خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

گزارش آماری رتبه های آزمون دستیاری سالهای گذشته ارائه می شود

 
گزارش آماری رتبه های آزمون دستیاری سالهای گذشته ارائه می شود
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از ارائه تحلیل آماری رتبه های آزمون دستیاری سالهای گذشته به منظور راهنمایی بهتر داوطلبان در انتخاب رشته سی و پنجمین آزمون دستیاری خبر داد.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این گزارش همزمان با فرم انتخاب رشته و کارنامه داوطلبان در سایت اینترنتی.......

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این گزارش همزمان با فرم انتخاب رشته و کارنامه داوطلبان در سایت اینترنتی http://sanjesh.mohme.gov.ir منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به این گزارش از آن برای انتخاب رشته بهتر کمک بگیرند.
 
وی اضافه کرد: این گزارش آماری بر مبنای رتبه های مربوطه به آزمونهای دستیاری در دوره های گذشته تهیه شده است.
 
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: داوطلبان می توانند 100 کد رشته - محل را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.
 
وی در خصوص زمان بندی انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری گفت: بر اساس اعلام برنامه زمان بندی، داوطلبان می توانند از روز اول اردیبهشت نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 
به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه جاری با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.
 
پذیرش دستیار در رشته های جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، بیماریهای کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز واعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو وبینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی صورت می گیرد.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد