خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

انتخاب رشته بیش از 5 هزار داوطلب آزمون دستیاری

اختصاصی مهر /
مهلت انتخاب رشته داوطلبان سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی ساعت 24 روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه جاری به پایان رسید و بر اساس آمار بیش از 5 هزار داوطلب نسبت به انتخاب رشته این آزمون اقدام کرده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین آمار انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری تا ساعت 12 بعد از ظهر روز پنجشنبه 5 هزار و 200 فرد واجد شرایط، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.
همچنین دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری، این افراد تنها تا پایان ساعت اداری روز شنبه 7 اردیبهشت فرصت دارند که تصویر(کپی) پرینت فرم انتخاب رشته را شخصاً به یکی از معاونتهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی تحویل دهند.
این افراد باید با در دست داشتن مدارک احراز هویت این فرم ها را به دانشگاههای علوم پزشکی تحویل دهند و معاونت های آموزشی موظف هستند پس از احراز هویت داوطلبان فرمهای انتخاب رشته را ممهور کرده و به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ارسال کنند.
 
به منظور تسهیل دریافت تصویر فرم انتخاب رشته و جلوگیری از اتلاف وقت داوطلبان، افراد می توانند تصویر فرم خود را به نزدیک ترین معاونت آموزشی علوم پزشکی تحویل دهند. به این ترتیب نیازی به تحویل این تصویر صرفاً در دانشگاه محل آزمون نیست. داوطلب می تواند به کمک کد رهگیری کارنامه و فرم انتخاب رشته خود را دریافت کند. 
مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبین سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند ولی ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام به هر نحو انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.
به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه جاری با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.

 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

معبود من7 اردیبهشت 87 - 20:30
خدایا... چون ماهیان که از عمق و وسعت دریا بی خبرند عظمت و ژرفای عشق تو را نمی شناسم فقط میدانم که معبود این دل خسته هستی و اگر دیده از من بر گیری خواهم مرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد