خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

انتشار کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری تا پایان فروردین ماه

 

وزارت بهداشت اعلام کرد:
کارنامه داوطلبان سی و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا پایان فروردین ماه منتشر می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان شرکت کننده در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پزشکی می توانند کارنامه خود را در هفته آخر فروردین ماه دریافت کنند و با آگاهی از نمرات آزمون نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری بالینی و فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.
دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی همچنین اعلام کرد جزئیات نحوه انتخاب رشته و ارسال فرم انتخاب رشته در زمان مقتضی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه جاری با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.
پذیرش دستیار در رشته های جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، بیماریهای کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز واعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو وبینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی صورت می گیرد.
 
نظرات 5 + ارسال نظر
جواد جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

متاسفم که حتی سازمان نظام پزشکی ماراآدم حساب نمی کنند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 04:14 ب.ظ

بیانیه سازمان نظام پزشکی درخصوص اعتراضات سازمان‌های بیمه‌گر به تعرفه‌های پزشکی بخش خصوصی


پیروانتشارمطالبی دررسانه‌هاازسوی شورای‌عالی بیمه،مسؤولان وزارت رفاه وسازمان‌های بیمه‌گردراعتراض به تعرفه‌های خدمات پزشکی بخش غیردولتی برای سال1387مصوب شورای‌عالی نظام پزشکی

توضیحاتی به شرح زیر اعلام می‌گردد:

1. علیرغم عضویت قانونی سازمان نظام پزشکی در شورای‌عالی بیمه خدمات درمانی، متأسفانه دعوت نامه جلسه مورخ 20/1/1387 شورای‌عالی بیمه دیرهنگام به این سازمان واصل گردید و در نتیجه تمامی مباحث و مصوبات جلسة یاد شده در غیاب نمایندگان سازمان نظام پزشکی به صورت یک طرفه و بدون ملاحظه نظرات این سازمان صورت گرفته است.

2. پسندیده‌تر آن بود که نظرات و اعتراضات وزارت رفاه و سازمان‌های بیمه‌گر قبل از انتشار گسترده و یک طرفه در رسانه‌ها، به صورت رسمی به این سازمان اعلام می‌گردید.

3. سازمان نظام پزشکی در چارچوب وظایف قانونی و مطابق سیاست‌های کلان و رویه دیرین خود، به نظرات همه دستگاه‌های ذیربط ومسؤول در حوزه بهداشت و درمان همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و سازمان‌های بیمه‌گر احترام گذاشته و بدون تردید از نظرات کارشناسی نهادهای یاد شده استقبال می‌نماید. بر این اساس خواسته‌ها و موارد اعتراض وزارت رفاه و سازمان‌‌های بیمه‌گر نسبت به تعرفه‌های سال جاری در اولین جلسة شورای‌عالی نظام پزشکی در تاریخ 31/1/1387 مورد بررسی قرار خواهد گرفت و علاوه بر بررسی نظرات رسمی که از سوی دستگاه‌های ذیربط واصل گردد، از مسؤولان عالی رتبه نهادهای مذکور جهت حضور در جلسه و طرح دیدگاه‌ها دعوت خواهد نمود و چنانچه مشخص شود در مواردی خارج از موازین قانونی و کارشناسی تعرفه‌ها افزایش یافته نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهد شد.

4. سازمان نظام پزشکی از این که بالاخره شخص وزیر رفاه در جلسه شورای‌عالی بیمه شرکت کرده و وزارت رفاه برای پوشش خبری این نشست در صداوسیما نیز اهتمام نموده مراتب رضایت خود را اعلام می‌نماید و امیدوار است با عنایت مسؤولان وزارت محترم رفاه به جایگاه و وظایف قانونی وخطیر شورای عالی بیمه، این شورا بتواند با همان حساسیتی که نسبت به تعرفه‌های بخش خصوصی ابراز می‌شود، نسبت به سایر وظایف قانونی خود در حوزه‌هایی چون تعیین سرانه واقعی درمان، تعیین قیمت تمام شده خدمات پزشکی، تعیین تعرفه‌های خدمات پزشکی در بخش دولتی، تعیین سهم سازمان‌های بیمه‌گر از تعرفه‌های بخش غیردولتی، ارتقای پوشش بیمه‌ای خدمات مختلف پزشکی و داروهای مورد نیاز کشور و نیز اصلاح سازوکار و مبانی بیمه‌های درمانی برای ساماندهی اقتصاد پزشکی اهتمام نماید.

5. شورای‌عالی نظام پزشکی بیش از 30 مورد تعرفه خدمات پزشکی اعلام نموده که در اظهارات مسؤولان وزارت رفاه عمدتاً به دو مورد از جمله ویزیت پزشکان عمومی با بیش از 15 سال سابقه کار اعتراض شده و سایر موارد افزایشی معادل نرخ رسمی تورم و مطابق رایزنی‌های انجام شده با مسؤولان وزارت بهداشت یافته است.

6. متأسفانه در مجموعه اظهارات مسؤولان وزارت رفاه در رسانه‌ها برخی اظهارات غیر مسؤولانه، دور از حقیقت، غیرکارشناسی، فاقد وجاهت قانونی و بعضاً حاوی عبارات توهین‌آمیز نسبت به سازمان نظام پزشکی و جامعه شریف پزشکی نیز مشاهده شد که زیبنده مسؤولان و دولتمردان جمهوری اسلامی نیست. به ویژه آن که در طلیعه سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری با شعار نوآوری و شکوفایی مزین گردیده، انصاف نیست جامعه فرهیخته پزشکی که پیشگامان توسعه علمی کشور به شمار می‌آیند و دستاوردهای درخشان و توفیقات برجسته ایشان مایة افتخار و مباهات ملت و مسؤولان عالی رتبه نظام است، این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرند. همچنین در فرصت مقتضی علاوه بر تبیین کارشناسی و دقیق حقایق و واقعیت‌ها و ریشه‌یابی مشکلات موجود در نظام بهداشت و درمان کشور، به اظهارات غیرمنصفانه پاسخ شایسته داده خواهد شد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران


پنجشنبه 22 فروردین 1387

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 04:10 ب.ظ

وزیر رفاه: در صورت اعمال تعرفه‌های جدید نظام پزشکی،قرارداد پزشکان لغو می‌شود مشهد،خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۷/۰۱/۲۲‬
داخلی. اجتماعی. پزشکی. تعرفه. خراسان رضوی. هیات دولت
وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: در صورت اجرای تعرفه جدید سازمان نظام پزشکی، سازمانهای تابعه وزارت رفاه و تامین اجتماعی با پزشکانی که تعرفه های جدید را اعمال نمایند، لغو قرارداد خواهد کرد.

دکتر عبدالرضا مصری در دومین روز سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی در جلسه هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی استان، افزود : تفاوت سرانه درمانی روستایی با شهری یک مشکل است و این تفاوت‌ها باید به صورت کارشناسی بررسی و برطرف گردد.

وی با اشاره به‌اینکه باید فصل جدید و تفکر نو در زیر مجموعه وزارت رفاه ایجاد شود، افزود: باید فکر کنیم چه حقوقی را می‌توان به صورت قانونی گرفت و آن را در بین آحاد مردم عادلانه توزیع کرد.

نماینده تام‌الاختیار ریاست جمهوری در دور دوم سفر استانی گفت:توزیع سهام عدالت یکی از مهمترین خدمات دولت نهم می‌باشدکه مبتکر آن شخص ریاست جمهوری بود.

مصری افزود: با تصمیمات جدید هر یک از اعضای خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تا سقف یک میلیون تومان سهام دریافت خواهند کرد و در آینده نزدیک این سهام در بین آنها توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت:امید است در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری شرایطی فراهم آید تا هر کسی که در کشور بیمه نیست تحت شرایط خاص خود را بیمه کند و بیمه پایه شامل همه مردم شود.

وزیر رفاه ایجاد شعب ویژه بانک رفاه برای ارایه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان را یکی از خدمات موثر سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

او افزود : با تمهیدات اندیشیده شده علاوه بر ارایه خدمات مختلف بانکی بازنشستگان تحت خدمات اولیه درمانی قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: پایه‌های تشکیلات شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی بدون چالش‌های جدید در حال محکم شدن است، به طوریکه شاهد ثبات مجموعه و پیشرفت آن در عرصه‌های برنامه‌ریزی و ارتباطات دستگاههای حمایتی امدادی و بیمه‌ای هستیم.

بابا چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

دول

تنها سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://dastyari.freeforums.org

رتبه و نمره های آزمون دستیاری 2 اسفند 86:


http://dastyari.freeforums.org/2-86-t156.html

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد