حالی که تا بن دندان به انواع سلاحهای سرد و گرم مسلّح بودند، با نقض آشکار قانون منع ورود نیروهای نظامی به دانشگاه، با تعداد بسیار زیاد از سه جهت به محوطة کوی دانشگاه تهران وارد شدند و در اقدامی وحشیانه به توهین، تیراندازی به سوی دانشجویان، پرتاب گاز اشکآور، کتکزدن دانشجویان و تخریب وسایل آنها و اموال عمومی دانشگاه پرداختند. جمع زیادی از دانشجویان را بدون داشتن هیچ گونه حکمی به طور غیر قانونی بازداشت و با کمال وقاحت به ساختمان وزارت کشور و بازداشتگاه عشرتآباد انتقال دادند. بنا به شهادت بسیاری از دانشجویان بازداشتی، تعداد زیادی از دانشجویان در ساختمان وزارت کشور مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفتهاند.

2. رفتار وحشیانه و همراه با نقض مکرّر قانون این مهاجمان نشان میدهد که اینان نه در پی تأمین امنیت و آرام کردن دانشجویان و حفظ نظم عمومی که درصدد انتقامکشی از دانشجویان و نشان دادن ضربشست به ملّت بودهاند و تخریب گستردهای که در کوی دانشگاه انجام دادهاند به خوبی نشان میدهد که آشوبگر واقعی کیست. انتقال دانشجویان به ساختمان وزارت کشور آشکارا نشاندهندة همدستی مهاجمین و وزارت کشور دولت آقای احمدینژاد است. این مسئله اکنون آن قدر واضح است که نه نیاز به پیگیری کمیتههای به اصطلاح حقیقتیاب دارد و نه نیاز به اظهار تأسف نمایندگانی از مجلس دارد که دانشجویان بیدار امروز دیگر حمایت آنان از دانشجویان را باور نمیکنند؛ چراکه اگر آنان حامی واقعی دانشجو بودند، با وضوح مقصّرین اصلی این حادثه را محکوم میکردند. این مسئله اکنون فقط نیاز به برخورد قاطع مسئولین با جنایتکارانی دارد که برای قربانی کردن جوانان وطن از هیچ خشونتی ابا ندارند.

3. کسانی که همهجا با اسم لباسشخصی، عناصر خودسر و عناصر ناشناس از آنان یاد میشود، نه خودسرند و نه ناشناس. همه از کارکنان نافرمان و تندروی نیروهای امنیتی و اعضای باند انصار هستند که برای فرار از مسئولیت، لباس از تن در آورده و به صف آشوبگران پیوستهاند. مگر میشود کسانی بدون همدستی با نیروی انتظامی با باتوم و کاتر و پنجهبوکس در شهر بچرخند و به جان مردم بیفتند و نیروی انتظامی فقط بنشیند و نگاه کند و سپس دانشجویان بازداشت شده را به وزارت کشور ببرد؟ کسانی که با شعار مبارزه با فساد روی کار آمدهاند، به جای نسبت دادن انواع تهمت و افترا به افراد میتوانند سرسلسلة فساد را در نیروهای انتظامی و صداوسیما جستوجو کنند که یکی مردم را مورد ضرب و شتم قرار میدهد و دیگری مردم را آشوبگر میداند.

4. و امّا فرهاد رهبر. آقای رهبر شما که روزگار نهچندان دوری معاون وزیر اطّلاعات بودهاید، بعید است که از حملة این وحشیان به کوی بیخبر بوده باشید و اگر هم بیخبر بودهاید، مگر شب قبل (بیستوچهارم خرداد) برخورد نیروهای متجاوز با کوی را ندیده بودید و مگر مطّلع نشدید که از ساعت ده شب تا صبح کوی دانشگاه را از گاز اشکآور پر کرده بودند و منتظر واکنش دانشگاه نشسته بودند و وقتی سکوت دانشگاه و وزارت علوم را در برابر این حرکت مشاهده کردند، شب بعد با وقاحت تمام و با خیال راحت به دانشجویان بیدفاع حمله کردند. مگر خبر تجاوز لباسشخصیها به دانشگاه را در ساعت هشتونیم شب 25 خرداد و ضربوشتم دانشجویان و درگیری با انتظامات پردیس مرکزی به گوشتان نرسیده بود؟ ما وقتی حضور پرتعداد و سازمانیافته و متفاوتباگذشتة لباسشخصیها را در برابر کوی و کارناوال مزدورانی را که به قصد تحریک دانشجویان در اطراف میدان مرکزی کوی شروع به سر دادن شعارهای توهینآمیز کردند، دیدیم؛ در همان موقع از شب (حدود ساعت 11) با شما تماس گرفتیم تا از حملة قریبالوقوع به کوی دانشگاه خبر دهیم و از شما بخواهیم به عنوان رییس دانشگاه از قربانی شدن دانشجویان جلوگیری کنید، ولی افسوس که شما حتّی به تماس ما پاسخ ندادید. پس از چند روز از وقوع حادثه حتّی جرأت نکردید در جمع دانشجویان معترض و متحصّن حاضر شوید و لااقل با آنها همدردی کنید. حالا امّا میتوانید با پیگیری مداوم و استفاده از نفوذتان در میان نیروهای امنیتی، این قانونشکنان را شناسایی و به مردم معرفی کنید تا اهمالکاریتان در حفاظت از جان دانشجویان اندکی فراموشمان شود. باید برای همگان روشن شود بر مبنای کدام قانون نیروی انتظامی و لباس شخصیها به کوی دانشگاه حمله میکنند و دانشجویان سر از وزارت کشور در میآورند؟ آقای رهبر! عافیت طلبی شما و صرف ابراز تأسف و به درد آمدن دلتان کافی نیست؛ شما باید نیروی انتظامی، وزارت کشور و لباس شخصیهایی را که همه میشناسند صراحتاً محکوم کنید و به دلیل ناتوانی از دفاع از حقوق دانشجویان-به عنوان اولین وظیفه انسانی و قانونی و دینیتان- از ریاست دانشگاه استعفا دهید.

5. امروز علاوه بر دانشگاه تهران، دانشگاه های دیگر ایران از جمله دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شیراز و دیگر دانشگاه ها آماج حمله سرکوبگران قرار گرفته و قصد جدی خشونت طلبان برای خاموش کردن فریاد بیدار ملت ایران آشکار شده است. در روزگاری که افراطیون در سرکوب دانشجویان همان مسیری را برگزیدهاند که رژیم منحوس پهلوی در 16آذر 1332 و 13آبان 1357 طی کرد همبستگی همه اساتید، دانشجویان وآحاد ملت ایران برای جلوگیری از پروژه سرکوب وحشیانه دانشگاه و اقدام سریع و موثر در جهت جلوگیری از این پروژه سرکوب، از هر زمان دیگری ضروری تر است.

6. سحرگاه خونین 25خرداد نه بیسابقه بود و نه غیرقابلپیشبینی؛ که درست ده سال پس از ماجرای 18تیر 78 رخ داد و بار دیگر آن حادثة تلخ را به یادمان آورد و به یادمان آورد که دادگاه بعد از آن همه تجاوز و تعرّض بعد از دادن انواع محکومیتها به دانشجویان و تبرئة سردار نقدی (که در دولت نهم تا ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا ارتقا یافت) تنها یک سرباز را به جرم دزدی یک ریشتراش با محکومیت نقدی مواجه کرد. اگر قوّة قضاییه در آن هنگام استقلال و صلابت نشان میداد و در برخورد با قانونشکنان و متجاوزان کوتاه نمیآمد، امروز شاهد چنین حادثة تلخی نبودیم. آن قاضی، آن دادستان و آن مسئولین بدانند که یکیک آنها هم در حادثة 18تیر 78 و هم این بار دستشان به خون دانشجویان آلوده است. اگر نبود وادادگی آنها در برابر کانونهای قدرت امروز شاهد سلّاخی دانشجویان در خوابگاهشان نبودیم.

7. خداوند متعال! حق مظلوم را از ظالم بازپس گیر. مردم شریف ایران! به خانهمان ریختهاند و برادرانمان را کشتهاند، ما از شما میخواهیم که به دادمان برسید. رهبر انقلاب! کسانی که خود را به شما منتسب میکنند، از هیچ عمل خلاف قانونی در ضرب و شتم و قتل مردم ابایی ندارند و همدستان آنها سعی دارند سیل خروشان ملّت را مشتی آشوبگر جلوه دهند. از شما میخواهیم ما را در رسیدن به مطالباتمان یاری کنید:

1. آزادی سریع و بیقید و شرط یاران دبستانی در بندمان.

2. عذرخواهی رسمی وزارت کشور و فرمانده نیروی انتظامی از محضر دانشجو و دانشگاه و معرفی مسبّبان این واقعه از آمران، حامیان و تمجیدکنندگان حمله به دانشجویان.

3. برخورد قانونی با قانونشکنان و اجرای قانون مجازات اسلامی مبنیبر قصاص: چشم در برابر چشم، دست در برابر دست و جان در برابر جان و جبران خسارات واردشده به دانشجویان.

4. معرفی و محاکمة افراد پشتپردة کانون فتنه و آشوب و دادن تضمین مقامات عالی نظام در مورد عدم تکرار چنین اقداماتی.

5. استعفای فرهاد رهبر و انتخاب رییس جدید دانشگاه تهران با رأی اعضای هیئت علمی دانشگاه.

وسیعلمالّذین ظلموا ایّ منقلبٍ ینقلبون

انجمن اسلامی دانشجویان

دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 06:43 ب.ظ

اساس اصل یکصد و یازدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی هر گاه رهبر از انجام وظایف قانونی خود ناتوان ، یا بندهای از قانون اساسی را نقض نماید، از مقام خود بر کنار خواهد شد.

موارد نقض قانون اساسی :

الف : عدالت و تقوای لازم برای رهبری امت ( اصل یکصد و نهم )

ب : تائید و تبریک حکم رئیس جمهور قبل از شورای نگهبان ( اصل یکصد و نهم )

پ : ادای امانت و وفای به عهد به رای اکثریت قاطع امت ( اصل یکصد و نهم )

بر اساس نقض آشکار اصل کلیدی قانون اساسی، مجلس خبرگان می تواند طبق اصل یکصد و هشتم قانون آن را بررسی و برابر اصل یکصد و یازدهم رهبر را برکنار کند.


پیامبر گفته است : لیس منا من خان مسلماً فی اهله و ماله آنکه به اراده و مال مسلمانی خیانت کند، از ما نیست.

امام علی گفته است: شر الناس من لا یعتقد الامانة و لا یجتنب الخیانة بدترین مردم کسی است که به امانت معتقد نباشد و از خیانت پرهیز نکند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

ادبی - میرحسین موسوی درباره اقدامات غیرقانونی لباس شخصی ها به شورای امنیت کشور نامه نوشت

به گزارش قلم نیوز ،متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شورای امنیت کشور

طی ایام اخیر به کرات مشاهده می شود که همردیف با قوای انتظامی افرادی بدون لباس فرم، بدون نشان مشخص و بدو ن جایگاه قانونی معین با سلاح های سرد (از قبیل شلنگ، چماق، زنجیز، میله آهنی و ....) و گاهی سلاح گرم در سطح شهر ظاهر می شوند، قبل از نیروی انتظامی به صفوف تظاهرکنندگان حمله می کنند و ضمن تحریک اجتماعات به تخریب اموال و وسایل نقلیه مردم می پردازند. به آن شورا متذکر می شوم این پدیده شوم که متصدیان برقراری امنیت و نظم در خلال صفوفشان از نیروهای لباس شخصی استفاده کنند تنها نشان می دهد که نیروی انتظامی از مغایرت اعمال خود با شان و وظیفه قانونی اش کاملا اطلاع دارد، به صورتی که حاضر نیست ننگ این اعمال به لباس متحدالشکل او نسبت پیدا کند. آزادی، نظم و امنیت از حقوق اولیه و تومان شهروندان است که طی مدت اخیر هر سه آنها از سوی نیروهای لباس شخصی مورد تجاوز قرار گرفته است.
ضمن محکوم کردن این رویه از کلیه مقامات ذیربط موکدا درخواست می شود جهت کمک به حفظ آرامش و امتناع از تحریک اجتماعات خودجوش و مسالمت آمیز مردم فورا از مداخلات این افراد جلوگیری به عمل آورند.

میرحسین موسوی

رونوشت: شورای عالی امنیت ملی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

تعدادی از بازیکنان در بازی با کره مچ بند سبز بستند.کریمی رحمتی نکونام کعبی و....

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

پاسخ کوبنده عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی به حرفهای احمدی نژاد
عسگر اولادی:
بندگان خدا خس و خاشاک نیستند / فرصت حضور مردم را به تهدید تبدیل نکنیم
دبیر کل جبهه‌ی پیروان خط امام و رهبری با بیان این که "هیچ یک از بندگان خدا خس و خاشاک نیستند" گفت: خداوند در قرآن به اهل ایمان پیام فرستاده ، بندگانش را مورد مرحمت قرار داده و به پیامبر فرموده وقتی با همدیگر حرف می‌زنید با بهترین روش حرف بزنید ، چرا که شیطان میان بندگان من آشوب می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، حبیب‌الله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) که در مراسم « طلایه‌داران آفتاب» در بزرگداشت شهیدان امانی ، بخارایی ، صفارهرندی و نیک‌نژاد، سخن می‌گفت ، افزود: اینکه تصورمان این باشد که سلیقه‌ی ما و اطرافیان ما حق‌اند و دیگران باطل‌، مثل خس و خاشاک به آنها نگاه کنند، هر کس چنین تصوری داشته باشد، در هر مقامی که باشد از بندگی خدا خارج شده ؛ زیرا خدا به بندگان پیغام داده هنگامی که با هم حرف می‌زنید، به بهترین روش حرف بزنید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

در نامه ای به وزیر علوم/
رئیس دانشگاه شیراز استعفای خود را پس گرفت
رئیس دانشگاه شیراز گفت: به دنبال درخواست دانشجویان از جمله دانشجویانی که در برخی تجمعات به عنوان معترض حضور داشتند در نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از استعفای خود انصراف دادم.
---------------------------------------------------------------
نامه محسن رضایی به محصولی؛
چرا آمار صندوقها بعد از پنج روز اعلام نمی شود / فراخوان سایت رضایی
محسن رضایی در نامه ای خطاب به وزیر کشور نسبت به تعلل کم‌سابقه آن وزارتخانه در ارائه آمار تفصیلی صندوق های رای به نماینده قانونی وی، اعتراض کرد و آن را زمینه‌ساز از بین رفتن حق نامزدها برای شکایت قانونی دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن این نامه خطاب به وزیر محترم کشور به شرح زیر است: احتراماً، به اطلاع می رساند با وجود تقاضاهای مکرر نمایندگان اینجانب و نامه رسمی به رئیس جمهور و با گذشت پنج روز از انتخابات، تا کنون اطلاعات مربوط به نتایج شمارش صندوق ها که اولین و ابتدایی ترین حق کاندیدا است، در اختیار اینجانب قرار نگرفته است
لذا با توجه به اینکه تاخیر کم سابقه پنج روزه ستاد انتخابات کشور در ارائه نتایج شمارش آراء صندوق ها، بعد از اعلام نتایج کلی انتخابات، موجب ایجاد شائبه عددسازی در صندوق ها برای تطبیق با نتایج کلی حوزه های انتخابیه شده است، انتظار می رود که حداکثر تا پایان وقت اداری امروز نسبت به تحویل اطلاعات شمارش صندوق های رای اقدام نمایید. در غیر اینصورت اینجانب ناگزیر خواهم بود که از شورای محترم نگهبان درخواستی غیر از بازشماری آراء را به عمل آورم.
به گزارش مهر،اعتراض مجدد محسن رضایی به وزیر کشور در حالی ابراز می شود که این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با قرار دادن فرمی در سایت شخصی خود، از کلیه افرادی که به او رای داده اند خواسته تا با تکمیل این فرم از رای خود در انتخابات اخیر صیانت کنند.
در همین حال بر اساس گزارش برخی منابع خبری، پس از آنکه محسن رضایی اعلام کرد مستنداتی در مورد کدهای ملی شهروندان ایرانی دارد که حکایت از آرای سه و نیم میلیونی او دارد، یک منبع نزدیک به او به اطلاعات تازه ای را در این خصوص منتشر کرده است.
بر این اساس محسن رضایی تا بعد از ظهر روز گذشته موفق به جمع آوری اطلاعاتی شده که حکایت از آن دارد که حداقل 900 هزار ایرانی (با استناد به کدملی) تایید کرده اند که به او رای داده اند. گرچه این ادعا هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.
آرای محسن رضایی کمتر از 650 هزار نفر از سوی وزارت کشور اعلام شده است.
--------------------------------------------------------------------
انتقاد نماینده ماه نشان از وزیر صنایع به خاطر زیر پاگذاشتن قانون
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در بیان سئوال خود از وزیر صنایع از وی به خاطر زیر پا گذاشتن قانون مجلس انتقاد کرد و گفت: با وزیری که در مقابل قانون بایستد و آن را به سخره می گیرد چگونه باید برخورد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سئوال رضا عبداللهی، نماینده ماهنشان در خصوص علت اجرا نشدن قانون بودجه سال 87 در واگذاری شرکت ها و معادن این وزارتخانه به بخش خصوصی و تعاونی ها از وزیر صنایع و معادن در دستور کار امروز سه شنبه مجلس قرار گرفت.
عبداللهی که امروز برای پرسیدن سئوال خود از وزیر صنایع در صحن مجلس حاضر شد، اعلام کرد: بر اساس قانون بودجه وزارت صنایع و شرکت های تابعه موظف هستند حق بهره برداری از تمامی معادن تحت تملک خود را از طریق واگذاری به متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی با اولویت شرکت سهامی عام به مدت 10 سال واگذار کند.
وی تصریح کرد: اجرای این حکم چقدر زمان می خواسته است، این حکم در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و ما برای پیشرفت کشور نیازمند اعتماد هستیم و هیچ دارویی شفابخش از اجرای قانون نیست.
عبداللهی خاطر نشان کرد: با وزیری که در مقابل قانون می ایستد و آن را به سخره می گیرد باید چگونه برخورد کرد. اگر وزیر صنایع به همین یک دلیل استیضاح و از کار برکنار شود جای هیچگونه گله و شکایتی نیست.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: متاسفانه قبح قانون شکنی در کشورمان ریخته است، قانون محصول مشترک جمع نمایندگان است، وقتی قانون تصویب می شود و شورای نگهبان آن را تایید می کند همانند ناموس است و نباید به قانون تجاوز شود، نباید بی احترامی شود. وی تاکید کرد: وقتی قانون مورد بی احترامی قرار می گیرد حریم مجلس شکسته می شود.
---------------------------------------------------------------------

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 04:00 ب.ظ

تعدادی از بازیکنان در بازی با کره مچ بند سبز بستند.کریمی رحمتی نکونام کعبی و....

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 03:43 ب.ظ

نامه دوباره رضایی به محصولی؛
چرا پس از پنج روز آمار صندوق‌ها را نمی‌دهید؟
انتظار می‌رود که حداکثر تا پایان وقت اداری امروز، نسبت به تحویل اطلاعات شمارش صندوق‌های رأی اقدام نمایید. در غیر این صورت، اینجانب ناگزیر خواهم بود که از شورای محترم نگهبان، درخواستی غیر از بازشماری آرا به عمل آورم.
محسن رضایی در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور، نسبت به تعلل کم‌سابقه آن وزارتخانه در ارایه آمار تفصیلی صندوق‌های رأی به نماینده قانونی وی، اعتراض کرد و آن را زمینه‌ساز از بین رفتن حق نامزدها برای شکایت قانونی دانست.

به گزارش «تابناک»، متن این نامه که در پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، آمده بدین شرح است:

بسمه تعالی

وزیر محترم کشور

جناب آقای محصولی

با سلام

احتراماً به اطلاع می‌رساند با وجود تقاضاهای مکرر نمایندگان اینجانب و نامه رسمی به رئیس‌جمهور و با گذشت پنج روز از انتخابات، تاکنون اطلاعات مربوط به نتایج شمارش صندوق‌ها که اولین و ابتدایی‌ترین حق کاندیداست، در اختیار اینجانب قرار نگرفته است.

لذا با توجه به اینکه تأخیر کم سابقه پنج روزه ستاد انتخابات کشور در ارایه نتایج شمارش آرای صندوق‌ها، بعد از اعلام نتایج کلی انتخابات، موجب ایجاد شایبه عددسازی در صندوق‌ها برای تطبیق با نتایج کلی حوزه‌های انتخابیه شده است، انتظار می‌رود که حداکثر تا پایان وقت اداری امروز، نسبت به تحویل اطلاعات شمارش صندوق‌های رأی اقدام نمایید. در غیر این صورت، اینجانب ناگزیر خواهم بود که از شورای محترم نگهبان درخواستی غیر از بازشماری آرا به عمل آورم.

با آرزوی توفیقات الهی

محسن رضایی
1388/03/27

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

محکومیت اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی در آخرین بیانیه موسوی
میرحسین: عاملان تقلب و بلوا، کمترین شناختی نسبت به حقیقت اعتراضات مردم ندارند
قلم - میرحسین موسوی با محکوم کردن اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی که صرفا خواستار احقاق حق خود هستند و محکوم کردن دستگیری های وسیع اخیر هشدار داد که گسترش این رویه تنها بر زشتی چهره مخالفان ملت و انگیزه مردم را برای توسعه اعتراضات می افزاید.

به گزارش قلم نیوز، متن کامل بیانیه مهندس میرحسین موسوی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان الله سمیعا علیما

مردم شریف ایران

تجمع عظیم و بی سابقه شما در روز 25 خرداد که در دفاع از حق و صیانت از رأی تان و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام انجام گرفت، اصحاب دروغ را آن چنان به خشم آورد که تحمل نیاوردند و کوشیدند شیرینی این همایش پرشکوه را با برخورد سبعانه به کام دوستداران ایران تلخ کنند. اینجانب ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی که صرفاً خواستار احقاق حق خود هستند ، لازم می دانم نکاتی را درباره این رخداد و تحولات مربوط به آن به آگاهی ملت برسانم:

1. همانگونه که مردم فهیم تهران در تجمع روز دوشنبه به روشنی نشان دادند ما در پی اعتراض آرام به روند ناسالم برگزاری انتخابات و تحقق هدف ابطال انتخابات و تجدید آن بر اساس راهکارهایی هستیم که عدم تکرار تقلب های فضاحت بار انتخاب پیشین را تضمین کند. لذا حساب ما از کسانی که با آشوب و تخریب اموال خصوصی و عمومی فضای جامعه را متشنج کنند و آن را به سوی هرج و مرج ببرند جداست. بلکه اطلاعاتی که به دست ما رسیده است نشان می دهد این اصحاب تقلب و دروغ هستند که برای تکمیل طرح خود به بانک ها و ادارات و اموال مردم حمله می کنند و آنها را تخریب می نمایند. بنابراین عموم مردم را به هوشیاری در برابر این نقشه فریبکارانه و تداوم اعتراض با حفظ آرامش دعوت می کنم. مردم می دانند چه کسانی خوابگاه دانشجویان را ویران کردند و دانشجویان پسر و دختر را کتک زدند یا در شمال میدان آزادی مردم را به شهادت رساندند. راهی که ملت برای رسیدن به پیروزی و احقاق حقوق نقض شده اش انتخاب کرده است، استفاده از روش های صلح آمیز و دوری از خشونت است.

2- دولت با همکاری سازمان صداوسیما کوشش می کند این موج سبز مردمی را وابسته به بیگانگان جلوه دهد. غافل ازآن که اقبال به رسانه های خارجی نه ناشی از توفیق این رسانه ها در جلب مخاطب و یا وابستگی این جریان مردمی به خارج بلکه حاصل بی تدبیری و فضای بسته رسانه ای موجود است. دولتی که رسیدن صدای مخالفانش را از طریق چند روزنامه و پایگاه خبری طاقت نمی آورد لاجرم به دست خود، نگاه جامعه را به رسانه های بیرون از مرزها معطوف می کند؛ موج سبز اعتراض های ما تنها منعکس کننده یک خواست مستقل و به حق داخلی است که به مداخله دیگران، خوش آمد نمی گوید.

3- دستگیری های گسترده ای که طی روزهای گذشته از فرزندان انقلاب انجام گرفته است، نشان دهنده این واقعیت است که عاملان تقلب و سپس بلوا کمترین شناختی نسبت به حقیقت اعتراضات مردم ندارند و با توهم اینکه سازماندهی تشکیلاتی عظیمی در ورای حرکت های مردم قرار دارد، خود را تسلی می دهند تا باور نکنند که طبیعت خودجوش واکنش های مردم خبر از ادامه دار بودن آن تا رسیدن به نتیجه می دهد. اینجانب دستگیری های وسیع اخیر را محکوم می کنم و هشدار می دهم که گسترش این رویه ها تنها بر زشتی چهره مخالفان ملت و انگیزه مردم را برای توسعه اعتراضات می افزاید.

4- اینجانب با ابراز همدردی عمیق با خانواده های شهیدان و مصدومان از ابتکار دلسوزانی که صمیمانه با خانواده های این عزیزان همدردی و همراهی کرده اند سپاسگزاری می کنم و این سنت حسنه را برآمده از عواطف پاک دینی و انسانی آنان می دانم.

میرحسین موسوی"

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.

میرحسین موسوی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

ساعت 5 همه با هم: هفت تیر

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر
بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، تجمع یا راهپیمایی کنید
قلم - مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند یا به راهپیمایی مسالمت آمیز بپردازند.



به گزارش خبرنگار قلم نیوز ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.

میرحسین موسوی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

کثافتها!
تنها کاری که می کنند تهدید کردن، رعب و وحشت ایجاد کردن، دستگیر و زندانی کردن و کشتن آدمهای بیگناهه!
خودشون به اغتشاشات دامن می زنند، احساسات مردم رو تحریک می کنند، اموال عمومی رو داغون می کنند و ...
خونهای ریخته شده کم بوده باز هم بکشید!
خدایا به داد هممون برس!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

اقدام تحسین برانگیز ناجا در میدان ونک
خبرنگار عصرایران گزارش داد: دقایقی پیش، درحالی که تجمع آرام معترضان در حوالی میدان ونک در حال برپایی بود، تعدادی موتور سوار که چوب و چماق در دست داشتند به سمت آنها حمله کردند که این امر، درگیری مردم با آنان را در پی داشت.

در این میان، نیروی انتظامی که از آغاز این راهپیمایی، با آرامش، نظاره‌گر بوده و کنترل کلی اوضاع را در دست داشت، وارد عمل شد و مهاجمان را بازداشت کرد.

این اقدام، مورد تحسین حاضران در میدان ونک قرار گرفت.

به نظر می‌رسد راهبرد حفظ آرامش، مورد وفاق همه گروه‌ها قرار گرفته است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

قرار است این راهپیمایی مسالمت آمیز روز چهارشنبه از ساعت 16 در میدان انقلاب به سمت میدان آزادی برگزار شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

درخواست مجوز راهیپمایی روز چهارشنبه برای حمایت از میرحسین
سیاست > انتخابات -
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از وزارت کشور درخواست کرد، مجور لازم را برای راهپیمایی مسالمت آمیز روز چهارشنبه صادر کند.


شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با توجه به اعتراض حامیان میر حسین موسوی به نتایج انتخابات از وزارت کشور خواست که برای راهپیمایی روز چهارشنبه مجوز لازم را صادر کند.

قرار است این راهپیمایی مسالمت آمیز روز چهارشنبه از ساعت 16 در میدان انقلاب به سمت میدان آزادی برگزار شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

رای 900هزار ایرانی با کدملی به رضایی
محسن رضایی بخشی از مستندات خود را به وزارت کشور ارائه کرد.

به نوشته خبر، پس از آنکه محسن رضایی اعلام کرد مستنداتی در مورد کدهای ملی شهروندان ایرانی دارد که حکایت از آرای سه و نیم میلیونی او دارد، خبرنگار انتخاب به نقل از یک منبع نزدیک به او به اطلاعات تازه ای دست پیدا کرد.

این منبع مطلع گفت: محسن رضایی تا بعد از ظهر روز گذشته موفق به جمع آوری اطلاعاتی شده که حکایت از آن دارد که 900 هزار ایرانی (با استناد به کدملی) تایید کرده اند که به محسن رضایی رای داده اند.

این در حالی است که آرا ی محسن رضایی کمتر از 650 هزار از سوی وزارت کشور اعلام شده است

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:29 ب.ظ

خنده دار ترین طنز سال
توسط خود باختگان صدا سیما؛
تمام ایران پیامکش قطع است، اما صدا و سیما پیامک دریافت می کند!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

یک سوال از تازه به دوران رسیده های مزور به ظاهر پاسدار:: چرا اجازه دادید در ارای مردم دست ببرند
هشدار سپاه به وبلاگ ها و سایت های مبلغ آشوبگری
سپاه پاسداران به کسانی که در فضای سایبر نسبت به تبلیغ آشوبگری و تهدید مردم و شایعه پراکنی اقدام می نمایند هشدار داده که اقدامات قانونی مرکزجرایم سایبری می تواند برای آنها بسیار سنگین باشد و از آنها خواسته نسبت به حذف محتویات مطالب اینچنینی از سایت و وبلاگ های خود اقدام نمایند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا وبه نقل از مرکز جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متن این بیانیه به شرح زیر است: مردم شجاع و دلاور ایران ، متاسفانه جریانات منحرف از اصول و ارزشهای انقلاب که در طول چند سال گذشته در پشت سر همه اغتشاشات در کشور حضور داشته اند بر اساس مستندات بدست آمده پیش از انتخابات در صدد ایجاد بحران در کشور بوده و اغتشاشات این روزها که موجب تعدی ارازل و اوباش به جان ومال و ناموس مردم شده است ، نتیجه برنامه ریزی و طراحی یک سناریوی از پیش طراحی شده از طرف این افراد است.
بحث انتخابات و میزان رای و فرد برنده تنها یک بهانه برای ایجاد ناامنی و اغتشاش بوده است و در همین رابطه مرکز بررسی جرایم سازمان یافته با بررسی دقیق فضای سایبر کشور به موارد متعددی از سایت های خبری منحرف برخورده که با تغییر رویکرد و ایجاد سایت ها و وبلاگ های متعدد به تشویش اذهان عمومی ، تبلیغ اغتشاشگری و ایجاد آشوب های خیابانی پرداخته و با دروغ ها و تهمت های ساختگی و سازماندهی کردن شورش ها به اقدامات غیر قانونی خود در زمینه تخریب و اخلال در نظم و امنیت عمومی دامن می زنند.
این مراکز سازمان یافته که با حمایت مالی و فنی شرکت های کانادایی و آمریکایی و رسانه های تحت حمایت سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و انگلیسی (رادیو زمانه ، رادیو فردا ، بی بی سی فارسی و ...) همانند فعالیت های مخرب خود در شبکه های مضلین مورد حمایت واقع می شوند بیانگر کینه توزی و حرکت بی انصافانه و ضد مردمی رسانه های غربی و در یک کلام دشمنی با ملت ایران می باشد.
فرزندان شما در این مرکز با شناخت کامل عوامل اصلی این شبکه های اینترنتی مخرب به زودی تمام مستندات لازم را به سمع و نظر مردم عزیز ایران رسانده و به کسانی که در فضای سایبر نسبت به تبلیغ آشوبگری و تهدید مردم و شایعه پراکنی اقدام می نمایند هشدار داده که اقدامات قانونی ما می تواند برای آنها بسیار سنگین باشد و از آنها می خواهیم نسبت به حذف محتویات مطالب اینچنینی اقدام نمایند.
مطمئنا خون جوانان این مرز و بوم که در اغتشاشات اخیر توسط ارازل و اوباش(انصار حزب شیطان و بسیجیان چماق بدست) به شهادت رسیده اند این مرکز را در برخورد قاطع و قانونی مصمم تر می نماید.

توجه! چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

برنامه تجمعات و راهپیمایی های دو روز آینده معترضین به تقلب در انتخابات (حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی) چهارشنبه، 27 خرداد 1388، ساعت 17، میدان هفت تیر تهران پنجشنبه، 28 خرداد 1388، ساعت 14، مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران – خیابان پاسداران – خیابان دروس- بلوار شهرزاد از طریق ایمیل و تلفن اطلاع رسانی کنید تجمعات بدون هرگونه شعار و در سکوت برگزار می شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

برنامه تجمعات و راهپیمایی های دو روز آینده معترضین به تقلب در انتخابات (حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی) چهارشنبه، 27 خرداد 1388، ساعت 17، میدان هفت تیر تهران پنجشنبه، 28 خرداد 1388، ساعت 14، مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران – خیابان پاسداران – خیابان دروس- بلوار شهرزاد از طریق ایمیل و تلفن اطلاع رسانی کنید تجمعات بدون هرگونه شعار و در سکوت برگزار می شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:08 ق.ظ

توی رادیو اعلام شده مردم برای سلامت رهبر ساعت ۱۰غریو الله اکبر سر بدن . اضافه کنید :
یا حسین میر حسین

قهوه ای چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

امشب خودم با چشم خودم دیدم که تو میدون ونک حدود ۱۵ نفر با لباس شخصی همه پیرهن رو شلوار با ریش نرم چماق بدست در حالی که پرچم لبنان دستشون بود مردم رو تحت کنترل داشتن.
از چند نفر شنیدم که یگان های ویژه بجز برو و بدو گفتن از فارسی سر در نمیارن و عرب زبانند.
دولتی که ۷۰ ردصد رای میاره نباید از اقلیت ۳۰ درصدی بترسه.
اس ام اس و موبایل و اینترنت رو قطع کنه.
توی بیمارستان رسول ۷ نفر مردن و امبولانسهای کسانی که در راه از بین رفته بودن رو جلوی درب گرفتن و به نقطه نامعلومی بردن.(خبر موثق از اساتید)
همه دست بدست هم بدیم ببینیم میتونیم این میمون رو از بالای درخت بکشیم پایین یا نه؟!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

وقتی این آدمها اینقدر راحت مردم رو کتک می زنن حتما ایرانی نیستند، مگه یه ایرانی دلش میاد که اینطوری هم وطن خودشو به باد کتک بگیره؟

دکتر نرگس سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

بچه‌ها لطفا خیلی‌ مواظب باشید. تلفن‌ها شدیدا در کنترل هست. دوست من دیشب در کرمانشاه به بی‌ بی‌ سی‌ زنگ زده و کمتر از ۱۲ ساعت درب خونه شون را میزنند از طرف اطلاعات و البته فقط با یک تذکر این دفعه به خیر گذشت. از زدن حرفهای غیر ضروری که چیزی جز دردسر نداره بپرهیزید. برای تماس از اسکایپ استفاده کنید و اخبار رو از طریقه اینترنت و ایمیل و فیس‌بوک پخش کنید و سعی‌ کنید قرار بگذارید و حضوری حرف بزنید از اسم بردن محل قرار‌هاتون که منجر به دردسر بشه بپرهیزید و کلا خیلی‌ حواستان باشه. الان سیستم شدیدا از انقلاب و از دست رفتن نظام میترسه این اتفاقت همه یاداور روزهای رفتن شاه هستش و همچی‌ کنترل میشه پس مواظب باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

بعضی ها بلافاصله فریب دشمنان مردم را خورده اند و سریع دامن اختلاف زدن بین شیعیان را گسترده اند

توجه کنید به این خبر اهریمنان::
>>>><<<<<<بر اساس اشپیگل 5000 نفر از نیروهای سید حسن نصرالله در مقابل مردم ایستاده اند به مردم حمله می کنند!

Nach Berichten des Senders "Voice of America" sollen bis zu 5000 libanesische Kämpfer der Hisbollah-Miliz dem Regime beim Showdown zur Hand gehen
>>>>>>>>>>>
ما مردم حق طلب همیشه و در همه حال باید هوشیاری خود را حفظ کنیم تا اسیر سیاست بازیهای انگلیس و امریکا نگردیم
خبریکه کذب محض است و میخواهند مردم را برعلیه حزب ا... لبنان بشورانند

مردم ایران همیشه و در همه حال کنار مردم لبنان باقی خواهد بود و حکومت ایران خودش انقدر نیرو دارد که میتواند شورش افغانستان را بخواباند چه برسد به.........
مطمئنا تا گرفتن حق ارای خود از احلالگران ازادی به حرکت خود ادامه خواهیم داد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 11:02 ب.ظ

هواداران میلیونی میرحسین حد فاصل ونک تا تجریش را به رنگ سبز درآوردند
طبق گزارش های رسیده از میدان ونک ، علی رغم عدم حضور بسیاری از طرفداران میرحسین موسوی به واسطه بیانیه امروز ایشان؛ ده ها هزار تن از معترضان به انتخابات با در دست داشتن پارچه های سبز و عکس میرحسین موسوی به تظاهرات دست زدند. موج جمعیت به حدی زیاد است که خیابان ولی عصر، حد فاصل میدان ونک تا پارک وی و از پارک وی تا میدان تجریش به رنگ سبز درآمده است. تظاهرات امروز مردم تهران نیز همانند روز گذشته در آرامش کامل در حال انجام است و به گفته مردم حسب دستور میرحسین موسوی مبنی بر جلوگیری از بروز خشونت از جانب نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها؛ مردم به صورت خودجوش مکان راهپیمایی را به میدان ونک رو به میدان تجریش انتقال داده اند تا به دولت حاکم بگویند که آنها فقط بازپس گیری رای خود را می خواهند و علی رغم شیطنت های دولتمردان که این افراد را اراذل و اوباش و خس و خاشاک می خوانند این جمعیت میلیونی به هیچ روی حاضر به ابراز خشونت نیست و در بازی این افراد بازیچه نخواهد شد...

حاضران در این راهپیمایی در سکوت و آرامش کامل و با در دست داشتن پلاکاردها و نوشته هایی با عناوینی چون «الو 110؟ رای من را دزدیده اند»، «ما خس و خاشاک نیستیم، ما مردم ایرانیم»، «رای من کو؟»، «موسوی رای مرا پس بگیر»، «موسوی پرچم ایران مرا پس بگیر» و « موسوی حمایتت می کنیم» از ونک تا تجریش گسترده شده اند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

به طور ضربتی ریختن تو تهران دارن ماهواره ها رو جمع میکنن !!! در و روشون باز نکنید!! مجروحان و سوار امبولانسها نکنید تا جایی که میتونید با ماشینهای شخصی به بیمارستان منتقل کنید!! به امبولاسها دستور داده شده تمامی مجروحان و به بیمارستان سپاه منتقل کنن!! این اخبار موثق است . تا میتوانید پخش کنید از طریق یاهو یا تلفت و ایمیل و گذاشتن کامنت..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

برای چندمین شب متوالی
مردم معترض به تقلب در انتخابات در ساعت 10 شب غریو الله اکبر سردادند
قلم - مردم معترض به تقلب در انتخابات برای چندمین شب متوالی در ساعت 10 شب غریو الله اکبر سردادند و از خدای بزرگ برای احقاق حقشان مدد طلبیدند.

به گزارش خبرنگاران قلم نیوز در سطح شهر تهران، ساعت 10 شب از هر محله ای در تهران صدای الله اکبر گفتن مردمی که به نحوه برگزاری انتخابات و تقلب آشکار در رایشان اعتراض دارند، به گوش می رسد.

مردم در یک همنوایی و حرکتی خودجوش در اعتراض به نادیده گرفته شدن رای وحقوق مدنی اشان، راس ساعت 10 هر شب با حضور در پشت بام ها و در محله های خود غریو "الله اکبر" سر می دهند و یاری حق تعالی را برای رسیدن به حقشان می طلبند.

روز گذشته نیز جمعیت میلیونی مردم تهران مسیر انقلاب تا آزادی را راهپیمایی کردند که با همراهی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی برگزار شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

بامداد خبر - به گزارش خبرنگار بامداد خبر به نقل از خانواده یکی از شهدای کوی دانشگاه، حکومت جنازه ها را بدون اطلاع خانواده ها به صورت مخفیانه دفن کرده است.پیگیری خانواده ها از پزشکی قانونی ، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مربوطه به جایی نرسیده است و این نهادها به شکلی نامناسب با خانواده های داغدار شهدای کوی دانشگاه برخورد کرده اند.
قابل ذکر است که در حمله شبانه نیروهای انصار حزب الله و گارد به کوی دانشگاه تهران پنج تن از دانشجویان به شهادت رسیدند.اسامی شهدای کوی دانشگاه به شرح زیر است:
خانم‌ها مبینا احترامی و فاطمه براتی و آقایان کسری شرفی، کامبیز شعاعی و محسن ایمانی.
گفتنی است که فرهاد رهبر رئیس انتصابی دانشگاه تهران که سابقه حضور در وزارت اطلاعات حکومت را دارد مدعی شده است که کسی کشته نشده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:19 ب.ظ

بر اساس اشپیگل 5000 نفر از نیروهای سید حسن نصرالله در مقابل مردم ایستاده اند به مردم حمله می کنند!

Nach Berichten des Senders "Voice of America" sollen bis zu 5000 libanesische Kämpfer der Hisbollah-Miliz dem Regime beim Showdown zur Hand gehen

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

جالب اینکه خودکامگان برای اینکه این الله اکبر را به خودشان نسبت دهند برنامه همزمانی گذاشته اند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

طنین الله اکبر

مرگ بر دیکتاتور

بر اسمان تهران

از ساعت ۱۰ امشب شروع شده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

شهادت هموطنا ن عزیز مان را به خانواده های داغدارشان وملت ایران تسلیت می گویم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

در ادامه این نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین محتشمی‌پور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره نظر شورای نگهبان راجع به پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت یاب اظهار کرد: مطابق صحبت‌هایی که انجام شد،‌ آقای کدخدایی اعلام کرد که این پیشنهاد را فردا در شورای عمومی شورای نگهبان مطرح خواهد کرد و نتیجه را اعلام می‌کند. اگر شورای نگهبان به توافق برسد و این طرح را قبول کند، طرح کمیته حقیقت یاب می‌تواند مبنای حل مشکلات باشد.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در پاسخ به پرسش دیگری درباره بازداشت ابطحی، با ابراز تاسف نسبت به دستگیری‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر اظهار کرد: باعث تاسف ماست که چهره‌های سیاسی و طرفداران آقای موسوی، کروبی و آقای رضایی به بهانه‌های واهی دستگیر شوند. این به معنای ایجاد رعب، وحشت و خفقان است و چنین ترفندهایی در حرکت مردم تاثیرگذار نخواهد بود.

از محتشمی‌پور سوال شد که اگر شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد،‌ چه کاری صورت خواهید داد؟

وی پاسخ داد: متاسفانه عملکرد برخی دستگاه‌ها با اصول قانونی، حقوقی و ارزشی انقلاب کاملا مغایرت دارد و روشی را که برخی از سردمداران اجرایی اتخاذ کرده‌اند به گونه‌ای است که به دنبال تحمیل یک فرد یا افرادی بر مردم هستند و حضرت امام (ره) مخالف این مساله بودند. مجمع روحانیون مبارز و بر خی از شخصیت‌ها، احزاب و گروه‌ها تصمیم دارند که در کنار مردم برای احقاق حقوق آن‌ها تا آخر بایستند. ما در این مسیر با هر گونه حرکت خشونت‌آمیز و قهرآمیز مخالفیم و این را ویژگی مخالفان خود می‌دانیم.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم شورای نگهبان جرات اینکه در مقابل اراده مردم بایستد را داشته باشد، یادآور شد: امام خمینی (ره) زمانی خطاب به شورای نگهبان فرمودند می‌ترسم از آن روزی که عده‌ای دور شما را بگیرند ولی جوانان و مردم ما علیه این شورا برای احقاق حقوق خود شعار دهند. این اخطار امام (ره) به شورای نگهبان بوده است و امیدوارم که این شورا به این مطلب توجه داشته باشد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا انقلاب دیگری در ایران در حال شکل‌گیری است؟ گفت: این یک حرکت اصلاحی است و انقلاب اسلامی نیز کاملا بر اساس یک رویکرد اصلاحی صورت گرفته است. امروز حرکت مردم ایران برای اصلاح انحرافاتی است که به وجود آمده است.

محتشمی پور درباره اقدامات احتمالی برای آزادی دستگیر شدگان در روزهای اخیر اظهار کرد: ما مخالف دستگیری‌ها و بروز خشونت هستیم و خشونت‌ها را در طرف مقابل می‌بینیم. ما به دنبال آزادی دستگیر‌شدگان بوده، هستیم و خواهیم بود و تا آزادی آن‌ها پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی با اشاره به کشته شدن افرادی در روزهای اخیر اظهار کرد: ما یک کمیته حقوقی تشکیل داده‌ایم و بنا داریم کیفرخواستی را علیه دولت و دستگاه‌هایی که اقدام به بروز خشونت و تخلف کرده‌اند تنظیم کنیم و به صورت عمومی برای ملت اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر به ابطال انتخابات امیدوار هستید؟ گفت: مطابق قانون اگر انتخابات با چالش جدی روبه‌رو شود و تقلب‌ها به گونه‌ای باشد که در انتخابات خللی وارد کند، ابطال انتخابات عملا امکان‌پذیر است. اگر با تشکیل کمیته حقیقت یاب موافقت شود و این کمیته بتواند موارد مختلف را بررسی کند و به پیش ببرد قطعا به نتیجه ابطال انتخابات منجر خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه اگر با تشکیل کمیته حقیقت یاب موافقت نشد چه می‌شود؟ گفت: به نظر ما این تنها راهی است که می‌توان به حقیقت رسید. دو پیشنهاد مشخص از سوی دو تن از نامزدها مطرح شده است و بدین ترتیب از طرف اقای کروبی پیشنهاد ابطال و تجدید انتخابات مطرح شده و از سوی آقای موسوی نیز پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت یاب مطرح شده است که در نهایت به همان نتیجه خواهیم رسید اما این کمیته راهی عقلانی و منطقی است که برای همه قابل درک خواهد بود.

رییس کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی با بیان اینکه انتخابات اخیر را کاملا مخدوش می‌دانیم و نتیجه این انتخابات رایی نیست که مردم در صندوق‌ها ریخته باشند، از برخوردهای خشونت‌آمیز صورت گرفته طی روزهای اخیر به شدت انتقاد کرد و افزود: جمله معروفی هست که می‌گوید دیکتاتورها یک شبه دیکتاتور نمی‌شوند. یکی از راه‌هایی که انسان‌ها را به دیکتاتوری و استبداد می‌رساند قانون‌شکنی، قلب وقایع و مطرح کردن مطالب کذب است.

وی در پایان گفت: متاسفانه آقای رییس جمهور فکر می‌کند که با دستگیری‌های فله‌ای و خشونت بی‌مهابا می‌تواند به اهداف خود برسد در حالی که این طور نیست و قطعا با چالش و مشکل جدی با افکار عمومی مواجه خواهد شد. من نصیحت می‌کنم که این راه را ادامه ندهند و نسبت به ملایمت و همراهی مردم اقدام کنند تا بتوانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:38 ب.ظ

نشست خبری رییس کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی /2/
حرکت مردم برای اصلاح انحرافات است/کیفرخواستی را علیه دولت ودستگاه‌هایی که خشونت کردند تنظیم می کنیم
قلم - رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی بیان کرد: امام خمینی (ره) زمانی خطاب به شورای نگهبان فرمودند می‌ترسم از آن روزی که عده‌ای دور شما را بگیرند ولی جوانان و مردم ما علیه این شورا برای احقاق حقوق خود شعار دهند؛ این اخطار امام (ره) به شورای نگهبان بوده است و امیدوارم که این شورا به این مطلب توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، محتشمی پور همچنین گفت: نامزدهای انتخاباتی حق دارند در جلسات هیات‌های اجرایی انتخابات شرکت کنند ولی شورای نگهبان آن‌ها را از این حق قانونی محروم کرده است و ما نمی‌دانیم در این مدت چه تصمیماتی در هیات‌های اجرایی مطرح شده است و این یکی دیگر از تخلفات صورت گرفته در این انتخابات محسوب می‌شود.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در ادامه به برخی تخلفات صورت گرفته از سوی رییس جمهور، هیات دولت و وزارت کشور در انتخابات اشاره کرد و افزود: طبق قانون هیچ یک از نامزدها نمی‌توانند از امکانات دولتی و بودجه عمومی کشور برای تبلیغات خود استفاده کنند اما رییس جمهور با هواپیمای دولتی و با استفاده از امکانات دولتی سفرهای تبلیغاتی خود را انجام داده است. همچنین تحت عنوان سود سهام عدالت بین افراد پول پخش کرده است و از طریق کمیته امداد اقداماتی صورت داده‌اند که در جهت خریدن رای مردم بوده است. استفاده از کارمندان و ماموران دولت در تبلیغات انتخاباتی نیز از دیگر مواردی است که قانون آن را منع کرده اما متاسفانه آقای احمدی نژاد از این مساله سوء استفاده کرده است.

محتشمی پور با اشاره به اینکه در قانون اساسی ذکر شده است که شرط صلاحیت یک فرد برای احراز پست ریاست جمهوری مواردی نظیر امانتداری و تقواست گفت: طبق گزارش دیوان محاسبات عمومی، یک میلیارد دلار از بودجه و درآمد این کشور در حساب‌های دولتی مفقود شده است و معلوم نیست، کجاست. این گزارش در مجلس قرائت شده و تاکنون پاسخی از سوی رییس جمهور دریافت نشده است. در کنار این‌ها دو هزار تخلف مالی در پرونده اقدامات آقای احمدی نژاد ثبت شده است و این امانتداری یک نامزد انتخاباتی را زیر سوال می‌برد.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی افزود: رییس جمهور در تبلیغات تلویزیونی خود دروغ‌های بسیار زیادی را مطرح کرد که این مساله عنوان تقوا را زیر سوال می‌برد و شرط احراز پست ریاست جمهوری را از او می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شورای نگهبان از ما می‌خواست که مصداق تخلفات را ذکر کنیم اظهار کرد: حرف ما به شورای نگهبان این بود که موضوع بر سر یک صندوق یا دو صندوق نیست که مصداقی برای آن‌ها تعیین شود. این که در کشوری اجازه حضور قانونی به نمایندگان نامزدها داده نشود، شائبه تقلب وسیعی را ایجاد می‌کند ضمن اینکه ما موارد زیادی از تخلفات را در دست داریم و اعلام کرده‌ایم.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی درباره برخی از مصداق‌های تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر گفت: در حدود 70 حوزه انتخابیه، میزان رایی که در صندوق‌ها ریخته شده است نسبت به واجدین شرایط بسیار بیشتر است. مثلا در یک حوزه انتخابیه 140 درصد از واجدین شرایط رای داده بودند و این در حالی است که در تمام حوزه‌هایی که این اتفاق افتاده بود 80 یا 90 درصد رای آقای احمدی نژاد اعلام شده است یعنی بیش از 100 درصد در این حوزه‌ها به آقای احمدی نژاد رای داده‌اند.

وی با انتقاد از اتمام زودهنگام ساعات اخذ رای نسبت به ادوار گذشته از سوی وزارت کشور بیان کرد: چرا در ساعت 9 شب دستور توقف رای‌گیری به سراسر کشور صادر شده است؟ آیا خوف این نبوده است که هرچه بیشتر رای مردم گرفته شود، رای آقای مهندس موسوی بیشتر خواهد شد؟ با توجه به تخلفات وسیع صورت گرفته در این انتخابات، این انتخابات از بنیان باطل است و باید مجددا برگزار شود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در ادامه به برگزاری تجمع و جشن پیروزی حامیان احمدی نژاد در میدان ولی عصر اشاره کرد و افزود: یک روز قبل از راهپیمایی میلیونی مردم تهران که سراسر شور، عشق، شعف و آزادی بود، شاهد جشن نمایشی برای پیروزی رییس جمهور فعلی بودیم که این یک اقدام غیر قانونی بوده است چرا که آقای احمدی نژاد در صورتی می‌تواند به طور قانونی رییس جمهور باشد که دوران رسیدگی به شکایات گذشته باشد. طبق قانون، شورای نگهبان تا یک هفته باید شکایات را دریافت و پس از بررسی‌های لازم تا 10 روز اظهار نظر کند. علی‌رغم اینکه عملکرد شورای نگهبان نشان دهنده تمایل این شورا به وضع موجود است ولی به هر حال هنوز نتوانسته است اظهار نظر کند ولی آقای احمدی نژاد جشن پیروزی برای خود گرفته است و در این اجتماع نیز اقدامات خلافی انجام داده است.

محتشمی پور با اشاره به برخی برخوردها و صحبت‌های رییس جمهور در جشن پیروزی در میدان ولی عصر اظهار کرد: آقای احمدی نژاد در این اجتماع به مردم و شخصیت‌هایی توهین کرده، مردم شریفی را که مخالف او هستند به خار و خاشاک تشبیه و حاضران را برای سرکوب ملت تحریک کرده است. آیا شان رییس جمهور یک کشور که باید حافظ جان، مال و ناموس مردم و مجری قانون باشد این است که مردم را با خشونت مورد خطاب قرار دهد و عده‌ای را تحریک کند؟ آیا چنین فردی شایسته ریاست جمهوری یک کشور است؟

وی همچنین از برخوردهای شدید و حملات صورت گرفته به خوابگاه کوی دانشگاه تهران طی روزها و شب های اخیر ابراز تاسف کرد و گفت: پس از برگزاری جلسه به اصطلاح جشن آقای رییس جمهور عده‌ای به کوی دانشگاه تهران حمله کردند و دانشجویان و عزیزان ما را به خاک و خون کشیدند و آن‌ها را مورد آزار و ضرب و شتم قرار دادند. این حادثه در یکی دیگر از استان‌های کشور نیز اتفاق افتاده است و من از طرف خودم، آقای مهندس موسوی و مجمع روحانیون مبارز با دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها ابراز همدردی می‌کنم.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در ادامه سخنان خود انتخابات اخیر را استثنایی خواند و اظهار کرد: ما از ابتدا در این انتخابات موضوع صیانت از آرا را در دستور کار خود قرار دادیم ولی متاسفانه کارشکنی‌هایی صورت گرفت و عملا سیستم سازمان یافته ما را در سراسر کشور مختل کردند. قطع سیستم ارتباطی ما از طریق اختلال در اینترنت و SMS نشان دهنده عزم پشت پرده دولت برای تخلف در انتخابات است.

وی ادامه داد: طبق قانون باید نمایندگان نامزدها از یک ساعت پیش از شروع اخذ رای در سر صندوق‌ها حاضر باشند ولی متاسفانه اجازه ورود به نمایندگان ما ندادند. در رابطه با تعرفه‌ها هم شاهد بودیم که از ساعت 10 صبح در تعدادی از استان‌های کشور، مردم با فقدان تعرفه مواجه شدند.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی با اشاره به مشکلات پیش آمده در مرحله شمارش و تجمیع آرا افزود: در تمام این مراحل طبق قانون باید نماینده نامزدها حضور داشته باشد اما اجازه حضور به نمایندگان ما ندادند. از روز شنبه تاکنون نامه‌های مربوط به تخلفات با امضای مهندس موسوی برای شورای نگهبان فرستاده شده است. افکار عمومی بهترین دادگاه برای تخلفات است چرا که وقتی دستگاه قضایی وظیفه خود را انجام نمی‌دهد، این مردم هستند که حرف خود را به مقامات می‌رسانند.

وی با اشاره به دعوت روز گذشته شورای نگهبان از نمایندگان نامزدهای انتخاباتی برای شرکت در جلسه‌ای مشترک و طرح شکایات خود، اظهار کرد: امروز ساعت 9 صبح قرار ملاقاتی از سوی شورای نگهبان گذاشته شد که من از طرف آقای موسوی، آقای کرباسچی از طرف آقای کروبی و آقای دانش جعفری نیز به نمایندگی از آقای محسن رضایی در این جلسه حضور داشتند ولی متاسفانه فقط سخنگوی این شورا یعنی آقای کدخدایی و یکی از حقوقدانان شورای نگهبان در این جلسه حاضر شدند، در حالی که جا داشت شورای نگهبان مطالب مطروحه را از نزدیک می‌شنید، همان طور که روز گذشته هم باید پیام مردم را می‌شنیدند.

محتشمی پور گفت: از ساعت 9 صبح تا ساعت 12:30 جلسه داشتیم و کل مسائل و تخلفاتی که در سیر انتخابات انجام شده بود با استدلالی قوی بیان کردیم. اولین انتقادی که وجود داشت مربوط به تخلفات خود شورای نگهبان بود. ناظر انتخابات باید کاملا بی‌طرف باشد و تمام نامزدها باید مساوی باشند و شورای نگهبان نباید از هیچ یک از کاندیداها حمایت کند ولی علی‌رغم این وظیفه اخلاقی، قانونی و حقوقی، تعدادی از اعضای شورای نگهبان در سخنرانی‌های خود به طرفداری از آقای احمدی نژاد موضع گرفتند و حتی برخی از آن‌ها سفرهای تبلیغاتی برای وی انجام دادند. به عنوان مثال آقای الهام یکی از حقوقدانان شورای نگهبان است که در ایام انتخابات سفرهای تبلیغاتی برای آقای احمدی نژاد انجام می‌داد. آیا چنین شورایی صلاحیت دارد که انتخابات برگزار کند؟

ادامه دارد...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

نشست خبری رییس کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی /1/
محتشمی پور: تشکیل کمیته حقیقت یاب پیشنهاد شد/جریان طالبانی و خشونت گرا می‌خواهد صدای مردم را خفه کند
ادبی - رییس کمیته صیانت از آرای مهندس میر حسین موسوی از ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت یاب به شورای نگهبان برای بررسی موارد مشکوک انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر محتشمی پور عصر سه شنبه در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی بیان کرد: کمیته حقیقت‌یاب عبارت است از هیاتی صاحب‌نظر و بی‌غرض برای بررسی تخلفات وسیعی که قبل از انتخابات و در حین انتخابات صورت گرفته است و تاثیر مستقیم در سرنوشت انتخابات و رای مردم داشته و موجب شده است که مسیر انتخابات بر خلاف رای مردم اعلام شود.

محتشمی پور درباره تاکید اعضای این هیات اظهار کرد: این هیات متشکل از سه نفر به عنوان نمایندگان مراجع تقلید، چهار نفر به عنوان نمایندگان نامزدها، یک نفر از وزارت کشور که به سود نامزدی موضع رسمی نگرفته باشد و یک نفر نیز با همین شرایط از طرف شورای نگهبان به همراه یک حقوقدان دانشگاهی و قاضی بی‌طرف با معرفی کانون وکلا، دادستان کل کشور، رییس قوه قضاییه و رییس بازرسی کل کشور است.

وی، بررسی دخالت‌های عوامل دولتی و نظامی به صورت سازمان یافته در انتخابات و میزان تاثیر آن، بررسی دخالت سازمان یافته وسیع، بررسی استفاده از امکانات دولتی و موقعیت شغلی و بررسی موضوع خریداری رای و پرداخت‌های منتهی به زمان انتخابات و میزان تاثیر این عوامل را از جمله موارد قابل بررسی در کمیته حقیقت یاب خواند و گفت: بررسی مواردی نظیر مقدار واقعی شرکت کنندگان، مهندسی آرا و تعیین سهمیه و درصد رای برای نامزدها توسط وزارت کشور، گروه سایه مدیریت انتخابات، علل مانع تراشی برای حضور نمایندگان نامزدها در هیات‌های اجرایی و هنگام پلمب صندوق‌ها و شمارش آرا در شعب اخذ رای و اماکن تجمیع آرا از جمله دیگر موارد مورد بررسی در کمیته حقیقت یاب پیشنهادی از سوی کمیته صیانت از آرا مهندس موسوی است.

محتشمی پور افزود: بررسی علل اعلام سریع نتایج قبل از پایان اخذ رای از طریق سیستم رایانه‌ای و بدون طی مراحل قانونی و بر خلاف نامه رسمی شورای نگهبان مبنی بر دستی بودن شمارش، بررسی علت اعلام و برگزاری مانور اقتدار توسط نیروی انتظامی و ... قبل از انتخابات بر خلاف ادوار قبل، بررسی اقداماتی که به خرید رای معروف شد، بررسی تبلیغات جانبدارانه‌ی صداوسیما به سود آقای احمدی نژاد مانند تریبون آزاد و ... برخلاف ادوار قبل، بررسی تاثیر افتراهای مجرمانه آقای احمدی نژاد در صداوسیما و مراکز تبلیغاتی نسبت به مقامات از جهت خدشه‌دار کردن رقیب و جلب آرا، بررسی مدیریت تعرفه ـ تعداد واقعی چاپ شده ـ علت عدم توزیع مناسب و کم آمدن تعرفه در تعدادی از استان‌های مهم و بررسی مدیریت زمان و علت عجله وزیر کشور برای پایان دادن به اخذ رای از جمله دیگر موارد مورد بررسی در کمیته حقیقت یاب است.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی میلیونی مردم تهران در روز گذشته را تبریک گفت و افزود: روز گذشته راهپیمایی میلیونی مردم تهران در حمایت از آقای مهندس میرحسین موسوی و همچنین برای احقاق حقوق خود و رای‌هایی که به صندوق ریخته‌اند و در اعتراض به حوادثی که در این انتخابات اتفاق افتاد را شاهد بودیم و مردم حرکت باشکوهی را با نظم و آرامش انجام دادند که یکی از زیباترین جلوه‌های حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

محتشمی پور با بیان اینکه این حرکت میلیونی در تهران مشابه حرکت‌ها و تظاهراتی بود که در آستانه پیروزی انقلاب در تهران برای احقاق حقوق ملت ایران برگزار می‌شد، اظهار کرد: متاسفانه شیرینی این حرکت بزرگ مردم تهران با حادثه آفرینی تعدادی اندک از افرادی که در درون حرکت ملی مردم تهران آمده بودند، به آتش و خون کشیده شد. این عوامل نفوذی و به احتمال زیاد از جریان رقیب، این اقدام آرام مردم را برنمی‌تابید و با آتش زدن یک ماشین و ورود نیروهای مسلح از پایگاهی که در نزدیکی این حادثه بود، به طرف مردم شلیک شد و تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.

وی با تسلیت به خانواده‌های داغدار گفت: به این جریان طالبانی، خوارج و خشونت‌گرا که نمی‌توانند حرکت‌های زیبا و انقلابی مردم را ببینند و می‌خواهند با اقدامات خشونت‌بار خود صدای مردم را خفه کنند هشدار می‌دهم که راه شما بسیار غلط و اشتباه است و هیچ گاه نمی‌توانید به مقصد برسید. شما در دادگاه عدل الهی و دادگاه عمومی ملت ایران، محاکمه و محکوم خواهید شد. دولت کسانی هم که به عنوان سردمداران و حامیان آن‌ها هستند رو به پایان است و با این حرکت‌ها نمی‌توانند راه به جایی ببرند...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

انتقاد محتشمی‏پور به تشبیه مردم به خار و خاشاک
وی در ادامه اظهار داشت: به عنوان مثال در این جشن غیر قانونی مردم شریفی را که انتقاداتی نسبت به عملکرد وی و دولتشان دارند را به خار و خاشاک تشبیه کرده اند که علاوه بر این حاضران را نیز به سرکوب آنها تحریک می کند. به واقع آیا این حرکات برای رئیس جمهوری که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم و مجری قوانین باشد صحیح است؟
علی اکبر محتشمی پور با اشاره به جلسه ای که امروز با حضور نمایندگان نامزدها در شورای نگهبان برگزار شد، حضور سخنگوی دولت و از مدافعان جدی یک کاندیدا در شورای نگهبان را "نقض آشکار بی طرفی بخش نظارتی دانست" و گقت: شورای نگهبان فردا به پیشنهاد نمایندگان 3 کاندیدا پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر محتشمی پور بعد از ظهر امروز در ادامه سخنان خود در نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی، راهپیمایی میلیونی حامیان میرحسین موسوی در تهران را حرکتی باشکوه برای صیانت از آرای ملی توصیف کرد و گفت : راهپیمایی روز گذشته یکی از زیباترین جلوه های حضور مردم و نمایش اراده آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه حرکت روز گذشته مردم تهران مشابه حرکات انقلابی دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود ،افزود: من این اقدام را به مردم مسلمان ایران تبریک می گویم اما در این باره نسبت به دو موضوع ابراز تاسف می نمایم.

محتشمی پور با اظهار تاسف از اینکه حادثه آفرینی تعداد اندکی از افراد در راهپیمایی روز گذشته موجب به خاک وخون کشیده شدن این حرکت ملی شد، عنوان کرد: مسئله روز گذشته به احتمال زیاد به عوامل نفوذی و افراد جریان رقیب که آرای مردم را بر نمی تابند باز می گردد.

وی گفت : بنده به این جریانات طالبانی، خوارج و خشونت گرا که نمی توانند حرکات زیبای انقلابی و اسلامی مردم ایران را ببینند و می خواهند با خشونت گرایی خود همواره صدای حق طلبی مردم را در گلو خفه کنند هشدار می دهم که راه شما غلط است و با این روش هیچگاه نمی توانید به مقاصد خود دست یابید.

رئیس کمیته صیانت از آرا، با تاکید بر اینکه قطعا این افراد در دادگاه عدل الهی و دادگاه ملت ایران محاکمه و محکوم خواهند شد افزود: بدون شک دولت آنها رو به پایان است و با این حرکات مذبوحانه نیز نمی توانند راه به جایی ببرند.

محتشمی پور در ادامه سخنانش ، مسائل مطرح شده در جریان برگزاری جشن حامیان محمود احمدی نژاد در میدان ولی عصر تهران را تحریک آمیز خواند و نسبت به آن ابراز تاسف کرد.

وی با بیان اینکه جشن پیروزی رئیس جمهوری کنونی ایران در میدان ولی عصر و پخش مکرر آن در رسانه ملی در حالی که هنوز صحت انتخابات اعلام نشده اقدامی کاملا غیرقانونی بود، ادامه داد: آقای احمدی نژاد تنها در صورتی می توانستند به این اقدام دست بزنند که دوران رسیدگی به شکایات نامزدها از سوی شورای نگهبان به پایان رسیده و این انتخابات به طور قانونی مورد تایید قرار گرفته باشد ، حال آنکه این گونه نبود.

رئیس کمیته صیانت از آرا، همچنین خاطرنشان کرد: به رغم اینکه عملکرد و سابقه شورای نگهبان نشان داده که این مجموعه به تداوم وضعیت کنونی تمایل دارد ، اما به هر حال حرکت آقای احمدی نژاد غیر قانونی بوده و علاوه بر این در این جشن غیر قانونی اقداماتی خلاف از جمله توهین به مردم و شخصیت های نظام نیز صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: به عنوان مثال در این جشن غیر قانونی مردم شریفی را که انتقاداتی نسبت به عملکرد وی و دولتشان دارند را به خار و خاشاک تشبیه کرده اند که علاوه بر این حاضران را نیز به سرکوب آنها تحریک می کند. به واقع آیا این حرکات برای رئیس جمهوری که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم و مجری قوانین باشد صحیح است؟

محتشمی پور پرسید آیا شأن رئیس جمهور این است که اینگونه مردم را با خشونت مورد خطاب قرار داده و عده ای را تحریک کند تا به سایر برادران و خواهرانشان حمله کنند؟ در واقع آیا چنین فردی شایسته ریاست جمهوری در کشوری چون ایران است. من این سئوال را از شخص آقای احمدی نژاد، مردم ، مقامات کشور و دوستان شورای نگهبان می پرسیم.

وی گفت: بعداز این جلسه غیر قانونی شاهد بودیم که عده ای تحریک شده و به کوی دانشگاه حمله کردند و جوانان ما را به خاک و خون کشیدند و تعداد زیادی هم دستگیر شدند که این مسئله علاوه در تهران در یکی دیگر از استانها نیز اتفاق افتاده است.

رئیس کمیته صیانت از آرا، همچنین با عرض تسلیت به خانواده های هموطنان آسیب دیده در واقعه اخیر گفت: حقیقت این است که این انتخابات، انتخاباتی استثنایی بود که در کشور ما برگزار شد و ما در آن از ابتدا مسئله صیانت از آرا را در دستور کار قرار دادیم و برای این کار برای حمایت های مردمی تدارکات وسیعی نیز در نظر گرفتیم هر چند که متاسفانه کارشکنی های بسیاری در این حوزه صورت گرفت.

محتشمی پور در بخش دیگری از سخنان خود تعدادی از تخلفات انتخاباتی صورت گرفته در انتخابات اخیر را برشمرد و با اشاره به جلسه ای که امروز با حضور نمایندگان دو نامزد دیگر در شورای نگهبان برگزار شده بود تصریح کرد: متاسفانه به رغم تاکید ما، شورای نگهبان به طور کامل در این جلسه حاضر نشد و تنها سخنگوی آن به علاوه یکی از حقوقدانان در این جلسه شرکت کردند.

وی با اشاره به بخش های مختلف این جلسه گفت: ما درجلسه طولانی خود که از ساعت 9 صبح تا 30/ 12 در جریان بود تمام مسائل را با استدلالات قوی به شورای نگهبان بیان کردیم که انتقادات ما در آغاز به خود شورای نگهبان مربوط بود.

رئیس کمیته صیانت از آرا حضور غلامحسین الهام در تبلیغات انتخاباتی محمود احمدی نژاد را از حرکت های غیر قانونی شورای نگهبان دانست و گفت: آقای الهام به عنوان یکی از حقوقدانان شورای نگهبان نباید به تبلیغات انتخاباتی برای محمود احمدی نژاد می پرداخت که علاوه بر این موضوع ، مسائل زیاد دیگری نیز وجود که در مجموع این سئوال را مطرح می کند که آیا چنین اعضایی به طور کلی صلاحیت نظارت بر انتخابات را دارند یا خیر؟

به گزارش مهر محتشمی پور تاکید کرد: با توجه به مسائل پیش آمده که مشروح آن نیز در اختیار شورای نگهبان قرار گرفت ما معتقدیم این انتخابات باید دوباره برگزار شود.

وی با اشاره به ارائه طرح تشکیل کمیته حقیقت یاب برای رسیدگی به مسائل مربوط به این انتخابات یادآور شد که شورای نگهبان پس از دریافت نقطه نظرات نمایندگان نامزدها اعلام کرد که فردا پیشنهادات آنان در شورای عمومی این مجموعه مطرح و در جلسه آتی با حضور نمایندگان نامزدها به آنها ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیته صیانت از آرا همچنین نسبت به دستگیری گسترده تعدادی از شخصیت های اصلاح طلب در کشور ابراز تاسف کرد و یادآور شد که این اقدام به زیان کشور خواهد بود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

آن خس و خاشاک تویی پست تر از خاک تویی

شور منم نور منم عاشق رنجور منم

زور تویی کور تویی هاله ی بی نور تویی

دلیر بی باک منم مالک این خاک منم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 07:54 ب.ظ

‏پیام آیت الله العظمى منتظرى پیرامون نتایج انتخابات ریاست جمهورى و حوادث پس از آن‏


‏بسم الله الرحمن الرحیم ‏

‏(لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم )‏

‏ملت شریف و مظلوم ایران
‏ ‏ضمن سلام و تحیت - در روزهاى اخیر شاهد تلاش و حضور پرشور و‏ ‏ایثارگرانه شما برادران و خواهران عزیز و بزرگوار، از زن و مرد، پیر و جوان و‏ ‏تمامى اقشار در صحنه تبلیغات انتخابات دوره دهم ریاست جمهورى‏ ‏بودم .
‏ ‏در این ایام قشر جوان با روحیه امید و براى رسیدن به خواسته هاى به حق‏ ‏خود به صحنه آمدند و شب و روز براى روز موعود لحظه شمارى کردند، و‏ ‏این فرصت بسیار مناسب و خوبى براى مسئولین نظام بود تا موقعیت را‏ ‏مغتنم شمرده و بتوانند بهترین رابطه دینى ، عاطفى و ملى را با قشر عظیم‏ ‏نیروى جوان و بقیه اقشار برقرار نمایند.

‏ ‏اما متأسفانه از این بهترین فرصت بدترین استفاده شد. با اعلام نتایجى که‏ ‏هیچ عقل سلیمى آن را نمى پذیرد و بر اساس شواهد موثق تغییرات‏ ‏عمده اى در آراى مردم داده شده است و به دنبال آن در پى اعتراض برخى از‏ ‏اقشار مردم به این نحو عملکرد، در جلوى چشم همین مردم که بار سنگین‏ ‏پیروزى انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلى را بر دوش خود حمل نمودند و‏ ‏با دست خالى در برابر گلوله هاى رژیم شاهنشاهى و توپ و تانک دشمن‏ ‏مقاومت کردند، و در جلوى چشم جهانیان و در حضور دوربین هاى‏ ‏خبرنگاران داخلى و خارجى به جان فرزندان این مردم و این مملکت افتاده‏ ‏و با شدت و خشونت کامل با زنان و مردان بى دفاع و دانشجویان عزیز‏ ‏برخورد کرده و آنها را سرکوب و مضروب و دستگیر نمودند; و اینک به دنبال‏ ‏تسویه حسابهاى سیاسى ، با فعالان و اندیشمندان و روشنفکران بر آمده و‏ ‏عده کثیرى را که بعضا از مسئولین بلند مرتبه نظام جمهورى اسلامى بوده اند‏ ‏بى جهت دستگیر و بازداشت مى‎کنند.

‏ ‏اینک بر وظیفه دینى و ملى و بر اساس آیه شریفه (و ذکر فان الذکرى تنفع‏ ‏المومنین ) و نیز با هدف خیرخواهى و آرزوى اصلاح امور، چند نکته را تذکر‏ ‏مى‎دهم :

‏1 - ویژگى یک حکومت مقتدر - چه اسلامى و یا غیر اسلامى - آن است که‏ ‏بتواند دیدگاههاى موافق و مخالف را مورد توجه قرار دهد و با شرح صدر که‏ ‏شرط لازم حاکمیت است همه اقشار حق مخالفین فکرى و سلیقه اى خود را‏ ‏جذب و در امر حاکمیت سهیم نماید، نه اینکه آنان را به کلى طرد نموده و‏ ‏روز به روز بر تعداد آنان بیفزاید. من به خاطر موسوم شدن حاکمیت به‏ ‏حکومت دینى خوف آن دارم که کارها و اعمال مسئولین در نهایت باعث‏ ‏ضربه به دین و موجب خدشه در اعتقادات مردم گردد.

‏ ‏2 - در رابطه با اوضاع کنونى و مسائلى که پس از انتخابات اخیر به وجود‏ ‏آمده و بسیارى از مردم دچار تحیر و بدبینى شده اند و بر اساس آموزه هاى‏ ‏دینى و اخلاقى ، از حاکمان و مسئولین مربوطه توقع دارند در چنین امر‏ ‏مهمى که حفظ حقوق عامه مردم است و در آن نمى توان به اصالت برائت‏ ‏تمسک کرد بلکه بایستى از طریق معتبر و مرضى الطرفین و بى طرف ،‏ ‏امانتدارى حاکمیت و دست اندرکاران آن احراز گردد. در چنین شرایطى‏ ‏انتظار آن است که حاکمیت پاسخى مقبول و معقول بدهد و با روشهاى‏ ‏صحیح ، بدبینى و شک و شبهه مردم را برطرف نماید; که در غیر این صورت‏ ‏موجب بى اعتمادى بیش از پیش مردم به حاکمیت شده و مشروعیت نظام و‏ ‏منتخب آن زیر سوال رفته و اعتبار آن مخدوش خواهد شد. بارها تذکر داده ام‏ ‏که آراء ملت امانتهاى مردمى و الهى هستند و حاکمیتى که بر اساس تصرف‏ ‏در آراء باشد هیچ نحو مشروعیت دینى و سیاسى ندارد.

‏ ‏3 - از همه مردم به ویژه جوانان عزیز تقاضا مى‎شود که حق خواهى خود را‏ ‏همراه با صبر و متانت دنبال کنند و با کیاست و هوشیارى درصدد حفظ‏ ‏آرامش و امنیت کشور و پرهیز از هرگونه خشونت و کارهایى باشند که چهره ‏ ‏آنان و نیز خواسته مشروع و قانونى شان را مخدوش مى‎نماید و بهانه به‏ ‏دست افراد معلوم الحالى مى‎دهد که خود را در میان مردم جا زده و با ایجاد‏ ‏اغتشاش و تخریب و آتش زدن اماکن شخصى و عمومى ، قصد ایجاد فضاى‏ ‏رعب آور و امنیتى کردن کشور را دارند. لازم است ضمن حضور آگاهانه و با‏ ‏هوشیارى کامل اجازه دهند تا کاندیداهایى که حقشان تضییع شده کار‏ ‏قانونى خود را دنبال نمایند.

‏ ‏4 - به همه مسئولان و دست اندرکاران و همچنین به مأمورین نظامى و‏ ‏انتظامى توصیه مى‎کنم دین خود را حفظ و آن را به دنیاى دیگران نفروشند و‏ ‏توجه کنند که عبارت "المأمور معذور" در پیشگاه خداوند متعال به هیچ وجه‏ ‏پذیرفته نیست . جوانان معترض را فرزندان خود دانسته و از برخوردهاى‏ ‏خشن و غیر انسانى دست برداشته و با عبرت از سرنوشت گذشتگان ، بدانند‏ ‏که دیر یا زود عاملین ظلم به مردم از کیفر و عقوبت دنیوى و اخروى مصون‏ ‏نخواهند بود. در این زمان نمى توان با سانسور و قطع و محدود نمودن‏ ‏امکانات ارتباطى حقایق را از دید مردم پنهان نمود.
‏ ‏در خاتمه از خداوند متعال توفیق همگان را در خدمت به اسلام و مسلمین ،‏ ‏و نیز عزت و سربلندى ملت عزیز ایران را مسألت مى‎نمایم .
‏ ‏والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته .

‏26 خرداد 1388‏
‏حسینعلى منتظرى

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

مادر ودختر تهرانی توسط آشوبگران؟؟؟!!! (عجب رویی دارند بخدا) درحوالی میدان آزادی به شهادت رسیدند
دو عضو خانواده "رجب پور" در حمله روز گذشته تعدادی از آشوبگران در حوالی میدان آزادی تهران به شهادت رسیدند.

"محمد رجب پور" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: همسر و دخترم در یک مهد کودک در حوالی خیابان آزادی بنام "آوای باران" روبروی حوزه 117 قدس کار می کردند.
وی تصریح کرد: عصر دیروز تعدادی از اغتشاش گران با سردادن شعارهایی به این حوزه حمله کرده و دو سرباز را نیز به شهادت رساندند که در این میان براثر تیراندازی آشوبگران همسر و دخترم که پشت درب ساختمان مهدکودک بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند.
رجب پور اظهار داشت: قرار است امروز عصر جنازه اعضای خانواده ام در میدان ولیعصر (عج)
تشیع و فردا به ما تحویل شوند تا مراسم تدفین و خاکسپاری آنها را انجام دهیم.


هلی کوپترها در پرواز هستند فکر کنم باز خبر هایی هست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

دوستان کسی در مورد نامه محصولی به رهبری در تاریخ 23/3 چیزی می دونه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

وی به طور نمونه به استان یزد اشاره کرد که بنابر آمار رسمی وزارت کشور، در آن بیش از 100 درصد واجدین شرایط، در انتخابات شرکت کرده و به عنوان نمونه ‌در تفت 141 درصد، در مهریز 121 درصد، ‌در صدوق 111 درصد، ‌در طبس 101 درصد و در بافق 100 درصد واجدین شرایط رأی داده‌اند ‌که عملاً‌ غیرممکن است.

و یا در استان اصفهان،‌ در اردستان 101 درصد،‌در تیران 108 درصد، در چادگان 120 درصد، در خوانسار 100 درصد و در فریدونشهر 108 درصد واجدین شرایط رأی داده اند، در استان چهارمحال و بختیاری نیز در کوهرنگ 132 درصد و در لردگان 104 درصد واجدین شرایط رأی داده‌اند، ‌همین‌طور در استان خراسان جنوبی در سربیشه 105 درصد و در قائنات 101 درصد واجدان شرایط رأی دادند.

این کارشناس ادامه داد: در استان خراسان رضوی نیز شرایط به همین شکل است: به طوری که در بردسکن 102 درصد، ‌در چناران 104 درصد، در خلیل‌آباد 103 درصد، ‌در خواف 104 درصد، ‌در رشتخوار 101 درصد و ‌در فریمان 105 درصد واجدین شرایط رأی داده اند.

در استان خوزستان نیز شرایط مشابهی حاکم است و در باغ ملک 106 درصد واجدین شرایط رأی دادند و در استان‌های زنجان، فارس و قزوین نیز شرایط مشابهی حاکم است، ‌در استان کرمان نیز شاهد رأی 121 درصدی در رودبار جنوب و رأی 112 درصدی در قلعه گنج هستیم.

همچنین در کهکیلویه و بویراحمد وجود رأی 127 درصدی در دنا، رأی 113 درصدی در بهمئی و رأی 105 درصدی در بویراحمد نسبت به واجدان شرایط، شائبه هایی ایجاد کرده است. در استان گلستان نیز در بندر گز و مینودشت 101 درصد واجدین شرایط رأی دادند یا در گیلان در سیاهکل 104 درصد،‌ شفت 101 درصد و ماسال 104 درصد واجدین شرایط رأی دادند.

وی گفت: در استان لرستان شرایط حادتری وجود دارد: در دلفان 110 درصد و در سلسله 112 درصد واجدین شرایط رأی دادند یا در استان مازندران در نور 104 درصد، ‌در گلوگاه 103 درصد، در محمودآباد 102 درصد و در نکا و رامسر 101 درصد واجدین شرایط رأی داده اند.

در استان هرمزگان در ابوموسی 115 درصد، ‌در بندرلنگه 100 درصد و در رودان 104 درصد واجدین شرایط رأی دادند.

به طور کلی می‌توان گفت، در 26 استان کشور، حوزه‌های انتخابیه‌ای وجود دارد که در آنها مشارکت غیرطبیعی یعنی از 95 درصد به بالاتر دیده شده که تحقق میزان این مشارکت از نظر علمی غیرممکن است، چرا که حداقل از هر 20 نفر واجد شرایط، قطعا یک نفر به دلیل بیماری، مهاجرت، مرگ اعلام نشده، مخالفت با انتخابات، مشغله کاری، ‌مسافرت و... قادر به رأی دادن نمی‌باشد و در طول تاریخ انتخابات ایران و کلیه کشورهای دارای دموکراسی، ‌رأی بیش از 95 درصد واجدان شرایط دیده نشده، بنابراین بررسی صحت دست‌کم 200 حوزه انتخابیه که در آن تعداد آرا از 95 درصد واجدین شرایط اعلام شده، اولین گام در شناسایی و برخورد با تخلفات انتخابات و جلوگیری از بروز شایعات می‌باشد.

توجه! سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

تجمع امروز سه شنبه لغو نشده!!!
مسیر آن تغییر کرده:
ساعت 5 روبروی جام جم و پس از آن به سمت تجریش.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

تجمع لغو نشده!!!
ساعت 5 روبروی جام جم و پس از آن به سمت تجریش.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

دوستان کسی در مورد نامه محصولی به رهبری در تاریخ 23/3 چیزی می دونه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

خدایا این سهم من از همه ی ارزوهای زندگی است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

فوری فوری امروز تجمع موسوی لغو شد.در دام عوام فریبان نیفتید. از قلم نیوز خوندم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

فکر می کنند خون این مردم بی گناه و بی دفاع گردنشونو نمی گیره؟
بالاخره خدایی هم هست.
بدبختها برای حفظ قدرت هر جنایتی رو انجام می دن.
اینها روی تمام جانی ها رو سفید کردن!

بسیجیان مردم را به تیر بستند سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

در پایگاه بسیج گردان عاشورا، در نزدیکی میدان آزادی، از این پایگاه به میان جمعیت گاز اشک‌آور شلیک شد و در همین هنگام در پایگاه باز ‌شد و نیروهای لباس شخصی شروع به رگبار گرفتن جلو پای تظاهرکنندگان کردند.

اما جمعیت هم‌چنان آرامش خود را حفظ می‌کند و تنها شعارهایی علیه نیروهای بسیجی و امنیتی سر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار بامداد خبر اندکی بعد چهار موتورسوار مجهز از پایگاه‌ مذکور خارج می‌شوند و به میان جمعیت می‌روند. که این امر موجب خشم تظاهرکنندگان می‌شود و موتور سواران را می‌گیرند و موتورهای آن‌ها را آتش می‌زنند.

به گفته شاهدان عینی 4 تک تیرانداز از بالای ساختمان این پایگاه برخی از تظاهرکنندگان را هدف قرار داده‌اند و در یک مورد مستقیماً سر یکی از تظاهرکنندگان معترض را هدف قرار داده‌اند.


[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

مرگ بربسیجی بی غیرت آدم کش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

در اجتماع میلیونی، بی نظیر و به یادماندنی مردم تهران

موسوی:کسانی اتوبوس آتش زدندکه دیشب به خوابگاه دانشجویی حمله کردند/نیروهای دولتی دست ازخشونت بردارند
به گزارش خبرنگار قلم نیوز، میرحسین موسوی در اجتماع میلیونی مردم تهران و راهپیمایی آنها از شرق تهران تا میدان آزادی در اعتراض به نحوه شمارش آرا اظهار کرد: سلام بر شما ملت عزیز، سلام بر شما هموطنان. آمده ام تا ادای احترام به این همه ایستادگی و آگاهی بکنم. گروههای سیاسی متعددی درخواست مجوز کرده بودند تا یک راهپیمایی در اعتراض به تقلبات وسیع در انتخابات صورت گیرد. چون اجازه داده نشد و بنده شنیدم ممکن است مردم حضور پیدا کنند، آمدم تا همه را ضمن دعوت برای دفاع از حق خود به آرامش دعوت بکنم . آمده ام ، تا بهاری سبز «استقامت کنم» تا «نماد سبز» را به «یغما» نبرند .

وی بیان کرد: شما مردم بت شکن هستید ، شیشه شکن نیستید . آن کسانی دیروز اتوبوسها و موتورها را آتش زدند که دیشب به خوابگاههای دانشجویی حمله کردند و وحشیانه ضمن شکستن دست و سر و پا ، عده ای را از پنجره ها بیرون ریختند و عده زیادی را دستگیر کردند .

موسوی تاکید کرد که بنده قویاً خواهان آزادی بی درنگ همه این عزیزان هستم و از نیروهای دولتی می خواهم،دست از خشونت علیه مردم و فرزندان آنها بردارند .

وی ادمه داد: مردم ما با شعارهای الله اکبر و زیر سایه پرچم سبز اهل بیت (ع) به صورت مسالمت آمیز احقاق حق خود را می خواهند و احساس می کنند به شعور آنها بی احترامی شده است . من نامه ای به شورای نگهبان نوشته ام و موارد تخلف را شرح داده ام، گر چه امیدوار به شورای نگهبان نیستم. تعداد زیادی از اعضای شورای نگهبان در طول انتخابات بی طرفی خود را نگه نداشتند و از کاندیدای دولتی حمایت کردند .

موسوی بیان کرد: من از شما ملت عزیز، زنان و مردان، دانشجویان، روحانیون، هنرمندان، بازاریان، کارگران و کارمندان وهمه اقشار تشکر می کنم، به ویژه از اقلیت های عزیز.

وی افزود: ما باید با الله اکبر هایمان و از طریق راههای قانونی به دنبال حق پایمال شدة مردم خود باشیم و بتوانیم جلوی این پدیده، این دروغ آخرین، یعنی این تقلب و شعبده بازی حیرت آور بایستیم.

موسوی اظهار کرد: راه حل بنده، ابطال این انتخابات مخدوش است و این کمترین هزینه را برای ملت ما خواهد داشت وگرنه از اعتماد ملت به دولت و نظام هیچ چیزی باقی نخواهد ماند. البته من به همه عزیرانی که به تشخیص خود، سایر کاندیداها را انتخاب کرده اند،احترام گذاشته و سر تعظیم فرود می‌آورم و اعتراضم به عدم مراعات امانتداری و تخلف فاحش دست اندرکاران انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم ما بر سر این حق خود ایستاده اند و من هم آماده ام همه گونه هزینه ای را برای تحقق آرمان های شما ملت عزیز بپردازم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

بهزاد نبوی دوباره بازداشت شد
آن خس و خاشاک تویی پست تر از خاک تویی/شور منم نور منم عاشق این خاک منم/زور تویی کور تویی هاله ی بی نور تویی

رئیس دانشگاه شیراز استعفا کرد افرین بر ازاد مردیت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

استاندار تهران: هواداران موسوی از مردم (همان وابستگان نظامی دیکتاتور)انتقام جویی کردند
استاندار تهران با بیان اینکه هواداران موسوی (مردم عادی) از مردم (همان وابستگان نظامی دیکتاتور) انتقام جویی کردند، تصریح کرد: راهپیمایی غیرقانونی حامیان موسوی با کشته و زخمی شدن 36 نفر (توسط وابستگان نظامی دیکتاتور) و دهها میلیون تومان خسارت به اموال عمومی به پایان رسید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

ما قاتل نظامی نمی خواهیم نمی خواهیم
...............صفرعلی براتلو" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در مراسم راهپیمایی دیروز (دوشنبه) هفت نفر از آشوب گران در درگیری با پرسنل این پایگاه نظامی کشته شدند.
وی تصریح کرد: حمله به یک پایگاه نظامی جرم است و پرسنل این پایگاه تنها از خود و ساختمان پایگاه دفاع کرده و اجازه نداند آشوب گران که قصد آتش زدن ساختمان و خلع سلاح پرسنل را داشتند، وارد پایگاه شوند.
منظور از پایگاه نظامی همان پایگاه بسیج است که بسوی مردم بیگناه اتش گشودند و جالب اینکه با تمام گستاخی اعلام می کنند حق داشتند بسوی مردم غیر مسلح شلیک کنند
فرق این نظامیان با اسرائیلی ها در چیست
نظامیانیکه با کشتن مردم بی دفاع از خود دفاع می کنند به چه درد می حورند
وای بر ما وای بر ما. جواب شهدا را چه کسی خواهد داد
شهدای انقلاب و جنگ ۸ ساله خواب چنین حوادثی را هم نمی دهند

مردم هوادار موسوی مردم نیستند لباس شخصی های نظامی ادمکش مردم هستند!!
منظورشان از اگهی های پشت سر هم در تلویزیون این است که هر کس اعتراض کند خواهیم کشت غافل از اینکه این مردم عاشق شهادت هستند
یا حق یا شهادت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

جالب اینکه خودشان مردم را شهید می کنند بعد می خواهند با ارازل اوباش برخورد شود
ما نظامیانی که بسوی مردم بیگناه شلیک می کنند نمی خواهیم
ما صدا وسیمایی که در اختیار قشر خاصی هستند نمی خواهیم

خبر جدید سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

اخبار اعلام کرد در پایان تظاهرات روز گذشته افرادی فرصت طلب به یک پاسگاه نظامی به قصد خلع سلاح ماموران وتصرف پاسگاه حمله کردند که در اثر این حمله متاسفانه 7 تن کشته شدند.اخبار اعلام کرد از مرم خواسته می شوو برای پایان دادن به فتنه های سوء استفاده کنندگان امروز ساعت 16 در میدان ولیعصر تجمع کنند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.ghalamnews.org/news-21139.aspx

پاسخ تکان دهنده ایت ا... بیات در مورد جریانات انصار حزب شیطان
پاسخ آیت الله بیات به نامه میرحسین موسوی:
آنچه با شما و مصالح جامعه اسلامی به مبارزه برخاسته، یک طرز فکر غلط و انحرافی است
آیت الله بیات زنجانی در پاسخ به نامه میرحسین موسوی به علما ضمن حمایت از وی و ستایش احساس تکلیف و دغدغه انقلابی وی تاکید کرد که آنچه با شما و مصالح جامعه اسلامی به مبارزه برخاسته است، یک طرز فکر غلط و انحرافی است که معتقد است برای رسیدن به اهداف به ظاهر مقدّس، می‌توان به هر وسیله نامقدسی متوسل شد.
در پی اطلاع از برگزاری برنامه ای در خیابان ولیعصر:
میرحسین موسوی: دوستان رفتار مسالمیت آمیز داشته باشند و در دام آشوب ها نیفتند
مهندس میرحسین موسوی با تشکر از همه مردمی که با متانت و آرامش در راهپیمایی میلیونی روز گذشته شرکت کردند، از مردم و حامیانش خواست تا در برگزاری برنامه هایشان، نظم و آرامش را حفظ کنند.
-----------------------------------------------------------------
در اعتراض به حوادث اخیر در کوی دانشگاه تهران تعدادی از اساتید دانشگاه، صبح امروز(سه‌شنبه) در مسجد دانشگاه تهران تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تجمع‌کنندگان خواهان بررسی جدی موضوع حادثه کوی دانشگاه و حفظ و حراست از قداست محیط دانشگاه شدند.
به گزارش ایسنا فرهاد رهبر(سعی در بدست اوردن ابروی از دست رفته)، رییس دانشگاه تهران نیز در اطلاعیه‌ای از اعضای هیأت علمی دعوت کرد به منظور اعتراض به تعرض به دانشگاه و کوی دانشگاه، در جلسه‌ای که از ساعت ‌٨:30 امروز (سه‌شنبه) در محل مسجد دانشگاه برگزار خواهد گردید، حضور بهم رسانند.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
دانشگاهیان عزیز تعرض به دانشگاه تهران (نماد آموزش عالی کشور) و کوی دانشجویان توسط گروهی متجاوز و ضرب و شتم دانشجویان عزیزی که دغدغه ای جز اعتلای دانشگاه و کشور را ندارند، موجی از تأسف و تأثر در دل اینجانب و تک تک دانشگاهیان را به دنبال داشت.
اینجانب به عنوان رییس دانشگاه تهران ضمن دعوت همگان به آرامش، از اعضای هیأت علمی دعوت می نمایم در جلسه اعتراض به اقدامات فوق الذکر که از ساعت ‌٨:30 روز سه شنبه ‌٢٦/٣/٨٨ در محل مسجد دانشگاه برگزار خواهد گردید، حضور بهم رسانند.
فرهاد رهبر/ رییس دانشگاه تهران
-------------------------------------------------------------
در اعتراض به حوادث اخیر در دانشگاه شیراز، دکتر محمدهادی صادقی رییس دانشگاه شیراز در نامه‌ای به وزیر علوم، رسیدگی به این موضوع و اعلام نتیجه آن در اسرع وقت را خواستار شد.
به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا متن نامه رییس دانشگاه شیراز خطاب به وزیر علوم بدین شرح است:
برادرگرامی جناب آقای دکتر زاهدی
وزیرمحترم علوم تحقیقات و فناوری
احتراما نظر به شرایط پیش آمده در چند روز اخیر و سوء استفاده برخی عناصر فرصت‌طلب وابسته به بیگانه از تجمعات دانشجویی و ایجاد آشوب در محیط دانشگاه و نیز عدم درک درست شرایط موجود، بدینوسیله هتک حرمت به فضای علمی و حریم مقدس دانشگاه را شدیدا محکوم نموده ، ضمن انزجار از رفتارهای هماهنگ با اهداف شوم بیگانگان، به طور جد خواستار تعقیب قانونی مسببین امر می‌باشیم.
مقتضی است به منظور دفاع از اساتید محترم و دانشجویان عزیز نسبت به این موضوع رسیدگی و نتیجه را در اسرع وقت اعلام نمایند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

مردم امشب در تهران در واکنش به تیراندازی بسیج و کشته و زخمی شدن هموطنان شعارمی دهند:
بسیجی بی غیرت دشمن خون ملت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

- موسوی، موسوی رأی ما رو پس بگیر
- موسوی، موسوی پرچم ایران ما رو پس بگیر
- موسوی جونمه رییس جمهورمه
- موسوی بیایی نیایی رییس جمهور مایی
- تقلب یه درصد، دو درصد، نه پنجاه و سه درصد
- رای ما رو دزدیدن دارن باهاش پز میدن
- رای ما رو پس بدید
- دروغگو دروغگو 63 درصدت کو؟
- این 63 درصد که میگن کو؟
- ما خس و خاشاکیم؟
- احمدی به گوش باش، ما مردمیم نه اوباش!

تنها یا Dastyari2007 سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:59 ق.ظ

عکسهای راهپیمایی میلیونی "سکوت" در اعتراض به تقلب در انتخابات :



http://dastyari2010.persiangig.com/document/Musavi.rar

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/06/090615_ag_injured_demo

عکس: مجروحان راهپیمایی تهران
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/06/090615_ag_injured_demo_pics.shtml

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:23 ق.ظ

http://bu4.info/browse.php?u=Oi8vbmV3cy5nb295YS5jb20vcG9saXRpY3MvYXJjaGl2ZXMvMjAwOS8wNi8wODkyOTkucGhw&b=15

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:18 ق.ظ http://bu4.info/browse.php?u=Oi8vbmV3cy5nb295YS5jb20vcG9saXRpY3M

خبر مهم مهم مهم
لینک خبر و عکس یک فاجعه توسط بسیجیان:
http://bu4.info/browse.php?u=Oi8vbmV3cy5nb295YS5jb20vcG9saXRpY3MvYXJjaGl2ZXMvMjAwOS8wNi8wODkyOTkucGhw&b=15

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:17 ق.ظ

٭رای ما رو دزدیدن دارن باهاش پُز می دن



٭٭٭٭احمدی ِ بیچاره بازم بگو فوتباله



٭٭گفته بودم اگر تقلب بشه ایران قیامت می شه



احمدی ِ دروغگو شصت و سه درصدت کو؟



احمدی دوربینتو ور دار بیار



موسوی اگر سکوت منی خائنی



شب خوابیده صبح شده احمدی سید شده



جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:16 ق.ظ

٭احمدی ِ هسته ای از دست تو خسته ایم



پلیس ضد شورش محمودو ور دار ببر



خمینی کجایی رای ما رو فروختند



٭٭نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران



٭٭احمدی به گوش باش ما مردمیم نه اوباش



٭٭با این همه هیاهو رسانه ی ملی کو؟



دولت کودتا استعفا استعفا



دانشجوی زندانی آزاد باید گردد



٭٭توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد



٭٭هاله ی نور رو دیده رای ما رو ندیده



٭٭تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه



٭٭٭٭خس و خاشاک تویی دشمن این خاک تویی



تقلب یه درصد دو درصد نه پنجاه و سه درصد



٭٭می جنگم می میرم رایمو پس می گیرم



دروغگو دروغگو من به تو رای ندادم



وقتی به نیروی انتظامی رسیدیم شعارها این بود: بعضی مردم هم گل دادند به آن ها.



نیروی انتظامی تشکر تشکر



نیروی انتظامی حمایت حمایت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:15 ق.ظ

در پایگاه بسیج گردان عاشورا، در نزدیکی میدان آزادی، از این پایگاه به میان جمعیت گاز اشک‌آور شلیک شد و در همین هنگام در پایگاه باز ‌شد و نیروهای لباس شخصی شروع به رگبار گرفتن جلو پای تظاهرکنندگان کردند.

اما جمعیت هم‌چنان آرامش خود را حفظ می‌کند و تنها شعارهایی علیه نیروهای بسیجی و امنیتی سر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار بامداد خبر اندکی بعد چهار موتورسوار مجهز از پایگاه‌ مذکور خارج می‌شوند و به میان جمعیت می‌روند. که این امر موجب خشم تظاهرکنندگان می‌شود و موتور سواران را می‌گیرند و موتورهای آن‌ها را آتش می‌زنند.

به گفته شاهدان عینی 4 تک تیرانداز از بالای ساختمان این پایگاه برخی از تظاهرکنندگان را هدف قرار داده‌اند و در یک مورد مستقیماً سر یکی از تظاهرکنندگان معترض را هدف قرار داده‌اند.






---------------------------------



به گزارش خبرنگار بامداد خبربا گذشت 4 ساعت از راهپیمایی عظیم هواداران اصلاحات، از

نزدیکی‌های میدان آزادی و اکباتان و هم‌چنین از حوالی خیابان انقلاب صدای تیراندازی به گوش می‌رسد این تیراندازی‌ها در آغاز جهت پراکنده کردن مردم و اعلام پایان تجمع از سوی نیروهای پلیس صورت گرفته‌است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از مدت زمانی اندک، تیراندازی زمینی شده‌است و تظاهر کنندگان مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.
هنوز از این‌که گلوله‌های شلیک‌شده مشقی بوده است یا واقعی خبر موثقی در دست نیست.نیروهای سرکوبگر شب و روز گذشته از گلوله های پلاستیکی و ساچمه ای استفاده کرده اند که منجر به مجروحیت بسیاری از دانشجویان و مرگ دست کم پنج نفر آنان شده است.

به گزارش خبرنگار بامداد خبر در طراف میدان آزادی هم‌اکنون آتش بر پا شده‌است و آمبولانسها به سمت محل در حال حرکت هستند. هم‌چنین خبرنگار ما گزارش می‌دهد که خطوط مترو به طور کامل تعطیل شده‌است . هم‌اکنون درگیری‌ها در مرکز شهر تهران ادامه دارد و کشته شدن یک نفر تایید شده است..خبرهای تآیید نشده از کشته شدن دست کم چهار نفر خبر می دهند.

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:12 ق.ظ

پروردگارا
گریه مکن
درست می شود

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.2khtarekhorshid.com/

بچه ها این صفحه رو ببینین
من که جلو اشکامو نمیتونم بگیرم
http://www.2khtarekhorshid.com/

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:09 ق.ظ

یکی از دوستان در فیس بوک نوشته است:

"اگر حاکمیت تقلب نمی کرد ، موسوی نه تنها ضرری برایش نداشت بلکه حضورش همه سود بود و مشروعیت و اقتدار سنگینی را به حکومت میداد و هرگز موسوی کاری بیش از خاتمی نمیتوانست انجام دهد، اما حالا قدرتی رها شده که در هیچ یک از انتخابات پیش رو نه دیگر میتوان نظارت استصوابی را سد راه مردم کرد و نه هیچ منتخبی از ظرفیت این قدرت تازه دست برخواهد داشت و اما در مورد این انتخابات ،هیچ راهی جز ابطال انتخابات معقول و به صرفه حکام نیست."

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:49 ق.ظ http://barani.ca/2009/06/nothing2/#more-1412

دوستان عزیزی که امروز در راهپیمایی میلیونی در دفاع از حق پایمال شده خویش شرکت کردید، تصاویر حرکت غرور آفرین و راهپیمایی اعتراض آمیز شما توسط شبکه های “بی بی سی” و “CNN” روی آنتن رفت و دنیا شاهد حرکت صلح جویانه شما در دفاع از آزادی و دموکراسی بود و دیگر آبررویی برای متقلبان و زورگویان نمانده.
http://barani.ca/2009/06/nothing2/#more-1412

جلجل سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

هشدار: با تلفن منازل مردم تماس می گیرند و یک نوار ضبط شده می گوید که شما امروز در راهپیمایی بودید اگر تکرار شود برخورد می کنیم (107 دقیقه قبل)
"شما در تظاهرات حضور داشتید. در صورت حضور مجدد، با شما برخورد میشود." این پیغام داره برای همه میره و میخوان مردم رو بترسونن (109 دقیقه قبل)
دوستی الان نوشته که در عینی که در تظاهرات حضور نداشته به تلفن منزلش زنگ زدن و یک پیغام ضبط شده رو پخش کردن: (109 دقیقه قبل

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

ما سبز هستیم، ریشه در خاک، منتظر آفتاب گرم، تشنه آب پاک، همنشین خاک

ما سبز هستیم، که هر روز بیشتر و بیشتر می شویم، ریشه آنقدر دوانده ایم که هر روز دانه ای در کنارمان جوانه می زند، پیراهن سبز می پوشد، بر شانه اش شالی سبز می نشیند و بر مچ های دستش به جای مچ بندهای سرد و سخت استبداد، مچ بندی سبز می نشیند که وقتی دست هایمان را گره می کنیم و به آسمان می بریم، آسمان می داند که هزاران دست، هزاران هزار دست، سبز را فریاد می زنند، با هزاران تصویر سبز و امیدوار.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 12:47 ق.ظ

۵ نفر از دانشجویان کوی دانشگاه شب گذشته به دست بسیجیان به شهادت رسیدند.
مرگ بر دیکتاتور. مرگ بر دولت استبداد احمدی نژاد

سه شنبه ساعت ۵ بعد طهر تجمع در میدان ولیعصر با لباس سیاه.
لطفا اطلاع رسانی کنید.
گفته میشود مهاجمین به مردم به زبان عربی با هم صحبت میکردند!!(یعنی آدم کش از لبنان آورده اند)

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

دانشجویان دانشگاه علم وصنعت طی تحصن امروز عکس احمدی نژاد را از تابلوی اساتید هیئت علمی پایین کشیدند

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

در اجتماع میلیونی، بی نظیر و به یادماندنی مردم تهران در اعتراض به تقلب در انتخابات
خاتمی: اعتماد مردم لطمه دیده است/باید به اعتراضات مسالمت آمیز و مدنی مردم توجه شایسته شود
قلم - رییس جمهور پیشین کشور اظهار کرد: اعتماد مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه انقلاب و کشور لطمه دیده است.

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، سید محمد خاتمی که برای شرکت در مراسم راهپیمایی میلیونی مردم تهران در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به میان مردم در خیابان آزادی تهران رفته بود؛ با سپاس از مردم به خاطر هوشیاری؛ حق خواهی و رفتار مدنی؛ ضمن توصیه بر تداوم حضور مدنی و آرام و متین و اعتراض منطقی آنان گفت: صدها هزارنفر در مسیری که تنها در روزهای انقلاب و بزرگداشت انقلاب اسلامی چنین جمعیتی به خود دیده در حقیقت اعتراضی روشن و صریح است به آنچه که به عنوان نتیجه انتخابات اعلام شده و نشان از این دارد که اعتماد مردم که بزرگترین پشتوانه انقلاب و کشور است لطمه دیده و همه باید برای بازگرداندن اعتماد ملی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ به درخواست بر حق این مردم برای صیانت از آرائشان تجدید این انتخابات یا تعیین یک هیأت صاحب صلاحیت بی طرف و شجاع و حقیقت یاب (و نه آنان که خود در این ماجرا متهم هستند) برای بررسی ماجرایی است که بر این انتخابات گذشته است؛ انتخاباتی که دلایل و شواهد کافی مانع از اعتماد به نتایج اعلام شده آن می گردد!

خاتمی در پایان تاکید کرد: همه باید قدر این ملت شریف؛ بزرگوار و آگاه را بدانند و به اعتراضات مسالمت آمیز و مدنی آنان توجه شایسته بنمایند. این مردم پایه های نظام ما هستند و نظام را از خود می دانند و اگر اعتراضی هست در این است که چرا معیارهای اصلی انقلاب که از مهمترین آنها محوریت مردم و اهتمام به رأی و نظر آنهاست مورد خدشه و انحراف قرار می گیرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

در اجتماع میلیونی، بی نظیر و به یادماندنی مردم تهران
موسوی:کسانی اتوبوس آتش زدندکه دیشب به خوابگاه دانشجویی حمله کردند/نیروهای دولتی دست ازخشونت بردارند
قلم - مهندس میرحسین موسوی در راهپیمانی میلیونی مردم تهران در اعتراض به تقلب آشکار در رای آنها، با احترام به مردم و حامیانش تاکید کرد که آماده پرداختن هرگونه هزینه برای تحقق آرمان های ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، میرحسین موسوی در اجتماع میلیونی مردم تهران و راهپیمایی آنها از مقابل دانشگاه تهران تا میدان آزادی در اعتراض به نحوه شمارش آرا اظهار کرد: سلام بر شما ملت عزیز، سلام بر شما هموطنان. آمده ام تا ادای احترام به این همه ایستادگی و آگاهی بکنم. گروههای سیاسی متعددی درخواست مجوز کرده بودند تا یک راهپیمایی در اعتراض به تقلبات وسیع در انتخابات صورت گیرد. چون اجازه داده نشد و بنده شنیدم ممکن است مردم حضور پیدا کنند، آمدم تا همه را ضمن دعوت برای دفاع از حق خود به آرامش دعوت بکنم . آمده ام ، تا بهاری سبز «استقامت کنم» تا «نماد سبز» را به «یغما» نبرند .

وی بیان کرد: شما مردم بت شکن هستید ، شیشه شکن نیستید . آن کسانی دیروز اتوبوسها و موتورها را آتش زدند که دیشب به خوابگاههای دانشجویی حمله کردند و وحشیانه ضمن شکستن دست و سر و پا ، عده ای را از پنجره ها بیرون ریختند و عده زیادی را دستگیر کردند .

موسوی تاکید کرد که بنده قویاً خواهان آزادی بی درنگ همه این عزیزان هستم و از نیروهای دولتی می خواهم،دست از خشونت علیه مردم و فرزندان آنها بردارند .

وی ادمه داد: مردم ما با شعارهای الله اکبر و زیر سایه پرچم سبز اهل بیت (ع) به صورت مسالمت آمیز احقاق حق خود را می خواهند و احساس می کنند به شعور آنها بی احترامی شده است . من نامه ای به شورای نگهبان نوشته ام و موارد تخلف را شرح داده ام، گر چه امیدوار به شورای نگهبان نیستم. تعداد زیادی از اعضای شورای نگهبان در طول انتخابات بی طرفی خود را نگه نداشتند و از کاندیدای دولتی حمایت کردند .

موسوی بیان کرد: من از شما ملت عزیز، زنان و مردان، دانشجویان، روحانیون، هنرمندان، بازاریان، کارگران و کارمندان وهمه اقشار تشکر می کنم، به ویژه از اقلیت های عزیز.

وی افزود: ما باید با الله اکبر هایمان و از طریق راههای قانونی به دنبال حق پایمال شدة مردم خود باشیم و بتوانیم جلوی این پدیده، این دروغ آخرین، یعنی این تقلب و شعبده بازی حیرت آور بایستیم.

موسوی اظهار کرد: راه حل بنده، ابطال این انتخابات مخدوش است و این کمترین هزینه را برای ملت ما خواهد داشت وگرنه از اعتماد ملت به دولت و نظام هیچ چیزی باقی نخواهد ماند. البته من به همه عزیرانی که به تشخیص خود، سایر کاندیداها را انتخاب کرده اند،احترام گذاشته و سر تعظیم فرود می‌آورم و اعتراضم به عدم مراعات امانتداری و تخلف فاحش دست اندرکاران انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم ما بر سر این حق خود ایستاده اند و من هم آماده ام همه گونه هزینه ای را برای تحقق آرمان های شما ملت عزیز بپردازم .

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:02 ب.ظ

خبر مهم شبکه 3:23 راس گوسفند در شهرکرد مردند..
خاک بر سرتون.جوونای مردم را می کشید.اصلا مهم نیست.
ایشالله همتون با هم یک جا بمیرید.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:00 ب.ظ

خدایا شاهد باش...خدایا شاهد باش...به امید پیروزی
حق بر ناحق(احمدی....).اکثر این کماندوها لبنانی هستند
با پول نفت ما هیکل گنده کردن.میان جوونای ما را میکشن.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

اینها اراذل و اوباش اند کثافتها؟!
دانشجوهای دانشگاه تهران؟ بچه هایی که با هزار امید اومدن تهران درس بخونن! بچه هایی که چاره ای جز این نداشتن که در خوابگاه زندگی کنن!
خدایا ازت می خوام ا.ن. رو به هلاکت برسونی!
خدایا ازت می خوام ا.ن. رو به عزای بچه هاش بشونی!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

'حداقل یک نفر' کشته در راهپیمایی تهران

این اولین تصویر از زخمی شدگان در اثر تیر اندازی بود
بر اساس تازه ترین گزارش ها در جریان تجمع اعتراضی در مسیر بین میدان انقلاب و میدان آزادی تهران صدای تیراندازی های پراکنده شنیده شده است.

خبر شنیده شدن صدای تیراندازی های پراکنده از سوی شبکه پرس تی وی هم گزارش شده که یک خبرنگار آن از فرار کردن مردم از صحنه تیراندازی خبر داد.

این خبرنگار برخی از حاضران در راه پیمایی را مسلح توصیف کرد و گفت آنها با شلیک به سوی مردم باعث برهم زدن فضا شدند.

خبرگزاری فرانسه از کشته شدن یکی از معترضین خبر داده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس این حادثه را ناشی از تیراندازی از یک مقر بسیج در نزدیکی مسیر حرکت تظاهرکنندگان دانسته و نوشته حداقل یک نفر در اثر این تیراندازی کشته شده است.
................

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

دستمالکشی
تعرض به کوی موجی از تاسف به دنبال داشت/ حادثه را پیگیری می‌کنم
فرهاد رهبر در بیانیه ای تاسف خود از ضرب و شتم دانشجویان کوی دانشگاه را اعلام و تاکید کرد از طریق مراجع ذیربط شناسائی و مجازات عاملین این اقدام موهن را پیگیری می کنم.
به گزارش خبرگزاری مهر، تعرض به کوی دانشگاه تهران، نماد آموزش عالی کشور توسط گروهی متجاوز و ضرب و شتم دانشجویان عزیزی که دغدغه ای جز اعتلاء، دانشگاه و کشور را ندارند موجی از تاسف و تاثر در دل اینجانب و تک تک دانشگاهیان را به دنبال داشت.

اینجانب به عنوان رئیس دانشگاه تهران به شما عزیزان اطمینان می دهم که علیرغم مشکلات و محدودیتها، نهایت مساعی خود را به منظور حفظ امنیت و آرامش شما عزیزان به کار برده و از طریق مراجع ذیربط شناسائی و مجازات عاملین این اقدام موهن را پیگیری کنم.

دانشگاه تهران در طول تاریخ پرافتخار خود همواره مأمن و خانه همه فرهیختگان، دانش پژوهان و دانشگاهیان بوده و هست لذا حفظ امنیت و آرامش آن وظیفه تک تک اعضای این خانواده بزرگ است. اینجانب ضمن دعوت همگان به آرامش، کمک و مساعدت شما فرزندان عزیز را در این راستا خواهانم.

دانشگاه تهران تعرض به دانشجویان کوی دانشگاه را محکوم کرد
دانشگاه تهران در اطلاعیه ای حوادث کوی دانشگاه تهران را شدیدا محکوم و اعلام کرده است: مسئولین دانشگاه تهران وظیفه خود می دانند برای دفاع از حریم مقدس دانشگاه از طریق مراجع قانونی تا احقاق حقوق فرزندان خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و مجدانه پیگیری لازم را به عمل آورند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای با دعوت از دانشجویان فهیم و فرهیخته دانشگاه به هوشیاری بیشتر اعلام کرد: دانشگاه تهران حضور غیرقانونی و رفتار خلاف قانون و حریم شکنانه افرادی غیرمسئول که از خارج دانشگاه به دانشجویان تعرض کرده و با وارد کردن ضرر و زیان به اموال دانشگاه موجب شکستن حریم مقدس دانشگاه شده اند را شدیداً تقبیح و محکوم کرده و از قوه قضائیه و نیروی انتظامی خواستار شناسایی و معرفی متخلفان و برقراری نظم و تضمین امنیت حریم دانشگاه و فرزندان عزیز خود می باشد.

مسئولین دانشگاه تهران وظیفه خود می دانند برای دفاع از حریم مقدس دانشگاه از طریق مراجع قانونی تا احقاق حقوق فرزندان خود از هیچ کوششی دریغ ننموده و مجدانه پیگیری لازم را به عمل آورند. بر همه ملت غیور و دانشجویان عزیز روشن است که دانشجویان، این فرزندان فرهیخته ملت ایران هیچگاه اخلال گر نبوده و تفکیک صفوف آنان از سایرین برای حفظ ساحت مقدس علم ضروری است.

رئیس، هیات رئیسه، مجموعه مدیران دانشگاه، دانشجویان دانشگاه تهران را فرزندان خود دانسته و همچون پدری دلسوز با همه وجود از استقلال و آرامش آنان و دانشگاه دفاع خواهند نمود و صیانت از حریم مقدس دانشگاه و دانشجویان را بر خود فرض می دانند.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

چرا نباید عاملین این جنایات قصاص بشن؟

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

استعفای دسته‌جمعی اساتید دانشگاه تهران در اعتراض به کشتار دانشجویان این دانشگاه
چاپ اشتراک? del.icio.us Digg it Newsvine reddit Facebook StumbleUpon Yahoo MyWeb Google Windows Live Balatarin Donbaleh دنبالک? آدرس دنبالک:
http://bamdadkhabar.com/cgi-bin/mt/mt-tb.cgi/2200ارسال June 15, 2009 7:26 PM
شب گذشته انصار حزب الله به همراه گارد دانشگاه را به خاک و خون کشیدند
در پی حملات شب گذشته به کوی دانشگاه تهران و کشته شدن پنج تن از دانشجویان این دانشگاه، دکتر جبه‌دار مارالانی رئیس دانشکده برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی این دانشگاه از سمت خود استعفا داد.
جبه‌دار مارالانی که چهره ماندگار گرایش الکترونیک دانشکده برق است و پدر مهندسی برق ایران لقب گرفته‌است، عصر امروز از سمت خود کناره‌گیری کرد.وی از سال 81 رئیس دانشکده برق بوده است.دانشجویان خواهان استعفای فرهاد رهبر رئیس انتصابی دانشگاه تهران هستند و بی کفایتی او را در دفاع از کیان دانشگاه و جان دانشجویان محکوم می کنند.
این در حالی است که 119 تن دیگر از اساتید دانشگاه تهران نیز در پی حوادث شب گذشته که به هتک حرمت دانشگاه منجر شد، از سمت استادی خود کناره‌گیری کردند.
اسامی کشته‌شدگان شب گذشته حملات انصار حزب‌الله به کوی دانشگاه به شرح زیر است:
خانم‌ها مبینا احترامی و فاطمه براتی و آقایان کسری شرفی، کامبیز شعاعی و محسن ایمانی.
گفته می شود یکی از کشته شدگان رتبه 20 کنکور کارشناسی ارشد سال 88 در رشته برق بوده است.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

تا اینها باشند دیگه هوس تفلب به سرشان بزنه

ما پزشکان هم اگر یک کم عرضه داشتیم وضعمان خیلی بهتر بود

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

شکوه مدنیت ملت ایران؛تهران یکپارچه سبزپوش شد/موسوی،خاتمی ، رهنورد وکروبی در میان سیل خروشان مردم
مردم تهران در خلق حماسه‌ای دیگر از شرق تا غرب تهران را سبزپوش کردند.گزارشهای خبرنگاران قلم حاکیست در این حرکت مدنی مهندس موسوی،خاتمی ،رهنورد و کروبی و ... مردم را همراهی می‌کردند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

ایت ا.. صانعی تحت کنترل هستند اجاژه زیادی ندارند

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

امشب نیروهای یگان ویژه در شیراز با ورود به خوابگاه ها دانشجو ها را شبانه از خوابگاه بیرون میکنند و حتی اجازه نمی دهند صبح بشه دانشگاه تعطیل شده و امتحانا عقب افتاده آخه الان این وقت شب دخترا کجا میتونن برن؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

الله اکبر
یا حسین میر حسین
که از ۹:۲۰ شروع شده
گوشمان را کر کرده است

ببینیم چند شب ادامه خواهد یافت

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

امشب احمدی نژاد به حامیانش گفته الله اکبر بگن برای اینکه الله اکبرمونو هم مثل رایامون ندزدند قراره امشب حامیان مهندس موسوی یا حسین بگن.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

به جز دعا چه کار می کنی ؟مرجع تقلید!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

عجب مرجعی!!
با خوندن نامه فهمید که حق با اونه!!
حکومت اسلامی یعنی این.میبینین چقدر اینا با هوشن؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 06:47 ب.ظ

دوستان از انقلاب خبر دارید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

فوری/جوابیه آیت الله العظمی صانعی در پاسخ به نامه میر حسین موسوی
قلم - یقین بدانید که احقاق حقوق و احترام به رای مردم و صیانت از انتخاب آگاهانه ملت که درمتن نامه شما به خوبی نمایان است تنها از طریق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امکان پذیر است.


به گزارش قلم نیوز، متن جوابیه آیت الله العظمی صانعی در پاسخ به مهندس میر حسین موسوی در باره مسائل پیش آمده در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به این شرح است:
بسمه تعالی:
دوست مکرّم و یار و فرزند امام خمینی (سلام الله علیه)
جناب آقای مهندس میرحسین موسوی (دام عزه)
بعدالتحیه والسلام؛

نامه دردمندانه، انسانی، اسلامی و ایمانی جنابعالی را دریافت کردم، امید آن داشتم که انتخاب شما با کوله باری ازتجربه و تعهد و دعای امام امت (سلام الله علیه) ویاران با وفایش، شادی مردم فهیم وآگاه ایران اسلامی را دوچندان کند. اما صد افسوس که چنین نشد، یقین بدانید که احقاق حقوق و احترام به رای مردم و صیانت از انتخاب آگاهانه ملت که درمتن نامه شما به خوبی نمایان است تنها از طریق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امکان پذیر است.

و اگر می پنداشتم که با تذکّر اینجانب گره ای ازمشکلات فعلی رفع می شد حتما به چنین امرمقدس و لازمی اقدام میکردم، تا شک و شبهه به وجود آمده درانتخابات و آرای مردم مرتفع گردد.

لکن با همه مشکلات و شرایط موجود چون باب دعا و توجه به خداوند بدون حجاب و مانع است و درهر زمان بشر می تواند با او ارتباط برقرارنماید برخود لازم می دانم که برای شما وهمه مردان و زنان این مرز و بوم و استمرار اهداف مقدس نهضت و جمهوری اسلامی امام خمینی (سلام الله علیه)- که همان اسلام ناب طرفدار کرامت وحقوق انسانهاست - دعا نمایم، برماست دعا و بر اوست اجابت.

در خاتمه همه ملت را به آرامش و حفظ نظم دعوت می نمایم تا بتوانند حقوق و مطالبات خود را که از اعظم آنها رای و انتخابشان می باشد از مجاری قانونی و آگاهی دهنده عینیت بخشند .

و امیدوارم در این موقعیت حساس و بهت زدگی جمعیت ها و توده هایی از مردم بتوانید با توکل به ذات باری تعالی و حمایت توده های مردم و دانشگاهها و روحانیون معظم از جمله مجمع روحانیون مبارز تهران و مجمع محققین و مدرسین قم ـ که همه آنها ازبزرگان علم و تحقیق میباشندـ و صدها و هزاران بزرگ دیگر از حوزه های قم و سایرحوزه های علمیه (حفظها الله عن الحدثان) با حفظ طمأنینه همیشگی، همبستگی و وحدت ملت و حقوق آنها را تامین نمایید که تنها عامل سعادت، اتحاد و وحدت کلمه وکلمه توحید«لااله الاالله» است .

دوشنبه 25/3/ 1388هجری شمسی
مطابق با 21جمادی الثانی 1430هجری قمری
قم المقدسه - یوسف صانعی

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

من فقط هلی کوپتر ها را میبینم که بالای سرم بال بال می زنند
نیروی انتظامی گفته ما هر کی را در ازادی ببینیم می زنیم بیرون نیایید

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

تا مشخص شدن تکلیف انتخابات هر شب 10/30 تا 12 بانگ الله اکبر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد