خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

امتحان دستیاری ۳۶

لطفا نظرات خود را در مورد امتحان و حوزه هایتان در صورت تمایل بنویسید

نظرات 190 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

بچه هالطفافحش ندین تنها راهش اینه که به سازمان حمایت از حقوق حیوانات شکایت کنیم چون اگه گوسفند نبودیم که نمیرفتیم پزشکی و بعدش هم اینجوری واسه تخصص تو سروکله خودمون نمیزدیم حتی اگه یه ذره عقل تو کلمون بود باید میفهمیدیم که اینده تخصص تو این کشور همون بلایی هست که بر سر پزشکی عمومی اومده.

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

سوسک کودن واقعا سوالخر بیسوادی هستی تقلب با ق است نه با غ احمق جون

ممل امریکایی جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 02:27 ق.ظ

ساک زن کونی معلومه توهم ازدارودسته سوال بخربفروشایی

ممل امریکایی جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 02:22 ق.ظ

اس.کی=ساک زن کونی

[ بدون نام ] جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

sk : se pestoone kir too kos

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 07:47 ق.ظ

کیرم تو دهنت sk

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

sk lotfan khafe sho

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 08:16 ب.ظ

shayadam yaani SAGE KASSIF

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

تجمع کجاست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

sk یعنی سوسک کودن!

sk دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

بچه ها به مسئولین عزیز و دلسوز توهین نکنید هیچ تغلبی نشده فقط تراکم بالا رفته

sk دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

eltemase2a

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

دوستان
چرا اینقدر پراکنده اقدام میکنیم؟
من قصد رفتن به مجلس رو داشتم ولی توی تاکسی بودم که دوستم از جلوی مجلس بهم زنگ زد که نیا اینجا خبری نیست
و حالا دارم میخوانم که تجمع جلوی سازمان بازرسی کل کشور بودهـ هر چند این مکان بسیار بهتر بوده ـ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 02:26 ب.ظ


الان نزدیک انتخابات ریاست جمهوری است و احمدی نژاد بی شرف داره خودش رو به هر اب و اتیشی میزنه تا شاید ۴ سال دیگه باز سر خر مان باشه

شدت عملی که وزیر به خرج میده برای این است که مجلس یعنی گروه دوم اشغالا دوست دارند زیر پای احمدی نژاد رو خالی کنند و خودشان این ۴ سال ملت رو بچاپند

ما زورمان به این کثافتانمیرسه مگر خودشان رو به جون هم بندازیم

احمدی نژاد همه غلطی رو کرده تا رییس جمهور بشه و بمونه
حتی به شکل مفتضحی از ذخیره ارزی کشور کش میره تا حقوق هارو چند ماهی بالا نگه داره بلکم مردم بهش رای بدهند در حالی که این افزایش نمیتونه ادامه پیدا کنه ولی این ابله کاری رو کرده که توی این ۳۰ سال هیچ رییس جمهور ی از ترس بعدش نکرده به بعدش هم کاری نداره فقط میخواهد از پل ریاست جمهوری رد شه
ضمنا این اقا تنها پدیده ای بوده که با شیوه عجیب و غریبش قیمت مسکن رو پایین کشیده
با اینکه این کارش هم عمر کوتاهی داره ولی برای عوام گول زننده است
درمقابل مجلس هم سعی میکنه تک تک این ادا اطوارهای اقا رو لجن بکشه و در راستای همین است که تا به حال نصف وزیرانش رو استیضاح و اخراج کرده
الان هم طرح استیضاح وزیر علوم است

لنکرانی بی وجدان برای ابقای نه فقط خودش بلکه بهخاطر در خطر بودن دولت عدالت پرور احمدی نژاد زودتر باید گند امسال رو جمع کنه
فشاری که روی دولت فعلی و بالاخص لنکرانی هست اصلا روی پزشکیان نبوده

من نمیخواهم چیزی رو پیشگویی کنم ولی احمدی نژاد علی رغم ظاهرخنگش خیلی هم موذی و به وقتش هر کسی رو فدای ابقای خودش میکنه حتی وزیر کور مکوریشو

همکاران عزیز اگه نشسته اید برای سال بعد شروع کردها ید به خوندن مطمئن باشید سال دیگه این رتبه رو هم نمیارید

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

AGE BEZARIM IN BI NAMOOSA HARKARI DOOS DARAN BOKONANO HAGHEMOONO BOKHORAN HAMAMOON BAYAD BERIM ORCHIECTOMY KONIM!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

AY KHERSE MEHRABOON , BE MA CHE MARBOOT KE TO MIKHAY BACHE PAS BENDAZIO GHORME SABZI BE NAFE SHOARET BEBANDI, TO DARI HAGHE 4 TA BACHE DARS KHOONO MIGIRI, OMIDVARAM AZ GALOOT PAYIN NARE !!!!

سهیل دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

خاک تو اون سر ما جامعه پزشکی که تو این وضعیت بجای اعتراض به فکر انتخاب رشته هستیم. مخصوصآ خاک تو سر تو مریم بانو که مثلآ وبلاگ هم واسه خودت درست کردی و از بچه ها می پرسی چه رشته ای بزنم ؟!!

خانم دکتر مهربون دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

آقای دکتر 'ضدحال'
کی گفته 50% ظلمه.من بیچاره اگه دارم آشپزی میکنم و روزی 7 بار بچه رو عوض میکنم اگه همین سهمیه خانم ها هم نباشه که نمیتونم رادیولژی یا پوست قبول شم.اونوقت میشم رزیدنت داخلی و دیگه کسی نیست به بچم برسه. گناه داره.خدا رو خوش نمیاد.

ضد حال! دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

!!یعنی چی ۵۰ در صد خیلی از رشته ها باید خانوم باشه!! مگه خانوما چه گلی به سر این مملکت میزنن که اینجا برن متخصص بشن!این سهمیه نه به خاطر حقوق اونا بلکه فقط به خاطره حفظ مریضای(مشتریای!!) پزشکای قدیمیه!چون همه میدونن در همه جای دنیا اعتماد بیماران به پزشک خانوم پایینه!پس چه بهتر که ۵۰ درصد یا بیشتر ظرفیتها خانوم باشه تا رقبا کمتر باشن!!اسرمایه مملکت صرف تربیت خانوم دکترهای متخصصی بشه که مسوولیت مالی زندگی در اینده به عهدشون نیست شدیدا خود برتربین
ومغرور میشن نهایتا هم خیلیاشون باید بشینن خونه اشپزی و بچه داری !!!کنن اگه افادشون بذاره!!سهمیه خانوما از همه سهمیه ها ناجوانمردانه تره و متا سفانه هیچ مردی رو ندیدم معترض باشه!اون وقت برید به ۱ درصد مناطق محروم اعتراض کنید!!
/

m یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

خیلی متاسفم من فارغ دندانم دارم واسه رزیدنتی می خونم وقتی خبر تقلب امتحان پزشکیو شنیدم کاملن ناامید anl متمئنم که سوالای ماهم فروشیه تا اونجا میتونید اعتراض کنید و کوتاه نیاید

تهامی فر یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

سوالات با هماهنگی محققی و شخصی بنام ایشتغایفنین بفروش رفته.الهی آه دل بچه ها زندگیشونو بسوزونه.

یک وکیل یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

شرکت کنندگان ازمون دستیاری! شایسته است جهت بررسی صحت وسقم رتبه های کل داوطلبان -که محرمانه اعلام گردیده وامکان دستیابی سایر اشخاص به ان میسر نمیباشد-از طریق سازمان بازرسی کل کشور خواستار بررسی و رسیدگی به موضوع شوید

نیما یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:10 ب.ظ

حیف پرینه و محتویاتش که آدم باید حواله این سیستم کثیف بکنه

کامران یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

پسرجان یا دخترجان

شکایت کودکانه یعنی چی؟!!!

شما می فرمایید خلافی به این واضحی که داره سرنوشت امثال منو عوض می کنه هیچ واکنشی نشون داده نشه ؟

چه منافاتی داره نوشتن این نامه با پیگیری تقلب در رتبه ها؟!!

بنده با اینکه نمره خوبی آوردم اما هر رشته ای دوست ندارم برم و در ابتدای ثبت نام با اعلام این موضوع که در فلان استانها این رشته های خاص پذیرش می شوند ثبت نام کردم.

بنابراین ربطی نداره که بگین این نامه بچه گانه هست و .....

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

... خوردی skجان خودت میدونی از کسایی هستی که سوال خریدی ویدفه نمرت بالای 400 شده مطمئن باش نفرین ما پشت سرتونه ودر زندگی خیر نمی بینی.

sk یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

emtehan salamat ast va taghalobe nashode be fekre dars khondan bash

sk یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 10:34 ق.ظ

aslan taghal;b nashode

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 04:38 ق.ظ

از ماست که بر ماست!!!
اقایون هیچ میدونید ۵۰ درصد خیلی از رشته ها باید خانوم باشه!!!!چرا هیچ مردی!!!! صداش در نمیاد!!
متا سفانه هیچ مردی رو ندیدم معترض باشه!اون وقت برید به ۱ درصد مناطق محروم اعتراض کنید!!

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 03:04 ق.ظ


دوستان خواهش میکنم فردا در مقابل خبرنگاران سنجیده سخن

بگیم

رییس دبیر خانه کاملا مشخص بود که در پاسخ به

اعتراضات ناتوان بوده و مدام به چپ وراست میزد تا فقط

سکوت نکرده باشد
ما هم از حماقت انها باید استفاده کنیم و اجازه ندهیم با

مطرح کردن سهمیه های جورواجور امتحان (که البته درد

بسیار بزرگی است ) از پاسخ دادن به اصل اعتراض

طفره برود

یادمان باشد که ما قبل از اعتراض به سهمیه های ظالمانه

به عدم انطباق رتبه و نمره اعتراض داریم

اضافه شدن تعداد بسیار زیاد شرکت کنندگان حرف مزخرفی

است چرا که هرسال به تعداد ما 1500 الی 2000

نفر افزوده میشود و ما همیشه این مقادیر را پذیرفته ایم

ضمنا چطور شده که با وجود ازمونی بسیار سختتر از سال

قبل رتبه ها جنین شده اند؟

یعنی تا به حال یک مشت خنگ بوده ایم که امتحانئ میدادیم

و با هوشان ناگهان امسال به جمعمان اضافه شدهاند !

اجازه ندهیم با استناد به 2الی 3 نفر نمره بالای 500

(که اصلا دلیل سلامت امتحان نیستند و هر دوره ای بالاخره

این طور نمره ها وجود دارد )بقیه شکایاتمان را مخدوش کنند

یا حتی در چنین ازمون پر تقلبی پرداختن به سهمیه محروم

چند استان که کاهش یافته نه تنها دردی را دوا نمیکند بلکه

به مسئولین متقلب اجازه میدهد با اصلاح سهمیه مذکور در ان

چند شهر _که فقط مشکل 8 نفر را حل میکند _مابقی

شکایات را ماسمالی کنند

(شخصا از خواندن متن نامه یک پزشک به احمدی نژاد

تعجب کردم ....در این فضای کثیف و مافیایی فروش

سوالات این چه شکایت کودکانه ای است؟)

کامران یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 01:49 ق.ظ

مهیارجان میشه اینو در اختیار ایسنا و مهر بذارین.
اینجوری تاثیرش بیشتر هست

mahyar یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 12:55 ق.ظ

بسمی تعالی
نامه سرگشاده یک پزشک به رئیس جمهوری
فاجعه ای توسط معاونت سلامت وزارت بهداشت در حکومت عدل جنابعالی در شرف وقوع است باشد که با اقدام مناسب و فوری آن نهاد، اعتماد پزشکان که در خصوص عملکرد وزارت بهداشت در تخصیص سهمیه نامساوی و نا عادلانه به استانهای محروم خدشه دار شده است به یمن نگاه تیزبین جنابعالی بر گردانده شود.
وزارت بهداشت در اطلاعیه اولیه خود در جهت شرکت در آزمون دستیاری 87 اعلام نمود در صورتیکه پزشکان تمایل خود یکی از استان های محروم جهرم، سبزوار، سمنان، زابل، گناباد، مرکزی، همدان جهت 2 سال خدمت بعد از فارغ التحصیلی انتخاب نمایند علاوه بر 8 رشته جنرال(جراحی عمومی، بیماریهای داخلی، بیماریهای کودکان، زنان و زایمان ، بیهوشی،جراحی استخوان ومفاصل، رادیولوژی و بیماریهای قلب و عروق،) ا شانس بیشتر برای قبولی در یکی از رشته های دیگر را نیز خواهند داشت در صورتیکه دیگر استان ها را انتخاب نمایند این شانس از آنها گرفته می شود.
بسیاری پزشکان این استان های محروم را انتخاب نمودند تا امید بیشتری برای قبولی در امتحان پذیرش دستیار داشته باشند.
ولی ذر کمال ناباوری از وزارت بهداشتی که نام مبارک عدل علی در جمهوری اسلامی را یدک می کشد امروز در یک اقدام بی سابقه ظرفیت قبولی در این استانها را فقط محدود به یک نفر در هر رشته اعلام نمود(هر استان حداکثر 8 نفر پذیرفته می شوند) در صورتیکه طبق نظر معاونت سلامت پزشکانی که حاضر نشده اند این استانها را انتخاب نمایند شانس 2 برابر خواهند داشت.(هر استان 16 نفر پذیرفته می شوند.)
از شما به عنوان فرد اول دستگاه اجرائی کشور خواهشمندیم با تمامی مشغله هایی که در خصوص روابط بین الملل و اقتصاد جهانی دارید ترتیبی اتخاذ فرمایید تا تعداد پزشکان انتخاب کننده این استان های محروم برای خدمت به مردم حداقل به اندازه دیگر استانها(16 نفر) امید برای ارتقائ سطح علمی شان و ورود به دوره دستیاری پزشکی داشته یاشند.
من الله توفیق
لینک اطلاعیه های وزارت بهداشت :
http://sanjesh.mohme.gov.ir/dastyari36/pages/daftar.htm#22
http://sanjesh.mohme.gov.ir/dastyari36/pages/entekhabreshtemahal.html

از سایت :www.mohammadfarhang.blogfa.com

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام
منم پارسیان خوندم
جراحیش بد نبود
ولی جزوه هاش خیلی اشتباه داشت.

دکتر عباس زاده شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 09:40 ب.ظ

پارسیان دانش خوندم و واقعا جزوه هاش افتضاح بود.
پر از اشتباهات تایپی و غیر تایپی.
حواستونو جمع کنید دوستان سرتون کلاه نره.
موفق باشید.

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

تازه های خرابکاری آقایون وزارت بهداشت و معاون سلامت رو رو این لینک نگاه کنید
www.mohammadfarhang.blogfa.com

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

تویی که می گی تقلب نشده لطفا خفه شو

sk شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

salam aslan taghalob nashode be fekre tahason ham nabasheed be masoleene aziz va del soz ham etemad koneed

دلشکسته شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

سال دیگه کجا سوال میفروشن؟قسطی هم میدند؟

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 08:36 ق.ظ

نگران شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 02:59 ق.ظ

بچه ها شنبه 9 صبح جلوی وزارتخونه تا حقمون رو نگرفتیم بر نمی گردیم
توکل به خدا

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 01:39 ق.ظ

نگرا ن نباش عزیزم خدا با ماست

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 01:37 ق.ظ

امید وارم هر کسی با سهمیه قبول میشه روز خوش نبینه حق ما ازاد ها از اد ها چی دکتر های بیسواد با سهمیه چه گلی به سر مریض میزنید امیدوارم موفق نشوید سهمیه دار های بدبخت که حق مارا لنکرانی عوضی می خوره امید وارم زنده نباشه که برای شما دکتر های بی سواد سهمیه بزاره ما با 340 عفونی قبول بشم تو با 290 رادیولو ژی کرمان شاه ایا انصاف امیدوارم احمدی الاغ با ان وزیرت سر طان بگیرد در بی در مان

[ بدون نام ] شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 01:25 ق.ظ

من با نمره 400 شدم 503 یعنی 502نفر نمره بالای 400 دارند. خوب احتمالا امسال IQ همه داوطلبان بالای 150 بوده

سلام شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 01:23 ق.ظ

من با نمره 400 شدم 503 خیلی عجیبه

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:26 ب.ظ

اقا من ۴۴۲ شدم با رتبه ۹۰!!!!!!! افتضا!

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

یه نکته جالبه!
کسانی که نمره رو می نویسن عموما کمتر از ۴۰۰ هست.
بقیه کجان؟
اهل اینترنت نیستن؟

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 06:56 ب.ظ

بچه ها واقعا تقلب شده؟ این چه وضعیه؟

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

من دارم دیوانه میشم یک کاری بکنید

س جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

من شیرازم و نمی تونم تهران بیام تورو خدا شما که اونجایید برا تحصن برید.رتبه ها باور نکردنی افتضاحه

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

شنبه دهم اسفند جلوی وزارتخانه تحصنه همه شرکت کنیم

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

دوصطان راض نگوفتح طا کی

[ بدون نام ] جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 08:03 ق.ظ

ری جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 01:39 ق.ظ

vd جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 01:38 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

وای بچه ها عفونیم گلابی شده کیمیاست به خدا اگه قبول بشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

بچه ها هر کی امسال لنتخاب رشته نکنه و نره پی سرنوشتش با عمر و جوونیش بازی کرده مملکتی که با عوض شدن ریس جمهور تا ابدارچی اداره عوض میشه باید سریع قال قضیه رو کند و رفت معطل نکنید
فرق درامد یه چشم پزشک و یه بیهوشی اونقدا نیست که ادم عمر و جونیشو بزاره پای یه امتحان با ۴-۵ میلیونم راحت میشه زندگی کرد نیازی به ۵۰ میلیون نیست به خدا

sharmin پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

bacheha man ba nomreh 410 ,sahmiyeh shahed ,radio ghabul misham???lotfan rahnamaii konid .khili narahatam

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

امسال خیلی نمرات بالا رفته شنیدم سوالات فروش رفته نظرتون چیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

کاملا قابل پیش بینی بود بخاطر عدم محرومیت در صورت انصرافه خیلیها انصراف دادن و برای امسال خوندن و محروم نشدن این قانونهای مسخره رو باید بردارن عوضیا ۱۰۰ دفعه یک نفر نباید بتونه شرکت کنه و جای بقیه رو بگیره به فکر یک اعتراض اساسی باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

بچه ها خبری از کارنامه ها نشد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

عزیزم به تو رای میدم نگران نباش چرا ندم چون دوست دارم سهمیه همه چیز میدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:48 ق.ظ

اگر احمدی نجات شما نبود سهمیه مازاد + مدیران هم نبود خواهش می کنم به من احمدی نجات رای بده دوران دوران بی سوادی و تقلب کسی بدون تقلب که قبول نمی شه با وزیر خوبم سهمیه را دو برابر کردم دگه چی می خواهی نمی زارم قیمت وزیت افزایش پیدا کند دگه چی می خواهی تمام سایت وروزنامه را بستم دگه چی میگی به من اگر رای ندهید سهمیه را میگیرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

هنوز نپخته .صبر کنید...

دکتر پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:43 ق.ظ

من نیاز به هالوپریدول دارم.کسی نمی دونه این دیوونه ها کجا خوابشون برده؟پس کارنامه ها چی شد؟

محمد پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 01:20 ق.ظ

خبری از کارنامه ها نشد؟

رضا پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://reza_rikhtegar.persianblog.ir

چرا اینقدر استرس میدید به دیگران.

استریت تبریز 157 تا درست زده این چطور میشه 493؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام
کارنامه ها اووووووووووووووومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
من سال قبل پوست قبول شدم
اگه کسی سولی داره در خدمتم
09124268376

کامران چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 06:32 ب.ظ

پسر مگه آزار داری؟!!چرا دروغ می گی؟

علی چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 06:30 ب.ظ

کارنامه ها اومد.کارنامه ها اومد.http://dme.hbi.ir/cgme/

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

وزارتخونه گفت شب اعلام میکنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

بجه ها کی باید انتخاب رشته کنیم ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

مگه امروز قرار نبود کارنامه ها را اعلام کنند؟

از ایلام چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام به همگی
بچه ها من ۴۱۵ شدم.گاید لاین خوندم۳ بار. ماه اخر هم همه رو مرور سریع کردم از روی هایلایتهای خودم .فکر میکردم بهتر بشم .برا همه ارزوی های خوب دارم .نظرتون در مورد رتبه ام چیه؟

ت چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

حالا شما در زمان احمقی نژاد چه گهی شدی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 12:53 ب.ظ

این دیگه چقدر گیج هست!!!؟!!!
یادش رفته همه تقلب ها و دروغگویی ها زمان وزیر خاتمی(پزشکیان ) بود.
شاید هم این جور رای جمع کردن برای خاتمی هست!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 01:03 ق.ظ

ایا انصاف است کسی با سهمیه قبول شود با بدترین نمره وکسی با بهترین قبول نشود احمدی نژاد عادل هم جواب دانشجویان را نداد هنوز در خواب ریاست جمهوری به سر میبرد امیدوارم از سر ایران باز شود چرا چرا وناعدالتی از بین برود کجایی علی جان فقط الکی نام تورا می برند ولی خودشان در کیف هستند خاتمی کجایی شاید تو کاری کنی ولی تورا هم نمی گزارند تا اینان هستد جایی برای ما نیست

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

مرگ بر کسانی که سهمیه گزاشتند خدا لعنتشان کند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 11:01 ب.ظ

بچه ها تو رو خدا راجع به رش درس خوندنتون بگین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 07:27 ب.ظ

بله بورکینافاسو قبولی

الهه سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام با ۳۱۰ سهمیه خانم ها داخلی شهرستان قبول میشم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام من ۳۷۱ شدم . داخلی تهران قبول می شم . من ۲ ماهه از خارج اومدم و هیچ تجربه ای ندارم. تو رو خدا بهم بگید منتظرم......

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

من موندم اینا دیگه چه پولوفسولهایی !!هستن که اینجا می پرسن من فلان نمره رو آوردم و کجا قبول می شم.

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

بله داخلی کابل قبولی

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 06:31 ب.ظ

ایا بانمره ۳۰۰- سهمیه مناطق محروم امید به قبولی است؟اگر بلی چه رشته ای؟متشکرم

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 06:30 ب.ظ

بچه ها تو رو خدا بگین چی خوندین و چه جوری

شبنم یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 05:23 ب.ظ

۳۸۷ سهمیه خانمها چی قبول میشه؟

رزیدنتی 87 یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام به همگی
خسته نباشید
من 391 شدم آیا پوست آزاد مردان میارم؟

بیچاره یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

دکتر رجب پور چی خوندی تو رو خدا بگو و راهنماییم کن من برا بار اول امتحان میدادم ولی با اینکه خوب خونده بودم گند زدم چکار کنم

دکتر رجب پور یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

جدا؟

کبری یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

احمد جان نگران نباش قبولی ارولوژی.منم میام ارولوژی باتو.

دکتر رجب پور یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام بچه ها من ۳۸۴ شدم به قابلیت هام نرسیدم .کمتر از ۴۳۰ حقم نبودش.گوش و حلق و بینی می خواستم.شایدم رفتم ارولوژی.البته تو دانشگاه خودمون اول می شم احتمالا.

اکیلا!!!! یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

بچه ها من 347 شدم با کلید وزارتخونه
سهمیه آزاد--- فکر کنم پزشکی هسته ای میخوام.

نظر دوستان را به چند مساله جلب میکنم:
من اگه از هر کدوم سهمیه های 80% میتونستم استفاده کنم الان از کسیکه 433 شده وضعم بهتر بود!!!
یعنی در مقایسه با پارسال هر چی میخواستم قبول بودم.
لطفاهمه دوستان سهمیه آزاد یکبار دیگر سهمیه های امسال رو مطالعه کنند.
من فکر کنم سهمیه آزاد امسال کلا 70 نفر قبول شن!!حساب که بلدید.همه اعداد هم که روشنن.
پس ای دوست عزیز با سهمیه مدیران لایق!!! شبکه
ای سهمیه خاله سکینه!!!
ای با سواد!!!! ای دکتر!!!
لطفا یه چیزی بزنین که آقای دکتر!!لنکرانی به وزیر بهداشت آینده بتونه پز بده که ببین این سهمیه ها من گذاشتم باعث شده بچه ها با انگیزه تمام عفونی زاهدان هم بزنن!

چون با همین حساب کسیکه 80% سهمیه داره با نمره 278 وضعش از من برای عفونی زاهدان هم بهتره

امیدوارم همه دوستانی که سهمیه آزادند موفق باشند.
در نهایت خوشحالم که آزاده ام.حتی اگه رزیدنتی هم قبول نشم
وحتی اگه یکسال عمرم و این همه پول جزوه و سی دی تصویری دود بشه میدونم وضع یه پزشک عمومی باسواد و آزاده از یه دکتر بیسواد رزیدنت پیش وجدانش راحت تره وقتی مریض میبینه.
البته اگه آقای دکتر!!! لنکرانی حسودی کنند و بیش از این بازارو تنظیم کنند و دیگه همه سالم شن و مریضی نمونه

شاید خدا دلش سوخت اونوقت یه کار آبرومند بجز پزشکی هم خدا آفرید رفتیم اون کاره!شدیم!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

پاتو تهران نیا .
سختها

مییح یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 09:35 ق.ظ

دوستان اصلا نتدسید اخر همش یه گه شاشیدم تو این رشته و نکبت تو این زندگی من ۳۹۵ شدم ولی باز هم می شاشم تو این نکبت دونی

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 08:41 ق.ظ

وای به مملکت ما که دکتراش اینجورین

الکی شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

۶۱۰

[ بدون نام ] شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

سالها گذشت. چه شبها و روزهایی...صحبت از رسیدگی به تخلفات ۸۲ سال ۸۳ ازمون نبود.امیدها رنگ باخت و چه حس زیبایی است افسردگی کاش میدانستی با ۴۳۰ رد شدن یعنی چه...

الهام شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

بچه ها بالاترین نمره تا حالا چند بوده؟پارسال ۵۰۰ بود؟

محمد شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:34 ب.ظ

خر خون جان بگو از کتابهای کدوم موسسه استفاده کردی؟

محمد شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

لطفا بگید سطح نمرات چه طور بوده امسال.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد