خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

کلید سوالات سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری پزشکی
با توجه به اینکه عده‌ای از داوطلبان متقاضی استفاده ازسهمیه های مختلف  که
بر اساس دستورالعملهای مربوطه، به ارسال و تکمیل مدارک خود اقدام ننموده‌اند
لذا به اطلاع میرساند مهلت ارسال مدارک از طریق همین سایت
تا ساعت 23 روز شنبه مورخ 3/12/87 تمدید  گردید.
و این مهلت  قابل تمدید  نخواهد بود. 
نظرات 187 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

دوستان مگر ما از معلمان کمتریم؟انها باالاخره با تحصن جلوی مجلس و اعتصاب توانستند حقشونو بگیرند

دلسرد نشوید و یک ذره همت میخواهد

شنبه همه جلوی مجلس با پلاکارد جمع شویم

/

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 04:41 ق.ظ

در آمریکا برای خارجی ها حتی با 5 امتحان 4 رشته داخلی - پاتولوژی - بیهوشی واطفال را اجازه می دهند مگر اینکه تابعیت انجا را داشته باشید.

تینا چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

خانم دکتر سی ساله ساکن امریکا شارلاتان

لااقل دروغی بگو که بعد رسوا نشوی.توی امریکا به یک خارجی

اجازه نمی دهند که چشم بخواند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی به سختی مخصوصا به ایرانیها

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 01:16 ق.ظ

ضمنآ من اصلآ از سهمیه زنان دفاع نمیکنم گفتم نسبت به بقیه سهمیه ها اخرین سهمیه ایه که جای اعتراض داره! چون میبینم اقای ورودی ۶۸ با نمره ۳۰۳ با سهمیه مدیران رزیدنت اورتوپدی هستن!
در حالیکه اگه نمره های سهمیه زنان؛ارتش؛شاهدو مدیران و...رو با ازاد مقایسه کنی کمترین تفاوت رو سهمیه زنان داره ! پس چرا این سهمیه های ظالمانه تر رو نمی بینی؟

درضمن تو که اینقر دنیا دیده ای و از قوانین دنیا خبرداری بگو بینیم کجای دنیا سهمیه ارتش و محروم و مدیر و...داره؟ چرا فقط زنان رو می گی؟ در ضمن کجای دنیا متخصص شدن خانمها رو هدر رفتن سرمایه مملکت میدونن؟ یا کجا دکتر مرد رو قابل اعتمادتر میدونن؟
این تفکرات مال قرون وسطی است عزیز! همه جا دکتری معتمدتره که باسوادتره و کارش بهتره! مردم میتونن خوب و بد تشخیص بدن و هیچ وقت اقای دکتر بی سواد رو به خانم دکتری که کارش خوب باشه ترجیح نمیدن!
بنظر من تو با خانمها مشکل داری نه با سهمیه شون یا شامل بقیه سهمیه ها هستی که فقط اینو ظالمانه می بینی!

بهتره بجای اینکه به فکر سرمایه مملکت باشی (که فقط داره برای ما هدر میره!!!!!!!!!!) درسهاتو بخونی تا بدون سهمیه قبول بشی!!و منطقی تر اظهارنظر کن!

در ضمن هروقت خواستی به همه سهمیه ها اعتراض بدی بگو منم باهات بیام ولی خواستم بدونی با حذف فقط این سهمیه چیز زیادی عایدت نمی شه و همیشه کسی که بیشتر بارشه موفق تره حالا چه خانم باشه چه اقا!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 01:13 ق.ظ

ضد حال عزیز اول یه چیزی رو مطالعه کن بعد نظر بده!

***توضیح‌ 3: حداکثر 50% ظرفیت‌ رشته‌ - محل‌ در رشته‌های‌ بیماری‌های‌ عفونی‌ و گرمسیری‌، بیماری‌های‌ کودکان‌، آسیب‌شناسی‌، پوست‌، پزشکی‌ فیزیکی‌ و توانبخشی‌، پزشکی‌ قانونی‌ و طب‌ کار به‌ متقاضیان‌ خانم‌ تعلق‌ می‌گیرد.
توضیح‌ 4: از ظرفیت‌ هر رشته‌ - محل‌ در رشته‌ رادیولوژی‌ حداقل‌ 25% متعلق‌ به‌ خانمهای‌ متقاضی‌ سهمیه‌ خانمها و تا حداکثر 50% به‌ متقاضیان‌ خانم‌ اعم‌ از آزاد و یا متقاضی‌ سهمیه‌ خانم‌ها تعلق‌ می‌گیرد

۳: یعنی حداکثر ۵۰٪ عفونیوپوست و...دختره بقیه پسر خواهد بود
۴:یعنی رادیو ۲۵٪ سهمیه خانمها داره ۲۵٪ ازاد و کلآ حداکثر ۵۰٪ خانم خواهد بود!
ضمنآ این جملات از اول تو ایین نامه بود امسال اضافه نشده تو هم معنی شو نگرفتی!

***حداقل‌ 25% ظرفیت‌ هر رشته‌ - محل‌ در رشته‌های‌، جراحی‌ استخوان‌ و مفاصل‌، جراحی‌ کلیه‌ و مجاری‌ ادراری‌ تناسلی‌، جراحی‌ مغزو اعصاب‌، چشم‌ پزشکی‌، روانپزشکی‌، گوش‌ و گلو وبینی‌ و جراحی‌ سروگردن‌ و حداقل‌ 50% ظرفیت‌ هر رشته‌ - محل‌ در رشته‌های‌، بیماری‌های‌ داخلی‌، بیماری‌های‌ قلب‌ وعروق‌، جراحی‌ عمومی‌ در صورت‌ کسب‌ حداقل‌ 90% حدنصاب‌ قبولی‌ در رشته‌ - محل‌ مورد انتخاب‌ متعلق‌ به‌ خانم‌های‌ متقاضی‌ سهمیه‌ خانم‌ها می‌باشند.

همونطور که می بینی ۵۰٪ فقط تو ۳ تا رشته هست نه اکثر رشته ها و جراحی هم که دخترا نمیزنن میشه ۲ تا! تازه ۹۰٪نمره هم باید بیاری اینقدر ها هم مفت نیست!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

اینجوری هیچ کجا نمیرسیم.دیروز پرسیدم تجمع کجاست کسی جواب نداد.صبح رفتم جلوی وزارتخونه اما خبری نبود. میگن بچه ها رفتن ریاست جمهوری.اگه کسی خبر داره بگه چی شد؟ روزنامه ها و تلویزیون که اخبار سریلانکا رو پخش میکنن.!!

ضد حال!! سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

به خانمی که با کمال پررویی از سهمیه زنان دفاع کرده!!!!۱ اولا امسال اگه تو فرم راهنمای انتخاب رشته دقت کنید برای رشته پوست و رادیو هم سهمیه دختر گذاشتن ۲۵ الی ۵۰ درصد !اگه شما مخالف سهمیه ها هستی باید با همشون مخالف باشی تا وقتی امثال شما از سهمیه مسخره و غیر انسانی زنان دفاع میکنید معلومه جایی برای مخالفت با سهمیه دیگه نمیمونه چون اکثریت شرکت کننده این امتحان متاسفانه دختر هستند و با این امتیاز بیخودی که بهشون داده شده هیچ اعتراضی نخواهند کردپس تا وقتی این سهمیه وجود داشته باشه بیشتر از نصف شرکت کنندگان که مونثین باشند اعتراضی نخواهند کرد و اعتراض ما پسرا هم به جایی نمیرسه چون در اقلیتیم!!خانوم محترم وقتی دختری پزشک متخصص بشه فقط سرمایه مملکتو سوزونده و جای یه پسرم اشغال میکنه و هوشش اگه با لا باشه بهتره در زمینه های دیگه خرج کنه!!مثلا(تربیت نسل بهتر)!!! شما چشمات مشکل داشته باشه میدی دست یه پزشک زن یا مرد؟؟؟؟انصاف داشته باشید!!!در ضمن من با همه سهمیه ها مخالفم ولی این سهمیه ۵۰ درصدی دخترا روی همه سهمیه ها رو سفید کرده!!

بدبختی که ۱ سال درس خواند و سوال نخر سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 02:24 ق.ظ

به نظر من تقرییا غیر ممکن است که از این امتحان ۵۰۰ نفر بالای ۴۰۰ شوند.
برای محاسبه رتبه های امسال کافی است نمره خود را منهای ۵۰ کرده و بعد رتبه را محا سبه کنید!!!!!!
کاش سوالات به تعداد کمتری فروخته میشد!!!!!!

ما جامعه پزشکی نادان دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

آخه چقدر بدبختیم ما که نمی فهمیم اول باید از وزارتخونه ایها بخوایم که یک نفرشون(حالا هر حرومزاده ای) حداقل بیاد یه توضیح ولو ۵ دقیقه ای راجع به علت افزایش غیر منطقی نمرات بالای ۴۰۰ بده، بعد بلبشو راه بندازیم.مسلمه که اگه از همون اول تهمت فروش سوال رو به اونا بزنیم،این عقده ایها عقده ای تر می شن و بدتر اذیت میکنن.

بنابراین اولین و اولین و اولین سوالی که در مورد این امتحان باید ازشون بپرسیم اینه که «« دلایلی که از نظر شما برای بالا بودن تعداد نمرات تاپ تو این امتحان،منطقی حساب میشه چیه؟ »»

و یک نکته مهم؛ ما جماعت ایرانی زبون حرف زدنمون، داد و فریاد و پاره آجر و قفل فرمونه !! فکر نمی کنم لیاقتمون بیشتر از این باشه که آدمای بهتری از این حمالها واسمون تصمیم بگیرن !!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

مشکل از خود ماست.وقتی ما پزشکان نتونیم با هم متحد باشیم و این مسئله رو بصورت تاثیرگذار و یکپارچه و درست به گوش آقایون مسول منتقل کنیم دیگه چه انتظاری هست؟
حالا خوبه که ما صنف مستقل داریم و بیشترین تعداد اعضای اون رو پزشکان عمومی تشکیل می دهند.واز طرف دیگر هنوز جوهر انتخابات اخیر و شرکت ۲برابر نسبت به دوره قبل و انتخاب آقای دکتر صدر هنوز خشک نشده است!!

غریبه جان موضوع ۸۲ قبول ولی خودت هم میدونی که تلاش های اون موقع دوستان بی تاثیر نبوده است.اما این که نباید به این معنی باشه که ما از حق خود بگذریم.
دوستان بیایین متحدتر باشیم و فردا در مقابل ریاست جمهری حرف خودمون رو بزنیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

تجمع کجاست؟

ما جامعه پزشکی نادان دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

آخه چقدر بدبختیم ما که نمی فهمیم اول باید از وزارتخونه ایها بخوایم که یک نفرشون(حالا هر حرومزاده ای) حداقل بیاد یه توضیح ولو ۵ دقیقه ای راجع به علت افزایش غیر منطقی نمرات بالای ۴۰۰ بده، بعد بلبشو راه بندازیم.مسلمه که اگه از همون اول تهمت فروش سوال رو به اونا بزنیم،این عقده ایها عقده ای تر می شن و بدتر اذیت میکنن.

بنابراین اولین و اولین و اولین سوالی که در مورد این امتحان باید ازشون بپرسیم اینه که «« دلایلی که از نظر شما برای بالا بودن تعداد نمرات تاپ تو این امتحان،منطقی حساب میشه چیه؟ »»

و یک نکته مهم؛ ما جماعت ایرانی زبون حرف زدنمون، داد و فریاد و پاره آجر و قفل فرمونه !! فکر نمی کنم لیاقتمون بیشتر از این باشه که آدمای بهتری از این حمالها واسمون تصمیم بگیرن !!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

گوز بازاری شده هااااااااااااااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

مملکت از هم پاشید!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

وزارت بهداشت شایعه لو رفتن سوالات آزمون دستیارى را تکذیب کرد
تجمع داوطلبان در مقابل مجلس

در حالى‌که مدیرکل روابط عمومى وزارت بهداشت تاکید دارد که برخلاف ادعاى تجمع‌کنندگان در مقابل مجلس شوراى اسلامى درخصوص آزمون دستیارى مبنى بر ارائه مدارک و مستندات به وزارت بهداشت تاکنون هیچ مدرکى به وزارت بهداشت ارائه نشده است. اما شایعاتى درخصوص فروش سوالات آزمون دستیارى امسال در شیراز و رشت با مبالغ هنگفتى شنیده مى‌شود. جمعى از دانشجویان رشته پزشکى با اعتراض به نحوه برگزارى آزمون دستیارى پزشکى امسال مقابل مجلس شوراى اسلامى تجمع کردند و اظهار داشتند سوالات آزمون پیش از برگزارى این آزمون فروخته شده است.
یکى از تجمع‌کنندگان با بیان اینکه روز گذشته با دکتر نجابت، بازرس وزیر بهداشت دیدار و مذاکره کرده است، گفت: ما دلایل و شواهدمان در مورد فروش سوالات آزمون دستیارى پزشکى امسال را به وى ارائه کرده‌ایم اما ایشان اصرار دارد که هیچ سوالى فروخته نشده است و افزایش رتبه‌هاى برخى دانشجویان به دلیل افزایش سطح علمى آنان بوده است.
وى در این رابطه گفت: سوالات آزمون دستیارى امسال در شیراز به قیمت 25 میلیون تومان و در رشت به قیمت 15 میلیون تومان فروخته شده و حتى عامل فروشنده نیز در کرمان شناسایى شده است.
در همین ارتباط عباس زارع‌نژاد مدیرکل روابط عمومى وزارت بهداشت از دستور دادستان عمومى تهران مبنى بر توقیف سایت آن به دلیل اینکه در مورد آزمون دستیارى اقدام به تشویش اذهان عمومى کرده است به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومى خبر داد.
دبیر شوراى آموزش پزشکى و تخصصى وزارت بهداشت نیز به ایسنا گفت: این شایعات نشر اکاذیب است و پیگیرد قانونى دارد. محمدعلى محققى با بیان اینکه در مواردى که داوطلبان براى انتخاب رشته به آرامش نیاز دارند تشویش اذهان عمومى بسیار قبیح است، تاکید کرد: ما انجام این کارها را شایسته هیچ‌کس نمى‌دانیم و در این شرایط کار بسیار ناجوانمردانه‌اى است که برخى با تهمت‌هاى واهى بخواهند ذهن‌ داوطلبان که باید روند معقولى براى انتخاب رشته طى کنند را مغشوش کنند.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

واقعا دمت گرم.به جای اینکه به سهمیه های کیلویی مدیران مازادو..... اعتراض کنن چسبیدن به سهمیه خانمها ومحروم که به قول یکی از دوستان قاقالی لی هستن.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

چرا مسولین این سایت خبرها را انعکاس نمیدن؟میترسن؟ http://mamaliz.blogsky.com

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

به مخالفین سهمیه خانمها!

این سهمیه در مقابل سهمیه های مفتی مثل سهمیه شهدا و مدیران و... اینقدرها هم حرص خوردن نداره !
دوست عزیز اگه نمره ها رو نگاه کنی تو رشته های به درد بخور مثل رادیو نمره سهمیه زنان یکی دو نمره با سهمیه ازاد فرق میکنه ولی با سهمیه شاهد ۱۰۰ نمره فرق داره!
ضمنآ این ۵۰٪ که میگی اکثرآ تو رشته هایی مثل جراحی عمومی و اورتو و اورو و نوروسرجری هست که اکثرآ دخترا نمی زنن درعوض رشته هایی مثل پاتو و پوست یا فیزیو ترا پی که دخترانه اند سهمیه زنان ندارند!
درمجموع تو قلب و داخلی ۵۰٪ و تو ای.ان.تی و چشم و رادیو ۲۵٪ سهمیه به درد بخوره که اون هم باید ۹۰٪ نمره اخرین فرد رو بیاری!
در ضمن خیلی ها سهمیه می زنن ولی به دردشون نمی خوره و الکی ۱۲ سال تعهد خدمت میره تو پاچه شون! چون کسی که رادیو یا چشم میخواد ۱۰۰٪خودش فرد تاپی هست! مثلآ استریت ما (تهران ورودی۷۸) رتبه ۲ کشور شد و رادیو زد که سهمیه زنان هم زده بود!
تازه ۵۰٪ دو تا رشته توپ (رادیو و پوست) هم به پسر ها داده شده که تعهدی هم نمیدن!مثلآ دوست من با ۴۶۳ به پوست تهران نرسید پوست شهرستان قبول شد در حالیکه پسر هم دوره اش در همون شهر ۴۰۷ ه!
رشته های جراحی رو هم در نظر بگیریم که با وجود سهمیه داشتن عملآ مال پسرهاست زیاد هم ظلمی نمیشه بهتون!!!
البته من هم معتقدم رقابت باید منصفانه باشه و کسی که بیشتر بلده قبول شه ولی شما در مورد دخترا جوری اظهار نظر کردی انگار سهمیه ای ها هیچ چی بارشون نیست! یادت باشه که این دخترها همونهایی اند که تو کنکور در شرایط مساوی با شما قبول شدند و اگه جای اعتراضی باشه اول به بقیه سهمیه ها هست که از همون اول هل دادنشون و در مقابل بقیه سهمیه ها اخرین سهمیه ایه که جای اعتراض داره !

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

dostan bray tavaghofe entekhab reshte bayad ba ham motahed bashim dige vaghti namonde khahesh miknm

sari دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

bacheha bray tavaghof entekhabe reshte eteraz knid.dameton garm,

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

ایا اطلاع دارید امسال ۱۶ نفر نمره ۶۰۰ اورده اند؟؟؟!!!

سهیل دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

خاک تو اون سر ما جامعه پزشکی که تو این وضعیت بجای اعتراض به فکر انتخاب رشته هستیم. مخصوصآ خاک تو سر تو مریم بانو که مثلآ وبلاگ هم واسه خودت درست کردی و از بچه ها می پرسی چه رشته ای بزنم ؟!!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

به به
ای ول بابا دمتون گرم.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

درخواست توقف انتخاب رشته آزمون دستیاری از سوی داوطلبان معترض
جمعی از داوطلبان معترض به آزمون دستیاری سال جاری خواستار شدند روند انتخاب رشته آزمون دستیاری دوره سی و ششم تا روشن شدن وضعیت بررسی سلامت آزمون متوقف شود.
به گزارش خبرنگار مهر، جمعی (حدود 25 نفر) از داوطلبان آزمون دستیاری که امروز به عنوان اعتراض به روند آزمون دستیاری دوره سی و ششم در مقابل سازمان بازرسی کل کشور تجمع کرده بودند، خواستار توقف روند انتخاب رشته تا زمان بررسی سلامت آزمون شدند.

این تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شدند: ما درخواست خود را به سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ارائه کرده ایم و با توجه به اینکه آخرین فرصت انتخاب رشته چهارشنبه است، درخواست داریم که انتخاب رشته متوقف شود تا رتبه ها مجدد بررسی شود.


[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 10:16 ق.ظ

اگر کسی اطلاع داره که نمه ۴۳۳ رتبه اش چند شده لطفا اعلام کنه.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:30 ق.ظ

خب جهت اطلاع من سی سالمه و از سه ماه دیگه
وارد دستیاری چشم میشم و هیچ رشته ای در طب
بی ارزش نیست.
بد نیست بدونید که در اینجا خیلی از دانشجوها مثلا
بیهوشی رو به خاطر مسوولیت سنگین و علاقه حرفه ای
با کمال میل و خوشحالی انتخاب می کنن.
ایران کشور من هم هست. و وجود شما هرچند بسیار مبارکه
اما باعث جدایی من از کشورم نخواهد شد.
درخواستی برای ارزیابی نظراتم خدمت شما ارسال نکرده بودم.
صحبت بر سر این بود که تمام دنیا مثل شما فکر نمی کنند.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

به ضد حال و خانوم دکتر در آمریکا

لطفا پرت و پلا نگویید.
ضدحال جان تحسین کردن نداره.
شما خانم دکتر اگه خیلی هنر کنی تا قبل از اینکه یائسه بشی بتونی یه رشته در پیت اونجا پذیرش بگیری!!

میدونم و خودت بهتر میدونی که فقط داری اظهار خوشحالی می کنی.
ما اینجا در ایران عزیز هستیم و مخالف بودن یا موافق بودن شما ارزشی برای ما نداره.

ضد حال! دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

شما خانوم دکتری که تونستی خودتو برسونی امریکا جای تحسین داره نیاز به فحش یا تحسین ما رو هم نداری برو خوش باش!!!ولی من تا زنده باشم مخالف سهمیه ۵۰ درصدی دخترا هستم که تو هیچ جای دنیا وجود نداره!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

گل پسر جوابم رو ندادی

من از کجا باید مقایسه رتبه و نمره ۳ سال گذشته رو ببینم

لطفا بگو

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:19 ق.ظ


دوستان خواهش میکنم فردا در مقابل خبرنگاران سنجیده سخن

بگیم

رییس دبیر خانه کاملا مشخص بود که در پاسخ به

اعتراضات ناتوان بوده و مدام به چپ وراست میزد تا فقط

سکوت نکرده باشد
ما هم از حماقت انها باید استفاده کنیم و اجازه ندهیم با

مطرح کردن سهمیه های جورواجور امتحان (که البته درد

بسیار بزرگی است ) از پاسخ دادن به اصل اعتراض

طفره برود

یادمان باشد که ما قبل از اعتراض به سهمیه های ظالمانه

به عدم انطباق رتبه و نمره اعتراض داریم

اضافه شدن تعداد بسیار زیاد شرکت کنندگان حرف مزخرفی

است چرا که هرسال به تعداد ما 1500 الی 2000

نفر افزوده میشود و ما همیشه این مقادیر را پذیرفته ایم

ضمنا چطور شده که با وجود ازمونی بسیار سختتر از سال

قبل رتبه ها جنین شده اند؟

یعنی تا به حال یک مشت خنگ بوده ایم که امتحانئ میدادیم

و با هوشان ناگهان امسال به جمعمان اضافه شدهاند !

اجازه ندهیم با استناد به 2الی 3 نفر نمره بالای 500

(که اصلا دلیل سلامت امتحان نیستند و هر دوره ای بالاخره

این طور نمره ها وجود دارد )بقیه شکایاتمان را مخدوش کنند

یا حتی در چنین ازمون پر تقلبی پرداختن به سهمیه محروم

چند استان که کاهش یافته نه تنها دردی را دوا نمیکند بلکه

به مسئولین متقلب اجازه میدهد با اصلاح سهمیه مذکور در ان

چند شهر _که فقط مشکل 8 نفر را حل میکند _مابقی

شکایات را ماسمالی کنند

(شخصا از خواندن متن نامه یک پزشک به احمدی نژاد

تعجب کردم ....در این فضای کثیف و مافیایی فروش

سوالات این چه شکایت کودکانه ای است؟)
/

کامران یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

من که هی دارم میگم اما کسی گوش نمی ده!!
ببین دوست من
شما اگه در جدولی که خود دبیرخانه داده نگاه کنی میبینی که نمره های یکسان رتبه های یکسان دارند!!!

عجیب هست ! اما واقعیت داره.

خودتون برین نگاه کنین.

با این حساب از ۴۰۰ تا ۴۰۴ امسال قاعدتا فقط ۵ رتبه و جود داره
بقیه اش کجاست ؟ خدا می دونه.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

نمره من و دوستم ۴ تا فرق داره(۴۰۰ و۴۰۴ ) رتبه ۱۲۰ تا!!!!!!!!
این همه تفاوت تو رتبه های یکسال با هم و با سالهای قبل نه با اسونی سوالها قابل توجیهه نه با افزایش ناگهانی نوابغ!

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

این همه نابغه یکدفعه از کجا اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

همکارا به نظر شما رتبه هایی که تو سایت زده رتبه کله یا رتبه سهمیه آزاد؟ممنون می شم راهنمایی کنین

فریادرس یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

شرکت کنندگان ازمون دستیاری! شایسته است جهت بررسی صحت وسقم رتبه های کل داوطلبان -که محرمانه اعلام گردیده وامکان دستیابی سایر اشخاص به ان میسر نمیباشد-از طریق سازمان بازرسی کل کشور خواستار بررسی و رسیدگی به موضوع شوید

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

یک وکیل
یکشنبه 11 اسفند ماه سال 1387 ساعت 16:13
شرکت کنندگان ازمون دستیاری! شایسته است جهت بررسی صحت وسقم رتبه های کل داوطلبان -که محرمانه اعلام گردیده وامکان دستیابی سایر اشخاص به ان میسر نمیباشد-از طریق سازمان بازرسی کل کشور خواستار بررسی و رسیدگی به موضوع شوید
/

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

به قول یکی از دوستان به اندازه بچه کنکوریها هم بهمون اهمیت نمیدن.مقصر خودمونیم.با ۲۰ یا ۳۰ نفر صدامون به جایی نمیرسه.من که هزار کیلومتر از تهران دورم.شما که نزدیکترید کاری کنید......

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

مریم بانو ۱۰۰٪روان قبولی ولی دوستت شاید

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 02:11 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 02:03 ب.ظ



گل پسر
من نمره و رتبه قبولی های سه سال قبل رو که رییس دبیر خانه گفته از کجا باید پیدا کنم
لطفا راهنمایی کنین

مریم بانو یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://incidentaloma.persianblog.ir


من و دوستم میخوایی روان بزنیم
من 378 با رتبه 900 و سهمیه آزاد و دوستم با 351 ذتبه تو زنانش حدود 380 هست.
میخواستم بدونم نمرههای روان چه طوریه و رتبه زنان اتو روان چنده؟
اگه لطف کنید بگید که ممنون میشم.
تو وبم جواب بدین که بیشتر خوشحال میشم.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 01:46 ب.ظ


تجمع جلوی مجلس بسیار دیر اعلام شدو خیلی بی برنامه بود
اما برای روز سه شنبه از قبل گفته شده و من حتما خواهم امد
از دوستان شهرستانی هم توقع میره که یا بیایند و یا یکی رو به نیابت از

خودشان بفرستند

همکلاسی سمناننی من خواهرش رو با من میفرسته که در تهران ساکن است

و این حداقل کاری است که باید دوستان شهرستانی ما بکنند
دریکی از کامنتها خواندم که نباید از اعتراض بترسیم .....! مسلم

است که نباید بترسیم چون اونها به ما کاری ندارند نزدیک انتخابات ریاست

جمهوری است و هیچ بلوایی برای اونها خوب نیست وخودشان از ما بهتر

این رو می دونند

من با اون دوستمون موافقم که میگفت احمدی بی کله(ریاست جمهور

محترم) با هر ادا و اطوار سیاسی و غیر سیاسی میخواهد خودش رو از

بقیه خصوصا خاتمی متفاوت نشان بده و از هر فرد صاحب منصبی توی

حکومت عدل علی! غیر قابل انتظار تر است

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 01:44 ب.ظ


من نمی دونم چطور است که یه عده نه اعتراض میکنند و هم اینکه از اعتراض بقیه نگران میشند؟
اگه تو هم ریگی به کفشت نیست و مثل ما ها بهت ظلم شده چرا توی دل معترضین رو خالی میکنی؟

در ضمن اعتراض ما به نفع خود ماست و حتی اگه از این جریان سودی نصیب اموزشگاهها بشه ما که نباید بهخاطر لج کردن به اونها خودمان را از شکایت و اعتراض محروم کنیم!

یادمان باشه اگه امسال تو دهنشون نزنیم سال بعد هارتر هم میشن
قول میدم سال بعد با نمره 400 حتی نشه رشته های ماچور هم قبول شد

یادتان هست که معلم ها اعتراض کردند و نهایت امر این شد که به خواستشون ÷اسخ دادهشد
در حالی که بایه های حکومت کثیف شان از هر زمانی متزلزلتر است از هر صدایی میترسند
و دلیل ان هم سرعت شان در اعلام نتایج است

مطمئن باشید اگه روز اعتراض نیایید هیچ اتفاقی نمیافته
حداقل نتیجه ای که گرفته میشه این است که سال بعد کمتر دزدی میشه
یعنی اتفاقی که در سال 82 رخ داد
من اون سال استاجر بودم ولی با دوستم به وزارتخانه میرفتم
اونها بسیار جدی تر از ما ÷یگیر قضیه شدند و حداقل نتیجه این شد که سال بعد این کثافت کاری کمتر شد

باز هم میگم اگه امسال اعتراض نشه سال بعدی هم نخواهد بود

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

شرط ادامه تحصیل در آمریکا گذراندن چهار مرحله امتحان
یو اس ام ال ای و قبول شدن در مصاحبه نهایی است.
معمولا امکانات مسکن برای رزیدنت های سال بالا فراهم میشه و حقوق حدود چهار هزار دلار در ماهه که البته با توجه به شرایط زندگی در آمریکا زیاد نیست ولی امکان یک زندگی معمولی رو فراهم می کنه.

علیرضا یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

دقت کردین نواندیشان از روی کون سوزی چقدر نمره الکی تو سایتش گذاشته؟!

شایان یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

بچه ها انصافآ قبول دارید دخترا یا خوشگل میشن یا دکتر؟!!

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

شرایط ادامه تحصیل در امریکا چطوره

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 05:52 ق.ظ

من هم با سهمیه خانمها مخالفم با اینکه خانمم.
اما عزیز جان اگر دوست داری فحش بده تا سبک بشی. بهتره
درباره چیزی اظهار نظر کنی که ازش اطلاع داری.
من در آمریکا هستم چون همین افتضاحات امتحان باعث شد که در ایران قبول نشم. اینجا به سرعت امتحانات رو گذروندم و به زودی دستیار میشم.
اینجا جنسیت برای طبیب هیچ اهمیتی نداره چیزی که مهمه توانایی و دانش و برقرار کردن ارتیاط انسانی با بیماره. درباره تمام دنیا وقتی اظهار نظر کن که گوشه ای از اون رو دیده باشی.
منتظر واکنش تندت هستم. چون اگر غیر از این باشه جای تعجبه.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستانی که شرافتمندانه برای امتحان و آینده بهتر تلاش می کنند.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:35 ق.ظ

از ماست که بر ماست!!!
اقایون هیچ میدونید ۵۰ درصد خیلی از رشته ها باید خانوم باشه!!!!چرا هیچ مردی!!!! صداش در نمیاد!!
/

ضد حال! یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:29 ق.ظ

!!یعنی چی ۵۰ در صد خیلی از رشته ها باید خانوم باشه!! مگه خانوما چه گلی به سر این مملکت میزنن که اینجا برن متخصص بشن!این سهمیه نه به خاطر حقوق اونا بلکه فقط به خاطره حفظ مریضای(مشتریای!!) پزشکای قدیمیه!چون همه میدونن در همه جای دنیا اعتماد بیماران به پزشک خانوم پایینه!پس چه بهتر که ۵۰ درصد یا بیشتر ظرفیتها خانوم باشه تا رقبا کمتر باشن!!اسرمایه مملکت صرف تربیت خانوم دکترهای متخصصی بشه که مسوولیت مالی زندگی در اینده به عهدشون نیست شدیدا خود برتربین
ومغرور میشن نهایتا هم خیلیاشون باید بشینن خونه اشپزی و بچه داری !!!کنن اگه افادشون بذاره!!سهمیه خانوما از همه سهمیه ها ناجوانمردانه تره و متا سفانه هیچ مردی رو ندیدم معترض باشه!اون وقت برید به ۱ درصد مناطق محروم اعتراض کنید!!

کامران یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 02:55 ق.ظ

من فکر می کنم جواب همه سوالات در مکانیسم تعیین رتبه هست.
چرا نمیان علنی مکانیسم تعیین رتبه رو بگن؟

خواهش می کنم از دوستان که کمی وقت بذارن و ببینن در جدولی که دبیرخانه اعلام کرده تمام نمرات مشابه رتبه مشابه دارن.
چرا باید اینطور باشه؟
اگه اینطور هست پس تمام رتبه ها محدود هست به تعداد نمرات بین ۱۵۰ تا ۶۰۰. یعنی کمتر از ۴۵۰ عدد رتبه داریم.
بقیه رتبه ها کجاست؟
لازم به ذکر هست که در جدول رویا چنین نبوده و هر نمره رنجی از رتبه ها رو شامل می شده است.

اگه کسی میدونه لطفا بگه.

مهیار یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 12:54 ق.ظ

بسمی تعالی
نامه سرگشاده یک پزشک به رئیس جمهوری
فاجعه ای توسط معاونت سلامت وزارت بهداشت در حکومت عدل جنابعالی در شرف وقوع است باشد که با اقدام مناسب و فوری آن نهاد، اعتماد پزشکان که در خصوص عملکرد وزارت بهداشت در تخصیص سهمیه نامساوی و نا عادلانه به استانهای محروم خدشه دار شده است به یمن نگاه تیزبین جنابعالی بر گردانده شود.
وزارت بهداشت در اطلاعیه اولیه خود در جهت شرکت در آزمون دستیاری 87 اعلام نمود در صورتیکه پزشکان تمایل خود یکی از استان های محروم جهرم، سبزوار، سمنان، زابل، گناباد، مرکزی، همدان جهت 2 سال خدمت بعد از فارغ التحصیلی انتخاب نمایند علاوه بر 8 رشته جنرال(جراحی عمومی، بیماریهای داخلی، بیماریهای کودکان، زنان و زایمان ، بیهوشی،جراحی استخوان ومفاصل، رادیولوژی و بیماریهای قلب و عروق،) ا شانس بیشتر برای قبولی در یکی از رشته های دیگر را نیز خواهند داشت در صورتیکه دیگر استان ها را انتخاب نمایند این شانس از آنها گرفته می شود.
بسیاری پزشکان این استان های محروم را انتخاب نمودند تا امید بیشتری برای قبولی در امتحان پذیرش دستیار داشته باشند.
ولی ذر کمال ناباوری از وزارت بهداشتی که نام مبارک عدل علی در جمهوری اسلامی را یدک می کشد امروز در یک اقدام بی سابقه ظرفیت قبولی در این استانها را فقط محدود به یک نفر در هر رشته اعلام نمود(هر استان حداکثر 8 نفر پذیرفته می شوند) در صورتیکه طبق نظر معاونت سلامت پزشکانی که حاضر نشده اند این استانها را انتخاب نمایند شانس 2 برابر خواهند داشت.(هر استان 16 نفر پذیرفته می شوند.)
از شما به عنوان فرد اول دستگاه اجرائی کشور خواهشمندیم با تمامی مشغله هایی که در خصوص روابط بین الملل و اقتصاد جهانی دارید ترتیبی اتخاذ فرمایید تا تعداد پزشکان انتخاب کننده این استان های محروم برای خدمت به مردم حداقل به اندازه دیگر استانها(16 نفر) امید برای ارتقائ سطح علمی شان و ورود به دوره دستیاری پزشکی داشته یاشند.
من الله توفیق
لینک اطلاعیه های وزارت بهداشت :
http://sanjesh.mohme.gov.ir/dastyari36/pages/daftar.htm#22
http://sanjesh.mohme.gov.ir/dastyari36/pages/entekhabreshtemahal.html

از www.mohammadfarhang.blogfa.com

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

بابا به خاطر انصراف و عدم محرومیت پارسالیها همه تلنبار شدن و نمره ها اینطوری شده وقتی کسی بتونه انصراف بده محروم نشه همینه دیگه علاوه بر اون سولها هم ساده بوده و همچنین .....

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

تازه های خرابکاری آقایون وزارت بهداشت و معاون سلامت رو رو این لینک نگاه کنید
www.mohammadfarhang.blogfa.com

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 07:16 ب.ظ

سهمیه مدیران از بس ظالمانه بود ظاهرا حذف شده پس کسانی که طی دو سال قبل با کمترین نمره ها بالاترین رشته ها قبول شدن چی؟؟؟؟؟مازادم که هنوز هست......

دکتر ارنست شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 06:49 ب.ظ http://mamaliz.blogsky.com

وبلاگ دستیاران پی گیر اعتراض داوطلبین آزمون دستیاری به روز شد

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

تو از کجا فهمیدی من مردم که حالا حسابی باشم یا ناحسابی

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

مرد حسابی سوالات لو رفته چکار به سهمیه داری!اول هدفت مشخص باشه بعد تجمع

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

شعار ما حذف کلکسیون سهمیه ها

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

از تجمع امروز چه خبر ما شهرستانیها رو بینصیب نذارین از خبرها

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

ما شهرستانیم چه کاری از دست ما برمیاد

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

احتمالا امسال هم سوال فروشها گند زده اند به امتحان چون خودشان هم میدونند که باید سر وته قضیه را هم بیاورند و برای همین دارند سریع نتایج کذب رو اعلام می کنند
من توی تجمع اعتراض بودم
برای روز سه شنبه اعلام عمومی شده
در ضمن به تعداد بسیاری از خبر گذارری ها هم از طرف نماینده های بجه ها اطلاع رسانی شده که همان روز بیایند
یادتان باشد که علی رغم بیحالی و خستگی شدید روحی ما احمدی نژاد شدیدا برای ریاست جمهوری مجددش به تکاپو است و این هم فرصتی مهم برای اون است تا با اقدامی محیر العول ژست یک رادیکال و خط شکن رو بگیره شاید محبوبیتی بین گروه تحصیل کردگان پزشکی پیدا کنه که تاثیر این گروه بر عامه خیلی بیشتر از سایر گروههاست
به تمام دوستانتان بگویید بیایند

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد که امسال 202 سئوال در آزمون دستیاری طراحی شده است که در صورت پاسخگویی صحیح به تمامی سئوالات داوطلب موفق به کسب نمره 600 می شده است اما بالاترین فرد این آزمون موفق به کسب نمره 507 شده است.


به زعم کارشناسان این حوزه با توجه به فشردگی این آزمون نمره 507 نمره معقولی است و نسبت به گذشته تفاوت خاصی ندارد.

از سوی دیگر تنها 66 نفر از داوطلبان توانسته اند نمره های میان 450 تا 507 را کسب کنند و رقابت اصلی میان نمره های زیر 450 رخ داده است.

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

سهمه ازاد موفق باشید دکتر واقعی شماید نه سهمیه دار ها مرگ بر لنکرانی

دکتر بیکار شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

نمره 420 رتبه 170
نمره 406 رتبه 420!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

ای کاش بیان برای تحصن و اینا شعار نباشه

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

۴۴۲ شدی ۹۰؟
دیگه چی می خوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:58 ب.ظ

منم فردا میام منبع موثق دارم که سوالات لو رفته

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

بچه ها کوتاهی نکنین فردا بیاین تحصن

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

همه شرکت کنیم.این بلایی است که سر تو هم خواهند اورد...

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

با نمره ۴۴۲ رتبم شده ۹۰!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راما جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

دوستان فردا همه در تحصن شرکت کنید

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

میخواید برید تحصن!!!!!!!!باز یکی مثل حسن گودرزی پیدامیشه ومثل تحصنهای ۸۲ مسئله را به نفع خودش ودوستان مجلسی اصولگرایش ریاض وحیدر پور با گرفتن حق حساب ورشوه وحق سکوت از سوال فروشها ماسمالی میکنه وبعد هم خودش بدون خواندن پزشکی اورژانس قبول میشه والان هم یکی از رییسا میشه البته حق جامعه پزشکی هم همینه چون در تجمعات آن سال تعداد بندرت از ۲۰ تا ۳۰ نفر بیشتر میشد .

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

تو شهرهای بزرگ وضع متخصصین بعضی رشته ها خوب نیست ولی در شهرهای کوچیک همه توپن اصلا ارزش نداره ادم عمرشو بزاره

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

من ۳۵۱ هستم
تو زنان ۳۹۲
ولی تو جنس ۷۶۷
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

اصلا موافق نیستم که هر رشته ای را برنید.جز ۳-۴ تا رشته اینده بقیه رشته ها بسیار نا امید کننده است.می توانید وضعیت را از متخصصین جدید بپرسید.

علی جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 08:48 ق.ظ

بابا امتحان ساده بوده.فقط تو اصفهان ۵۰-۶۰ نفر بالا ۴۰۰ اوردند.بیخودی ذهن بچه ها را خراب نکنید.هیچ تقلبی تو کار نبوده

بهگل جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

من ۳۵۷ شدم.رتبهکل ۱۵۴۵.در سهمیه آزاد ۱۱۹۹

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

بچه ها هر کی امسال لنتخاب رشته نکنه و نره پی سرنوشتش با عمر و جوونیش بازی کرده مملکتی که با عوض شدن ریس جمهور تا ابدارچی اداره عوض میشه باید سریع قال قضیه رو کند و رفت معطل نکنید
فرق درامد یه چشم پزشک و یه بیهوشی اونقدا نیست که ادم عمر و جونیشو بزاره پای یه امتحان با ۴-۵ میلیونم راحت میشه زندگی کرد نیازی به ۵۰ میلیون نیست به خدا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

برو گمشو که ناراحتی مفتخور با سهمیه شاهد هر گوری هم بری ارزش نداره مرده شور این مملکت رو ببرن با سهمیه هاش گندتون بزنن

sharmin پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

bacheha ba nomreye 41o sahmiyeh shahed radio ghabul misham?lotfan nazar bedid ,man khili narahatam.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

امسال هر کی هر چی رسید بزنه و گرنه همتون سال دیگه همینم نمیارین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

emtehane golabi dar hade pre in nomrehaham peiesh dare khenguuula

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 07:38 ب.ظ

کاملا قابل پیش بینی بود بخاطر عدم محرومیت در صورت انصرافه خیلیها انصراف دادن و برای امسال خوندن و محروم نشدن این قانونهای مسخره رو باید بردارن عوضیا ۱۰۰ دفعه یک نفر نباید بتونه شرکت کنه و جای بقیه رو بگیره به فکر یک اعتراض اساسی باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 06:35 ب.ظ

hala ke shode

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 06:33 ب.ظ

مگه رتبه ها هم مشابه می شن؟!
هر دو با نمره ۳۵۱ رتبه در خانمها شده ۳۹۲

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 06:29 ب.ظ

man 351 avordam rotbeham mese shoma ke neveshty hast too khanooma 392 va dar jens 670

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

نظرتون راجع به پاتو چیه؟
درامد داره؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

۱۱۵ هم شانس بیاره بیهوشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

۱۱۵ کمتر یعنی هیچ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

کمتر از ۳۴۰ از بیهوشی هم قبول نمیشه

فقیه پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 12:44 ب.ظ

کد رهگیری چند رقمیه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

به سیما
نمره و رتبت چند بوده؟
امسال ۵۰ درصد خانوما سهمیه زنان نزدن.
شاید شد.

سیما پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

کسی از رتبه های سال پیش خبری داره؟با ۱۱۶ سهمیه زنان قلب و نورومیشه آورد؟اگه اطلاعاتی دارین بگین.من گیج شدم.

خوش خیال پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام با نمره ۴۰۷ و رتبه ۴۰۹ چی میارم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 09:35 ق.ظ

با نمره ۳۴۱ رتبه ۲۱۱۲ سهمیه محروم میشه چیزی قبول شد؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 08:35 ق.ظ

بچه ها نظرتون راجع به پاتو چیه؟
درامد داره؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 08:26 ق.ظ

حالا کدوم رتبه مهمه کل یا جنس؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 03:50 ق.ظ

من با ۳۵۱ رتبهم شده ۱۷۳۹ تو خانوما ۳۹۲
خانومی هست که حول و حوش این نمره باشه که رتبه تو خانومشو به من بگه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 03:33 ق.ظ

گفتم امسال بوی تقلب میاد....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد