خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

گزارش تخلفات آزمون دستیاری به هیأت رییسه ارائه شد

 نایب رییس کمیسیون اصل نود خبر داد:

عسگری گفت: گزارش تخلفات آزمون دستیاری به هیأت رییسه ارائه شد تا اگر هیأت رییسه مصلحت بداند در صحن علنی به وسیله‌ی مخبر کمیسیون اصل نود قرائت شود؛ در غیر این صورت از طریق رسانه‌ها این گزارش را اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی عسگری نایب رییس کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: گزارشاتی که فکر می‌کنیم قرائت آنها برای عمومی لازم است را در اختیار هیأت رییسه قرار می‌دهیم تا چنانچه هیأت رییسه تشخیص دهد از طریق مخبر کمیسیون در صحن علنی قرائت شود.

وی در خصوص قرائت گزارش تخلفات آزمون دستیاری و کنکور دانشگاه آزاد و عدم موافقت هیأت رییسه با قرائت آن، گفت: در حقیقت تفاوت نظر در این است که آیا مصلحت است که چنین گزارشاتی قرائت شود یا قرائت نشود. ضمن این‌که بعضی اعضای کمیسیون هم به صورت فردی خواهان عدم قرائت این گزارشات در صحن بودند.

نماینده‌ی مشهد با بیان این‌که معیار هیأت رییسه برای تشخیص قرائت این گزارشات در صحن علنی آیین‌نامه است، گفت: در ذیل آیین‌نامه کمیسیون اصل نود آمده است که گزارش تخلفات در مواردی که مربوط به عموم باشد به اطلاع عموم برسد و اختلاف‌نظر بر سر این نکته است که نگفته به اطلاع عموم رساندن از طریق تریبون مجلس باشد.

عسگری یادآور شد: اگر بر اساس توافق و همگرایی هیأت رییسه با قرائت در صحن علنی موافقت کند قرائت می‌شود، و گرنه از طریق رسانه‌ها آن را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور 1385 ساعت 12:03 ب.ظ

بچه درس خوانها رفته اند گل بچینند
کجاییید اقایون و خانمهای دکتر

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

اره والللللله

پسرک تنها شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

برو بینیم بابا
اصلا دلم برنمی داره متن خبر رو بخونم.
مسخره چه آدمایی شدیم...

مهدیه حمیدی شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.beh-saba.com

لطفا شرکت بهداشت گستر سبحان آرین دیدن فرمائید.

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.cgme.hbi.ir/Exam/results/board85/index.asp


نتایج کتبی آزمون دانشنامه تخصصی (بورد) و گواهینامه تخصصی و فوق تخصصی - شهریور 1385
http://www.cgme.hbi.ir/Exam/results/board85/index.asp

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد