خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

معنای عدالت و شفاف سازی از زبان دولت نهم دهم...

چرا دبیرخانه اخرین نمره و رتبه قبولی سهمیه های مختلف دیگر مثل سهمیه مازاد سال قبل را در سایت نمی زنه؟!!
ایا وحشت داره از اینکه مردم ببیند چه مونگولهایی وارد تخصص شده اند؟ 

 آیا معنای جدید شفاف سازی از زبان احمدی نژاد و دارو دسته اش این است!؟ 

 

 معنای جدید عدالت اجتماعی دولت نهم:
مهم این نیست که افراد با سواد و لایق وارد رشته های تخصصی شوند بلکه این افراد باید از طبقه برتر زیردستان و دارو دسته ما باشد.
  

 

 

سهمیه مخصوص طبقه برتر : سهمیه مازاد 

نظرات 41 + ارسال نظر
یک خانم غیر پزشک سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

خاک بر سر تو و خانواده بی فرهنگ و بی حیایی که جانور کثیفی مثل تو را پرورانده اند .
دیگر جواب دادن به تو در شان من نیست ودیگر این سایت را باز نمی کنم پس هر چه می خواهی واق واق کن.
برای اطلاعت بگویم من پزشک نیستم ولی دکترای الکترونیک دارم و همسرم و برادرانم پزشک هستند ولی از نوع با شعورشان . و تو به هیچ جا نخواهی رسیدخوشبختانه.
/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 10:06 ق.ظ

خاک بر سر تو و خانواده بی فرهنگ و بی حیایی که جانور کثیفی مثل تو را پرورانده اند .
دیگر جواب دادن به تو در شان من نیست ودیگر این سایت را باز نمی کنم ژس هر چه می خواهی واق واق کن.
برای اطلاعت بگویم من پزشک نیستم ولی دکترای الکترونیک دارم و همسرم و برادرانم پزشک هستند ولی از نوع با شعورشان . و تو به هیچ جا نخواهی رسید.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 11:05 ب.ظ

تو هم اگه یه کم غیرت داشتی اینطوری در مورد خانمها حرف نمی زدی! و اگه لیاقتشو داشتی تو هم الان <یک خانم پزشک> میشدی ! !!
ضمنآ بهتره بجای دعا کردن واسه ما و نظر بی خودی دادن تو سایتهای غیر مربوط به تو مراقب بچه تون باشی مریض نشه! نه که قحطی دکتر مرد اومده از اون نظر!!!!!!!!!!!!!

یک خانم غیر پزشک شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 10:21 ق.ظ

متاسفانه شما پزشکان به همه مشکوک و بدبین هستید من برای همه پزشکانیکه مثل برادرم شبانه روزی طی دو سال زحمت کشیدند و از دیدن رتبه شوکه شدند دعا می کنم که فروردین ماه به حقشان برسند و با قبولی در رشته مورد نظرشان از خوشحالی شوکه شوند. حقتان را از رتبه دزدان بگیرید نه از من و امثال من.

یک پزشک بی سهمیه شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 10:16 ق.ظ

خانم غیر پزشک خواهر من است و جوابیه همکاران بی ادب آبروی مرا برده است لطفا در شان یک پزشک صحبت کنید اینجا چاله میدان نیست . درست نیست برای جبران ناراحتی مان بهدیگران توهین کنیم.

[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

خانم غیر پزشک یا بهتره بگم آقای پزشک خر خودتی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

خانم غیر پزشک کسی نظر شما رو نخواست. با همسر خوش غیرتت برای معاینه زنان هم پیش پزشک مرد برو!

یک خانم غیر پزشک چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

من از اینکه فهمیدم 50% سهمیه مال خانم هااست متاسف شدم چراکه من یا فرزند م اگر بیمار شویم هیچوقت پیش پزشک خانم نمی رویم مگر آنکه مجبور شویم چون تکبر و عقده ای بازی استادان زن را در دانشگاه دیده ام چرا پولم را حرام ویزیت پزشک زن کنم که به جز تعداد کمی از آنها ، بقیه تسلط به کارو سوادشان ندارند مثل رانندگیشان ، در صورتی که در کارهای اداری خیلی موفقند.

فوتبالدوست سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

افشین پیروانى مربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شناختى که از الشارجه داریم براى برد این تیم برنامه ریزى کرده ایم.وى همچنین عنوان کرد: روحیه بازیکنان با حضور معاونان رئیس جمهور بالا رفته است و من به سهم خودم از سعیدلو و على آبادى تقدیر و تشکر مى کنم که با حضورشان در اردو موجب دلگرمى ما شده اند.

یک پزشک بی سهمیه سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 09:12 ق.ظ

همه چی تموم شد ازما هیچ کاری بر نمی آید نه تحصن نه اعتراض نه ...
باید رشته پایین راکه دوست نداریم به اجبار برویم چون سال بعد معلوم نیست که وضعیت بهتر باشد
ما را در وضعی قرار می دهند که چه امسال به رشته پایین تر برویم و چه تا سال دیگر صبر کنیم در هر دو حال پشیمان می شویم خدا باعث و بانی را مثل ما در سر دو راهی قرار دهد

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

محققی به مهر خبر داد:
انتخاب رشته 7 هزار داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام نتایج در فروردین 88
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اعلام ظرفیت پذیرش دستیاری در سی و ششمین دوره آزمون دستیاری از انتخاب رشته بیش از 7 هزار داوطلب واجد شرایط خبر داد.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این دوره از آزمون دستیاری 7 هزار و 829 داوطلب واجد شرایط، انتخاب رشته کرده اند که از این تعداد یک هزار و 803 نفر در 30 دانشگاه علوم پزشکی کشور پذیرفته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: 25 رشته تخصصی پزشکی در دوره دستیاری وجود دارد و 30 دانشگاه علوم پزشکی در کشور به تربیت دستیار مشغول هستند.

محققی در مورد زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری گفت: نتایج فروردین ماه 88 اعلام می شود و تا آن زمان تمامی مدارک ارسالی داوطلبان مجاز که انتخاب رشته کرده اند به دقت بازبینی می شود.

به گزارش مهر، سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی روز اول اسفند 87 با رقابت 17 هزار و 880 داوطلب در 32 حوزه امتحانی در 28 استان برگزار شد.

پزشکیان دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

قرارداد خرید 2500 آ‌مبولانس خارجی منعقد شد اما با جوسازی که انجام شد بعد از آن نتوانستند هیچ آمبولانس خارجی دیگری به این خرید اضافه کنند و حتی ورود تعدادی از آمبولانس‌های قرارداد قبلی نیز با مشکل مواجه شد.

الن دولن دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

دکتر خزعلی می گه اسمش دانیال بوده، یا شمعون بوده، یا شموئیل بوده، یا عباس لقا بوده یا ‏یک چنین چیزهایی، با این وضعی هم که سالی یکی از پدرهای این محمود به رحمت ایزدی ‏می رن، به نظرم یک مشکلات ویژه ای وجود داره. البته یک نظریه وجود داره که معتقده که ‏کلا اسم طرف یعنی " محمود احمدی نژاد" اسم مستعاره و اصولا رئیس جمهور ما با اسم ‏مستعار رئیس جمهور بوده و هست. ولی خیلی ها معتقدند که اصلا این حرف ها نیست و ‏ایشون شایعه نیست و وجود داره و اسمش هم در دوره نوجوانی یا " بمانی" بوده یا " قدم ‏خیر" یا " خوش قدم" و شاید هم " سرخور". دلیلش چیه؟

باور کنید ایشون اصلا به اون بدی که همه فکر می کنند نیست، خیلی چیزها دست خودش ‏نیست، بدشانسه. پروین شون که گفته روی پوستش نوشته 666، البته این حرف رو ایشون در ‏یک مصاحبه ای زده که دو هفته دیگه منتشر می شه. حالا این مصاحبه اصابت کند توی سر ‏طرف مذکور، مشکل مهمی که ما داریم اینه که این 96 روز رو چه کنیم؟ باید یک وزارت ‏اسفند و چشم زخم دائر کنیم و از حالا تا روزی که پرستو ها به ارادان برمی گردند، طرف رو ‏جمع کنیم و بفرستیم بره خونه شون، وگرنه هر روز یک مصیبت داریم. می پرسید برای چی؟

لابد فکر می کنید که این " خاله قدم خیر" یک میلیارد دلار رو بالا کشیده، ولی اشتباه می ‏کنید، کاش دزد بود. حداقل یک میلیارد می دزدید تموم می شد، ولی این جوری 200 میلیارد ‏نابود می شه، وقتی هم که نابود می شه چه فرقی می کنه دزدی کرده باشند یا گم شده باشه یا ‏تلف شده باشه. من حدس می زنم یک میلیارد دلار رو حواسش نبوده، یک جایی دوربین دیده ‏مسحور و شیفته آب دهن اش راه افتاده، کیسه پول رو ول کرده به امان خدا. یک دفعه می بینی ‏اگر بری بگردی، می بینی یک میلیارد دلار رو زیر بالشی، توی دستشویی، موقع شوت زدن، ‏توی رختکن، لای جوراب های نشسته گم کرده باشه و اصلا پولی گم نشده باشه، ولی باور ‏کنید اصلا مساله ما پول نیست، چرا فکر می کنید مساله ما پوله؟

امروز آخرین روز مسابقات کشتی جهان بود، حالا اگر شما نمی اومدی نمی شد؟ الهی اون ‏پات قلم بشه که هیچ کس نه از اون کفش ها خیر دیده نه از اون جوراب های سفید در امانه. ‏حالا شما امروز رو نمی رفتی برای مسابقات قهرمانی کشتی، می مردی؟ کلکسیون عکس ‏هات چیزی کم داشت؟ مرد حسابی! جان کلیه پدران زنده و مرده ات، این 96 روز آخر رو ‏ول کن. ول نمی کنه ایشون. امروز مسابقات قهرمانی کشتی بود و در این سه روز ایران همه ‏رقبا رو شکست داده بود. همه کشتی گیرهای ایرانی پیروز شده بودند و همه چیز آماده بود که ‏امروز ایران قهرمان کشتی جهان بشه. تا همین عصر امروز. آخرین کشتی گیر ایرانی هم ‏داشت مسابقه می داد و اتفاقا جلو هم بود، سه امتیاز جلو بود، اصلا دو دقیقه مونده بود که ‏ایران قهرمان جهان بشه..... توی سالن چه اتفاقی افتاد؟

یکی گفت: حاج آقا! درست به موقع اومدید، ما سه امتیاز جلو هستیم و ایران تا قهرمانی جهان ‏سه دقیقه بیشتر فاصله نداره.....‏
محمود گفت: واقعا بسکتبالیست های ما چشم جهان رو خیره کردند.....‏
علی آبادی گفت: نه حاج آقا، بسکتبال نیست، کشتی یه، البته ما که هم با آزادش مخالفیم هم با ‏فرنگی اش، ولی داریم قهرمان جهان می شیم....‏
یک دفعه در باز می شود و رئیس جمهور وارد سالن می شود، همه مردم که در حال تشویق ‏کشتی گیر ایرانی بودند حال شان گرفته می شود؛ بابا این دیگه کی بود.....‏
کشتی گیر ایرانی که سه امتیاز جلوست، یک دفعه متوجه می شود که رئیس جمهور ایران ‏وارد سالن شده است...... همه چیز عوض می شود، فرشته های امید، دعای مادران کشتی گیر ‏ایرانی، تشویق تماشاگران همه در یک لحظه محو می شود، ایران شکست می خورد و تیم ‏ایران قهرمانی جهان را از دست می دهد.‏

البته چند تا راه داریم
یکی اش این است که این 96 روز عده ای فداکاری کنند ایشان را بدزدند و ببرند یک جایی ‏قایم کنند که بیخودی هی راه نیفتد این ور و آن ور برود. ‏
یکی دیگرش این است که حضور رئیس جمهور در کلیه اجتماعات تا سه ماه ممنوع شود، ‏برود ورزشگاه یک دفعه می بینی شهاب آسمانی آمد و خورد توی سر مردم، برود برای ‏بازدید از شهرستان یک باره می بینی شصت نفر زیر دست و پای خودشان له شدند، برود ‏توی سفید رود آب بخورد، می بینی تمام آب تهران مسموم شد. یکی به دادمان برسد. ‏
یکی اش هم این است که برویم بنشینیم زیر پای الیور استون، چاوز هم دعوتش کند، آمریکایی ‏ها هم یک تور سخنرانی در همه دانشگاهها بگذارند که ایشان حداقل یکی دو ماه برود سفر، ‏من حاضرم به جای حضرت مولانا همه کارهایش را انجام بدهم.... ‏

در هر حال، فقط 95 روز یکی مواظب این باشد




پزشک بی خانواده دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://avizoon.com


حاشیه ای بر ملاقات هاشمی رفسنجانی و آیت الله سیستانی
آیت الله سیستانی در برابر
بلند پروازی های علی خامنه ای




وبلاگ "تورجان" گزارشی پیرامون سفر هاشمی رفسنجانی به عراق و ملاقات وی با آیت الله سیستانی منتشر کرده است که با توجه به حضور نویسنده این وبلاگ در قم و اطلاعاتی که از محافل مذهبی دارد قابل توجه است.

«سفر حجة الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی به عراق و دیدار وی با مراجع تقلید نجف از رویدادهای تاریخی و مهمی است که در چند روز اخیر شاهدش بوده ایم. فارغ از نتایج سیاسی غیرمستقیم این سفر که در کوتاه مدت و درازمدت ممکن است به سود منتقدین دولت نهم تمام شود، از نظر حوزوی نیز این رخداد اهمیت ویژه ای دارد. هاشمی رفسنجانی از امتیاز مهم ریاست بر مجلس خبرگان رهبری برخوردار است که متشکل از مجتهدین و روحانیون صاحب نفوذ کشور است. علاوه بر این همانگونه که پیشتر هم گفته بودم، باید هاشمی رفسنجانی را سمبل جمهوری اسلامی برشمرد.

وی با چنین پیشینه و جایگاهی توانست مهم ترین سفر سیاسی - مذهبی یک مقام ایرانی به عراق را ترتیب دهد و در این میان باید مهم ترین دستاورد سفرش را مذاکره مستقیم و بی واسطه و البته محرمانه وی با آیت الله العظمی سیستانی دانست. آنگونه که سایت نزدیک به محسن رضایی - که از همراهان هاشمی در این سفر بوده - مخابره کرده است، آیت الله سیستانی به هاشمی گفته که خاطرات وی را مطالعه می کند. هاشمی توانسته از دومین مرجع تقلید شاخص معاصر نظر مثبتی درباره انتشار خاطراتش اخذ کند. پیش از این نیز آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی در روزهای حمله هواداران دولت نهم به هاشمی درباره برخی محتویات خاطراتش، در دیدار هاشمی با وی نظر مثبت خود را درباره انتشار خاطرات هاشمی بیان کرد.

اما آیت الله سیستانی در دیدار با هاشمی موضع گیری مهمی هم داشته که می تواند به سود هاشمی و همفکران اصلاح طلب و اصولگرایش باشد. مرجع تقلید 78 ساله شیعه که می توان از جهاتی وی را مهم ترین و متنفذترین مرجع کنونی جهان تشیع قلمداد کرد، نسبت به انزوای اعتدال گرایان در ایران ابراز نگرانی کرده است. البته برای کسانی که به مبانی فکری و روحیات فردی این مرجع تقلید مشهدی الاصل آشنا هستند، چنین سخنانی چندان شگفت آور نیست.

آیت الله سیستانی به گواه بسیاری از نزدیکان و آگاهان، تسلط بالایی به مسائل روز دارد و از همان دوران جوانی پیگیر تحولات جهانی بوده و با مکاتب روز آشناست. روحانیون فعال حوزه نجف روایت می کنند که سیستانی جوان در سال های دهه 40 شمسی خواننده همیشگی نشریات معتبر غربی بوده است. از سعید حجاریان هم شنیده ام که آیت الله سیستانی آشنایی فوق العاده ای با تاریخ معاصر ژاپن (به عنوان سمبل رشد کشورهای آسیایی) دارد. برخی از دوستان آیت الله نیز نقل می کنند که وی مستقیماً پیگیر دائمی مطالب روزنامه های ایران است. حتی شنیده ام که ده سال پیش آیت الله شخصاً دادگاه جنجالی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران را مشاهده کرده، انتقادات جدی نسبت به نحوه محاکمه وی داشته و همچنین از صدور حکم اعدام دکتر آغاجری نیز به شدت گلایه مند بوده است.

همه این شواهد و قرائن نشان می دهد که چرا آیت الله سیستانی نسبت به برخی مسائل داخلی ایران نگرانی هایی دارد و آنها را به هاشمی منتقل می کند. آیت الله سیستانی که می توان وی را نماد پیوند حوزه قم با نجف دانست، اکنون به بازیگر اصلی جامعه مدنی در عراق بدل شده و حتی مخالفت ها، اهانت ها و فشارهای طلبه جوان و جویای نامی چون مقتدا صدر نتوانست خللی به جایگاه وی وارد کند.

هاشمی رفسنجانی یقیناً حامل پیام های محرمانه مهم تری از جانب مرجع تقلید بزرگ شیعه برای سران نظام است. بعید نیست که هاشمی راهی قم نیز شود تا با مراجع قم نیز درباره نتایج این سفر تاریخی رایزنی کند. چه مخالف هاشمی باشیم و چه موافقش، باید سفر اخیر وی را مهم بدانیم و تحسین کنیم. فقط سیاستمدار مقبول و ریسک پذیری چون هاشمی می توانست به این سفر حساس برود.(عناوین انتخاب پیک نت است، بی جهت موی دماغ تورجان نشوند!)


[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

از تحصیلکرده های این مملکت واقعا انتظاری بیشتر از این الفاظ نمیشه داشت...

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

اقای فوتبالدوست توب فوتبال توی اونجای مادر و خواهر گرامیتان باد

پزشکیان یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 10:10 ق.ظ

قرارداد خرید 2500 آ‌مبولانس خارجی منعقد شد اما با جوسازی که انجام شد بعد از آن نتوانستند هیچ آمبولانس خارجی دیگری به این خرید اضافه کنند و حتی ورود تعدادی از آمبولانس‌های قرارداد قبلی نیز با مشکل مواجه شد.

۹۰ یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

«به دلیل تمرینات پرفشار روز جمعه نیاز به یک روز استراحت داشتم.»
این را محسن خلیلى در توجیه غیبت دیروزش در تمرین مى گوید و ادامه مى دهد: روز جمعه تمرینات بسیار پر فشارى را دنبال کردم و به همین دلیل کمى از ناحیه کشکک زانو دچار درد شدم. به همین خاطر پس از جلسه با وینگادا گفتم نیاز به یک روز مرخصى دارم. خوشبختانه او هم موافقت کرد که دیروز را استراحت کنم ولى براى بازى با الشارجه مشکلى ندارم و امیدوارم با آمادگى کامل به این بازى برسم.

فوتبالدوست یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

بحث ۱۵۰ امتیاز منفى بازیکنان و سقوط آنها به یک دسته پایین تر که براى اولین بار درباره نیکبخت عنوان شد چند روزى است دوباره مطرح شده است. مجتبى شریفى که همانند همتاى سابقش در پست کمیته انضباطى خبرساز شده است از این طرح دفاع مى کند: «سیاست ۱۵۰ امتیاز منفى براى بازیکنان لیگ برترى، سیاست ارفاقى است، نه ارعابى!» هم اکنون انتقادهاى زیادى مبنى بر متضرر شدن باشگاه ها به دلیل سیاست کمیته انضباطى مبنى بر ۱۵۰ امتیاز منفى براى بازیکنان متخلف بر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطى وارد مى شود. مجتبى شریفى، رییس کمیته انضباطى در این خصوص مى گوید: «بحث معارض بودن محرومیت رده اى و ۱۵۰ امتیاز منفى را بارها و بارها توضیح داده ایم. در کمیته انضباطى محرومیت جلسه اى، فصلى، دوره اى و دایم گنجانده شده و ما به جاى اینکه یک مرتبه بازیکنى را محروم کنیم براى او فرصت قایل مى شویم. در آیین نامه سابق هم ذکر شده است که سوابق مختلف در تشدید کیفر یک متخلف مؤثر است اما بر اساس این سیاست حداقل عمر فوتبالى بازیکن تنها از یک رده به رده دیگر منتقل مى شود. جاى تعجب است که هیچ کس به محرومیت دائم معترض نیست اما این محرومیت رده اى و یکساله را افراد زیادى مورد انتقاد قرار مى دهند.» هم اکنون متخلف براى ۱۴ تخلف یک سال محرومیت رده اى خواهد داشت و این از محرومیت به دلیل یک تخلف بسیار بهتر است.»

غریبه یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 07:37 ق.ظ

نیما خان همه می دانند وزارتخانه دروغ می گوید و نمرات بالاتر امسال نسبت به سال قبل رتبه های بدتری دارند خود سایت سنجش دبیرخانه هم اخرین نمره رتبه های قبولی را را در سایت زده
در هر صورت اگر باز نیاز می بینی اتها را منتش کنی در خدمتیم
dast_yari@yahoo.com

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.pr1387.blogsky.com/

فیلتر شکن به روز در سایت روبه رو۰قابلی نداره

نیما شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

دوست غریبه! چه جوری می تونم به شما ایمیل بزنم؟
من بعد از اینکه وزارت بهداشت و از اون بدتر، کمیسیون مجلس اعلام کردند وضعیت نمرات امسال شبیه سالهای قبل است تصمیم دارم ریز نمرات سال قبل را که فقط یک روز در سایت پزشکان ایرانی، روی وب سایت بود! (و سپس به سرعت برداشته شد) را برای شما ارسال کنم تا به اطلاع همگان برسانید تا دروغ بودن این حرف که نمرات امسال مشابه نمرات و رتبه های دوره های قبل بوده است بر همگان به صورت مستند اثبات شود

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

مرسی فیلتر شکن دمت گرم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

دوستان خواهش میکنیم تجمع روز شنبه مقابل مجلس یادتون نره

شاه سلطان حسین پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

سرنوشت کشور ما در دست سلطان حسین ها ست. انتطاری بیش از این نیست

فیلتر شکن پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

http://spygearworld.com/

نمونه سوالات دستیاری 88 پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

سووال اول: با توجه به اینکه اسدالله بادامچیان گفت "کشور در این چهار سال ثروتمندتر شده ‏است." فایده ثروتمند شدن کشور چیست؟‏
گزینه اول: مردم می توانند، رئیس جمهور هر سال دهها سفر خارجی برود.‏
گزینه دوم: مردم می توانند، وکلای مجلس به حج و کربلا و نجف بروند.‏
گزینه سوم: مردم می توانند، وزرای کشور خانه چند میلیاردی داشته باشند.‏
گزینه چهارم: مردم فقیر می توانند، پولدارها برای عید به دبی بروند.‏

سووال دوم: ما می دانیم که اسدالله بادامچیان گفته است " بخشی از مردم در سختی به سر ‏می‌برند ولی دولت در حال رسیدگی است." با توجه به اینکه صد روز از عمر دولت باقی ‏مانده است، فکر می کنید نتیجه رسیدگی دولت کی معلوم بشود؟
گزینه اول: صد روز دیگر، وقتی دولت عوض شد.‏
گزینه دوم: دویست روز دیگر، وقتی دولت بعدی آمد.‏
گزینه سوم: سیصد روز دیگر اصولا زمان آن مهم نیست.‏
گزینه چهارم: در چهار ماه مشکل ایجاد می کند، در چهار سال به آن رسیدگی می کند.‏

سووال سوم: با توجه به اینکه آقای بادامچیان گفته است " مردم حاضر نیستند مرغ در خانه ‏شان نگهداری کنند تا تخم مرغ داشته باشند" لطفا بگوئید با توجه به افزایش هزینه مسکن( که ‏همان مرغداری است) قیمت تمام شده هر تخم مرغ چقدر خواهد بود؟ ‏
گزینه اول: اگر در یک آپارتمان صد متری دو مرغ و یک خروس زندگی کند هر دانه تخم ‏مرغ 5000 تومان.‏
گزینه دوم: اگر در یک آپارتمان صد متری پنج مرغ و یک خروس زندگی کند، هر دانه تخم ‏مرغ هزار تومان.‏
گزینه سوم: اگر در یک خانه ویلایی سیصد متری بخواهیم قیمت تمام شده تخم مرغ به قیمت ‏بازار یعنی دانه ای 150 تومان برسد، باید حداقل پانصد مرغ در حیاط نگهداری کنیم.‏
گزینه چهارم: اگر تمام کویر را موکت کنیم ارزان تر تمام می شود.‏
گزینه پنجم: آدم وقتی معنی اعداد را نداند و حرف بزند همین می شود.‏

سووال چهارم: چرا محمد رضا خباز نماینده مجلس گفت " دولت باید بابت گم شدن یک میلیارد ‏و چهل و هشت میلیون دلار از مردم عذرخواهی کند"؟
گزینه اول: چون یک میلیارد به دلار است و دلار کاغذپاره است؟
گزینه دوم: چون اگر این اتفاق در ژاپن افتاده بود نخست وزیر خودش را می کشت، ولی ما ‏نخست وزیر نداریم.‏
گزینه سوم: چون اگر این اتفاق در فرانسه افتاده بود، مطبوعات رئیس جمهور را عوض می ‏کردند، ولی در ایران رئیس جمهور سردبیر مطبوعات را عوض می کند.‏
گزینه چهارم: چون ممکن است حواس شان نباشد، جایی جامانده باشد.

سووال پنجم: سقای بی ریا گفت " در بعضی کشورها نزدیک است احمدی نژاد را بپرستند؟" ‏منظور این سقا کدام کشورهاست؟
گزینه اول: در هندوستان از این اتفاقات می افتد‏
گزینه دوم: اصولا در هندوچین‏
گزینه سوم: قبلا پاکستان جزو هند بود
گزینه چهارم: در مصر مردم از این جور اشتباهات می کنند.‏

سووال ششم: با توجه به اینکه برادران حزب الله در رجانیوز طنز می نویسند و به مسائل ‏اخلاقی و ادب خیلی اعتقاد دارند، لطفا بگوئید کدام یک از جملات زیر عنوان طنز رجانیوز ‏است؟
گزینه اول: گفتمان شارلاتانیستی، یا وقتی اپوزیسیون پفیوز درمانده می شوند.‏
گزینه دوم: " شرم" را خوردن و آبرو را " قی" کردن( نویسنده: ژورنالیست مسلمان)‏
گزینه سوم: مارتیکه مافنگوآ ( طنزی در مورد بان کی مون)‏
گزینه چهارم: بی غیرت های فاحشه پرور هرگز بویی از نسیم عدالت نبردند( نویسنده: یاسر ‏اسلام پناه)‏
گزینه پنجم: سه گزینه اول صحیح است ‏

سووال هفتم: با توجه به اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که "هیچ دخالتی در ‏جمع آوری تصاویر رئیس جمهور نداشته است." به چه دلیل این سازمان باید پوسترهای ‏شخص مورد نظر را جمع می کرد؟
گزینه اول: چون وظیفه اش زیباسازی شهر تهران است.‏
گزینه دوم: چون شهر باید تمیز باشد و آدم تصاویر خوب ببیند.‏
گزینه سوم: چون مردم وقتی در شهر راه می روند نباید عصبانی شوند و تصادف کنند.‏
گزینه چهارم: محمود احمدی نژاد

الیگوهیدارمینوس پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.avizoon.com

جدید ترین اخبار درمورد تقلب در امتحان دستیاری

گربه چموش چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

http://www.pr1387.blogsky.com/

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

بچه ها من که جز سپاه نیستم یا سهمیه ای ندارم حق دارم بهزیستی رو انتخاب کنم ؟

اصلا این بهزیستی مال کدوم گروه است؟

سهمیه ازاد یا خانمها یا محروم؟

کسی میدونه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 08:26 ب.ظ

سایتی که نوشتی بریم و گزارش رو بخونیم باز نمیشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

ای کاش میشد توجه پزشکیان احمق را به اظهارات چند ماه پیش مم باقر خائن جلب کرد:

یکشنبه 9 تیر ماه سال 1387 ساعت 14:22
شیراز - خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گذر زمان باعث فراموشی تخلفان آزمون دستیاری نخواهد شد و این مسئله با دقت و وسواس پیگیری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های سفر هیئت دولت به استان فارس در نشستی خبری با اشاره به موضوع پیگیری متخلفان آزمون دستیاری گفت: این طور نیست که تخلفی با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود و نسبت به پیگیری متخلفان نیز اقدامی صورت نپذیرد، برهمین مبنا نیز مسئله تخلف در آزمون دستیاری پیگیری شد
لنکرانی خاطرنشان کرد: هرچند که برخی از متخلفان بعد از گذشت چند سال از آن آزمون در حال حاضر مرحله رزیدنتی خود را می گذرانند امام باز هم موضوع پیگیری تخلف در دستور کار قرار گرفت.
وی عنوان کرد: معتقدیم افراد نمی توانند با تخلف وارد این حرفه مقدس شوند از این رو از دیوان عدالت اداری نیز تقاضا داریم نسبت به حمایت وزارت بهداشت در خصوص پیگیری تخلفات این افراد اقدام کند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

پزشکیان در گفت و گو با فارس:
هیچ مدرکی دال بر تخلف در آزمون دستیاری امسال وجود ندارد
خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و وزیر سابق گفت: هیچ مدرکی دال بر تخلف و تقلب در آزمون دستیاری امسال وجود ندارد و نباید اجازه دهیم گروهی فقط به دلیل شک و سوء ظن با آبروی وزارت بهداشت بازی کنند.
مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس، افزود: پس از آنکه گروهی از داوطلبان آزمون دستیاری امسال با ادعای تخلف در این آزمون مقابل مجلس تجمع کردند، نمایندگان آنان، امروز در حضور مسئولان وزارت بهداشت در کمیسیون بهداشت مجلس حاضر شدند و به ارائه ادله خود پرداختند اما هیچ دلیلی نداشتند که نشان دهد در این آزمون تخلفی بوده است.
وی گفت: 17هزار پزشک در آزمون دستیاری شرکت کرده‌اند و حدود 1700نفر آنها در آزمون قبول شده و بقیه رد شده‌اند، اکثریت ‌داوطلبان نیز برای قبول شدن در آزمون درس خوانده و زحمت کشیده‌اند، نمی‌شود هر سال گروهی که قبول نشده‌اند با دامن زدن به شایعه تخلف در آزمون اذهان عمومی جامعه را مشوش کنند و با آبروی وزارت بهداشت بازی کنند.
وی افزود: معترضان این آزمون خودشان هم قبول داشتندکه هیچ مدرک و سندی دال بر تخلف ندارند و فقط بر پایه حدس و گمان چون 200 تا 300 نفر از قبول شدگان این آزمون نمره بالاتری دارند، تصور می‌کنند که تخلفی صورت گرفته است، البته مسئولان معاونت آ‌موزشی و معاون پارلمانی وزارت بهداشت نیز پذیرفتند که موضوع را بررسی کنند ولی به نظر من خبری کردن این داستان و تشویش اذهان عمومی هیچ ثمری ندارد.
وزیر سابق بهداشت گفت:‌ در زمان مسئولیت بنده هم عده‌ای آمدند و به همین شکل جوسازی کردند اما در هیچ دادگاهی اثبات نشد که در آزمون دستیاری سال 82 تخلفی صورت گرفته است، تا زمانی که من وزیر بودم 3 یا 4 بار دادگاه تشکیل شد اما در هیچ یک تخلف ثابت نشد البته بعداً مسئولان جدید وزارت بهداشت عده‌ای را جریمه کردند که من از جزئیات ‌آن اطلاعی ندارم.
وی افزود:‌ آن زمان با شایعه پراکنی علیه وزارت بهداشت جوسازی کردند اما ما امروز تا زمانی که دلیل محکمه پسندی نباشد چنین کاری نمی کنیم، افراد معترض حق دارند اعتراض کنند، وزارت بهداشت هم پذیرفته است که موضوع را بررسی کند، اگر وزارت بهداشت این کار را نکرد آن وقت کمیسیون بهداشت مجلس نیز وارد قضیه می‌شود.
.....
وی افزود: این نوع جوسازی‌ها هیچ ثمری برای کشور ندارد و در نهایت دود آن به چشم مردم می‌رود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

دوستان مگر ما از معلمان کمتریم؟انها باالاخره با تحصن جلوی مجلس و اعتصاب توانستند حقشونو بگیرند

دلسرد نشوید و یک ذره همت میخواهد

شنبه همه جلوی مجلس با پلاکارد جمع شویم

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

نامه یک پزشک به پیک نت
گزارشی از تقلب در آزمون
دستیاری تخصصی پزشکی




من یک پزشک عمومی هستم که دو سال تمام از زندگی خود را صرف آمادگی برای آزمون دستیاری تخصصی پزشکی کردم . متاسفانه بار دیگر همه شواهد حاکی از آنست که گروهی از شرکت کنندگان در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به پرسشها و پاسخ های نهایی آزمون از پیش دسترسی داشته اند.

نمره این آزمون برای هر شرکت کننده از 606 محاسبه میشود. برای تعیین رتبه هر داوطلب نخست به نمره وی در این آزمون و سپس به معدل کل دوره پزشکی و نمره آزمون پیش کارورزی وی نگاه میشود. سال گذشته کسی که نمره 446 داشته رتبه 20 را آورده بوده است. در آزمون سال پیش کلا 5 نفر نمره بالای 500 داشته اند. اما در آزمون امسال بیش از 30 نفر نمره بالای 500 دارند .19 نفر نمره 600 دارند. بیش از 600 نفر نمره بالای 400 دارند. ما به توزیع دقیق سنی و جغرافیایی نمرات دسترسی نداریم. اما دست کم در تهران و اصفهان خود من بیش از 30 نفر را می شناسم که هیچیک تلاش چندانی برای این آزمون نکرده بودند و هم اکنون نمره های بالای 480 دارند.

امسال حدود 470 نفر رتبه 80 دارند که با این نمره احتمالا بدون استفاده از سهمیه های خاص نمیشود در رشته چشم قبول شد، در حالیکه سال گذشته با این نمره میشد بدون هر سهمیه ای در هر رشته ای پذیرفته شد. چند سال پیش هم همین اتفاق افتاد. در پی اعتراضات آنسال تا 5 سال امتحان نسبتا سالم برگزار شد ولی امسال ظاهرا همه چیز تکرار شد. سی سال از عمر این نظام اسلامی میگذرد و این نظام از برگزاری سالم آزمونی به این درجه از اهمیت ناتوان است. اصلا فرض کنید که همه این حرفها شایعه باشد. ببینید تا چه حد مردم به نظام اسلامی بی اعتمادند که هرگاه کوچکترین گواهی بر نادرستی و ناراستی گفتارها و رفتارهای مسولان می بینند هر یک در باصطلاح تبلیغ علیه نظام بر دیگری پیشی میگیرند.

ظرف چند روز گذشته پزشکان عمومی چندین گردهمایی اعتراض آمیز روبروی وزارت بهداشت و مجلس داشته اند. وزیر که به کلی آزمون را سالم دانسته است. مجلسی ها هم وعده سر خرمن داده اند. در پی افزایش فشارها وزارتخانه تصمیم گرفته کاسه کوزه ها را سر آموزشگاه های خصوصی بشکند و یک نفر را هم از همین آموزشگاهها گرفته اند. کار رسیده به جائی که اگر حکومت بگوید الان روز است، باید شک کرد. بحران اعتماد تمام ارکان جامعه ایران را گرفته است.

دیروز در برابر مجلس چند تن از پزشکان عمومی عین همین حرفها را به نمایندگان زدند و گفتند که اصلا مهم نیست تقلب شده یا نه. مشکل ما الان اینست که شما اگر هم بروید و دقیق نحوه برگزاری این آزمون را بررسی کنید، ما نمی توانیم به هر نتیجه ای که از دل بررسی شما بیرون بیاید اعتماد کنیم.

به این جهت است که صدای ما به هیچ جا نمیرسد .نتیجه 2 سال زحمات ما به سادگی بر باد رفته است.


روبه رو

ناشناشممن چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

http://spygearworld.com/index.php?q=aHR0cDovL3d3dy5wZWlrbmV0LmNvbS8xMzg3LzAxZXNmYW5kLzEzL1BBR0UvMzRUQUdIQUxPQi5odG0%3D

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 01:27 ب.ظ


متشکر دوستان لطفا خبر جدید بگذارید
متشکر

vatanclick چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.vatanclick.com


سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد